N207r έγραψε: |
Πρέπει να παίζει κιτακι κομπρεσορα στο εξωτερικό αλλά ξεφεύγεις στα λευτα. |
SnakeMJK έγραψε: |
νομίζω αυτό που πρότεινε ο BTS είναι ότι καλύτερο... ακόμα και απλό ΦΠΕ δεν αξίζει, πολλά λεφτά για ελάχιστα άλογα. |
skyline έγραψε: |
τι λετε?? απλα με φιλτρο οχι στο μαμα κουτι |
RoadRunner122 έγραψε: |
Καταρχήν, πριν κάνεις το οτιδήποτε, ΒΑΛΕ ΦΙΛΤΡΟ πριν πάρεις το μοτέρ στο χέρι! Μετά δεν θα χει και πολύ νόημα να συζητάμε για βελτίωση...
Το 107 φοράει καταλύτη ψηλά, σχεδόν πάνω στο χταπόδι. Ψάξου να βρεις έναν ελεύθερο καταλύτη, μικρό, 200ρη ή και παραπάνω και να τον τοποθετήσεις στο ύψος του λεβιέ ταχυτήτων ή και παραπίσω (αν θυμάμαι καλά, το 107 δεν φοράει μεσαίο). Μάνι μάνι, όλο και κάτι θα πάρεις με αυτή την κίνηση. |
skyline έγραψε: |
ενας φιλος που ΄'ξερει' απο αυτα δηλαδη να το ξανα βαλω? |
skyline έγραψε: |
Καμία 2 χιλιάδες έκανα δεν κατάλαβα τι να καθαρισω .. |
skyline έγραψε: |
ενας φιλος που ΄'ξερει' απο αυτα δηλαδη να το ξανα βαλω? |
skyline έγραψε: |
ενας φιλος που ΄'ξερει' απο αυτα δηλαδη να το ξανα βαλω? |
Kakos έγραψε: |
Σκέψου οτι μπορεί να έχει πάρει μέσα ότι βρωμιά κυκλοφορεί στον αέρα. Πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις πάλι το φίλτρο. Και ΕΛΠΙΖΩ να έκανες τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.. Γιατί διορθώστε με αλλα νομίζω οτι στην εθνική με τα πολλά χιλιόμετρα ίσως να είναι χειρότερα.
Οσο για την μετατροπή που λες, επειδη πρόσφατα έβαλα ολόσωμη σε 207 95hp θα σου πω οτι είδα διαφορα μικρή στις ψιλές στροφές. Πιστεύω θα ξυπνήσει το 107 καθώτι πιο ελαφρυ και με group n καλυτερη πίεση.. Αλλα απλώς θα ξυπνήσει. |
skyline έγραψε: |
λεω να το αγορασω μεσο ebay http://www.ebay.com/itm/33-2131-K-N-AIR-FILTER-TOYOTA-YARIS-AYGO-CITROEN-C1-PEUGEOT-107-1999-2012-/271116610359?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1fcf2b37
αυτο δεν ειναι ? |