PSClub - Hellas
Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 207 - Launch control για 1.6T
rallaki-1 - Δευ 19 Νοέ 2012, 22:47:24
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Launch control για 1.6T
Είδατε τι βγάλανε οι etuners? Launch control το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσα από το πρόγραμμα! Υπάρχει λέει περίπτωση να φτιάξουνε κ anti-lag! Πραγματικά Πόλυ καλή δουλεία.
Απορία: Εμείς που έχουμε είδη πρόγραμμα πως μπορεί να γίνει η εφαρμογή του?
Chrisss207 - Πεμ 22 Νοέ 2012, 20:21:28
Θέμα δημοσίευσης:
Για πες λεπτομερειες...που το ειδες??
Tzive - Πεμ 22 Νοέ 2012, 20:24:44
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικά ανούσιο για τους Ελληνικούς δρόμους. Επίσης anti-lag γιατι για να καυλώνεις και να θες turbo κάθε 20.000km
salex - Πεμ 22 Νοέ 2012, 22:13:18
Θέμα δημοσίευσης:
Το launch control είναι περισσότερο gadget παρά κάτι απαραίτητο.
Οι μέχρι στιγμής εντυπώσεις μου πάντως είναι ότι έχει άπειρο γέλιο. Γιατί στο φανάρι όταν σταματάνε περίεργοι, πατάς μια τέρμα γκάζι και σε κοιτάζουν καλά καλά.
Συν του ότι με τη μεγάλη τουρμπίνα είναι το κάτι άλλο στην εκκίνηση.
Για antilag, όπως γράφει ο Λουκας, αν ποτέ το εφαρμόσουμε, θα υπάρχει μια τεράστια προειδοποίηση που θα λέει ότι:
Το antilag αυξάνει υπερβολικά τη θερμοκρασία μέσα στην πολλαπλή εξαγωγής και την τουρμπίνα. Γιατί η λειτουργία του βασίζεται στη καύση
μίγματος μέσα στην πολλαπλή εξαγωγής, αντί για το θάλαμο καύσης.
Για αυτό αν το παραχρησιμοποιήσει κανείς μπορεί να τα κάψει όλα.
Η χρήση του πρέπει να γίνεται μόνο για μερικά δευτερόλεπτα πριν την εκκίνηση. Προφανώς όχι σε καθημερινή βάση, ούτε καν για πάνω από 3-4 δευτερόλεπτα.
N207r - Πεμ 22 Νοέ 2012, 23:04:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το lunch control ειναι παρόμοιο με των golf tsi? Καλό για να ξεκινάς σωστά αλά την 2ρα πως την βάζεις?
bagos - Παρ 23 Νοέ 2012, 07:44:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πιο πολύ το εχεις σαν αξεσουάρ,με το μαμα σασμαν.
Στέλιο,ειμαι περίεργος να δω πως θα ακούγεται με το εξτερναλ ...
SαλιγκαρAKIS - Παρ 23 Νοέ 2012, 10:07:26
Θέμα δημοσίευσης:
Δώστε και λίγο καύσιμο μετά το άφημα του γκαζιού και θα γίνεται πάρτυ.
Υ.Γ. Στέλιο, το antilag (σε εργοστασιακή μορφή, stock ecu) δέν έχει τη λογική να κρατάει σταθερή τη πίεση στις αλλαγές μη αφήνοντας τη πεταλούδα να κλείσει; Οπότε σε συνδυασμό με flat shift θα ήταν το ιδανικό για γρήγορες αλλαγές.
salex - Παρ 23 Νοέ 2012, 11:30:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σάκη, τη δουλειά αυτή συνήθως κάνει το flat foot shifting, που δεν κλείνει την πεταλούδα στις αλλαγές ταχυτήτων. Γιατί το βασικό πρόβλημα στις αλλαγές είναι ότι κλείνει η πεταλούδα και ανοίγει η σκάστρα, ξεφορτώνοντας όλη την πίεση στην ατμόσφαιρα.
Το ALS δημιουργείται προωθώντας ένα τόνο βενζίνης έξω από τον κινητήρα σε μορφή άκαυστης. Ακριβώς για αυτό η εφαρμογή του μέσω λογισμικού έχει κάποια θεματάκια προς επίλυση, σε αυτοκίνητα που δεν έχουν μπεκ πανω στην πολλαπλή εξαγωγής για αυτό το σκοπό.
SαλιγκαρAKIS - Παρ 23 Νοέ 2012, 13:02:40
Θέμα δημοσίευσης:
Α μάλιστα, το έπιασα το νόημα.
Παλαιότερα είχα ακούσει (άλλους προγραμματιστές) να μιλάνε για "εργοστασιακό antilag" το οποίο κρατούσε τη πίεση σταθερή στις αλλαγές, αλλά μάλλον εννοούσαν το flat shifting επί της ουσίας.
Το wot box που υποστηρίζουν μερικοί ότι έχει antilag (ενώ έχει λειτουργία launch control και flat shift), δεν κλείνει τη πεταλούδα για να κρατήσει τη πίεση σταθερή; Γιατί να πετάει extra καύσιμο δεν το κόβω, φαντάζομαι πως μόνο μέσω προγράμματος μπορεί να επιτευχθεί αυτό.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group