groupN έγραψε: |
εγω θα συμφωνησω με τον Αριστειδη στο τελευταιο που ειπε: ''δεν σπαει, δεν χαλαει" . το αμαξι ειναι εργαλειο, δεν συγκρινεται με τα ραλλακια. το σκεφτομουν και εγω παλαιοτερα να παρω και το εχω ψαξει (δυσκολες εποχες). αμα μπορεις παρτω Βασιλη μην το σκεφτεσαι. εχω μπει σε ενος φιλου μου που ειχε και αυτος ραλακι και μετα πηρε ταπερ, δεν το αλλαζει με τιποτα. απλα ολα εχουν το τιμημα τους, ακριβο στα ανταλλακτικα και στη βελτιωση |
recife_rallye έγραψε: | ||
Θα συμφωνησω σε ολα ΕΚΤΟΣ απ το τελευταιο.. Το EP3 βελτιωνεται απιστευτα ευκολα και παιρνει αλογα για πλακα! Με λιγοτερο απο τριχιλιαρο εχεις κανει μοτερ που ξυριζει και μαλιστα χωρις stroker kit(Και δε μιλαμε για 15-20 αλογα,αλλα για μια 50αρα χωρις ιδρωτα) Φιλε typeR με χιλια δαγκωτο! ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Γγελη αμα μπεις σε κανενα αμερικανικο σαιτ με 3000ε εχεις παρει πολλαπλη εισαγωγης skunk 500$-πεταλουδα billet 70αρα 340$,εκκεντρα 2ο σταδιο με διπλα ελατηρια 1100$,πολλαπλη εξαγωγης 400$ μια απλη-καλη,ε να μην βαλεις και μια φλατζα κεφαλης για αυξηση συμπιεσης 170$????Τον προγραμματισμο τον αφηνω να αιωρειται ![]() Και ολα αυτα σε δολλαρια που οκ θα ισοσταθμιστουν με τα μεταφορικα.Μονο το τελωνειο ειναι προβλημα.. Για το σασμαν,αμα λεμε οτι θελει βελτιωση του type-r το σασμαν,τοτε τα δικα μας πρεπει να τα πεταξουμε και να Ζμπρωχνουμε με τα ποδια σαν τους flinstones!! ![]() ![]() ![]() |
bagos έγραψε: |
Τι λες ρε?εχεις ιδέα από γιαπωνέζικα?μια ολόσωμη εξατμηση ινβιντια κ μια εισαγωγή ιντζεν εφτασες τα 2000.κ βαλε κ έναν χοντατα πάνω κ να το 3χιλιαρο για 240 άλογα.ασε που το σασμαν τους εχει θέμα με τη 3η...
Όχι κ λίγα λεφτά για βελτίωση,κ φαντασου,αυτα είναι για πρώτο στάδιο.αν ασχοληθείς μετά να το βελτιώσεις με θολομπαρες,TEIN,σασμαν,χρεωκοπησες. |
alemao έγραψε: |
- 3ο ψαξε να δεις τι παιζει με καταναλωση... |
groupN έγραψε: |
Το EP3 βελτιωνεται απιστευτα ευκολα και παιρνει αλογα για πλακα!
Με λιγοτερο απο τριχιλιαρο εχεις κανει μοτερ που ξυριζει και μαλιστα χωρις stroker kit(Και δε μιλαμε για 15-20 αλογα,αλλα για μια 50αρα χωρις ιδρωτα) Φιλε typeR με χιλια δαγκωτο! ![]() |
bagos έγραψε: |
Τι λες ρε?εχεις ιδέα από γιαπωνέζικα?μια ολόσωμη εξατμηση ινβιντια κ μια εισαγωγή ιντζεν εφτασες τα 2000.κ βαλε κ έναν χοντατα πάνω κ να το 3χιλιαρο για 240 άλογα.ασε που το σασμαν τους εχει θέμα με τη 3η...
Όχι κ λίγα λεφτά για βελτίωση,κ φαντασου,αυτα είναι για πρώτο στάδιο.αν ασχοληθείς μετά να το βελτιώσεις με θολομπαρες,TEIN,σασμαν,χρεωκοπησες. |
tammy έγραψε: |
τρελιαρη χθες ησουν ψαχνα? |
Tzive έγραψε: | ||
|
bagos έγραψε: |
το leon κουπρα εχει σιγουρα πιο γερα σωθηκα,δλδ τα πιστονια του ειναι σαν αυτα που φοραει το S3 ενω του ιμπιζα κουπρα ειναι τα ιδιαμε του λεον FR ![]() μεταδοση ειναι τα ιδια κουπρα κ FR(για λεον παντα),κ ειναι πιο γερα απο του ιμπιζα γιατι εχουν πιο μεγαλο πλατο(η βολαν,δε θυμαμαι ακριβως),οποτε κ αντεχουν,σε μαμα μορφη,περισσοτερο στη βελτιωση ![]() |
MEMsound έγραψε: |
εγω την πισινα και τα μωρα που ειναι στην απεναντι πλευρα πισω απ τον φωτογραφο... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |