PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 106 rallye vs civic type r

106PYRGOS - Σαβ 17 Νοέ 2012, 18:14:55
Θέμα δημοσίευσης: 106 rallye vs civic type r
Πουλαω το δικο μου,εχω σχετικη αγγελια στις πωλησεις... κ σκεφτομαι για ταπερ...Ποια η γνωμη σας για το type r?Μιλαω για το προηγουμενο μοντελο το EP3 μοντελο 2005-06 facelift...Δεν ειναι ιδια κατηγορια με το rallye αλλα εχει κ αυτο πολυ καλο ατμοσφαιρικο κινητηρα κ στριβει καλα...Επειδη ακουω διαφορα το ταπερ στριβει καλυτερα κ ειναι πιο γρηγορο απο το rallye?...Υπαρχει καποιο σημειο που το type r πασχει κ εχει εμφανιση προβληματα?
alemao - Σαβ 17 Νοέ 2012, 18:35:44
Θέμα δημοσίευσης:
- 1ο αρνητικο οτι ειναι 2000cc και εχει τεκμηριο Laughing
- 2ο αρνητικο ο Σαρακακης. εννοω ανταλλακτικα. φεξε μαη μου να φας τριφυλλι. μονο με μεταχειρισμενα απο αγγελιες... είχα το τελευταιο civic 1,8 το εδωσα πριν λιγους μηνες. για να ξαναπαρω rallye χαχαχα
- 3ο ψαξε να δεις τι παιζει με καταναλωση...
- 4o τα ανταλλακτικα μιας κ τα ανεφερερα, σαφως ακριβοτερα απο rallye.

- στριβει πολυ καλα ειναι παιχνιδιάρικο. το καλυτερο civic απο όλα οσα εχουν βγει..
- μοτερ με απιστευτες δυνατοτητες βελτιωσης. δε σπαει. δε χαλαει.

αν ξαναπαιρνα χοντα, θα ηταν το S2000. ο,τι καλυτερο εχει βγει απο ατμοσφαιρα, αλλά εκει θελει χερια για να στριψει;)
106PYRGOS - Σαβ 17 Νοέ 2012, 19:35:26
Θέμα δημοσίευσης:
Για το 1ο που λες υπαρχει λυση ...Για το 2ο σιγουρα δεν βρισκεις ανταλλακτικα στο περιπτερο Very happy οπως στα σαξοραλλα αλλα εχουν κυκλοφορησει αρκετα κ αυτα...Για το 3ο θα του βαλω το υγραεριο απο το δικο μου αν δεν το πουλησω με το υγραεριο...Οπως κ να εχει θα του βαλω υγραεριο...Για το 4ο σιγουρα ετσι ειναι αλλα δε νομιζω οτι εχει τις ζημιες του rallye...Πιστευω αν παρω να μην το δωσω μετα για rallye παλι Smile ...Αν κ τα ραλλακια μου αρεσουν πολυ.
groupN - Σαβ 17 Νοέ 2012, 20:11:43
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα συμφωνησω με τον Αριστειδη στο τελευταιο που ειπε: ''δεν σπαει, δεν χαλαει" . το αμαξι ειναι εργαλειο, δεν συγκρινεται με τα ραλλακια. το σκεφτομουν και εγω παλαιοτερα να παρω και το εχω ψαξει (δυσκολες εποχες). αμα μπορεις παρτω Βασιλη μην το σκεφτεσαι. εχω μπει σε ενος φιλου μου που ειχε και αυτος ραλακι και μετα πηρε ταπερ, δεν το αλλαζει με τιποτα. απλα ολα εχουν το τιμημα τους, ακριβο στα ανταλλακτικα και στη βελτιωση
106PYRGOS - Σαβ 24 Νοέ 2012, 21:42:20
Θέμα δημοσίευσης:
Οτι πληρωνεις παιρνεις συνηθως...Αν πουλησω το δικο μου,οχι οτι καιγομαι, θα δω τι θα κανω.
teo206GT - Σαβ 24 Νοέ 2012, 22:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πως μπορεις να δηλωσεις ενα εργοστασιακο 2.000 σε 1600; Θελω κ εγω αν γινεται.
Αριστειδη εσυ εκανες τη καλυτερη κινηση. Κ εγω κοιταγα για type r αλλα τελικα εκατσα στο γαλλικο.
recife_rallye - Κυρ 25 Νοέ 2012, 02:01:58
Θέμα δημοσίευσης:
groupN έγραψε:
εγω θα συμφωνησω με τον Αριστειδη στο τελευταιο που ειπε: ''δεν σπαει, δεν χαλαει" . το αμαξι ειναι εργαλειο, δεν συγκρινεται με τα ραλλακια. το σκεφτομουν και εγω παλαιοτερα να παρω και το εχω ψαξει (δυσκολες εποχες). αμα μπορεις παρτω Βασιλη μην το σκεφτεσαι. εχω μπει σε ενος φιλου μου που ειχε και αυτος ραλακι και μετα πηρε ταπερ, δεν το αλλαζει με τιποτα. απλα ολα εχουν το τιμημα τους, ακριβο στα ανταλλακτικα και στη βελτιωση


Θα συμφωνησω σε ολα ΕΚΤΟΣ απ το τελευταιο..
Το EP3 βελτιωνεται απιστευτα ευκολα και παιρνει αλογα για πλακα!
Με λιγοτερο απο τριχιλιαρο εχεις κανει μοτερ που ξυριζει και μαλιστα χωρις stroker kit(Και δε μιλαμε για 15-20 αλογα,αλλα για μια 50αρα χωρις ιδρωτα)

Φιλε typeR με χιλια δαγκωτο! Very happy
alemao - Κυρ 25 Νοέ 2012, 04:14:37
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
groupN έγραψε:
εγω θα συμφωνησω με τον Αριστειδη στο τελευταιο που ειπε: ''δεν σπαει, δεν χαλαει" . το αμαξι ειναι εργαλειο, δεν συγκρινεται με τα ραλλακια. το σκεφτομουν και εγω παλαιοτερα να παρω και το εχω ψαξει (δυσκολες εποχες). αμα μπορεις παρτω Βασιλη μην το σκεφτεσαι. εχω μπει σε ενος φιλου μου που ειχε και αυτος ραλακι και μετα πηρε ταπερ, δεν το αλλαζει με τιποτα. απλα ολα εχουν το τιμημα τους, ακριβο στα ανταλλακτικα και στη βελτιωση


Θα συμφωνησω σε ολα ΕΚΤΟΣ απ το τελευταιο..
Το EP3 βελτιωνεται απιστευτα ευκολα και παιρνει αλογα για πλακα!
Με λιγοτερο απο τριχιλιαρο εχεις κανει μοτερ που ξυριζει και μαλιστα χωρις stroker kit(Και δε μιλαμε για 15-20 αλογα,αλλα για μια 50αρα χωρις ιδρωτα)

Φιλε typeR με χιλια δαγκωτο! Very happy


Wink
bagos - Κυρ 25 Νοέ 2012, 08:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λες ρε?εχεις ιδέα από γιαπωνέζικα?μια ολόσωμη εξατμηση ινβιντια κ μια εισαγωγή ιντζεν εφτασες τα 2000.κ βαλε κ έναν χοντατα πάνω κ να το 3χιλιαρο για 240 άλογα.ασε που το σασμαν τους εχει θέμα με τη 3η...
Όχι κ λίγα λεφτά για βελτίωση,κ φαντασου,αυτα είναι για πρώτο στάδιο.αν ασχοληθείς μετά να το βελτιώσεις με θολομπαρες,TEIN,σασμαν,χρεωκοπησες.
recife_rallye - Κυρ 25 Νοέ 2012, 11:23:53
Θέμα δημοσίευσης:
Γγελη αμα μπεις σε κανενα αμερικανικο σαιτ με 3000ε εχεις παρει πολλαπλη εισαγωγης skunk 500$-πεταλουδα billet 70αρα 340$,εκκεντρα 2ο σταδιο με διπλα ελατηρια 1100$,πολλαπλη εξαγωγης 400$ μια απλη-καλη,ε να μην βαλεις και μια φλατζα κεφαλης για αυξηση συμπιεσης 170$????Τον προγραμματισμο τον αφηνω να αιωρειται Laughing
Και ολα αυτα σε δολλαρια που οκ θα ισοσταθμιστουν με τα μεταφορικα.Μονο το τελωνειο ειναι προβλημα..

Για το σασμαν,αμα λεμε οτι θελει βελτιωση του type-r το σασμαν,τοτε τα δικα μας πρεπει να τα πεταξουμε και να Ζμπρωχνουμε με τα ποδια σαν τους flinstones!! Laughing Laughing Laughing
Gotcha - Κυρ 25 Νοέ 2012, 14:25:46
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη εχω οδηγησει για μεγαλο χρονικο διαστημα (δανεικο απο φιλο) το συγκεκριμενο, μπορω να πω πως και μαμα ειναι πολυ διασκεδαστικο αμαξι,με φοβερο ηχο, καταπληκτικη αισθηση κιβωτιου, λιγο υποστροφικο αν μπεις βιτεκ με στρημενο τιμονι (λογω σπινιαρισματος)
bagos - Κυρ 25 Νοέ 2012, 21:35:43
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Γγελη αμα μπεις σε κανενα αμερικανικο σαιτ με 3000ε εχεις παρει πολλαπλη εισαγωγης skunk 500$-πεταλουδα billet 70αρα 340$,εκκεντρα 2ο σταδιο με διπλα ελατηρια 1100$,πολλαπλη εξαγωγης 400$ μια απλη-καλη,ε να μην βαλεις και μια φλατζα κεφαλης για αυξηση συμπιεσης 170$????Τον προγραμματισμο τον αφηνω να αιωρειται Laughing
Και ολα αυτα σε δολλαρια που οκ θα ισοσταθμιστουν με τα μεταφορικα.Μονο το τελωνειο ειναι προβλημα..

Για το σασμαν,αμα λεμε οτι θελει βελτιωση του type-r το σασμαν,τοτε τα δικα μας πρεπει να τα πεταξουμε και να Ζμπρωχνουμε με τα ποδια σαν τους flinstones!! Laughing Laughing Laughing

εξατμηση δε θα βαλεις?μονο πολαπλη εξαγωγης???ασε που το 90% των αξεσουαρ,αν δεν ειναι japan ειναι κινα Wink
groupN - Δευ 26 Νοέ 2012, 01:02:35
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Τι λες ρε?εχεις ιδέα από γιαπωνέζικα?μια ολόσωμη εξατμηση ινβιντια κ μια εισαγωγή ιντζεν εφτασες τα 2000.κ βαλε κ έναν χοντατα πάνω κ να το 3χιλιαρο για 240 άλογα.ασε που το σασμαν τους εχει θέμα με τη 3η...
Όχι κ λίγα λεφτά για βελτίωση,κ φαντασου,αυτα είναι για πρώτο στάδιο.αν ασχοληθείς μετά να το βελτιώσεις με θολομπαρες,TEIN,σασμαν,χρεωκοπησες.

πες τα ρε Βαγγο... Wink
Tzive - Δευ 26 Νοέ 2012, 15:10:31
Θέμα δημοσίευσης:
alemao έγραψε:
- 3ο ψαξε να δεις τι παιζει με καταναλωση...
με 130km/h Εθνική κάτω απο 11lt/100km δεν πέφτει με τίποτα...
Tzive - Δευ 26 Νοέ 2012, 15:12:53
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="recife_rallye"]
groupN έγραψε:
Το EP3 βελτιωνεται απιστευτα ευκολα και παιρνει αλογα για πλακα!
Με λιγοτερο απο τριχιλιαρο εχεις κανει μοτερ που ξυριζει και μαλιστα χωρις stroker kit(Και δε μιλαμε για 15-20 αλογα,αλλα για μια 50αρα χωρις ιδρωτα)

Φιλε typeR με χιλια δαγκωτο! Very happy
για να παρεις 50άρα χωρίς ιδρώτα σε typeR πρεπει να ιδρώσεις πόλυ το 2012 μιας και θέλει επώνυμα πράγαματα

Ingen εισαγωγή, επωνύμο χταπόδι + εξάτμιση, Hondata = σύνολο κόστους πάνω απο 3000€

Τώρα αν δεν έχεις ιδρώσει θα να δώσεις 3.000€ το 2012...
Tzive - Δευ 26 Νοέ 2012, 15:13:21
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Τι λες ρε?εχεις ιδέα από γιαπωνέζικα?μια ολόσωμη εξατμηση ινβιντια κ μια εισαγωγή ιντζεν εφτασες τα 2000.κ βαλε κ έναν χοντατα πάνω κ να το 3χιλιαρο για 240 άλογα.ασε που το σασμαν τους εχει θέμα με τη 3η...
Όχι κ λίγα λεφτά για βελτίωση,κ φαντασου,αυτα είναι για πρώτο στάδιο.αν ασχοληθείς μετά να το βελτιώσεις με θολομπαρες,TEIN,σασμαν,χρεωκοπησες.
Τώρα το διάβασα αυτο... Laughing Laughing Laughing Laughing
recife_rallye - Δευ 26 Νοέ 2012, 18:22:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε καλλιτεχνες..μονο η injen εισαγωγη υπαρχει,δεν υπαρχει αλλη..... 2gunfire 2gunfire

Δεν θελω να παραθεσω λινκ για να μην διαφημισω,αλλα θα σας πω οτι ουτε η skunk ειναι κινεζικη,ουτε η blox,ουτε η dc sports,ουτε η mugen.
Aπλα εδω στην ελλαδα μας εχουν μαθει να πληρωνουμε χωρις λογο.


Y.Γ η invidia που λες βαγγελη ειναι 70ε πιο ακριβη απο αυτην που λεω εγω,δε θα κολλησουμε εκει.Για την υπολοιπη εξατμιση το ξεχασα,.Προσθεσε αλλα 400ε
bagos - Δευ 26 Νοέ 2012, 22:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
αν βαλες αυτα που λες λευτερη κ δε βαλεις επωνυμα κ δοκιμασμενα πραματα,κ ΚΥΡΙΩΣ σε ιαπωνα,τοτε τα αλογα που θα παρεις,με λιγοτερα λεφτα,θα ειναι ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ περισσοτερα,αλλα στο δρομο κ στη πραξη θα ειναι ψοφια κ το εχουμε δει πολλες φορες,σε αρκετα αυτοκινητα Wink

κ περιμεντε να δειτε σε λιγο,γελιο που θα πεσει με τους 2 φιλους,ιδιοκτητες ταπερ το προηγουμενο κ το τελευταιο(2005 το ενα κ 2010 το καινουριο),που εχουν παρει πραματα για τουρμπισμα(βεβαια κ οι 2 θα κλαψουν σε δοκιμες με το δικο μου αλλα ειναι αλλο θεμα αυτο Laughing Laughing ).
οταν καποτε ελεγα σε εναν φιλο για τα K-sport 6pot,επεφτε να με φαει κ τωρα που ο φιλος του εφερε απο κινα ενα τουρμπο κιτ(για το παλιο ταπερ),ξαφνικα εγινε σουπερ κ να τον παιζεις απο το ποσο καλοφτιαγμενο ειναι... Confused ηδη το αμαξι φοραει χοντατα,εισαγωγη εξατμηση,αλλα το κιτ ειχε μεχρι κ εξατμηση μεσα κ ολα αυτα με 1500 ευρω Rolling eyes η προσδοκιες τους με μαμα μοτερ ειναι τα 400 αλογα.. Confused Confused
τωρα παμε στοβν αλλον φιλο που,στο καινουριο χοντα,για τα ιδια πραγματα εδωσε 8000 ευρω(μαμα μοτερ κ αυτο).
κ ρωταω,πως σκ**α θα εχουν επαφη τα δυο αυτοκινητα,οταν το ενα φοραει χταποδι-εξατμηση απο εξατμησα που εχει φτιαξει χιλια δυο,κ το αλλο κινεζικα??
πως να συγκριθει η κινεζικη τουρμπινα Τ3,κ καλα παροχης οσο η 3071 με μια ΓΝΗΣΙΑ garrett 3076R??πως να συγκριθει το κινεζικο no name eternal με το external tis precision???κ πολλα αλλα...
υπαρχει περιπτωση να εχουν καμια επαφη?
επομενως blox tin αφηνουμε απεξω,κ την dc το ιδιο(ας ειναι καλα ο κεν μπλοκ Laughing Laughing ),η mugen ειναι αρκετα καλη αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι πιο φθηνη απο την injen Embarassed
tammy - Τρι 27 Νοέ 2012, 00:34:25
Θέμα δημοσίευσης:
τρελιαρη χθες ησουν ψαχνα?
recife_rallye - Τρι 27 Νοέ 2012, 00:59:47
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγο ωραια και σωστα ολα αυτα που λες,αλλα δε νομιζω μια πολλαπλη εισαγωγης με 400ε,χταποδι με 400 και εκκεντρα με 1100ε να ειναι κινεζικα!!
Οπως παιρνεις μια κινεζικη τουρμπινα με 200ε και οχι με 700+ ετσι λοιπον και για να παρεις μια κινεζικη πολλαπλη εισαγωγης δε θα πληρωσεις 400ε αλλα 150 Wink
Νταξ δεν λεω οτι ειναι και spoon στην ποιοτητα αλλα μια χαρα ειναι και αυτα!
Τεσπα μην δυηλιζουμε το κουνουπι Laughing

Η ουσια ειναι πως το αμαξι αυτο για μενα ειναι απο τα πιο αξιοσεβαστα μπροστοκινητα χοντα που εχουν παραχθει ποτε,αν οχι το πιο αξιοσεβαστο..
Εγκρινω με χιλια Thumb right
bagos - Τρι 27 Νοέ 2012, 08:12:33
Θέμα δημοσίευσης:
tammy έγραψε:
τρελιαρη χθες ησουν ψαχνα?

Όχι ρε,κ εδώ γύρω κυκλοφορώ με τη μηχανή.θα κοιτάς πινακίδα με πολλά 4αρια. αν είσαι χαλκιδα σήμερα το βράδυ,βαρα τηλ.θα εχει χαβαλέ Laughing
106PYRGOS - Τρι 27 Νοέ 2012, 10:05:57
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
alemao έγραψε:
- 3ο ψαξε να δεις τι παιζει με καταναλωση...
με 130km/h Εθνική κάτω απο 11lt/100km δεν πέφτει με τίποτα...
Εχει μεγαλη καταναλωση αν ειναι οπως τα λες...Αν κ φοραει 6αρι αλλα κοντο σχετικα πρεπει να ειναι...Ποσα κιλα ειναι γνωριζει καποιος?
bagos - Τρι 27 Νοέ 2012, 18:12:46
Θέμα δημοσίευσης:
φιλος μου που το εχει,με εισαγωγη κ εξατμηση,λεει οτι δε καιει πολυ,δλδ κανει 180κμ με λιγοτερα απο 20 ευρω ανετα(βαλε με 1.70 τη βενζινη),κ ταξιδευει με 130-140κμ.βεβαια δεν ειναι κ καφτης,αλλα κ γω με το 207,πηγα γυρισα γαλαξιδι απο επαρχειακο δρομο,450κμ περιπου με 40 ευρω 100αρα,δλδ γυρω στα 25 λιτρα.αλλα οπως ειπα,επαρχειακο δρομο,ατουρμπιστος κ μαξ 110κμ,οποτε εχει να κανει κ με τον τροπο οδηγησης Wink
106PYRGOS - Κυρ 10 Μάρ 2013, 21:36:30
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα k επειδη την φοβαμαι λιγο την δουλεια της μετατροπης...Ποια η γνωμη σας για Leon Cupra 2004-05 μοντελο το 1.8 20vt...Τι προβληματα βγαζει συνηθως?...Ποιες διαφορες εχει με το FR Leon σε μοτερ μεταδοση στησιμο...Οποιαδηποτε αποψη πληροφορια καλοδεχουμενη Wink
bagos - Δευ 11 Μάρ 2013, 19:19:31
Θέμα δημοσίευσης:
το leon κουπρα εχει σιγουρα πιο γερα σωθηκα,δλδ τα πιστονια του ειναι σαν αυτα που φοραει το S3 ενω του ιμπιζα κουπρα ειναι τα ιδιαμε του λεον FR Wink
μεταδοση ειναι τα ιδια κουπρα κ FR(για λεον παντα),κ ειναι πιο γερα απο του ιμπιζα γιατι εχουν πιο μεγαλο πλατο(η βολαν,δε θυμαμαι ακριβως),οποτε κ αντεχουν,σε μαμα μορφη,περισσοτερο στη βελτιωση Wink
106PYRGOS - Τρι 12 Μάρ 2013, 19:18:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια οποτε εχει μια διαφορα στο μοτερ για leon μιλαω παντα δεν θελω ibiza...225ps βγαζουν κ τα δυο η το fr λιγοτερα?...Προβληματα που βγαζουν, εγω ξερω σιγουρα για πολλαπλασιαστες ολα αυτα τα μοτερ τωρα κατι αλλο δεν ξερω...Το καλο ειναι οτι μπορω να βαλω το συστημα υγραεριου απο το δικο μου στο cupra γιατι δεν ειναι αμεσου ψεκασμου ο 20vt.
Octane - Τρι 12 Μάρ 2013, 20:26:19
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
το leon κουπρα εχει σιγουρα πιο γερα σωθηκα,δλδ τα πιστονια του ειναι σαν αυτα που φοραει το S3 ενω του ιμπιζα κουπρα ειναι τα ιδιαμε του λεον FR Wink
μεταδοση ειναι τα ιδια κουπρα κ FR(για λεον παντα),κ ειναι πιο γερα απο του ιμπιζα γιατι εχουν πιο μεγαλο πλατο(η βολαν,δε θυμαμαι ακριβως),οποτε κ αντεχουν,σε μαμα μορφη,περισσοτερο στη βελτιωση Wink

Με τη διαφορα πως για να παει το leon στην ευθεια οπως παει ibiza 20vt , θελει πανω απο 350 αλογα και τα απαραιτητα ευρω... Wink
Ασε που και για στροφιλικι το ibiza ειναι πιο διασκεδαστικο μιας και το αλλο ειναι λιμουζινα... Laughing

Παρε ενα ibiza fr (που ειναι τσαμπα) , καν'το απο αναρτηση cupra και φπε και εισαι αρχοντας απο τους λιγους.
Like a boss Laughing Laughing Laughing



Και φαε τα εξτρα ευρω για τα 2000 κυβικα σε σουβλακια , βενζινες , λαστιχα. ή πισω τακακια Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Τρι 12 Μάρ 2013, 20:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Octane - Τρι 12 Μάρ 2013, 20:40:58
Θέμα δημοσίευσης:
Την καλυτερη δουλεια την εκανε ο Τακης... , εγω αυτο ξερω.

Πισωκουνα και ασε τους αλλους να μιλανε για ποιος την εχει μεγαλυτερη.

Μαμα ταπερ δεν θα σου πει τιποτα.
Για να φουντωσεις θελει σωληνα και τελικο , να κανει σαν F1 , αλλα μετα δεν θα μπορεις να πας ουτε στο περιπτερο... .

Ο 20vtαίος ειναι αλλιως , αλλα εκει που ειναι η βενζινη πλεον... , κλαφτα Χαραλαμπε.
Θα θες 50ρικο για να πας στο παραπανω περιπτερο. Rotfl

Τωρα μεταξυ 20vt και ταπερ... , δεν ξερω , ειναι κατι σαν και αυτο:


Κοινως... ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl
'Andy'-lag - Τρι 12 Μάρ 2013, 20:47:15
Θέμα δημοσίευσης:
KΛΑΙ-Ω ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.................................!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Ρε βλαμμένε εσύ.... Γιατί το κόβεις το παιδί.........? Αφού κι εσύ γουστάρεις τον HONDέο εκδικητή, τι μας τα ζαλίζεις με τον βρωμοCUPRαίο σου........?
MEMsound - Τρι 12 Μάρ 2013, 20:54:26
Θέμα δημοσίευσης:
εγω την πισινα και τα μωρα που ειναι στην απεναντι πλευρα πισω απ τον φωτογραφο... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Octane - Τρι 12 Μάρ 2013, 21:03:42
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
εγω την πισινα και τα μωρα που ειναι στην απεναντι πλευρα πισω απ τον φωτογραφο... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ελα , σε βρηκα κ σενα!!!

Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl
MEMsound - Τρι 12 Μάρ 2013, 21:05:22
Θέμα δημοσίευσης:
εμ ειδες που ξερω εγω τι λέω... Wink Wink Wink
'Andy'-lag - Τρι 12 Μάρ 2013, 21:07:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ωχ Μάνθο να σε πάνω αριστερά με το καπέλο και τα γυαλια............!!!

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
MEMsound - Τρι 12 Μάρ 2013, 21:10:02
Θέμα δημοσίευσης:
προσπαθω σιγα-σιγα να φτασω το μωρο με το ριγε εμπρος να της πω για τον Πάνο τον φίλο μου... Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Lef205 - Τρι 12 Μάρ 2013, 22:18:28
Θέμα δημοσίευσης:
σε ενα τοπικ με τοσο ωραιο τιτλο γιατι μπλεξατε τα 20ντ ? Laughing
σα να μπλεκουμε τα φυσικα (ταπερ) με τα σιλικονατα απο αλμπανη γιατρο (20ντ) Laughing
106PYRGOS - Τετ 13 Μάρ 2013, 13:24:25
Θέμα δημοσίευσης:
Εχετε φαση Very happy...Τα φυσικα ειναι καλυτερα αρκει να μην ειναι μικρα σαν λεμονια Smile ,τα σιλικονατα ομως μπορεις να τα φουσκωσεις (bar) οσο θες Wink ...Σιγουρα δεν εχουν σχεση τα 2 αμαξια μεταξυ τους αλλη κατηγορια, αλλα δεν εχω αποφασισει ακομα 100% ποιο θα παρω οοοταν πουλησω το δικο μου...Στο θεμα του καυσιμου οποιο κ να παρω θα βαλω υγραεριο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr