sps έγραψε: |
Προφανως θα εξελιχθει ενας νεος κινητηρας απο την αρχη, οπως εκανε ο ομιλος vw.
Το νεο γκολφ, Α3 κλπ εχει ολοκαινουρια μοτερ TSI με κωδικο ΕΑ211 ενω οι παλαιοι tsi ειχαν κωδικο ΕΑ111. Ειναι ολοκαινουριο μοτερ αλουμινενιο, με σημαντικα μειωμενες τριβες, νεα μπεκ, πιο κομπακτ και εξελιγμενοι σε καθε τους πτυχη. Αποτελεσμα, καλυτερη αποδοση και μειωμενη καταναλωση και ρυποι αντιστοιχα. Πχ το νεο tsi 122 κρατα τη δυναμη και πανω απο τις 5 που ο προηγουμενος ψοφαγε. Δηλαδη με τη λογικη, καταργουνται οι ΤΗΡ, καταργηθηκε και ο TSI. |
makis106 έγραψε: | ||
Οι κωδικοι που έδωσες, ακριβως δείχνουν οτι ο κινητήρας ειναι συνέχεια του προηγούμενου, δεν καταργηθηκε ο ΤSI! Και οι ΤΗΡ εχουν διαφορες εκδόσεις πχ ο ΤΗΡ150 αρχικα έβγαινε ως ΕP6DT, ενω αργότερα ως ΕP6CDT, όπως και ο 156άρης που ειχε επανασχεδιασμένη κεφαλή κλπ. ενω όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά που έδωσες τα εχει ηδη ενας ΤΗΡ. Όπως ειπε κ ο Στέλιος, το πιθανοτερο και λογικότερο (αν τελικα καταργηθούν) θα συνεχίσουν στην ίδια πλατφόρμα. |