PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Αναλογία αέρα-βενζίνης

Daloup-man - Τρι 16 Δεκ 2003, 18:40:35
Θέμα δημοσίευσης: Αναλογία αέρα-βενζίνης
Ρε παιδιά έχω στα υπόψην την αλλαγή της εξάτμισης-και σκούπα μαζί-και σκέφτηκα:
Έχω ακούσει πολλά για τον εγκέφαλο SAGEM και λογικά αφού το αμάξι μου είναι 3/2003 θα έχει αυτόν τον εγκέφαλο ε???
Λέω λοιπόν,η σκούπα θα αυξάνει τον εισερχόμενο αέρα ενώ η ποσότητα βενζίνης παραμένει η ίδια!!! Τί γίνεται τότε???
Διορθώνει ο εγκέφαλος την αναλογία ή δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
Με την εξάτμιση θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα ή όχι???
Γιωργος77 - Τρι 16 Δεκ 2003, 18:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαρτάται από την αντλια καυσίμου νομίζω. Ισως να υπάρχει πρόβλημα στις υψηλές στροφές και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.

Υπάρχει αντίστοιχο topic για την εισαγωγή αέρα.Αν ψάξεις θα βρείς αρκετά πράγματα.
STELIOS - Τρι 16 Δεκ 2003, 21:42:02
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτα απ'ολλα ανοιξε το καπο και δες στα αριστερα σου (καθως στεκεσαι μπορστα απο το αμαξι), πανω στο θολο του τροχου, τι εγγεφαλο εχεις.

Εμενα εχει Sagem και εχω κανει ακριβως οτι σκοπευεις να κανεις κι'εσυ. Λοιπον, με σκουπα δεν θα εχεις κανενα προβλημα. Θα δωσει σε ολο το φασμα των στροφων αλλα κυριως στα χαμηλα-μεσαια (2000-4500), οπου θα παρατηρησεις και την περησσοτερη αυξηση στη ροπη (τραβηγμα).

Τωρα με την εξατμηση εξαρταται. Εγω εχω βαλει μονο τελικο 90mm. Εχει παρει ακομη περισσοτερο στα χαμηλα αλλα στα ψηλα (μετα της 5000) μου φενεται πως δεν κανει και τιποτα. Βεβαια μπορεις να δοκιμασεις καποια μικροτερη διαμετρο (76mm) που ισως λειτουργει καλητερα στις ψηλες στροφες.
Daloup-man - Τρι 16 Δεκ 2003, 22:53:37
Θέμα δημοσίευσης:
Thank's παιδιά!!!
Θα διαβάσω τα άλλα topics και όταν με το καλό βάλω και εξάτμιση και σκούπα θα το δυναμομετρήσω να δω που κερδίζει,που χάνει και που είναι τα ίδια!!! Και ξέρω εκ των πρωτέρων ότι δεν θα δώσει σημαντικές διαφορές!!! 1.400 είναι αυτό Laughing Laughing Laughing
Δημήτριος - Πεμ 18 Δεκ 2003, 00:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως να ξέρεις ότι η στοιχειομετρική αναλογία αέρα - καυσίμου είναι 14,3 : 1. Βέβαια αυτό μπορεί να μεταβάλλεται, αν η χαρτογράφηση του εγκεφάλου προβλέπει κάτι τέτοιο.
Πάντως στους συμβατικούς κινητήρες δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά περιθώρια για ευρεία μεταβολή του παραπάνω λόγου.
Αυτό υποθέτω ότι οφείλεται στο ότι οι συμβατικοί κινητήρες μας δεν διαθέτουν κάποια "πατέντα" για την επίτευξη τέλειας ανάμειξης που απαιτεί το πτωχό σε καύσιμο μίγμα (για πιο πλούσια δεν το συζητάμε).
Στην περίπτωση του πτωχού μίγματος, εκτός από την βενζίνη και τον αέρα πρέπει να αναμειχθούν και τα καυσαέρια (του προηγούμενου κύκλου) στο μείγμα. Τα τελευταία βοηθούν στην μείωση της εκπομπής των οξειδίων του αζώτου.
Pughell - Σαβ 03 Ιαν 2004, 19:38:11
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα αυτο με την στοιχειομετρια του μιγματος ειναι μεγαλη ιστορια...Το καλυτερο απο ολα ειναι να εχεις μετρησεις του λ απο 1,02 μεχρι και 0,98.Αν εισαι μεσα σε αυτα τα ορια εισαι jet! Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr