PSClub - Hellas
Μετάδοση - Ιπποδυναμη στο τροχο
foufoutos9 - Σαβ 29 Σεπ 2012, 20:21:15
Θέμα δημοσίευσης: Ιπποδυναμη στο τροχο
Κοιταζα τις δυναμομετρησεις που εχουν ανεβασει μελη με τις τιμες της ιπποδυναμης σε τροχο και στροφαλο και βλεποντας τις διαφορες σκεφτομουν τις απωλειες στην ισχυ ενος αυτοκινητου λογω μεταδοσης. Εχω ενα 106 16V και σκεφτομουν αντι να τα σκασω για ν ανεβασω τον κινητηρα μηπως θα ταν καλυτερα να ανεβασω τη μεταδοση και να ανεβασω τις επιδοσεις απο κει. Περιμενω λοιπον ν ακουσω προτασεις που θα καναν αισθητη διαφορα
Giannis307 - Σαβ 29 Σεπ 2012, 23:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
κωρονοπηνειο....
athanas - Τρι 02 Οκτ 2012, 16:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
Οι απώλειες (σαν ποσοστό) είναι ίδιες πάντα σε όλα τα αυτοκίνητα, και διαφέρει το ποσοστό αν είναι μπροστοκίνητο πισωκίνητο ή τετρακίνητο.
Βάζοντας ένα πιο κοντό κωρονοπήνιο το αμάξι σου θα "ζωηρέψει" όχι λόγω λιγότερων απωλειών αλλά λόγω πιο κοντού γραναζώματος....
foufoutos9 - Τρι 09 Οκτ 2012, 21:12:23
Θέμα δημοσίευσης:
ψαχνοντας λιγο και εκτος του φορουμ στο μεσοδιαστημα αυτο εμαθα. ευχαριστω
GEMI - Τρι 09 Οκτ 2012, 22:04:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θέλεις να κρατησεις την ιπποδύναμη όσο γινεται στους τροχούς, μπορείς απλά να μη βάζεις μεγάλες ζάντες ή να βάλεις πανάλαφρες αλουμινίου όπως κ δισκόφρενα ελαφρύτερα κ γενικά ότι κινούμενα μέρη έχεις να τα ελαφρώσεις με άλλου είδους μέταλο σε μηχανουργείο. Μπορείς να βάλεις λεπτότερα ελαστικά όσο επιτρέπει ο κατασκευαστής κλπ κλπ.
Μπορείς να κερδίσει μέχρι κ 25% από τις απώλειες που έχει από το εργοστάσιο. Άσε που κερδίζεις σε οικονομία στο καύσιμο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group