pugsang έγραψε: |
Η λυση ειναι το γραναζακι του κοντερ απο το 1.6 8V rallye χρωματος καφε με 18 δοντια προς 6 ή 7 Ευρω αν θυμαμαι καλα
Γεια σενα Σιντομπρακο δεν θελω να σχολιασω..Λες και δεν στο εχω πει.... |
dimzaf206 έγραψε: |
Λοιπόν, νεώτερα μετά την αλλαγή: Το κοντέρ δείχνει σωστά χωρίς να πειράξουμε τίποτα σχετικό με γραναζάκι! Ο λόγος; Πολύ απλά δεν υπάρχει τέτοιο γρανάζι, το κοντέρ λειτουργεί με ηλεκτρονικό αισθητήρα. Αυτό ισχύει βέβαια στα μοντέλα με Multiplexing. Tώρα, όσον αφορά στο ίδιο το αυτοκίνητο μετά το κοντύτερο διαφορικό, το συμπέρασμα είναι ότι θα έπρεπε να βγαίνει έτσι κατευθείαν από το εργοστάσιο ![]() Αυτό που με ενθουσίασε όμως είναι οι ρεπρίζ - τόσο που έκανα μετρήσεις με χρονόμετρο στην ευθεία της Τρίπολης και μάλιστα 3 φορές την καθεμία γιατί δεν πίστευα στα μάτια μου ![]() Με 3η 50-80: 4,7" 80-110: 5,1" Με 4η 80-110: 6,9" 110-140: 8,6" Με 5η 80-110: 9,6" 110-140: 12,1" Να δώ πόσο ακόμα θα βελτιωθούν όταν θα βάλω και τα 195/50/15, οπότε θα κοντύνει κι άλλο! Πάντως, τελικά, η αλλαγή κορωνοπήνιου είναι 100% η αποδοτικότερη (και χωρίς απώλειες σε κάποιον τομέα) μετατροπή που μπορεί να κάνει κάποιος στο 206 του με κόστος της τάξης των 400 - 500 ευρώ. |