PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 308 το 10ο πρόβλημα

iosif_t - Τετ 26 Σεπ 2012, 17:54:14
Θέμα δημοσίευσης: 308 το 10ο πρόβλημα
Χωρίς λόγια:
1. Κοσκίνισμα τιμονιού στα 130 km/h,3 ζυγοσταθμίσεις+2 αλλαγές ελαστικών-μείωση αλλά όχι εξάλειψη συμβιβάστηκα πλέον.
2. ESP/ABS,όταν πάταγα φρένο έβγαιναν και τα δύο εκτός (όχι πάντα)-αλλαγή βαλβίδας πεντάλ φρένου
3. Ήχος φυσήματος όταν ήταν πατημένο το φρένο-αλλαγή σεβρό (δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει σε κανέναν)
4. Διαρροή λαδιού στο turbo-αλλαγή στα σωληνάκια
5. Δεν ανάβει η ένδειξη για το χειρόφρενο-αλλαγή βαλβίδας χειρόφρενου
6. Σβήσιμο πίσω φαναριού-κάηκε ο ακροδέκτης επιστροφής
7. Κροτάλισμα κινητήρα στο άναμα κρύο,αλλαγή τεντωτήρα καδένας
8. Child safety,όταν κλειδώνουν οι κλειδαριές απενεργοποιείται-βαρέθηκα,το βάζω πάλι εγώ,υποτίθεται θέλει αλλαγή κλειδαριάς οδηγού
9. Πυράκια ανάμεσα στις 2000-3000 στροφές-καθάρισμα βαλβίδων το πρόβλημα παραμένει (αλλαγή πρατηρίων βενζίνης,τα ίδια)
10. Και τέλος σήμερα ESP εκτός,ενώ πήγαινα με cruise control στα 70km/h
Είναι ατρακάριστο με παραπάνω από τα προβλεπόμενα service,μήπως πρέπει να το πουλήσω;
αλλά ποιός το παίρνει!!
nOkpos - Τετ 26 Σεπ 2012, 19:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
και λιγα προβληματα ειχες Razz αν δεν αντεχεις τα προβληματα πουλατο .
vasilisalessia - Τετ 26 Σεπ 2012, 20:49:42
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα των ζυγοσταθμισεων.ξερεις ποσες εκανα εγω οταν περασα τα λαστιχα?5 ζυγοσταθμισεις σε ενα μηνα.ξερεις ποτε εξαφανιστηκε?οταν το εκανα εδω στο εξωτερικο που ειμαι.ξερεις τι μου ειπανε?οτι και τα μηχανηματα των ζυγοσταθμισεων θελουνε το σερβις τους που ελαχιστοι το κανουνε.κανε του μια πανω στο αμαξι.τωρα για τα αλλα συμβαινουνε και σε αλλους...λυπαμαι για την απογοητευση σου περισσοτερο Sad και δεν εχεις εμπιστοσυνη στο ιδιο σου το αμαξι..αυτο ειναι λυπηρο
vasilisalessia - Τετ 26 Σεπ 2012, 20:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
κατσε για να καταλαβω.σου εβγαζε πυρακια και αμεσως σου ανοιξανε να καθαρισουνε βαλβιδες?????????
giorgos80 - Πεμ 27 Σεπ 2012, 08:00:29
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked Shocked Shocked

Όλα αυτά μέσα σε ποιο χρονικό διάστημα τα έβγαλε;

Περίπου δηλαδή αρχή και θεωρητικό τέλος.
saxouras - Πεμ 27 Σεπ 2012, 09:13:45
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα φιλε. οι περισσοτερες ζυγοσταθμισεις που υπαρχουν εξω δεν κανουν για αυτο που θελεις....

χρειαζεσαι δυναμικη ζυγοσταθμιση και οχι απλη ζυγοσταθμιση τροχου...


αν το ελαστικο ειναι ελλατωματικο-στραβο δεν μπορει να το αναγνωρισει μια απλη ζυγοσταθμιση...

απευθυνσου καπου που να εχουν δυναμικη γιατι νομιζω οτι τουλαχιστον στο κομματι του τρεμουλου κατι τετοιο φταιει..


(με λιγα λογια η δυναμικη εχει ενα ραουλο που ερχεται σε επαφη με το λαστιχο και μας δειχνει ακτινικες δυναμεις.. ετσι καταλαβαινεις αν ειναι στραβο ενα ελαστικο ή οχι..
iosif_t - Πεμ 27 Σεπ 2012, 13:52:13
Θέμα δημοσίευσης:
για την ζυγοσταθμιση δεν το ψαχνω πια,ο ενας μου ελεγε οτι ηταν λαθος η ζυγοσταθμιση του προηγουμενου και καταλαβα οτι κατι δεν παει καλα.

για τα πυρακια οταν τους ειπα οτι με τον καθαρισμο δεν διορθωθηκε το προβλημα,μου ειπαν οτι δεν καναμε του κεφαλιου μας αλλα αυτη ειναι η αντιμετωπιση που προτεινει η peugeot.
πρεπει να το ξαναπαω για να στειλουν email στη Γαλια για να τους πουν τι να κανουν σε δευτερη φαση.

το αυτοκινητο το εχω 4 χρονια και περα απο την κλειδαρια,το πισω φως,τα πυρακια και το δευτερο esp τα υπολοιπα βγηκαν τα 2 πρωτα χρονια.
vasilisalessia - Πεμ 27 Σεπ 2012, 17:29:08
Θέμα δημοσίευσης:
να ανοιγουνε για να καθαρισουνε βαλβιδες αμεσως οταν χτυπαει πυρακια χωρις καμμια αλλαγη αλλη μου φαινεται εντελως ατοπο.καταρχην το 308 ειναι το 1.4?το 1.6?ποιο?χιλιομετρα?
iosif_t - Πεμ 27 Σεπ 2012, 19:55:06
Θέμα δημοσίευσης:
1,6 thp στα 64000 km
αν το λεει επισημο service τι να πεις.
βεβαια αποτελεσμα δεν ειχε.
vasilisalessia - Πεμ 27 Σεπ 2012, 21:21:34
Θέμα δημοσίευσης:
εχουνε ενα θεμα με τα μπουζι αυτα...προσεχε και βρες τα σωστα μπουζι γιατι δεν βαζανε τα σωστα....
iosif_t - Πεμ 27 Σεπ 2012, 21:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μέχρι τωρα δεν ειχα πρόβλημα με πυρακια ποτέ.
Το έχω ακουσει ξανά ότι μπορεί να φταίνε τα μπουζί για τα πυρακια.
Αλλά τι να κανω να αρχιζω να αλλάζω μπουζί σε μάρκα και τύπο μήπως πετύχω κάποιο που να μην μου κάνει πυρακια;
Για μπουζί δεν μου είπαν βέβαια από την αντιπροσωπία,ουτε για χρονισμό μου έχουν πει,αν και εχω διαβασει οτι ειναι μια από τις κυριες αιτιες.
vasilisalessia - Πεμ 27 Σεπ 2012, 22:13:48
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=271
διαβασε λιγο μεσα στο φορουμ για να καταλαβεις εδω...προσεχε μονο γιατι υπαρχει και κινδυνος για το κινητηρα..
vasilisalessia - Πεμ 27 Σεπ 2012, 22:18:31
Θέμα δημοσίευσης:
00005960G4 τα NGK για thp 150/156/175, αυτα ειναι για το δικο σου νομιζω.ας το διαβεβαιωσει και καποιος με thp σας παρακαλω.και να ψαχνεις σε παρακαλω πολυ.ειναι πανευκολο να βρεις τα παντα για το κινητηρα σου αρκει να ψαξεις Very happy
vasilisalessia - Πεμ 27 Σεπ 2012, 22:18:56
Θέμα δημοσίευσης:
και να τα αλλαζεις ανα 15000χλμ!
iosif_t - Παρ 28 Σεπ 2012, 04:47:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μπουζι μου εχουν αλλαξει στα 40000χλμ,αλλα πως γινεται να μην εχει χτυπησει πυρακια κοντα στα 40000χλμ και μου χτυπαει τωρα που εχει λιγο πανω απο 20000χλμ
vasilisalessia - Παρ 28 Σεπ 2012, 10:53:41
Θέμα δημοσίευσης:
ελεγχε τα μπουζι αν ειναι τα σωστα και προσπαθησε να βαζεις καλες βενζινες για τωρα...ειναι αρκετα επικινδυνο ιδιως για το τουρμπατο το πυρακι.
vasilisalessia - Παρ 28 Σεπ 2012, 10:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
και μη τα αλλαζεις ανα 40000χλμ
iosif_t - Παρ 28 Σεπ 2012, 11:01:52
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη αν δεν βρούνε από το συνεργείο από που προερχονται τα πυρακια παμε για κινητήρα!
vasilisalessia - Παρ 28 Σεπ 2012, 11:58:35
Θέμα δημοσίευσης:
οχι εγω θα προστιμουσα να σου πω οτι εαν δε βρουνε απο το συνεργειο απο που προερχονται τα πυρακια να τους τη πεις και να αλλαξεις συνεργειο.παιζει απο βενζινες μπορει απο knock sensor μπορει απο προγραμμα αλλα οχι να ανοιγουνε να καθαριζουνε βαλβιδες με τη μια.παθαινουνε προβλημα και εκει στις βαλβιδες αλλα δεν εχει μονο πυρακια σε εκεινη τη περιπτωση..αλλα αφου στο κανανε τοτε καλο ειναι.χρησιμο
salex - Παρ 28 Σεπ 2012, 20:06:30
Θέμα δημοσίευσης:
iosif_t έγραψε:
Δηλαδη αν δεν βρούνε από το συνεργείο από που προερχονται τα πυρακια παμε για κινητήρα!


Ιωσήφ, αν συνεχιστεί αυτό το βιολί θα προκληθεί ζημιά σε ένα (τουλάχιστον) από τα πιστόνια σου. Και κοστίζει να το επισκευάσεις.

Έχει γίνει έλεγχος για χρόνισμα κινητήρα; Έλεγχος για σωστό μήκος και τάνυση της καδένας; Τέτοιες λεπτομέρειες είναι που προκαλούν προβλήματα και επειδή στις αντιπροσωπείες ακολουθούν κατά γράμμα ό,τι τους λέει η εταιρεία, μερικές φορές αργούν να βρουν τη λύση.
iosif_t - Δευ 01 Οκτ 2012, 08:00:38
Θέμα δημοσίευσης:
Υποτίθεται ότι οι μετρήσεις έχουν δείξει ότι δεν θελει χρονισμό.Για την καδένα είχα αλλάξει στο παρελθόν τεντωτηρα,φετος τον χειμωνα τις περισσότερες φορές κάνει ένα ήχο μέχρι να ζεσταθεί λίγο αλλα όχι κροταλισμα.Επειδη είχα το προηγούμενο το πήγα και το άφησα για να το δουν κρύο και μου είπαν ότι δεν έχει τίποτα.Ο ηχος δεν ξέρουμε από τι είναι καθώς δεν τον κάνει πάντα.
Τα συνεργεία φοβάμαι που λέει και ο φίλος να αλλάξω,γιατί οταν είχα πρόβλημα στο ρελαντί στο προηγούμενο Peugeot,αφού δεν έβρισκαν κάτι στην αντιπροσωπεία που το πήγαινα,το πήγα Lion δυο φορές και μου το εδωσαν όπως το πήγα αφού μου είπαν ότι το επισκευασαν.
iosif_t - Τρι 09 Οκτ 2012, 08:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει περίπτωση τα πυρακια να οφείλονται σε πρόβλημα του τεντωτηρα;
vasilisalessia - Τρι 09 Οκτ 2012, 10:27:36
Θέμα δημοσίευσης:
τα μπουζι τα κοιταξες αλλαξες φιλε μου??αλλαξες βενζιναδικο??πηγαινε σε ενα που διαβαζεις εδω μεσα και κανε ενα γεμισμα με μια v power η τη racing η μια 100αρα καλη και το βλεπεις...
DimiP - Τετ 10 Οκτ 2012, 05:09:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: 308 το 10ο πρόβλημα
iosif_t έγραψε:
Χωρίς λόγια:
1. Κοσκίνισμα τιμονιού στα 130 km/h,3 ζυγοσταθμίσεις+2 αλλαγές ελαστικών-μείωση αλλά όχι εξάλειψη συμβιβάστηκα πλέον.
2. ESP/ABS,όταν πάταγα φρένο έβγαιναν και τα δύο εκτός (όχι πάντα)-αλλαγή βαλβίδας πεντάλ φρένου
3. Ήχος φυσήματος όταν ήταν πατημένο το φρένο-αλλαγή σεβρό (δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει σε κανέναν)
4. Διαρροή λαδιού στο turbo-αλλαγή στα σωληνάκια
5. Δεν ανάβει η ένδειξη για το χειρόφρενο-αλλαγή βαλβίδας χειρόφρενου
6. Σβήσιμο πίσω φαναριού-κάηκε ο ακροδέκτης επιστροφής
7. Κροτάλισμα κινητήρα στο άναμα κρύο,αλλαγή τεντωτήρα καδένας
8. Child safety,όταν κλειδώνουν οι κλειδαριές απενεργοποιείται-βαρέθηκα,το βάζω πάλι εγώ,υποτίθεται θέλει αλλαγή κλειδαριάς οδηγού
9. Πυράκια ανάμεσα στις 2000-3000 στροφές-καθάρισμα βαλβίδων το πρόβλημα παραμένει (αλλαγή πρατηρίων βενζίνης,τα ίδια)
10. Και τέλος σήμερα ESP εκτός,ενώ πήγαινα με cruise control στα 70km/h
Είναι ατρακάριστο με παραπάνω από τα προβλεπόμενα service,μήπως πρέπει να το πουλήσω;
αλλά ποιός το παίρνει!!


αν σε κανει να νιωσεις λιγο καλυτερα διαβασε τα κατωθι:
206 1400 με υπερπροστατευτικη οδηγικη συμπεριφορα και ολα τα σερβις οπως προβλεπεται.
1. πολλαπλασιαστης
2. μοτερακι ρελαντι
3. ρουλεμαν τροχου
4. αισθητηρας ψυκτικου (αν θυμαμαι καλα την ονομασια)
5. ξανα μοτερακι ρελαντι
6. μοτερ aircondition (!)
7. ρουλεμαν τροχου
8. λαμπα προβολεα ομιχλης (καιγοταν καθε εβδομαδα μεχρι που σταματησε μονη της)
9. καντραν οργανων (κολαγε το στροφομετρο)
10. ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες
11. αντλια βενζινης

πρεπει να εχει βγαλει κανα 2 ακομα αλλα δεν τα θυμαμαι

τους τριγμους δεν τους αναφερω γιατι δουλεψε η λυση "σφουγκαρακι" και οσοι εμειναν απλα εγιναν φιλοι μου....



Laughing Laughing Laughing
iosif_t - Κυρ 14 Οκτ 2012, 16:00:45
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
τα μπουζι τα κοιταξες αλλαξες φιλε μου??αλλαξες βενζιναδικο??πηγαινε σε ενα που διαβαζεις εδω μεσα και κανε ενα γεμισμα με μια v power η τη racing η μια 100αρα καλη και το βλεπεις...


δεν εχω κανει τιποτα γιατι τις ωρες που ειναι ανοιχτο το συνεργειο ειμαι στη δουλεια (προς το παρον).
βενζιναδικο εχω αλλαξει.δεν παω εκει που πηγαινα,και παω σε οποιο βρω.
τα ιδια,δε νομιζω να ειναι βενζινη.
δεν ξερω αν επηρεαζει ο τεντωτηρας που εγραψα παραπανω,γιατι πρεπει να εχει προβλημα παλι
vasilisalessia - Κυρ 14 Οκτ 2012, 16:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
τα μπουζι ειναι ενα απο τα πιο σημαντικα να δεις τις καυσεις σου...και με βαση τη κατασταση τους βλεπεις τι δε παει καλα...αλλα επειδη αυτα τα μοτερ ειχανε θεμα με τα σωστα μπουζι και με χρονισμο τοτε χρειαζεται να το κοιταξεις.τωρα αν τα μπουζι ειναι χαλια η οχι τα σωστα και εσυ απλα αλλαζεις βενζιναδικο δε κανεις τιποτα...μετα εαν πχ ειναι βουλωμενες η βαλβιδες εισαγωγης που εχουνε θεμα αυτα τα μοτερ εχεις χαλια καυσεις.και πτωση δυνατοτητων μηχανης..κοιτα πρωτα τα μπουζι δες σε τι κατασταση ειναι και βλεπεις..
vasilisalessia - Κυρ 14 Οκτ 2012, 16:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
εαν ο τεντωτηρας εχει προβλημα τρακτεριζει τοτε οχι μονο οταν ειναι κρυο αλλα συνεχως..
iosif_t - Δευ 15 Οκτ 2012, 07:35:12
Θέμα δημοσίευσης:
Την προηγούμενη φορα ποθ άλλαξα τεντωτηρα έκανε πάλι το ιδιο με τωρα και μου είπαν ότι θελει αλλαγή.Μια φορα μονο έκανε κροταλισμα οταν ήταν κρύο.Αμεσως τον έκλεισα και τον αναψα ξανά και σταμάτησε το κροταλισμα.Τον τεντωτηρα μου τον άλλαξαν.
Παρεπιπτοντως σημερα μου έκανε τρελό τρέμουλο στα 120,παίζει να έφυγε βαρακι από τροχό;
iosif_t - Δευ 15 Οκτ 2012, 07:36:20
Θέμα δημοσίευσης:
Τις βαλβίδες μου τις καθάρισαν πριν ένα μήνα
sps - Δευ 15 Οκτ 2012, 07:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
Βενζινη βαζεις απλη?
Μηπως να γεμιζες κανα 2 φορες με superplus να εβλεπες αν ειχες διαφορα στα πυρακια.
iosif_t - Δευ 15 Οκτ 2012, 07:59:07
Θέμα δημοσίευσης:
Συνήθως βάζω απλή.Τωρα τελευταία βάζω 100αρα.Αλλα αν ήταν βενζινη δεν θα το έκανε και παλαιότερα που εβαζα αποκλειστικά απλή; πρέπει να είναι και κάτι άλλο.Τα μπουζί φυσικά νε βολεύουν σαν κόστος.Μακαρι να είναι αυτό.Θα το παω λογικά μέσα στο μήνα συνεργείο.
vasilisalessia - Δευ 15 Οκτ 2012, 10:05:01
Θέμα δημοσίευσης:
για τρεμουλο μετα τα 120 μαλλον για ζυγοσταθμιση πας.τωρα περι βενζινης εαν εχουνε καπνισει η εχουνε πιασει καταλοιπα οτι βενζινη και να βαλεις το ιδιο θα κανεις.αλλα κοιτα να ειναι τα σωστα.ψαξε εδω μεσα για τους σωστους κωδικους.κοιτα και στο σιτε των ε τυνερς να δεις...τις βαλβιδες σου τις καθαρισανε πριν ενα μηνα οποτε οκ απο εκει.φιλτρο και καθαρη διαδρομη του αερα εχεις?πτωση αποδοσης εχεις??βγαλε το λιγο σε δρομο και ανοιγε το λιγο τριτες τεταρτες με 5000στρ και αφηνε το να κατεβαζζει μονο του στροφες..δηλαδη το αφηνεις με σταθερο στις 4000στρ να πιανει τελεια καυση και μετα ασε το γκαζι και να μειωνει μονο του..να ξεκαπνισει...αλλα μετα την αλλαγη μπουζι αυτα...
sps - Δευ 15 Οκτ 2012, 10:39:19
Θέμα δημοσίευσης:
iosif_t έγραψε:
Συνήθως βάζω απλή.Τωρα τελευταία βάζω 100αρα.Αλλα αν ήταν βενζινη δεν θα το έκανε και παλαιότερα που εβαζα αποκλειστικά απλή; πρέπει να είναι και κάτι άλλο.Τα μπουζί φυσικά νε βολεύουν σαν κόστος.Μακαρι να είναι αυτό.Θα το παω λογικά μέσα στο μήνα συνεργείο.

τσεκαρε το knock sensor
μπορει να ειναι αποσυνδεδεμενος απλα, ή να εχει καει.
vasilisalessia - Δευ 15 Οκτ 2012, 11:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
iosif_t έγραψε:
Συνήθως βάζω απλή.Τωρα τελευταία βάζω 100αρα.Αλλα αν ήταν βενζινη δεν θα το έκανε και παλαιότερα που εβαζα αποκλειστικά απλή; πρέπει να είναι και κάτι άλλο.Τα μπουζί φυσικά νε βολεύουν σαν κόστος.Μακαρι να είναι αυτό.Θα το παω λογικά μέσα στο μήνα συνεργείο.

τσεκαρε το knock sensor
μπορει να ειναι αποσυνδεδεμενος απλα, ή να εχει καει.

+1
iosif_t - Δευ 15 Οκτ 2012, 11:29:30
Θέμα δημοσίευσης:
Λέτε να μου καθάρισαν βαλβίδες χωρίς να κοιτάξουν πρώτα knock sensor; Δεν θα το έβγαζε σφάλμα ο εγκέφαλος στη διάγνωση που το εβαλαν;
sps - Δευ 15 Οκτ 2012, 11:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
εγω οταν ειχα αντιστοιχο προβλημα με πυρακια, στο διαγνωστικο δεν εβγαζε τιποτα.
Και το προβλημα λυθηκε οταν αλλαξα knock sensor.
iosif_t - Τετ 28 Νοέ 2012, 09:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
Turbo εκτος απο το πρωι.Μαλλον άλλη ήταν η ζημια τελικά και δεν την είχαν βρει.Αυριο μπαινει μεσα και το χέρι πολυ βαθιά στην τσέπη.
makis106 - Τετ 28 Νοέ 2012, 11:14:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δν σου έχουν πει τι φταιει τελικά?
iosif_t - Πεμ 29 Νοέ 2012, 09:23:27
Θέμα δημοσίευσης:
Αντλια υψηλής το πρόβλημα extra από την βλάβη με τα πυρακια.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr