PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Ελαχιστοποίηση κατανάλωσης σε 207 THP 175HP

m@kis - Τετ 12 Σεπ 2012, 17:27:16
Θέμα δημοσίευσης: Ελαχιστοποίηση κατανάλωσης σε 207 THP 175HP
Θα ανοίξω ένα λίγο περίεργο θέμα...

Λόγω της δουλειάς μου, κάνω 50 + 50 = 100km την ημέρα, όλα στην Α.Ο.

Υπάρχει δυνατότητα μέσω αναπρογραμματισμού ή και γραναζιού της 5ης να πετύχω μια καλύτερη κατανάλωση από αυτή των 7,5 - 8 λίτρων με πολύ προσεκτική οδήγηση?

Επίσης σε ποιο φάσμα στροφών το μοτέρ καίει πιο λίγο?

Το ξέρω ότι είναι περίεργο αυτό που ζητάω, περιμένω γνώμες - απόψεις και γιατί όχι και λύσεις, εκτός υγραερίου και πώλησης του αυτοκινήτου φυσικά...

Ευχαριστώ!
mechanic - Τετ 12 Σεπ 2012, 20:25:59
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου δυστηχως θελει πολυ γραψιμο και αναλυση για να σου δωσω να καταλαβεις απο μονος σου το τι σε συμφερει να κανεις...Rolling eyes

(ασχετο μεν γεγονος δε !!! αλλα το δικο μου σε χαλαρους ρυθμους παει απο κεραμωτη σε σερρες με 4.8 γενικο μεσο ορο καταναλωσης και περα απο αυτο ειναι στο "ποδι μου" το ποσο θα καψει) Και λεω αυτη τη διαδρομη γιατι δεν ειναι ουτε μια ευθεια που θα πας ποιο αργα απο την καθυστεριση για να γραψεις ενα ουτοπικο νουμερο καταναλωσης, (μπορεις να την εντοπισεις στο χαρτη, ανεβα-κατεβα βουνο, εχει και στροφες), αλλα ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα και σε αυτο που λεμε ανοικτο κυκλο διαδρομης.

Αυτο το παραδειγμα για να καταλαβεις οτι εχω μια μικρη ιδεα επι του θεματος και φυσικα σε καταλαβαινω...

Απο εκει και επειτα το "μυστικο" ειναι να βελτιωσεις σωστα το μοτερ σε συγκεκριμενα σημεια, ΟΧΙ πουσαρωντας το.
Αλλα με το να αφαιρεσεις καποια φρενα ιπποδυναμης, αυτο θα εχει ως αποτελεσμα να ανεβασεις το βαθμο αποδοσης του κινητηρα σου. Δηλαδη για την ηδια ποσοτητα βενζινης που θα τροφοδοτεις θα παρεγεις παραπανω εργο (δυναμη στην προκειμενη) με αποτελεσμα να πατας σημαντικα λιγοτερο γκαζι οταν θελεις να κινηθεις (οχι ντε και καλα αργα) αλλα νορμαλ και φυσιολογικα...

Το να βαλεις ενα μακρυτερο γραναζι ναι μεν ριχνεις τις στροφες λειτουργιας του κινητηρα αλλα του αλλαζεις τη σχεση φασματος αποδοσης κινητηρα και χλμ/ωρα με ενα τροπο που που για να εχει ουσια και σημασια πρεπει να γινει τελευταιο...


Το να βαλεις προγραμμα παλι δεν εχω αποψη, γιατι στο δικο μου (λεμαν εχω) δεν μπορεσα μεχρι στγμης να βαλω προγραμμα οποτε και δεν εχω την εμπειρια να κρινω αν εχει θετικα αποτελεσματα η οχι.

Και μην νομιζεις οτι το δικο μου δεν παει στο δρομο η το εχω κοψει.
Ισα ισα στο πρωτο πατημα (απο ρολαριστες πρωτες και 5000 στροφες) παει απο τα ηδια εως λιγο καλυτερα με ενα τελιως μαμα με προγραμμα.
Και λεω στο πρωτο πατημα, γιατι αν ζοριστουνε και τα δυο στην ηδια διαδρομη τοτε τα αποτελεσματα αλλαζουν.
Φυσικα μιας σε μια τετοια περιπτωση η καταναλωση παιρνει τη ανηφορα τα 4αρια και 5αρια τα ξεχνας και φλερταρεις εντονα με ενα ξερο δεκαρι Confused

Στο λεω αυτο για να ξερεις οτι αυτο το μοτερ εχει καταπληκτικη τεχνολογια πανω του,
αν ξερεις πως να τη χρησιμοποιησεις ολα θα ειναι υπερ σου.
Και Φυσικα για χαμηλη καταναλωση πρεπει να το οδηγεις "ατμοσφαιρικα"
δηλαδη την τουρμπηνα τελιως εκτος απο το παιχνηδι.
Πανω απο 2000 στροφες γιατι 1400-1600 εχουμε κριτικαλ ποιντ
και γενικα μη φοβασαι να σηκωνεις στροφες...
Πολλες φορα θα παρατηρησεις οτι ειναι καλυτερα λιγοτερο γκαζι και υψηλοτερες στροφες
παρα χαμηλοστροφη λειτουργια με περισοτερο γκαζι,
και καις παραπανω βενζινη και το καπνιζεις αδικα...
m@kis - Τετ 12 Σεπ 2012, 21:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πρώτα από όλα σε ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση σου.

Όλα τα κατάλαβα και συμφωνώ, εκτός από το παρακάτω:

mechanic έγραψε:
Απο εκει και επειτα το "μυστικο" ειναι να βελτιωσεις σωστα το μοτερ σε συγκεκριμενα σημεια, ΟΧΙ πουσαρωντας το.
Αλλα με το να αφαιρεσεις καποια φρενα ιπποδυναμης, αυτο θα εχει ως αποτελεσμα να ανεβασεις το βαθμο αποδοσης του κινητηρα σου. Δηλαδη για την ηδια ποσοτητα βενζινης που θα τροφοδοτεις θα παρεγεις παραπανω εργο (δυναμη στην προκειμενη) με αποτελεσμα να πατας σημαντικα λιγοτερο γκαζι οταν θελεις να κινηθεις (οχι ντε και καλα αργα) αλλα νορμαλ και φυσιολογικα...


Δηλαδή εσύ τι έχεις κάνει - προτείνεις?

(Μέχρι στιγμής το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να βάζω το cruiser στα 100km/h και να πάω... δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...)
android - Τετ 12 Σεπ 2012, 21:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
m@kis έγραψε:


(Μέχρι στιγμής το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να βάζω το cruiser στα 100km/h και να πάω... δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...)

Δεν ειναι και οτι καλυτερο γιατι στις ανηφορες δινει μπολικο γκαζι και τουρμπζει,ενω στις κατηφορες κλεινει,αν το εκμεταλευτης με το ποδι σου αυτο να περνεις τα ευκολα χλμ στην κατηφορα και στην ανηφορα ας πεσεις και κατω απο τα 100 δεν τρεχει τπτ,αν εισαι με το ενα ματι στην στγμιαια καταναλωση και το αλλο στο δρομο θα πετυχης καλυτερα νουμερα.
m@kis - Πεμ 13 Σεπ 2012, 07:40:21
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
m@kis έγραψε:


(Μέχρι στιγμής το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να βάζω το cruiser στα 100km/h και να πάω... δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...)

Δεν ειναι και οτι καλυτερο γιατι στις ανηφορες δινει μπολικο γκαζι και τουρμπζει,ενω στις κατηφορες κλεινει,αν το εκμεταλευτης με το ποδι σου αυτο να περνεις τα ευκολα χλμ στην κατηφορα και στην ανηφορα ας πεσεις και κατω απο τα 100 δεν τρεχει τπτ,αν εισαι με το ενα ματι στην στγμιαια καταναλωση και το αλλο στο δρομο θα πετυχης καλυτερα νουμερα.


Ισχύει... δεν έχεις και άδικο!

Άρα θα πρέπει να εκμεταλλευτώ την άπλα και τα ανέβα - κατέβα της Α.Ο. Razz
spyros_rallye - Τετ 17 Απρ 2013, 20:53:31
Θέμα δημοσίευσης:
Θαναση, πως γινεται ενα λεμαν να καιει μεσο ορο 4,8? και σβηστο να το πηγαινεις δεν γινεται!Εχεις εξαρι ωραια αλλα ειναι πολυ λιγο... Exclamation πεσμας το τροπο..
Driver ///M - Τετ 17 Απρ 2013, 23:11:50
Θέμα δημοσίευσης:
spyros_rallye έγραψε:
Θαναση, πως γινεται ενα λεμαν να καιει μεσο ορο 4,8? και σβηστο να το πηγαινεις δεν γινεται!Εχεις εξαρι ωραια αλλα ειναι πολυ λιγο... Exclamation πεσμας το τροπο..

To λεμάν 5αρι έχει, όπως όλα τα rc.
Εκτός κι αν μιλάμε για μη εργοστασιακές καταστάσεις.
N207r - Πεμ 18 Απρ 2013, 21:52:18
Θέμα δημοσίευσης:
Η κατανάλωση είναι θέμα ροής οπου στα μαμά 150ρια ειδικά είναι γτπ.. Εαν ελευθερωθεί η ροή αυξάνεται η απόδοση κ πέφτει ανάλογα η κατανάλωση.. Το θέμα είναι οτι εαν ελευθερωθεί πολύ η ροή μετα έχουμε θέμα με στέγνωμα κ πυρακια στις 95ρες τις πλάκας κ γιαυτό φταίει οτι δεν έχουμε μαφ για να βλέπει η ecu κ να διορθώνει όσο μπορεί με τους μαμά χάρτες.. Οπότε μετά πάμε αλού..
puglover - Πεμ 18 Απρ 2013, 22:06:11
Θέμα δημοσίευσης:
Και για ποιο λογο τοτε η peugeot εφοδιασε τον 150αρη με τοσο σφικτη κατα τα λεγομενα εξαγωγη και μια στεγνη διαχειριση καυσιμου?
superbike1977 - Πεμ 18 Απρ 2013, 22:08:50
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ΄εμε ενας τροπος υπαρχει μιας και κανεις χιλιομετρα.Πας και βαζεις υγραεριο 5ης γενιας υγρου τυπου στον Μπιρμπο και οτι λιτρα καις σε βενζινη θα ειναι μετα υγραεριο +1 λιτρο παραπανω περιπου.Το κακο ειναι οτι στοιχιζει ακριβοτερα (1700 περιπου).Εννοειται οτι μιας και εισαι μοτερ αμεσου ψεκασμου και turbo η λυση αυτη ειναι μονοδρομος για να μην εχεις αλλα προβληματα.Το εχει ο father στο s3 ,3 χρονια τωρα και υποψην οτι ειναι αναβαθμισμενος στα 250 αλογα.Το συστημα ειναι φοβερο
spyros_rallye - Σαβ 20 Απρ 2013, 21:10:48
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:

To λεμάν 5αρι έχει, όπως όλα τα rc.[/quote]

εχεις δικιο.. Thumb Left

Επιμενω ομως πως γινεται να εχεις μο 4,8?
Με ενδιαφερει γιατι καθε μερα κανω 90κμ για τη δουλεια και δεν εχω δει ποτε κατω απο 7,0!
με ραλλυ μαμα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr