mechanic έγραψε: |
Απο εκει και επειτα το "μυστικο" ειναι να βελτιωσεις σωστα το μοτερ σε συγκεκριμενα σημεια, ΟΧΙ πουσαρωντας το.
Αλλα με το να αφαιρεσεις καποια φρενα ιπποδυναμης, αυτο θα εχει ως αποτελεσμα να ανεβασεις το βαθμο αποδοσης του κινητηρα σου. Δηλαδη για την ηδια ποσοτητα βενζινης που θα τροφοδοτεις θα παρεγεις παραπανω εργο (δυναμη στην προκειμενη) με αποτελεσμα να πατας σημαντικα λιγοτερο γκαζι οταν θελεις να κινηθεις (οχι ντε και καλα αργα) αλλα νορμαλ και φυσιολογικα... |
m@kis έγραψε: |
(Μέχρι στιγμής το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να βάζω το cruiser στα 100km/h και να πάω... δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...) |
android έγραψε: | ||
Δεν ειναι και οτι καλυτερο γιατι στις ανηφορες δινει μπολικο γκαζι και τουρμπζει,ενω στις κατηφορες κλεινει,αν το εκμεταλευτης με το ποδι σου αυτο να περνεις τα ευκολα χλμ στην κατηφορα και στην ανηφορα ας πεσεις και κατω απο τα 100 δεν τρεχει τπτ,αν εισαι με το ενα ματι στην στγμιαια καταναλωση και το αλλο στο δρομο θα πετυχης καλυτερα νουμερα. |
spyros_rallye έγραψε: |
Θαναση, πως γινεται ενα λεμαν να καιει μεσο ορο 4,8? και σβηστο να το πηγαινεις δεν γινεται!Εχεις εξαρι ωραια αλλα ειναι πολυ λιγο... ![]() |
Driver ///M έγραψε: |