PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ

pf207 - Κυρ 02 Σεπ 2012, 17:45:09
Θέμα δημοσίευσης: ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ
Το τελευταίο διάστημα κ ειδικά οταν είναι κρύο το αμάξι όταν πάω να επιταχύνω
μεταξύ 2ας κ 3ης (κυρίως) ακούγεται έντονα ένας ήχος σαν κροτάλισμα σαν τράνταγμα...

έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι αυτό???

και γενικά όταν επιταχύνω κάπως απότομα ακούγεται αυτός ο ήχος έντονα..
(207 1.4)
alex5545 - Κυρ 02 Σεπ 2012, 18:17:58
Θέμα δημοσίευσης:
Βενζινες;
recife_rallye - Κυρ 02 Σεπ 2012, 23:28:22
Θέμα δημοσίευσης:
Πυρακιαααααααααααααααα....προσεχε!Αλλαξε βενζιναδικο για αρχη και ελεγξε τα μπουζι σου
Ghost Dog - Δευ 03 Σεπ 2012, 08:17:51
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Πυρακιαααααααααααααααα....προσεχε!Αλλαξε βενζιναδικο για αρχη και ελεγξε τα μπουζι σου

+1! Wink
pf207 - Δευ 03 Σεπ 2012, 23:29:23
Θέμα δημοσίευσης:
Βενζίνη ε?
Μάλιστα...
το μπουzί δεν το έχω αλλάξει ακόμα (60.000km)
Πόσο πάει η αλλαγή?
Gotcha - Τρι 04 Σεπ 2012, 08:20:19
Θέμα δημοσίευσης:
60000 με τα μαμα μπουζι ??? Υπολογιζε κανα 50αρι και τα 4 + εργασια
alex5545 - Τρι 04 Σεπ 2012, 18:50:17
Θέμα δημοσίευσης:
pf207 έγραψε:
Βενζίνη ε?
Μάλιστα...
το μπουzί δεν το έχω αλλάξει ακόμα (60.000km)
Πόσο πάει η αλλαγή?



Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
recife_rallye - Τετ 05 Σεπ 2012, 01:46:55
Θέμα δημοσίευσης:
pf207 έγραψε:

το μπουzί δεν το έχω αλλάξει ακόμα (60.000km)


Και δεν εσπασε ακομη? Laughing Laughing Laughing
Αλλαξε τα μπουζι σου βρε ανθρωπε και να ευχαριστεις το θεο που δεν το πηρες στο χερι Rolling eyes
ntinos - Παρ 07 Σεπ 2012, 23:42:52
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ
pf207 έγραψε:
Το τελευταίο διάστημα κ ειδικά οταν είναι κρύο το αμάξι όταν πάω να επιταχύνω
μεταξύ 2ας κ 3ης (κυρίως) ακούγεται έντονα ένας ήχος σαν κροτάλισμα σαν τράνταγμα...

έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι αυτό???

και γενικά όταν επιταχύνω κάπως απότομα ακούγεται αυτός ο ήχος έντονα..
(207 1.4)


το ιδιο μου κανει κι εμενα σαν πυρακια μου ακουγονται
την στιγμη που το κανει κοβει δεν παει θελει κατεβασμα ταχυτητα
τωρα για την βενζινη ειναι σιγουρο?
18500 km
pf207 - Σαβ 08 Σεπ 2012, 21:24:58
Θέμα δημοσίευσης:
έβαλα 100αρα βενζίνη και είναι καλύτερα...ακούγονται ελάχιστα στην αλλαγή ταχύτητας μόνο για 1-2sec..

τώρα θα δείξει,δεν ξέρω..
bagosgt - Σαβ 08 Σεπ 2012, 21:29:00
Θέμα δημοσίευσης:
να αλλαξεις επειγοντος κ μπουζι,μη τα αφηνεις αλλο γιατι μπορει να σου τυχει καμια ζημια Crying or Very sad
ntinos - Κυρ 09 Σεπ 2012, 15:45:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ
ntinos έγραψε:
pf207 έγραψε:
Το τελευταίο διάστημα κ ειδικά οταν είναι κρύο το αμάξι όταν πάω να επιταχύνω
μεταξύ 2ας κ 3ης (κυρίως) ακούγεται έντονα ένας ήχος σαν κροτάλισμα σαν τράνταγμα...

έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι αυτό???

και γενικά όταν επιταχύνω κάπως απότομα ακούγεται αυτός ο ήχος έντονα..
(207 1.4)


το ιδιο μου κανει κι εμενα σαν πυρακια μου ακουγονται
την στιγμη που το κανει κοβει δεν παει θελει κατεβασμα ταχυτητα
τωρα για την βενζινη ειναι σιγουρο?
18500 km


λετε να αλλαξω κι εγω μπουζι?εντος αντιπροσωπιας ή εκτος?
στα 20000km δεν ειναι το πρωτο σερβις?
SαλιγκαρAKIS - Κυρ 09 Σεπ 2012, 18:26:17
Θέμα δημοσίευσης:
pf207 έγραψε:
έβαλα 100αρα βενζίνη και είναι καλύτερα...ακούγονται ελάχιστα στην αλλαγή ταχύτητας μόνο για 1-2sec..

τώρα θα δείξει,δεν ξέρω..


Όταν λές "στην αλλαγή ταχύτητας" τι εννοείς ακριβώς;
ntinos - Τετ 12 Σεπ 2012, 04:31:06
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
pf207 έγραψε:
έβαλα 100αρα βενζίνη και είναι καλύτερα...ακούγονται ελάχιστα στην αλλαγή ταχύτητας μόνο για 1-2sec..

τώρα θα δείξει,δεν ξέρω..


Όταν λές "στην αλλαγή ταχύτητας" τι εννοείς ακριβώς;

δεν ξερω για τον pf207
εμενα μου το κανει στην αλλαγη απο 2α σε 3η και απο 3η σε 4η και παντα οταν ειναι κρυος ο κινητηρας
rallyman - Τετ 12 Σεπ 2012, 11:11:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ εχω αλλάξει μπουζι στα 33.000 χιλ αλλά κατι παρόμοιο μου κάνει και εμένα τώρα στα 45000 χιλ. Νομίζω οτι έχει να κάνει με το ρουλεμαν του τροχαντήρα. Δεν μου κοβει η μηχανή αλλά ακουω ενα θορυβο γρρραααανννν...........
N207r - Τετ 12 Σεπ 2012, 13:31:46
Θέμα δημοσίευσης:
τροχαντηρα η τρεχαντηρι γιατι μας μπερδεψες..
αυτο που ακους μαλλον ειναι απο το σασμαν κ ισως δεν ειναι κατι..
rallyman - Τετ 12 Σεπ 2012, 14:53:22
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
τροχαντηρα η τρεχαντηρι γιατι μας μπερδεψες..
αυτο που ακους μαλλον ειναι απο το σασμαν κ ισως δεν ειναι κατι..


ρουλεμαν τεντωτήρα ήθελα να πω. Embarassed Embarassed
peugeot3874 - Σαβ 19 Ιαν 2013, 10:05:15
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα. Όταν είναι κρύο κάνει κατά την επιτάχυνση στις 2000 στροφές μόνο έναν ήχο γρρρρ ο οποίος μετά σιγά σιγά σβήνει. Το κάνει μετά από αλλαγή σετ ιμάντα χρονισμού. Λέτε να είναι τα μπουζί, η βενζίνη ή κανένα ρουλεμάν ή ο ίδιος ο ιμάντας ή ο ιμάντας δυναμό. Όταν ζεσταθεί το μοτέρ δεν ακούγεται τίποτα. Μοτέρ (ET3j4). Τα μπουζί τα έχω περίπου 15000 χλμ. (EYQUEM)
ntinos - Σαβ 19 Ιαν 2013, 17:20:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη Χρονια στο φορουμ
εγω νομιζω οτι ειναι πιρακια τα οποια σε σχεση με προηγουμενα χρονια,ακουγονται πιο μαλ**α και σε χαμηλη συχνοτητα οσον αφορα τον ηχο .
Εν τω μεταξυ το ειχα παει για σερβις των 20 και δεν τους το ειπα γιατι θεωρω οτι ειναι ασχετοι θα πρεπει να το κρατησουν μεσα και και και....και να ξερουν δεν κανουν τιποτα,διοτι περιμενουν απαντηση απο την βαση δεδομενων και οταν αυτη ερθει(δηλ ποτε).
ΑΣΧΕΤΟΙ
vasilisalessia - Σαβ 19 Ιαν 2013, 17:32:32
Θέμα δημοσίευσης:
εγω εχω τον 1.4 αρη και εχω παρατηρησει οχι εχει να κανει και με τα μπουζι.δηλαδη τη μαρκα.στη μηχχανη αυτη βαλτε bosch αν ειναι δυνατον.μπορει να φαινεται παραξενο αλλα μαλλον παιζει ρολο.συν τη βενζινη.εαν μιλαμε παντα για πυρακια.και να αλλαζετε φιλτρο αερος πιο συχνα.η μηχανη αυτη δουλευει με αρκετα φτωχο μειγμα και με λιγο κακη βενζινη παρουσιαζει αυτο το επικυνδυνο θεμα.
peugeot3874 - Σαβ 26 Ιαν 2013, 10:35:28
Θέμα δημοσίευσης:
Έχουμε την ίδια μηχανή (ΕΤ3J4). Το περίεργο είναι ότι ο θόρυβος εμφανίζεται μόνο στις 2000 στροφές, όταν επιταχύνω εν κινήσει και όταν η μηχανή είναι κρύα. Μετά τίποτα. Εμφανίστηκε επίσης μετά την αλλαγή του σετ ιμάντα. Τα μπουζί ήταν ίδια πριν και μετά την αλλαγή του ιμάντα. Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι μπορεί να είναι και η βάση της μηχανής επειδή λύθηκε κατά την αλλαγή του ιμάντα. Πηγαίνοντας το αμάξι σε έναν μηχανικό για να λύσει το πρόβλημα του θορύβου, μου είπε πως ο ιμάντας δεν ήταν στη σωστή θέση και τον έβαλε. Είδα όμως ότι λάδωσε αρκετά και την βάση της μηχανής, ειδικά στο λάστιχό της. Μετά από αυτή την επισκευή ο θόρυβος ελαττώθηκε. Μπήκε ο ιμάντας καλύτερα; Λάδωσε τη βάση της μηχανής; Λάδωσε κανα ρουλεμάν; Δεν ξέρω!!Τα πυράκια δεν ακούγονται με ζεστή τη μηχανή; Εμένα δεν ακούγεται τίποτα όταν η μηχανή είναι ζεστή. Έχει αλλάξει κανείς βάση μηχανής; Είναι αυτή ακριβώς δίπλα από το κουτί που καλύπτει τον ιμάντα.
vasilisalessia - Σαβ 26 Ιαν 2013, 12:09:49
Θέμα δημοσίευσης:
ιδια μηχανη εχουμε ναι.η βαση μηχανης που λες εχει στον ιμαντα δεν πρεπει να εχει λαδια απο εξω παρα μονο μεσα στη φουσκα.εαν εβαλε απο εξω για να τη μαλακωσει δε ξερω..λιγο παραξενο.μπορει κανα σπρευ σιλικονης..δε νομιζω.αλλα εαν βλεπεις λαδια μπορει και να τα εχει ξερασει γιατι εχει σκιστει.ειναι μια βαση που εξωτερικα ειναι στεγνη παντως.δε χρειαζονται λαδια.ναι εχουμε την ιδια μηχανη.ναι ιδια μηχανη εχουμε.βγαλε ενα βιντεο να ακουγεται.τι αλλο να σου πω δε ξερω.δε μπορω να καταλαβω.μπορει και η ποιοτητα του λουριου εξωτερικα να ειναι για το....τι να σου πω.μπορει να ειναι σκληρο και να κανει θορυβο.μηπως λογω κρυας μηχανης τρεμει πιο πολυ και κανα πλαστικο ακουμπαει πουθενα και οταν ζεσταθει ηρεμει?ακομα και τα παραξενα μπορει να ισχυουνε..βγαλε ενα βιντεακι με ανοιχτο καπο οταν ειναι κρυο.
ntinos - Σαβ 26 Ιαν 2013, 17:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
επανερχομαι
εδω και 2 εβδομαδες κανω ενα πειραμα
εβαλα 20 € απλη αμολυβδη και εκανα 125 km μεσα στην πολη (Χαιδαρι Ρεντη Μεταμορφωση )εως που χτυπησε το πρωτο alarm
τωρα εχω βαλει παλι 20€ 100αρα ,εχω κανει 118 km με πολυ καλη συμπεριφορα του κινητηρα,χωρις τα πιρακια το πρωι οταν ειναι κρυος (σχολαω 6 το πρωι) και δεν εχει χτυπησει το πρωτο alarm.Νομιζω πως θα κανω 125 km καιμε την 100αρα

πριν πειτε κατι για τα 20€ σε σχεση με λιτρα
Επειδη στο βενζιναδικο βαζουμε με χρημα και οχι με λιτρα ειναι ενας καλος τροπος να βγαλουμε ενα συμπερασμα τι ειναι καλυτερο να χρησιμοποιουμε για την καυση,απλη η 100αρα?

η απλη που εβαλα €20 /1.63 το λιτρο=12,25 lt
η 100αρα €20/1,93 το λιτρο=10,35 lt

λοιπον εγω θα βαζω απο εδω και περα 100αρα διοτι σε σχεση με την απλη κανω τα ιδια χιλιομετρα
φιλικα
Ντινος

τουλαχιστον θα το κανω δοκιμαστικα και εδω ειμαστε παλι
vasilisalessia - Σαβ 26 Ιαν 2013, 17:42:23
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω οτι εχει ξαναειπωθει.καλυτερη βενζινη καλυτερη καυση πιο ομοιομορφη και λιγοτερη πιεση κινητηρα.ιδιως σε κινητηρες που λειτουργουνε με υψηλο αβανς οπως ο 90αρης 95αρης και μετα οι υπολοιποι.ειναι λογικο λοιπον να κανεις τα ιδια χιλιομετρα πανω κατω με λιγο λιγοτερη βενζινη.αν το καλοσκεφτεις ειναι 2 λιτρα διαφορα..οποτε δεν ειναι και τραγικη η οικονομια..θαλεγα καθολου αν αναλογιστεις την 95αρα αν ειναι καθαρη..βεβαια μιλαμε για καθαρες βενζινες...γι αυτο και τα πυρακια θα γεμιζουνε και πιο αργα τα μπουζι σου.γενικα με τις καλεσ βενζινες κρατας και μπυζι και λαδι σε μια καλυτερη κατασταση..
peugeot3874 - Δευ 04 Φεβ 2013, 22:43:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά από περιπλάνηση σε πολλούς μάστορες τελικά ο τελευταίος κατέληξε ότι είναι το διάφραγμα της εξάτμισης ακριβώς κάτω από τη θέση του οδηγού. Το διάφραγμα αυτό έχει κάποια ραγίσματα και φαίνεται ότι προκαλούν το γρρρρν ήχο συντονισμού στις 2000 στροφές περίπου καθώς επιταχύνεις. Λέτε να στέκει; Μου είπε πως δεν αξίζει να κάνω τίποτα. Η δυσκολία είναι ότι δεν μπορώ να καταγράψω τον ήχο με ανοιχτή τη μηχανή διότι το αμάξι πρέπει να κινείται για να ακουστεί ο θόρυβος. Έχει ξανασυμβεί σε κανένα κάτι τέτοιο; Περιμένω γνώμες. Λέτε να πάρω και άλλες γνώμες; Με αυτή τη κρίση που μας ταλανίζει τα συνεργεία δεν ασχολούνται με συντονισμούς, μάλλον!!!
ntinos - Τρι 05 Φεβ 2013, 15:25:06
Θέμα δημοσίευσης:
ntinos έγραψε:
επανερχομαι
εδω και 2 εβδομαδες κανω ενα πειραμα
εβαλα 20 € απλη αμολυβδη και εκανα 125 km μεσα στην πολη (Χαιδαρι Ρεντη Μεταμορφωση )εως που χτυπησε το πρωτο alarm
τωρα εχω βαλει παλι 20€ 100αρα ,εχω κανει 118 km με πολυ καλη συμπεριφορα του κινητηρα,χωρις τα πιρακια το πρωι οταν ειναι κρυος (σχολαω 6 το πρωι) και δεν εχει χτυπησει το πρωτο alarm.Νομιζω πως θα κανω 125 km καιμε την 100αρα

πριν πειτε κατι για τα 20€ σε σχεση με λιτρα
Επειδη στο βενζιναδικο βαζουμε με χρημα και οχι με λιτρα ειναι ενας καλος τροπος να βγαλουμε ενα συμπερασμα τι ειναι καλυτερο να χρησιμοποιουμε για την καυση,απλη η 100αρα?

η απλη που εβαλα €20 /1.63 το λιτρο=12,25 lt
η 100αρα €20/1,93 το λιτρο=10,35 lt

λοιπον εγω θα βαζω απο εδω και περα 100αρα διοτι σε σχεση με την απλη κανω τα ιδια χιλιομετρα
φιλικα
Ντινος

τουλαχιστον θα το κανω δοκιμαστικα και εδω ειμαστε παλι


100ara €20/1,93=10,35 lt 130km
απο αλλη εταιρια-ισως να εκανα βλακεια-
100αρα €20/1,79 το λιτρο=11,17 lt 105 km
Driver ///M - Τρι 05 Φεβ 2013, 15:56:13
Θέμα δημοσίευσης:
ntinos έγραψε:
επανερχομαι
εδω και 2 εβδομαδες κανω ενα πειραμα
εβαλα 20 € απλη αμολυβδη και εκανα 125 km μεσα στην πολη (Χαιδαρι Ρεντη Μεταμορφωση )εως που χτυπησε το πρωτο alarm
τωρα εχω βαλει παλι 20€ 100αρα ,εχω κανει 118 km με πολυ καλη συμπεριφορα του κινητηρα,χωρις τα πιρακια το πρωι οταν ειναι κρυος (σχολαω 6 το πρωι) και δεν εχει χτυπησει το πρωτο alarm.Νομιζω πως θα κανω 125 km καιμε την 100αρα

πριν πειτε κατι για τα 20€ σε σχεση με λιτρα
Επειδη στο βενζιναδικο βαζουμε με χρημα και οχι με λιτρα ειναι ενας καλος τροπος να βγαλουμε ενα συμπερασμα τι ειναι καλυτερο να χρησιμοποιουμε για την καυση,απλη η 100αρα?

η απλη που εβαλα €20 /1.63 το λιτρο=12,25 lt
η 100αρα €20/1,93 το λιτρο=10,35 lt

λοιπον εγω θα βαζω απο εδω και περα 100αρα διοτι σε σχεση με την απλη κανω τα ιδια χιλιομετρα
φιλικα
Ντινος

τουλαχιστον θα το κανω δοκιμαστικα και εδω ειμαστε παλι

Καλά παιδιά, αν καταντήσουμε σε τόσο δύσκολη εποχή να βάζουμε κι 100άρα βενζίνη στο 1400άρι για να μην έχει προβλήματα, τότε καλύτερα να το βάψουμε μπλε και να το πετάξουμε στη θάλασσα.
Και την λογική του σιγά τη διαφορά μεταξύ 1,63 και 1,93 δεν την καταλαβαίνω.
Μιλάμε για 20% διαφορά, δηλαδή πολύ μεγάλη!
Με αυτή τη λογική, σιγά τη διαφορά και τότε που δίναμε 1,30 για βενζίνη με τώρα που δίνουμε 1,70 !
Προφανώς κάτι τέτοιο δεν στέκει.

Επίσης, επειδή όταν είχα πρωτοπάρει το αμάξι έβαζα ανα 4-5 γεμίσματα 100αρα, η διαφορά στην κατανάλωση ήταν ούτε μισό λίτρο/100χλμ οπότε σίγουρα η διαφορά στην τιμή μεταξύ απλής-100αρας δεν αγγίζει ούτε στο ελάχιστο τη διαφορά κατανάλωσης.

Αν φυσικά κάποιος έχει τούρμπο αυτοκίνητα και γενικά πιο ιδιαίτερες κατασκευές, κατανοητό να βάζει 100άρα αλλά όχι και να βάζουμε 100άρα στο 1400άρι για να μη βαράει πυράκια!
Βρείτε ένα βενζινάδικο με καθαρή 95άρα, αλλάζετε και μπουζί κάθε 30.000 χλμ πάνω κάτω και δεν θα'χετε κανένα πρόβλημα, όπως δεν έχω κι εγώ που βάζω σχεδόν πάντα από εταιρικό ΕΚΟ και δεν είχα ούτε πυράκια ούτε τίποτα.
Αν ήταν να βάζω 100άρα στο 1400άρι το 207, το οποίο καίει και σχετικά πολύ για την κατηγορία του, θα το πούλαγα αύριο το πρωί.
makis106 - Τρι 05 Φεβ 2013, 16:11:42
Θέμα δημοσίευσης:
Κάπου ειχα διαβασει μια ερευνα με συγκριτικά για την 100άρα, σε διαφορους κινητηρες, και το συμπέρασμα ήταν οτι την 100άρα μπορουν να την εκμεταλευτούν μονο οι σύγχρονοι κινητήρες οι οποιοι είτε εχουν αμεσο ψεκασμό, είτε τουρμπο, ή ακόμα καλύτερα και τα 2. Στους υπολοιπους ειναι πεταμενα λεφτα, γιατι απλα δεν μπορουν να την εκμεταλευτουν και δεν υπαρχει καμια διαφορα. καλυτερα καθαρη 95άρα...
ntinos - Τρι 05 Φεβ 2013, 16:15:14
Θέμα δημοσίευσης:
απλα πραγματα

αντι να δωσω 20€ απλη και να κανω 120 km
δινω €20 100αρα και κανω 110-120 km
μιλαμε παντα για συντηρητικη οδηγηση
ετσι κρατω και τον κινητηρα σε καλυτερη κατασταση


Wink
ntinos - Τρι 05 Φεβ 2013, 16:17:03
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Κάπου ειχα διαβασει μια ερευνα με συγκριτικά για την 100άρα, σε διαφορους κινητηρες, και το συμπέρασμα ήταν οτι την 100άρα μπορουν να την εκμεταλευτούν μονο οι σύγχρονοι κινητήρες οι οποιοι είτε εχουν αμεσο ψεκασμό, είτε τουρμπο, ή ακόμα καλύτερα και τα 2. Στους υπολοιπους ειναι πεταμενα λεφτα, γιατι απλα δεν μπορουν να την εκμεταλευτουν και δεν υπαρχει καμια διαφορα. καλυτερα καθαρη 95άρα...

Χαιδαρι ποιος εχει καθαρη 95αρα?
Driver ///M - Τρι 05 Φεβ 2013, 16:56:37
Θέμα δημοσίευσης:
ntinos έγραψε:
απλα πραγματα

αντι να δωσω 20€ απλη και να κανω 120 km
δινω €20 100αρα και κανω 110-120 km
μιλαμε παντα για συντηρητικη οδηγηση
ετσι κρατω και τον κινητηρα σε καλυτερη κατασταση


Wink

Η διαφορά στην τιμή είναι της τάξης του 20% και η διαφορά στην κατανάλωση είναι το πολύ ένα 5% (αν και όπως είπε και ο Μάκης στους κινητήρες μας ίσως να είναι και 0%).
Οπότε για 50 λίτρα 95αρας (όσο πάνω κάτω το ντεπόζιτο του 207) θες 85 ευρώ (με 1,70 το λίτρο) ενώ για 100άρα θες 95 ευρώ (με 1,90 το λίτρο).

Αν υποθέσουμε ότι με την 95αρα καις 8,5 λίτρα/100 και με την 100αρα 8/100 (μισό λίτρο διαφορά δηλαδήτο πολύ), με την 95αρα βγάζεις 588 χλμ ενώ με την 100αρα 625.

Συνεπώς, πληρώνεις 10 ευρώ παραπάνω για 37χλμ, αν έχεις μισό λίτρο διαφορά, αλλιώς πληρώνεις 10 ευρώ για την ίδια απόσταση (που μάλλον είναι και το πιο πιθανό για τον κινητήρα μας)
Όπως βλέπεις οικονομικά η διαφορά είναι αξιόλογη, ιδίως για το μέσο χρήστη που κάνει 2 γεμίσματα το μήνα (20 ευρώ επιπλέον δηλαδή).
Αν φυσικά ο κινητήρας μου είχε πραγματικά ανάγκη από 100άρα, τότε προφανώς και θα'πρεπε να μπει τέτοια βενζίνη, αλλά δεν υπάρχει τέτοιος λόγος και ούτε η εταιρεία λέει πουθενά κάτι τέτοιο.

Φροντίστε να βάζετε καθαρή βενζίνη κι έτσι και ο κινητήρας δεν θα'χει θέμα και δεν θα σας φεύγουν και τσαμπατζίδικα λεφτά.
Από εκεί και πέρα ο καθένας με την τσέπη του κάνει ό,τι θέλει.
bagos - Τρι 05 Φεβ 2013, 19:10:30
Θέμα δημοσίευσης:
η 100αρα ειναι πολυτελια για την εποχη μας,κ "καταρα" για τους υπολοιπους εμας που πρεπει "αναγκαστικα" να τη βαζουμε.για τους υπολοιπους,που δεν εχουν ουτε την ανεση αλλα ουτε κ τους "υποχρεωνει" το σετ απ τους,η ΚΑΘΑΡΗ 95αρα,ειναι οτι χρειαζονται για να δουλεψει σωστα το μοτερ τους, κ τιποτα παραπανω Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr