PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Μαύρα υγρά στο πίσω μέρος της ζάντας...

pduke - Παρ 31 Αύγ 2012, 21:05:04
Θέμα δημοσίευσης: Μαύρα υγρά στο πίσω μέρος της ζάντας...
Σύντροφοι! πρόβλημα με ξέβρασε στην όμορφη παραλία σας!
πρέπει να είναι πολύ κοινό οπότε ελπίχω να βοηθήσει κάποιος γιατί πρέπει γεράσω με τον τζίτουρά μου όπως και να έχει

λοιπόν

σηκώνω, βγάζω ζάντες και πάω να αλλάξω τακάκια. πως βλέπω το πίσω μέρος από τη δεξιά (ζάντα) πολύ μαυρίλα ρε παιδάκι μου... και μάλιστα φρέσκια... υγρή... γρασάτη. Ρίχνω και ένα βλέφαρο παραμέσα και διακρίνω ένα γενικότερο άπλωμα του φαινομένου... οπότε τράβηξα 2 φωτό, τις παραθέτω και όποιος πιστός με φακό ας φωτίσει την κατάσταση γιατί δεν δείχνει όμορφη...


http://www.doucas.gr/files/DSC_0137.jpg

http://www.doucas.gr/files/DSC_0138.jpg


cheers everybody[/url]
teo106 16v 2001 - Παρ 31 Αύγ 2012, 21:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου ,σου εχει κοπει η φουσκα του μπιλιοφορου,και φευγει το γρασσο απο μεσα..... πηγαινε το γρηγοροτερο σε ενα συνεργειο να την αλλαξεις,διοτι αν αδειασει εντελως απο γρασσο,θα μπουν μεσα νερα και σκονες απο το δρομο και θα σου χτυπησει μιπλιοφορο.....
RoadRunner122 - Παρ 31 Αύγ 2012, 22:38:13
Θέμα δημοσίευσης:
+1
pduke - Σαβ 01 Σεπ 2012, 11:36:33
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστώ θερμά!
πρέπει να βγει ημιαξόνιο για αυτή την ιστορία?
ξέρετε πόσο κοστίζει περίπου τέτοια εργασία? (γιατί η φούσκα προφανώς είναι φτηνή)
RoadRunner122 - Σαβ 01 Σεπ 2012, 19:49:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι πρέπει να βγει το ημιαξόνιο.

Το κόστος της φούσκας πρέπει να είναι χαμηλό (max 10ευρο).

Απλά πρόσεχε να μην το κινείς πολύ γιατί αν στεγνώσει από γράσο και αρπάξει ο μπιλιοφόρος, πας για άλλο ημιαξόνιο.
teo106 16v 2001 - Σαβ 01 Σεπ 2012, 22:37:05
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχουν φουσκες που μπαινουν χωρις να βγει το ημιαξονιο,με ενα ειδικο εργαλειο (διαστολέας).... η φουσκα δεν ειναι ακριβη...μεχρι 10-15 ευρω κοστιζει...τωρα,το ποσο θα σου παρει το εκαστοτε συνεργειο να στην αλλαξει,δεν μπορουμε να μαντεψουμε.... παντως δεν κοστιζει και τραγικα αυτη η εργασια.....(μην αργησεις πολυ να το φτιαξεις,θα χτυπησει ο μπιλιοφορος)
Giannis307 - Κυρ 02 Σεπ 2012, 07:55:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αναλογα....ωποσδηποτε πρεπει να λυθει το ακρο....αλλα μπορει να γινει η δουλεια και χωρις να ξεκουμπωσει το ιμιαξονια και κατ επεκταση να πληρωσεις βαλβολινες κλπ
puglover - Κυρ 02 Σεπ 2012, 09:57:09
Θέμα δημοσίευσης:
και να προσεξεις στο συνεργειο που θα επιλεξεις να σφιξουν τις φουσκες με τους ειδικους μεταλλικους σφιγκτηρες και οχι με πλαστικο tire-up.
pduke - Δευ 03 Σεπ 2012, 11:52:16
Θέμα δημοσίευσης:
πήρα Peugeot... 128 θέλουν για να αλλάξουν τη φούσκα και 394 αν έχει χτυπήσει ο μπιλιοφόρος οπότε αλλάζουν όλο το ημιαξόνιο. Ακούω και αυτά για τους σφιγκτήρες...
- Αρχίζω να αναρωτιέμαι πόσο δύσκολο είναι να το κάνω μόνος μου...
- Αυτές οι φούσκες που αναφέρεις που αλλάζουν χωρίς αφαίρεση ημιαξονίου είναι διαφορετικές ή απαιτείται απλά άλλη τεχνική?
βρήκα και αυτό το βίντεο όπου αλλάζουν μπιλιοφόρο χωρίς αλλαγή ημιαξονίου
http://youtu.be/h2XAK2lAZ28

σας ευχαριστώ ξανά όλους!
Giannis307 - Δευ 03 Σεπ 2012, 13:44:33
Θέμα δημοσίευσης:
Aλαζει μονο ο μπλιοφορος απλα ειναι διαδικασια ππου μπορουννα αποφυγουν οποτε αντι να κατσουν να φανε μια ωρα λυσε δεσε για να επισκευασουν ενα ιμιαξονιο τγα βγαζουν και τα δινουν αλλου για επισκευη και μετα τα ξανα βαζουν σαν επισκευασμενα
teo106 16v 2001 - Δευ 03 Σεπ 2012, 17:15:34
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι δουλεια που θα την κανεις μονος σου..πρεπει να "πιανουν "πολυ τα χερια σου...... οι φουσκες που μπαινουν χωρις να βγει το ημιαξονιο,ειναι ειδικες,και χρειαζονται ειδικο εργαλειο για να περαστουν στο ημιαξονιο...... πηγαινε σε ενα συνεργειο αλλο,οχι σε αντιπροσωπεια....
PANOSBR - Τετ 05 Σεπ 2012, 22:42:46
Θέμα δημοσίευσης:
τραβα σε κανα μαστορα της προκοπης,τι παπατζηδες ειναι στη λαιον ρε πο@@@η μου?

η δουλεια γινεται ως εξης,μαζευεται η βαλβολινη δεν ειναι υποχρεωτικο να αλλαχτει,βγαινει εξω το ημιαξονιο και κομματιαζεται και περνας τη νεα φουσκα.ο λογος που πρεπει να βγει εξω το ημιαξονιο ειναι γιατι ο εξωτερικος μπιλιοφορος δεν βγαινει πανω απο το καλαμι του ημιαξονιου και η φουσκα η καινουρια θα περαστει μεσα βγαζοντας τον εσωτερικο μπιλιοφορο.
τη βαλβολινη μετα τη ριχνεις παλι μεσα με συριγγα δεν ειναι και καμια επιστημη τρελη πια Shocked για ενα σωστο μαγαζι ειναι γελοια δουλεια
pduke - Κυρ 09 Σεπ 2012, 21:00:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε σεις θα τρελαθώ με την κωλολάιον!
Πήγα πήρα τη φούσκα από κει 27ευρώ αλλά νομίζω καλά έκανα γιατί έχει και τους σωστούς σφυγκτήρες και μετά...
πάω σέ έναν άνθρωπο που μου σύστησε ο Γκαγκαστάθης,Citroen Peugeot, που είναι και κοντά στο σπίτι μου (επιτέλους!!). Δεν του αναφέρω καν από που τον βρήκα, το ανεβάζει, το αλλάζει σε 10 λετπά(χωρίς να βγάλει το ημιαξόνιο, αν ήταν του οδηγου θα το βγάζαμε μου είπε), το κατεβάζει κάνουμε και ένα τσιγάρο και μου πήρε...
10 ευρώ!!! (την προηγούμενη είχα περάσει να ρωτήσω και μου είχε πει "κανα 15άρι")...

τα σχόλια δικά σας...

σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια
groupN - Δευ 10 Σεπ 2012, 00:49:00
Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρα εκανες. εγινε η δουλεια σου κομπλε.
εγω μια φορα αλλαξα ημιαξονιο και το παλικαρι που το εβαλε, δεν κουμπωσε καλα τον κολιε που σφιγγει την φουσκα του μπιλιοφορου. φευγω απο το συνεργειο παω σπιτι και μολις κατεβαινω βλεπω την ζαντα μεσα στα γρασσα. πηγα πισω και ξανα απο την αρχη
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr