PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Αγορά Peugeot RCZ

Hellenicsun - Κυρ 26 Αύγ 2012, 21:40:32
Θέμα δημοσίευσης: Αγορά Peugeot RCZ
Καλησπέρα σας καταρχήν! Νέο μέλος εδώ και ως πρώτο μου θέμα ήθελα να πάρω πληροφορίες από τους γνώστες για το Peugeot RCZ καθώς μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον. Να σημειώσω πως η αναζήτηση δε μου έδωσε κάποιου παρόμοιου θέματος αποτέλεσμα.

Βασικά, δεν έχω καμία σχέση με αυτοκίνητα Peugeot και η οδηγική μου εμπειρία "περιορίζεται" σε μια A.R. 156 με την οποία κυνηγώ ενίοτε και τις πίστες της χώρας μας. Αν και ήθελα εξαρχής να καταλήξω σε μια Brera, αποφάσια να δω και εκτός Ιταλίας, με το RCZ πραγματικά να μου κεντρίζει το ενδιαφέρον, τόσο σχεδιαστικά όσο και από άποψη τιμής/επιδόσεων/φορολογίας (το τελευταίο μετά τις ωραιότατες κινήσεις της κυβέρνησης μας).

Τώρα, να ρωτήσω αν αξίζει, εδώ; Ίσως και να μην έχει νόημα η ερώτηση. Όμως, υπάρχουν ιδιοκτήτες να μου πουν τη γνώμη τους για το αυτοκίνητο; Έχουν ακουστεί προβλήματα οποιασδήποτε φύσεως; Ο 1.6 των 200 ίππων (γιατί μόνο αυτός με ενδιαφέρει) είναι τόσο καλός; Το αμάξι overall είναι τόσο sport όσο φαίνεται; Με την 156 έχω αποκτήσει μια άριστη σχέση ειδικά με τις στροφές και δε θα ήθελα να κάνω πίσω βήματα καθώς μου αρέσει να "παίζω" στο δρόμο όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Όπως και να έχει, σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων για τις απαντήσεις σας!
makis106 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 22:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
όπως καταλαβαινεις οι πληροφορίες που θα παρεις απο εδω, θα περιορίζονται στα του κινητήρα και μόνο, καθώς δεν νομιζω οτι καποιος απο εδω ειναι κατοχος RCZ (αν και πολλοι θα θέλαμε!) για να σου δωσει πληροφορίες για το υπόλοιπο αμαξι, οποτε βασιζεσαι σε αρθρα του ειδικού τυπου, τα οποια εχουν αρκετα καλες κριτικές, αλλα τι αλλο θα ειχαν!! και φυσικα σε οτι πληροφορίες προλαβεις να παρεις απο ενα test drive.
οποτε για το θεμα του κινητήρα, οπου οχι οτι τον ξέρουμε, αλλα γνωρίζουμε οτι ειναι η εξέλιξη του ΤΗΡ150, θα ακουσεις αρκετα. Η δικη μου άποψη λοιπον, ειναι θετική, περα απο το οτι το μοτερ αυτο ειναι το πλεον δυνατότερο στα κυβικα του, οπως και αρκετα οικονομικο οταν του το επιτρεπεις, γενικοτερα θεωρω εχει βελτιωθει σε ολα τα σημεια που επασχαν οι προκατοχοι του, αφου εμεις μαζεψαμε ολες τις παιδικες ασθένειες που ειχαν τα πρωτα μοτερ (απώλειες χρονισμου, καταναλωση λαδιού, επικαθησεις στις βαλβιδες, και διαφορα αλλα θεματακια). βλεποντας λοιπον τι εχει αλλαχτει και βελτιωθεί, συμπεραινεις οτι το μοτερ αυτο πραγματικα πρεπει να ειναι διαμαντι, και ειναι ετοιμο να σου δωσει ευκολα τα 200 αλογάκια του, χωρις πολλα ζορια και άγχη, αφου ετσι κ αλλιως πολλα απο τα μικρότερα μοτερακια εχουν διπλασιάσει+ τα αλογα τους χωρις να ανοιχτουν και χωρις να κανουν κιχ, ποσο μαλλον αυτο. ενω με 2-3 μικρες επεμβασουλες θα σου δωσει ευκολα και αβίαστα αρκετα αλογάκια ακόμη αν σε ενδιαφερει...
Hellenicsun - Δευ 27 Αύγ 2012, 13:41:37
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
όπως καταλαβαινεις οι πληροφορίες που θα παρεις απο εδω, θα περιορίζονται στα του κινητήρα και μόνο, καθώς δεν νομιζω οτι καποιος απο εδω ειναι κατοχος RCZ (αν και πολλοι θα θέλαμε!) για να σου δωσει πληροφορίες για το υπόλοιπο αμαξι, οποτε βασιζεσαι σε αρθρα του ειδικού τυπου, τα οποια εχουν αρκετα καλες κριτικές, αλλα τι αλλο θα ειχαν!! και φυσικα σε οτι πληροφορίες προλαβεις να παρεις απο ενα test drive.
οποτε για το θεμα του κινητήρα, οπου οχι οτι τον ξέρουμε, αλλα γνωρίζουμε οτι ειναι η εξέλιξη του ΤΗΡ150, θα ακουσεις αρκετα. Η δικη μου άποψη λοιπον, ειναι θετική, περα απο το οτι το μοτερ αυτο ειναι το πλεον δυνατότερο στα κυβικα του, οπως και αρκετα οικονομικο οταν του το επιτρεπεις, γενικοτερα θεωρω εχει βελτιωθει σε ολα τα σημεια που επασχαν οι προκατοχοι του, αφου εμεις μαζεψαμε ολες τις παιδικες ασθένειες που ειχαν τα πρωτα μοτερ (απώλειες χρονισμου, καταναλωση λαδιού, επικαθησεις στις βαλβιδες, και διαφορα αλλα θεματακια). βλεποντας λοιπον τι εχει αλλαχτει και βελτιωθεί, συμπεραινεις οτι το μοτερ αυτο πραγματικα πρεπει να ειναι διαμαντι, και ειναι ετοιμο να σου δωσει ευκολα τα 200 αλογάκια του, χωρις πολλα ζορια και άγχη, αφου ετσι κ αλλιως πολλα απο τα μικρότερα μοτερακια εχουν διπλασιάσει+ τα αλογα τους χωρις να ανοιχτουν και χωρις να κανουν κιχ, ποσο μαλλον αυτο. ενω με 2-3 μικρες επεμβασουλες θα σου δωσει ευκολα και αβίαστα αρκετα αλογάκια ακόμη αν σε ενδιαφερει...


Διάβασα αρκετές κριτικές κυρίως από το ξένο ειδικό τύπο και μπορώ να πω πως η γενική γραμμή είναι οτι το RCZ είναι μια αξιοπρεπής πρόταση απέναντι στον ανταγωνισμό. Θετικά τα σχόλια όπως και να έχει. Βέβαια, άλλοι θα ήθελαν τη κίνηση στους πίσω τροχούς, άλλοι θα ήθελαν ακόμη πιο δυνατό μοτέρ (1.6 με 200 ίππους.. μάλλον θα ήθελαν 3.6 με 400! )αλλά όλοι (αναφέρομαι στους συγγραφείς των reviews) ήταν ευχαριστημένοι.

Θα κάνω ένα test drive αλλά πολύ φοβάμαι πως δε θα μπορέσω να καταλάβω πολλά εκτός κι αν με αφήσουν να.. το πατήσω λίγο παραπάνω.

Από εκεί και πέρα, ακόμη και μια βάση δεδομένων για τη συντήρηση/βελτώση του μοτέρ είναι άκρως απαραίτητη και όντως εδώ υπάρχει πολύ πληροφορία. Με το καλό να σας ενημερώσω εγώ για τα υπόλοιπα!
zoros - Πεμ 30 Αύγ 2012, 18:54:20
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω Peugeot RCZ των 200hp και μάλιστα έκανα την ίδια σχεδόν πορεία με εσένα: από Alfa 159 1.8 στο RCZ!

Είμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημένος από το RCZ και συνοπτικά θα έλεγα τα εξής:
1. Το μοτέρ γαζώνει! Δεν είναι μόνο οι 200 ίπποι, αλλά ο γραμμικός τρόπος που ανεβάζει στροφές, το ανύπαρκτο σχεδόν lag και ο καταπληκτικός ήχος. Ειδικά μετά από το τραγικό μοτέρ 1.8 της Alfa, είδα το "φως το αληθινό"! Και το πιο ωραίο: είναι οικονομικότερο από της Alfa...
2. Έχει καταπληκτικά κρατήματα, είναι πολύ παιχνιδιάρικο, αλλά και μπορεί πολύ εύκολα να είναι το καθημερινό αυτοκίνητο χωρίς να σε κουράζει. Είναι καταπληκτικό το πως μπορεί να μεταμορφωθεί, σε αντίθεση πχ με το ΤΤ το οποίο ήταν και λιγότερο σπορ σε αίσθηση (κατά την γνώμη μου), αλλά και κουραστικό σε κακούς δρόμους.
3. Το τιμόνι είναι καλό (ειδικά στο 200αρι που έχει και μικρότερης διαμέτρου στεφάνη), αλλά (λόγω ηλεκτρικού?) δεν φτάνει την Alfa σε πληροφόρηση.
4. Νιώθω πιο premium το εσωτερικό του RCZ από αυτό της 159 και ας είναι θεωρητικά μια κατηγορία κάτω (αφού μοιράζεται μέρη από το 308). Πολύ ποιοτικό και πλήρες σε εξοπλισμό.
5. Γενικά δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, εκτός από το περίεργο ότι από την αρχή το αυτοκίνητο μου ήρθε με λιγότερο παραφλού... Πρόσθεσα (εντός εγγύησης) και από τότε όλα καλά...

Το έψαξα πολύ πριν το πάρω (και όσον αφορά τον εξοπλισμό), και επειδή ως πρώην Alfistes μπορεί να έχουμε ίδια ενδιαφέροντα, θα χαρώ να απαντήσω σε τυχόν ερωτήματά σου!
Hellenicsun - Παρ 31 Αύγ 2012, 12:02:12
Θέμα δημοσίευσης:
zoros έγραψε:
Έχω Peugeot RCZ των 200hp και μάλιστα έκανα την ίδια σχεδόν πορεία με εσένα: από Alfa 159 1.8 στο RCZ!

Είμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημένος από το RCZ και συνοπτικά θα έλεγα τα εξής:
1. Το μοτέρ γαζώνει! Δεν είναι μόνο οι 200 ίπποι, αλλά ο γραμμικός τρόπος που ανεβάζει στροφές, το ανύπαρκτο σχεδόν lag και ο καταπληκτικός ήχος. Ειδικά μετά από το τραγικό μοτέρ 1.8 της Alfa, είδα το "φως το αληθινό"! Και το πιο ωραίο: είναι οικονομικότερο από της Alfa...
2. Έχει καταπληκτικά κρατήματα, είναι πολύ παιχνιδιάρικο, αλλά και μπορεί πολύ εύκολα να είναι το καθημερινό αυτοκίνητο χωρίς να σε κουράζει. Είναι καταπληκτικό το πως μπορεί να μεταμορφωθεί, σε αντίθεση πχ με το ΤΤ το οποίο ήταν και λιγότερο σπορ σε αίσθηση (κατά την γνώμη μου), αλλά και κουραστικό σε κακούς δρόμους.
3. Το τιμόνι είναι καλό (ειδικά στο 200αρι που έχει και μικρότερης διαμέτρου στεφάνη), αλλά (λόγω ηλεκτρικού?) δεν φτάνει την Alfa σε πληροφόρηση.
4. Νιώθω πιο premium το εσωτερικό του RCZ από αυτό της 159 και ας είναι θεωρητικά μια κατηγορία κάτω (αφού μοιράζεται μέρη από το 308). Πολύ ποιοτικό και πλήρες σε εξοπλισμό.
5. Γενικά δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, εκτός από το περίεργο ότι από την αρχή το αυτοκίνητο μου ήρθε με λιγότερο παραφλού... Πρόσθεσα (εντός εγγύησης) και από τότε όλα καλά...

Το έψαξα πολύ πριν το πάρω (και όσον αφορά τον εξοπλισμό), και επειδή ως πρώην Alfistes μπορεί να έχουμε ίδια ενδιαφέροντα, θα χαρώ να απαντήσω σε τυχόν ερωτήματά σου!


Μπορώ να πω πως και μόνο που όντως έχουμε πάνω - κάτω το ίδιο αυτοκινητιστικό υπόβαθρο, μου αρκεί!

Καταρχήν να σχολιάσω πως ο 1.8 για την 159 απλά ήταν ίσως ο πιο "άχρηστος" κινητήρας αφού ούτε την ιδιαίτερη sport συμπεριφορά των TS είχε όύτε την ιπποδύναμη για το βάρος της.

Ομοίως θεωρώ πως το RCZ εσωτερικά είναι πιο premium από την 159. Αν δε κάνω λάθος, με πλήρη επένδυση δέρματος δεν είναι;

Τέλος, έχω μια ερώτηση: σου έχει λείψει καθόλου η 159 που έστω και όπως βγήκε, είχε λίγο Alfa soul μέσα της..
zoros - Παρ 31 Αύγ 2012, 20:18:39
Θέμα δημοσίευσης:
Το ταμπλο του RCZ ειτε καλυπτεται απο απομιμιση δερματος (με ραφες) που ειναι το standard, ειτε απο πραγματικο δερμα, που σου συνιστω να το αποφυγεις λογω κοστους αλλα και φθορας απο τις υψηλες θερμοκρασιες στην Ελλαδα.

Αν μου εχει λειψει η Alfa?? Πραγματικα... οχι κι ας ημουν μαζι της ερωτευμενος. Νιωθω πως πλεον εχω ενα ανωτερο αυτοκινητο, ξεκαθαρα πιο σπορ, αλλα και χωρις να στερειται πρακτικοτητας στην καθημερινοτητα μου (πλην απο τους χωρους των πισω επιβατων που ομως δεν με απασχολουν). Επισης επειδη το εχω πολυ καλα εξοπλισμενο και σε συνδυασμο με τον premium χαρακτηρα, η παραμονη μου στο RCZ ακομα και στην πολη ειναι ανωτερη σε σχεση με την ηδη πολυ καλη 159.
Το RCZ οπως εψω ξαναγραψει ειναι το ιδανικο sport αυτοκινητο για την ελληνικη πραγματικοτητα: 1.6lt για μειωμενους φορους και στο οριο κατω απο τον φορο πολυτελειας. Στη Γερμανια εχει μολις 4000€ διαφορα απο το αντιστοιχο 2λιτρο ΤΤ (και αυτη τη διαφορα θεωρω αντικειμενικη) ενω στην Ελλαδα η διαφορα γινεται 22000€(!!) και οφειλεται αποκλειστικα σε φορους...
μονο ΑΕΚ - Παρ 21 Σεπ 2012, 13:59:49
Θέμα δημοσίευσης:
Το ταμπλο ειναι απο συνθετικο δερμα και ειναι προτιμοτερο γιατι αντεχει περισσοτερο στις υψηλες θερμοκρασιες οπως ειπωθηκε πολυ σωστα αντιθετα με το γνησιο δερμα που σκαει
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr