makis106 έγραψε: |
όπως καταλαβαινεις οι πληροφορίες που θα παρεις απο εδω, θα περιορίζονται στα του κινητήρα και μόνο, καθώς δεν νομιζω οτι καποιος απο εδω ειναι κατοχος RCZ (αν και πολλοι θα θέλαμε!) για να σου δωσει πληροφορίες για το υπόλοιπο αμαξι, οποτε βασιζεσαι σε αρθρα του ειδικού τυπου, τα οποια εχουν αρκετα καλες κριτικές, αλλα τι αλλο θα ειχαν!! και φυσικα σε οτι πληροφορίες προλαβεις να παρεις απο ενα test drive.
οποτε για το θεμα του κινητήρα, οπου οχι οτι τον ξέρουμε, αλλα γνωρίζουμε οτι ειναι η εξέλιξη του ΤΗΡ150, θα ακουσεις αρκετα. Η δικη μου άποψη λοιπον, ειναι θετική, περα απο το οτι το μοτερ αυτο ειναι το πλεον δυνατότερο στα κυβικα του, οπως και αρκετα οικονομικο οταν του το επιτρεπεις, γενικοτερα θεωρω εχει βελτιωθει σε ολα τα σημεια που επασχαν οι προκατοχοι του, αφου εμεις μαζεψαμε ολες τις παιδικες ασθένειες που ειχαν τα πρωτα μοτερ (απώλειες χρονισμου, καταναλωση λαδιού, επικαθησεις στις βαλβιδες, και διαφορα αλλα θεματακια). βλεποντας λοιπον τι εχει αλλαχτει και βελτιωθεί, συμπεραινεις οτι το μοτερ αυτο πραγματικα πρεπει να ειναι διαμαντι, και ειναι ετοιμο να σου δωσει ευκολα τα 200 αλογάκια του, χωρις πολλα ζορια και άγχη, αφου ετσι κ αλλιως πολλα απο τα μικρότερα μοτερακια εχουν διπλασιάσει+ τα αλογα τους χωρις να ανοιχτουν και χωρις να κανουν κιχ, ποσο μαλλον αυτο. ενω με 2-3 μικρες επεμβασουλες θα σου δωσει ευκολα και αβίαστα αρκετα αλογάκια ακόμη αν σε ενδιαφερει... |
zoros έγραψε: |
Έχω Peugeot RCZ των 200hp και μάλιστα έκανα την ίδια σχεδόν πορεία με εσένα: από Alfa 159 1.8 στο RCZ!
Είμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημένος από το RCZ και συνοπτικά θα έλεγα τα εξής: 1. Το μοτέρ γαζώνει! Δεν είναι μόνο οι 200 ίπποι, αλλά ο γραμμικός τρόπος που ανεβάζει στροφές, το ανύπαρκτο σχεδόν lag και ο καταπληκτικός ήχος. Ειδικά μετά από το τραγικό μοτέρ 1.8 της Alfa, είδα το "φως το αληθινό"! Και το πιο ωραίο: είναι οικονομικότερο από της Alfa... 2. Έχει καταπληκτικά κρατήματα, είναι πολύ παιχνιδιάρικο, αλλά και μπορεί πολύ εύκολα να είναι το καθημερινό αυτοκίνητο χωρίς να σε κουράζει. Είναι καταπληκτικό το πως μπορεί να μεταμορφωθεί, σε αντίθεση πχ με το ΤΤ το οποίο ήταν και λιγότερο σπορ σε αίσθηση (κατά την γνώμη μου), αλλά και κουραστικό σε κακούς δρόμους. 3. Το τιμόνι είναι καλό (ειδικά στο 200αρι που έχει και μικρότερης διαμέτρου στεφάνη), αλλά (λόγω ηλεκτρικού?) δεν φτάνει την Alfa σε πληροφόρηση. 4. Νιώθω πιο premium το εσωτερικό του RCZ από αυτό της 159 και ας είναι θεωρητικά μια κατηγορία κάτω (αφού μοιράζεται μέρη από το 308). Πολύ ποιοτικό και πλήρες σε εξοπλισμό. 5. Γενικά δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, εκτός από το περίεργο ότι από την αρχή το αυτοκίνητο μου ήρθε με λιγότερο παραφλού... Πρόσθεσα (εντός εγγύησης) και από τότε όλα καλά... Το έψαξα πολύ πριν το πάρω (και όσον αφορά τον εξοπλισμό), και επειδή ως πρώην Alfistes μπορεί να έχουμε ίδια ενδιαφέροντα, θα χαρώ να απαντήσω σε τυχόν ερωτήματά σου! |