PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Νέκρωσε η μπαταρία και δεν κρατάει ρελαντί

greenpug106 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 08:44:43
Θέμα δημοσίευσης: Νέκρωσε η μπαταρία και δεν κρατάει ρελαντί
Παιδιά έχω επιστρέψει από διακοπές και έχει νεκρώσει η μπαταρία του 106 μου. Το έχω ξεκινήσει με πόλους αλλά δεν κρατάει ρελαντί.

Από ότι ξέρω αυτό γίνεται όταν χάσει ο εγκέφαλος τα δεδομένα του και πρέπει να το κρατάς εκεί μέχρι να "μάθει" και πάλι. Το κρατούσα εκεί για 15 περίπου λεπτά και μου έχει σβήσει αρκετές φορές κατά τη διάρκεια.

Ακόμη δεν κρατάει.
Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω?
Είναι σε πολύ στενό χώρο και δεν θα μπορέσω να το βγάλω από το γκαράζ χωρίς ρελαντί.
alex5545 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 09:03:11
Θέμα δημοσίευσης:
ακους τη μιζα να δουλευει κανονικα;
greenpug106 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 09:05:52
Θέμα δημοσίευσης:
alex5545 έγραψε:
ακους τη μιζα να δουλευει κανονικα;


Μίζα είναι το starter σωστά;
Ναι στην αρχή ξεκινούσε κανονικά, αργότερα δυσκελευόταν, μάλλον αδυνάτησε πολύ η μπαταρία.
alex5545 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 09:08:49
Θέμα δημοσίευσης:
αδυνατισε απο τις προσπαθιες και να φανταστω οτι μετα το εβαλες μπροστα σπρωχνοντας, ετσι;
greenpug106 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 09:13:03
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι το άφησα στο γκαράζ Smile

Όσες φορές το ξεκίνησα ήταν με τους πόλους ενωμένους σε άλλο αυτοκίνητο.
alex5545 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 09:18:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα μια φορα μου ετυχε μονο να μην κραταει ρελαντι και εφταιγε το οτι το ειχα βαλει μπροστα σπρωχνοντας. Λογικα αν κρατησεις σταθερες στροφες για αρκετη ωρα, χωρις να σου σβησει, θα εισαι ενταξει!
sotos 106xs - Κυρ 26 Αύγ 2012, 09:55:53
Θέμα δημοσίευσης:
Κωσταντίνε υπάρχει μια πιθανότητα η μπαταρία σου να έχει¨τελειώσει¨ οριστικά ή να έχει βραχυκυκλώσει με αποτέλεσμα να γονατίζει όλο το αυτοκίνητο.Αν έχεις τη δυνατότητα κάνε δοκιμή και με μια άλλη μπαταρία για να δείς αν αλλάξει κάτι.
greenpug106 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 12:07:03
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 106xs έγραψε:
Κωσταντίνε υπάρχει μια πιθανότητα η μπαταρία σου να έχει¨τελειώσει¨ οριστικά ή να έχει βραχυκυκλώσει με αποτέλεσμα να γονατίζει όλο το αυτοκίνητο.Αν έχεις τη δυνατότητα κάνε δοκιμή και με μια άλλη μπαταρία για να δείς αν αλλάξει κάτι.


Μετά από 15 λεπτά που το κρατούσα στο ρελαντί το κράτησε μόνο του.
το βγάζω έξω, κάνω γύρους για κανένα 20λεπτο χωρίς να σβήσει, το φέρνω πίσω και δεν ξεκινάει πάλι.

Μάλλον πάμε για μπαταρία;
Αυτήν την έβαλα τον Ιούνιο του 2011 Shocked
Pugobios - Κυρ 26 Αύγ 2012, 13:21:11
Θέμα δημοσίευσης:
γιαυτο δν σου κραταει αλλαξε μπαταρια και θα στρωσει μεα απο λιγο.
Manos206 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 15:21:30
Θέμα δημοσίευσης:
Το ιδιο ακριβως ειχα παθει περυσι το καλοκαιρι.. Η μπαταρια θελει αλλαγμα.. Τα εφαγε τα ψωμια της Wink εμενα μου εσβηνε και εν κινησει οταν το εβαζα μπρος με αλλο αυτοκινητο και πηγαινα βολτα.. αλλαξα μπαταρια και δεν υπηρχε το παραμικρο Cool
recife_rallye - Κυρ 26 Αύγ 2012, 15:36:13
Θέμα δημοσίευσης:
O εγκεφαλος δουλευει με συνεχες ρευμα απο την μπαταρια που σημαινει οτι αν ειναι εντελως ξελιγωμενη δε θα λειτουργει αν δεν προκαλεσεις ρευμα 12v με το μοτερ σου.
Πρεπει να εχεις προβλημα με το αυτοματακι σου,γι αυτο και σου κρατησε και τοσο λιγο η μπαταρια σου.
Αλλαξε μπαταρια και κανε ενα τσεκ σε δυναμο και αυτοματακι..
RoadRunner122 - Κυρ 26 Αύγ 2012, 16:07:00
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 106xs έγραψε:
Κωσταντίνε υπάρχει μια πιθανότητα η μπαταρία σου να έχει¨τελειώσει¨ οριστικά ή να έχει βραχυκυκλώσει με αποτέλεσμα να γονατίζει όλο το αυτοκίνητο.Αν έχεις τη δυνατότητα κάνε δοκιμή και με μια άλλη μπαταρία για να δείς αν αλλάξει κάτι.

+1

Βάλτο μπροστά, βάλε κάποιον να πατάει γκάζι στις ~2.000rpm και μέτρα με ένα βολτόμετρο την τάση στους πόλους της μπαταρίας (φυσικά αφού αποσυνδέσεις τα καλώδια σε περιπτωση που πήρες ρεύμα από άλλο αμάξι). Εάν βλέπεις γύρω στα 13-14V τότε δυναμό κ αυτόματος είναι οκ.

Οι μπαταρίες μολύβδου, όταν πάθουν βαθιά εκφόρτιση, νεκρώνουν κ είναι σχεδόν σπάνιο να επανέλθουν. Οπότε εσύ μπορεί να βάζεις μπρος, όμως στην ουσία δε θα φτάσει ποτέ σε κατάσταση τέτοια που να μπορεί να τροφοδοτήσει ποτέ σωστά μοτέρ κ περιφερειακά. Μη ξεχνάς ότι στην ουσία, όσο ρεύμα χρειάζεται ο κινητήρας για να λειτουργήσει, το παίρνει απ'τη μπαταρία. Το δυναμό, απλά τη φορτίζει.
greenpug106 - Τρι 28 Αύγ 2012, 06:42:28
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά μίλησα με το μηχανικό μου που είναι και θείος μου και θα βάλουμε την μπαταρία σε φορτιστή για 1 μέρα. Αν επανέλθει καλώς αλλιώς πάμε για άλλη μπαταρία.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, θα σας ενημερώσω.
groupN - Τρι 28 Αύγ 2012, 22:47:58
Θέμα δημοσίευσης:
αν εχει βραχυκυκλωσει στοιχειο δεν θα στρωσει. οπως ειπανε και τα παιδια και αν ξεφορτιστει πολυ παλι δεν θα γινει. καλοκαιρι κιολας και να τα φτυσει μεσα σε ενα χρονο μαλλον ο δυναμος σου θελει μια επισκευη. οταν βαζεις καινουρια μπαταρια να τσεκαρεις δυναμο και μιζα παντα
greenpug106 - Παρ 07 Σεπ 2012, 19:48:42
Θέμα δημοσίευσης:
Καθότανε 2 μήνες φίλε.

Η μπαταρία γέμισε και είναι μια χαρά, κτύπα ξύλο Wink
groupN - Σαβ 08 Σεπ 2012, 00:16:33
Θέμα δημοσίευσης:
αμα εχει αρχισει να τα φτυνει η μπαταρια και 10 μερες να το αφησεις δεν θα παρει. αν ηταν καλη και 3-4 μηνες να το αφηνες θα επαιρνε χωρις προβλημα
greenpug106 - Σαβ 08 Σεπ 2012, 14:17:41
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ.

Έχει και μια τρύπα με την οποία βλέπεις τα υγρά μέσα.
Μου είπανε ότι όσο είναι προς το πράσινο το υγρό είναι καλή.
Άσπρο πήρε την κατηφόρα και κόκκινο ότι πέθανε
salex - Σαβ 08 Σεπ 2012, 14:24:39
Θέμα δημοσίευσης:
Κωνσταντίνε δυστυχώς αυτά τα χρώματα είναι στο εντελώς περίπου.
Πέρυσι άλλαξα τη μπαταρία μου στο 207 γιατί είχε τελειώσει. Εδειχνε πράσσινο μέχρι τότε! Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr