svstouk έγραψε: |
Εγώ, πάντως, παιδιά δεν έβαλα το συναγερμό της Peugeot. Αντ' αυτού πήγα σε έναν φίλο μου ηλεκτρονικό (ο μόνος που εμπιστεύομαι) και μου έβαλε έναν άριστο από ό,τι μου είπε και δεν έχω λόγο να μην το πιστέψω. Ο συναγερμός λειτουργεί μια χαρά μέχρι τώρα. ![]() Το αστείο ήταν όταν πήγα για το πρώτο service της εγγύησης. Ο ηλεκτρολόγος της αντιπροσωπείας, που μου το έπαιζε κάποιος, μόλις άκουσε ότι είχα βάλει άλλον συναγερμό, έβγαλε αφρούς. "Τι;;; Το ξέρεις ότι κανονικά θα έπρεπε να σου κόψουμε (σ.σ. προσέξτε το α΄ πληθυντικό πρόσωπο, λες κι αυτός κάνει κουμάντο εκεί, τες παντν) την εγγύηση;" κι άλλα τέτοια. Δεν ξέρω αν έκανα καλά, ο χρόνος θα δείξει. ![]() |
svstouk έγραψε: |
Έχω το 1.4 του 2002 κι έβαλα τον Cobra (δεν θυμάμαι μοντέλο). Από ότι μου είπε πάντως ο ηλεκτρολόγος, αυτός ο συναγερμός είναι ο καλύτερος της εταιρείας που μου έβαλε. Ίδωμεν! ![]() |
svstouk έγραψε: |
Ναι, είναι multiplex.
α) Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό για το όλο θέμα του συναγερμού; ![]() ![]() β) Γενικά πάντως, παιδιά, δεν μου πολυαρέσει κι αυτή η ιστορία με την πολυπλεξία. Καταρχήν μου καθυστερεί μισό περίπου δευτερόλεπτο την κόρνα, κι άλλο τόσο το σινιάλο των προβολέων. Είναι πράματα αυτά; Εδώ έχουμε γλυτώσει στο τσακ τη σύγκρουση επειδή (σε άλλα αυτοκίνητα) η κόρνα χτυπάει με τη μία. ![]() ![]() Δεν ξέρω, όσο κι αν λατρεύω το 206 μου, αυτό το πράγμα με χαλάει πολύ. ![]() ![]() γ) Δεν ξέρω για τα δικά σας, πάντως το δικό μου όταν σβήνεις τη μηχανή σβήνει και το βεντιλατέρ. Να δείτε πού φτάνει η θερμοκρασία όταν, μετά από σβήσιμο για πέντε λεπτά, την ξανανάβω. Περνάει την τελευταία γραμμή πριν το κόκκινο, πιάνει η δεύτερη σκάλα του βεντιλατέρ και μετά από λίγο φτάνει στους φυσιολογικούς 90 βαθμούς. Να φανταστείτε ότι σκέφτομαι να πάω σε ηλεκτρολόγο να μου συνδέσει το βεντιλατέρ με συνεχές ρεύμα να τελειώνουμε. Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω σπίτι και δουλεύει το βεντιλατέρ, περιμένω πλέον με αναμμένο τον κινητήρα να πέσει η θερμοκρασία και να σβήσει το βεντιλατέρ και μετά τον σβήνω. ![]() ![]() |
Vini έγραψε: | ||
α. Εχεις multiplex? Περιέργο! Πως και δέχθηκαν να σου βάλουν συναγερμό εκτός του γνήσιου....Λένε ότι (δεν το λέω εγώ) όταν μπει συναγερμός εκτός της PEUGEΟT τότε ο εγκέφαλος τα ψιλοπαίρνει λίγο στα κρανίο...αυτό φυσικά αν και εφόσον ο συναγερμός συνδεθεί πάνω στο ηλεκτρονικό κύκλωμα του αυτοκινήτου π.χ. πόρτες, παράθυρα, πορτμπαγκάζ κλπ.... Μα δεν τον έβαλα στην αντιπροσωπεία, αλλά σε δικό μου άνθρωπο, που με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Τώρα αν υπάρξει... ![]() ![]() β. Οσο για την κόρνα νομίζω ότι αυτό ισχύει σε όλους, απλά είναι σκληρό το κουμπί της κόρνας... όσο για τα φώτα έτσι πρέπει να είναι! Το σινιάλο απαγορεύεται από το νόμο! Μόνο στην Ελλάδα έχει γίνει καθεστώς αυτό... Πάντως η καθυστέρηση που έχεις είναι φυσιολογική για να μην καούν οι λάμπες (προστασία από ξαφνική υπερβολική δόση ρεύματος) Όχι, δεν έχει να κάνει με τη σκληράδα της κόρνας. Είναι ξεκάθαρο, με το που την έχεις πατήσει, καθυστερεί χαρακτηριστικά (- φυσιολογικό όπως μου είπαν από την peugeot.) γ. Σβήνει το βεντιλατέρ είναι φυσιλογικό....Δεν είναι όμως φυσιολογικό να το ανάβεις μετά από 5 λεπτά και να σου πετάει το δείκτη πριν το κόκκινο... Το 206 έχεις (από ότι ξέρω μέσω SIDOBRE) 2 ανιχνευτές θερμοκρασίας....ο 2ος είναι ασφαλείας και ανοίγει πριν το κόκκινο, ο 1ος (αν θυμάμαι καλά) γύρω στους 100... Μήπως σε σένα δεν λειτουργεί ο 1ος? Για ψάχτο λιγάκι... Η πρώτη σκάλα δουλεύει φυσιολογικά και για την ακρίβεια στους 92 βαθμούς. Η δεύτερη σκάλα πιάνει μετά τους 97. Πάντως καλά κάνεις που το αφήνεις και κρυώνει πριν το κλείσεις... ![]() ![]() Sidobre για πες και εσύ αυτά που ξέρεις παραπάνω... |