PSClub - Hellas

Διεθνείς Αγώνες - M. Schumacher: Ηττήθηκε από το Eurofighter

Vaggelis - Παρ 12 Δεκ 2003, 09:23:57
Θέμα δημοσίευσης: M. Schumacher: Ηττήθηκε από το Eurofighter
Με 2-1 έχασε ο Michael Schumacher στη συναρπαστική μονομαχία του με ένα Eurofighter της ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας. Ο Γερμανός, οδηγώντας την F2003-GA, κέρδισε την πρώτη κούρσα των 600 μέτρων, αλλά έχασε τις άλλες δύο, των 900 και 1.200 μέτρων.

"Ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία. Είμαι χαρούμενος που βρέθηκα εδώ - ήταν πολύ εντυπωσιακό" δήλωσε ο πιλότος της Ferrari μετά τη μονομαχία του με το Eurofighter, που έγινε στο αεροδρόμιο Baccarini, 140 χιλιόμετρα μακριά από τη Ρώμη.

Οι κόντρες μεταξύ οδηγών αγώνων και αεροσκαφών κρατάνε από το 1931. Την πρώτη ανάλογη εμπειρία είχε εκείνη τη χρονιά ο Tazio Nuvolari, ο οποίος βρέθηκε απέναντι σε ένα Caproni 100 από το τιμόνι μίας Alfa Romeo.

Πηγή: autopress.gr
Νωe - Παρ 12 Δεκ 2003, 10:07:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια φαση το ειδα το βραδυ στην TV....... φαντασου σε τι σημειο εξελιξεις εχουν φτασει στην F1....... Shocked Shocked Shocked
DimiP - Παρ 12 Δεκ 2003, 13:28:05
Θέμα δημοσίευσης:
ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (STAR-ALTER) αλλα ελεγαν.
υμνουσαν τη ferrari που νικησε το eurofighter!!!! Shocked Shocked Shocked Shocked
μαλιστα εμεναν συνεχεια στο πλανο οπου η F1 περνα κατα κατι dekata πιο γρηγορα και στο τελος ανεφεραν πως εγιναν 3 αγωνες και το σκορ ηταν 2-1. Shocked Shocked Shocked
kavaliotis - Παρ 12 Δεκ 2003, 14:12:51
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα βασικα κανεις δεν μπορει να μιλαει για 2-1 γιατι πολυ απλα αν οι αγωνες ηταν στα 100μετρα, 200μετρα, 300μετρα κτλ κτλ κτλ θα εβγαινε 10-0 η Φεραρι!!!! Οποτε ειναι μεγαλη πατατα να λεμε για 2-1, ελεος! Η Φεραρι παντως ηταν σεταρισμενη για τελικες και επιασε καπου 350χμ/ωρα αν θυμαμαι καλα! Το eurofighter εντωμεταξυ καπου στην εξοδο στα 1200μετρα επιασε 2.500χμ/ωρα!!!!
Tomcat - Παρ 12 Δεκ 2003, 14:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
Καλα βασικα κανεις δεν μπορει να μιλαει για 2-1 γιατι πολυ απλα αν οι αγωνες ηταν στα 100μετρα, 200μετρα, 300μετρα κτλ κτλ κτλ θα εβγαινε 10-0 η Φεραρι!!!! Οποτε ειναι μεγαλη πατατα να λεμε για 2-1, ελεος! Η Φεραρι παντως ηταν σεταρισμενη για τελικες και επιασε καπου 350χμ/ωρα αν θυμαμαι καλα! Το eurofighter εντωμεταξυ καπου στην εξοδο στα 1200μετρα επιασε 2.500χμ/ωρα!!!!


Εεεε μην το παρακανουμε... 2500 χλμ /h ειναι κατι παραπανω απο 2Max τα οποια αποκλειεται να εχει πιασει στα πρωτα 1200 m και ειδικα στο επιπεδο της θαλασσας. Η ενδεικτικη ταχυτητα απογειωσεις ενος τετοιου αεροσκαφους αγγιζει τα 200Κnots περιπου 360xlm . Γι αυτο αλλωστε και ο παρουσιαστης ανεφερε οτι πιλοτος πασχιζε να κρατησει το αεροσκαφος στο εδαφος.
kavaliotis - Παρ 12 Δεκ 2003, 15:27:48
Θέμα δημοσίευσης:
Στο ΑΛΤΕΡ ετσι ακουσα, ισως να εννοουσαν κατι αλλο, παντως αυτο θυμαμαι οτι ακουσα...
cmarin - Παρ 12 Δεκ 2003, 18:56:06
Θέμα δημοσίευσης:
Το eurofighter με 320 χιλ/ω σηκώνεται...Αν δεν ήταν βρεμένο θα είχε κερδίσει την τελευταία κόντρα στα 900μ. όπου η F1 έχασε 1 περίπου δευτ.
Το εντυπωσιακό ήταν τα 9,4 δευτ στα 600μ. Shocked
Vaggelis - Παρ 12 Δεκ 2003, 22:37:09
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα ήταν πολύ εντυπωσιακή κόντρα........
Αν σκεφτούμε οτι ο Schumacher δεν είναι και ο καλύτερος στις εκκινήσεις και οτι η πίστα ήταν βρεγμένη, μπορούμε να πούμε οτι δεν ήταν και ο απόλυτος θρίαμβος για το Eurofighter....
Vaggelis - Παρ 12 Δεκ 2003, 22:43:11
Θέμα δημοσίευσης:
ANAΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ:

Τελικά η μάχη μεταξύ του μονοθεσίου της Ferrari, στην τελευταία του εξέλιξη και του μαχητικού αεροσκάφους Eurofighter έληξε με νικητή το τελευταίο αφού υπερίσχυσε σε δύο από τις τρεις διαδικασίες. Η Ferrari F2003 GA με οδηγό τον Μίκαελ Σουμάχερ ήταν ταχύτερη στα πρώτα 600 μέτρα, αλλά στα 900 και 1.200 το αεροσκάφος, στα πηδάλια του οποίου ήταν ο ιταλός αστροναύτης και διδάσκων στην ακαδημία πιλότων της χώρας του Μαουρίσιο Τσέλι, πέρασε μπροστά και μάλιστα με αξιοσημείωτη διαφορά.

Το Eurofighter μπορεί να μείνει στο έδαφος για περίπου 400 μέτρα και έτσι το γεγονός έλαβε χώρα στο αεροδρόμιο του Μπακαρίνι, ενώ η Ferrari F2003 GA έτρεχε δίπλα ακριβώς από το αεροδιάδρομο στην βρεγμένη πίστα.

«Ήταν πολύ ωραία και διασκεδαστική εμπειρία. Χάρηκα που βρέθηκα σήμερα εδώ, ήταν πολύ εντυπωσιακό», δήλωσε ο Μίκαελ Σουμάχερ μετά το τέλος της «κόντρας». Βέβαια δεν έλειψαν οι ερωτήσεις για το πρωτάθλημα και για τους μεγάλους αντιπάλους του. Έτσι σε ερώτηση για το τι προτιμά μεταξύ του να τρέχει ενάντια σε αεροσκάφος ή στον Μοντόγια ο γερμανός είπε χαρακτηριστικά: «Με τον Μοντόγια η πίεση είναι πολύ λιγότερη».

Η αντιπαράθεση μεταξύ αεροσκάφους και αυτοκινήτου κρατά από το 1931 όπου ο Τάζιο Νουβολάρι, οδηγώντας μία Alfa Romeo κατάφερε και κέρδισε ένα διπλάνο στο αεροδρόμιο της Ρώμης. Πενήντα χρόνια αργότερα τον Νοέμβριο του 1981 η ιστορία επαναλήφθηκε με τον Ζιλ Βιλνέβ (Ferrari 126 CK) και ένα F104 τζετ. Πρόσφατα ο Πάτρικ Καρπιεντέρ, με το ChampCART του έκανε κόντρα στις ΗΠΑ με ένα F14 Tomcat, με νικητή το αεροσκάφος.

Πηγή: ams.gr
DimiP - Σαβ 13 Δεκ 2003, 09:18:13
Θέμα δημοσίευσης:
Tomcat έγραψε:
kavaliotis έγραψε:
Καλα βασικα κανεις δεν μπορει να μιλαει για 2-1 γιατι πολυ απλα αν οι αγωνες ηταν στα 100μετρα, 200μετρα, 300μετρα κτλ κτλ κτλ θα εβγαινε 10-0 η Φεραρι!!!! Οποτε ειναι μεγαλη πατατα να λεμε για 2-1, ελεος! Η Φεραρι παντως ηταν σεταρισμενη για τελικες και επιασε καπου 350χμ/ωρα αν θυμαμαι καλα! Το eurofighter εντωμεταξυ καπου στην εξοδο στα 1200μετρα επιασε 2.500χμ/ωρα!!!!


Εεεε μην το παρακανουμε... 2500 χλμ /h ειναι κατι παραπανω απο 2Max τα οποια αποκλειεται να εχει πιασει στα πρωτα 1200 m και ειδικα στο επιπεδο της θαλασσας. Η ενδεικτικη ταχυτητα απογειωσεις ενος τετοιου αεροσκαφους αγγιζει τα 200Κnots περιπου 360xlm . Γι αυτο αλλωστε και ο παρουσιαστης ανεφερε οτι πιλοτος πασχιζε να κρατησει το αεροσκαφος στο εδαφος.


ο πιλοτος πασχιζε γιατι απλα δεν επρεπε το μαχητικο να σηκωθει απο το εδαφος , αλλιως η ...κοντρα ακυρωνονταν.!!
γιατι αραγε "ετρεξαν" σε βρεγμενο;;;;
το μαχητικο είχε λαστιχα βροχής ;;; Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Νωe - Σαβ 13 Δεκ 2003, 09:25:38
Θέμα δημοσίευσης:
σιγα μην φοραγε κ uniroyal...... Laughing Laughing Laughing
kavaliotis - Σαβ 13 Δεκ 2003, 10:53:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε αυτο το μαχητικο τελικα μουφα ητανε, ουτε καν ζαντολαστιχα δεν ειχε, τουλαχιστον κανενα φωτακι στις πιτσιλιθρες να ειχε να αξιζε! Razz Razz Razz
STELIOS - Σαβ 13 Δεκ 2003, 16:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
Καλα βασικα κανεις δεν μπορει να μιλαει για 2-1 γιατι πολυ απλα αν οι αγωνες ηταν στα 100μετρα, 200μετρα, 300μετρα κτλ κτλ κτλ θα εβγαινε 10-0 η Φεραρι!!!! Οποτε ειναι μεγαλη πατατα να λεμε για 2-1, ελεος! Η Φεραρι παντως ηταν σεταρισμενη για τελικες και επιασε καπου 350χμ/ωρα αν θυμαμαι καλα! Το eurofighter εντωμεταξυ καπου στην εξοδο στα 1200μετρα επιασε 2.500χμ/ωρα!!!!


Τα 2.500 χλμ/ωρα ειναι η τελικη το Eurofighter, την οποια ομως για να πιασει πρεπει να αναιβει σε πολυ μεγαλο υψομετρο, και φισικα μακρια απο κατοικιμενη περιοχη (για να μην τα κανει ολα θρηψαλα). Στα καναλια ειπαν οτι επιασε τοσο αλα τωρα τι περιμενεις.... Ποσο σχετικος ειναι αυτος που μεταφερει και μεταφραζει το ξενο ρεπορταζ? Ειδικα κατι τετοια τα οποια δεν ειναι ειδησεις, απλα γεμιζουν την ωρα του δελτιου.
Alex - Κυρ 14 Δεκ 2003, 01:40:16
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως μη την παιρνετε σοβαρα την κοντρα. Οι αποστασεις ηταν ετσι προμελετημενες ωστε το Φεραρι να νικησει μια κουρσα καθαρα, το Γιουροφαϊτερ αλλη μια και η μεσαια να ειναι αμφιροπη.

Αν δεν εβρεχε η μεσαια κουρσα θα χρειαζοταν αλλα 200-300 μετρα μηκος για να γινει αμφιροπη καθως το Φεραρι θα κερδιζε ευκολα.
STELIOS - Κυρ 14 Δεκ 2003, 12:28:28
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Παντως μη την παιρνετε σοβαρα την κοντρα. Οι αποστασεις ηταν ετσι προμελετημενες ωστε το Φεραρι να νικησει μια κουρσα καθαρα, το Γιουροφαϊτερ αλλη μια και η μεσαια να ειναι αμφιροπη.

Αν δεν εβρεχε η μεσαια κουρσα θα χρειαζοταν αλλα 200-300 μετρα μηκος για να γινει αμφιροπη καθως το Φεραρι θα κερδιζε ευκολα.


Σωστος. Αυτα τα events γινονται για τους σπονσορες και για διαφηιστικους λογους.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr