PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - air fuel οργανο σε 207

manaros - Σαβ 16 Ιούν 2012, 15:58:07
Θέμα δημοσίευσης: air fuel οργανο σε 207
παιδια λεω να βαλω ενα οργανακι air fuel στο 207 μου...ξερει κανεις πoιο καλωδιο απο τα 4 του λαμδα ειναι η ενδειξη Ο2;
DRAKE - Σαβ 16 Ιούν 2012, 17:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ το ίδιο αλλά σκέφτομαι να μην πειράξω τον αισθητήρα και να βάλω αυτό http://www.aemeurope.com/product_info.php?name=Digital_Wideband_Air_/_Fuel_Gauge&model=30-4100&prod=AEM-0158&osCsid=e9a287c24cd15a5faa8cf9a1a5f796aa 195Ευρά. Τι σκέφτεσαι να βάλεις εσύ ;;
chris_207 - Σαβ 16 Ιούν 2012, 20:43:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ο λαμδα δεν δινει ενδυξει πρεπει να παρεις οργανακη με δικο του λαμδα
manaros - Σαβ 16 Ιούν 2012, 21:30:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μμμμμμ.......ενδιαφερον...η αληθεια ειναι οτι πηρα για πειραμα ενα air fuel της auto gauge.πριν λιγο τελειωσα την τοποθετηση του.χρησιμοποιησα τις ενδειξεις του λαμδα του αυτοκινητου.αυτο που παρατηρησα ειναι το εξης.οταν το αμαξι ειναι κρυο δειχνει πλουσιο μειγμα.οταν το αμαξι ζεσταθει παιζει αρκετα η βελονα στην μεση του οργανου,οταν κινειται το αμαξι στο πατημα παει προς rich ενω οταν αφηνω τελειως γκαζι δειχνει να πηγαινει τερμα στεγνο,κατι λογικο γιατι κλεινει ο ψεκασμος αν δεν κανω λαθος.
το οργανο ειναι αυτο
http://www.e-autoshop.gr/product_info.php?cPath=24_250_46_337&products_id=1546

φαινεται να δουλευει σωστα αν και με αγχωσατε οτι δεν θα επρεπε.αυριο που θα το δω καλυτερα θα ξερω με σιγουρια πως δουλευει και αν κατι φαινεται τελειως παραλογο.εμεις νομιζω εχουμε narrowband,σωστα;
Argiroslm - Κυρ 17 Ιούν 2012, 11:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα θα πρεπει να μετρησεις πιο καλωδιο σου δινει ταση 5v απο τα 4 που βγαζει ο λαμδα....σε περιπτωση που κανενα απο τα 4 δεν σου δινει αυτη την ταση τοτε απλα δεν δουλευει οπως πρεπει και απλα τρελενει το οργανο με αποτελεσμα να δειχνει οτι να ειναι...αυτο που δουλευει σιγουρα ειναι
aem wideband
salex - Κυρ 17 Ιούν 2012, 13:48:20
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μη μπερδεύεστε, υπάρχουν δύο ειδών αισθητήρες λάμβδα:

1) Narrowband , που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα του εμπορίου. Τον ξεχωρίζουμε από τα 4 καλωδιάκια που πηγαίνουν στον αισθητήρα. Τάση λειτουργίας είναι 0 εως 1 Volt.

2) Wideband, που έχουν συγκεκριμένα αυτοκίνητα (όλα τα 207 RC , τα περισσότερα 207 GT και μερικά 207 Rallye). Τον ξεχωρίζουμε από τα 5 καλώδια που πηγαίνουν πάνω του.
Τάση λειτουργίας είναι από 0 εως 5 Volt.

Τα συνηθισμένα οργανάκια τύπου Halmeter λειτουργούν μόνο με narrowband λαμβδα και είναι στην ουσία βολτόμετρα.
Για αυτό αρκούνται σε μια "ποιοτική" ένδειξη από το πράσσινο εως το κόκκινο, μιας και δεν γνωρίζουν ποτέ ακριβώς την αναλογία αέρος/καυσίμου - τη γνωρίζουν στο περίπου.


Αν έχετε wideband lambda τα Halmeter δεν δουλεύουν μιας και είναι διαφορετική η τάση από τον αισθητήρα.

( http://forum.etuners.gr/viewtopic.php?f=23&t=1030 )
volvos - Κυρ 17 Ιούν 2012, 14:00:30
Θέμα δημοσίευσης:
kai sorry alla an exoyn wd γιατι τοσο καιρο δε συνδεουν ενα οργανο με 30ευρω να βλεπουν το πιο σημαντικο πραμα στην λειτουργια ενος μοτερ????????????????????????????????????????????????????
RoadRunner122 - Κυρ 17 Ιούν 2012, 14:09:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
kai sorry alla an exoyn wd γιατι τοσο καιρο δε συνδεουν ενα οργανο με 30ευρω να βλεπουν το πιο σημαντικο πραμα στην λειτουργια ενος μοτερ????????????????????????????????????????????????????

+1000

Ένα οργανάκι wideband (χωρίς τον αισθητήρα λ, αφού θα χρησιμοποιήσουν τον stock wb).
manaros - Κυρ 17 Ιούν 2012, 15:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα λοιπόν που ξεκαθάρισε κάπως τα πράγματα ο Στέλιος να πω και τω την εμπειρία μου.το αμάξι μου έχει πάνω narrowband οπότε και βλέπει στο περίπου την αναλογία.είναι ουσιαστικά hallmeter.στο ρελαντί δουλεύει λίγο άκυρα όταν ζεσταθεί καλά(μια πάει στο optimal μια στο lean).στο δρόμο όμως δουλεύει μια χαρά,σε σταθερήππορεία δείχνει optimal διαρκώς ενώ όταν κανείς πάτημα με φουλ πίεση πάει στο rich,όπως νομιvζω έχει ρυθμίσει το πρόγραμμα ο Στέλιος,σωστά;σ.σε άφηνα του γκαζιού γινόμαστε lean,μηδενίζει ο αισθητήρας τελείως.άρα το συμπέρασμα μου είναι ότι δουλεύει σχετικά αξιόπιστα και ότι ο Στέλιος θα μπορούσε να με είχε ρυθμίσει ακόμα πιο επιθετικά στις ψηλές στροφές!!!!με ότι θετικό η αρνητικό αυτό συνεπαγεται!όλα καλά λοιπόν,μπορώ και βλέπω την αναλογία ανά πάσα στιγμή.ερώτηση:την στιγμή που πατάς και αφηνεις γίνεται στιγμιαία πλούσιο το μείγμα και μετά τελείως στεγνό.το πλούσιο πως δικαιολογείται;
Πληροφοριακά δίπλα του έβαλα και ένα μπαρομετρο της ίδιας εταιρίας ενώ μέσα στην εβδομάδα θα μπει και ένα πυρομεττο ώστε να βλέπω θερμοκρασίες εξαγωγής.μέχρι τοββράδυ θα βάλω και φωτο με το πως δείχνουν τα όργανα αν αδικούνται πολύ στις φωτογραφίες..
volvos - Κυρ 17 Ιούν 2012, 16:24:02
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΣΤΗ ΦΟΡΑ
ΑΠΟ ΧΑΛΜΕΤΕΡ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
OnyX - Κυρ 17 Ιούν 2012, 16:29:06
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
λοιπον ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΣΤΗ ΦΟΡΑ
ΑΠΟ ΧΑΛΜΕΤΕΡ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ


+1000

αν τα βαζετε τα οργανα για να εχετε φωτακια να αναβοσβηνουν βαλτε οτι θελετε αλλιως δωστε 50 ευρω παραπανω και παρτε οργανακια της προκοπης...
manaros - Κυρ 17 Ιούν 2012, 16:43:59
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον τα οργανακια ειναι αυτα
http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG1009.jpg
οταν ειναι σβηστα

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG1011.jpg
οταν ειναι ανοιχτα

ενα βιντεακι
http://s709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/?action=view&current=VIDEO0053.mp4
OnyX - Κυρ 17 Ιούν 2012, 17:19:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι τα εχω και εγω στο 206 για να φωτιζουν αλλα στο Subaru εχω Apexi και Zeitronix γιατι θελω πληροφορηση και οχι φωτισμο Laughing
salex - Κυρ 17 Ιούν 2012, 21:43:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ωχ... Όχι βρε Μανο Autogauge... Δεν λέω, φτηνά φτηνά αλλά έπρεπε να πάρεις τα φτηνότερα που υπάρχουν;
Είπαμε οικονομία αλλά αυτό το πράγμα είναι ό,τι χειρότερο μπορούσες να βάλεις.

Κατά τα άλλα, παρακαλώ δώστε βάση σε όσα έγραψαν τα παιδιά παραπάνω.

Apexi, Innovate, ΑΕΜ κλπ wideband όργανα (με τον δικό τους αισθητήρα) αξίζουν τα χρήματά τους αν θέλετε να βλέπετε και κάτι χρήσιμο. Όλα τα υπόλοιπα δυστυχώς είναι απλώς για να περνάτε την ώρα σας χαζεύοντας τα όργανα.

(συγγνώμη που στο χάλασα αλλά καλύτερα να ξέρεις την αληθεια πρωτού αρχίσεις να βγάζεις επιστημονικά συμπεράσματα βασιζόμενος σε οργανάκια των 50Ε)
manaros - Κυρ 17 Ιούν 2012, 22:41:21
Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο και στα υπολοιπα παιδια εγω δεν ειπα ποτε οτι τα συγκεκριμενα οργανακια ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορουν στην αγορα.απλα φαινεται να ειναι τιμια για τα χρηματα τους καθως εχεις μια ιδεα με το τι συμβαινει με το αμαξι σου.ουτε σε πιστα θα μπει το αμαξι ωστε να θελω το μεγιστο της πληροφορησης ουτε θα ρυθμιστει το αμαξι με βαση τα συγκεκριμενα οργανα.αρα λοιπον με βαση τις δικες μου προσωπικες αναγκες ελπιζω να κανω την δουλεια μου.ας ελπισουμε ο χρονος να με επιβεβαιωσει!! Laughing Laughing Laughing
AlienHack - Δευ 18 Ιούν 2012, 08:12:43
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μανο.
καθοτι και εγω προσωπικα χρησημοποιώ hallmeter ( με τον μαμα narrowband του αυτοκινητου μου) εδω και 4 χρονια και προσφατα πηρα και wideband με gauge.

εχω να πω οτι ο narrowband δεν ειναι για ρυθμιση ακριβιας όπως ακριβος σου ειπαν τα παιδια και ειπες και εσυ.

ΑΛΛΑ υπάχρουν 2 πραγματα που θα σε βοηθησει.

1. μπορεις απλος να βλεπεις αν δουλευει σωστα ο λ σου ωστε να τον αλλάξεις εγκαιρα σε περιπτωση που χαλασει (μου εχει τυχει και καλα που ειχα το halmeter και καταλαβα οτι ο λ ειχε προβλημα αλλιως θα αλλαζα παλι το μισο αμαξι σε σενσορες καθοτι δεν εβγαλε ενδειξη ο εγκεφαλος, για την ακριβεια κολουσε μια στα στεγνα και μια στα πλουσια χωρις να αντιδραει στο πατημα αφημα του γκαζιου)

2. Μπορεις να δεις αν στεγνώνει επικυνδυνα το μειγμα σου στα ψηλα και σε WOT (τερμα γκαζι) . Με ακριβεια αυτο δεν το βλεπεις ΑΛΛΑ αν πατας φουλ γκαζι και το χαλ σου δειχνει κοκκινα εεεε τοτε εχεις σοβαρο προβλημα και δεν χρειαζεσαι την ακριβεια του wideband για να καταλαβεις οτι κατι παει στραβα. (και αυτο μου εχει τυχει, στον μαμα προγραμματισμο που εκανε ο εγκαταστατης στο υγραεριο μολις περνουσα τις 5000σαλ το χαλ κοκκινιζε και αυτοματος καταλαβα οτι τα μπεκ του δεν επαρκουσαν)

απο κει και περα για να κανεις καποιον προγραμματισμο των μειγματων σου αναγκαστικα χρειαζεσαι wideband.
RoadRunner122 - Δευ 18 Ιούν 2012, 08:27:54
Θέμα δημοσίευσης:
Μ'αρέσει που μερικοί μετά με έκραζαν όταν είχα βάλει Stack στο 107... Evil
AlienHack - Δευ 18 Ιούν 2012, 08:34:16
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Μ'αρέσει που μερικοί μετά με έκραζαν όταν είχα βάλει Stack στο 107... Evil


Stack?
http://www.stackltd.com/

? τι το έκανες στο 107?
RoadRunner122 - Δευ 18 Ιούν 2012, 10:37:45
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Μ'αρέσει που μερικοί μετά με έκραζαν όταν είχα βάλει Stack στο 107... Evil


Stack?
http://www.stackltd.com/

? τι το έκανες στο 107?

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=17714
saikoe_39 - Δευ 18 Ιούν 2012, 10:49:41
Θέμα δημοσίευσης:
Οσα οχήματα έχουν wideband με ενα απλό διαγνωστικό-dashhawk κλπ(και το lionheart του Στελιου) μπορείτε να βλέπεται την αναλογία από τον εργοστασιακό λαμδα μεσω της Obd..!!

Το δικο μου εχει narrowband...εδω και 1.5 χρονο εχω εναν wideband της ΑΕΜ,τελος καλα ολα.
DRAKE - Δευ 18 Ιούν 2012, 13:50:20
Θέμα δημοσίευσης:
DRAKE έγραψε:
Και εγώ το ίδιο αλλά σκέφτομαι να μην πειράξω τον αισθητήρα και να βάλω αυτό http://www.aemeurope.com/product_info.php?name=Digital_Wideband_Air_/_Fuel_Gauge&model=30-4100&prod=AEM-0158&osCsid=e9a287c24cd15a5faa8cf9a1a5f796aa 195Ευρά. Τι σκέφτεσαι να βάλεις εσύ ;;


Αν έχεις τον συγκεκριμένο μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ σε ποιό σημείο και πώς έχεις βάλει τον αισθητήρα , γιατί στις οδηγιες εγκατάστασης αναφέρει ότι πρέπει να μπεί σε απόσταση περίπου 1 μέτρο από την πολλαπλή αλλά καλό θα είναι να μπεί πριν τον καταλύτη για να έχει πιό ακριβείς μετρήσεις. Στα δικά μας κάτι τέτοιο δεν γίνεται νομίζω αφού ο καταλύτης είναι αμέσως μετά την πολλαπλή. Είσαι γενικά ευχαριστημένος από την λειτουργία του; Και από που πήρες ρεύμα για το οργανάκι;
AlienHack - Δευ 18 Ιούν 2012, 13:58:30
Θέμα δημοσίευσης:
DRAKE έγραψε:
DRAKE έγραψε:
Και εγώ το ίδιο αλλά σκέφτομαι να μην πειράξω τον αισθητήρα και να βάλω αυτό http://www.aemeurope.com/product_info.php?name=Digital_Wideband_Air_/_Fuel_Gauge&model=30-4100&prod=AEM-0158&osCsid=e9a287c24cd15a5faa8cf9a1a5f796aa 195Ευρά. Τι σκέφτεσαι να βάλεις εσύ ;;


Αν έχεις τον συγκεκριμένο μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ σε ποιό σημείο και πώς έχεις βάλει τον αισθητήρα , γιατί στις οδηγιες εγκατάστασης αναφέρει ότι πρέπει να μπεί σε απόσταση περίπου 1 μέτρο από την πολλαπλή αλλά καλό θα είναι να μπεί πριν τον καταλύτη για να έχει πιό ακριβείς μετρήσεις. Στα δικά μας κάτι τέτοιο δεν γίνεται νομίζω αφού ο καταλύτης είναι αμέσως μετά την πολλαπλή. Είσαι γενικά ευχαριστημένος από την λειτουργία του; Και από που πήρες ρεύμα για το οργανάκι;


εχεις δικιο σε αυτο που λες για το 1 μετρο και πριν τον καταλυτη. η λυση ειναι ειτε να αντικαταστησεις τον μαμα με αυτον ειτε να τον βαλεις οπου βολεψει, καθοτι σε paper που ειχα ποσταρει σε αλλο thread (επιστημονικο paper) κανανε μετρησεις και ερευνα για την χρηση wideband με piggy στο τερμα της εξατμισης. και συμπερανανε τελικα οτι οι αποκλισεις ειναι μηδαμηνες και περισσοτερο στα ακρα των μετρησεων (extremely rich και στεγνο) και κυριος λογο θερμοκρασιας οποτε γενικοτερα λεγαν οτι δεν υπαρχει προβλημα χρησης του οπου θελεις.
saikoe_39 - Δευ 18 Ιούν 2012, 16:19:11
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικο μου τον καταλυτη τον εχω κάτω..!!!
Τον λαμδα τον εχω βάλει περίπου στην θέση που ήταν ο δεύτερος λαμδα στο μαμα νταουνπαιπ .

Ρεύμα νομίζω οτι εχω τραβήξει από τον αναπτήρα... πάει καιρός..!
SaloS - Δευ 02 Ιούλ 2012, 14:19:16
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
Μμμμμμ.......ενδιαφερον...η αληθεια ειναι οτι πηρα για πειραμα ενα air fuel της auto gauge.πριν λιγο τελειωσα την τοποθετηση του.χρησιμοποιησα τις ενδειξεις του λαμδα του αυτοκινητου.αυτο που παρατηρησα ειναι το εξης.οταν το αμαξι ειναι κρυο δειχνει πλουσιο μειγμα.οταν το αμαξι ζεσταθει παιζει αρκετα η βελονα στην μεση του οργανου,οταν κινειται το αμαξι στο πατημα παει προς rich ενω οταν αφηνω τελειως γκαζι δειχνει να πηγαινει τερμα στεγνο,κατι λογικο γιατι κλεινει ο ψεκασμος αν δεν κανω λαθος.
το οργανο ειναι αυτο
http://www.e-autoshop.gr/product_info.php?cPath=24_250_46_337&products_id=1546

φαινεται να δουλευει σωστα αν και με αγχωσατε οτι δεν θα επρεπε.αυριο που θα το δω καλυτερα θα ξερω με σιγουρια πως δουλευει και αν κατι φαινεται τελειως παραλογο.εμεις νομιζω εχουμε narrowband,σωστα;



Γεια σου Μανο,

Ωραια δουλεια εχεις κανει. Εχω παρει και εγω ενα παρομοιο της racetech, το εχω συνδεσει στον αναπτυρα, αλλα δεν ξερω απο που να παρω το σημα του λαμδα... ασε που δεν βρισκω την πριζα του εκει κατω που ειναι χωμενη.
Εσυ τελικα απο που πηρες τις ενδειξεις του λαμδα? απο τον λαμδα η μηπως απο τον ECU οπως γραφουν οι οδηγιες?

Ευχαριστω!
manaros - Δευ 02 Ιούλ 2012, 18:39:06
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλιππε καλησπερα και σε ευχαριστω!πλεον αναμεσα τους δενει αρμονικα και ενα πυρομετρο οποτε ολα καλα!εγω το σημα το πηρα απευθειας απο το γκρι καλωδιο του λαμδα.αν ασχοληθεις μονος σου καλο θα ηταν να το κολησεις με κολλητηρι και να το μονωσεις καλα ωστε να μην εχει προβλημα με υγρασιες κλπ.
SaloS - Δευ 02 Ιούλ 2012, 18:59:13
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
Φιλιππε καλησπερα και σε ευχαριστω!πλεον αναμεσα τους δενει αρμονικα και ενα πυρομετρο οποτε ολα καλα!εγω το σημα το πηρα απευθειας απο το γκρι καλωδιο του λαμδα.αν ασχοληθεις μονος σου καλο θα ηταν να το κολησεις με κολλητηρι και να το μονωσεις καλα ωστε να μην εχει προβλημα με υγρασιες κλπ.



Ωραια ετσι θα το κανω, να σαι καλα, Ευχαριστω πολυ!
bagosgt - Δευ 02 Ιούλ 2012, 21:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον φιλε μανο,οι ενδειξεις που βλεπεις ειναι σωστες,οταν ειναι κρυο,ψεκαζει πλουσιο μειγμα,για να ζεσταθει,γιαυτο κραταει κ πιο πολλες στροφες.στο ρελαντι λογικα ι βελονα πρεπει να ανεβοκατεβαινει πλουσιο φτωχο,οταν αφηνεις γκαζι τερμα φτωχο,κ στο πλακωμα,βλεπεις αν ειναι σωστο το μειγμα σου.πρεπει να δειχνει ενα τετραγωνακι πιο κατω απο το πολυ πλουσιο Wink
manaros - Δευ 02 Ιούλ 2012, 23:44:47
Θέμα δημοσίευσης:
ακριβως ετσι ειναι Βαγγελη.το μονο που δεν ξερω ειναι τι συμβαινει σε φαση ταξιδιου που βλεπω την βελονα και παιζει γρηγορα μεσα στην περιοχη οπτιμαλ...ειναι θεμα refresh rate η θεμα αναλογιων αερα καυσιμου;αν ειναι θεμα rtefresh rate θα μπορουσα να του δωσω μια μικρη καθυστερηση...αλλιως μπορει να γινει ζημια!
SaloS - Τρι 03 Ιούλ 2012, 11:07:01
Θέμα δημοσίευσης:
Πωωωω..... μολις ειδα τα καλωδια του πανω λαμδα μου, και ειναι wideband εχει 5 καλωδια: μαυρο, ασπρο, γκρι, κιτρινο, κοκκινο. Αυτο συμαινει οτι δεν γινεται να τον συνδεσω στο συγκεκριμενο οργανο??? μηπως ο κατω λαμδα ειναι narrowband?
Tο οργανακι ειναι αυτο

http://www.ebay.com/itm/52mm-RACE-TECH-Red-Angel-Ring-AIR-FUEL-RATIO-GAUGE-LED-/320714918500

και γραφει στα σχολια (ELECTRICAL 52MM AIR FUEL RATIO GAUGE-Narrow band )
manaros - Τρι 03 Ιούλ 2012, 12:30:37
Θέμα δημοσίευσης:
αν θες κανουμε αλλαγη πλεξουδα και λαμδα στα αυτοκινητα μας!!!!περαν της πλακας θα το πουλησεις ευκολα πιστευω να παρεις ενα wideband!
SaloS - Τετ 04 Ιούλ 2012, 18:01:28
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια μια ερωτηση, αν παρω σκετο οργανακι wideband χωρις το λαμδα του, θα μπορεσω να το συνδεσω στον wideband λαμδα του αυτοκινητου? γιατι βρισκο φτηνο οπως το παρακατω

http://www.ebay.co.uk/itm/INNOVATE-DB-RED-LED-WIDEBAND-GAUGE-3794-/120599533232?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c144ad6b0

Ευχαριστω!
SaloS - Τρι 04 Δεκ 2012, 19:33:02
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδια,

τελικα συνδεσα το narrowband οργανακι που ειχα αγορασει, ( http://www.ebay.com/itm/52mm-RACE-TECH-Red-Angel-Ring-AIR-FUEL-RATIO-GAUGE-LED-/320714918500?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4aac194a64&vxp=mtr ) στο γκρι καλωδιο του κατω λαμδα με κολλητηρι, ο οποιος εχει 4 καλωδια, 2 ασπρα ενα γκρι και ενα μαυρο.

μολις ανοιξω το διακοπτη το οργανακι αναβοσβηνει σαν να μην εχει καθολου σημα, το ιδιο κανει και οταν βαλω μπρος τον κινητηρα. μηπως ξερετε τι παιζει?
nightmare - Τετ 16 Οκτ 2013, 10:01:48
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια,αυτο το οργανακι ειναι αξιοπιστο?
εχει αισθητηρα της bosch.

http://deporacing.co.uk/catalogue/combo/view/21/
nightmare - Δευ 11 Νοέ 2013, 12:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα!

πηρα ενα afr της aem και βλεπω οτι το καλωδιο του αισθητηρα ειναι αρκετα χοντρο.πως θα περασει απο την κλασσικη "τρυπα" του νεροχυτη??
Embarassed
207Gt - Τετ 15 Οκτ 2014, 21:45:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα παιδια! εβαλα οργανακια στο 207 μου...εχω το εξης προβλημα...πυρομετρο λειτουργει κανονικα!

-Το airfuel δεν δουλευει...ποιοι μπορει να ειναι οι λογοι? Μπορει να φταιει το οτι προσπαθησα να παρω ενδειξεις απο το λαμδα που ειναι στο downpipe??? Τον κατω λαμδα τον εχω καταργησει οταν εβαλα εξατμιση.

-Και το μπαρομετρο συνδεεται μονο στο μαπ που ειναι στην πολλαπλη εισαγωγης? αν τον συνδεσω τρυπωντας την σωληνα (οχι την μαμα πλαστικη) που παει απο την εισαγωγη στο intercooler γινεται???
207Gt - Πεμ 16 Οκτ 2014, 15:17:02
Θέμα δημοσίευσης:
που το συνδεσες το airfuel Μανο γιατι εμενα δεν δουλευει Sad
SAKIS-LEMANS - Πεμ 16 Οκτ 2014, 16:32:25
Θέμα δημοσίευσης:
207Gt έγραψε:
Καλησπερα παιδια! εβαλα οργανακια στο 207 μου...εχω το εξης προβλημα...πυρομετρο λειτουργει κανονικα!

-Το airfuel δεν δουλευει...ποιοι μπορει να ειναι οι λογοι? Μπορει να φταιει το οτι προσπαθησα να παρω ενδειξεις απο το λαμδα που ειναι στο downpipe??? Τον κατω λαμδα τον εχω καταργησει οταν εβαλα εξατμιση.

-Και το μπαρομετρο συνδεεται μονο στο μαπ που ειναι στην πολλαπλη εισαγωγης? αν τον συνδεσω τρυπωντας την σωληνα (οχι την μαμα πλαστικη) που παει απο την εισαγωγη στο intercooler γινεται???


αυτό που πήρες είναι wideband ή narrowband?

Μην τρυπήσεις σωλήνα για το μπαρόμετρο είναι λάθος
reselie-206 - Πεμ 16 Οκτ 2014, 16:35:01
Θέμα δημοσίευσης:
207Gt έγραψε:
Καλησπερα παιδια! εβαλα οργανακια στο 207 μου...εχω το εξης προβλημα...πυρομετρο λειτουργει κανονικα!

-Το airfuel δεν δουλευει...ποιοι μπορει να ειναι οι λογοι? Μπορει να φταιει το οτι προσπαθησα να παρω ενδειξεις απο το λαμδα που ειναι στο downpipe??? Τον κατω λαμδα τον εχω καταργησει οταν εβαλα εξατμιση.

-Και το μπαρομετρο συνδεεται μονο στο μαπ που ειναι στην πολλαπλη εισαγωγης? αν τον συνδεσω τρυπωντας την σωληνα (οχι την μαμα πλαστικη) που παει απο την εισαγωγη στο intercooler γινεται???


Το airfuel είναι για wideband αισθητήρα ή narrow? Το αμάξι σου έχει wide ή narrow ? (πόσα καλώδια?) Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν είναι σωστό να "κλέβεις" το λ που διαβάζει ο εγκέφαλος αφού μπρεί να έχεις χίλια δυό προβλήματα...

Το μπαρόμετρο πρέπει να συνδεθεί ΜΕΤΑ τη πεταλούδα. πχ με τάπα στη θέση των αναθυμιάσεων (δεν προτίνεται) , με τρύπα και ρακόρ πάνω στην εισαγωγή ή με το κλασσικό τρόπο (πλακάκι στο MAP)
OnyX - Πεμ 16 Οκτ 2014, 17:00:47
Θέμα δημοσίευσης:
Το air-fuel χρησιμοποιει δικο του λ αισθητηρα και καλο ειναι να το βαλεις σε αποσταση το πολυ 1 μετρο απο την εξαγωγη

Για το μπαρομετρο,οτι λεει ο reselie Wink
207Gt - Πεμ 16 Οκτ 2014, 17:03:08
Θέμα δημοσίευσης: αδασδ
Δεν ξερω αν το οργανακι ειναι wide η narrow...ουτε στο κουτι γραφει ουτε στο site...
το αμαξι εχει μονο εναν λαμδα...τον πρωτο που ειναι αμεσως μετα την τουρμπινα και ειναι wide γιατι εχει 5 καλωδιακια...
207Gt - Πεμ 16 Οκτ 2014, 17:17:24
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
207Gt έγραψε:
Καλησπερα παιδια! εβαλα οργανακια στο 207 μου...εχω το εξης προβλημα...πυρομετρο λειτουργει κανονικα!

-Το airfuel δεν δουλευει...ποιοι μπορει να ειναι οι λογοι? Μπορει να φταιει το οτι προσπαθησα να παρω ενδειξεις απο το λαμδα που ειναι στο downpipe??? Τον κατω λαμδα τον εχω καταργησει οταν εβαλα εξατμιση.

-Και το μπαρομετρο συνδεεται μονο στο μαπ που ειναι στην πολλαπλη εισαγωγης? αν τον συνδεσω τρυπωντας την σωληνα (οχι την μαμα πλαστικη) που παει απο την εισαγωγη στο intercooler γινεται???


Το airfuel είναι για wideband αισθητήρα ή narrow? Το αμάξι σου έχει wide ή narrow ? (πόσα καλώδια?) Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν είναι σωστό να "κλέβεις" το λ που διαβάζει ο εγκέφαλος αφού μπρεί να έχεις χίλια δυό προβλήματα...

Το μπαρόμετρο πρέπει να συνδεθεί ΜΕΤΑ τη πεταλούδα. πχ με τάπα στη θέση των αναθυμιάσεων (δεν προτίνεται) , με τρύπα και ρακόρ πάνω στην εισαγωγή ή με το κλασσικό τρόπο (πλακάκι στο MAP)


Πλακακι στο map πως θα γινει αφου η μαμα εισαγωγη ειναι πλαστικη?
207Gt - Πεμ 16 Οκτ 2014, 17:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:
207Gt έγραψε:
Καλησπερα παιδια! εβαλα οργανακια στο 207 μου...εχω το εξης προβλημα...πυρομετρο λειτουργει κανονικα!

-Το airfuel δεν δουλευει...ποιοι μπορει να ειναι οι λογοι? Μπορει να φταιει το οτι προσπαθησα να παρω ενδειξεις απο το λαμδα που ειναι στο downpipe??? Τον κατω λαμδα τον εχω καταργησει οταν εβαλα εξατμιση.

-Και το μπαρομετρο συνδεεται μονο στο μαπ που ειναι στην πολλαπλη εισαγωγης? αν τον συνδεσω τρυπωντας την σωληνα (οχι την μαμα πλαστικη) που παει απο την εισαγωγη στο intercooler γινεται???


αυτό που πήρες είναι wideband ή narrowband?

Μην τρυπήσεις σωλήνα για το μπαρόμετρο είναι λάθος



Δεν ξερω αν το οργανακι ειναι wide η narrow...ουτε στο κουτι γραφει ουτε στο site...
το αμαξι εχει μονο εναν λαμδα...τον πρωτο που ειναι αμεσως μετα την τουρμπινα και ειναι wide γιατι εχει 5 καλωδιακια...πως καταλαβαινω τι ειναι το οργανακι??
recife_rallye - Κυρ 19 Οκτ 2014, 10:27:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου λοιπον μπορεις να ξεχωρισεις αναλογα με τον αριθμο των καλωδιων αν ειναι narrow η wide,τοτε μπορεις και να καταλαβεις τι ειναι το οργανακι που πηρες.
Μεσα στο κουτι με το οργανακι εχει ενα πλανο του πως να συνδεσεις την καλωδιωση του.Απο το πλανο μπορεις να καταλαβεις αν αναφερεται σε narrowband ή wideband.
Παντως συνηθως σκετα οργανακια δινουν για narrowband γιατι ειναι απλα στη συνδεση τους σε σχεση με τα πολυπλοκα wide.
207Gt - Τρι 21 Οκτ 2014, 12:24:05
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Αφου λοιπον μπορεις να ξεχωρισεις αναλογα με τον αριθμο των καλωδιων αν ειναι narrow η wide,τοτε μπορεις και να καταλαβεις τι ειναι το οργανακι που πηρες.
Μεσα στο κουτι με το οργανακι εχει ενα πλανο του πως να συνδεσεις την καλωδιωση του.Απο το πλανο μπορεις να καταλαβεις αν αναφερεται σε narrowband ή wideband.
Παντως συνηθως σκετα οργανακια δινουν για narrowband γιατι ειναι απλα στη συνδεση τους σε σχεση με τα πολυπλοκα wide.



Κι'ομως και το οργανακι wide ειναι γιατι εχει 5 καλωδια...αρα το οτι δεν παιρνει ανδειξη απο τον λαμδα τι μπορει να φταιει???
vatos - Σαβ 24 Μάρ 2018, 16:57:04
Θέμα δημοσίευσης:
να κάνω μια ανάσταση τώρα που είναι και οι μέρες κοντά ; ( κρύο χιούμορ )


τελικά αν ο πάνω λάμδα είναι wideband 5 καλώδια παίζει να βάλουμε σκέτο όργανο και να δουλέψει ;

το torque που μετράει afr τουλάχιστον εμένα μου δείχνει το αμάξι όταν το πατάω πάντα στο 14.4 ( μαμά πρόγραμμα ) και όταν το αφήνω να ρολάρει φτωχό 30
πρέπει να το δω κρύο αν θα το μετρήσει κάτω από 14 γενικά να έχω μια ιδέα αλλα τελικά εδώ όσοι δοκιμάσατε μέτρησαν σωστά τα οργανάκια με τον μαμά Λ ?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr