PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Υπολογισμος κυβικων...

Kouzman - Δευ 08 Δεκ 2003, 15:24:30
Θέμα δημοσίευσης: Υπολογισμος κυβικων...
παιδες ποια ειναι η διαμετρος χ διαδρομη του 1600 μοτερ του 206??

ποιος θυμαται τον τυπο υπολογισμου του ογκου κυλινδρου να υπολογισουμε τα κυβικα μας?

Ρωταω γιατι θελω να μαθω αν αυξηθηκαν τα κυβικα μου με το 1mm overboring που καναμε....

Τα WISECO ειναι Oversized +1mm...

Ποιο μαθηματικο μυαλο μπ+ορει να βοηθησει?? Laughing Laughing
zzzleepy - Δευ 08 Δεκ 2003, 17:58:38
Θέμα δημοσίευσης:
Τον τύπο δεν τον θυμάμαι αλλά ίσως αυτό μπορεί να σε βοηθήσει:

http://www.oeea.gr/Calculators/volume_calc.htm
STELIOS - Τρι 09 Δεκ 2003, 11:55:48
Θέμα δημοσίευσης: Re: Υπολογισμος κυβικων...
Kouzman έγραψε:
παιδες ποια ειναι η διαμετρος χ διαδρομη του 1600 μοτερ του 206??

ποιος θυμαται τον τυπο υπολογισμου του ογκου κυλινδρου να υπολογισουμε τα κυβικα μας?

Ρωταω γιατι θελω να μαθω αν αυξηθηκαν τα κυβικα μου με το 1mm overboring που καναμε....

Τα WISECO ειναι Oversized +1mm...

Ποιο μαθηματικο μυαλο μπ+ορει να βοηθησει?? Laughing Laughing


Ογκος κυλινδρου = Επιφανεια Κικλου επι Μικος (διαδρομη σ'αυτη τη περιπτωση)

Επιφανεια Κικλου = π (3.14159.....) επι Ακτινα(R)στο τετραγωνο

Προσοχη μην μπερδευτεις Ακτινα = Μιση διαμετρος
STELIOS - Τετ 17 Δεκ 2003, 10:25:19
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω αν εχεις λυσει την απορια σου αλλα ωριστε τα εξεις:

Κινητηρας 206 - 1600cc NFZ (TU5JP)

Διαμμετρος Πιστονιου: 78.5 mm

Διαδρομη Πιστονιου: 82 mm

Εφαρμοζοντας τον τυπο: π *( R τετραγωνο) * Διαδρομη * 4 [πιστονια]
R=Διαμμετρος/2
1587460 κυβικα χιλιοστα ή 1587 κυβικα εκατοστα

Aν εχεις κανει overboring 1mm τοτε η Διαμμετρος εχει παει 79.5 mm
R=39.75mm

Με τον πανω τυπο εχουμε: 1628163 κ.χ. ή 1628 κυβικα εκατοστα
PoLiThS - Τετ 17 Δεκ 2003, 12:16:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μία αναδιατύπωση.. δέν μετράμε στο πιστόνι.. αλλα στον κύλινδρό... αυτός κατεργάσθηκε ? ή απλά για να μπέι το πιστόνι έχει κοντύτερα ελατήρια ?
STELIOS - Τετ 17 Δεκ 2003, 13:51:04
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Μία αναδιατύπωση.. δέν μετράμε στο πιστόνι.. αλλα στον κύλινδρό... αυτός κατεργάσθηκε ? ή απλά για να μπέι το πιστόνι έχει κοντύτερα ελατήρια ?


Για να ειμαι ειληκρινης, δεν καταλβα την ερωτηση σου........

Παντως ο κυβησμος μετριαιται απ'τον ογκο που καληπτει η κινηση του πιστονιου. Ο κυλινδρος απο μονος του ειναι φυσικα λιγο μεγαλητερος (ιδια διαμετρος ομως μακρητερος απ'τη διαδρομη του πιστονιου) αλλα δεν ειναι αυτος ο κυβησμος του κινητηρα.

Δεν ξερω αν σε καληψα.....
Kouzman - Τετ 17 Δεκ 2003, 15:00:59
Θέμα δημοσίευσης:
οταν λεω oversize pistons εννοω πως η διαμετρος τους ειναι 1mm μεγαλυτερη απο την εργοστασιακη. Ετσι εγινε κατεργασια στους κυλινδρους για να μπουν... 1 mm συνολικη ειναι ισα ισα ενα γυαλισματακι...

τι να πει και το Puntaki που ειχα με 1.5mm oversize pistons και 11.5 συμπιεση... Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Pughell - Τετ 17 Δεκ 2003, 21:19:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τα κυβικα ειναι ο πολλαπλασιασμος της διαμετρου επι την διαδρομη και μετα αυτο επι 4(για τους 4 κυλινδρους).Βεβαια θα βγαλει ενα ψηφιο παραπανω αλλα αυτο μην το υπολογιστε... Wink
STELIOS - Πεμ 18 Δεκ 2003, 14:23:04
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Τα κυβικα ειναι ο πολλαπλασιασμος της διαμετρου επι την διαδρομη και μετα αυτο επι 4(για τους 4 κυλινδρους).Βεβαια θα βγαλει ενα ψηφιο παραπανω αλλα αυτο μην το υπολογιστε... Wink


E..... δεν ειναι ακριβως ετσι. Πρεπει να υπολογισεις την επιφανεια του κυλινδρου (χρισιμοποιοντας την διαμετρο) για να βγαλεις τον ογκο (επιφανεια επι διαδρομη = ογκος)
Pughell - Σαβ 03 Ιαν 2004, 19:33:24
Θέμα δημοσίευσης:
Λαθος...Δεν χρειαζεται...Ειναι διαμετρος επι διαδρομη και μετα επι 4,στην συγκεκριμενη περιπτωση,γιατι ειναι 4κυλινδρο. Wink
Δημήτριος - Σαβ 03 Ιαν 2004, 21:14:25
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Λαθος...Δεν χρειαζεται...Ειναι διαμετρος επι διαδρομη και μετα επι 4,στην συγκεκριμενη περιπτωση,γιατι ειναι 4κυλινδρο. Wink


Αυτό θα ίσχυε αν οι κύλινδροι ήταν τετράγωνοι!

Είναι όπως ακριβώς το είπε ο STELIOS...
Τώρα η χωρητικότητα του κινητήρα θα βρεθεί σε τρία στάδια.
Πρώτα πρέπει να βρεθεί το εμβαδόν του κύκλου που δημιουργεί ο κάθε κύλινδρος. Είναι (3,141*(διάμετρος)^2) / 4. Ό,τι βρούμε το πολλαπλασιάζουμε επί 4 (όσοι και οι κύλινδροι). Τέλος, ό,τι βρούμε, το πολλαπλασιάζουμε και με την διαδρομή των εμβόλων.

Η σειρά μπορεί βέβαια να αλλάξει...
STELIOS - Σαβ 03 Ιαν 2004, 21:33:22
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Λαθος...Δεν χρειαζεται...Ειναι διαμετρος επι διαδρομη και μετα επι 4,στην συγκεκριμενη περιπτωση,γιατι ειναι 4κυλινδρο. Wink


Ρε Στελιο το ξερω απ'τις δημοσιευσεις σου πως γενικα εχεις αριστες μηχανολογικες γνωσεις αλλα εδω ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ. Διδρομη επι διαμμετρο κανει τετραγωνικα εκατοστα που ΔΕΝ ειναι ογκος. Σε οποιο βιβλιο ψαξεις τον τυπο για ογκο κυλινδρου θα δεις πως ειναι επιφανει επι μηκος. Δηλαδη π*ακτινα τετραγωνο*μηκος ή π*(διαμετρος τετραγωνο)/4*μηκος οτι βρεις το πολλαπλασιαζεις επι μετα επι 4 (κυλινδρους). Δεν μπορεις να υπολογισεις τιποτα σε κυκλο αν δεν χρεισιμοποιησεις το π (3.14159....) Εξαλου δοκιμασε να κανεις διαμετρο επι διαδρομη επι 4, δεν θα βγαλεις ουτε καν κοντα στα 1600 κυβικα.
Pughell - Σαβ 03 Ιαν 2004, 23:00:37
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το ψαξω ξανα και θα σου πω γιατι την μια φορα μου βγηκε και τωρα δεν...Η΄κατι κανω λαθος ή το Drive ελεγε μ@λ@κιες...Θα το δω παντως ξανα. Scratch
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr