Giannis307 έγραψε: |
Εγω αλλου θα κολαγα....οκ τρυπας το μαντεμι μετα πιος σου λεει οτι με τις θερμοκρασιες δεν θα ανοιξει σαν αγγουρι? |
mechanic έγραψε: |
(κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)
Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα... Οποτε κανε το εξης: το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει, στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια, Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα. Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι. Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο... |
mechanic έγραψε: | ||
Sorry δεν το διευκρηνισα γιατι νομιζα οτι καταλαβες τι εννοσουσα... Το ανω και το κατω μερος του χταποδιου δεν τα πειραζεις, στο κατω μερος μονο βαλε λιγο μονωση αλλα οχι πανω στις κολησεις. Και αμεσως μετα το τελιωμα του χταποδιου και εκει που αρχιζει η εξατμιση (πως αλλιως να το πω?) βαζεις το σενσορακι του πυρομετρου. Παντως οχι δεν θα χρειαστει να τρυπησεις το χταποδι σε κανενα σημειο του. |
Giannis307 έγραψε: |
Ti pyrometro phres? |
AlienHack έγραψε: | ||
http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-JDM-S5-52mm-EGT-Exhaust-Temp-Stepper-Gauge-C-R-/170535742437?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27b4b8ebe5#ht_7294wt_972 |
dimisboukis έγραψε: | ||||
Πολυ μπανικο ειναι.Θα το βαλεις στην κολονα η στο ταμπλο?Σκεφτομαι και γω να βαλω κανα οργανακι αλλα δεν ξερω τι?.....καμια γνωμη με πμ να μην ξεφευγουμε.... |
nikolas206gti έγραψε: |
Αλεξ, παντως ιδια μαρκα εχω και εγω στο δικο μου αλλα air/fuel. Οχι wideband. Μια απλη παπατζα. Υποψην πως σε ενα τριμηνο χαλασε και το ειχα παρει καινουριο. ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
Αποκλιση 100 βαθμων εχεις απο το να βαλεις στο χταποδι πριν την τουρμπινα η μετα την τουρμπινα ακριβως στην εξοδο πανω στο down pipe Ποσο μαλλον σε σεν απου ειναι σχεδων ενα μετρο πιο πισω τοποθετημενο.....(το ηξερω οτι δεν ειναι τουρμπο το δικο σου) αλλα μαλλον πολυ απεχουν τα νουμερα απο την πραγματικοτητα...το μονο που μπορεις να δεις ειναι αν υπαρξει διαφορα απο αυτα που διαβαζει συνηθως... |
mechanic έγραψε: |
Γιαννη ενας στροβηλοφυσητηρας δρασεως δεν προλαβαινει
(οκ χωρις να ειναι και κανονας βεβαια) να αποροφησει πανω απο 100 βαθμους. Οποτε τωρα ο φιλος που δεν εχει αλλη απωλεια περαν του εμβαδου heat exchange επιφανειας, αν κανει οτι το μονωνει στα σημεια (δεν λεω για πληρη μονωση για να μην το καταπονισει επιπλεον στα σημεια υψηλης θερμικης φορτισης) τοτε δεν νομιζω να εχει πανω απο 100 βαθμους. Βεβαια αυτο δεν αποτελει καποιο προβλημα, μιας και με ενα πυρομετρο επιφανειας μπορει να το τοποθετησει στην αρχη του χταποδιου (και μαλιστα σε καθε αποληξη καθε φορα) και να κανει μερικες βολτες και να δει στην πραξη τις αποκλισεις που εχει. Αν δεν κανω λαθος, (εκ πειρας) σου λεω οτι δεν ειναι πανω απο 100 βαθμους αν το μονωσει σωστα και το πυρομετρο δεν δειχνει στο περιπου. Το ουσιωδες ομως ειναι οτι εκανε τη σωστη κινηση και το εβαλε, τωρα απο εκει και επειτα εχει την ικανοτητα να κρινει ποτε πρεπει να χαλαρωσει οταν πλακωνεται, η να καταλαβαινει ποτε εβαλε κακη βενζινη, η αν εχει προβλημα με μπεκ η στεγανοποιηση βαλβιδων και παει λεγοντας... Αυτο το οργανακι θα τον γλυτωσει απο πολλα κακως κειμενα. τωρα λιγο πανω η κατω η αποκλιση (κατα την ταπεινη μου γνωμη) δεν εχει ηδιαιτερη σημασια ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
σχετικο αυτο και παλι....στο 307 πριν την τουρμπινα μετραγε 100 παραπανω απο οτι μετα..... |
manaros έγραψε: |
επισης κατι ειπατε για κακης ποιοτητας βενζινη και δια φορα στο πυρομετρο..τι διαφορα και προς τα που;πανω η κατω; |