PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Πυρομετρο - σωστη τοποθετηση?

AlienHack - Παρ 01 Ιούν 2012, 10:29:52
Θέμα δημοσίευσης: Πυρομετρο - σωστη τοποθετηση?
καλημερα,
συγνωμη αν εχει καπου συγκεκριμενο τετοιο θεμα, απλος δεν το βρηκα (ειχα αναφερει και εγω καπου για πυρομετρο αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο thread μεσα ηταν, αν χρειαστει ας μεταφερθει) και ειναι συμαντικο να εχω μια απαντηση μεχρι αυριο πρωι γιατι εχω ραντεβου 10 στον εξατμισα.

Προκειτε για τον σενρορα πυρομετρου σε ατμοσφερικο με χταποδι ραλλυ και διχαλο. που να κανουμε την τρυπα?
Μιλησα με εξατμησα (εχει εμπειρια δουλευε παλια σε ονομα εξατμισα συνεργατη του κλαμπ) ειδε το ραλοχταποδο μου και το διχαλο και ο προβληματισμος του ειναι οτι το σημειο που η εξατμιση γινεταιο ενα εναι μετα το διχαλο πριν τον καταλυτη και ειναι αρκετα πισω απο τους θαλαμους, οποτε αν τον βαλουμε εκει θα πρεπει να υπολογιζω +100 με +150 βαθμους C παραπανω απο οτι δειχνει το οργανακι.

Απο την αλλη για να μπει πιο πανω μονο αν μπει σε εναν αυλο του χταποδιου το οποιο ομως θα δειχνει θερμοκρασια του ενως θαλαμου μονο και ειναι δυσκολο λογο μαντεμιου και οτι πρεπει να βγει ολη η εξαγωγη (αν δεν κανω λαθος πρπεει να αποσυνδεθει ο κομπρεσορας AC)...

οποτε κλεινουμε προς τερμα διχαλου.. Rolling eyes εχει κανενας αλλη ιδεα λυση? SOS
mechanic - Παρ 01 Ιούν 2012, 11:20:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα καλημερα και καλο μηνα Very happy

κατ'αρχην (επειδη δεν θυμαμαι ακριβως πως ειναι η διαδρομη στο χταποδι σου) θα σου πω τους βασικους κανονες και μετα στην πορεια κρινεις/πρατεις μονος σου Wink

Το σενσορα πρεπει να τον βαλεις σε οποιο σημειο (γινεται φυσικα) εχεις γωνια ανω των 60 μοιρων και θα το τοποθετησεις εσωτερικα της γωνιας.
Προσοχη μεγαλη σημασια σε αυτο που σου λεω οκ?

Επειτα καλα ειναι να το βαλεις σε σημειο που ειναι ενοποιημενο ωστε να διαβαζεις το μεσο ορο και οχι μονο ενος γκρουπ κυλινδρων.


Στη συνεχεια για τη διαφορα θερμοκρασιας μη σκας δεν ειναι τοσο μεγαλη
(τα νουμερα που αναφερεις ειναι για υπερπληρουμενα μοτερ που τα blades του στροβηλου εχουν μεγαλη θερμοδυναμικη αποδοση.)

Απλα για μεγαλυτερη ακομα ακρηβεια μπορεις στα ευθεια τμηματα του χταποδιου (και οχι στις γωνιες) να του περασεις μια θερμομωνωση.
Καλο κανει, κακο δεν κανει (αν το κανεις σωστα φυσικα).

Η πραγματικη διαφορα θερ/σιας (αν εχεις μονωμενο χταποδι εστω και με την εργοστασιακη θερμοασπιδα) παιζει απο 50-80 βαθμους.
Αν προσθεσεις και σφαλμα/χρονος real time ενδειξης εισαι στους 100κατι την ωρα που πατας τερμα γκαζι.
Αλλα οταν σταθεροποιειθουν τα φορτια σου τοτε η αποκλιση δεν περναει τους 50 με 80 βαθμους το πολυ.

Μην σε ανησυχει,
εσυ θες να ξερεις τι γινεται στο μοτερ σου (και μπραβο σου δηλαδη)
δεν ψαχνεις να δεις τι γινεται σε καθε κυλινδρο, δεν εισαι σε καποιο test room καποιου Research & development center Laughing

Παντως εχω ειδηκο θερμομετρο που μετραει θερμ/σια επιφανειας με απολιση + - 10 βαθμους
οποτε ειμαι ελλαδα αν κατσει η φαση και βρεθουμε το βαζουμε πανω και παμε βολτα οποτε θα δεις σε real time indication ποση αποκλιση εχει το οργανακι σου.
(δεν θα ειναι πολυ μην ανυσηχεις Wink )
AlienHack - Παρ 01 Ιούν 2012, 11:50:32
Θέμα δημοσίευσης:
χιλια ευχαριστω! γιαυτο σε παω ρε μηχανικε!! οι απαντησεις σου ειναι παντα σοβαρεσ και με ουσια!

αρα αναγκαστικα μου λες και εσυ να τον βαλω εκει που το διχαλο γινεται ενα.. αυτο με την γωνια δεν το επιασα... γιατι πρεπει σε γωνια πανω να γινει? δεν εχω σημειο τετοιο που να ειναι ενοποιημενοι καποιοι αυλοι...



αυτο ειναι το ραλοχταποδο

και λεω να τον βαλω στο τελος του διχαλου... πανω αριστερα στην εικονα αλλα δεν εχει γωνια εκει.. Rolling eyes


ΥΓ. θερμικη ασπιδα την μαμα την εχω στο ραλοχταποδο μου οπως βλεπεις εδω βαμενη κοκκινη, αρα διατηρει οπως λες την θερμ χταποδιου μεχρι το διχαλο


mechanic - Παρ 01 Ιούν 2012, 13:12:38
Θέμα δημοσίευσης:
(κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)


Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Οποτε κανε το εξης:
το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει,
στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια,
Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα.

Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι.
Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο...
Giannis307 - Παρ 01 Ιούν 2012, 13:28:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω αλλου θα κολαγα....οκ τρυπας το μαντεμι μετα πιος σου λεει οτι με τις θερμοκρασιες δεν θα ανοιξει σαν αγγουρι?
AlienHack - Παρ 01 Ιούν 2012, 14:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Εγω αλλου θα κολαγα....οκ τρυπας το μαντεμι μετα πιος σου λεει οτι με τις θερμοκρασιες δεν θα ανοιξει σαν αγγουρι?


μα τελικα δεν ειπε να την κανω την τρυπα στο μαντεμι, ειπε να την κανω στο διχαλο αλλα αν καταλαβα καλα στο σημειο προς το χταποδι που εχει 2 αυλους και στον εναν απο τους 2 ? αυτο μικανικ για να ειναι σε γωνια ο σενσορας? (δεν μου εξηγησες γιατι πρεπει να ειναι σε γωνια.. )

Μεκανικ εκει ομως θα παρινει απο το ενα ζευγος θαλαμων, γιατι (αφου θα μονοσω και το διχαλο οπως ειπες) να μην την κανω στο τελος του διχαλου που τα 2 γινονται ενα? Rolling eyes


για την εισαγωγή τι εννοείς? να βάλω βαρελάκι DiA?
mechanic - Παρ 01 Ιούν 2012, 14:23:45
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
(κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)


Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Οποτε κανε το εξης:
το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει,
στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια,
Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα.

Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι.
Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο...



Sorry δεν το διευκρηνισα γιατι νομιζα οτι καταλαβες τι εννοσουσα...
Το ανω και το κατω μερος του χταποδιου δεν τα πειραζεις,
στο κατω μερος μονο βαλε λιγο μονωση αλλα οχι πανω στις κολησεις.
Και αμεσως μετα το τελιωμα του χταποδιου και εκει που αρχιζει η εξατμιση (πως αλλιως να το πω?) βαζεις το σενσορακι του πυρομετρου.
Παντως οχι δεν θα χρειαστει να τρυπησεις το χταποδι σε κανενα σημειο του.
AlienHack - Παρ 01 Ιούν 2012, 14:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
mechanic έγραψε:
(κατ'αρχην δοθεισης ευκαιριας βελτιωσε την εισαγωγη σου, ειναι κριμα να εχεις κανει τοσες κινησεις βελτιωσης και να μην την εχει ολοκληρωσει... εχεις ακομα να λαβαινεις δυναμη...)


Απο οτι βλεπω στην εξαγωγη σου ναι ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Οποτε κανε το εξης:
το ανω τμημα του χταποδιου αστο ως εχει,
στο κατω τμημα που ειναι "2" (αλλα 5 εκατοστα πριν και 5 εκατοστα μετα) πριν απο καθε κοληση θα βαλεις μια απλη θερμομονωτικη ταινια,
Οχι κατι x-treme κατι φθηνο και απλο που να εχει μια σχετικη διαπερατοτητα.

Και το σενσορα του πυρομετρου κανε μια τρυπα στη εξατμιση οσο ποιο ποιο κοντα γινεται στο σημειο που ενωνει με το χταποδι.
Το χταποδι σου ειναι αρκετα καλο (οκ υπαρχουν και πολυ καλυτερα ειδηκα καστομ) αλλα απο οτι βλεπω εχει λιγα σημεια αποκολισης ροης, οποτε αν εχεις καλη εξατμιση ειναι αρκετα καλο και ειναι κριμα να το τρυπησεις, γιατι θα αλοιωσεις τη ροη σε λαθος σημειο...



Sorry δεν το διευκρηνισα γιατι νομιζα οτι καταλαβες τι εννοσουσα...
Το ανω και το κατω μερος του χταποδιου δεν τα πειραζεις,
στο κατω μερος μονο βαλε λιγο μονωση αλλα οχι πανω στις κολησεις.
Και αμεσως μετα το τελιωμα του χταποδιου και εκει που αρχιζει η εξατμιση (πως αλλιως να το πω?) βαζεις το σενσορακι του πυρομετρου.
Παντως οχι δεν θα χρειαστει να τρυπησεις το χταποδι σε κανενα σημειο του.


Εκει που ξεκιναει η εξατμιση εννοεις ΠΙΣΩ απο το διχαλο? άρα ο σενσορας δεν θα μπει στο διχαλο,
μαλλον η παραννοηση μας εγινε γιατι εγω χταποδι θεωρω μονο το ενα κομματι που βλεπεισ στο κεντρο στην φωτο και το αλλο πανω το λεω διχαλο, εσυ το λες ολο μαζι χταποδι, πανω και κατω κομματι Laughing

οποτε δεν ακουμπαω αυτα που δειχνουν οι φωτο παρα μονο προσθηκη μονοσης στο διχαλο (κατω κομματι) και τον σενσορα τον βαζω στον σωληνα της εξατμησης..
OnyX - Παρ 01 Ιούν 2012, 15:16:30
Θέμα δημοσίευσης:
Εκει που το διχαλο γινεται ενα θα ανοιξεις μια τρυπα και θα κοληθει ενα παξιμαδι με ιδιο σπυρωμα με τον σενσορα και τελος....ουτε θερμομονωτικες ταινιες ουτε τιποτα και θα υπολογιζεις +50 βαθμους το πολυ....μονο εκει θα εισαι οσο πιο κοντα στους θαλαμους και θα παιρνεις μεσο ορο τιμης.
Giannis307 - Παρ 01 Ιούν 2012, 17:00:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ti pyrometro phres?
AlienHack - Παρ 01 Ιούν 2012, 17:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Ti pyrometro phres?


http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-JDM-S5-52mm-EGT-Exhaust-Temp-Stepper-Gauge-C-R-/170535742437?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27b4b8ebe5#ht_7294wt_972
bagosgt - Παρ 01 Ιούν 2012, 17:49:36
Θέμα δημοσίευσης:
θανασηηηηη,εχεις πμ εδω κ 2 βδομαδες.... Confused κ ακομα αδιαβαστο το εχεις Laughing Laughing
dimisboukis - Παρ 01 Ιούν 2012, 18:25:52
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Ti pyrometro phres?


http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-JDM-S5-52mm-EGT-Exhaust-Temp-Stepper-Gauge-C-R-/170535742437?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27b4b8ebe5#ht_7294wt_972


Πολυ μπανικο ειναι.Θα το βαλεις στην κολονα η στο ταμπλο?Σκεφτομαι και γω να βαλω κανα οργανακι αλλα δεν ξερω τι?.....καμια γνωμη με πμ να μην ξεφευγουμε....
nikolas206gti - Παρ 01 Ιούν 2012, 18:37:40
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεξ, παντως ιδια μαρκα εχω και εγω στο δικο μου αλλα air/fuel. Οχι wideband. Μια απλη παπατζα. Υποψην πως σε ενα τριμηνο χαλασε και το ειχα παρει καινουριο. Confused
AlienHack - Παρ 01 Ιούν 2012, 19:26:11
Θέμα δημοσίευσης:
dimisboukis έγραψε:
AlienHack έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Ti pyrometro phres?


http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-JDM-S5-52mm-EGT-Exhaust-Temp-Stepper-Gauge-C-R-/170535742437?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27b4b8ebe5#ht_7294wt_972


Πολυ μπανικο ειναι.Θα το βαλεις στην κολονα η στο ταμπλο?Σκεφτομαι και γω να βαλω κανα οργανακι αλλα δεν ξερω τι?.....καμια γνωμη με πμ να μην ξεφευγουμε....




Ετσι ειναι τωρα, απλος συντομα στην θεση του narrowband χαλμιτερ θα μπει digital wideband. Στην κολονα δεν εβρισκα θηκη για gauge για το cc μονο για το απλο 206 κ αρα θα επρεπε να φτιαξω εγω σε ταπετσερη .. Αλλα καλυτερα ετσι
AlienHack - Παρ 01 Ιούν 2012, 19:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Αλεξ, παντως ιδια μαρκα εχω και εγω στο δικο μου αλλα air/fuel. Οχι wideband. Μια απλη παπατζα. Υποψην πως σε ενα τριμηνο χαλασε και το ειχα παρει καινουριο. Confused


Θα δειξει αν αντεχουν, παντος το υπαρχον χαλμιτερ μου 4 χρονια τωρα δουλευει σταρατα. Απλος καποιες φορες μεσα σε αυτα τα χρονια η συνδεση του με τον λ ειχε χαλασει απο θερμοκρασιες και καταλαθος τραβηγμα του καλοδιου κ μετα δεν εδειχνε σωστα, εκανε διαληψεις η κολουσε.. Το τσεκαρες μηπως η καλοδιοση του ειχε προβλημα?
AlienHack - Τρι 05 Ιούν 2012, 22:49:28
Θέμα δημοσίευσης:
Συνδεθηκε εκει που ειπε και ο μεκανικ.

Λειτουργει αψογα, σημερα το βραδακι εκανα διαδρομες για σκισημο να δω που βρισκονται οι θερμοκρασιες καυσαεριων μου..

Σε πορεια σταθερα με 4η-5η με 130 χλμ/ωρα θερμοκρασια που εδειχνε 400C αρα και + 50-100 βαθμους απολειες καμια 500αρα μαξ πραγματικα

Σε συνεχομενο σκησημο με κοφτες 3ες 4ες πηγε μεχρι και 640C αρα 740 μαξ?
Καλα νομιζω ειναι...

Κατι περιεργο που παρατηρησα και αν καποιος εχει απαντηση θα με ενδιεφερε ειναι οτι ενω ας πουμε παω κοφτες 3ης και η θερμοκρασια καυσαεριων ειναι σταθερη με υγραεριο στους 640βαθμους κελσιου αν πατησω το κουμπακι και αμεσα γυρησω σε βενζινη η θερμοκρασια κανει ενα μπαμ και εκτινασεται στους 720βαθμους (να δειχνει το οργανακι αρα 800κανονικους)

Idea αυτο γιατι? καλυτερη και πιο πλουσια καυση με βενζινη αρα περισσοτερα και πιο καυτα καυσαερια?

Επισης το αλαρμ να το βαλω στους ποσους βαθμους? 800 στο gauge ? (αρα καμια 900 αληθηνους? )
mechanic - Τρι 05 Ιούν 2012, 23:21:22
Θέμα δημοσίευσης:
Καλορηζικο Very happy

το αλαρμ βαλτο στους 800 αλλα δε νομιζω να ειναι 100 οι βαθμοι αποκλισης σου (αν και δεν ξερω το συγκεκριμενο οργανακι τι αποκλιση σου δινει)
παντως και παλι τη δουλεια σου την κανεις και μαλιστα αψογα Exclamation


Οταν γυριζεις σε βενζινη εχεις μεγαλυτερη πιεση καυσης.
γιατι πολυ απλα το βαζεις καυσιμο με διαφορετικο θερμοδυναμικο βαθμο αποδοσης.
AlienHack - Τετ 06 Ιούν 2012, 00:00:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω, Wink

Αποκληση περισσοτερο θα ειναι απο την αποσταση που εχει ο σενσορας απο τους θαλαμους καυσης παρα απο το ιδιο το σενσορα και το οργανο.

Τεσπα, θα υπολογιζω 100 παραπανω για να ειμαι σιγουρος, σημασια εχει ετσι κ αλλιος απλος να εχω μια ιδεα του τι γινεται στους θαλαμους, μην φτανω 1000 βαθμους και τα λιωνω ολα μεσα και δεν παρω χαμπαρι.. Very happy

Ερχεται κ το wideband απο μερα σε μερα ωστε να ειμαι σιγουρος και απο μειγματα και μετα θα μπορω να παιζω με τους χαρτες υγραεριου οσο θελω Cool Ξερωντας και ελεγχοντας παντα ποια ειναι τα safe ορια...
Giannis307 - Τετ 06 Ιούν 2012, 06:00:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αποκλιση 100 βαθμων εχεις απο το να βαλεις στο χταποδι πριν την τουρμπινα η μετα την τουρμπινα ακριβως στην εξοδο πανω στο down pipe Ποσο μαλλον σε σεν απου ειναι σχεδων ενα μετρο πιο πισω τοποθετημενο.....(το ηξερω οτι δεν ειναι τουρμπο το δικο σου) αλλα μαλλον πολυ απεχουν τα νουμερα απο την πραγματικοτητα...το μονο που μπορεις να δεις ειναι αν υπαρξει διαφορα απο αυτα που διαβαζει συνηθως...
AlienHack - Τετ 06 Ιούν 2012, 07:59:39
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Αποκλιση 100 βαθμων εχεις απο το να βαλεις στο χταποδι πριν την τουρμπινα η μετα την τουρμπινα ακριβως στην εξοδο πανω στο down pipe Ποσο μαλλον σε σεν απου ειναι σχεδων ενα μετρο πιο πισω τοποθετημενο.....(το ηξερω οτι δεν ειναι τουρμπο το δικο σου) αλλα μαλλον πολυ απεχουν τα νουμερα απο την πραγματικοτητα...το μονο που μπορεις να δεις ειναι αν υπαρξει διαφορα απο αυτα που διαβαζει συνηθως...




ειναι τοσο πολυ η αποκλιση στα τουρμπο ? Rolling eyes ο εξατμισας μου μου ειπε οτι στα τουρμπο καμια 50αρα διαφορα εχει αν μπει καλα ο σενσορας (εκει που λες εσυ)

τωρα για μενα, τι να πω, το χταποδι πανω με τους τεσσερις αυλους εχει heatsink οποτε καπως κραταει την θερμοκρασια μεσα και απο κατω το διχαλο θα μονοθει οπως ειπε ο μεκανικ για να διατηρησει και αυτο θερμοκρασιες. ε δεν νομιζω παραπανω απο 100 βαθμους να ειναι η διαφορα.. ο εξατμισας μου ειπε μαξιμουμ τοσους. και αν το μονοσω μπορει και λιγοτερο.

Μην ξεχνατε οτι ο κολαρας καπια στιγμη που ελεγε για ενα χταποδι δικο του και που ετρογε τις θερμικες καταπονησεις ελεγε οτι εκει που γινοταν 4-1 φαινοταν οτι ειχε θερμικα φορτια μεγαλα , ετσι θελω να υποθέτω οτι και σε μενα εκει που οι 2 αυλοι γινονται ενας θα εχει θερμικο φορτιο καλο για να πιασει σωστες θερμοκρασιες...
υποθετω λεω δεν ξερω.

μια λυση ειναι υποθετω ειναι αυτο που ειπε ο μεκανικ, θερμομετρο λεισερ σε εναν αυλο στο ξεκινημα του και παραλληλα να βλεπω τι δειχνει το πυρομετρο για να δω τι διαφορες παιζουν..
mechanic - Τετ 06 Ιούν 2012, 11:41:36
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη ενας στροβηλοφυσητηρας δρασεως δεν προλαβαινει
(οκ χωρις να ειναι και κανονας βεβαια)
να αποροφησει πανω απο 100 βαθμους.

Οποτε τωρα ο φιλος που δεν εχει αλλη απωλεια περαν του εμβαδου heat exchange επιφανειας, αν κανει οτι το μονωνει στα σημεια
(δεν λεω για πληρη μονωση για να μην το καταπονισει επιπλεον στα σημεια υψηλης θερμικης φορτισης)
τοτε δεν νομιζω να εχει πανω απο 100 βαθμους.
Βεβαια αυτο δεν αποτελει καποιο προβλημα, μιας και με ενα πυρομετρο επιφανειας μπορει να το τοποθετησει στην αρχη του χταποδιου (και μαλιστα σε καθε αποληξη καθε φορα)
και να κανει μερικες βολτες και να δει στην πραξη τις αποκλισεις που εχει.

Αν δεν κανω λαθος, (εκ πειρας) σου λεω οτι δεν ειναι πανω απο 100 βαθμους αν το μονωσει σωστα και το πυρομετρο δεν δειχνει στο περιπου.

Το ουσιωδες ομως ειναι οτι εκανε τη σωστη κινηση και το εβαλε,
τωρα απο εκει και επειτα εχει την ικανοτητα να κρινει ποτε πρεπει να χαλαρωσει οταν πλακωνεται,
η να καταλαβαινει ποτε εβαλε κακη βενζινη,
η αν εχει προβλημα με μπεκ η στεγανοποιηση βαλβιδων
και παει λεγοντας...
Αυτο το οργανακι θα τον γλυτωσει απο πολλα κακως κειμενα.
τωρα λιγο πανω η κατω η αποκλιση (κατα την ταπεινη μου γνωμη) δεν εχει ηδιαιτερη σημασια Rolling eyes
AlienHack - Τετ 06 Ιούν 2012, 12:05:14
Θέμα δημοσίευσης:
mechanic έγραψε:
Γιαννη ενας στροβηλοφυσητηρας δρασεως δεν προλαβαινει
(οκ χωρις να ειναι και κανονας βεβαια)
να αποροφησει πανω απο 100 βαθμους.

Οποτε τωρα ο φιλος που δεν εχει αλλη απωλεια περαν του εμβαδου heat exchange επιφανειας, αν κανει οτι το μονωνει στα σημεια
(δεν λεω για πληρη μονωση για να μην το καταπονισει επιπλεον στα σημεια υψηλης θερμικης φορτισης)
τοτε δεν νομιζω να εχει πανω απο 100 βαθμους.
Βεβαια αυτο δεν αποτελει καποιο προβλημα, μιας και με ενα πυρομετρο επιφανειας μπορει να το τοποθετησει στην αρχη του χταποδιου (και μαλιστα σε καθε αποληξη καθε φορα)
και να κανει μερικες βολτες και να δει στην πραξη τις αποκλισεις που εχει.

Αν δεν κανω λαθος, (εκ πειρας) σου λεω οτι δεν ειναι πανω απο 100 βαθμους αν το μονωσει σωστα και το πυρομετρο δεν δειχνει στο περιπου.

Το ουσιωδες ομως ειναι οτι εκανε τη σωστη κινηση και το εβαλε,
τωρα απο εκει και επειτα εχει την ικανοτητα να κρινει ποτε πρεπει να χαλαρωσει οταν πλακωνεται,
η να καταλαβαινει ποτε εβαλε κακη βενζινη,
η αν εχει προβλημα με μπεκ η στεγανοποιηση βαλβιδων
και παει λεγοντας...
Αυτο το οργανακι θα τον γλυτωσει απο πολλα κακως κειμενα.
τωρα λιγο πανω η κατω η αποκλιση (κατα την ταπεινη μου γνωμη) δεν εχει ηδιαιτερη σημασια Rolling eyes


καπως ετσι τα εχω στο μυαλο μου και εγω και μου τα μετεφερεκαι ο εξατμισας μου. Wink

παντως ειναι εντυποσιακο το πεταγμα που κανει η βελονα για 100 βαθμους παραπανω, σε ενα δευτερολεπτο μεσα , οταν γυρναω σε βενζινη..

και πανω σε αυτο που ανεφερα μεκανικ, στους θαλαμους μεσα η καυση με αεριο ή βενζινη? τι διαφορες εχει σε θερμοκρασιες? γιατι συζητιεται και σε αλλο thread οτι επειδη ειναι πιο στεγνη η καυση του υγραεριου και δεν εχουμε και το φαινομενο ψυξης απο την ατμοποίηση της βενζινης (αποροφηση θερμοτητας απο την βενζινη σε υγρη μορφη οταν ψεκαζεται ριχνοντας θερμοκρασια σε αερα εισαγωγη θαλαμους κτλ) αρα και στους θαλαμους μεσα η καυση αεριου ανεβαζει θερμοκρασια, τα καυσαερια ομως δεν ακολουθουν αυτον τον κανονα? λογο θερμοδυναμικης της καυσης της βενζινης (θερμοδυναμικο βαθμο αποδοσης υψηλοτερο που ανεφερες και εσυ πριν) ?
Giannis307 - Τετ 06 Ιούν 2012, 16:03:43
Θέμα δημοσίευσης:
σχετικο αυτο και παλι....στο 307 πριν την τουρμπινα μετραγε 100 παραπανω απο οτι μετα.....
mechanic - Τετ 06 Ιούν 2012, 20:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
σχετικο αυτο και παλι....στο 307 πριν την τουρμπινα μετραγε 100 παραπανω απο οτι μετα.....


Ναι δεν αντιλεγω,
ισα ισα ανεφερα οτι δεν ειναι κανονας...

Παντως οσο ποιο μεγαλο εργο αποροφα ο στροβιλος τοσο μεγαλυτερη θα ειναι και η Δθ, εννοειται αυτο.

Απλα σε ατμοσφαιρικο κινητηρα, περαν των θερμικων απωλειων της πολλαπλης δεν υπαρχει κατι αλλο μεταξυ πυρομετρου και βαλβιδων εξαγωγης. Οποτε λογικο ειναι να μικραινει η αποκλιση (σε σχεση με ενα υπερπληρουμενο μοτερ)





Τωρα για τη διαφορα που βλεπεις οταν γυριζεις απο αεριο σε βενζινη
αυτο δεν μπορω να στο πω με μια λεξη...
Γνωριζεις τη διαφορα μεταξυ σταθερης πιεσης και σταθερου ογκου Question
Αν ναι ειναι ευκολο, αλλιως πρεπει να ξεκινησουμε πρωτα απο εκει και μετα να φθασουμε στο "γιατι" γινεται αυτο το φαινομενο που σωστα παρατηρεις...
Αν οχι (προς Θεου δεν κανουμε διαγωνισμο γνωσεων, αν μιλαγαμε για αναρτησεις, η ζαντες πχ Embarassed θα ηθελα πρωτα σεμηναριο ωρολογιας και μετα θα μπορουσα να μπω στη συζητηση, με μοναδικο σκοπο να καταλαβω τι λετε Laughing Laughing Laughing )
αν λοιπον δεν το γνωριζεις ειναι λιγο δυσκολο να σου δωσω να καταλαβεις τι ακριβως γινεται.


(θελει πολυ γραψιμο και το ψιλοβαριεμαι, εκτος αν βρω και το κοπιαρω απο το εξτρεμε τοτε οκ θα τα μεταφερω εδω)
manaros - Τετ 20 Ιούν 2012, 20:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια η γνωμη σας για την τοποθετηση σενσορα πυρομετρου σε 207 thp;λεω να το βαλω στο ξεκινημα του downpipe αμεσως μετα την ενωση μετα την τουρμπινα η λιγο πιο κατω,εκει που ηταν ο προκαταλυτης,,μιας και πλεον λειπει!!επισης λετε να βγαλω το downpipe και να κανω την τρυπα ωστε να μην πεσουν γρεζια στον καταλυτη η δεν εχει αναγκη;
manaros - Τρι 10 Ιούλ 2012, 19:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια για να μην ανοιγω νεο τοπικ θα ρωτησω εδω.εχω βαλει εδω και 20 μερες το πυρομετρο στο αμαξι,\.τελικα το εβαλα διπλα στον λαμδα,προς το μοτερ.σε χαζοπατηματα που κανω(αν πχ ανοιξω 3η και 4η) η θερμοκρασια που θα δειξει κοντευει τους 800 βαθμους.αυτο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι ο τροπος λειτουργιας σε σταθερο γκαζι...σε ταξιδι ευθεια με περιπου 120 χλμ μου δειχνει 500-550 βαθμους.στα ιδια χλμ αλλα σε ελαφρα κατηφορα(βλεπε σκαραμαγκας στο κατεβασμα προς κορινθο) μου δειχνει περιπου 350 βαθμους ενω στο ανεβασμα του ιδιου δρομου γυρω στους 700...ολα αυτα με σταθερη ταχυτητα γυρω στα 120 χλμ.ειναι λογικες οι τιμες;δεν ξερω πως πρεπει να λειτουργουν ακριβως οποτε οποιος γνωριζει ας απαντησει.
επισης κατι ειπατε για κακης ποιοτητας βενζινη και δια φορα στο πυρομετρο..τι διαφορα και προς τα που;πανω η κατω;
bagosgt - Τρι 10 Ιούλ 2012, 20:42:43
Θέμα δημοσίευσης:
ola καλα ειναι μη σε αγχωνει Wink
recife_rallye - Παρ 20 Ιούλ 2012, 00:27:46
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:

επισης κατι ειπατε για κακης ποιοτητας βενζινη και δια φορα στο πυρομετρο..τι διαφορα και προς τα που;πανω η κατω;


Προς τα πανω ρε..κακη ποιοτητα σημαινει κακη καυση-μειωμενη αποδοση κλπ κλπ κλπ ωσπου φτανεις στις υψηλοτερες θερμοκρασιες.
Βασικα ειναι λιγο πισω ο αισθητηρας σου και δε θυμαμαι ακριβως ποσο θα πρεπει να προσθετεις σε αυτο που βλεπεις.. Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr