Vini έγραψε: |
Milt φαντάζομαι ότι είναι το ίδιο αν μετά από σκληρή χρήση οδηγήσουμε το 206 χαλαρά για κανένα μισάωρο ώστε να επανέλθουν οι θερμοκρασίες στα φυσιολογικά? ή κάνω λάθος?
Νομίζω ότι μετά από μια σκληρή χρήση π.χ. Εθνική ... όταν το αυτοκίνητο ηρεμεί σε χαμηλές ταχύτητες π.χ. 80km/h με 5η τότε οι θερμοκρασίες επανέρχονται σε φυσιολογικά επίπεδα οπότε μπορούμε να το σβήσουμε "σχετικά" αμέσως όταν σταματήσουμε.... Μήπως κάνω λάθος? |
BYRON206 έγραψε: |
ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΧΑΝΩ PARAFLOU!!!! ΣΩΣΤΟΣ Ο ΜΙLTELLAS!!!!! |
Slash έγραψε: |
Λοιπόν επειδή το θέμα με κέντρισε ιδιαίτερα, το έψαξα λίγο και ρώτησα και πήρα κάποιες πρώτης επαφής απαντήσεις.
Καταρχήν είχα ρωτήσει παλιότερα στην Peugeot για να αλλάξω ταμπλό και να βάλω αυτό με τα λευκά όργανα και τον δείκτη θερμοκρασίας του λαδιού. Μου είπαν οτι το αυτοκίνητό μου δεν έβγαινε με πλεξούδα για θερμοκρασία λαδιού και γενικά όλο το εγχείρημα θα κόστιζε 150 χιλ. Και σκέφτομαι γιατί να μην υπάρχει η φίσα και να είναι στον αέρα για κάποιον τρελλό που θα θελήσει να αλλάξει ταμπλό; Στα άλλα αυτοκίνητα υπάρχει και είναι στον αέρα μέχρι να αποφασίσεις να πας να βάλεις το άλλο ταμπλό. Αν τυχόν τώρα δεν υπάρχει η συγκεκριμένη φίσα στην πλεξούδα, καλύτερα να αλλάξεις αυτοκίνητο παρα πλεξούδα. Ωστόσο αν είσαι τόσο πορωμένος και το θέλεις πάση θυσία, μπορεί να γίνει διότι υπάρχει εκ προοιμίου ο συγκεκριμένος αισθητήρας στο μοτέρ. Στη βάση του κάρτερ υπάρχει μια βίδα από όπου ξεκινάει ο συγκεκριμένος αισθητήρας. Έτσι βγάζοντας την βίδα και βάζοντας εκεί το καλώδιο μπορείς να έχεις απευθείας την θερμοκρασία λαδιού. Τώρα στην άλλη άκρη του καλωδίου μπορείς είτε να το προσαρμόσεις σε κάποιο ταμπλό από 206 που έχει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού (και το οποίο πριν βάλεις μπρος, στην μίζα γυρνώντας το κλειδί δείχνει την στάθμη του λαδιού στον κινητήρα), ή σε κάποιο εξαιρετικά πολύ coolατο εξάρτημα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού προσαρμοσμένο μέσα στην καμπίνα σε κάποιο μέρος (όπως το μπαρόμετρο ή το halmeter) φέρνωντας το καλώδιο μέσα από το μοτέρ. Όπως και να 'χει πάντως θα πάω να ξαναρωτήσω αν γίνεται να κάνουμε κάτι, αλλιώς πως γίνεται ένας να βάλει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού μέσα από την Peugeot. |
Svstouk έγραψε: |
Ξανανοίγω αυτό το topic γιατί θέλω να σε ρωτήσω αν πήγες τελικά να ρωτήσεις για εξωτερικό όργανο θερμοκρασίας λαδιού. Εγώ αν τα καταφέρω θα πάω σε έναν ηλεκτρολόγο το Σάββατο να δω τι γίνεται.
Σε ποιο ακριβώς μέρος του κάρτερ βρίσκεται αυτή η βίδα; Αριστερά, δεξιά όπως το κοιτάμε σηκωμένο από κάτω, κάτι άλλο μήπως; ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Κάλα κάνεις Vini. Κι εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω. Αλλά εάν δεν έχω χρόνο τότε κάνω όπως ανέφερα. |
pduke έγραψε: |
Νέο:
Οι τύποι στην Πεζώ είπαν ότι τα Paz θα ζεστένονται πιο γρήγορα και περισσότερο από τα visco 3000!!!!! Και άλλο όμορφο: Ας μας λέγατε να σας βάλουμε φουλ συνθετικό!!! -Εγώ θα σου έλεγα ρε άχρηστε να βάλεις αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής!!!!! Τέτοια και άλλα όμορφα στα εξουσιοδοτημένα!!!! |
theflame έγραψε: |
Τελικά Δούκα μου τι έβαλες;;;
Είχαμε μείνει σε εκείνο το Motul!!! Εντυπώσεις;;; |
GIANNIS206 έγραψε: |
Αυτοί οι ηλεκτρολόγοι που είναι?ξερει για το club.Μπορεί να πάω γιατί έχει καεί ένα λαμπάκι στο ταβλό. |
George έγραψε: |
Ξερει κανενας εαν υπαρχουν λαδια που να αντεχουν πραγματικα πανω απο 10.000 χλμ χωρις να χανουν τις ιδιοτητες τους?
Θελω να βαλω κατι παρα πολυ καλο για περισοτερα χιλλιαδες χλμ |
Svstouk έγραψε: |
Η Δευτέρα ήρθε, μαζί και η ώρα της κρίσης για την "πατέντα". Θα δουλεύει, θα κάνει η τάπα (μάλλον απίθανο να μην έκανε, αλλά.....τέλος πάντων, ποτέ δεν ξέρεις! ![]() Η τάπα έκανε, τοποθετήθηκε, .............. . . . Για περισσότερες πληροφορίες, αναμείνατε στην οθόνη σας! ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά |
Miltellas έγραψε: | ||
...και να τα βγάλεις το συντομότερο. Ακατάλληλο ιξώδες για την εποχή. Ίσως να σου ταίριαζε καλύτερα το Καλοκαίρι. Για Total μην ψαρώνεις στο Racing. Το ιξώδες 5W40 θα σου πάει καλύτερα από το 10W50 το οποίο είναι για αυξημένη προστασία στον κινητήρα σε ρυθμούς αγώνα που ο κινητήρας θα πάει 99% για επισκευή. |
Svstouk έγραψε: |
Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω ![]() Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Όντως δεν έγινα κατανοητός και φταίω εγώ φυσικά. Στην ουσία σου προτείνω τα TOTAL σε 5W40 από τα 10W50 (Racing) χωρίς να καταδικάσω και τα αντίστοιχα από άλλες μάρκες. Δηλαδή, ήθελα να σου πω "μην ψαρώνεις στην ένδειξη Racing των TOTAL 10W50, βάλε τα TOTAL 5W40". ![]() Να μην πώ και ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δοκιμάσω τα ELF ή TOTAL 5W30 με προδιαγραφές Α5 (Α1+Α3) που μοιάζουν ιδανικά για την χειμερινή περίοδο. |
Svstouk έγραψε: |
Τα TOTAL 5W/40 τα βρήκα σε κάποιο μαγαζί-συνεργείο στη Νίκαια με 12 ευρώ το λίτρο! Πανάκριβο!
Θα κοιτάξω να ρωτήσω τον "αποθηκά" στο Αιγάλεω αν μπορεί να τα φέρει. Το κακό είναι ότι μισοξέρω την απάντησή του. "Μεγάλε, να τα φέρω μόνο για σένα δεν με συμφέρει". Και θα έχει δίκιο. ![]() Επίσης θα ρωτήσω τον Πουλάκη στο Χαϊδάρι, αν μπορεί να τα φέρει εκείνος, γιατί έχει μόνο το 10W/50. |
Svstouk έγραψε: |
...Το ότι το πρωί ο κινητήρας φτάνει στη θερμοκρασία λειτουργίας του, δεν σημαίνει ότι και το λάδι είναι στη θερμοκρασία που πρέπει για ανέβασμα στροφών. Αυτό το καταλάβαινα έτσι κι αλλιώς, απλά τώρα έχω και τις αποδείξεις. Φανταστείτε ότι αφού ο κινητήρας φτάσει στους 90 βαθμούς, το λάδι για να φτάσει στους 80 θέλει κάνα 20λεπτο! ![]() Οπότε συμβουλεύω όλους να περιμένουν λίγο περισσότερο για να ανεβάσουν στροφές, από τη στιγμή που πιστεύουν ότι το λάδι έχει ήδη ζεσταθεί! |