PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς.....όργανο θερμοκρασίας λαδιού;

Svstouk - Πεμ 15 Αύγ 2002, 22:48:57
Θέμα δημοσίευσης: Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς.....όργανο θερμοκρασίας λαδιού;
Αχεμ,

λοιπόν αγαπητοί κύριοι. Όσοι έχετε το συγκεκριμένο όργανο σίγουρα σας βοηθάει. Εγώ που δεν το έχω, έχω δύο ερωτήσεις : α) Τι ακριβώς προσφέρει αυτό το όργανο και β) εμείς που δεν το διαθέτουμε, πώς μπορούμε (αν μπορούμε φυσικά) να διαπιστώσουμε αυτά που εσείς γνωρίζετε μέσω αυτού του οργάνου;

Αυτά και.....έπεται συνέχεια.

Να είστε όλοι καλά και να φοράμε τη ζώνη μας (θα σας πω μια άλλη φορά μια ιστορία για κάποιο κρας τέστ)
Miltellas - Παρ 16 Αύγ 2002, 03:28:06
Θέμα δημοσίευσης:
Αχχ...
Δυστυχώς για σένα δεν θα μπορέσεις να αντιληφθείς το πόσο φωτιά παίρνει το λαδάκι σου χωρίς τέτοιο όργανο... Ο δείκτης του νερού μπορεί να τα λέει όλα καλά, πχ 80C ενώ το λάδι να είναι 140C!!
Εάν σβήσεις το μοτέρ με 140C το νερό (παραφλού) που μένει μέσα στη μηχανή θα πιάσει απαγορευμένες θερμοκρασίες και όλες οι φλάντζες, τσιμούχες και μέταλλα θα ψηθούν. Πρόβλημα άμεσο δεν θα έχεις αλλά μακροπρόθεσμα...
Επίσης, με το όργανο του λαδιού μπορείς να βλέπεις πότε είναι η ώρα να σηκώσεις το πόδι από το γκάζι για να μην φτάσεις το λάδι άθελά σου στα κόκκινα!

Τί μπορείς να κάνεις χωρίς όργανο θερμοκρασίας λαδιού;
Ό,τι κάνω κι εγώ!
Ποτέ μα ποτέ μην σβήνεις αμέσως το μοτέρ μετά από παρατεταμένο πλάκωμα. Άναψε το αιρ κοντίσιον και παρακολούθησε τη θερμοκρασία του νερού που κατεβαίνει, όταν πιάσει 80-85 κλείνεις το αιρ κοντίσιον και όταν ξαναπιάσει τα 90 σβήνεις και τη μηχανή. Όλη αυτήν την ώρα το παραφλού θα απάγει την όποια υπερβολική θερμοκρασία έχει το λάδι. Wink

Με το όργανο του λαδιού θα αντιλαμβανόσουν στην πράξη το γιατί είναι άκρως σημαντικό να βάζεις καλό λάδι στο μοτέρ σου...
Vini - Παρ 16 Αύγ 2002, 08:38:32
Θέμα δημοσίευσης:
Milt φαντάζομαι ότι είναι το ίδιο αν μετά από σκληρή χρήση οδηγήσουμε το 206 χαλαρά για κανένα μισάωρο ώστε να επανέλθουν οι θερμοκρασίες στα φυσιολογικά? ή κάνω λάθος?
Νομίζω ότι μετά από μια σκληρή χρήση π.χ. Εθνική ... όταν το αυτοκίνητο ηρεμεί σε χαμηλές ταχύτητες π.χ. 80km/h με 5η τότε οι θερμοκρασίες επανέρχονται σε φυσιολογικά επίπεδα οπότε μπορούμε να το σβήσουμε "σχετικά" αμέσως όταν σταματήσουμε....

Μήπως κάνω λάθος?
Slash - Παρ 16 Αύγ 2002, 23:44:54
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν επειδή το θέμα με κέντρισε ιδιαίτερα, το έψαξα λίγο και ρώτησα και πήρα κάποιες πρώτης επαφής απαντήσεις.
Καταρχήν είχα ρωτήσει παλιότερα στην Peugeot για να αλλάξω ταμπλό και να βάλω αυτό με τα λευκά όργανα και τον δείκτη θερμοκρασίας του λαδιού. Μου είπαν οτι το αυτοκίνητό μου δεν έβγαινε με πλεξούδα για θερμοκρασία λαδιού και γενικά όλο το εγχείρημα θα κόστιζε 150 χιλ. Και σκέφτομαι γιατί να μην υπάρχει η φίσα και να είναι στον αέρα για κάποιον τρελλό που θα θελήσει να αλλάξει ταμπλό; Στα άλλα αυτοκίνητα υπάρχει και είναι στον αέρα μέχρι να αποφασίσεις να πας να βάλεις το άλλο ταμπλό. Αν τυχόν τώρα δεν υπάρχει η συγκεκριμένη φίσα στην πλεξούδα, καλύτερα να αλλάξεις αυτοκίνητο παρα πλεξούδα.
Ωστόσο αν είσαι τόσο πορωμένος και το θέλεις πάση θυσία, μπορεί να γίνει διότι υπάρχει εκ προοιμίου ο συγκεκριμένος αισθητήρας στο μοτέρ. Στη βάση του κάρτερ υπάρχει μια βίδα από όπου ξεκινάει ο συγκεκριμένος αισθητήρας. Έτσι βγάζοντας την βίδα και βάζοντας εκεί το καλώδιο μπορείς να έχεις απευθείας την θερμοκρασία λαδιού. Τώρα στην άλλη άκρη του καλωδίου μπορείς είτε να το προσαρμόσεις σε κάποιο ταμπλό από 206 που έχει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού (και το οποίο πριν βάλεις μπρος, στην μίζα γυρνώντας το κλειδί δείχνει την στάθμη του λαδιού στον κινητήρα), ή σε κάποιο εξαιρετικά πολύ coolατο εξάρτημα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού προσαρμοσμένο μέσα στην καμπίνα σε κάποιο μέρος (όπως το μπαρόμετρο ή το halmeter) φέρνωντας το καλώδιο μέσα από το μοτέρ.
Όπως και να 'χει πάντως θα πάω να ξαναρωτήσω αν γίνεται να κάνουμε κάτι, αλλιώς πως γίνεται ένας να βάλει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού μέσα από την Peugeot.
Byron206 - Κυρ 18 Αύγ 2002, 14:43:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΧΑΝΩ PARAFLOU!!!!

ΣΩΣΤΟΣ Ο ΜΙLTELLAS!!!!!
Miltellas - Δευ 19 Αύγ 2002, 03:59:27
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Milt φαντάζομαι ότι είναι το ίδιο αν μετά από σκληρή χρήση οδηγήσουμε το 206 χαλαρά για κανένα μισάωρο ώστε να επανέλθουν οι θερμοκρασίες στα φυσιολογικά? ή κάνω λάθος?
Νομίζω ότι μετά από μια σκληρή χρήση π.χ. Εθνική ... όταν το αυτοκίνητο ηρεμεί σε χαμηλές ταχύτητες π.χ. 80km/h με 5η τότε οι θερμοκρασίες επανέρχονται σε φυσιολογικά επίπεδα οπότε μπορούμε να το σβήσουμε "σχετικά" αμέσως όταν σταματήσουμε....

Μήπως κάνω λάθος?


Κάλα κάνεις Vini. Κι εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω. Αλλά εάν δεν έχω χρόνο τότε κάνω όπως ανέφερα.


BYRON206 έγραψε:

ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΧΑΝΩ PARAFLOU!!!!

ΣΩΣΤΟΣ Ο ΜΙLTELLAS!!!!!


Από δω και πέρα προσπάθησε να κάνεις όπως είπα, αλλά εάν δεις ότι συνεχίζεις να χάνεις παραφλού τότε έχεις πρόβλημα. Ή χάνεις παραφλού από φλάντζα προς τα έξω οπότε θα δεις κάποιο ρυάκι αλάτων κάπου εξωτερικά στο μπλοκ κάτω από την κεφαλή ή χάνεις παραφλού που χύνεται στα λάδια, με κρύο μοτέρ ξεβίδωσε την τάπα των λαδιών στο καπάκι και δες εάν έχει σχηματισμένη άσπρη κρέμα ή αφρό στο κάτω μέρος του καπακιού. Και στις δύο περιπτώσεις πας για αλλαγή φλάντζας, πλανιάρισμα κεφαλής και ψάξιμο στο μοτέρ (ή στον οδηγό Mr. Green )για να βρεθεί το αίτιο.
Απώλεια παραφλού είναι δικαιολογημένη το καλοκαίρι αλλά ποτέ δεν είναι πάνω από τρεις άντε τέσσερις πόντους ετησίως, και μόνο αν είσαι σιδεροφάγος.
Svstouk - Πεμ 26 Σεπ 2002, 16:34:17
Θέμα δημοσίευσης:
Slash έγραψε:
Λοιπόν επειδή το θέμα με κέντρισε ιδιαίτερα, το έψαξα λίγο και ρώτησα και πήρα κάποιες πρώτης επαφής απαντήσεις.
Καταρχήν είχα ρωτήσει παλιότερα στην Peugeot για να αλλάξω ταμπλό και να βάλω αυτό με τα λευκά όργανα και τον δείκτη θερμοκρασίας του λαδιού. Μου είπαν οτι το αυτοκίνητό μου δεν έβγαινε με πλεξούδα για θερμοκρασία λαδιού και γενικά όλο το εγχείρημα θα κόστιζε 150 χιλ. Και σκέφτομαι γιατί να μην υπάρχει η φίσα και να είναι στον αέρα για κάποιον τρελλό που θα θελήσει να αλλάξει ταμπλό; Στα άλλα αυτοκίνητα υπάρχει και είναι στον αέρα μέχρι να αποφασίσεις να πας να βάλεις το άλλο ταμπλό. Αν τυχόν τώρα δεν υπάρχει η συγκεκριμένη φίσα στην πλεξούδα, καλύτερα να αλλάξεις αυτοκίνητο παρα πλεξούδα.
Ωστόσο αν είσαι τόσο πορωμένος και το θέλεις πάση θυσία, μπορεί να γίνει διότι υπάρχει εκ προοιμίου ο συγκεκριμένος αισθητήρας στο μοτέρ. Στη βάση του κάρτερ υπάρχει μια βίδα από όπου ξεκινάει ο συγκεκριμένος αισθητήρας. Έτσι βγάζοντας την βίδα και βάζοντας εκεί το καλώδιο μπορείς να έχεις απευθείας την θερμοκρασία λαδιού. Τώρα στην άλλη άκρη του καλωδίου μπορείς είτε να το προσαρμόσεις σε κάποιο ταμπλό από 206 που έχει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού (και το οποίο πριν βάλεις μπρος, στην μίζα γυρνώντας το κλειδί δείχνει την στάθμη του λαδιού στον κινητήρα), ή σε κάποιο εξαιρετικά πολύ coolατο εξάρτημα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού προσαρμοσμένο μέσα στην καμπίνα σε κάποιο μέρος (όπως το μπαρόμετρο ή το halmeter) φέρνωντας το καλώδιο μέσα από το μοτέρ.
Όπως και να 'χει πάντως θα πάω να ξαναρωτήσω αν γίνεται να κάνουμε κάτι, αλλιώς πως γίνεται ένας να βάλει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού μέσα από την Peugeot.


Ξανανοίγω αυτό το topic γιατί θέλω να σε ρωτήσω αν πήγες τελικά να ρωτήσεις για εξωτερικό όργανο θερμοκρασίας λαδιού. Εγώ αν τα καταφέρω θα πάω σε έναν ηλεκτρολόγο το Σάββατο να δω τι γίνεται.

Σε ποιο ακριβώς μέρος του κάρτερ βρίσκεται αυτή η βίδα; Αριστερά, δεξιά όπως το κοιτάμε σηκωμένο από κάτω, κάτι άλλο μήπως; Question
Slash - Πεμ 26 Σεπ 2002, 23:36:29
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Ξανανοίγω αυτό το topic γιατί θέλω να σε ρωτήσω αν πήγες τελικά να ρωτήσεις για εξωτερικό όργανο θερμοκρασίας λαδιού. Εγώ αν τα καταφέρω θα πάω σε έναν ηλεκτρολόγο το Σάββατο να δω τι γίνεται.

Σε ποιο ακριβώς μέρος του κάρτερ βρίσκεται αυτή η βίδα; Αριστερά, δεξιά όπως το κοιτάμε σηκωμένο από κάτω, κάτι άλλο μήπως; Question


Φιλαράκι ακόμη δεν έχω ρωτήσει, γιατί δεν ήταν ο δρόμος μου από την Peugeot (ευτυχώς! και ελπίζω να μην είναι μέχρι το επόμενο service), γι αυτό δεν ξέρω παραπάνω. Περιμένω όμως τα αποτελέσματα από την δική σου έρευνα.
Svstouk - Παρ 27 Σεπ 2002, 15:09:29
Θέμα δημοσίευσης:
Έχουμε και λέμε : όργανο VDO, με βάση στήριξης αριστερά από τον οδηγό επάνω στο ταμπλό και εργασία, με 140 ευρώ. Πώς σας φαίνεται η τιμή;
60 έχει το όργανο, 35 η βάση και τα υπόλοιπα είναι εργασία. Wink

Αυτός μου είπε ότι αν δεν υπάρχει έτοιμη υποδοχή από την πεζό, τότε θα μου βάλει έναν αισθητήρα "αφής", που πρακτικά σημαίνει ότι θα είναι κολλημένος επάνω στο κάρτερ και θα παίρνει τη θερμοκρασία εξωτερικά. Αυτό εμένα δεν μου πολυαρέσει, γιατί δεν νομίζω ότι θα έχει την ίδια θερμοκρασία το λάδι και την ίδια το σίδερο του κάρτερ. Confused Εσείς τι πιστεύετε; Question

Ξέρει κανείς αν όντως υπάρχει και πού αυτή η βίδα που κρατάει κλειστή την τρύπα όπου στα XS κτλ προσαρμόζεται ο αισθητήρας της θερμοκρασίας λαδιού; Question Question Question Το τελευταίο είναι που με καίει. Wink
pduke - Κυρ 29 Σεπ 2002, 22:45:23
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:


Κάλα κάνεις Vini. Κι εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω. Αλλά εάν δεν έχω χρόνο τότε κάνω όπως ανέφερα.


Και κάτι άλλο Μίλτο,
Χωρίς αυτό το οργανάκι οι έρευνές μας για τα λάδια θα πήγαιναν στο βρόντο σε μεγάλο ποσοστό τους!!!
Miltellas - Δευ 30 Σεπ 2002, 01:56:22
Θέμα δημοσίευσης:
Πράγματι, το όργανο θερμοκρασίας λαδιού είναι αποκαλυπτικό, αν και δεν τα λέει όλα. Εξακουλουθεί να απαιτείται η αίσθηση και το αυτί του οδηγού.
Wink
pduke - Δευ 30 Σεπ 2002, 10:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
Νέο:
Οι τύποι στην Πεζώ είπαν ότι τα Paz θα ζεστένονται πιο γρήγορα και περισσότερο από τα visco 3000!!!!!
Και άλλο όμορφο:
Ας μας λέγατε να σας βάλουμε φουλ συνθετικό!!!
-Εγώ θα σου έλεγα ρε άχρηστε να βάλεις αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής!!!!!
Τέτοια και άλλα όμορφα στα εξουσιοδοτημένα!!!!
theflame - Δευ 30 Σεπ 2002, 10:48:51
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Νέο:
Οι τύποι στην Πεζώ είπαν ότι τα Paz θα ζεστένονται πιο γρήγορα και περισσότερο από τα visco 3000!!!!!
Και άλλο όμορφο:
Ας μας λέγατε να σας βάλουμε φουλ συνθετικό!!!
-Εγώ θα σου έλεγα ρε άχρηστε να βάλεις αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής!!!!!
Τέτοια και άλλα όμορφα στα εξουσιοδοτημένα!!!!


Τελικά Δούκα μου τι έβαλες;;;
Είχαμε μείνει σε εκείνο το Motul!!!
Εντυπώσεις;;;
pduke - Δευ 30 Σεπ 2002, 13:10:40
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Τελικά Δούκα μου τι έβαλες;;;
Είχαμε μείνει σε εκείνο το Motul!!!
Εντυπώσεις;;;


Όχι όχι !!!
Αυτά έτυχαν στη γυναίκα μου και τα αναφέρω

Εγώ έβαλα τα PAZ 5w40 και είμαι καταχαρούμενος.Ανώτερα των helix 15 50!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, και για του λόγου το αληθές πάνω από 115 δεν ανεβαίνει με τίποτα!!!!!!!!!!!!!!τι άλλο θέλετε?
Slash - Δευ 30 Σεπ 2002, 17:06:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ και καιρό σε κάθε λακούβα που έπεφτα κουνιόταν το δεξί μου φανάρι (το καταλάβαινα όταν τα είχα αναμμένα Laughing ). Το έχω πάει 2-3 φορές στην Peugeot να μου το ρυθμίσουν, μου το έκαναν, μου έλεγαν οτι αυτό συμβαίνει συχνά, και μετά από 10 μέρες ξανακουνιόταν.
Πριν 3 εβδομάδες ο πατέρας μου πήγε το αυτοκίνητό του, επειδή είχε ένα πρόβλημα με τον σένσορα του αερόσακου, σε 2 δυο παιδιά τσακάλια που έχουν ένα μαγαζί που κάνει ηλεκτρολογικά μόνο για Peugeot και Citroen, συστημένος από τον αρχιμηχανικό του Κάλτσιου (έχει γερά conne εκεί μέσα για οτιδήποτε χρειαστεί). Ο ένας μοιάζει με τον Ρέμο, και ο άλλος είναι σαν το Ντάνυ (το ονομά μου!!) ντε Βίτο στο Μπάτμαν. Laughing
Το πήγε και του το έφτιαξαν σε 20 λεπτάκια. Ήταν κάτι μέσα στον εγκέφαλο, και το κυριότερο δεν πείραξαν τίποτα περισσότερο από 2 καλωδιάκια του εγκεφάλου, και ήταν πολύ συνηθισμένη βλάβη για τα Xantia. Είχε ρωτήσει και για 206, και είπαν τα ξέρουν απ'έξω και ανακατωτά. Και έτσι μην μπορώντας άλλο τα πάνε-έλα στην Peugeot και την κοροϊδία "αυτο συμβαίνει συχνά", πήγα σήμερα από 'κει. Του λέω να ρυθμίσουμε την στάθμη από τα φώτα, μου λέει κάτσε να τα δούμε. Τα ελέγχει, μου λέει "αδερφέ καλά είναι τα φώτα σου". Του λέω το δεξί μου φανάρι έχει πρόβλημα, και όποτε το πάω στην Peugeot μου λέει οτι είναι συνηθισμένο και να τους το πηγαίνω να το ρυθμίζουνε. Για δες το μπας και είναι τίποτα σπασμένο μέσα για να ξέρω. Το κοιτάει, μου λέει έχεις δίκιο. Ο ρεγουλατόρος μέσα είναι λάσκα τελείως. Κοιτάει και το αριστερό, και αυτό είχε πρόβλημα. Λέω μήπως είναι λόγω του συστήματος που ανεβοκατεβαίνουν τα φώτα; Μου λεεί όχι, αυτά θα πρεπε να είναι σφιγμένα γιατί το μοτεράκι αυτό έχει δική του δύναμη να τα κινεί. Μου λέει πρέπει να βγούνε τα φανάρια, υπόθεση μιας ώρας, αλλά τώρα πνίγομαι. Του λέω, οκ θα στο φέρω μέσα στην εβδομάδα.
Άλλη μια απόδειξη πόσο τσαπατσούληδες είναι στην αντιπροσωπεία οι τεχνικοί, που μόνο ξέρουν να βιδώνουν και να το αφήνουν στη τύχη του, χωρίς να νοιάζονται για τέτοιες λεπτομέριες που κάνουν την διαφορά, αλλά και μένουν στον αποδέκτη.
Οι τύποι από όσο έχω ακούσει, και από οτι είδα σήμερα ο ένας ο τύπος (ο Ρέμος) ήξερε που να βάλει τα χέρια του, είναι πολύ καλοί, και οτιδήποτε αυτοκίνητο πάει εκεί εξυπηρετείται κατευθείαν, εκτός αν είναι κάτι δύσκολο, οπότε με ραντεβού. Αφού εξυπηρετούν και τις πολύ δύσκολες ηλεκτρολογικές περιπτώσεις σε γαλλικά που αδυνατεί να φτιάξει ακόμη και ο ηλεκτρολόγος αρχιμηχανικός του Κάλτσιου. Είναι κάτι σαν να έκαναν δικό τους μαγαζί οι 2 αρχιηλεκτρολόγοι της Citroen-Peugeot.
Θα κλείσω μέσα στην εβδομάδα το ραντεβού να πάω να μου το διορθώσει, να κοιτάξω τι εργασία κάνει, να τον ρωτήσω για το όργανο λαδιού αν και πως μπαίνει, και θα του μιλήσω για το club, αν είναι τόσο καλός, γιατί γενικά είμαστε on the look για καλούς μάστορες, όπως διάβασα σε κάποιο post.
Πάντως ασχολούνται μόνο με ηλεκτρολογικά Peugeot και Citroen, που τους δίνει κάποιο προβάδισμα. Ίδωμεν.

P.S. Βλέποντας το αυτοκόλλητο της K&N πάνω στο φιλτροκούτι, μου λέει φίλτρο; απαντάω ναι, μου λέει καλά έκανες. Wink
Miltellas - Τετ 02 Οκτ 2002, 03:23:55
Θέμα δημοσίευσης:
Σλάση, τους ηλεκτρολόγους που βρήκες θα τους χρειαστούμε σίγουρα.
Για μηχανικούς όπως ξέρεις βρήκαμε. Wink

Το πρόβλημα Πάνο, δεν είναι ότι το Visco3000 είναι εκτός προδιαγραφών. Ημισυνθετικό είναι, σε 15W50 και 10W40 βγαίνει. Άρα είναι εντός...
Τα προβλήματα είναι άλλα:
1) Υπάρχουν τα Visco5000 και Visco7000 πάνω από το Visco3000, άρα δεν έβαζαν στο μοτέρ της Magica και ό,τι καλύτερο. Το κόστος και μόνο κοιτούσαν και ποιοτικώς οριακά για να μην εκτεθούν άμεσα. Ο νέος 1600 ανεβάζει υψηλές θερμοκρασίες όπως έχεις δει και επιβάλλεται να μπαίνει το καλύτερο δυνατόν σε λάδι.
2) Θάβουν ένα λάδι άλλης μάρκας χωρίς να έχουν γνώση (αντιεπαγγελματικό), και το χειρότερο είναι ότι το λάδι που έθαβαν ήταν κλάσεις ανώτερο!

Έβαλα εχθές και εγώ το PAZ Power Tec 5W40 και ναι, είναι η πρώτη φορά που δεν κατάφερα το θερμόμετρο λαδιού σε γνωστή διαδρομή με τσίτα γκάζια να το ανεβάσω πάνω από τους 110 βαθμούς, ενώ μέχρι πρότινος πάντα πλησίαζα τους 130!! Βέβαια, ακόμη και αν ανέβαινε στους 130 πάλι δεν θα φοβόμουνα πλέον καθότι οι προδιαγραφές του λιπαντικού κατά την PAZ είναι για 300 βαθμούς και για χρήση και σε Superbike!!! Επίσης, η θερμοκρασία του κατεβαίνει τουλάχιστον στο μισό χρόνο πιο γρήγορα. Χώρια, που έχει βελτιωθεί η απόκριση του μοτέρ και έχω την εντύπωση ότι βγαίνει η δύναμη καλύτερα. Θα το τεστάρω εκτενέστερα και θα επανέλθω. Ήδη ο PDuke μου είπε στο τηλέφωνο ότι είδε 225χαω σε δρόμο που με το ζόρι έβγαζε 215χαω!!
Slash - Σαβ 12 Οκτ 2002, 01:12:58
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, σήμερα το πρωί πήγα στον ηλεκτρολόγο (Μίλτο σου έχω δώσει κάρτα) κατόπιν ραντεβού για να μου δει το πρόβλημα με τα μπροστινά μου φώτα. Μου προσέφεραν καφέ, ευγενικοί, πλακατζήδες, και όπως απόδείχτηκε και πολύ καλοί μάστορες. Τους ρώτησα για το δείκτη λαδιού, μου είπαν οτι παίζει το μοντέλο και η χρονολογία, πάντως πρέπει να αγοραστεί το ταμπλό που το έχει ήδη το όργανο, και μετά μέσω πλεξούδας θα γίνει όλο το παιχνίδι. Τον ρώτησα και για την βενζίνη, μου είπε αν την αντέχει η τσέπη σου βάζε την :D ,και για το φίλτρο, μου λέει μην μασάς μία, και κανά μπουράκι θα του έκανε καλό. Laughing Επίσης του είπα και για το Club και του άρεσε σαν ιδέα.
Στο θέμα της εργασίας, επειδή ήμουν μπροστά, πολύ προσεκτικός και καθαρός, και ήξερε το αμάξι μέχρι και την τελευταία βίδα. Πως ξεκούμπωσε τα πλαστικά, ξεβίδωσε τα φανάρια, έβγαλε τις φίσες, μέχρι που σκέφτομαι να το κάνω και μόνος. Όπως και στη συναρμολόγηση πολύ άνετος. Τελικό κόστος 10 ευρώ. Wink Στο τέλος όμως έφυγα όπως πήγα, αλλά από μ****ία της Lion και όχι του μάστορα. Και μάλιστα ήταν τέτοια η φάση, που πραγματικά σπάστηκα τόσο πολύ, που αφενός δεν θα ξαναπατήσω στην αντιπροσωπεία για service, αφετέρου δεν πρόκειται να ξαναγοράσω Peugeot, αν δεν φτιάξουν τουλάχιστον, και μάλιστα ίσως να επισπεύσω την πώληση αυτού που έχω. Δεν ξέρω, επειδή είδα από μέσα πόσο "βρωμάνε" Evil και τι σκατιάρηδες άνθρωποι είναι Mad , τους σιχάθηκα :beigedead: (αν θέλετε τροποποιήστε το για να μην φαίνονται τα μπινελίκια που τους έριξα). Πολύ καλά είχε πει ο Μίλτος κάπου οτι η αντιπροσωπεία η ίδια μας διώχνει από αυτή. Δεν πειράζει, και αυτοί έξω οι μάστορες άνθρωποι είναι, πρέπει να φάνε. Πραγματικά όλη την ημέρα είχα τις φούριες μου, και ο μπαμπάς μου ήταν έξω φρενών, και ο ηλεκτρολόγος επίσης, αλλά τι να κάνεις; Και στο Car, σε περιοδικά και εφημερίδες τους ξεφωνίσανε, και γράμματα τους στείλανε, και δίκες. Αποτέλεσμα:τίποτα και χειρότερα. Εντάξει. Εγώ ξέρω όμως. Τώρα. Και το είδα σήμερα όλα αυτά που τους κράζετε κάθε μέρα, και λίγα τους λέτε. Μου είπαν, πές το στο Club να το έχουν υπόψη τους. Λέω, το ξέρουν πρώτοι και καλύτερα από μέσα τι παίζεται. Κρίμα, γιατί μια τόσο ωραία μάρκα έχει τέτοια "πληγή". Το μόνο καλό από όλη την υπόθεση ήταν οτι βρήκα 2 καταπληκτικά παιδιά ηλεκτρολόγους που πραγματικά ξέρουν και κάνουν γρήγορη και καλή δουλειά πάνω σε Peugeot και Citroen. Και αυτό από σύσταση του αρχιμηχανικού του Κάλτσιου στον πατέρα μου για κάποιο πρόβλημα που είχε. Γιατί ακόμη θα πήγαινα στην Lion και θα συνέχιζαν να με δουλεύουνε και θα ήμουν με κλειστά μάτια ο μαλ**ας, όπως σε πολλές άλλες περιπτώσεις που το πλήρωσα πολύ, μα παρα πολύ ακριβά. (ο μλκς)
Πέρα από αυτά όμως, και προτού γίνει όλο το αποκαλυπτήριο, πως ήταν ξεβιδωμένα τα πλαστικά και είχα σχετικά την μηχανή πιάτο μπροστά μου και την έβλεπα τόσο up close and personal, μου ξύπνησε το μικρόβιο της βελτίωσης. Τι να κάνω πατέντες με την εισαγωγή, με το βεντιλατέρ και το ψυγείο, τι σκέφτηκα να βγάλω αυτό το μοτέρ και να βάλω κανα άλλο, ακόμη σε μια τρελλή σκέψη μου έλεγα αν χωράει κανας Wankel εδώ μέσα και να το κάνω κίνηση στις πίσω ρόδες. Τρελλά πράγματα! Και τα πλαστικά εύκολο κούμπωμα-ξεκούμπωμα, που δεν έκανα τέτοιες κινήσεις γιατί φοβόμουν, εν τούτοις είναι απλά και μου άρεσε το όλο στοιχείο tuning σε πάρκινγκ δοκιμάζοντας πατέντες. Απλά όπως έχω ξαναπεί, αρκεί να ξέρεις που να βάλεις τα χέρια σου. Wink Όρεξη να έχεις.
Όσο αναφορά τον ηλεκτρολόγο, με κλειστά μάτια. Μια δοκιμή θα σας πείσει πάντως.
Αυτά.-
Miltellas - Κυρ 13 Οκτ 2002, 02:43:41
Θέμα δημοσίευσης:
Σλάση, μου σύστησε ο Διαολοκαζανάκιας μια κοπέλα με ένα 206 1.1 με 65000χλμ που μέχρι τώρα το πήγαινε στην Lion. Είχε πρόβλημα η κοπέλα με το service, αυτή τη στιγμή μάλλον έχει πρόβλημα στο μοτέρ γιατί της καίει λάδια και δεν ξέρει πού να απευθυνθεί πλέον.
Τώρα ξέρει! Wink
Μας είπε το ιστορικό της με την Lion και φρίξαμε, δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας. Μερικά πράγματα όσο και να περιμένεις ότι θα τα ακούσεις, τελικά πάντα εκπλήσσεσαι... Όταν βρεθούμε θα σου πω και θα πάθεις πλάκα. Αλλά δεν θέλω να πώ τίποτα άλλο εδώ μέσα, γιατί δεν είναι προσωπικά γεγονότα. Εξάλλου θα την πάμε και στους Βασίληδες για να εξακριβώσουμε και του λόγου το αληθές. Τον κόσμο τον δουλεύουνε και πολλές φορές εν γνώση του, αλλά δεν ξέρει τί άλλες επιλογές έχει! Όμως, εδώ είμαστε εμείς και άλλο ένα μέλος για το club!
Svstouk - Τρι 17 Δεκ 2002, 23:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ήρθε η ώρα να απαντήσω στην ερώτηση που εγώ έθεσα, ανοίγοντας αυτό το topic.

Τι θα κάνουμε χωρίς όργανο θερμοκρασίας λαδιού; Τίποτα. Διότι το πήραμε!

Cool Cool Cool Cool

Όργανο θερμοκρασίας λαδιού Auto Gaug, Performance Instrumentation, με απλή βάση στήριξης.

Κόστος 80 ευρώ, μαζί με τη βάση.

Σύντομα θα το τοποθετήσω σε ειδικό.

Τέρμα οι υποθέσεις για τα λάδια. Από εδώ και πέρα....ΤΕΚΜΗΡΙΑ κύριοι! Wink
GIANNIS206 - Τετ 18 Δεκ 2002, 00:47:04
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτοί οι ηλεκτρολόγοι που είναι?ξερει για το club.Μπορεί να πάω γιατί έχει καεί ένα λαμπάκι στο ταβλό.
Svstouk - Τετ 18 Δεκ 2002, 15:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Αυτοί οι ηλεκτρολόγοι που είναι?ξερει για το club.Μπορεί να πάω γιατί έχει καεί ένα λαμπάκι στο ταβλό.


Δεν ξέρουν για το "club", αλλά όπου και να πας θα μπορέσουν να στο φτιάξουν! Wink
Miltellas - Παρ 20 Δεκ 2002, 02:56:12
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη, ο Σλάσης έχει βρει έναν καλό ηλεκτρολόγο για PSA. Του έχει μιλήσει για το club αλλά δεν τον "ζεστάναμε" ποτέ. Μήπως είναι ευκαιρία να τον "ζεστάνουμε" λίγο; Ο Σλάσης ξέρει ακριβώς που είναι κι εγώ έχω τηλέφωνο-διεύθυνση.
George - Σαβ 21 Δεκ 2002, 00:37:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ξερει κανενας εαν υπαρχουν λαδια που να αντεχουν πραγματικα πανω απο 10.000 χλμ χωρις να χανουν τις ιδιοτητες τους?
Θελω να βαλω κατι παρα πολυ καλο για περισοτερα χιλλιαδες χλμ
Svstouk - Σαβ 21 Δεκ 2002, 16:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
Οδύσσεια κοντεύει να καταντήσει αυτή η ιστορία με το όργανο θερμοκρασίας λαδιού! Evil

Εξηγούμαι. Το πακέτο περιελάμβανε και δύο διαφορετικής διαμέτρου τάπες κάρτερ, με εσωτερικό σπείρωμα για να βιδώνει ο αισθητήρας. Για να μην τα πολυλογώ, μετά από πολύ τρέξιμο, πέρα-δώθε και χάσιμο χρόνου, καμία από τις δύο τάπες δεν είναι φτιαγμένη για το 206, με αποτέλεσμα να έχω περάσει το όργανο στο ταμπλό (αριστερά από τον οδηγό), να έχει πάρει ρεύμα, να φωτίζεται, αλλά να μην έχω τον αισθητήρα στη θέση του! Evil

Τα παιδιά στο συνεργείο πήραν την αρχική μου τάπα κάρτερ, την τρύπησαν και της έκαναν εσωτερικό σπείρωμα, με την ελπίδα να πετύχει. Τζίφος, όμως, με αποτέλεσμα ουσιαστικά αυτή η τάπα να είναι άχρηστη. Σήμερα λοιπόν το πρωί, ολοταχώς για τα ανταλλακτικά ενός μαγαζιού (εκεί που πήρα τα TOTAL) για να πάρω μια καινούρια τάπα κάρτερ, και να την πάω σε ένα μηχανουργείο να μου ανοίξουν σε τόρνο εσωτερικό σπείρωμα.

Έλα, όμως, που οι καινούριες τάπες είναι στρογγυλές και ξεβιδώνουν με άλλεν! Αν λοιπόν της χαλούσα το άλλεν, πώς θα την έπιανα να την ξεβίδωνα για την αλλαγή των λαδιών; Evil

Τρέξιμο σε ένα συνεργείο της Citroen, με την ελπίδα να βρω κάποια παλιά, εξαγωνική τάπα. Απογοήτευση στην αρχή γιατί δεν υπήρχε τίποτα, και, ω του θαύματος, σε μια εργαλειοθήκη μια εξαγωνική τάπα!!!! Laughing

Ολοταχώς στο μηχανουργείο, όπου και φάγαμε μία ώρα μέχρι να καταφέρει ο άνθρωπος να κάνει τα σωστά σπειρώματα, αλλά και να διασφαλίσει ότι ο αισθητήρας με την τάπα θα είχε τέτοια εφαρμογή, ώστε να μην υπάρξει διαρροή λαδιών.

Το όργανο το πήρα Τρίτη, και σήμερα το απόγευμα έχω επιτέλους στα χέρια μου την πολυπόθητη, χειροποίητη πατέντα για να την τοποθετήσω από Δευτέρα (πάλι στην αναμονή, γα**το! )

Ελπίζω από εδώ και πέρα να μην έχω περαιτέρω τραβήγματα. Τη Δευτέρα θα ξέρουμε...... Confused
Miltellas - Κυρ 22 Δεκ 2002, 03:39:34
Θέμα δημοσίευσης:
George έγραψε:
Ξερει κανενας εαν υπαρχουν λαδια που να αντεχουν πραγματικα πανω απο 10.000 χλμ χωρις να χανουν τις ιδιοτητες τους?
Θελω να βαλω κατι παρα πολυ καλο για περισοτερα χιλλιαδες χλμ


Τα λάδια που χρησιμοποιούμε αντέχουν πάνω από 10000χλμ. Το ζητούμενο δεν είναι εδώ αφού η απάντηση που ψάχνεις είναι η μισή αλήθεια. Εάν θέλεις το καλύτερο για τον κινητήρα σου θα αλλάζεις λάδια το πολύ κάθε έξι μήνες, ανεξάρτητα από τον αριθμό χιλιομέτρων (είτε 5000χλμ είτε 25000χλμ)! Προσωπικά έχω θέσει ως όριο τους 4 μήνες για να καλύπτω την αυξημένη μόλυνση του Χειμώνα λόγω υγρασίας και αυξημένης καταπόνησης το Καλοκαίρι λόγω της απαιτητικής οδήγησής μου και των υχηλών θερμοκρασιών. Εάν έχεις 1.4 μπορείς να αρκεστείς στους 6 μήνες.

Το θέμα έχει εξαντληθεί στις συζητήσεις περί λαδιών. Ψάξε λίγο στο Forum και θα μάθεις πολλά. Εάν έχεις κι άλλες απορίες εδώ είμαστε. Wink
Svstouk - Δευ 23 Δεκ 2002, 13:37:41
Θέμα δημοσίευσης:
Η Δευτέρα ήρθε, μαζί και η ώρα της κρίσης για την "πατέντα". Θα δουλεύει, θα κάνει η τάπα (μάλλον απίθανο να μην έκανε, αλλά.....τέλος πάντων, ποτέ δεν ξέρεις! Confused


Η τάπα έκανε, τοποθετήθηκε, αλλά είχα μια σοβαρή απώλεια. Καθώς το παλικάρι μου έβγαζε σε δοχείο τα λάδια για να τα ξαναβάλω, έπεσε η τάπα του κάρτερ στο χωνί, με αποτέλεσμα να βουλώσει, να ξεχειλήσει και να χυθούν τα TOTAL μου στο πάτωμα Crying or Very sad Crying or Very sad Evil Evil

Δεν φταίει αυτός, αυτά γίνονται, τι να κάνουμε. Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά Crying or Very sad Επειδή μου φέρθηκαν πολύ εντάξει, και προσπάθησαν πολύ τις προηγούμενες ημέρες να μου φτιάξουν τα προβλήματα, δεν ήθελα να φανώ αγύριστο κεφάλι να να επιμείνω να μου βάλουν συνθετικά (σ'αυτήν την περίπτωση το παλικάρι μάλλον θα τα έβαζε από την τσέπη του, καθώς αυτός επίσημα ευθυνόταν).

Θα δούμε λοιπόν τι λένε αυτά τα λάδια, θέλοντας και μή! Confused

Πρώτες εντυπώσεις από το όργανο.

Καταρχήν, έχει επτά διαφορετικούς, απαλούς χρωματισμούς, με το μπλε κοβαλτίου να μου αρέσει ιδιαίτερα, καθώς και το κόκκινο, που ταιριάζει με τα υπόλοιπα όργανα. Μπορείς επίσης να απενεργοποιήσεις το φωτισμό.

Δουλεύει άψογα μέχρι στιγμής. Το συγκεκριμένο λάδι μου έφτασε ανώτατη θερμοκρασία 98 βαθμούς (μιλάμε για θερμοκρασία λαδιού), μετά από κάνα μισάωρο λειτουργίας στο ρελαντί και σε ανηφόρες με δευτέρα και τρίτη στις 2500-3000 σ.α.λ.

Δεν έχω αυτή τη στιγμή μέτρο σύγκρισης. Πάντως μέχρι στιγμής, και τα TOTAL και τα MOTUL κρατούσαν χαρακτηριστικά χαμηλότερα τη θερμοκρασία του κινητήρα από τα συγκεκριμένα SHELL. Rolling eyes

Μέσα στα σχέδιά μου είναι να δοκιμάσω αυτά που έχω τώρα, τα συνθετικά SHELL 5W/40, τα MOTUL 300V CHRONO 10W/40, τα MOTUL Synergie 6100 5W/40, καθώς και τα TOTAL QUARTZ RACING 10W/50. Wink

Για περισσότερες πληροφορίες, αναμείνατε στην οθόνη σας! Wink
Ady - Δευ 23 Δεκ 2002, 14:31:53
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Η Δευτέρα ήρθε, μαζί και η ώρα της κρίσης για την "πατέντα". Θα δουλεύει, θα κάνει η τάπα (μάλλον απίθανο να μην έκανε, αλλά.....τέλος πάντων, ποτέ δεν ξέρεις! Confused


Η τάπα έκανε, τοποθετήθηκε, ..............
.
.
.
Για περισσότερες πληροφορίες, αναμείνατε στην οθόνη σας! Wink


Καλές μετρήσεις, και καλές συγκρίσεις.........
Miltellas - Τρι 24 Δεκ 2002, 03:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά


...και να τα βγάλεις το συντομότερο. Ακατάλληλο ιξώδες για την εποχή. Ίσως να σου ταίριαζε καλύτερα το Καλοκαίρι.

Για Total μην ψαρώνεις στο Racing. Το ιξώδες 5W40 θα σου πάει καλύτερα από το 10W50 το οποίο είναι για αυξημένη προστασία στον κινητήρα σε ρυθμούς αγώνα που ο κινητήρας θα πάει 99% για επισκευή.
Svstouk - Τρι 24 Δεκ 2002, 15:24:44
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Το πρόβλημα είναι ότι μου έβαλε τα SHELL HELIX PLUS 15W/50, τα ημισυνθετικά


...και να τα βγάλεις το συντομότερο. Ακατάλληλο ιξώδες για την εποχή. Ίσως να σου ταίριαζε καλύτερα το Καλοκαίρι.

Για Total μην ψαρώνεις στο Racing. Το ιξώδες 5W40 θα σου πάει καλύτερα από το 10W50 το οποίο είναι για αυξημένη προστασία στον κινητήρα σε ρυθμούς αγώνα που ο κινητήρας θα πάει 99% για επισκευή.


Θα διαπίστωσες ότι ήδη ΠΕΤΑΧΤΗΚΑΝ τα SHELL. Wink

Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω Wink Πού διαπίστωσες ότι ψάρωσα; Επίσης, μου προτείνεις τα SHELL και τα MOTUL σε 5/40 από τα TOTAL;

Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα Embarassed
Miltellas - Τετ 25 Δεκ 2002, 12:27:43
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω Wink Πού διαπίστωσες ότι ψάρωσα; Επίσης, μου προτείνεις τα SHELL και τα MOTUL σε 5/40 από τα TOTAL;

Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα Embarassed


Όντως δεν έγινα κατανοητός και φταίω εγώ φυσικά.

Στην ουσία σου προτείνω τα TOTAL σε 5W40 από τα 10W50 (Racing) χωρίς να καταδικάσω και τα αντίστοιχα από άλλες μάρκες. Δηλαδή, ήθελα να σου πω "μην ψαρώνεις στην ένδειξη Racing των TOTAL 10W50, βάλε τα TOTAL 5W40". Wink

Να μην πώ και ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δοκιμάσω τα ELF ή TOTAL 5W30 με προδιαγραφές Α5 (Α1+Α3) που μοιάζουν ιδανικά για την χειμερινή περίοδο.
Svstouk - Τετ 25 Δεκ 2002, 13:31:26
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Εξήγησέ μου λίγο τι εννοείς στη δεύτερη παράγραφο, γιατί δεν σε πιάνω Wink Πού διαπίστωσες ότι ψάρωσα; Επίσης, μου προτείνεις τα SHELL και τα MOTUL σε 5/40 από τα TOTAL;

Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα Embarassed


Όντως δεν έγινα κατανοητός και φταίω εγώ φυσικά.

Στην ουσία σου προτείνω τα TOTAL σε 5W40 από τα 10W50 (Racing) χωρίς να καταδικάσω και τα αντίστοιχα από άλλες μάρκες. Δηλαδή, ήθελα να σου πω "μην ψαρώνεις στην ένδειξη Racing των TOTAL 10W50, βάλε τα TOTAL 5W40". Wink

Να μην πώ και ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δοκιμάσω τα ELF ή TOTAL 5W30 με προδιαγραφές Α5 (Α1+Α3) που μοιάζουν ιδανικά για την χειμερινή περίοδο.


OK! Wink

Τα TOTAL 5W/40 τα βρήκα σε κάποιο μαγαζί-συνεργείο στη Νίκαια με 12 ευρώ το λίτρο! Πανάκριβο!

Θα κοιτάξω να ρωτήσω τον "αποθηκά" στο Αιγάλεω αν μπορεί να τα φέρει. Το κακό είναι ότι μισοξέρω την απάντησή του. "Μεγάλε, να τα φέρω μόνο για σένα δεν με συμφέρει". Και θα έχει δίκιο. Crying or Very sad

Επίσης θα ρωτήσω τον Πουλάκη στο Χαϊδάρι, αν μπορεί να τα φέρει εκείνος, γιατί έχει μόνο το 10W/50.
Miltellas - Παρ 27 Δεκ 2002, 14:20:25
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Τα TOTAL 5W/40 τα βρήκα σε κάποιο μαγαζί-συνεργείο στη Νίκαια με 12 ευρώ το λίτρο! Πανάκριβο!

Θα κοιτάξω να ρωτήσω τον "αποθηκά" στο Αιγάλεω αν μπορεί να τα φέρει. Το κακό είναι ότι μισοξέρω την απάντησή του. "Μεγάλε, να τα φέρω μόνο για σένα δεν με συμφέρει". Και θα έχει δίκιο. Crying or Very sad

Επίσης θα ρωτήσω τον Πουλάκη στο Χαϊδάρι, αν μπορεί να τα φέρει εκείνος, γιατί έχει μόνο το 10W/50.


Έχει κανείς να προσθέσει κάτι ή να αφαιρέσει;
Svstouk - Τετ 01 Ιαν 2003, 11:59:59
Θέμα δημοσίευσης:
Από προχτές έχω πρόβλημα στη στήριξη του οργάνου αριστερά στο ταμπλό.

Το έχω στηρίξει με ταινία διπλής όψης, γιατί δεν ήθελα να τρυπήσω το ταμπλό. Το πρόβλημα είναι ότι η ταινία που είχε μαζί του, δεν πρέπει να είναι καλής ποιότητας και γι'αυτό άρχισε να ξεκολλάει.

Έχω δύο λύσεις με σειρά προτεραιότητας :

α. Παίρνω μια καλή ταινία διπλής όψης (π.χ. 3Μ) και ξαναδοκιμάζω Cool

β. Βιδώνω το όργανο στο ταμπλό Confused

Τι προτείνετε; Καμιά άλλη ιδέα;



Τι μου έμαθε το όργανο :

α. Το ότι το πρωί ο κινητήρας φτάνει στη θερμοκρασία λειτουργίας του, δεν σημαίνει ότι και το λάδι είναι στη θερμοκρασία που πρέπει για ανέβασμα στροφών. Αυτό το καταλάβαινα έτσι κι αλλιώς, απλά τώρα έχω και τις αποδείξεις. Φανταστείτε ότι αφού ο κινητήρας φτάσει στους 90 βαθμούς, το λάδι για να φτάσει στους 80 θέλει κάνα 20λεπτο! Shocked

Οπότε συμβουλεύω όλους να περιμένουν λίγο περισσότερο για να ανεβάσουν στροφές, από τη στιγμή που πιστεύουν ότι το λάδι έχει ήδη ζεσταθεί!

β. Όταν η θερμοκρασία του κινητήρα σας είναι στους 90 ή και λίγο πιο κάτω, αυτό σημαίνει ότι η θερμοκρασία του λαδιού σας είναι κάτω από τους 80 βαθμούς. Όταν βλέπετε τη θερμοκρασία του κινητήρα σταθερά πάνω από τους 90, η θερμοκρασία λαδιού παίζει από 95 βαθμούς και πάνω (αυτό σε περίπτωση κίνησης ή σκισίματος στην εθνική)


Όλες οι παραπάνω διαπιστώσεις είναι για κινητήρα 1.4 με λιπαντικό MOTUL 300V CHRONO 10W/40 (για όσους δεν γνωρίζουν) Wink
Miltellas - Πεμ 02 Ιαν 2003, 07:03:23
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:

...Το ότι το πρωί ο κινητήρας φτάνει στη θερμοκρασία λειτουργίας του, δεν σημαίνει ότι και το λάδι είναι στη θερμοκρασία που πρέπει για ανέβασμα στροφών. Αυτό το καταλάβαινα έτσι κι αλλιώς, απλά τώρα έχω και τις αποδείξεις. Φανταστείτε ότι αφού ο κινητήρας φτάσει στους 90 βαθμούς, το λάδι για να φτάσει στους 80 θέλει κάνα 20λεπτο! Shocked

Οπότε συμβουλεύω όλους να περιμένουν λίγο περισσότερο για να ανεβάσουν στροφές, από τη στιγμή που πιστεύουν ότι το λάδι έχει ήδη ζεσταθεί!


Παρομοίως συμβαίνει και στα υπόλοιπα 206!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr