PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Δεν βγάζει κρύο το AC!

leonidasthess - Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:12:53
Θέμα δημοσίευσης: Δεν βγάζει κρύο το AC!
Γεια χαρά παιδιά,

Αγόρασα μεταχειρισμένο πριν απο λίγο καιρό το 207 cc turbo.
Χθές με τις ζέστες είπα να ανοίξω το AC. Ενω το άφησα να δουλεύει αρκετή ώρα, δεν έβγαζε κρύο αέρα με τίποτα! Το είχα στο LO, στο τέρμα δυνατό και την ένδειξη AC αναμμένη αλλα το αμάξι έβγαζε απλα κανονικό αέρα!

Ξέρουμε τι μπορεί να φταίει?
tarirs - Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:32:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεν βγάζει κρύο το AC!
leonidasthess έγραψε:
Γεια χαρά παιδιά,

Αγόρασα μεταχειρισμένο πριν απο λίγο καιρό το 207 cc turbo.
Χθές με τις ζέστες είπα να ανοίξω το AC. Ενω το άφησα να δουλεύει αρκετή ώρα, δεν έβγαζε κρύο αέρα με τίποτα! Το είχα στο LO, στο τέρμα δυνατό και την ένδειξη AC αναμμένη αλλα το αμάξι έβγαζε απλα κανονικό αέρα!

Ξέρουμε τι μπορεί να φταίει?


Μια απο τα ιδια σε μεταχειρω 106 που εχω εδω και 5 μερες,φταινε 3 πραγματακια...η θελεις συμπληρωμα φρεον,αν το χανει σταδιακα εχεις διαρροη στο κυκλωμα,η αν δεν ακους το κομπρεσερ,αν εχει εστω και λιγο φρεον μεσα το ''τσακ'' στην αρχη,πας για κομπρεσερ που δεν το ευχομαι...

Σε εμενα,θελει συμπληεωμα,επειδη ομως δεν ξερω αν βαλω και το χασει..θα κανω σημερα σε συνεργειο με Α/C εναν ελεγχο με υπεριωδες και το μαγικο υγρο αν εχω διαρροη....
AlienHack - Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:40:39
Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν εχει φρεον μεσα για λογους προστασιας του κομπρεσορα δεν παιρνει καν μπρος...

οποτε ειναι πολυ απιθανο να θελεις κομπρεσορα. το φρεον εχεις χασει απλα. γεμισμα με 30-40 ευρώ Wink
tarirs - Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:44:05
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
αν δεν εχει φρεον μεσα για λογους προστασιας του κομπρεσορα δεν παιρνει καν μπρος...

οποτε ειναι πολυ απιθανο να θελεις κομπρεσορα. το φρεον εχεις χασει απλα. γεμισμα με 30-40 ευρώ Wink


Δεν πρεπει να δει αμα εχει διαρροη απο καπου...μην γεμισει και μετα απο λιγο το χασει παλι,και αλλα 40 ευρω.....

ΥΓ:Mε 30 ευρω δεν εχω βρει πουθενα εδω πειραια...
leonidasthess - Τετ 02 Μάϊ 2012, 10:49:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλησα με τον μηχανικό μου παιδιά και μάλλον μου είπε οτι κάπου πρέπει να υπάρχει διαροη.

Θα το παω αύριο το πρωι απο εκει να δούμε τι παίζει!
AlienHack - Τετ 02 Μάϊ 2012, 11:26:47
Θέμα δημοσίευσης:
οταν το πας στον ψυκτικο, σου βαζει αν θες και ενα λαδι φοσφωρουχο (αντι για το φρεον) και βλεπεις σε ποια σημειο του κυκλοματος βγαινει αυτο το υγρο..
μετα αφου το διορθώσει στο φορτωνει φρεον.


παντος ταπερισσοτερα απο καπουν χανουν αλλα οχι τοσο πολι ωστε να μην βγαλεις το καλοκαιρι.

εμενα και αλλο ενα 206 που ξερω τα γεμιζω το καλοκαιρι, δουλευει μεχρι το επομενο καλοκαιρι αλλα εχει χασει πια δυναμη οποτε θελει παλι ξαναγεμισμα.. καμια χρονια τυχαινει να αδειασει πριν το επομενο καλοκαιρι και να μην παιρνει καν ο κομπρεσσορας...
drdino - Τετ 02 Μάϊ 2012, 14:05:45
Θέμα δημοσίευσης:
Φρεον συν λάδι συν φοσφοριζουσα αμπουλα μπαίνει.
leonidasthess - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:41:54
Θέμα δημοσίευσης:
οκ παίδες τελικά φρεον ήθελε...Στην αρχή δεν δουλευε καν ο κομπρέσσορας!

Μετα βάλαμε φρέον και όλα ήταν οκ!
greenpug106 - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 10:45:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίος, και σε Audi A4 είχα παρόμοιο πρόβλημα και τελικά είχε ακαθαρσίες μια βαλβίδα.
tarirs - Πεμ 03 Μάϊ 2012, 11:05:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα βαλαμε φρεον,και αμπουλα σε 1 μηνα θα παμε να δουμε ΑΝ χανει και απο που,παντως αν χανει εστεω και ελαχιστο και βγαλω την σεζον δεν αλλαζω τιποτα..παντως ''φσσσσσσσ'' δεν ακουσαμε...αν εχει διαρροη θα ειναι πολυ μικρη...
babbeto - Δευ 25 Ιούν 2012, 15:58:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παίζουν τέτοιες τιμές που αναφέρονται παραπάνω για γέμισμα φρεόν?

Εάν ναι, που ? (προτιμότερο στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά)...

Αν δεν επιτρέπεται από κανόνες του forum παρακαλώ ας στείλει κάποιος σε πμ.....

Ευχαριστώ
Manos206 - Δευ 25 Ιούν 2012, 16:34:37
Θέμα δημοσίευσης:
Στη διασταυρωση Π. Ραλλη και Αγ. Αννης στο Αιγαλεω με 30 ευρω γεμισμα.
babbeto - Τρι 26 Ιούν 2012, 08:43:28
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
Στη διασταυρωση Π. Ραλλη και Αγ. Αννης στο Αιγαλεω με 30 ευρω γεμισμα.


Ευχαριστώ πολύ,φίλε Μάνος... θα περάσω από εκεί όσο σύντομα μπορέσω!
Manos206 - Τρι 26 Ιούν 2012, 14:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
Θα παω κι εγω προσεχως αλλα θελω πρωτα να κοιταξω σωληνακια-λαστιχακια μηπως υπαρχει καμια τρυπα.. Προσεξε κι εσυ γιατι αν χανει πολυ θα στο πεταξει και τσαμπα τα 30.. Wink
babbeto - Τρι 26 Ιούν 2012, 15:26:50
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
Θα παω κι εγω προσεχως αλλα θελω πρωτα να κοιταξω σωληνακια-λαστιχακια μηπως υπαρχει καμια τρυπα.. Προσεξε κι εσυ γιατι αν χανει πολυ θα στο πεταξει και τσαμπα τα 30.. Wink


Σωληνάκια - λαστιχάκια δεν τα ελέγχει ο ίδιος για να μου πει εάν είναι ok ή όχι ?

Check your pm
sps - Τρι 26 Ιούν 2012, 16:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αν διαβασεις στο θεμα "συντηρηση air condition" καταρχην δε θα ανοιγες νεο θεμα και κατα δευτερον θα επαιρνες τις απαντησεις που ζητουσες.
Απο την τελευταια μου επισκεψη στο συνεργειο για το ιδιο θεμα εμενα η διαγνωση ειναι λαστιχακια τσιμουχακια αλλαγμα γιατι αυτα ξεραινονται με αποτελεσμα να εχουμε διαρροη φρεον.
επισης απο τα λαστιχακια του φιλτρου αφυγρανσης που ξεραινονται και αυτα και θελει ολο το φιλτρο αφυγρανσης αλλαγη.
Απο οτι καταλαβα η αλλαγη αυτη πρεπει να γινεται καθε 3-4 χρονια.
Στο 206 αν αλλαξεις ολα αυτα απομενουν 2 λαστιχακια σωληνωσεων που βρισκονται πισω απο το ταμπλω και η μονη λυση να τα αλλαξεις ειναι το λυσιμο ταμπλω.
αρα εχουμε για το 206:
Λαστιχακια-φιλτρο αφυγρανσης-φρεον-εργασια κοντα στα 150 ευρω
και αν δε πετυχει και θελει λυσιμο το ταμπλω για τα αλλα 2, υπολογισε ενα 150ρι ακομα.
Για 207 δε ξερω να σου πω τι παιζει πισω απο το ταμπλω.

Εγω αποφασισα να αλλαξω μονο φιλτρο αφυγρανσης και φρεον, και βλεπουμε...
makis106 - Τρι 26 Ιούν 2012, 17:26:14
Θέμα δημοσίευσης:
babbeto έγραψε:
Manos206 έγραψε:
Θα παω κι εγω προσεχως αλλα θελω πρωτα να κοιταξω σωληνακια-λαστιχακια μηπως υπαρχει καμια τρυπα.. Προσεξε κι εσυ γιατι αν χανει πολυ θα στο πεταξει και τσαμπα τα 30.. Wink


Σωληνάκια - λαστιχάκια δεν τα ελέγχει ο ίδιος για να μου πει εάν είναι ok ή όχι ?

Check your pm

Απ' οτι εχω δει, η σωστη διαδικασία πριν μπει το φρεον στο κύκλωμα, ειναι οτι το μηχανημα που συνδεεται στο κύκλωμα, κατ αρχην βγαζει απο μεσα το φρεον που υπαρχει, (αν υπαρχει) και στη συνεχεια δημιουργει υποπιεση (κενό) στο κύκλωμα, αφηνωντας το για διαστημα καποιων λεπτων και μετρωντας την υποπιεση. αν η τιμη της υποπιεσης δεν μεταβληθει, τοτε σημαινει οτι το σύστημα ειναι οκ και χωρις διαρροες. στη συνεχεια προχωραει στην προσθηκη φρεον, λαδιου κλπ.

Βεβαια μπορει να μην εχουν ολα τα μηχανηματα αυτη τη δυνατοτητα, αναλογα με το ποσο συγχρονα ειναι...

Αν διαγνωσθει διαρροή, τοτε προχωραει σε διαδικασια εντοπισμου της. Διαφορετικα, το πιο ευκολο ειναι να σου πει αλλαξε ολα τα λαστιχακια για να εισαι κ πιο σιγουρος...
TopGear - Τρι 26 Ιούν 2012, 17:39:55
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
babbeto έγραψε:
Manos206 έγραψε:
Θα παω κι εγω προσεχως αλλα θελω πρωτα να κοιταξω σωληνακια-λαστιχακια μηπως υπαρχει καμια τρυπα.. Προσεξε κι εσυ γιατι αν χανει πολυ θα στο πεταξει και τσαμπα τα 30.. Wink


Σωληνάκια - λαστιχάκια δεν τα ελέγχει ο ίδιος για να μου πει εάν είναι ok ή όχι ?

Check your pm

Απ' οτι εχω δει, η σωστη διαδικασία πριν μπει το φρεον στο κύκλωμα, ειναι οτι το μηχανημα που συνδεεται στο κύκλωμα, κατ αρχην βγαζει απο μεσα το φρεον που υπαρχει, (αν υπαρχει) και στη συνεχεια δημιουργει υποπιεση (κενό) στο κύκλωμα, αφηνωντας το για διαστημα καποιων λεπτων και μετρωντας την υποπιεση. αν η τιμη της υποπιεσης δεν μεταβληθει, τοτε σημαινει οτι το σύστημα ειναι οκ και χωρις διαρροες. στη συνεχεια προχωραει στην προσθηκη φρεον, λαδιου κλπ.

Βεβαια μπορει να μην εχουν ολα τα μηχανηματα αυτη τη δυνατοτητα, αναλογα με το ποσο συγχρονα ειναι...

Αν διαγνωσθει διαρροή, τοτε προχωραει σε διαδικασια εντοπισμου της. Διαφορετικα, το πιο ευκολο ειναι να σου πει αλλαξε ολα τα λαστιχακια για να εισαι κ πιο σιγουρος...


Πρόπερσυ το καλοκαίρι, το a/c δούλευε κανονικά. Πέρισυ, δεν το'χα χρησιμοποιήσει, πάω να το βάλω κάποια στιγμή να δουλέψει και δεν έβγαζε τίποτα.

Πήγα στον ηλεκτρολόγο και έκανε ακριβώς αυτό που λες με την υποπίεση και μου'πε πως κρατάει καλά και δεν υπάρχει μάλλον κάτι κι ότι είχε αδειάσει το φρέον. Βέβαια μετά από κανά μήνα, είχε πολλές ζέστες και πάλι, αλλά μου φάνηκε (ίσως έκανα και λάθος) δεν έβγαζε τόσο κρύο, οπότε καλού κακού ξαναπήγα και συμπλήρωσα λίγο.

Φέτος λίγο που το λειτούργησα, είναι οκ. Ό,τι να'ναι το άτιμο. Razz Θα πάω να το ελέγξω όμως καλού κακού.
makis106 - Τρι 26 Ιούν 2012, 17:44:10
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως στο manual ο κατασκευαστής προτείνει να τίθεται σε λειτουργία το a/c τουλάχιστον για 10 λεπτα καθε μηνα, για θεμα συντηρησης...
οποτε το να το κλεινεις τον Σεπτεμβρη και να το ξανανοιγεις το Ιούνιο, μαλλον δεν ειναι κ οτι καλυτερο...
TopGear - Τρι 26 Ιούν 2012, 18:39:27
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Πάντως στο manual ο κατασκευαστής προτείνει να τίθεται σε λειτουργία το a/c τουλάχιστον για 10 λεπτα καθε μηνα, για θεμα συντηρησης...
οποτε το να το κλεινεις τον Σεπτεμβρη και να το ξανανοιγεις το Ιούνιο, μαλλον δεν ειναι κ οτι καλυτερο...


Το ξέρω αυτό, είναι η πιο βασική μέθοδος συντήρησης.

Έλα που δεν έχω το μυαλό μου όμως. Laughing

Νταξ, το κάνω πού και πού, αλλά υπάρχουν φορές που δεν το θυμάμαι καν.
cult - Παρ 13 Ιούλ 2012, 15:56:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑιδια το ιδιο και εγω με 206.Μεχρι προχθες ολα καλα σημερα με τις σουπερ ζεστες το ανοιξα και εβγαζε ζεστο αερα.
Υποψιαζομαι(και ευχομαι) οτι θελει γεμισμα το φρεον γιατι πριν με το που ανοιγα το A/C εκανε ενα τακ και το αμαξι ελαφρως κρατιοταν, μπορει ομως να ειναι και η ιδεα μου.Μπορω μονος μου να δω αν λειπει φρεον η μονο σε μαστορα/?ΚΑι κατι ακομη.Τον κλιματισμο του 206 τον βαζω κανονικα στον αερα απο εξω η στην ανακυκλωση εσωτερικου αερα?
TopGear - Παρ 13 Ιούλ 2012, 21:19:30
Θέμα δημοσίευσης:
cult έγραψε:
ΠΑιδια το ιδιο και εγω με 206.Μεχρι προχθες ολα καλα σημερα με τις σουπερ ζεστες το ανοιξα και εβγαζε ζεστο αερα.
Υποψιαζομαι(και ευχομαι) οτι θελει γεμισμα το φρεον γιατι πριν με το που ανοιγα το A/C εκανε ενα τακ και το αμαξι ελαφρως κρατιοταν, μπορει ομως να ειναι και η ιδεα μου.Μπορω μονος μου να δω αν λειπει φρεον η μονο σε μαστορα/?ΚΑι κατι ακομη.Τον κλιματισμο του 206 τον βαζω κανονικα στον αερα απο εξω η στην ανακυκλωση εσωτερικου αερα?


Πήγαινε κάπου που ασχολούνται με ψυγεία, A/C αυτοκινήτων κτλ και έλεγξέ το. Ίσως έχεις διαρροή ή έχασε το αμάξι το φρέον λόγω παλαιότητας. Θα σου βάλει φώσφορο και θα δούνε μετά αν και από πού χάνει.

Όσο για την ρύθμιση του αέρα, μου'χουν πει πώς καλοκαίρι που ο αέρας είναι πιο "πνιχτός" λόγω ζέστης και μεταφέρει σκόνη, γύρη, σωματίδια κτλ, καλύτερο είναι να το'χεις στην ανακύκλωση, το χειμώνα μπορείς να το βάζεις σε εξωτερική ροή.
action_peugeot - Κυρ 15 Ιούλ 2012, 13:22:50
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις τρύπια σωλήνα και χάνεις το ψυκτικό υγρό
Στο 206 οι σωλήνες φαίνονται με λίγο πίεση και σαπουνάδα μπορείς να βρεις την τρύπα
cult - Πεμ 19 Ιούλ 2012, 11:16:57
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια να κανω μια βλακωδη ερωτηση?Αν υποθεσουμε οτι χανει το ψυκτικο υγρο το χειμωνα θα δουλευει το ζεστο?Ξερω οτι σε A/C ΔΟΥλευει αλλα γι αυτο που ειναι clima εχω αμφιβολιες.
Steve - Πεμ 19 Ιούλ 2012, 13:09:19
Θέμα δημοσίευσης:
Το a/c τον χειμώνα το έχεις στο ζεστό κυρίως για την αφύγρανση.

Ο ζεστός αέρας έρχεται από το ψυγείο καμπίνας που τροφοδοτείται με το αντιψυκτικό του κινητήρα (γι αυτό και έχει θερμότητα) και την διοχετεύει στην καμπίνα.


Οπότε αν σου φύγει το φρέον, δεν δουλεύει το a/c ή το clima (ανάλογα τί έχεις).

Αν σου φύγει το αντιψυκτικό, δε θα δουλεύει ο ζεστός αέρας (η θερμοκρασία που θα μπαίνει ο αέρας θα είναι ίδια με αυτόν της εξωτερικής).
cult - Πεμ 19 Ιούλ 2012, 21:27:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη για να καταλαβω αν φυγει το φρεον δε βγαζει κρυο αερα και αν φυγει το αντιψυκτικο δε βγαζει ζεστο σωστα?
andreas_xania - Παρ 20 Ιούλ 2012, 00:08:09
Θέμα δημοσίευσης:
ναι..
αλλα αν φυγει το αντιψυκτικο ο ζεστος αερας θα ειναι το μικροτερο απο τα προβληματα σου.. Rolling eyes
mitsos 306 - Παρ 31 Αύγ 2012, 23:52:16
Θέμα δημοσίευσης:
και στο δικο μου το 207 εχω παρατηρησει μια πτωση αποδοσης του a/c

αμα δεν το τσεκαρω καθε χρονο δεν βγαζει δευτερο καλοκαιρι.την πατησα ετσι την πρωτη χρονια(δευτερο καλοκαιρι)
cult - Σαβ 01 Σεπ 2012, 12:36:14
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον παιδια τελικα πηγα το δικο μου 206 στον ψυκτικο .Στο πανω σημειο της ενωσης του ψυκτικου κυκλωματος εχει μια βαλβιδα η οποια ειχε λασκαρει και εχανε θγρο.Η βαλβιδα δεν γινοταν να κολληθει (απο οτι μου ειπαν τουλαχιστον)γιατι ηταν σιδερενια και η σωληνα απο αλουμινιο.Επιπλεον παει μαζι ολο το συστημα της σωληνας το οποιο ειναι ενιαιο και οχι τμηματικο.To πηρα λοιπον και το πηγα στην αντιπροσωπεια.Μου ειπαν γυρω στα 250 ευρω αν θυμαμαι καλα και εφυγα αυτοματως.Σε διαφορα μεταχειρισμενα που γυρισα το βρηκα γυρω στο 100αρικο.Τελικα ο ψυκτικος βρηκε ενα παλιο και το ματισε στο επιπεδο του σωληνα αλουμινιου.μου το τοποθετησε και μαζι με την πληρωση ψυκτικου υγρου ,ελεγχο κτλ πηγε στα 100 ευρω τελικη.
bagosgt - Σαβ 01 Σεπ 2012, 14:28:37
Θέμα δημοσίευσης:
Clapping Clapping Thumbs Up Thumbs Up τελος καλο,ολα καλα!
cult - Σαβ 01 Σεπ 2012, 23:22:48
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑι οντως.ΜΕ αυτη τη ζεστη δεν την παλευα.ΜΙΑ χαρα δουλευει (προς το παρον).
mitsos 306 - Σαβ 01 Σεπ 2012, 23:37:07
Θέμα δημοσίευσης:
δεν γινοταν να κολληθει με τιποτα?
ουτε π.χ. μπρουντζοκολληση?
και δεν σου ειπε πως εγινε και εχανε?

τελοσ παντων αφου τ ο εφτιαξες ολα οκ
cult - Κυρ 02 Σεπ 2012, 10:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
Δε γινοταν γιατι η σωληνα ηταν αλουμινενια και η κεφαλη σιδερενια.Το πηγα και στον πατερα μου που ηταν του επαγγελματος και μου το επιβεβαιωσε οτι δεν κολλουνται δυο διαφορετικα υλικα.Την πηγα και σε ατομο που κανει μονο κολλησεις τα ιδια.Την πηγα και σε βιομηχανικα υλικα και μου ειπαν οτι ισως μπορουσε να γινει δουλεια με κολλα αλλα λογω των πιεσεων ηταν επιφοβο να ξαναξεκολλησει.Θεωρω το καλυτερο ειναι η αυτο που εκανα (κολληση με αλλη σωληνα αλουμινιουστο αλουμινιο ομως οχι στην κεφαλη ) η απο μεταχειρισμενα.
mitsos 306 - Τρι 04 Σεπ 2012, 11:51:42
Θέμα δημοσίευσης:
ενοειται οτι αυτο που εκανες ηταν το καλυτερο και το πιο αξιοπιστο.

δυστυχως οχι το οικονομικοτερο...
salamanque_207 - Τετ 28 Ιούν 2017, 12:52:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τα προηγουμενα καλοκαιρια σκοτωνε ο κλιματισμος και ειχα επαναπαυτει. Τωρα με τις πολλες ζεστες που δοκιμασα δεν εχει καθολου αποδοση. Το περιεργο ειναι οτι οι αεραγωγοι του οδηγου βγαζουν μια υποψια κρυου αερα. Του συνοδηγου ομως βγαζουν ζεστο ατμοσφαιρικο αερα.. Rolling eyes Επισης οταν δουλεψε με τον ανεμιστηρα στο τερμα πεταχτηκαν απο τους αεραγωγους μικρα κομματια απο ξεραμενα σφουγγαρακια!! Εχω κλεισει αυριο για δωρεαν ελεγχο σε αντιπροσωπεια και ελπιζω να θελει μονο φρεον..
cult - Τετ 28 Ιούν 2017, 13:13:29
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε λυπαμαι που θ α σε απογοητευσω αλλα το να μη βγαζει καθολου κρυο αερα δεν ειναι φυσιολογικο. Σιγουρα εχει κατι το θεμα ειναι τι.
TopGear - Τετ 28 Ιούν 2017, 13:43:21
Θέμα δημοσίευσης:
salamanque_207 έγραψε:
Τα προηγουμενα καλοκαιρια σκοτωνε ο κλιματισμος και ειχα επαναπαυτει. Τωρα με τις πολλες ζεστες που δοκιμασα δεν εχει καθολου αποδοση. Το περιεργο ειναι οτι οι αεραγωγοι του οδηγου βγαζουν μια υποψια κρυου αερα. Του συνοδηγου ομως βγαζουν ζεστο ατμοσφαιρικο αερα.. Rolling eyes Επισης οταν δουλεψε με τον ανεμιστηρα στο τερμα πεταχτηκαν απο τους αεραγωγους μικρα κομματια απο ξεραμενα σφουγγαρακια!! Εχω κλεισει αυριο για δωρεαν ελεγχο σε αντιπροσωπεια και ελπιζω να θελει μονο φρεον..


Πιθανόν να χρειάζεται μόνο φρέον. Εμένα 2 φορές το έχει χάσει στα 17 χρόνια του, η 2η μάλιστα φέτος. Τυχαίνει. Και μένα ο μεσαίος αριστερά αεραγωγός έβγαζε μια υποψία κρύου αέρα, ενώ ο μεσαίος δεξιά έβγαζε αέρα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Είχε χαθεί το φρέον, από τη βαλβίδα μπροστά κιόλας, 2 εκατοστά μια σαχλαμάρα προκάλεσε την απώλεια. Αν δεν χάνεις από κάπου στο κύκλωμα, τότε με απλή συμπλήρωση φρέον, θα είσαι εντάξει.

cult έγραψε:
Φιλε λυπαμαι που θ α σε απογοητευσω αλλα το να μη βγαζει καθολου κρυο αερα δεν ειναι φυσιολογικο. Σιγουρα εχει κατι το θεμα ειναι τι.


Αν έχει χάσει απλά φρέον, δεν είναι και εντελώς αφύσικο. Συμβαίνει. Το ζήτημα είναι να μην υπάρχει καμιά χοντροδιαρροή, με τον καιρό όσο να'ναι, σίγουρα υπάρχουν ελαφριές απώλειες όπως και να το κάνουμε.
cult - Τετ 28 Ιούν 2017, 14:17:15
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα περισυ ειχε ακριβως τα ιδια συμπτωματα με του φιλου.
Ηταν τελος καλοκαιριου και το αφησα.
Φετος το πηγα στον τεχνικο , μου το γεμισε με φρεον και χρωμα και θα παωστα μεσα του αλλου μηνα να δουμε απο που ειναι η διαρροη.
Αλλο αυτοκινητο που εχω φετος ειχε μειωμενη αποδοση, δηλαδη εβγαζε κρυο αερα αλλα οχι πολυ κρυο. ΚΑι ναι ειναι φυσιολογικο με τα χρονια να υπαρχει μια μικρη απωλεια και να μειωνεται η αποδοση. Αυτο ομως το " μπαμ και κατω" προιδεαζει διαρροη.
Τελος παντων μη το ζαλιζουμε. Αυριο που θα το παει ο φιλος για ελεγχο θα μας πει.
salamanque_207 - Τετ 28 Ιούν 2017, 14:51:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν απογοητευομαι παιδια!! Αυτα να ηταν τα μονα προβληματα μας. Ευχαριστω για τις απαντησεις. Αυριο θα ξερω.
TopGear - Τετ 28 Ιούν 2017, 17:11:34
Θέμα δημοσίευσης:
cult έγραψε:
εμενα περισυ ειχε ακριβως τα ιδια συμπτωματα με του φιλου.
Ηταν τελος καλοκαιριου και το αφησα.
Φετος το πηγα στον τεχνικο , μου το γεμισε με φρεον και χρωμα και θα παωστα μεσα του αλλου μηνα να δουμε απο που ειναι η διαρροη.
Αλλο αυτοκινητο που εχω φετος ειχε μειωμενη αποδοση, δηλαδη εβγαζε κρυο αερα αλλα οχι πολυ κρυο. ΚΑι ναι ειναι φυσιολογικο με τα χρονια να υπαρχει μια μικρη απωλεια και να μειωνεται η αποδοση. Αυτο ομως το " μπαμ και κατω" προιδεαζει διαρροη.
Τελος παντων μη το ζαλιζουμε. Αυριο που θα το παει ο φιλος για ελεγχο θα μας πει.


Εννοώ ότι μπορεί να μην είναι απαραίτητα πολύ ανησυχητικό, αφού και μένα το έχασε "μπαμ και κάτω". Και τι εννοώ, την 1η φορά το είδα "ξαφνικά" το 2010 αφού είχα να το δουλέψω κανά 9μηνο και τη 2η φέτος μετά πάλι από παρόμοια χρονική απραξία.

Μπορεί να το έχασε από τη μια μέρα στην άλλη, μπορεί σταδιακά. Όταν γέμισα όμως, μου κράτησε 7 χρόνια την 1η φορά και ελπίζω άλλο τόσο και τη 2η. Ναι, ενδεχομένως να υπάρχει κάποια διαρροή, αλλά αν ήταν πολύ μεγάλου κόστους, να μη χρειαζόταν να γεμίσω φρέον το 2017 από την τελευταία φορά του 2010 και να έπρεπε να το κάνω κάθε καλοκαίρι ακολουθιακά, 2011, 2012, 2013, 2014 κτλ κτλ κτλ....
salamanque_207 - Πεμ 29 Ιούν 2017, 19:32:52
Θέμα δημοσίευσης:
Φρεον, χρωμα και επανελεγχος σε ενα μηνα. Ψυγειο πλεον το 207. Στην μιση πρωτη σκαλα ο ανεμιστηρας, δε χρειαζεται παραπανω.
TopGear - Κυρ 16 Ιούλ 2017, 13:06:29
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο περίπου επηρεάζει το φίλτρο καμπίνας την ψύξη του κλιματιστικού;
Hellas4x4 - Κυρ 16 Ιούλ 2017, 19:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
salamanque_207 έγραψε:
Φρεον, χρωμα και επανελεγχος σε ενα μηνα. Ψυγειο πλεον το 207. Στην μιση πρωτη σκαλα ο ανεμιστηρας, δε χρειαζεται παραπανω.


Όταν λες χρώμα, φαντάζομαι εννοείς την παγίδα... Πάντως αν σου το έχασε σε διάστημα 2+ ετών θα είναι τόσο μικρή η διαρροή που δεν θα φανεί με την λάμπα...
Δυστυχώς στα 206 & 207 οι μικρές διαρροές γίνονται συνήθως μέσα στην καμπίνα, οπότε μάλλον ακατόρθωτο να το φτιάξεις... Απλά το υπομένεις ανανεώνοντας πιο συχνά το φρέον.

salamanque_207 έγραψε:
οταν δουλεψε με τον ανεμιστηρα στο τερμα πεταχτηκαν απο τους αεραγωγους μικρα κομματια απο ξεραμενα σφουγγαρακια!!


αυτά είναι τα αφρώδη υλικά στα σημεία ένωσης των αεραγωγών... σε όλα τα αυτοκίνητα καταστρέφονται με τα χρόνια...

TopGear έγραψε:
Πόσο περίπου επηρεάζει το φίλτρο καμπίνας την ψύξη του κλιματιστικού;


Όσο θα επηρέαζε και την θέρμανση. "Κακό" φίλτρο εκτός του υγειονομικού μέρους, σημαίνει και μειωμένη κυκλοφορία αέρα...
TopGear - Κυρ 16 Ιούλ 2017, 21:55:23
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
TopGear έγραψε:
Πόσο περίπου επηρεάζει το φίλτρο καμπίνας την ψύξη του κλιματιστικού;


Όσο θα επηρέαζε και την θέρμανση. "Κακό" φίλτρο εκτός του υγειονομικού μέρους, σημαίνει και μειωμένη κυκλοφορία αέρα...


Τετάρτη πήγα για ετήσιο σέρβις. Είχα γεμίσει φρέον μέσα Μαϊου και μου έχασε το μισό, εντός 7-8 εβδομάδων από τη βαλβίδα που κουμπώνεις τα σωληνάκια..!!! Σαν να έβγαζε αέρα, αλλά εξασθενημένα, ο ένας αγωγός ψυχρότερο, ο άλλος κανονικό. Ξαναγέμισα πριν 2 εβδομάδες και γενικά δεν έδειχνε να χάνει από κάπου, η ψύξη ήταν πολύ καλή και στο συνεργείο που τους είπα να το ξαναδούνε, μου είπανε ότι είναι μια χαρά.

Το φίλτρο καμπίνας το αγόρασα μόνος μου. Πήγα σε γνωστό κατάστημα με γαλλικά ανταλλακτικά χαμηλά στη Φρατζή και μου λέει έχω στην ίδια τιμή το απλό γνήσιο και του ενεργού άνθρακα σε ιμιτασιόν, μην ανησυχείς, μια χαρά είναι.

Κούμπωσα το ιμιτασιόν Τετάρτη απόγευμα και χτες που πήγα θάλασσα, σαν να είδα όχι τόσο δυνατή κυκλοφορία και ψύξη από τους κεντρικούς αεραγωγούς, παρόμοια με τότε που μου το έχασε. Και αναρωτιέμαι, τόσο μάπα είναι το ιμιτασιόν φίλτρο που αγόρασα ή συμπτωματικά μετά το σέρβις, άρχισε να μην την παλεύει το a/c;
Hellas4x4 - Κυρ 16 Ιούλ 2017, 22:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Και αναρωτιέμαι, τόσο μάπα είναι το ιμιτασιόν φίλτρο που αγόρασα ή συμπτωματικά μετά το σέρβις, άρχισε να μην την παλεύει το a/c;


Δεν βγάζει αρκετή ψύξη ή δεν είναι αρκετή η ένταση του αέρα;;; Question
TopGear - Δευ 17 Ιούλ 2017, 09:38:09
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
TopGear έγραψε:
Και αναρωτιέμαι, τόσο μάπα είναι το ιμιτασιόν φίλτρο που αγόρασα ή συμπτωματικά μετά το σέρβις, άρχισε να μην την παλεύει το a/c;


Δεν βγάζει αρκετή ψύξη ή δεν είναι αρκετή η ένταση του αέρα;;; Question


Λίγο και τα 2. Από τον έναν κεντρικό αεραγωγό έχω την αίσθηση σαν να είναι πχ 20% λιγότερη η ένταση του αέρα, από τους πλαϊνούς οκ. Πχ ο διακόπτης φλας αριστερά, "παγώνει" και είναι κρύος αν τον ακουμπήσω, ο διακόπτης φώτων δεξιά, όχι ιδιαίτερα.

Ίσως αν είναι πεσμένη η ένταση του αέρα, να καθυστερεί κάπως να ψύξει; Ξαφνικά όμως;
Hellas4x4 - Δευ 17 Ιούλ 2017, 18:46:57
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:

Λίγο και τα 2. Από τον έναν κεντρικό αεραγωγό έχω την αίσθηση σαν να είναι πχ 20% λιγότερη η ένταση του αέρα, από τους πλαϊνούς οκ. Πχ ο διακόπτης φλας αριστερά, "παγώνει" και είναι κρύος αν τον ακουμπήσω, ο διακόπτης φώτων δεξιά, όχι ιδιαίτερα.

Ίσως αν είναι πεσμένη η ένταση του αέρα, να καθυστερεί κάπως να ψύξει; Ξαφνικά όμως;


Κάνε δοκιμή... Βγάλε το φίλτρο, και δες ποια η απόδοση...
Οπότε μετά κρίνεις... Wink

(ΥΣ Μην το αφήσεις μόνιμα χωρίς φίλτρο... Απλά για την δοκιμή)
TopGear - Τρι 18 Ιούλ 2017, 01:06:38
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
TopGear έγραψε:

Λίγο και τα 2. Από τον έναν κεντρικό αεραγωγό έχω την αίσθηση σαν να είναι πχ 20% λιγότερη η ένταση του αέρα, από τους πλαϊνούς οκ. Πχ ο διακόπτης φλας αριστερά, "παγώνει" και είναι κρύος αν τον ακουμπήσω, ο διακόπτης φώτων δεξιά, όχι ιδιαίτερα.

Ίσως αν είναι πεσμένη η ένταση του αέρα, να καθυστερεί κάπως να ψύξει; Ξαφνικά όμως;


Κάνε δοκιμή... Βγάλε το φίλτρο, και δες ποια η απόδοση...
Οπότε μετά κρίνεις... Wink

(ΥΣ Μην το αφήσεις μόνιμα χωρίς φίλτρο... Απλά για την δοκιμή)


Καλά, προφανώς, αλλιώς θα μπιχλιάζαμε. Laughing Laughing

Το απόγευμα πάντως, που το έβαλα να δουλέψει (γιατί είμαι ολίγον χιονάνθρωπος εγώ), μπήκε η κοπέλα μου στο αμάξι και μου λέει είναι Βόρειος Πόλος. Εντάξει, έψυχε καλά, απλά σαν ο αριστερός κεντρικός αεραγωγός να έβγαζε ελαφρώς λιγότερο αέρα. Θα μου μπεις, μπορεί να είναι και θέμα αεραγωγού, τέτοια ώρα, τέτοια λόγια, εξ'αποστάσεως και online κιόλας. Laughing Laughing
stevedek - Τρι 18 Ιούλ 2017, 07:58:04
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω είχα θεμα με το ac του 208

Ξαφνικά μετα απο μια στάση πατάω το auto ... Βγάζει ζεστό αέρα

Την αλλη μέρα πρωι ξεκινάω ολα κανονικά ... Το ιδιο απογευμα ξανα τα ίδια

Τελικά μετα απο επισκεψη 2 ημερων, 180€ εντός εγγύησης (!!!) και αλλαγή θερμοστάτη κινητήρα, συμπλήρωση φρεον (σχεδον όλο είχε φύγει) και κολληση μιας σωλήνας (που θα ερθει κάποια στιγμή σε εγγύηση) δουλεύει

Τι να πω ...

Πάντως ότι ιαπωνικό πήρα δεν είχε χαλάσει ΟΥΤΕ ΒΙΔΑ ...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr