PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 1.6 THP - Depollution System faulty- Λιωμενο πιστονι

Orestis7 - Τρι 24 Απρ 2012, 19:01:27
Θέμα δημοσίευσης: 207 1.6 THP - Depollution System faulty- Λιωμενο πιστονι
Καλησπερα σε όλους!

Γραφω εδω γιατι εχω απελπιστει και δε ξερω ποιος μπορει να με βοηθησει...
Εχω ενα peugeot 207 1.6 THP 156 BHP με 70.000 χλμ 5 χρονων και 3μηνων.

Πριν απο μια βδομαδα ημουν σε ταξιδι στη γερμανια και στην εθνικη πανω και ενω πηγαινω κανονικα μου πεταει στα ξαφνικα depollution system faulty και το γκαζι σταματαει να δουλευει... Μη τα πολυλογω, μετα απο μια βδομαδα κατεληξα στην αντιπροσωπια της peugeot, και βρηκανε οτι λειπει συμπιεση στο δευτερο κυλινδρο και επισης η ακιδα του μπουζιου στο δευτερο κυλινδρο να ειναι "κομμενο η λιωμενο " στι μεση.

Μου ειπαν οτι πρεπει να ανοιξουν το καπακι της μηχανης για να δουνε τι φταει. Το ανοιξανε σημερα και βρηκανε το πιστονι στον δευτερο κυλινδρο να εχει λιωσει σε μια μερια και το κομματι απο το μπουζι να ειναι και αυτο λιωμενο πανω στο πιστονι (σα να εχει μεταλλικα αστερακια το πιστονι στο πανω μερος του).

Το θεμα ειναι οτι πριν 3 μηνες και ενω η μηχανη ειχε ακομα εγγυηση (τωρα πια εληξε) το πηγα στο συνεργειο επειδη εκαιγε λαδι, και μου αλλαξανε το καπακι της μηχανης, φλαντζα και ολα τα συναφη..

Τωρα μετα απο 3 μηνες και μετα απο 4.000χλμ η μηχανη κλαταρει.
απο το συνεργειο μου λενε οτι το πιστονι ελιωσε απο υπερβολικη θερμοκρασια και εμενα η ερωτηση μου ειναι πως μπορει να προκληθει τοση πολλη θερμοκρασια ετσι ωστε να λιωσει το πιστονι και το μπουζι????
Μου ειπανε οτι μαλλον το ινζεκσιον δε δουλεψε σωστα και εριχνε περισσοτερη βενζινη μεσα και ανεβασε θερμοκρασια. Αν φταει το ινζεκτιον πληρωνω απο την τσεπη μου τη ζημια..
Μπορει να φταει το μπουζι? Γιατι αν φταει το μπουζι, τη ζημια την πληρωνει ο κατασκευαστης.
Μπορει να φταιει ο συγχρονισμος των βαλβιδων? Γιατι αν φταει ο συγχρονισμος μπορει στο συνεργειο οταν μου αλλαξανε καπακι και φλαντζες και ξαναβαλανε τις βαλβιδες, να κανανε πατατα και να πληρωσουν αυτοι τη ζημια...

ρωταω να παρω οσες περισσοτερες γνωμες απο οποιον ξερει οτιδηποτε παραπανω απο εμενα, για να δω πως θα κινηθω και τι να υποστηριξω καθως η ζημια απ οτι φανταζομαι θα ξεπερναει τις 5.000 ευρω και εννοειται οτι λεφτα γιοκ...

Ευχαριστω εκ των προτερων για οποια βοηθεια!!


Ορεστης.
Orestis7 - Τρι 24 Απρ 2012, 19:24:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδου και η φωτογραφια απο τον κινητηρα :

http://img851.imageshack.us/img851/4060/20120424160416.jpg
king207cc - Τρι 24 Απρ 2012, 19:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
για αρχή καλό κουράγιο φίλε μου Crying or Very sad
πρίν πόσο καιρό είχες αλλάξει μπουζί? ήρθες απ τη Γερμανία με σπασμένο μοτέρ? Confused
Orestis7 - Τρι 24 Απρ 2012, 19:56:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω king!
Τα μπουζι αλλαχτηκαν πριν 3 μηνες...
Μενω ελβετια, και το αμαξι το φορτωσα σε ενα φορτηγακι και το εφερα πισω. Δεν πηγαινε ουτε 100 μετρα με 3 κυλινδρους...
NoDsl - Τρι 24 Απρ 2012, 20:22:49
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχάς φίλε μου κουράγιο και σου εύχομαι να την βρεις την άκρη.

1ον, θερμοκρασίες το αμάξι σηκώνει λόγω φτωχού μίγματος και όχι λόγο πλούσιου άκα "ρίξανε παραπάνω βενζίνη τα μπέκ". Αν το αμάξι δούλευε φτωχό τότε είτε είχε βουλώσει κάποιο μπέκ, είτε οι αντλίες δεν είχαν σωστή παροχή, είτε είχες θέμα με το χρονισμό, είτε έβαλες βενζίνη μάπα(το οποίο θα σου έβγαζε πρώτα depollution λογικα).
Τσέκαρε μία στο σφάλμα που σου έβγαλε τα short/long. Τα αναφέρει το DiagBox στην εκτύπωση σφάλματος.

2ον, τα πιστόνια σου έχουν τρύπες από πυράκια. Εφόσον είχες εργοστασιακό πρόγραμμα δεν υπάρχει περίπτωση να έβλεπε ο εγκέφαλος πυράκια και να μην σου έβγαζε νωρίς σφάλμα, άσε που τα αβανς είναι συντηρητικά. Οπότε υποθέτω μπουζί ή μιγμα.

3ον, κοίτα ΑΜΕΣΑ τους κωδικούς των μπουζί μπάς και σου βάλανε λάθος οπότε με το πρώτο ζόρισμα οι ακίδες έλιωσαν και τα επακόλουθα τα βλέπεις.


4ον, εφόσον το πήγαινες ΜΟΝΟ σε εξουσιοδοτημένο με τα σερβις σφραγισμένα υποθέτω πως έχεις το πάνω χέρι μιας και οτιδήποτε είχε ή παρουσίασε το αμάξι θα έπρεπε να το έχουν ελέγξει σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν από την κατασκευάστρια για κάθε σέρβις.


5ον, βρές καλό δικηγόρο και κάν' τους έρωτα εφόσον είσαι βέβαιος οτι ήσουν 1000% σωστός από τη μεριά σου.
ironman02 - Τρι 24 Απρ 2012, 23:30:10
Θέμα δημοσίευσης:
Η μηχανή πώς γίνεται να είναι 156hp και ακόμα στην εγγύηση ενώ το αμάξι είναι 5+ χρονών? Είχες αλλάξει μοτέρ και είχες βάλει το 156 από το 150?
Orestis7 - Τετ 25 Απρ 2012, 00:15:31
Θέμα δημοσίευσης:
ironman02 έγραψε:
Η μηχανή πώς γίνεται να είναι 156hp και ακόμα στην εγγύηση ενώ το αμάξι είναι 5+ χρονών? Είχες αλλάξει μοτέρ και είχες βάλει το 156 από το 150?

Eτσι ηταν απο τι μαμα του.Τα χαρτια του ετσι γραφουνε..
Το αμαξι δεν εχει πια εγγυηση, ειχε εγγυηση οταν μου αλλαξανε φλαντζα καπακι μηχανης κλπ..Μετα απο μια βδομαδα που κανανε το σερβις, ελειξε η εγγυηση του κατασκευαστη.
Ομως εξακολουθω να αναρωτιεμαι, πως μετα απο σερβις στη μηχανη, μπορει να εχω τοση μεγαλη ζημια μετα απο 3 μηνες...

Αν εχει κανενας ιδεα για το πως μπορω να τους πιεσω...
Mitsaras... - Τετ 25 Απρ 2012, 01:58:23
Θέμα δημοσίευσης:
το μοτερ παντως ειναι το 150 και οχι το 156 ! το 156 μπηκε σε 207 τελη 2010 με αρχες του 2011. δεν παιζει ρολο αυτο βεβαια, απλα το δικο σου ηταν απο τα πρωτα 207 που ειχαν τα περισσοτερα προβληματα ! Παντως και μενα που ειναι το 156 και ειναι 10 μηνων αυτοκινητο βγηκε φριτεζα, περισσοτερο λαδι θελει παρα βενζινη(παμε για αλλαγη κεφαλης) ! Υπομονη φιλε μου και προσπαθησε να γλιτωσεις οτι περισσοτερο μπορεις.
Orestis7 - Τετ 25 Απρ 2012, 02:01:13
Θέμα δημοσίευσης:
Και εμενα εκαιγε πολυ λαδι, σχεδον μισο λιτρο για καθε 1000 χλμ. Οταν το πηγα και μου αλλαξανε κεφαλη κλπ εκαιγε πολυ λιγοτερο.. Σχεδον ενα λιτρο στα 3.500 χλμ. Δυστυχως δε προλαβα να το τσεκαρω περισσοτερο.

Αλλα να λιωσει ετσι το πιστονι στα καλα καθουμενα ειναι τρελλο!

Σε περιπτωση που η βλαβη ξεκινησε απο το μπουζι, δικαιολογειται καπως να λιωσει το πιστονι??
OnyX - Τετ 25 Απρ 2012, 07:01:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι βεβαιο οτι ειχες πυρακια και αυτη ειναι η αιτια που ελιωσες πιστονι.

Τα πυρακια ειναι αποτελεσμα φτωχου μειγματος η υπερβολικης θερμοκρασιας στον θαλαμο καυσης,αρα ξεχνας οτι το μπεκ ψεκαζε υπερβολικο καυσιμο στον θαλαμο και ελιωσες πιστονι...

Αποψη μου ειναι οτι ετυχε να λιωσει αυτο το πιστονι μιας και βλεπω οτι και τα υπολοιπα ειναι σχεδον στην ιδια κατασταση.

Λογικα θα πρεπει να δεις πρωτα τον κωδικο των μπουζι (αν ειναι ο τυπος που προτεινει ο κατασκευαστης) , να γινει ελεγχος στην αντλια καυσιμου και στο φιλτρο καυσιμου,στα μπεκ και τελος οσο και αν σου φανει κουφο στο συστημα εξαγωγης.Μια "βουλωμενη" εξατμιση ανεβαζει την θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης.
salex - Τετ 25 Απρ 2012, 16:09:29
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 1.6 THP - Depollution System faulty- Λιωμενο πιστον
Καλησπέρα Ορέστη,

Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, καλύτερα να ακούσεις και τη γνώμη κάποιου που θα κάνει το δικηγόρο του διαβόλου για την περίπτωσή σου.

1) Κανένας δεν πρόκειται να σε καλύψει ούτε και νοιάζεται αν θα κινηθείς δικαστικώς επειδή:

Orestis7 έγραψε:

Εχω ενα peugeot 207 1.6 THP 156 BHP με 70.000 χλμ 5 χρονων και 3μηνων.


Όπερ δεν έχεις εγγύηση. Δεν είσαι καν κοντά στο διάστημα που καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση. Το αυτοκίνητό σου είναι μοντέλο 2007. Αν κάποιος σου είπε ότι έχει 156 ίππους, μάλλον σου είπε ψέμματα.


2) Προφανώς οι άνθρωποι στο συνεργείο έπρεπε να σου ανοίξουν το μοτέρ, αφού ένας κύλινδρος δεν είχε συμπίεση.

Παράθεση:

Μου ειπαν οτι πρεπει να ανοιξουν το καπακι της μηχανης για να δουνε τι φταει. Το ανοιξανε σημερα και βρηκανε το πιστονι στον δευτερο κυλινδρο να εχει λιωσει σε μια μερια και το κομματι απο το μπουζι να ειναι και αυτο λιωμενο πανω στο πιστονι (σα να εχει μεταλλικα αστερακια το πιστονι στο πανω μερος του).



3) Η εργοστασιακή εγγύηση για τα αυτοκίνητα της Peugeot είναι 2 χρόνια. Τυχόν επεκτάσεις γίνονται με εξωτερικούς ασφαλιστικούς φορείς, οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με την εταιρεία. Για αυτό δεν μπορείς να τους κάνεις τίποτα - τα ανταλλακτικά που σου άλλαξαν τα πλήρωσε η ασφαλιστική.

Παράθεση:

Το θεμα ειναι οτι πριν 3 μηνες και ενω η μηχανη ειχε ακομα εγγυηση (τωρα πια εληξε) το πηγα στο συνεργειο επειδη εκαιγε λαδι, και μου αλλαξανε το καπακι της μηχανης, φλαντζα και ολα τα συναφη..



4) Όλα τα πιστόνια του κόσμου λιώνουν από υπερβολική θερμοκρασία.
Όχι ότι μπορούσες να κάνεις κάτι σαν οδηγός για να το αποφύγεις.

Παράθεση:

Τωρα μετα απο 3 μηνες και μετα απο 4.000χλμ η μηχανη κλαταρει.
απο το συνεργειο μου λενε οτι το πιστονι ελιωσε απο υπερβολικη θερμοκρασια και εμενα η ερωτηση μου ειναι πως μπορει να προκληθει τοση πολλη θερμοκρασια ετσι ωστε να λιωσει το πιστονι και το μπουζι????


Αν κάνει το ένα μπεκ ότι δεν ψεκάζει για λιγο, παίρνεις το μοτέρ στη μασχάλη με συνοπτικές διαδικασίες (καλή ώρα όπως και έπαθες).
Με 70.000χλμ χωρίς να έχεις καθαρίσει ποτέ τα μπεκ πιστεύεις θα ψεκαζουν όπως πρέπει; Θα είσαι τυχερός αν ψεκάζουν σωστά κατά 70%.


5) Πληρώνει ο κατασκευαστής; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Για πάρε τους ένα τηλέφωνο να σου πουν αν νοιάζονται.
Αν βρισκόμασταν στο έτος 2008 θα τους ένοιαζε. Τώρα δεν δίνουν
δεκάρα τσακιστή, ούτε και πρόκειται να στεναχωρηθούν αν μάθουν
ότι ανατινάχθηκες. Σε τελική ανάλυση αν όλα τα αυτοκίνητα αντεχουν
εις τους αιώνας των αιώνων χωρίς προβλήματα, αυτοί σε ποιούς θα
πουλήσουν τα επόμενα;

Παράθεση:

Μου ειπανε οτι μαλλον το ινζεκσιον δε δουλεψε σωστα και εριχνε περισσοτερη βενζινη μεσα και ανεβασε θερμοκρασια. Αν φταει το ινζεκτιον πληρωνω απο την τσεπη μου τη ζημια..
Μπορει να φταει το μπουζι? Γιατι αν φταει το μπουζι, τη ζημια την πληρωνει ο κατασκευαστης.



Για να λήξω την ταλαιπωρία σου, η ζημιά που έπαθες κοστολογείται κοντά στο 1000άρικο. Ένα πιστόνι θα αλλάξεις, άντε και ένα σετ ελατήρια στα άλλα τρία και καθάρισες. Άντε να πας και τα μπεκ για καθάρισμα.

Επειδή έχεις πολλά χρόνια το αυτοκίνητο και έχεις και αρκετά χιλιόμετρα, η ζημιά μπορεί να προκληθεί παρότι το συνεργείο και όλοι όσοι έβαλαν τα χέρια τους στο αυτοκίνητο έκαναν σωστά τη δουλειά τους.

Γιατί κανένας μηχανικός στον κόσμο δεν μπορεί να ξέρει πότε θα κολλήσει ένα μπεκ ή πότε θα αποφασίσει μια ακίδα από μπουζί να πέσει μέσα στον κύλινδρο.

Αν θέλεις να καλύπτεσαι για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, υπάρχει κάτι εξαίσιο, θαυμάσιο και εκπληκτικό που λέγεται εργοστασιακή εγγύηση σε καινούργιο αυτοκίνητο.
Αυτοκίνητο 5ετίας δεν εγγυάται κανείς ούτε και αποζημιώνει κανείς καρδιά μου.

Ένας δικαστής περιμένει να δει αποδείξεις για να κατακυρώσει αποζημίωση υπέρ σου. Χρειάζεται τεχνικά πειστήρια ότι κάποιος έκανε λανθασμένα τη δουλειά του. Δεν μπορείς να εμφανιστείς στο δικαστήριο με ιδεες και προτάσεις και ανησυχίες και να κερδίσεις αποζημίωση υπέρ σου.
Χρειάζονται ακλόνητα τεχνικά πειστήρια, κάτι που βλέπω ότι δεν έχεις ούτε κατά διάνοια.
Orestis7 - Τετ 25 Απρ 2012, 16:34:50
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου Στελιο!

Σε ευχαριστω πολυ για τη γνωμη σου! Το ξερω οτι ειναι η γνωμη του "διαβολου" αλλα ειναι σημαντικο να ακουω γνωμες και απο τις δυο μεριες.
το καταλαβαινω οτι μηχανες ειναι και χαλανε.. (επειδη δε σε ξερω προσωπικα, με τι ασχολεισαι αν επιτρεπεται? Απλα για να δω απο τι backround προερχονται οι πληροφοριες που μου δινεις).

Το ξερω μπορει να ειμαι ο πιο ατυχος οδηγος και να μου χαλασε η μηχανη τυχαια μετα απο 3 μηνες σερβις και 3 μηνες αφοτου ελλειξε η εγγυηση του κατασκευαστη. Ομως απο την αλλη απο τη στιγμη που καποιος εχει βαλει το χερακι του στη μηχανη και εχουν μπει ανταλλακτικα υπαρχει παντα η περιπτωση να πηγε κατι λαθος η καποιο ανταλλακτικο να ηταν χαλασμενο και να δημιουργηθηκε η βλαβη. Με σιγουρια δε μπορω να πω τιποτα, γιατι δεν ειμαι μηχανικος με πτυχιο στα αυτοκινητα, (παρ οτι μηχανικος στο εππαγελμα).

Για τα μπεκ φανταζομαι οτι οταν αλλαξανε το καπακι της μηχανης θα τα καθαρισανε κιολας λογικα (χωρις να ξερω και χωρις να περνω και ορκο).


Οταν τους ρωτησα για το τι γινεται τωρα με τη ζημια, μου ειπαν οτι τετοια βλαβη δε παει για επισκευη και απλα παω για αλλαγη μοτερ.

Η αληθεια ειναι κατα ποσο μπορω να εμπιστευτω στο μελλον πια ενα μοτερ που εχει περασει τετοιες βλαβες και τετοιες επισκευες. Ξερω οτι κανεις δεν μου εγγυαται οτι θα δουλευει ρολοι για τα επομενα 2 χρονια.


Ομως θεωρω οτι οταν πηγαινεις το αμαξι σε ενα συνεργειο να σου φτιαξει τα φωτα για παραδειγμα, πρεπει να σου παρεχει και μια εγγυηση οτι τα φωτα που σου εφτιαξε θα δουλευουνε για τουλαχιστον 1 χρονο. Αρα θεωρω οτι επισκευαζοντας και ελεγχοντας τη μηχανη, υπαρχει και τυπικη εγγυηση οτι η μηχανη δε προκειται να παθει τιποτα τον επομενο χρονο. ( εφ οσον λαδια και νερα ειναι κομπλε)



Οσο για τον δικαστη, δε νομιζω οτι με συμφερει (οικονομικα και χρονικα) να μπω σε διαδικασια μυνησης, ακριβως γιατι ποιος και πως μπορει να μου αποδειξει καποιος οτι πρωτα εσπασε το μπουζι και μετα προκληθηκε η βλαβη. Εκτος εαν καποιος μπορει να δει το μπουζι και να αποφανθει αν εσπασε και απο τι.
AlienHack - Τετ 25 Απρ 2012, 16:36:40
Θέμα δημοσίευσης:
salex καλυτερα δεν θα μπορουσε να τα πει κανενας... Thumb right Thumbs Up
Pipis - Τετ 25 Απρ 2012, 17:13:25
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω και εγώ κάτι ρε παιδιά?Και εμένα μου το είχε βγάλει αυτό και βρήκαμε στο συνεργείο στον υπολογιστή βλάβη στον ρυθμιστή ποιότητας καυσίμου.Απο τι μπορεί να έγινε?
volvos - Τετ 25 Απρ 2012, 19:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
kai εγω θα κανω το συνηγορο του αντιδιαβολου]ξερετε
πολλα μαμα αμαξια που αν δε καθαρισεις τα μπεκ στα 70κ]
και δεν ελεγχεις καθε εξαμηνο μινιμουμ μεταβλητους μπουζι και αλλες αηδιες να ανατιναζονται???
αει σιχτιρ....
AlienHack - Τετ 25 Απρ 2012, 20:37:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
kai εγω θα κανω το συνηγορο του αντιδιαβολου]ξερετε
πολλα μαμα αμαξια που αν δε καθαρισεις τα μπεκ στα 70κ]
και δεν ελεγχεις καθε εξαμηνο μινιμουμ μεταβλητους μπουζι και αλλες αηδιες να ανατιναζονται???
αει σιχτιρ....


Eενα δικιο το εχεις και εσυ..

Βασικα ειναι μην σου τυχει.. Ξερουμε ολοι μασ πεζο αμαξια που κανουνε 200.000 και βγαζουνε μονο κανα αμορτισερ και κανα δισκο πλατο (λογικο για τα χλμ τους) και αλλα απο τα 10.000 χλμ βγαζουν το ενα προβλημα μετα το αλλο... Του φιλου μας ειναι η δευτερη περιπτωση... Αρχισε απο καπου ενα προβλημα στα λιγα χλμ ( λεει οτι εκαιγε 1 λιτρο στα 3000χλμ! ) και απομκει και περα το πηρε η κατω βολτα..
PANOSBR - Τετ 25 Απρ 2012, 21:26:25
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
volvos έγραψε:
kai εγω θα κανω το συνηγορο του αντιδιαβολου]ξερετε
πολλα μαμα αμαξια που αν δε καθαρισεις τα μπεκ στα 70κ]
και δεν ελεγχεις καθε εξαμηνο μινιμουμ μεταβλητους μπουζι και αλλες αηδιες να ανατιναζονται???
αει σιχτιρ....


Eενα δικιο το εχεις και εσυ..

Βασικα ειναι μην σου τυχει.. Ξερουμε ολοι μασ πεζο αμαξια που κανουνε 200.000 και βγαζουνε μονο κανα αμορτισερ και κανα δισκο πλατο (λογικο για τα χλμ τους) και αλλα απο τα 10.000 χλμ βγαζουν το ενα προβλημα μετα το αλλο... Του φιλου μας ειναι η δευτερη περιπτωση... Αρχισε απο καπου ενα προβλημα στα λιγα χλμ ( λεει οτι εκαιγε 1 λιτρο στα 3000χλμ! ) και απομκει και περα το πηρε η κατω βολτα..


μην το ψαχνετε πολυ παιδια,ειναι THP (μπ@@@@@@ο κοινως Shocked),δεν ειναι θέμα αν ειναι πεζο ή οχι.το μοτερ εχει απαιτησεις πολλες και θελει φροντιδα και προδερμ.αυτα παθαινεις ρε ΓΑΛΛΕ αμα γερμανοποιεις τα αμαξια σου.

κριμα για τον φιλο καλο κουραγιο.φιλικη συμβουλη παρε το αμαξι απο εκει που το χεις,που θελουνε να σου βαλουνε αλλο μοτερ οι μαγκες,δεν εχουνε μυρωδια στα εξουσιοδοτημενα.
salex - Τετ 25 Απρ 2012, 22:21:27
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, αυτά συμβαίνουν σε όλες τις μάρκες αυτοκινήτων όταν αγοράζετε την πρώτη παρτίδα παραγωγής του κινητήρα.

Αφού έχει προβλήματα βρεφονηπιακής ηλικίας το μοτέρ και χρειάζεται μερικά χρόνια να τα ξεπεράσει. Όλα λίγο πολύ έτσι ήταν, ειδικά τα THP που είναι πιο πολύπλοκα από τις παλιές κουρούτες που ήταν εξέλιξη του καρμπυρατέρ.

Εγώ το ήξερα όταν το πήρα. Καλό είναι να το μάθουν και οι υπόλοιποι.
Ούτως ή άλλως όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για 5 χρόνια ή 100.000χλμ. Μετά από αυτό το κόστος συντήρησης ανεβαίνει κατακόρυφα.
king207cc - Πεμ 26 Απρ 2012, 01:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Παιδιά, αυτά συμβαίνουν σε όλες τις μάρκες αυτοκινήτων όταν αγοράζετε την πρώτη παρτίδα παραγωγής του κινητήρα.

Αφού έχει προβλήματα βρεφονηπιακής ηλικίας το μοτέρ και χρειάζεται μερικά χρόνια να τα ξεπεράσει. Όλα λίγο πολύ έτσι ήταν, ειδικά τα THP που είναι πιο πολύπλοκα από τις παλιές κουρούτες που ήταν εξέλιξη του καρμπυρατέρ.

Εγώ το ήξερα όταν το πήρα. Καλό είναι να το μάθουν και οι υπόλοιποι.
Ούτως ή άλλως όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα για 5 χρόνια ή 100.000χλμ. Μετά από αυτό το κόστος συντήρησης ανεβαίνει κατακόρυφα.


μακάρι να μπορούσε να βγάλει ο THP 100.000 ΧΛΜ απροβλημάτιστα, εγώ πάντως δεν βλέπω κανέναν ιάπωνα να έχει πρόβλημα ούτε κανένα σοβαρό γερμανό κατασκευαστή. Οι γκόμενες είναι λιγότερο ευαισθητες απο τον THP.
drdino - Πεμ 26 Απρ 2012, 01:38:11
Θέμα δημοσίευσης:
Δες τα 180αρια twincharger τι τραβάνε.
N207r - Πεμ 26 Απρ 2012, 09:39:20
Θέμα δημοσίευσης:
Α μπράβο.. εκεί να δείτε τι τραβάνε με καδενες με πολλαπλασιαστες με κατανάλωση λαδιού τρελή με μπουζι σπασμένα κ καρφωμένα μοτερ.. δουλεύει φίλος κ τα ξερω.. κ όχι μόνο τα 180ρια..
SαλιγκαρAKIS - Πεμ 26 Απρ 2012, 12:56:02
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Δες τα 180αρια twincharger τι τραβάνε.


+1, χαμός γίνεται με δαύτα. Απλά εμείς τυχαίνει να έχουμε peugeot και να παρακολουθούμαι από κοντά τα δικά μας προβλήματα. Αν είχαμε οτιδήποτε άλλο θα ξέραμε από κοντά και εκεί τι γινόταν.
tolisgt - Πεμ 26 Απρ 2012, 17:46:54
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω για τα group vag αλλα βαλτε αλλο ενα thp στην λιστα .....το ιδιο προβλημα πρωι πρωι.......αυριο το ανοιγουμε και βλεπουμε....στεναχωριθηκα παντως ......για προτεινετε αλλες λυσεις...να το κανω σφυρηλατο?? τι κοστος θα εχει??
android - Πεμ 26 Απρ 2012, 17:55:42
Θέμα δημοσίευσης:
king207cc έγραψε:

εγώ πάντως δεν βλέπω κανέναν ιάπωνα να έχει πρόβλημα



Κατσε να τα κανει κ αυτος τουρμπατα τα απλα συμβατικα με τα ενα καρο εξτρα περιφεριακα που θελει,σε λογικες τιμες αγορας και μετα τα λεμε Laughing
SαλιγκαρAKIS - Πεμ 26 Απρ 2012, 18:17:30
Θέμα δημοσίευσης:
tolisgt έγραψε:
δεν ξερω για τα group vag αλλα βαλτε αλλο ενα thp στην λιστα .....το ιδιο προβλημα πρωι πρωι.......αυριο το ανοιγουμε και βλεπουμε....στεναχωριθηκα παντως ......για προτεινετε αλλες λυσεις...να το κανω σφυρηλατο?? τι κοστος θα εχει??


Κάτσε να το ανοίξετε πρώτα να εκτιμηθεί η ζημιά και βλέπεις.

Πάντως αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις (και αν φυσικά είσαι εκτός εγγύησης) τότε θα ήταν μια καλή ευκαιρία να το κάνεις σφυρί. Γιατί αν το κλείσεις έτσι τότε δύσκολα να έχεις άλλη ευκαιρία. Κόστος ανάλογα με το μάστορα που θα επιλέξεις και τα πράγματα που θα βάλεις. Για ένα σετ πιστόνια-μπιέλες + εργατικά θες το λιγότερο 1500ευρώ.

Κρίμα όπως και να χει. Crying or Very sad
ironman02 - Πεμ 26 Απρ 2012, 21:06:00
Θέμα δημοσίευσης:
100000 χλμ πάντως είναι γελοίο νούμερο..Για ένα μοτέρ κιόλας που υποτίθεται κερδίζει βραβεία τα τελευταία 4-5 χρόνια σερί..
tolisgt - Πεμ 26 Απρ 2012, 21:28:05
Θέμα δημοσίευσης:
Σακη για σφυριλατο με βλεπω αλλα ειναι κριμα να ειναι σφυρι με μαμα τουρμπο οποτε παμε και για τουρμπο + κοολερακι ++++ και θα το φτασω παλι το ταλιρο οπως και στο λεον που ειχα ......μετα θα θελει και φρενα και δισκοπλατο και και και .....και δεν αξιζει το ΑΜΑΞΑΚΙ τετοια πραγματα κατα την γνωμη μου...... μπορει και να το μπαλωσω και να το δωσω και να παω σε κανα πισωκινητο.......ναι αλλα μετα τι θα οδηγαει η γυναικα??? χεστα εμπλεξα... Confused Confused
AlienHack - Πεμ 26 Απρ 2012, 23:47:45
Θέμα δημοσίευσης:
tolisgt έγραψε:
Σακη για σφυριλατο με βλεπω αλλα ειναι κριμα να ειναι σφυρι με μαμα τουρμπο οποτε παμε και για τουρμπο + κοολερακι ++++ και θα το φτασω παλι το ταλιρο οπως και στο λεον που ειχα ......μετα θα θελει και φρενα και δισκοπλατο και και και .....και δεν αξιζει το ΑΜΑΞΑΚΙ τετοια πραγματα κατα την γνωμη μου...... μπορει και να το μπαλωσω και να το δωσω και να παω σε κανα πισωκινητο.......ναι αλλα μετα τι θα οδηγαει η γυναικα??? χεστα εμπλεξα... Confused Confused


Βαλε τα σφυριλατα τωρα και το big turbo με τον καιρο σιγα σιγα...

Παρε ρε εναν ιαπωνα με πισοκινηση...
Η γυναικα δηλαδη δεν μπορει να οδηγησει s2000? Smile
Orestis7 - Δευ 14 Μάϊ 2012, 18:11:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα,

ξεκινησα ολη την ιστορια και το "θεμα" παραλληλα..
Τελικα, εχω φτασει στο σημειο να ψαχνω για αλλο μοτερ γιατι για να το επισκευάσω απ οτι μου λενε δεν αξιζει μια. Γιατι παλι παιζει να βγαλει το προβλημα αργοτερα + τα εξοδα για επισκευη μπορει να ειναι περισσοτερα απο το να βρω μοτερ απο κανα τρακαρισμενο να τον βαλω και να τελειωνει η ιστορια..

Το θεμα ειναι οτι ψαχνω ειλικρινα παντου και μοτερ δε μπορω να βρω..
φταει που ψαχνω για 150 αλογα? Μηπως το μοτερ καθεαυτο ειναι 120 αλογα και με το τουρμπο παει στα 150?
Τι ακριβως πρεπει να κοιταξω πριν αγορασω το μοτερ (εαν βρω)??
Ιδεες κανας εμπειρος??
Rolling eyes
dimkeras - Δευ 14 Μάϊ 2012, 19:20:34
Θέμα δημοσίευσης:
Orestis7 έγραψε:
Καλησπερα,

ξεκινησα ολη την ιστορια και το "θεμα" παραλληλα..
Τελικα, εχω φτασει στο σημειο να ψαχνω για αλλο μοτερ γιατι για να το επισκευάσω απ οτι μου λενε δεν αξιζει μια. Γιατι παλι παιζει να βγαλει το προβλημα αργοτερα + τα εξοδα για επισκευη μπορει να ειναι περισσοτερα απο το να βρω μοτερ απο κανα τρακαρισμενο να τον βαλω και να τελειωνει η ιστορια..

Το θεμα ειναι οτι ψαχνω ειλικρινα παντου και μοτερ δε μπορω να βρω..
φταει που ψαχνω για 150 αλογα? Μηπως το μοτερ καθεαυτο ειναι 120 αλογα και με το τουρμπο παει στα 150?
Τι ακριβως πρεπει να κοιταξω πριν αγορασω το μοτερ (εαν βρω)??
Ιδεες κανας εμπειρος??
Rolling eyes



Φίλε μου, καλησπέρα.

Το μοτέρ είναι 150άρι, έτσι βγαίνει.

Αν θες ψάξε στο www.car.gr και κάτι θα βρεις.

Μπορείς να πάρεις και μοτέρ από RC που πάλι σου κάνει ή ακόμη και από Mini R56/R57 που είναι το ίδιο με το RC αλλά με άλλη έξοδο στην τουρμπίνα (θα χρειαστείς τροποποίηση στις σωληνώσεις του intercooler σου, εκτός και βάλεις την παλιά σου τουρμπίνα).

Εσύ τί ζημιά έχεις που δεν αξίζει να φτιαχτεί;
Orestis7 - Δευ 14 Μάϊ 2012, 19:56:42
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σου Dimkeras,


Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες! Βρηκα ενα μοτερ στη θεσσαλονικη αλλα πρεπει να επικοινωνησω μαζι τους να δω τι και πως.
για να κανω λιγο πιο σαφη την κατασταση, το αμαξι αυτη τη στιγμη βρισκεται στην ελβετια, οπου τα εργατικα ειναι υπερυψηλα, οποτε μαλλον για αυτο μου λενε οτι δε σε συμφερει να επισκευασεις τον κινητηρα. Η ζημια ειναι στην πρωτη σελιδα του θεματος αυτου. Εν ολιγοις εχει λιωσει το πιστονι...

Λυση Νο2: Μοτερ με 175 αλογα απο CC μπαινει στο δικο μου?? Smile
dimkeras - Δευ 14 Μάϊ 2012, 20:24:19
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα τα ΤΗΡ μπαίνουν. Σετάρεις μετά τον εγκέφαλο να δουλεύει σωστά (αν πάρεις 175άρι μοτέρ) και είσαι εντάξει.
king207cc - Δευ 14 Μάϊ 2012, 20:46:19
Θέμα δημοσίευσης:
Orestis7 έγραψε:
Λυση Νο2: Μοτερ με 175 αλογα απο CC μπαινει στο δικο μου?? Smile


το cc εχει τον 150αρι THP.
tolisgt - Δευ 14 Μάϊ 2012, 22:47:23
Θέμα δημοσίευσης:
το 175αρι δουλευει με μαμα πλεξουδα σε 150αρι?? η θελει κομπλε και εγκεφαλο και πλεξουδα?? σαζμαν τι να αφησει του 150αριου η εαν βρει κομπλε μοτερ-σαζμαν απο 175 η ολο μαζι εχει διαφορα?? με το esp τι γινεται εαν στο 150αρι βαλεις 175 μοτερ??
dimkeras - Τρι 15 Μάϊ 2012, 10:20:12
Θέμα δημοσίευσης:
tolisgt έγραψε:
το 175αρι δουλευει με μαμα πλεξουδα σε 150αρι?? η θελει κομπλε και εγκεφαλο και πλεξουδα??


Βγάζεις μοτέρ, βάζεις μοτέρ, δε θες εγκέφαλο διότι είναι κλειδωμένος με το bsi. Ο εγκέφαλος του 150αριού το διαχειρίζεται αλλά θέλει σετάρισμα για τα μίγματα λόγω μεγαλύτερης παροχής τουρμπίνας. Αν τα βρεις κομπλέ βέβαια, μοτερ-εγκέφαλο-bsi, τα παίρνεις και γίνεσαι μάγκας Wink


tolisgt έγραψε:
σαζμαν τι να αφησει του 150αριου η εαν βρει κομπλε μοτερ-σαζμαν απο 175 η ολο μαζι εχει διαφορα??


Το 150άρι έχει διαφορετική κλιμάκωση από το 175άρι. Αν βρεις σασμάν από 175άρι γιατί να μην το βάλεις;


tolisgt έγραψε:
με το esp τι γινεται εαν στο 150αρι βαλεις 175 μοτερ??


Λειτουργεί κανονικά. Αλλά δεν απενεργοποιείται όπως στα 175άρια διότι είναι δικλείδα του εγκεφάλου και όχι της μονάδας esp.
mechanic - Παρ 18 Μάϊ 2012, 21:25:58
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ'αρχην ειληκρινα λυπαμαι που τα λεμε με αφορμη μια τοσο σοβαρη ζημια.
Απο οτι βλεπω (δεν με βοηθαει βεβαια μια φωτο να βγαλω πληρες και ασφαλες συμπερασμα)
προβλημα δεν ειχε μονο αυτος ο κυλινδρος αλλα και ο διπλα ηταν ετοιμος και αυτος.
Αν και θελω και αλλες φωτος (η να το εβλεπα φυσικα απο κοντα) εσενα το μοτερ σου δουλευε σαν σταθερης πιεσης και οχι σταθερου ογκου οπως ειναι σχεδιασμενο να δουλευει.
(σιγουρα δεν ειχες προγραμμα?)

Τεσπα τωρα δεν θελω να σκοτωνω ψοφιο λιονταρι και να κανω τον μετα Χριστο προφητη.

Εχεις διαθεση να το κυνηγησεις (και ας μην γινει τιποτα) η οχι?
Εχεις φυλαξει το παλιο μοτερ? τα στοιχεια του εγκεφαλου υπαρχουν ακομα?
Orestis7 - Δευ 04 Ιούν 2012, 12:20:47
Θέμα δημοσίευσης:
...τελικα με τα πολλα, βρηκα ενα ιδιο μοτερ απο αλλο αμαξι και απλα θα αλλαξω το μοτερ γιατι για να το επισκευασω αφενως δε συμφαιρει και πολυ οικονομικα και αφετερου δε ξερω κατα ποσο μπορω να εμπιστευτω μετα ενα μοτερ που εχει περασει τετοια ζημια και τετοια επισκευη.

Οσο αναφορα το προγραμμα, στην περιπτωση τωρα που αλλαζω μοτερ και βαζω ακριβως το ιδιο, παιζει προβλημα αν εχει περασει η αντιπροσωπια κανα προγραμμα? Εγω δεν εχω βαλει τιποτα..

Η μεγαλη μου απορια τωρα πια ειναι, κατα ποσο θα μπορεσω να εμπιστευτω παλι το αμαξι και το μοτερ, η θα μου βγαλει παλι κανα προβλημα σε 2000 χλμ.. Γιατι αν ειναι θεμα εγκεφαλου και κακης ποιοτητας μιγματος, ακομα και με το καινουργιο μοτερ παλι θα εχω προβλημα.

καπου ειδα οτι τα μοτερ που ηταν φτιαγμενα το 2007, παρουσιαζαν προβλημα στο συστημα χρονισμου.
Gotcha - Δευ 04 Ιούν 2012, 12:51:00
Θέμα δημοσίευσης:
Το προγραμμα ειναι στον εγκεφαλο του αυτοκινητου. Φανταζομαι εσυ θα κρατησεις τον δικο σου, σωστα? Με την αλλαγη του μοτερ, θα σου κανουν λογικα και ενα update με το τελευαταιο προγραμμα που εχει βγει για τα 150αρια.

Τωρα αν εχει προβλημα ο εγκεφαλος σου, δεν το ξερω, αλλα εφοσον κανεις update στην peugeot θα εχεις το ιδιο προγραμμα με τοσα αλλα 207 που κυκλοφορουν χωρις ουσιαστικο προβλημα στα μιγματα οπως λες. Σιγουρα το μαμα προγραμμα δουλευει στεγνο με αποτελεσμα αυξημενες θερμοκρασιες κλπ, αλλα καλυτερα να στο απαντησει καποιος πιο σχετικος αυτο.

Για τα μοντελα του 2007 ισχυει πως ειχαν μαλακο τεντωτηρα καδενας, με αποτελεσμα αργα η γρηγορα τα περισοτερα να χασουν χρονισμα. Μπορεις προληπτικα, οταν βαλεις το νεο μοτερ πανω να κανεις ενα χρονισμα, χρησιμοποιοντας τα καινουργια ανταλλακτικα που εχει βγαλει η peugeot (τεντοτηρας πιο σκληρος, ισως και καινουργια βιδα στροφαλου). Το κοστος των ανταλλακτηκων δεν ξεπερναει τα 140 ευρο αν δεν κανω λαθως. Ετσι θα εχεις και το κεφαλι σου ησυχο απο το θεμα χρονισματος.
makis106 - Δευ 04 Ιούν 2012, 14:10:49
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:

Για τα μοντελα του 2007 ισχυει πως ειχαν μαλακο τεντωτηρα καδενας, με αποτελεσμα αργα η γρηγορα τα περισοτερα να χασουν χρονισμα. Μπορεις προληπτικα, οταν βαλεις το νεο μοτερ πανω να κανεις ενα χρονισμα, χρησιμοποιοντας τα καινουργια ανταλλακτικα που εχει βγαλει η peugeot (τεντοτηρας πιο σκληρος, ισως και καινουργια βιδα στροφαλου). Το κοστος των ανταλλακτηκων δεν ξεπερναει τα 140 ευρο αν δεν κανω λαθως. Ετσι θα εχεις και το κεφαλι σου ησυχο απο το θεμα χρονισματος.

Σωστά, αν και ο λόγος απώλειας χρονίσματος, δεν ειναι ο τεντωτήρας, αλλα το γλίστρημα των γραναζιών. Ο τεντωτηρας ευθυνεται για το κροτάλισμα. βεβαια αν παραγινει το κακο μπορει να πηδήξει και κανα δοντι.
Αλλαζεται όλο το σετάκι, με τεντωτηρα, γραναζάκι στροφάλου, μουαγιέ στροφάλου και βιδες στροφάλου και εκκεντροφόρων. κόστος ανταλλακτικών γύρω στα 100€. Τα αλλαζεις για να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Orestis7 - Δευ 04 Ιούν 2012, 14:14:17
Θέμα δημοσίευσης:
Για να γινουν ολα αυτα πρεπει να ανοιχτει το καπακι μηχανης???
Εχει πολυ βαβουρα?
Gotcha - Δευ 04 Ιούν 2012, 14:24:11
Θέμα δημοσίευσης:
Το ψευτοκαπακο, εκει που ειναι οι εκκεντροφοροι. Δεν ανοιγεις πιστονια κλπ
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr