PSClub - Hellas

Κινητήρας - συμπεριφορά κατά την εκκίνηση

lem-x24 - Δευ 16 Απρ 2012, 18:11:54
Θέμα δημοσίευσης: συμπεριφορά κατά την εκκίνηση
καλησπερα και χρόνια πολλά.

τον τελευταίο μήνα μου έχει παρουσιαστεί το εξής θέμα: κατά την πρώτη εκκίνηση , δηλαδή με το που βάζω μπροστά το αμάξι, πάω να ξεκινήσω και το αμάξι αντι να υπακούσει στο γκάζι που του δίνω, ψοφάει και πάει να σβήσει.

και αυτό μόνο στην πρώτη γκαζιά. απο την επόμενη και μετά όλα μέλι γάλα.

υπέθετα ότι το κάνει γιατί είναι κρύο. αλλά δε μπορεί με την πρώτη γκαζιά να ζεσταίνεται.

καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι!!!!! το έχει παρουσιασει και σε κανέναν άλλον αυτό???
Randy - Τρι 17 Απρ 2012, 15:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αισθητήρας θερμοκρασίας ή μοτεράκι ρελαντί.
lem-x24 - Τρι 17 Απρ 2012, 17:36:44
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Αισθητήρας θερμοκρασίας ή μοτεράκι ρελαντί.


αν ήταν αυτό δε θα έπρεπε να έχει ανεβασμενες στροφές.

εμένα είναι κάπου στις 1000 στροφές το ρελαντί όταν είναι ακόμα κρύο το αμάξι.

αν ήταν κάτι απο αυτά που λες, τότε οι στροφές θα ήταν στις 700- 800 όπως όταν είναι ζεστό.

αν μπορείς γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος, γιατί ίσως εγώ δεν κατάλαβα καλά την απάντησή σου.
vasilisalessia - Τρι 17 Απρ 2012, 18:09:22
Θέμα δημοσίευσης:
χιλιομετρα?τρεμει μηπως κιολας?στο αφημα του συμπλεκτη?γενικα ειναι μαλθακο ακομα και ζεστο?φιλτρο αερος?καθαρισμος μπεκ?κακη καυση?ελεγχε κανα μπουζι και θα το δεις.κακη βενζινη?η το δοθλευεις μονο καμηλα????και εχει ψιλοκαπνισει?
Randy - Τρι 17 Απρ 2012, 19:46:25
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
αν ήταν κάτι απο αυτά που λες, τότε οι στροφές θα ήταν στις 700- 800 όπως όταν είναι ζεστό.


Λάθος. Ισα ίσα όταν είναι κρύο οι στροφές είναι στις 1000 μη σου πω και παραπάνω. Εμένα όταν το έκανε αυτό, ήταν αδύνατο να το ξεκινήσεις κρύο. Ειδικά αν ήσουν σε ανηφόρα, έριχνε απότομα στροφές και σα να έσβηνε.
vasilisalessia - Τρι 17 Απρ 2012, 20:31:13
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω παντως οτι τα μυλτιπλεξ οπως αυτα δεν εχουνε μοτερακι ρελαντι
nikos 206cc - Τρι 17 Απρ 2012, 20:57:01
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλτο μπρος και αστο ρελαντι για 1 λεπτο και δεν θα στο κανει..
Τιποτα δεν εχεις απλα αμαξι ειναι και πρεπει να ζεσταθει Wink
lem-x24 - Τετ 18 Απρ 2012, 19:50:56
Θέμα δημοσίευσης:
με όσα διάβασα και έψαξα, μάλλον πετελούδα είναι.

η αυτοψία βέβαια θα δείξει. το σάββατο πάει για σέρβις, έχει 60000 χιλιόμετρα.

οπότε θα την ανοίξουμε να δούμε αν έχει μαυρίλα- μάκα!!!
vasilisalessia - Τετ 18 Απρ 2012, 20:27:13
Θέμα δημοσίευσης:
καθαρισε την πρωτα φιλε μου.μην αφησεις να σου την αλλαξουνε.καθαρισε την καλα και βγαλε το εξω και ριχτου καμμια γκαζια.αλλαξε και το φιλτρο αερος
michael-grivas - Παρ 20 Απρ 2012, 04:08:20
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είχε κάποια βλάβη στην πεταλούδα δεν θα έπρεπε να το βγάλει σφάλμα στην οθόνη?
Το έβαλες σε κάποιο διαγνωστικό και ήταν όλα εντάξει?
tensai - Πεμ 24 Μάϊ 2012, 09:34:06
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά και εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω ακριβός (με ένα 307 του 2002 1400), το πήγα στη peugeot (σήμερα) και μου είπαν μοτέρ ρελαντί.

Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτό το θέμα για κάποια πρόταση από πού θα μπορούσα να το βρω φθηνότερα.
AlienHack - Πεμ 24 Μάϊ 2012, 10:14:58
Θέμα δημοσίευσης:
tensai έγραψε:
παιδιά και εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω ακριβός (με ένα 307 του 2002 1400), το πήγα στη peugeot (σήμερα) και μου είπαν μοτέρ ρελαντί.

Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτό το θέμα για κάποια πρόταση από πού θα μπορούσα να το βρω φθηνότερα.


εχουν οι TU5JP4 μοτερακι ρελαντι? το συγκεκριμενο παιδι βεβαι εχει τον 1.4, αυτος εχει μοτερ ρελαντι?



Παντος η πεταλουδες μας και οι μαπ μας να ξερεται καθε 7μηνες το πολυ γινονται ΧΑΛΙΑ!! μαυριλα, λαδιλα οτι σκ**α θελετε εχουν πανω. με αποτελεσμα το αμαξι να χανει αποκριση νευρο, σταθερο ρελαντι .
Μολις τα καθαριζω (μαπ 2 λεπτα υποθεση ακριβος, μια βιδα ειναι) και πεταλουδα κανα δεκαλεπτο (3 βιδες απλος πρεπει να βγει ο σωληνας της εισαγωγης - αλλες 2 βιδες) το αμαξι αλλαζει προς το καλυτερο δραματικα!!

και αυτο σε 6-7 μηνες μονο. Οσοι δεν εχετε καθαρισει ποτε ΒΡΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ καποιον να σας το κανει . θα νομιζετε οτι πηρατε αλλο αμαξι!!
dimisboukis - Πεμ 24 Μάϊ 2012, 10:36:12
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
tensai έγραψε:
παιδιά και εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω ακριβός (με ένα 307 του 2002 1400), το πήγα στη peugeot (σήμερα) και μου είπαν μοτέρ ρελαντί.

Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτό το θέμα για κάποια πρόταση από πού θα μπορούσα να το βρω φθηνότερα.


εχουν οι TU5JP4 μοτερακι ρελαντι? το συγκεκριμενο παιδι βεβαι εχει τον 1.4, αυτος εχει μοτερ ρελαντι?



Παντος η πεταλουδες μας και οι μαπ μας να ξερεται καθε 7μηνες το πολυ γινονται ΧΑΛΙΑ!! μαυριλα, λαδιλα οτι σκ**α θελετε εχουν πανω. με αποτελεσμα το αμαξι να χανει αποκριση νευρο, σταθερο ρελαντι .
Μολις τα καθαριζω (μαπ 2 λεπτα υποθεση ακριβος, μια βιδα ειναι) και πεταλουδα κανα δεκαλεπτο (3 βιδες απλος πρεπει να βγει ο σωληνας της εισαγωγης - αλλες 2 βιδες) το αμαξι αλλαζει προς το καλυτερο δραματικα!!

και αυτο σε 6-7 μηνες μονο. Οσοι δεν εχετε καθαρισει ποτε ΒΡΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ καποιον να σας το κανει . θα νομιζετε οτι πηρατε αλλο αμαξι!!


Αν βγω εκτος θεματος συγνωμη....Νομιζω ομως οτι δεν ειναι και κατι το σπουδαιο να καθαρισεις πεταλουδα και μαπ.Τουλαχιστον απο οτι ειδα οταν καθαρισαν τα δικα μου.Απλα πρεπει να βγει η βιδα του μαπ οπως πολυ σωστα ειπε ο Αλεξανδρος και η εισαγωγη ειτε εργοστασιακο φιλτροκουτι η οτι αλλο φοραει ο καθενας.Εγω παντως οταν καβαλησα το αμαξι μου μετα απο καθαρισμο των παραπανω νομιζα οτι οδηγουσα αλλο αυτοκινητο.Α μου εσβησε κιολλας 2 φορες επειδη δεν το ειχα συνηθισει ετσι.Ειχα καλυτερη αποκριση στο γκαζι.Τον επομενο παντος καθαρισμο θα τον κανω με τα χερακια μου.Ετσι και αλλιως δεν βαζουν καποιο δυσευρετο υλικο.Σπρει για καθαρισμο καρμπυρατερ βαζουν..... Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr