Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 206 - Δεν παίρνει μπροστά! Chris_206_90hp - Σαβ 24 Μάρ 2012, 19:01:43 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Δεν παίρνει μπροστά!
Καλησπέρα,αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με το 206 μου,παω να βάλω βενζίνη με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ και μετά αρνείται να πάρει μπροστά,λέω καμία αντλία βενζινης είναι οκ,δοκιμάζω μετα απο κανα 20 λεπτο και παίρνει κανονικότα! ωραία λέω την γλυτώσαμε.....αλλά δυστυχώς μετά απο κάνα 3 λεπτο αρχίζει να ανεβάζει στροφές μέχρι τις 1500 και να τις κρατάει εκεί σταθερά,χωρίς κανένα σφάλμα στον εγκέφαλο! το σβήνω και μετά δεν ξαναέπαιρνε πάλι.το πήγα συνεργείο και μηχανικά όλα λειτουργούν (πολαπλασιαστής,αντλία κλπ όλα ρολόι) και μου είπε ο μηχανικός να το πάω σε ηλεκτρολόγο όπως και έγινε.Αφού ελέγχθηκαν όλες οι καλωδιώσεις και ο εγκέφαλος και καθαρίστηκαν όπου χρειάστηκε έδειξε όλα να είναι οκ,και για μία μέρα λειτουργούσε με κάποια ανεβάσματα πάλι σταδιακά στις 1500 στροφές αλλά όχι όπως πρίν που δούλευε σταθερά στις 1500,αλλά τώρα χειροτέρεψε πάλι και μου είπε ο ηλεκτρολόγος ότι πιθανόν είναι η ασφαλειοθήκη δεξιά όπως ανοίγουμε το καπό και ότι στα συγκεκριμένα μοντέλα λέει το βγάζουν το πρόβλημα...το αμάξι είναι 1.4 16v.Δηλαδή αν το αμάξι κάνει πως ανεβάζει 1500 στροφες ρελαντί και κάνω πως το σβήνω μετά δεν παίρνει,θέλει τουλαχιστον κανενα 2ωρο να ξαναπάρει και αυτο όχι σίγουρα...έχει συμβεί σε κανέναν το ίδιο συμβάν και αν ναι ας με διαφωτίσει!! Ευχαριστώ! Randy - Σαβ 14 Απρ 2012, 21:55:08 Θέμα δημοσίευσης:
αυτο που περιγραφεις παραειναι περιεργο. κι η πεταλουδα να ειχε προβλημα, παλι μπρος θα επαιρνε. αυτο με τις 1500 στροφες γινεται,αλλα αυτο με το σβησιμο δεν κολλαει.
πιθανον να πρεπει να τσεκαριστει ο εγκεφαλος. 99% το προβλημα ειναι ηλεκτρολογικο.
εγω που εχω το ιδιο μοτερ και ειχε θεματα με ρελαντι τετοιο προβλημα δε το ειχα. teo106 16v 2001 - Κυρ 15 Απρ 2012, 01:32:04 Θέμα δημοσίευσης:
κανε ενα "σεταρισμα" στην πεταλουδα σου καλου κακου........μαλλον εκει ειναι το προβλημα...ειδικα αν το οδηγεις συντηρητικα..... Chris_206_90hp - Τρι 17 Απρ 2012, 14:45:54 Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά παιδιά ήταν ο αισθητήρας εκκεντροφόρου και ο κάτω αισθητήρας Λ,αλλάχτηκαν και τα 2 και ησύχασε.... AlienHack - Τρι 17 Απρ 2012, 18:21:27 Θέμα δημοσίευσης:
Chris_206_90hp έγραψε:
Τελικά παιδιά ήταν ο αισθητήρας εκκεντροφόρου και ο κάτω αισθητήρας Λ,αλλάχτηκαν και τα 2 και ησύχασε....
Αισθητηρας εκεντροφορου; Chris_206_90hp - Τρι 17 Απρ 2012, 18:56:01 Θέμα δημοσίευσης:
Αισθητήρας θέσεως εκκεντροφόρων καλύτερα μιας και ειναι 16v,τον εχω σπιτι αν ψαξεις στο νετ θα βρεις φωτο,αυτος ευθυνοταν για το οτι δεν επαιρνε μπροστα και ο Λ για το ρελαντι,σημείωση το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδη το αμαξι εμεινε με λιγο καυσιμο στο ρεζερβουαρ ( ο Λ απο παλιοτερα ειχα υποψια οτι ετρωγε κολληματα αλλα την ακουσε μια και καλη) οποτε να ξερετε και να προσεχετε.Στο διαγνωστικο της πεζω στη Lion εδειχνε 4 σφαλματα ενα ηταν σιγουρα για την ποιοτητα καυσιμου τα άλλα δεν τα θυμάμαι δυστυχως πάντως το αξιοπερίεργο είναι οτι το λαμπάκι κινητήρα δεν άναβε ενω για αλλες χιλιες δυο μαλ...ες ανάβει για πλακα...
Υ.Γ Το επόμενο παντως αμαξι θα ειναι toyota,honda η suzuki και ας λενε οτι ειναι ολα ιδια,αν κρινω απο το παλιο μας corolla και το 206 το 206 το πληρωσα σαν ιαπωνικο και παραπανω απο τις συνεχομενες και εντελως ανεξηγητες για ενα καλοσυντηρημενο μη πειραγμενο αμαξι βλαβες...