PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - peugeot 207 rallye/gt και κοστος συντηρησης....

tsiko - Πεμ 08 Μάρ 2012, 03:25:26
Θέμα δημοσίευσης: peugeot 207 rallye/gt και κοστος συντηρησης....
καλησπερα σε ολους , ειμαι πολυ κοντα στο να αγορασω ενα rallye-gt και θα ηθελα τη συμβουλη σας.....

μιας και ειστε ιδιοκτητες αυτου του αυτοκινητου θα ηθελα να μου πειτε αντικειμενικα οσο γινεται αν νομιζετε οτι αξιζει η αγορα του .....

να σας αναλυσω περισσοτερο τι θελω να μαθω:
1) ειναι προβληματικο αυτοκινητο (εχω διαβασει για αρκετα προβληματα με χρονισμο-esp κλπ αλλα οτι απο το 08 και μετα διορθοθηκαν ισχυει??)

2) ποση ειναι περιπου η πραγματικη καταναλωση του (και συγκριτικα με τον ανταγωνισμο πχ tsi 1.4 (160αρης) , 1.4 tjet κλπ.....επειδη μολις πουλησα αυτοκινητο με μεση πραγματικη καταναλωση περιπου στο 6 θα ηθελα να δω ποσο παραπανω θα ειμαι......

3) απο ανταλλακτικα και service τι γινεται(ηξερα οτι τα παλια peugeot ειχαν φθηνα ανταλλακτικα αλλα φοβαμαι οτι επειδη ο κινητηρας ειναι bmw θα ειναι και οι τιμες αντιστοιχες....

4) θα ηθελα να μου πειτε τι πρεπει να προσεξω στην αγορα ενος τετοιου μεταχειρισμενου.....

οπως καταλαβατε , αυτο που με ενδιαφερει ποιο πολυ ειναι το κοστος συντηρησης για τα υπολοιπα εχω διαβασει μεσα στο forum...
SAKIS-LEMANS - Πεμ 08 Μάρ 2012, 07:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
Παίρνεις ένα κόρσα προηγούμενο μοντέλο 1.2 16V 75Hp που λέει και ο 30ποντος (aka steve) και είσαι κομπλέ.

Καλό είναι να έχει και led στην πλαφονιέρα, όχι ένα αλλα πλακέτα. Οικονομία γάρ.
Gotcha - Πεμ 08 Μάρ 2012, 09:06:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: peugeot 207 rallye/gt και κοστος συντηρησης....
tsiko έγραψε:
καλησπερα σε ολους , ειμαι πολυ κοντα στο να αγορασω ενα rallye-gt και θα ηθελα τη συμβουλη σας.....

μιας και ειστε ιδιοκτητες αυτου του αυτοκινητου θα ηθελα να μου πειτε αντικειμενικα οσο γινεται αν νομιζετε οτι αξιζει η αγορα του .....

να σας αναλυσω περισσοτερο τι θελω να μαθω:
1) ειναι προβληματικο αυτοκινητο (εχω διαβασει για αρκετα προβληματα με χρονισμο-esp κλπ αλλα οτι απο το 08 και μετα διορθοθηκαν ισχυει??)


Προβληματικο δε θα το ελεγα τουλαχιστον απο την δικια μου εμπειρια. Εκανα βεβαια ενα χρονισμα στις 50000(150 ευρο) και εχω αλλαξει και 2 τρομπες νερου(1 εγγυηση και μια 70ευρο). Αυτα

tsiko έγραψε:
2) ποση ειναι περιπου η πραγματικη καταναλωση του (και συγκριτικα με τον ανταγωνισμο πχ tsi 1.4 (160αρης) , 1.4 tjet κλπ.....επειδη μολις πουλησα αυτοκινητο με μεση πραγματικη καταναλωση περιπου στο 6 θα ηθελα να δω ποσο παραπανω θα ειμαι......


Αναλογα που το οδηγεις. Μεσα στην Αθηνα αποκλειστικα καιει 10αρια. Αν εισαι επαρχια(χωρις φαναρια, επαρχιακος δρομος κλπ) 7αρια και με λιγο προσπαθεια ισως και λιγο πιο κατω. Μεικτα υπολογιζε 8-9. Μιλαω για νορμαλ "οικολογικη" οδηγηση

tsiko έγραψε:
3) απο ανταλλακτικα και service τι γινεται(ηξερα οτι τα παλια peugeot ειχαν φθηνα ανταλλακτικα αλλα φοβαμαι οτι επειδη ο κινητηρας ειναι bmw θα ειναι και οι τιμες αντιστοιχες....


Αναλογα για τι ανταλλακτικο μιλας. Σε εξουσιοδωτιμενο πλεον παω σπανια, γιατι εχουν ταριφα την εργατωρα 50 ευρο και κανουν 3 ωρες να σου αλλαξουν λαδια ωστε να στα παρουν δικαιολογημενα.

tsiko έγραψε:
4) θα ηθελα να μου πειτε τι πρεπει να προσεξω στην αγορα ενος τετοιου μεταχειρισμενου.....


Μοντελο 09 και μετα. Και βαλτο και σε ενα διαγνωστικο να δεις πως δουλευει το μοτερ (βλαβες, μιγματα κλπ)


tsiko έγραψε:
οπως καταλαβατε , αυτο που με ενδιαφερει ποιο πολυ ειναι το κοστος συντηρησης για τα υπολοιπα εχω διαβασει μεσα στο forum...


Αναλογα με την χρηση και την ατυχια σου θα ελεγα. Λαδια αλλαζω καθε 7500 κμ, μπουζι καθε 20000, βαζω 100αρα και με τα 1200 κμ που κανω το μηνα ξοδευω 210ευρο σε βενζινες. Αυτα
tsiko - Πεμ 08 Μάρ 2012, 12:47:09
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω για την απαντηση σου , οποιαδηποτε αλλη γνωμη , ευπροσδεκτη....
ParisMcridis - Πεμ 08 Μάρ 2012, 13:10:44
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωμη μου και φιλικα παντα αλλα ψαξε ενα καλο Rc(οι διαφορες με το rallye ειναι παρα πολλες και δικαιολογουν τα λιγα παραπανω).
Οι λογοι απλοι...στο rallye ολο και κατι θα κανεις γιατι δεν παει οπως το rc οποτε ++++λεφτα και rallye εχει γεμισει η ελλαδα με τους περισοτερρους κατοχους να τα εχουν λιωσει και να μη τα προσεχαν πολυ γιατι απλα δεν ηθελαν να διαθεσουν λεφτα.Τα Rc απο οτι εχω καταλαβει τα εχει αγορασει αλλη "κατηγορια" ανθρωπων...πες το λιγο πιο συνηδιτοποιημενοι σαν αγοραστες.Σα μοτερ θελουν την ιδια συντηρηση(μιας και ειναι σχεδον ιδια) και βγαζουν σχεδον ιδια προβληματα.
Απο καταναλωση εμενα εχει 9.2 στα τελευταια 9999 με ανοιγματα,γρηγορες βολτες στο βουνο,πολη και ταξιδια φυσικα.
Lef205 - Πεμ 08 Μάρ 2012, 13:28:30
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλημερα, πριν απο 4 μηνες εγινα και εγω κατοχος ενος 207 ραλλυ μεταχειρισμενου με αδεια 11/08. Το δικο μου ειχε ηδη βγαλει προβλημα με τον χρονισμο και ειχε επισκευαστει.
Εχω κανει 10.000 χλμ σε πολη και ταξιδια, η μεση καταναλωση ειναι στο 8,4 με μεση ταχυτητα στο τελευταιο ταξιδι τα 135-140 χλμ.
Το rc δεν το εχω οδηγησει αλλα λενε οτι ειναι πιο "αυτοκινητο" αν και προσωπικα το ραλλυ με καλυπτει.
Περι σκισμενων ραλλυ και ακιστων Rc ισως να υπαρχει μια βαση δεδομενου του οτι το Rc ειναι πιο ακριβο σαν καινουργιο ενω δεν κουβαλαει και το αμαρτωλο ονομα "ραλλυ" με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο για τον τυπο οδηγου που μπορει να αγοραζε ραλλυ.
Το δικο μου δεν εχει κανει τσικ μεχρι τωρα τουλαχιστον.
Το δικο μου το αγορασα 8250.
volvos - Πεμ 08 Μάρ 2012, 13:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
SORY αλλα τα rc βγαζουν λιγοτερα προβληματα. δε λεμε οτι ειναι τερατα αξιοπιστιας αλλα ραλλι δεν ειναι.

επισης απο αναρτηση φρενα εσωτερικο ειναι αλλο αμαξι. εξου και κραταει τοσο καλη τιμη ακομα
makis106 - Πεμ 08 Μάρ 2012, 13:56:07
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
SORY αλλα τα rc βγαζουν λιγοτερα προβληματα. δε λεμε οτι ειναι τερατα αξιοπιστιας αλλα ραλλι δεν ειναι.

επισης απο αναρτηση φρενα εσωτερικο ειναι αλλο αμαξι. εξου και κραταει τοσο καλη τιμη ακομα

Rolling eyes Sορρυ Πάνο, αλλα ακριβώς επειδή είναι ίδια αυτοκίνητα, αυτο που λες δε στεκει, μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος?
Συμφωνω περι φρένων και ανάρτησης, αλλα τα προβλήματα που έχουν τα ΤΗΡ, επικεντρώνονται στον κινητήρα, όπου αν εξαιρέσεις τα έμβολα και την τουρμπίνα, τα υπόλοιπα είναι ίδια. Στο υπόλοιπο αμάξι αν κάποιο πρόβλημα έχουν και τα 2 είναι αντε το ESP στα μοντ.07...
volvos - Πεμ 08 Μάρ 2012, 14:04:40
Θέμα δημοσίευσης:
AN χτυπησει πειρακια το ραλλι ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ 100%
αν χτυπησει πειρακια το rc λογω εμβολων εχεις σοβαρες πιθανοτητες να τη γλυτωσεις αν δεν εισαι βλακας.

επισης αν μπεις στα αρχεια αντιπροσωπειας πεζο (πστ αργυρης) θα δεις οτι τα rc Που τους πανε με βλαβες ειναι ελαχιστα. και οχι δε παιζει ρολο ποσα πουλιουνται αλλα μιλαμε σε τι κατασταση τους πανε αυτα που σκανε για σερβις.[/img]


επισης η πιεση που δουλευει για τα δεδομενα της η τουρμπινα του rc ειναι πιο ασφαλης για ενα μοτερ απο τη πιεση που δουλευει η τουρμπινα του ραλλι. με την εννοια τι εμβαδο κενο εχει απο πανω της στη καμπυλη με τι ταχυτητα κυκλοφορουν καυσαερια και ουσιαστικα σε πρακτικο επιπεδο ποσο ανετα βγαζει τα αλογα το μοτερ.
tsiko - Πεμ 08 Μάρ 2012, 14:17:10
Θέμα δημοσίευσης:
σιγουρα ομως rc βλεπεις ενα στα 10 rallye οποτε , λογικο ειναι να υπαρχουν πολυ περισσοτερα rallye με προβληματα , απλα ειχα δει οτι το 207 αν μπειτε στο autotriti με τα ποιο αξιοπιστα αυτοκινητα θα δειτε οτι ειναι το αμαξι με τα λιγοτερα προβληματα στη κατηγορια του ....βεβαια δεν ισχυει γιαυτα με τον thp αλλα λεει πολλα για τα υπολοιπα προβληματα που μπορει να βγαλει ενα αυτοκινητο.....

απλα ηθελα να ξερω αν οντως τα αυτοκινητα απο μεσα του 08 εχουν ξεπερασει τα προβηματα με χρονισμο και esp (και αν σε καλυπτει η αντιπροσωπεια σε περιπτωση esp εκτος εγγυησης...)

τελος , απο δισκοπλατο πως πανε γιατι εχω ακουσει(απο ενα μαστορα) οτι εχουν θεματακι....
makis106 - Πεμ 08 Μάρ 2012, 14:17:30
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
AN χτυπησει πειρακια το ραλλι ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ 100%
αν χτυπησει πειρακια το rc λογω εμβολων εχεις σοβαρες πιθανοτητες να τη γλυτωσεις αν δεν εισαι βλακας.

επισης αν μπεις στα αρχεια αντιπροσωπειας πεζο (πστ αργυρης) θα δεις οτι τα rc Που τους πανε με βλαβες ειναι ελαχιστα. και οχι δε παιζει ρολο ποσα πουλιουνται αλλα μιλαμε σε τι κατασταση τους πανε αυτα που σκανε για σερβις.[/img]


επισης η πιεση που δουλευει για τα δεδομενα της η τουρμπινα του rc ειναι πιο ασφαλης για ενα μοτερ απο τη πιεση που δουλευει η τουρμπινα του ραλλι. με την εννοια τι εμβαδο κενο εχει απο πανω της στη καμπυλη με τι ταχυτητα κυκλοφορουν καυσαερια και ουσιαστικα σε πρακτικο επιπεδο ποσο ανετα βγαζει τα αλογα το μοτερ.

Οπότε επικεντρωνεσαι κ εσυ στην τουρμπίνα και τα έμβολα, κ πολυ σωστά, όμως δεν είναι αυτα που πληρώνουμε Πάνο, τα λεφτα πάνε σε χρονίσματα, τεντωτήρες, αντλίες υψηλής, Ν75, καθαρισμούς βαλβίδων κ τέτοια, οπου αυτα τα βγάζουν και τα 2. Τώρα το οτι το RC είναι πιο ανθεκτικό σε κανιβαλισμούς είτε κακου πειραγματος ειτε ελλειπούς συντηρησης ισχύει, αλλα ενα σωστά συντηρημένο και αναβαθμισμένο Rallye/GT, μπορει να ειναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα RC, ακόμα και πολύ πιεσμένο (βλ. Βάγγος), κατα τα άλλα ακούγονται περισσότερο επειδή κ αναλογικά είναι περισσότερα, ενω δεν έχουμε δει κ λίγα σπασμένα RC...
MEMsound - Πεμ 08 Μάρ 2012, 14:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
θα συμφωνησω στο 100% με οτι εγραψε ο Λευτερης πιο πάνω.


επισης ενας λογος που καταπονείται περισσότερο το 150αρι μοτερ σε σχεση με το 175αρι ειναι η εργοστασιακη του εξατμηση - αν ανατρεξετε στα γραφομενα του Θαναση (μεκανικ) θα καταλαβετε
ParisMcridis - Πεμ 08 Μάρ 2012, 14:45:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
ενα σωστά συντηρημένο και αναβαθμισμένο Rallye/GT
μακη σε αυτο εχεις δικιο...η μονη διαφορα ειναι μονο οτι εχει παραπανω το Rc απο εξοπλισμο.Αλλα το 90% των rallye δεν ειναι ετσι.Εψαχνα για ενα φιλο και ειδα πολλα που ηταν χαλια και αυτο γιατι οι ιδιοκτητες ουτε που ηξεραν τι ειναι το χρονισμα και κοινως αν δεν αναβε λαμπακι η δεν επιανε τα 30000 του service δε πηγαιναν...μη πω για αλλαγες μπουζι και λαδια...καταλαβαινεις τι εννοω.Γιανα βρεις καλο rallye και να μη δωσεις πολλα σε μαζεματα θες "θαυμα" που rc βρισκεις πιο ευκολα + οτι περνει αλλο αμαξι εντελως οδηγηκα.
nOkpos - Πεμ 08 Μάρ 2012, 14:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
tsiko έγραψε:
σιγουρα ομως rc βλεπεις ενα στα 10 rallye οποτε , λογικο ειναι να υπαρχουν πολυ περισσοτερα rallye με προβληματα , απλα ειχα δει οτι το 207 αν μπειτε στο autotriti με τα ποιο αξιοπιστα αυτοκινητα θα δειτε οτι ειναι το αμαξι με τα λιγοτερα προβληματα στη κατηγορια του ....βεβαια δεν ισχυει γιαυτα με τον thp αλλα λεει πολλα για τα υπολοιπα προβληματα που μπορει να βγαλει ενα αυτοκινητο.....

απλα ηθελα να ξερω αν οντως τα αυτοκινητα απο μεσα του 08 εχουν ξεπερασει τα προβηματα με χρονισμο και esp (και αν σε καλυπτει η αντιπροσωπεια σε περιπτωση esp εκτος εγγυησης...)

τελος , απο δισκοπλατο πως πανε γιατι εχω ακουσει(απο ενα μαστορα) οτι εχουν θεματακι....


φιλε μου το δικο μου αυτοκινητο ειναι ενα απο τα πιο προβληματικα εδω μεσα,
ειναι του 2007 ομως.ξερουμε καλα οτι τα πρωτα ειχα προβληματα.
αυτο που ηθελα να πω εγω ειναι παρα του οτι εχω μαλωση με πολλα ατομα εδω μεσα ,το αυτοκινητο το ιδιο προβλημα 2 φορες δεν εβγαλε δηλαδη τα αναβαθμησμενα ανταλλακτικα πρεπει να ειναι πολυ καλητερα.
και νομιζω πως τα rc ειναι λιγο καλητερα γενικα απο gt rallye.
ParisMcridis - Πεμ 08 Μάρ 2012, 14:56:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
φιλε μου το δικο μου αυτοκινητο ειναι ενα απο τα πιο προβληματικα εδω μεσα,
ειναι του 2007 ομως.ξερουμε καλα οτι τα πρωτα ειχα προβληματα.
αυτο που ηθελα να πω εγω ειναι παρα του οτι εχω μαλωση με πολλα ατομα εδω μεσα ,το αυτοκινητο το ιδιο προβλημα 2 φορες δεν εβγαλε δηλαδη τα αναβαθμησμενα ανταλλακτικα πρεπει να ειναι πολυ καλητερα.
και νομιζω πως τα rc ειναι λιγο καλητερα γενικα απο gt rallye.
οχι δεν ισχυει...ενα rc του 07 ειχει ιδιο κωδικο τρομπας τεντωτηρα Ν75 με το δικο σου...απλα μετα τα αλλαξαν βλεποντας τα προβληματα..οποτε δε παει με το μοντελο αλλα με τη χρονολογια
ParisMcridis - Πεμ 08 Μάρ 2012, 14:58:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
απλα ηθελα να ξερω αν οντως τα αυτοκινητα απο μεσα του 08 εχουν ξεπερασει τα προβηματα με χρονισμο και esp (και αν σε καλυπτει η αντιπροσωπεια σε περιπτωση esp εκτος εγγυησης...)
το χρονισμα ουτε του 11 δε το εχουν ξεπερασει..οσο για το esp και οτι αλλο εκτος εγγυησης η πεζο δε σου καλυπτει τιποτα...εδω πολλες φορες εντος και τους παρακαλας.
tsiko - Πεμ 08 Μάρ 2012, 15:03:46
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ομως ενα rc εχει περιπου απο 11-11500 χιλιαρικα (για να εχει μεχρι 60χιλ χλμ και να ειναι απο μεσα το 08) , ενα αντιστοιχο rallye το βρισκω 7-7500 το οποιο σημαινει οτι για το rc θα πρεπει να δωσω +50-60% του αρχικου budget....
ParisMcridis - Πεμ 08 Μάρ 2012, 15:08:18
Θέμα δημοσίευσης:
tsiko έγραψε:
ναι ομως ενα rc εχει περιπου απο 11-11500 χιλιαρικα (για να εχει μεχρι 60χιλ χλμ και να ειναι απο μεσα το 08) , ενα αντιστοιχο rallye το βρισκω 7-7500 το οποιο σημαινει οτι για το rc θα πρεπει να δωσω +50-60% του αρχικου budget....

Κοιτα οκ 50% αλλα για σκεψου κατι...γιατι το θες το αμαξι...για να εχεις ενα αμαξι με 150 αλογα και ας παει οπως παει??η εχεις προθεση να το σκαλισεις απο θεμα αναρτησης ιπποδυναμης και τα σχετικα?
tsiko - Πεμ 08 Μάρ 2012, 15:19:34
Θέμα δημοσίευσης:
αμα δεν ανεβαινει πολυ η καταναλωση μπορει να του βαλω και ενα προγραμμα να παει 190-195 και τιποτα αλλο και αυτο μελλοντικα , οχι αναρτησεις κλπ

βεβαια μεχρι τωρα ειχα smart roadster και του εβαλα προγραμμα στο 1.5 σταθερη και σωληνωσεις , ρυθμιστες βενζινης ,χαμηλωμα , αναρτησεις αλλεσ κλπ οποτε δεν θελω να λεω οτι δεν προκειται να του κανω τιποτα γιατι μπορει και να κανω στο μελλον , απλα αυτο που με ενδιαφερει ειναι να μην αναιβω δραματικα στο κοστος συντηρησης , δηλαδη εκεινο μου εκαιγε ατουρμιστο γυρω στο 6-6,5 με 100αρα παντα οποτε λεω με οικονομικη κυριως οδηγηση και το peugeot αν καει ατουρμπιστο γυρω στο 8-8,5 ειμαι καλα , επισης το σμαρτακι ψιλοζηταγε γιατι ηταν και 9 χρονων , ελπιζω αν παρω ενα αμαξι 3-4 χρονων με 40-60 χιλ χλμ να μην με πεθανει στα προβληματα....
ParisMcridis - Πεμ 08 Μάρ 2012, 15:56:59
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον μιας και θα τα δωσεις τα λεφτα παρε rc γιατι θα καταντησεις να εχεις ενα rallye με τα λεφτα ενος Rc..οσο για τα 7500 αν βρεις πολυ καλο rallye στα 7500 παρτο δεν αξιζει η διαφορα αλλα ενα καλο rallye θα το βρεις τουλαχιστον 8-9 ε τα 4 το πολυ παραπανο αξιζουν για ενα Rc.Τωρα δικα σου τα λεφτα εσυ κανεις οτι θες.
volvos - Πεμ 08 Μάρ 2012, 16:24:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εχεις υπομονη με 8 βρισκεις ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ ραλλι
και 10.5 rc αντιστοιχα

αν υπαρχει κοιτα ενα ασπρο στο ντασιο πεζο πανω ανοιξη...ειναι τσεκαρισμενο πολυ καλο και το δινει κατω απο 8 με εγγυηση
ParisMcridis - Πεμ 08 Μάρ 2012, 16:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
ενα λευκο gt λες πανο?
volvos - Πεμ 08 Μάρ 2012, 17:21:49
Θέμα δημοσίευσης:
rallye eixe paei na to dei lef205
alla brike allo me 7800 me 25000xlm kai eggisi laion 1 xrono Cool
Lef205 - Πεμ 08 Μάρ 2012, 17:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
Του Ντασιου το ραλλυ εχει πουληθει 8400.
Το δικο μου αγοραστικε 8250 και ειχε 20.000 χλμ
mitsos 306 - Παρ 31 Αύγ 2012, 21:32:33
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια δυο ερωτησεις σχετικες αλλα οχι εντελως.

τι παιζει με το χρονισμα που λετε?
το δικο μου εχει 73000 χλμ και δεν φανηκε να χρειαζεται κατι τετοιο.

γραναζι 5ης εχει βαλει κανενας?πεφτει η καταναλωση?
bagos - Σαβ 02 Μάρ 2013, 08:22:40
Θέμα δημοσίευσης:
επιστρεφω στο θεμα,να πω οτι μετα τη τελευταια μετατροπη μου,τελικα δεν αξιζει να βελτιωσεις ενα μοτερ πανω απο τα "ορια του",κ να το εχεις κ για καθημερινο αμαξι Crying or Very sad οταν ηταν με στοκ μοτερ,εκανα του κοσμου τις καγκουριες κ πατηματα,κ δεν ειχε ζητησει τιποτα περαν τησ συντηρησης του.
μετα το φτιαξιμο,πιεσεις φουλ κ πατηματα,καθε μηνα πληρωνω τουλαχιστον 200 ευρω Crying or Very sad
100 ευρω χταποδι κ ιμαντα που τον πεταξε,του κοσμου τα λεφτα για δισκο κ σασμαν,100κατι ευρω για κατι διαροες στο ψευτοκαπακο γιατι του αλλαξα τα φωτα απο τις θερμοκρασιες της τουρμπινας,τωρα εχει σκισει ενα αλλο λαστιχο σε ενα κοματακι(πριν τη πεταλουδα),που ειχα αφησει γνησιο κ δε το ειχα κανει μεταλλικο,κ πλεον σημφερει να το κανω κ αυτο μεταλλικο αντι να αγορασω λαστιχο.δλδ καθε 2-3 πατηματα ολο κ καπου "ποναει".το κακο ειναι οτι αυτο το αμαξι ειναι κ το καθημερινο μας κ μετακινειται κ η οικογενεια με αυτο,οποτε περαν του οτι πληρωνω το αμαξι αντι να τα τρωω με το γιο κ τη γυναικα(μαλ***α μεγαλη αυτο),μια βδομαδα το μηνα θα ειναι συνεργειο κ μενουμε χωρις αμαξι η ψαχνω για δανεικο αμαξι.κ ελεγα στην αρχη οτι τα προβληματα με τα χρονισματα κτλ κτλ ηταν προβλημα αλλα τελικα.... Crying or Very sad
επομενως ετσι πως ειναι οι εποχες,ειναι πολυ δυσκολο να εχεις οχημα(αμαξι ειτε μηχανη)για προσωπικη χρηση,αλλιως αν εχεις,πρεπει να εχεις κ εναλακτικη για τη καθημερινη μετακινηση Crying or Very sad
kostas207rc - Σαβ 02 Μάρ 2013, 12:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
επιστρεφω στο θεμα,να πω οτι μετα τη τελευταια μετατροπη μου,τελικα δεν αξιζει να βελτιωσεις ενα μοτερ πανω απο τα "ορια του",κ να το εχεις κ για καθημερινο αμαξι Crying or Very sad οταν ηταν με στοκ μοτερ,εκανα του κοσμου τις καγκουριες κ πατηματα,κ δεν ειχε ζητησει τιποτα περαν τησ συντηρησης του.
μετα το φτιαξιμο,πιεσεις φουλ κ πατηματα,καθε μηνα πληρωνω τουλαχιστον 200 ευρω Crying or Very sad
100 ευρω χταποδι κ ιμαντα που τον πεταξε,του κοσμου τα λεφτα για δισκο κ σασμαν,100κατι ευρω για κατι διαροες στο ψευτοκαπακο γιατι του αλλαξα τα φωτα απο τις θερμοκρασιες της τουρμπινας,τωρα εχει σκισει ενα αλλο λαστιχο σε ενα κοματακι(πριν τη πεταλουδα),που ειχα αφησει γνησιο κ δε το ειχα κανει μεταλλικο,κ πλεον σημφερει να το κανω κ αυτο μεταλλικο αντι να αγορασω λαστιχο.δλδ καθε 2-3 πατηματα ολο κ καπου "ποναει".το κακο ειναι οτι αυτο το αμαξι ειναι κ το καθημερινο μας κ μετακινειται κ η οικογενεια με αυτο,οποτε περαν του οτι πληρωνω το αμαξι αντι να τα τρωω με το γιο κ τη γυναικα(μαλ***α μεγαλη αυτο),μια βδομαδα το μηνα θα ειναι συνεργειο κ μενουμε χωρις αμαξι η ψαχνω για δανεικο αμαξι.κ ελεγα στην αρχη οτι τα προβληματα με τα χρονισματα κτλ κτλ ηταν προβλημα αλλα τελικα.... Crying or Very sad
επομενως ετσι πως ειναι οι εποχες,ειναι πολυ δυσκολο να εχεις οχημα(αμαξι ειτε μηχανη)για προσωπικη χρηση,αλλιως αν εχεις,πρεπει να εχεις κ εναλακτικη για τη καθημερινη μετακινηση Crying or Very sad

Βάλτο αγγελία τώρα που είναι νωρίς Laughing Laughing Laughing
MEMsound - Σαβ 02 Μάρ 2013, 13:00:07
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
...επομενως ετσι πως ειναι οι εποχες,ειναι πολυ δυσκολο να εχεις οχημα(αμαξι ειτε μηχανη)για προσωπικη χρηση,αλλιως αν εχεις,πρεπει να εχεις κ εναλακτικη για τη καθημερινη μετακινηση Crying or Very sad



θυμησε μου ΠΟΣΟ καιρο το λέω... . . . Wink Wink Wink Wink Wink
N207r - Σαβ 02 Μάρ 2013, 14:53:23
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγο μπρος γκρεμός κ πίσω ρέμμα... Είναι καλά μην μπεις στον χορό...
Αν σου πω τι λεφτά έχει χαλάσει ο Πάνος με το cupra....
bagos - Σαβ 02 Μάρ 2013, 20:32:31
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
bagos έγραψε:
...επομενως ετσι πως ειναι οι εποχες,ειναι πολυ δυσκολο να εχεις οχημα(αμαξι ειτε μηχανη)για προσωπικη χρηση,αλλιως αν εχεις,πρεπει να εχεις κ εναλακτικη για τη καθημερινη μετακινηση Crying or Very sad



θυμησε μου ΠΟΣΟ καιρο το λέω... . . . Wink Wink Wink Wink Wink

οχι τιποτα αλλο,ο φιλος με το ducati εφερα 5 κουτες πραματα να το ξαναφτιαξει,αφου την προηγουμενη βδομαδα εδωσε 700 ευρω να βαλει εξατμησεις στο adventure Confused
MEMsound - Σαβ 02 Μάρ 2013, 20:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
χαχαχα χαος.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
android - Σαβ 02 Μάρ 2013, 23:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
Με κλανιες αυγα δεν βαφοντε,οταν κατι δεν γινει τελειο η εστω κοντα σε επιπεδα εργοστασιακου.Οπως ελεγε και ενας γνωστος μαστορας αν δεν το μελετησεις βγαινει αμελετητο και αμα δε το πληρωσεις βγαινει κινεζικο
bagos - Κυρ 03 Μάρ 2013, 09:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
να χαιρεσαι τα μαστορια σου γιωργη.... Laughing Laughing Laughing Laughing
mitsos 306 - Κυρ 03 Μάρ 2013, 09:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
επομενως ετσι πως ειναι οι εποχες,ειναι πολυ δυσκολο να εχεις οχημα(αμαξι ειτε μηχανη)για προσωπικη χρηση,αλλιως αν εχεις,πρεπει να εχεις κ εναλακτικη για τη καθημερινη μετακινηση


γι αυτο και εγω εχω το 205 , για να το κατσαβιδιαζω ανετα, ευκολα και φθηνα, και κυριως να μην σκαλιζω το 207.
Μετα απο χρονια ενασχολησης πανω στο 306 κατεληξα σ'αυτο ακριβως το συμπερασμα.
Παντα κατι ελειπε , η δεν ηταν βιδωμενο, μια ελειπε η επενδυση απο την μια πορτα, την αλλη το ταμπλο, κλπ.
και ειπα τελος...
Τωρα εργοταξιο το 205,τα αποτελεσματα δεν ειναι hi end αλλα την πλακα μου την κανω(και χωρις γκρινια απο την γυναικα)!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr