tsiko έγραψε: |
καλησπερα σε ολους , ειμαι πολυ κοντα στο να αγορασω ενα rallye-gt και θα ηθελα τη συμβουλη σας.....
μιας και ειστε ιδιοκτητες αυτου του αυτοκινητου θα ηθελα να μου πειτε αντικειμενικα οσο γινεται αν νομιζετε οτι αξιζει η αγορα του ..... να σας αναλυσω περισσοτερο τι θελω να μαθω: 1) ειναι προβληματικο αυτοκινητο (εχω διαβασει για αρκετα προβληματα με χρονισμο-esp κλπ αλλα οτι απο το 08 και μετα διορθοθηκαν ισχυει??) |
tsiko έγραψε: |
2) ποση ειναι περιπου η πραγματικη καταναλωση του (και συγκριτικα με τον ανταγωνισμο πχ tsi 1.4 (160αρης) , 1.4 tjet κλπ.....επειδη μολις πουλησα αυτοκινητο με μεση πραγματικη καταναλωση περιπου στο 6 θα ηθελα να δω ποσο παραπανω θα ειμαι...... |
tsiko έγραψε: |
3) απο ανταλλακτικα και service τι γινεται(ηξερα οτι τα παλια peugeot ειχαν φθηνα ανταλλακτικα αλλα φοβαμαι οτι επειδη ο κινητηρας ειναι bmw θα ειναι και οι τιμες αντιστοιχες.... |
tsiko έγραψε: |
4) θα ηθελα να μου πειτε τι πρεπει να προσεξω στην αγορα ενος τετοιου μεταχειρισμενου..... |
tsiko έγραψε: |
οπως καταλαβατε , αυτο που με ενδιαφερει ποιο πολυ ειναι το κοστος συντηρησης για τα υπολοιπα εχω διαβασει μεσα στο forum... |
volvos έγραψε: |
SORY αλλα τα rc βγαζουν λιγοτερα προβληματα. δε λεμε οτι ειναι τερατα αξιοπιστιας αλλα ραλλι δεν ειναι.
επισης απο αναρτηση φρενα εσωτερικο ειναι αλλο αμαξι. εξου και κραταει τοσο καλη τιμη ακομα |
volvos έγραψε: |
AN χτυπησει πειρακια το ραλλι ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ 100%
αν χτυπησει πειρακια το rc λογω εμβολων εχεις σοβαρες πιθανοτητες να τη γλυτωσεις αν δεν εισαι βλακας. επισης αν μπεις στα αρχεια αντιπροσωπειας πεζο (πστ αργυρης) θα δεις οτι τα rc Που τους πανε με βλαβες ειναι ελαχιστα. και οχι δε παιζει ρολο ποσα πουλιουνται αλλα μιλαμε σε τι κατασταση τους πανε αυτα που σκανε για σερβις.[/img] επισης η πιεση που δουλευει για τα δεδομενα της η τουρμπινα του rc ειναι πιο ασφαλης για ενα μοτερ απο τη πιεση που δουλευει η τουρμπινα του ραλλι. με την εννοια τι εμβαδο κενο εχει απο πανω της στη καμπυλη με τι ταχυτητα κυκλοφορουν καυσαερια και ουσιαστικα σε πρακτικο επιπεδο ποσο ανετα βγαζει τα αλογα το μοτερ. |
Παράθεση: |
ενα σωστά συντηρημένο και αναβαθμισμένο Rallye/GT |
tsiko έγραψε: |
σιγουρα ομως rc βλεπεις ενα στα 10 rallye οποτε , λογικο ειναι να υπαρχουν πολυ περισσοτερα rallye με προβληματα , απλα ειχα δει οτι το 207 αν μπειτε στο autotriti με τα ποιο αξιοπιστα αυτοκινητα θα δειτε οτι ειναι το αμαξι με τα λιγοτερα προβληματα στη κατηγορια του ....βεβαια δεν ισχυει γιαυτα με τον thp αλλα λεει πολλα για τα υπολοιπα προβληματα που μπορει να βγαλει ενα αυτοκινητο.....
απλα ηθελα να ξερω αν οντως τα αυτοκινητα απο μεσα του 08 εχουν ξεπερασει τα προβηματα με χρονισμο και esp (και αν σε καλυπτει η αντιπροσωπεια σε περιπτωση esp εκτος εγγυησης...) τελος , απο δισκοπλατο πως πανε γιατι εχω ακουσει(απο ενα μαστορα) οτι εχουν θεματακι.... |
Παράθεση: |
φιλε μου το δικο μου αυτοκινητο ειναι ενα απο τα πιο προβληματικα εδω μεσα,
ειναι του 2007 ομως.ξερουμε καλα οτι τα πρωτα ειχα προβληματα. αυτο που ηθελα να πω εγω ειναι παρα του οτι εχω μαλωση με πολλα ατομα εδω μεσα ,το αυτοκινητο το ιδιο προβλημα 2 φορες δεν εβγαλε δηλαδη τα αναβαθμησμενα ανταλλακτικα πρεπει να ειναι πολυ καλητερα. και νομιζω πως τα rc ειναι λιγο καλητερα γενικα απο gt rallye. |
Παράθεση: |
απλα ηθελα να ξερω αν οντως τα αυτοκινητα απο μεσα του 08 εχουν ξεπερασει τα προβηματα με χρονισμο και esp (και αν σε καλυπτει η αντιπροσωπεια σε περιπτωση esp εκτος εγγυησης...)
|
tsiko έγραψε: |
ναι ομως ενα rc εχει περιπου απο 11-11500 χιλιαρικα (για να εχει μεχρι 60χιλ χλμ και να ειναι απο μεσα το 08) , ενα αντιστοιχο rallye το βρισκω 7-7500 το οποιο σημαινει οτι για το rc θα πρεπει να δωσω +50-60% του αρχικου budget.... |
bagos έγραψε: |
επιστρεφω στο θεμα,να πω οτι μετα τη τελευταια μετατροπη μου,τελικα δεν αξιζει να βελτιωσεις ενα μοτερ πανω απο τα "ορια του",κ να το εχεις κ για καθημερινο αμαξι ![]() μετα το φτιαξιμο,πιεσεις φουλ κ πατηματα,καθε μηνα πληρωνω τουλαχιστον 200 ευρω ![]() 100 ευρω χταποδι κ ιμαντα που τον πεταξε,του κοσμου τα λεφτα για δισκο κ σασμαν,100κατι ευρω για κατι διαροες στο ψευτοκαπακο γιατι του αλλαξα τα φωτα απο τις θερμοκρασιες της τουρμπινας,τωρα εχει σκισει ενα αλλο λαστιχο σε ενα κοματακι(πριν τη πεταλουδα),που ειχα αφησει γνησιο κ δε το ειχα κανει μεταλλικο,κ πλεον σημφερει να το κανω κ αυτο μεταλλικο αντι να αγορασω λαστιχο.δλδ καθε 2-3 πατηματα ολο κ καπου "ποναει".το κακο ειναι οτι αυτο το αμαξι ειναι κ το καθημερινο μας κ μετακινειται κ η οικογενεια με αυτο,οποτε περαν του οτι πληρωνω το αμαξι αντι να τα τρωω με το γιο κ τη γυναικα(μαλ***α μεγαλη αυτο),μια βδομαδα το μηνα θα ειναι συνεργειο κ μενουμε χωρις αμαξι η ψαχνω για δανεικο αμαξι.κ ελεγα στην αρχη οτι τα προβληματα με τα χρονισματα κτλ κτλ ηταν προβλημα αλλα τελικα.... ![]() επομενως ετσι πως ειναι οι εποχες,ειναι πολυ δυσκολο να εχεις οχημα(αμαξι ειτε μηχανη)για προσωπικη χρηση,αλλιως αν εχεις,πρεπει να εχεις κ εναλακτικη για τη καθημερινη μετακινηση ![]() |
bagos έγραψε: |
...επομενως ετσι πως ειναι οι εποχες,ειναι πολυ δυσκολο να εχεις οχημα(αμαξι ειτε μηχανη)για προσωπικη χρηση,αλλιως αν εχεις,πρεπει να εχεις κ εναλακτικη για τη καθημερινη μετακινηση ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
θυμησε μου ΠΟΣΟ καιρο το λέω... . . . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
επομενως ετσι πως ειναι οι εποχες,ειναι πολυ δυσκολο να εχεις οχημα(αμαξι ειτε μηχανη)για προσωπικη χρηση,αλλιως αν εχεις,πρεπει να εχεις κ εναλακτικη για τη καθημερινη μετακινηση |