petrance έγραψε: |
μου το εκανε και χωρις τον αυτοματο δηλαδη:πηγαινα σταθερα εκοβε το τουρμπο μετα απο κανα χιλιομετρο αφηνα το γκαζι ξες εκοβα εβγαζα κενο στο φαναρι μολις ξεκινουσα τουρμπιζε μετα απο λιγο παλι τα ιδια!!!! |
petrance έγραψε: |
να ψαχνω για εγκεφαλο δλδ???? |
petrance έγραψε: |
ποσο πρεπει να ειναι το long term fuel? στα normal πλαισια??? |
petrance έγραψε: |
ειχα προγραμμα και δεν το ειχε βγαλει ηταν κλειδωμενο...τωρα ειμαι μαμα!!!! |
petrance έγραψε: |
ρε παιδια τα fuel trims ειναι 27,3% τι σκ**α παιζει????? |
petrance έγραψε: |
χθες μου το ανοιξαν για το χρονισμα το ειδαν κανανε τι ηταν να κανουν το κλεισαμε το αμαξι και δρομο ο πετραν χαχαχα ενταξει αυτο ηταν λογικο γιατι πριν ενα μηνα ειχα αλλαξει σετ χρονισου εγω θα τους πω οταν βρουνε απο που ειναι το ολο προβλημα να το κοστολογησουν το προβλημα και θα πεσει το κασερι θα αργησει λογο οικ.δυσκολιας αυτο το καιρο αλλα δεν εχω θεμα με αυτο τους ξερω αρκετα χρονια....μακαρι παντως να ειναι αυτο το προβλημα με τον αισθητηρα......μακαρι πριν ανοιξω μοτερ για βαλβιδες και πολλαπλες γιατι εχω κλεισει ραντεβου για την τριτη...ευχομαι να ειναι ο αισθητηρας και θα σε αναψω αγορι μ μια λαμπαδα ισα με το μποι σου να ξες!!!! |
salex έγραψε: |
Πέτρο και Τάσο, χωρίς να θέλω να σας θίξω, το να αλλάζει κανείς αισθητήρες άρδην δεν σημαίνει ότι θα λύσει και το πρόβλημά του.
Ο αισθητήρας κρουστικής καύσης παρακολουθεί τον κινητήρα για πυράκια. Δεν έχει σχέση με στεγνώματα κλπ. Αν είχε μόνιμο πρόβλημα υπερκρουστικής καύσης και είχαν ερευνηθεί όλα τα υπόλοιπα ενδεχομενα, τότε ναι - καλό θα ήταν να τον αλλάξει. Δεν λύνονται τα προβλήματα αλλάζοντας έναν αισθητήρα εδώ και έναν εκεί. Πρέπει να ασχοληθεί κάποιος συστηματικά και να βρεθεί η ρίζα του προβλήματος. Που κατά πάσα πιθανότητα, θα έχει σχέση με τον χρονισμό όπως και στις προηγούμενες Ν περιπτώσεις (όπου Ν τείνει στο άπειρο). |
tasos_vl έγραψε: |
κανε αλλαγη τον αισθητηρα. αν στρωσει τοτε εισαι οκ!!! βεβαια καλο θα ηταν να παρακολουθεις και τα λαδια σου μετα... μηπος ειναι κ καμια αλλη μλκια οπος εκανε κ εμενα. απλα δεν θελω να σε παρω στο λαιμο μου!! |
petrance έγραψε: |
λοιπον γεια σας μολις γυρισα...εχω νεα αλλαξα τον αισθητηρα και τα μηγματα διορθωθηκαν δεν ξερω τι και πως αν ισχυει αυτο που λεει ο στελιος εγω παντως ειδα διαφορα στα μηγματα τελος παντων....απο συμπιεση ειμαι κομπλε απο χρονο ψεκασμου και απο εκει ειμαι κομπλε απο λαμδα ειμαι κοπμπλε τα ειδαμε ολα στο δρομο το μονο θεματακι μου τωρα ειναι οτι δεν σηκωνω πιεση....πριν αλλαξω τον λαμδα σηκωνα μεχρι 1600mbar σημερα πηγα 1730mbar ασχετα που πρεπει να ειναι απο 1750 εως 2000 διαφορα ξεκινησε με το αμαξι και πλεον απ'οτι βλεπω θα φανει και στις επομενες μερες τα μηγματα πανε καλα δωξα το θεο...την τριτη ειχα κλεισει ραντεβου για να τσεκαρουν βαλβιδες πολλαπλες και τα συναφη και εφοσον ηρθαν ολα στα ισια τους απο την αποψη του μηγματος θα τσεκαρουν την τριτη τη τουρμπινα το αξονακι μηπως εχει κενα γιατι θελει αλλαγη το σωληνακι λαδιου εχω ενα θεματακι εκει και θα τα δουνε περι τουρμπινας!!!!(φυσικα εννοειται πως δεν θα πειραχτει ασκοπα το αξονακι για να δω απλα μια πιεση σωστη και να πω αααα ολα καλα τωρα)οποτε οπως καταλαβατε το μονο προβλημα που εμεινε ειναι η πιεση...αν εχει κανεις καμια λυση η οτιδηποτε να με βοηθησει θα το εκτιμουσα... |
petrance έγραψε: |
με τον λαμδα που κουμπωσα σαν αρχη εκει εγινε η διαφορα αλλα θελει ακομα λιγο να για να ερθει το αμαξι στα καθως πρεπει σωστα πλαισια.....λειπει τωρα το κερασακι στην τουρμπινα η καπου αλλου για να λυθει το θεμα..... |
tolisgt έγραψε: |
kostos aisthitira krousis?? kai pou briskete sto moter?? ean einai eukolo plz.... (kai pali sorry gia ta greeklish alla to pc tha einai etoimo se 15meres.....) |
petrance έγραψε: |
μου ερχονται μυρωδιες μεσα απο αναθυμιασεις σαν καμμενο λαδι πως μυριζει οταν ανοιγεις το καπακι για να βαλεις λαδια ακριβως ετσι.....και ρωτω υπαρχει περιπτωση να ειναι το σωληνακι λαδιου της τουρμπινας????φενεται οτι εκει εχει λαδακι λιγο κατω απο το προστατευτικο καπακι που εχει....!!!!! |
salex έγραψε: |
και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.
Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο); |
tasos_vl έγραψε: |
ααα!! και ενα ακομα θεμα ηταν οτι δεν ανεβαζε θερμοκρασια στις αρχες (μετα την αλλαγη μοτερ) επαιζε στους 70 ![]() ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Me too, από την πρώτη μέρα που το έχω πάρει λειτουργεί κάπως έτσι. Τους 70βαθμούς τους έχει για πρωινό. Δουλεύει κανονικά 85-90 απλώς αν πάω πορεία ή αν πατήσω λίγο πέφτει για πλάκα. ![]() Εσένα πως σταμάτησε δηλαδή, άλλαξες θερμοστάτη ή απλά έστρωσε? Sorry για το off topic. -> Και κάτι για on topic, το μόνο που δεν έχει τσεκάρει ο φίλος λοιπόν είναι η αντεπίστροφη βαλβίδα αναθ. καυσίμου. Κάτι μου λέει ότι θα είναι το επόμενο στη λίστα. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά. ![]() Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ. |
NoDsl έγραψε: | ||||
Δεν το κάνετε πιο λιανά και για εμάς που δεν το κατέχουμε το θέμα με το γρανάζι; Εκτός και αν πείτε κάτι πρέπει να μας σκοτώσετε οπότε πάσο ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά. ![]() Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ. |
Alexis22 έγραψε: |
Εχει καποια σημαδια τα οποια πρεπει να ειναι σε καποια συγκεκριμενη θεση..
http://i29.photobucket.com/albums/c283/yarismania/2.jpg http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18143&postdays=0&postorder=asc&start=20 |
salex έγραψε: |
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.
Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση. Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα. Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%. |
salex έγραψε: |
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.
Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση. Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα. Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%. |
tasos_vl έγραψε: | ||
|
makis106 έγραψε: | ||||
Γιατι ειναι σίγουροι οτι το έχουν κανει σωστά, ασχετα αν ειναι ετσι ή οχι. Τους αισθητηρες που σου αλλαζουν καθε φορα τους πληρώνεις? Και οχι δεν υπαρχει περίπτωση να σου έκαιγε λάδια λόγω μεταβλητού. |
makis106 έγραψε: |
Τοτε απλα πιστεύουν οτι το εχουν κάνει σωστά. |
petrance έγραψε: |
παιδια τα fuel trims επεσαν στο 3,1% ερωτηση κρισεως..ο λαμδα μου στον κοφτη ειναι 0,9 ειναι καλα εκει η οχι????και μεσω obd η πιεση μεχρι 0.7 σηκωσε ενω στο οργανακι που το εχω μηχανικο(μεσω etube)εδειξε και 1bar...σε 12 ωρες θα ειμαι καθ'οδον για τα κεντρικα στη θεσν/νικη να το τσεκαρουν....το θεμα ειναι αν οντως ειναι το γραναζι του μεταβλητου θα το καταλαβουν με τον υπολογιστη???? |