PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Παράξενο πρόβλημα σε 207 rc

petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 10:47:01
Θέμα δημοσίευσης: Παράξενο πρόβλημα σε 207 rc
Καταρχην καλημερα σε ολους....με λενε πετρο και εχω ενα 207 rc lemans 2009 μοντελο! Eπειδη εχω αγανακτησει απιστευτα και δεν μπορω να βγαλω ακρη με το προβλημα μου θα ηθελα καποια συμβουλη...συγνωμη για το πως ξεκιναω (σαν νεο μελος)η ακομα και το που και πως τοποθετουμαι απλα χρειαζομαι αμεση βοηθεια!!!
Λοιπον αν παω σταθερα με αυτοματο πιλοτο απο 60εως και 80 χιλιομετρα πεζει πολυ το χαλμιτερ και μολις κανω 1-2χιλιομετρα σταθερα μου κοβει τη τουρμπινα!αναφερω επισης το σφαλα ειναι το p2191 σφαλμα ρυθμισης ποιοτητας καυσιμου...επισης εχω αλλαξει σετ χρονισμου προσφατα,εχω κοιταξει την ν75,τον μαπ σενσορ επανω αριστερα,εχω τσεκαρει την σκαστρα,εχουμε βαλει επανω καινουρια αντλια υψηλης τπτ ξσανα εβαλα την δικια μ η οποια φανηκε μια χαρα,και σημερα αλλαξα τον πανω αισθητηρα λαμδα!!!Και το αμαξι παλι κανει τα ιδια δηλαδη:δεν σηκωνει την πιεση που πρεπει...ειναι κοντα στο 0,6 σταθερο και η αναλογια καυσιμου και αερα παιζει παρα πολυ απο τη μεση προς φτωχο....ο θεος να σας εχει ολους καλα ρε παιδια δωστε μια λυση!!!το αμαξι φοραει εξατμιση απο downpipe και πισω i/c και χοανη!!!εχει και 68000km Δεν ξερω τι αλλο να κανω εχω σηκωσει τα χερια ψηλα!!!υπαρχει περιπτωση να ειναι θεμα εγκεφαλου??διοτι παλια αρκετα παλια ειχα βαλει ενα προγραμμα απο θεσ/νικη τερμα αποτυχια τεσπα και το εβγαλα δεν δουλευε σωστα το προγραμα εμπαινε σε safe mode σηκωνε 2bara και τετοια...λετε να εχει αφησει κουσουρει στον εγκεφαλο ο ακατανομαστος???Ευχαριστω πολυ και ξσανα ζητω συγνωμη για τα τις μη προβλεπομενς κινησεις μου!!!Να ειστε ολοι καλα!!!!
michael-grivas - Τετ 07 Μάρ 2012, 11:06:33
Θέμα δημοσίευσης:
Κάνε μια δόκιμη και βγάλε την χοάνη. (έχω το λόγο μου που σου το λέω)
Και κατι άλλο.
Μόνο στον αυτόματο πιλότο σου το κάνει?
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 11:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
μιχαλη η χοανη ειναι συρματινη...θα το δοκιμασω αλλα δεν μπορω να καταλαβω την ουσια αυτης της κινησης!!!
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 11:17:39
Θέμα δημοσίευσης:
μου το εκανε και χωρις τον αυτοματο δηλαδη:πηγαινα σταθερα εκοβε το τουρμπο μετα απο κανα χιλιομετρο αφηνα το γκαζι ξες εκοβα εβγαζα κενο στο φαναρι μολις ξεκινουσα τουρμπιζε μετα απο λιγο παλι τα ιδια!!!!
michael-grivas - Τετ 07 Μάρ 2012, 11:54:00
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί να μην φτάνει η παροχή του αέρα προς την τουρμπίνα λόγο βρομιάς της χοάνης η να σου ρουφάει το κολάρο.
Κάνε μια δοκιμή δεν χάνεις τίποτα.
Επίσης καλά θα είναι να τσεκάρεις το κύκλωμα σου να δεις μήπως χάνεις πίεση από κανένα κολάρο.
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 12:35:47
Θέμα δημοσίευσης: Παράξενο πρόβλημα σε 207 rc
Καταρχην καλημερα σε ολους....με λενε πετρο και εχω ενα 207 rc lemans 2009 μοντελο! Eπειδη εχω αγανακτησει απιστευτα και δεν μπορω να βγαλω ακρη με το προβλημα μου θα ηθελα καποια συμβουλη...συγνωμη για το πως ξεκιναω (σαν νεο μελος)η ακομα και το που και πως τοποθετουμαι απλα χρειαζομαι αμεση βοηθεια!!!
Λοιπον αν παω σταθερα με αυτοματο πιλοτο απο 60εως και 80 χιλιομετρα πεζει πολυ το χαλμιτερ και μολις κανω 1-2χιλιομετρα σταθερα μου κοβει τη τουρμπινα!αναφερω επισης το σφαλα ειναι το p2191 σφαλμα ρυθμισης ποιοτητας καυσιμου...επισης εχω αλλαξει σετ χρονισμου προσφατα,εχω κοιταξει την ν75,τον μαπ σενσορ επανω αριστερα,εχω τσεκαρει την σκαστρα,εχουμε βαλει επανω καινουρια αντλια υψηλης τπτ ξσανα εβαλα την δικια μ η οποια φανηκε μια χαρα,και σημερα αλλαξα τον πανω αισθητηρα λαμδα!!!Και το αμαξι παλι κανει τα ιδια δηλαδη:δεν σηκωνει την πιεση που πρεπει...ειναι κοντα στο 0,6 σταθερο και η αναλογια καυσιμου και αερα παιζει παρα πολυ απο τη μεση προς φτωχο....ο θεος να σας εχει ολους καλα ρε παιδια δωστε μια λυση!!!το αμαξι φοραει εξατμιση απο downpipe και πισω i/c και χοανη!!!εχει και 68000km Δεν ξερω τι αλλο να κανω εχω σηκωσει τα χερια ψηλα!!!υπαρχει περιπτωση να ειναι θεμα εγκεφαλου??διοτι παλια αρκετα παλια ειχα βαλει ενα προγραμμα απο θεσ/νικη τερμα αποτυχια τεσπα και το εβγαλα δεν δουλευε σωστα το προγραμα εμπαινε σε safe mode σηκωνε 2bara και τετοια...λετε να εχει αφησει κουσουρει στον εγκεφαλο ο ακατανομαστος???Ευχαριστω πολυ και ξσανα ζητω συγνωμη για τα τις μη προβλεπομενς κινησεις μου!!!Να ειστε ολοι καλα!!!!
Samer - Τετ 07 Μάρ 2012, 13:14:18
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
μου το εκανε και χωρις τον αυτοματο δηλαδη:πηγαινα σταθερα εκοβε το τουρμπο μετα απο κανα χιλιομετρο αφηνα το γκαζι ξες εκοβα εβγαζα κενο στο φαναρι μολις ξεκινουσα τουρμπιζε μετα απο λιγο παλι τα ιδια!!!!


Αυτα τα συμπτωματα μου τα εβγαζε πολυ παλια (4 χρονια τωρα) και μονο ενα update στο ECU ηθελε. Στα κανει αυτα απο τοτε που εβγαλες το προγραμμα που ειχες? Η και πιο πριν?
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 13:39:40
Θέμα δημοσίευσης:
αν εχει αντιμετωπισει κανενας το ιδιο προβλημα ας με φωτισει λιγο!!!!
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 13:43:31
Θέμα δημοσίευσης:
τελευταιο update ειχα κανει το 2010 και δεν εχει πιο προσφατο ετσι μου ειπαν τουλαχιστον εβγαλε στο λαπτοπ εγκεφαλος ενημερομενος!!!!οταν εβγαλα το προγραμμα μετα απο λιγο καιρο το εκανε!!!!!
Samer - Τετ 07 Μάρ 2012, 13:59:08
Θέμα δημοσίευσης:
System Too Lean at Higher Load για το P2191.

For EP6DT engine, this fault code has often been associated with Cam Timing

=δεν ειναι χρονισμο αυτο?

Τι προγραμμα ειχες βαλει?

Δεν ξερω αν ειναι δυνατον να γινει αυτο, αλλα ελπιζω να μην σου εκανε καμια αλλη πατατα οταν στο γυρισε μαμα.
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 14:12:01
Θέμα δημοσίευσης:
δυστηχως δεν ειναι χρονισμα γμστ.... στον σιμονη στην θεσσαλονικη το ειχα κανει.....να ψαχνω για εγκεφαλο δλδ????ολα τα εχω αλλαξει δεν εχει μεινει τπτ....δεν μπορει να με βοηθησει κανεις!!!!!!
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 14:12:54
Θέμα δημοσίευσης:
αν μαθεις τπτ η βρεις στειλε μ πμ την κανω παω για δουλεια...ευχαριστω παντως!!!!!
Samer - Τετ 07 Μάρ 2012, 15:54:41
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
να ψαχνω για εγκεφαλο δλδ????


Οχι βεβαια!

Update στον εγκεφαλο εκανες πριν η μετα το προγραμμα? Χρονισμα πριν η μετα το προβλημα που εχεις?

Να περιμενεις μεχρι να το διαβασει το thread καποιος που να ξερει παραπανω να σου πει. Η τουλαχιστον ολα τα σημεια να κοιταξεις και να τσεκαρεις. Αλλα περα απο αυτο θα σου ελεγα πηγαινε σε αλλο μηχανικο η στη Peugeot να σε βοηθησουν.
Gotcha - Τετ 07 Μάρ 2012, 15:56:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις τσεκαρει με διαγνωστικο το Long Term Fuel? Εισαι σιγουρος πως ο χρονισμος εγινε σωστα και με τα τελευταια ανταλακτικα?(σκληρος τεντωτηρας καδενας?)
ParisMcridis - Τετ 07 Μάρ 2012, 16:27:12
Θέμα δημοσίευσης:
Στο σετ χρονισμου αλλαξες και καδενα???Επισης αν το εχεις πολυ καιρο το προβλημα ισως και να εχει χαλασει ο μαμα καταλυτης που εχεις...Εγω θα σου ελεγα να ξαναδειτε χρονισμα μετα ολο το κυκλωμα για απωλειες και τελος καταλυτη...Update δε νομιζω να εχει και αλλο νομιζω του 2010 ειναι το τελευταιο.
makis106 - Τετ 07 Μάρ 2012, 16:28:11
Θέμα δημοσίευσης:
+1
Και αφού έχεις κάνει κ όλα τα υπόλοιπα, έχεις δει σε τι κατάσταση βρίσκονται αυλοί και βαλβίδες από κάπνα? (αν και αυτό το θέμα θα δημιουργούσε πλούσια μίγματα)
Επίσης η ανεπίστροφη βαλβίδα αναθυμιάσεων βενζίνης είναι οκ?

ΥΓ. Γιατί υπάρχει το ίδιο θέμα επι 2 και έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας??? Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
ParisMcridis - Τετ 07 Μάρ 2012, 16:30:17
Θέμα δημοσίευσης:
Στο σετ χρονισμου αλλαξες και καδενα???Επισης αν το εχεις πολυ καιρο το προβλημα ισως και να εχει χαλασει ο μαμα καταλυτης που εχεις...Εγω θα σου ελεγα να ξαναδειτε χρονισμα μετα ολο το κυκλωμα για απωλειες και τελος καταλυτη...Update δε νομιζω να εχει και αλλο νομιζω του 2010 ειναι το τελευταιο.
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 22:51:50
Θέμα δημοσίευσης:
καταλυτη δεν εχω μανησιο....στο χρονισμα αλλαξα ολο το σετ!!!!το πρωι περασα τον λαμδα και τωρα το βραδυ που σχολασα σαν να καλυτερεψε η πιεση αλλα μετα τις 5000rpm πεφτει στο 0,6bar λες και κανει σαν udaptation δε ξερω τι να πω!!!!αυτη η ανεπίστροφη βαλβίδα αναθυμιάσεων βενζίνης που βρισκεται???
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 22:53:02
Θέμα δημοσίευσης:
ποσο πρεπει να ειναι το long term fuel? στα normal πλαισια???
petrance - Τετ 07 Μάρ 2012, 22:55:03
Θέμα δημοσίευσης:
το update το τελευταιο το εκανα το 2010 δεν εχει αλλο και το σετ χρονισμου το αλλαξα αφου ειδα οτι το αμξι εχει προβλημα!!!!
Gotcha - Πεμ 08 Μάρ 2012, 08:45:53
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
ποσο πρεπει να ειναι το long term fuel? στα normal πλαισια???


Απο +5% εως -5% (φτωχο-πλουσιο) πανω κατω
petrance - Πεμ 08 Μάρ 2012, 10:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
αυριο θα το βαλω στο λαπτοπ και θα το ξανα τσεκαρω....και θα σου πω τις τιμες!!!!!
petrance - Πεμ 08 Μάρ 2012, 11:02:31
Θέμα δημοσίευσης:
Κατι ακομα: οταν μετρησα τις παραμετρους στη peugeot η προκαθορισμενη τιμη της αντλιας με την πραγματικη συμβαδιζαν μεχρι τα 50 -60 χιλιομετρα χαλαρα που πηγαινα...οταν πατουσα η πραγματικη επιανε 110 και η προκαθορισμενη επεφτε στο 5...μου φενεται λιγο παραξενο να συμβαδιζουν μαζι μεχρι τα 50-60 χαλαρα και στο πατημα να χανονται...οπως και οι παραμετροι της τουρμπινας ο κατασκευαστης λεει απο 1750mbar μεχρι 2000mbar και εμενα σηκωνε μεχρι 1610mbar αντε εδω σε θελω καβουρα να περπατεις στα καρβουνα Smile το προβλημα ειναι αστα να πανε!!!!Καλημερα και σε ολους!!!!
volvos - Πεμ 08 Μάρ 2012, 11:26:23
Θέμα δημοσίευσης:
καλο ειναι μεχρι να το λυσεις το θεμα σου ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΑΣ το αμαξι...
για ευνοητους λογους.

μπορεις να πας πεζο να ζητησεις να σου κανουν τηλεφορτωση το μαμα προγραμμα ?
piratee - Πεμ 08 Μάρ 2012, 13:41:37
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, μου έβγαζε και το ίδιο σφάλμα με εσένα. Έκανα χρόνισμα αλλά πάλι το ίδιο. Μου έβγαλε και πρόβλημα στο abs στο διαγνωστικό αλλά λαμπάκι δεν μου είχε ανάψει. Τελικά είχε κολλήσει ο εγκέφαλος, όπως μου είπαν στην peugeot. Εγώ και άλλα 3 στην Ελλάδα το έχουν πάθει αυτό σύμφωνα με τα λεγόμενα του μηχανικού, ο οποίος μίλησε και με Αθήνα. Κάναμε μια τηλεφόρτωση την προηγούμενη βδομάδα και όλα οκ. Δοκίμασε να κάνεις και εσύ μια κ άσε το μηχανικό να λέει τα δικά του. 10 λεπτά υπόθεση είναι και δεν έχεις να χάσεις και τίποτα.
petrance - Πεμ 08 Μάρ 2012, 17:12:45
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ολα σωστα +φωνω μαζι σας ομως μου λεει οτι ο εγκεφαλος ειναι ενημερομενος ρε παιδια....να παω σε αλλη πεζο? τι σκ**α να κανω??σκετη απαιλπισια ειναι το θεμα εδω και ποσους μηνες ψαχνω ψαχνω τπτ....μηπως να πηγαινα σε αλλη αντιπροσωπεια????μηπως???
petrance - Πεμ 08 Μάρ 2012, 17:20:00
Θέμα δημοσίευσης:
βασιλη ποτε εκανες ενημερωση???εγω ειχα κανει μια το 2010 και προχθες μου λεει οτι ειναι ενημερομενος ο εγκεφαλος δλδ και καλα δεν εχουν βγαλει αλλο λογισμικο(ενημερωτικο)
petrance - Πεμ 08 Μάρ 2012, 17:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
εφοσον εκανες την προηγουμενη βδομαδα να φανταστω οτι ειναι φρεσκο το ενημερωτικο ετσι δεν ειναι??η δεν ειχες κανει ποτε update και σου περασε του 2010???
volvos - Πεμ 08 Μάρ 2012, 17:23:11
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εχεις προγραμμα?????????
οταν εκανες τηλεφορτωση το εβγαλε?????
petrance - Πεμ 08 Μάρ 2012, 17:25:45
Θέμα δημοσίευσης:
ειχα προγραμμα και δεν το ειχε βγαλει ηταν κλειδωμενο...τωρα ειμαι μαμα!!!!
petrance - Πεμ 08 Μάρ 2012, 17:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
ειχα παει στον ιδιο τον ακατανομαστο φιλο του χατζατζαρη Smile και μου τσονταρε το μανισιο παλι...τωρα κατα ποσο εγινε σωστα η δουλεια η αν εκανε επειτηδες κατι δεν γνωριζω!!!!
volvos - Πεμ 08 Μάρ 2012, 18:11:34
Θέμα δημοσίευσης:
Aρα πας πεζο και ζητας να σου ξαναπερασουν απο πανω το μαμα εστω και αν πληρωσεις για να εισαι σιγουρος 100%
piratee - Πεμ 08 Μάρ 2012, 18:39:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου το είχαν κάνει καθόλου τηλεφόρτωση από όταν το είχα πάρει. 10/2007 ήταν το τελευταίο update, όταν βγήκε από το εργοστάσιο. Πήγαινε κ κάν'το! Δεν έχεις να χάσεις τίποτα όπως σου ξαναείπα. Κ εμένα ο μηχανικός σε ένα διάστημα που είχε στρώσει κ δούλευε κανονικά δεν ήθελε να το κάνει. Αφού δουλεύει μου είπε μήπως να το αφήναμε να μην το πειράζαμε μήπως το κάνουμε χειρότερα? Αλλά το απαίτησα να το κάνουμε. Στο κάτω κάτω δικό σου αυτοκίνητο είναι, εσύ θα αποφασίσεις..
Samer - Παρ 09 Μάρ 2012, 11:32:09
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
ειχα προγραμμα και δεν το ειχε βγαλει ηταν κλειδωμενο...τωρα ειμαι μαμα!!!!


Μην το αναφερεις οτι ειχες προγραμμα κλπ. Απλα πες τους αυτο κ αυτο κολαει θα ηθελα το σωστο update.
piratee - Παρ 09 Μάρ 2012, 15:25:38
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά φίλε Πέτρο το ματιάσαμε και το δικό μου. Μου κάνει πάλι τα ίδια όπως και εσένα με το ίδιο σφάλμα. Ρύθμιση ποιότητας καυσίμου. Αν βρεις άκρη ενημέρωσέ με σε παρακαλώ αλλιώς αν βρω εγώ κάτι θα σου στείλω.
petrance - Σαβ 10 Μάρ 2012, 12:26:11
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα και παλι παιδια λοιπον...βασιλη ειδα καλη διαφορα μπορω να πω με τον αισθητηρα τον λαμδα τον επανω τα μειγματα στο χαλ-μιτερ ειναι ρολοι απλα χθες για μισο λεπτο μου ειχε κοωει το τουρμπο παλι αλλα ξανα δουλεψε σωστα!!!!παιρνω τωρα τηλ σε αλλη αντιπροσωπεια για να δω για το update...αν δεν εχεις αλλαξει λαμδα κανε υπομονη 2 μερες θα ξανα παω στους δικους μου εδω στην αντιπροσωπεια να δω τι σφαλμα εβγαλε παλι.....ευχομαι να το λυσουμε αμεσα το προβλημα γιατι παιδια δεν παει αλλο......
petrance - Σαβ 10 Μάρ 2012, 12:47:08
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα τζιφος επαιρνα και βεροια και θεσσ/νικη δεν το σηκωνουν μαλλον ειναι ακυρη η ωρα και η μερα θα ξανα παρω την δευτερα πρωτα ο θεος.....καλο Σ/Κ σε ολους....
salex - Σαβ 10 Μάρ 2012, 14:46:44
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο, το νου σου.

Αν τυχόν έχεις μπλέξει με την τοπική αντιπροσωπεία, σου συνιστώ να πας όσο γρηγορότερα μπορείς σε κανένα συνεργείο που να ασχολούνται με κινητήρες THP.
Οι άνθρωποι δεν ξέρουν ούτε τα βασικά!

Τους εξηγούσα για απώλεια χρονισμού στους κινητήρες THP και τί συμβαίνει και η απάντηση του μηχανικού ήταν "Είμαι 10 χρόνια μηχανικός, θα μου πεις εσύ τί να κάνω;"

Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις. Τσοπαναρέιβ!
Δεν είναι κακό να είσαι τσοπάνος, κακό είναι να μην το καταλαβαίνεις ότι είναι η καλύτερη δουλειά που μπορεις να κάνεις αντί να ταλαιπωρείς τον κόσμο.
petrance - Σαβ 10 Μάρ 2012, 17:01:08
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο θα σου εχει μιλησει ο λευτερης πιστευω ...μπορεις να μου βρεις μια λυση???η να μου συστησεις καποιον εδω πανω???
tasos_vl - Κυρ 11 Μάρ 2012, 19:44:32
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρις να θέλω να σας αγχώσω και εγώ ειχα αυτό το πρόβλημα, στα 70 χιλ με έχανε γκάζια κ έμπαινε σε ασφαλή λειτουργια (μιλάω για το ραλύ με 150) και απλα δεν τούρμπιζε. στον εγκέφαλο έβγαζε φτωχό μύγμα κ μλκιες... μου λέγαν να αλλάζω ταχύτητες μετά τις 3000 χιλ στροφές και να μην έχω 5η με 70 χιλιόμετρα (λες και είχα κανα βενζινάδικο να βάζω δωρεάν βενζίνη ή θα έκανα ραλυ μεσα στην πολη για να αλλαζω μετα τις 3000 στροφές... τεσπα..) έκανα χρονισμό, μετα άλλαξα αισθητήρα λάμδα, ολα οκ για λιγο καιρο και μετα αρχισε να καιει λαδακι.... καθε γεμισμα το ρεζερβουαρ και ενα λιτρο λαδάκι..... (σε μια μέτρηση ειχε φτασει στα 800 χιλ 1,300 λαδι!!!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing ) καναμε αλλαγή το κεφαλάρι και τα ιδια.... ώσπου άλλαξα μηχανή και "ησύχασα"!!! τωρα που και που στα ανοίγματα στην τετάρτη κοντά στις 4000 χιλ στροφές κανει κατι κοψηματάκια αλλα να πω την αληθεια βαρέθηκα να ειμαι στα συνεργεία... εχει και κρύα τωρα.... καταλαβαίνετε.... μου είπαν οτι θα μου κάνουν ενα update και λογικα θα στρώσει!!! συνήθισα και δεν αγχώνομαι πλεον!!! Razz Razz Razz (πιστεύω να βοήθησα και να μην σας άγχωσα)
petrance - Κυρ 11 Μάρ 2012, 20:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω ρε παιδια τι αλλο να κανω αυριο το πρωι ενδεχεται να κατεβω lion hellas θεσ/νικη να το δουνε...εχω κουραστει και απελπιστει αφανταστα....δεν παει αλλο ο θεος να με βοηθησει........
petrance - Κυρ 11 Μάρ 2012, 23:15:16
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια τα fuel trims ειναι 27,3% τι σκ**α παιζει?????
makis106 - Δευ 12 Μάρ 2012, 01:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
ρε παιδια τα fuel trims ειναι 27,3% τι σκ**α παιζει?????


Το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι με τέτοια νούμερα, είναι το χρόνισμα. Νομίζω σε έχουμε ξαναρωτήσει, εισαι σίγουρος οτι στο έχουν χρονίσει? Αν ναι, εισαι σίγουρος οτι το έκαναν σωστα?
Επίσης τέτοια νούμερα προκύπτουν αν έχεις καποια διαρροή στην εξαγωγή δλδ απο την πολλαπλη σου μέχρι και τον λ, ή ραγισμένη τουρμπίνα.
Μπεκ εχεις καθαρίσει?
petrance - Δευ 12 Μάρ 2012, 01:45:13
Θέμα δημοσίευσης:
το χρονισμα ειναι μια χαρα το εκαναν και μου ειπαν οτι ηθελε και το εκαναν μια χαρα τωρα μπεκ δεν εχω καθαρισει μου ειπε ο μηχανικος στη πεζο μπεκ δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι και οσον αφορα την ραγισμενη πολλαπλη δε ξερω αυριο το πρωι δλδ σε λιγες ωρες θα το παω το αμαξι σε αλλη αντιπροσωπεια γιατι εδω αυτοι ειναι γμστ!!!!
Gotcha - Δευ 12 Μάρ 2012, 11:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
καλα να δεις πως σου κανανε χρονισμα μαιμου. Αλλα τσεκαρε και αυτο που λεει ο Μακης για διαρροες στην πολλαπλη/τουρμπινα/κολαρα
petrance - Δευ 12 Μάρ 2012, 15:51:39
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον μολις γυρισα απο τη πεζο απο το πρωι ειμαι εκει...τσεκαραμε πρωτα την τουρμπινα η τουρμπινα δουλευει σωστα....ανοιξσαμε για χρονισμα χιλιοστα ηθελε το καναμε ημουν πανω απο το μοτερ ολη την ωρα γινανε ολα κομπλε....αλλα παλι υπαρχει το προβλημα.....θα παω να το αφησω μαλλον αυριο να δουνε πολλαπλη και οτι σκ**α εχει μεινει....!!!!παρ'αυτα παλι δεν ξερουμε τι φταιει.....
petrance - Δευ 12 Μάρ 2012, 15:55:48
Θέμα δημοσίευσης:
και κατι ακομα...πριν ερθω σπιτι πηγα να το δωσω ειδα οτι ειναι τα ιδια χαλια αλλα ακουγα ενα ψηλο σφυριγμα μπροστα απο τουρμπινα ημουν με 3η και 4000στροφες και το εδωσα τερμα!!!!
petrance - Δευ 12 Μάρ 2012, 16:16:30
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως ειναι τελικα και σε μενα βαλβιδες????να θελουν καθαρισμα????διαβασα το ποστ της στελλας και βλεπω οτι ειχε το ιδιο προβλημα....δε ξερω τι να πω!!!
bagosgt - Δευ 12 Μάρ 2012, 21:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
φορας ιντερκουλερ φιλε πετρο???μπαρομετρο εχεις στο αμαξι σου??αν εχεις ιντερκουλερ,κοιτας οτι τα κολαρα ειναι ολα Ο.Κ κ αν εχεις κ μπαρομετρο,με ανταπτορα της αλτα,κοιτας στο τσουτσουνακι του ανταπτορα,μηπως εχει σπασει,η μηπως σου εχει κοψει εκει το σωληνακι του μπαρομετρου.λογω του οτι το μοτερ παει σα πουτανα,βρισκει ο ανταπτορας στις σωληνωσεις του αιρ κοντισιον,κ τα κοβει.για τσεκαρε κ αυτα ΜΗΠΩΣ.... για να το αποκλεισεις κ αυτο Wink
petrance - Δευ 12 Μάρ 2012, 21:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
εχω ιντερκουλερ φιλε μ...το μπαρομετρο ειναι τρυπημενο στο e tube....ειναι μηχανικο.....
tasos_vl - Τρι 13 Μάρ 2012, 13:50:25
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα θυμήθηκα οτι μου αλλάξαν και αισθητήρα κρούσης καύσης (αν το θυμάμαι καλα) κ εκει πρέπει να έστρωσε με το σφάλμα καυσίμου!!! (τόσα που άλλαξα εχω χάσει την μπάλα Laughing ) Πέτρο πιστεύω να έχεις εγγύησή.... Γιατί αν αρχίσεις να αλλάζεις.... :/
petrance - Τρι 13 Μάρ 2012, 14:00:01
Θέμα δημοσίευσης:
δυστυχως δεν εχω...2009 ειναι το εργαλειο...ποσο κοστιζει αυτος ο αισθητηρας και που ακριβως ειναι????ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον!!!!
tasos_vl - Τρι 13 Μάρ 2012, 14:14:03
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξέρω πόσο κοστίζει ουτε που ειναι Razz Razz τα είχα αλλάξει σε εγγύηση. ευτυχώς πρόλαβα να αλλάξω και τον κινητήρα κανα μήνα πριν λήξει, όπως σου είπα γιατί μετά έκαιγε λάδια... σκέψου οτι το αμάξι ηταν μαμα και ουτε τελικο δεν το ειχα βαλει και σκεφτόμουν να το παω stage1... αλλα μετα απο αυτα που τράβηξα το μετάνιωσα... (ίσως είμαι ο γκαντέμης... τι να πω...)
πάντως πρόσεχε μην αρχίσουν και στα τρώνε... δεν έχουν που δεν έχουν δουλειά τα συνεργεία λόγο οικ. κρίσης... καταλαβαίνεις τι θέλω να πω και δεν λέω οτι το κάνουν ολοι αυτό... (έχω ακούσει απο άλλους οτι φαγαν πολλά και δουλειά δεν κάναν...)
petrance - Τρι 13 Μάρ 2012, 15:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
χθες μου το ανοιξαν για το χρονισμα το ειδαν κανανε τι ηταν να κανουν το κλεισαμε το αμαξι και δρομο ο πετραν χαχαχα ενταξει αυτο ηταν λογικο γιατι πριν ενα μηνα ειχα αλλαξει σετ χρονισου εγω θα τους πω οταν βρουνε απο που ειναι το ολο προβλημα να το κοστολογησουν το προβλημα και θα πεσει το κασερι θα αργησει λογο οικ.δυσκολιας αυτο το καιρο αλλα δεν εχω θεμα με αυτο τους ξερω αρκετα χρονια....μακαρι παντως να ειναι αυτο το προβλημα με τον αισθητηρα......μακαρι πριν ανοιξω μοτερ για βαλβιδες και πολλαπλες γιατι εχω κλεισει ραντεβου για την τριτη...ευχομαι να ειναι ο αισθητηρας και θα σε αναψω αγορι μ μια λαμπαδα ισα με το μποι σου να ξες!!!!
tasos_vl - Τρι 13 Μάρ 2012, 15:47:46
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
χθες μου το ανοιξαν για το χρονισμα το ειδαν κανανε τι ηταν να κανουν το κλεισαμε το αμαξι και δρομο ο πετραν χαχαχα ενταξει αυτο ηταν λογικο γιατι πριν ενα μηνα ειχα αλλαξει σετ χρονισου εγω θα τους πω οταν βρουνε απο που ειναι το ολο προβλημα να το κοστολογησουν το προβλημα και θα πεσει το κασερι θα αργησει λογο οικ.δυσκολιας αυτο το καιρο αλλα δεν εχω θεμα με αυτο τους ξερω αρκετα χρονια....μακαρι παντως να ειναι αυτο το προβλημα με τον αισθητηρα......μακαρι πριν ανοιξω μοτερ για βαλβιδες και πολλαπλες γιατι εχω κλεισει ραντεβου για την τριτη...ευχομαι να ειναι ο αισθητηρας και θα σε αναψω αγορι μ μια λαμπαδα ισα με το μποι σου να ξες!!!!


κοίτα... εκει που πηγαινα παντα μα παντα με 5η 70 με 80 χιλ ενω δουλευε κανονικα με σταθερη παντα ταχύτητα τσουφ... έχανε γκάζια (το καταλάβαινα οτι κατι γινόταν) και έμπαινε safemode... και ξαφνικά παλι τουρμπισμα και γινόταν χαμος!!! στο διαγνωστικό το κλασικο μνμ "φτωχο μηγμα". Razz αλλες φορες τουρμπιζε και δεν πήγαινε μια... (αλλα τοτε πρεπει να ηταν με τον χρονισμο :Ρ)

να προσθεσω οτι: ειχα αλλαξει τον αισθητηρα λ των πανω στα αριστερα της τουμπινας ηταν... και να τα βαλω σε μια σειρα...
προτα εκανα χρονισμο
μετα αρχισε τα νουμερα με το καυσιμο και αλλαξα αισθητηρα λ και αισθητηρα κρουσης καυσης και εστρωσε...
μετα αρχισε να καιει λαδια.... :/
εγινε αλλαγη κεφαλαρι και ξανα εκαιγε λαδια...
μετα αλλαγη μοτερ
ααα!! και ενα ακομα θεμα ηταν οτι δεν ανεβαζε θερμοκρασια στις αρχες (μετα την αλλαγη μοτερ) επαιζε στους 70 Razz καθοταν ρελαντι και ανεβαζε 85 με 90, ξεκινουσα και επεφτε στους 70!!! χεχχχεχεχε αυτο σταματισε ομως Razz
μετα εχανε στις 4000 στροφες με 4η ε και τωρα οταν ξανα παω ενα update το εγκεφαλο θα κανω πριν κανω των δικο μου με τα προβληματα!!! αλλα το αγαπαω το γ@μημενο... τοσα περασαμε μαζι...!!! και καλες και κακες στιγμες και δεν το αλλαζω!! Laughing Very happy
petrance - Τρι 13 Μάρ 2012, 23:46:37
Θέμα δημοσίευσης:
αυριο παω σφεντονα για τον αισθητηρα αντε μπας και δουμε ασπρη μερα....ευχαριστω παντως παιδια για ολους...ειστε οι μονοι που με βοηθησατε τοσο....
tasos_vl - Τετ 14 Μάρ 2012, 01:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
κανε αλλαγη τον αισθητηρα. αν στρωσει τοτε εισαι οκ!!! βεβαια καλο θα ηταν να παρακολουθεις και τα λαδια σου μετα... μηπος ειναι κ καμια αλλη μλκια οπος εκανε κ εμενα. απλα δεν θελω να σε παρω στο λαιμο μου!! οσο για την λαμπαδα που λες 1,87 ειμαι....... θα σου βγει λιγο ακριβη!!!! :Ρ υγεια φιλος!!! τπτ αλλο!! και τα σιδερα και η λαμαρινες φιαχνοντε!!! μην αγχωνεσαι!!
salex - Τετ 14 Μάρ 2012, 09:00:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο και Τάσο, χωρίς να θέλω να σας θίξω, το να αλλάζει κανείς αισθητήρες άρδην δεν σημαίνει ότι θα λύσει και το πρόβλημά του.

Ο αισθητήρας κρουστικής καύσης παρακολουθεί τον κινητήρα για πυράκια. Δεν έχει σχέση με στεγνώματα κλπ.
Αν είχε μόνιμο πρόβλημα υπερκρουστικής καύσης και είχαν ερευνηθεί όλα τα υπόλοιπα ενδεχομενα, τότε ναι - καλό θα ήταν να τον αλλάξει.

Δεν λύνονται τα προβλήματα αλλάζοντας έναν αισθητήρα εδώ και έναν εκεί. Πρέπει να ασχοληθεί κάποιος συστηματικά και να βρεθεί η ρίζα του προβλήματος.
Που κατά πάσα πιθανότητα, θα έχει σχέση με τον χρονισμό όπως και στις προηγούμενες Ν περιπτώσεις (όπου Ν τείνει στο άπειρο).
tasos_vl - Τετ 14 Μάρ 2012, 15:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Πέτρο και Τάσο, χωρίς να θέλω να σας θίξω, το να αλλάζει κανείς αισθητήρες άρδην δεν σημαίνει ότι θα λύσει και το πρόβλημά του.

Ο αισθητήρας κρουστικής καύσης παρακολουθεί τον κινητήρα για πυράκια. Δεν έχει σχέση με στεγνώματα κλπ.
Αν είχε μόνιμο πρόβλημα υπερκρουστικής καύσης και είχαν ερευνηθεί όλα τα υπόλοιπα ενδεχομενα, τότε ναι - καλό θα ήταν να τον αλλάξει.

Δεν λύνονται τα προβλήματα αλλάζοντας έναν αισθητήρα εδώ και έναν εκεί. Πρέπει να ασχοληθεί κάποιος συστηματικά και να βρεθεί η ρίζα του προβλήματος.
Που κατά πάσα πιθανότητα, θα έχει σχέση με τον χρονισμό όπως και στις προηγούμενες Ν περιπτώσεις (όπου Ν τείνει στο άπειρο).


tasos_vl έγραψε:
κανε αλλαγη τον αισθητηρα. αν στρωσει τοτε εισαι οκ!!! βεβαια καλο θα ηταν να παρακολουθεις και τα λαδια σου μετα... μηπος ειναι κ καμια αλλη μλκια οπος εκανε κ εμενα. απλα δεν θελω να σε παρω στο λαιμο μου!!

δεν νομίζω να λέω κατι διαφορετικό από εσενα salex.... ουτε τεχνικός αυτοκινήτων ειμαι για να ξέρω.. απλα τα συμπτωματα που ειχα ειναι ίδια με του Πέτρου.... (και δεν θίγομαι!!! Razz )

απλα λεω την περιπτοση μου οτι μπορει να ειναι και στον πετρο ο αισθητηρας κρουσης γιατι το αμαξι εχει πολλες δικλιδες ασφαλείας και ισος περνει λαθος εντολη και μπερδευει... τι αλλο να πω... ίσως να ειναι η συμπίεση - οι βαλβιδες... δεν ξερω.... πολλα μπορει να ειναι και δεν ειμαι ο ηδικος που θα το βρει και δεν τον υποχρεωσα να πάει να τον αλλαξει... Very happy αν ηταν ετσι θα ειχαν κλεισει τα συνεργεια αυτοκινητων και ολοι θα τα καναμε μονοι μας Laughing (χωρις ειρωνια ολα τα πανω σχολια σε αυτο το ποστ και δεν θιχτηκα και ουτε θελω να θιχτει κανεις) Laughing
petrance - Τετ 14 Μάρ 2012, 16:11:43
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον γεια σας μολις γυρισα...εχω νεα αλλαξα τον αισθητηρα και τα μηγματα διορθωθηκαν δεν ξερω τι και πως αν ισχυει αυτο που λεει ο στελιος εγω παντως ειδα διαφορα στα μηγματα τελος παντων....απο συμπιεση ειμαι κομπλε απο χρονο ψεκασμου και απο εκει ειμαι κομπλε απο λαμδα ειμαι κοπμπλε τα ειδαμε ολα στο δρομο το μονο θεματακι μου τωρα ειναι οτι δεν σηκωνω πιεση....πριν αλλαξω τον λαμδα σηκωνα μεχρι 1600mbar σημερα πηγα 1730mbar ασχετα που πρεπει να ειναι απο 1750 εως 2000 διαφορα ξεκινησε με το αμαξι και πλεον απ'οτι βλεπω θα φανει και στις επομενες μερες τα μηγματα πανε καλα δωξα το θεο...την τριτη ειχα κλεισει ραντεβου για να τσεκαρουν βαλβιδες πολλαπλες και τα συναφη και εφοσον ηρθαν ολα στα ισια τους απο την αποψη του μηγματος θα τσεκαρουν την τριτη τη τουρμπινα το αξονακι μηπως εχει κενα γιατι θελει αλλαγη το σωληνακι λαδιου εχω ενα θεματακι εκει και θα τα δουνε περι τουρμπινας!!!!(φυσικα εννοειται πως δεν θα πειραχτει ασκοπα το αξονακι για να δω απλα μια πιεση σωστη και να πω αααα ολα καλα τωρα)οποτε οπως καταλαβατε το μονο προβλημα που εμεινε ειναι η πιεση...αν εχει κανεις καμια λυση η οτιδηποτε να με βοηθησει θα το εκτιμουσα...
petrance - Τετ 14 Μάρ 2012, 16:17:24
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο αυτο πιστευα και εγω με το χρονισμα αλλα προχθες ημουν ολη την ωρα πανω απο το μοτερ δεν εφυγα ουτε δευτερολεπτο...το ειδα το χρονισμα ηθελε οντως 1με2 χιλιοστα για να κουμπωσουν τα μαραφετια το καναμε ολα κομπλε αλλα δεν εστρωσε κατι ουτε μηγματα ουτε πιεση..ΕΚΤΟΣ λεω ΕΚΤΟΣ αν δεν φενεται απο αυτον τον τροπο που παρατηρησα εγω ο σωστος χρονισμος!!!εδω δε ξερω αν δεν μετραει μονο αυτο που ειδα οτι φερανε τα εκκεντρα εκει που επρεπε εστω και για λιγο για να ειναι ενα χρονισμα σωστο...αν θελει και κατι αλλο ειμαι 1000% σιγουρος και +φωνος μαζι σου στελιο.....!!!!ευχαριστω!!!!
salex - Τετ 14 Μάρ 2012, 19:40:48
Θέμα δημοσίευσης:
και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.

Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο);
petrance - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:40:53
Θέμα δημοσίευσης:
σαν τι να καναμε????απ'οτι ειχε δει ο μηχανικος μου ειπε ο μεταβλητος ειναι οκ!!!!
tasos_vl - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:44:26
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
λοιπον γεια σας μολις γυρισα...εχω νεα αλλαξα τον αισθητηρα και τα μηγματα διορθωθηκαν δεν ξερω τι και πως αν ισχυει αυτο που λεει ο στελιος εγω παντως ειδα διαφορα στα μηγματα τελος παντων....απο συμπιεση ειμαι κομπλε απο χρονο ψεκασμου και απο εκει ειμαι κομπλε απο λαμδα ειμαι κοπμπλε τα ειδαμε ολα στο δρομο το μονο θεματακι μου τωρα ειναι οτι δεν σηκωνω πιεση....πριν αλλαξω τον λαμδα σηκωνα μεχρι 1600mbar σημερα πηγα 1730mbar ασχετα που πρεπει να ειναι απο 1750 εως 2000 διαφορα ξεκινησε με το αμαξι και πλεον απ'οτι βλεπω θα φανει και στις επομενες μερες τα μηγματα πανε καλα δωξα το θεο...την τριτη ειχα κλεισει ραντεβου για να τσεκαρουν βαλβιδες πολλαπλες και τα συναφη και εφοσον ηρθαν ολα στα ισια τους απο την αποψη του μηγματος θα τσεκαρουν την τριτη τη τουρμπινα το αξονακι μηπως εχει κενα γιατι θελει αλλαγη το σωληνακι λαδιου εχω ενα θεματακι εκει και θα τα δουνε περι τουρμπινας!!!!(φυσικα εννοειται πως δεν θα πειραχτει ασκοπα το αξονακι για να δω απλα μια πιεση σωστη και να πω αααα ολα καλα τωρα)οποτε οπως καταλαβατε το μονο προβλημα που εμεινε ειναι η πιεση...αν εχει κανεις καμια λυση η οτιδηποτε να με βοηθησει θα το εκτιμουσα...


αφου τα προβληματα με τα μιγματα ειναι οκ, θα σου ελεγα να βλεπεις τα λαδια σου συμφωνα με αυτα που αντιμετοπισα εγω. (ευχομαι να μην σου βγαλει κανενα αλλο προβλημα). Τωρα για την πιεση δεν ξερω ισος ειναι το σωλινακι για το λαδι που λες.. Παντος την δικια σου πιεση πρεπει να στην ανεβασε πολυ!!!! Χεχε!!
petrance - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
με τον λαμδα που κουμπωσα σαν αρχη εκει εγινε η διαφορα αλλα θελει ακομα λιγο να για να ερθει το αμαξι στα καθως πρεπει σωστα πλαισια.....λειπει τωρα το κερασακι στην τουρμπινα η καπου αλλου για να λυθει το θεμα.....
tolisgt - Τετ 14 Μάρ 2012, 20:53:42
Θέμα δημοσίευσης:
kostos aisthitira krousis?? kai pou briskete sto moter??
ean einai eukolo plz....
(kai pali sorry gia ta greeklish alla to pc tha einai etoimo se 15meres.....)
tasos_vl - Τετ 14 Μάρ 2012, 21:08:01
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
με τον λαμδα που κουμπωσα σαν αρχη εκει εγινε η διαφορα αλλα θελει ακομα λιγο να για να ερθει το αμαξι στα καθως πρεπει σωστα πλαισια.....λειπει τωρα το κερασακι στην τουρμπινα η καπου αλλου για να λυθει το θεμα.....


δηλαδη βοηθησε καθολου ο αισθητηρας κρουσης καυσης? γιατι μπερδευτικα λιγο Razz

tolisgt έγραψε:

kostos aisthitira krousis?? kai pou briskete sto moter??
ean einai eukolo plz....
(kai pali sorry gia ta greeklish alla to pc tha einai etoimo se 15meres.....)


για τον αισθητηρα κανα 30 ευρω υπολογισε δεν νομιζω παραπάνω.... τωρα που ειναι ισως ξερει ο Πετρος... κατσε να μας απανήσει αν εγινε οκ απο αυτον τον αισθητηρα γιατι να πω την αληθεια μπερδευτικα με το τελευταιο του ποστ....
petrance - Πεμ 15 Μάρ 2012, 03:17:58
Θέμα δημοσίευσης:
κοστος 25ευρω και βρισκεται λιγο πιο πανο απο την Ν75...σε λιγες μερες θα φανει αυτο θα το περπαταω συνεχεια με 5η 70 με τον αυτοματο πιλοτο και θα δω αν ξανα κανει το ιδιο η οχι.......
petrance - Πεμ 15 Μάρ 2012, 16:38:40
Θέμα δημοσίευσης:
1μερα μετα την αλλαγη του αισθητηρα και το αυτοκινητο ειναι προς το παρον μια χαρα απο μειγματα....ακουω εναν ηχο προσθετο θα τον ελεγα απο την τουρμπινα ενα φυσημα λιγο παραπανω απ'οτι ακουγοταν...και μου ερχονται μυρωδιες μεσα απο αναθυμιασεις σαν καμμενο λαδι πως μυριζει οταν ανοιγεις το καπακι για να βαλεις λαδια ακριβως ετσι.....και ρωτω υπαρχει περιπτωση να ειναι το σωληνακι λαδιου της τουρμπινας????φενεται οτι εκει εχει λαδακι λιγο κατω απο το προστατευτικο καπακι που εχει....!!!!!
Gotcha - Πεμ 15 Μάρ 2012, 17:13:30
Θέμα δημοσίευσης:
Προσεχε μη σου εχει κοψει το ρακορ της παροχης λαδιου της τουρμπινας. Μην παρεις καμια φωτια. Παιζει ενα αλλο τοπικ για φτιαχτα ρακορ
giannis27 - Πεμ 15 Μάρ 2012, 18:27:27
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
μου ερχονται μυρωδιες μεσα απο αναθυμιασεις σαν καμμενο λαδι πως μυριζει οταν ανοιγεις το καπακι για να βαλεις λαδια ακριβως ετσι.....και ρωτω υπαρχει περιπτωση να ειναι το σωληνακι λαδιου της τουρμπινας????φενεται οτι εκει εχει λαδακι λιγο κατω απο το προστατευτικο καπακι που εχει....!!!!!


έχεις πάει για αλλαγή χτες!!!!

εγώ θα σου πρότεινα να πας για φτιαχτό ώστε να μην ξανά ασχοληθείς με αυτό το θέμα!
SαλιγκαρAKIS - Πεμ 15 Μάρ 2012, 18:51:21
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.

Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο);


Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά. Razz

Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ.
SαλιγκαρAKIS - Πεμ 15 Μάρ 2012, 18:57:28
Θέμα δημοσίευσης:
tasos_vl έγραψε:

ααα!! και ενα ακομα θεμα ηταν οτι δεν ανεβαζε θερμοκρασια στις αρχες (μετα την αλλαγη μοτερ) επαιζε στους 70 Razz καθοταν ρελαντι και ανεβαζε 85 με 90, ξεκινουσα και επεφτε στους 70!!! χεχχχεχεχε αυτο σταματισε ομως Razz


Me too, από την πρώτη μέρα που το έχω πάρει λειτουργεί κάπως έτσι. Τους 70βαθμούς τους έχει για πρωινό. Δουλεύει κανονικά 85-90 απλώς αν πάω πορεία ή αν πατήσω λίγο πέφτει για πλάκα. Rolling eyes
Εσένα πως σταμάτησε δηλαδή, άλλαξες θερμοστάτη ή απλά έστρωσε?

Sorry για το off topic.

-> Και κάτι για on topic, το μόνο που δεν έχει τσεκάρει ο φίλος λοιπόν είναι η αντεπίστροφη βαλβίδα αναθ. καυσίμου. Κάτι μου λέει ότι θα είναι το επόμενο στη λίστα.
tasos_vl - Πεμ 15 Μάρ 2012, 19:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
tasos_vl έγραψε:

ααα!! και ενα ακομα θεμα ηταν οτι δεν ανεβαζε θερμοκρασια στις αρχες (μετα την αλλαγη μοτερ) επαιζε στους 70 Razz καθοταν ρελαντι και ανεβαζε 85 με 90, ξεκινουσα και επεφτε στους 70!!! χεχχχεχεχε αυτο σταματισε ομως Razz


Me too, από την πρώτη μέρα που το έχω πάρει λειτουργεί κάπως έτσι. Τους 70βαθμούς τους έχει για πρωινό. Δουλεύει κανονικά 85-90 απλώς αν πάω πορεία ή αν πατήσω λίγο πέφτει για πλάκα. Rolling eyes
Εσένα πως σταμάτησε δηλαδή, άλλαξες θερμοστάτη ή απλά έστρωσε?

Sorry για το off topic.

-> Και κάτι για on topic, το μόνο που δεν έχει τσεκάρει ο φίλος λοιπόν είναι η αντεπίστροφη βαλβίδα αναθ. καυσίμου. Κάτι μου λέει ότι θα είναι το επόμενο στη λίστα.


Off Topic περιπου 10 φορες να το εκανε στην αρχη και μετα εστρωσε... και μηλαμε για ταξιδι 2 ωρες με 130 και καλοκαιρι.... 2gunfire Silly και επισης καπιες φορες οταν φουλαρω δεν ανεβενει τερμα πανω ο δικτης καυσιμων... παντος αυτα τα 207 με 150 και 177 σε κρατανε σε αγωνια για το επομενο προβλημα Cheers χεχεχεχε
NoDsl - Πεμ 15 Μάρ 2012, 19:30:54
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
salex έγραψε:
και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.

Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο);


Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά. Razz

Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ.


Δεν το κάνετε πιο λιανά και για εμάς που δεν το κατέχουμε το θέμα με το γρανάζι;
Εκτός και αν πείτε κάτι πρέπει να μας σκοτώσετε οπότε πάσο Laughing
Alexis22 - Πεμ 15 Μάρ 2012, 19:55:29
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
salex έγραψε:
και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.

Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο);


Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά. Razz

Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ.


Δεν το κάνετε πιο λιανά και για εμάς που δεν το κατέχουμε το θέμα με το γρανάζι;
Εκτός και αν πείτε κάτι πρέπει να μας σκοτώσετε οπότε πάσο Laughing

Εχει καποια σημαδια τα οποια πρεπει να ειναι σε καποια συγκεκριμενη θεση..

http://i29.photobucket.com/albums/c283/yarismania/2.jpg
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18143&postdays=0&postorder=asc&start=20
makis106 - Πεμ 15 Μάρ 2012, 20:02:37
Θέμα δημοσίευσης:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
salex έγραψε:
και η ερώτηση του 1.000.000 δολαρίων Πέτρο.

Με το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού τί κάνατε πριν χρονίσετε το μοτέρ (οεο);


Αυτό είναι ένα θέμα που οι κύριοι της αντιπροσωπίας...σφυρίζουν ανέμελα, αγνοώντας το απλά. Razz

Σου λέει, κάποια στιγμή θα ξαναέρθει για χρόνισμα μωρέ.

Όταν χρονιζαν το δικό μου, το έβλεπα και μου το έλεγαν κιόλας, οτι μπορει να έχουμε κανει τη διαδικασία πολλές φορές, αλλα καθε φορά διαβάζουμε τη διαδικασία χρονίσματος που δίνει η Peugeot στο λαπτοπ μας, προς αποφυγή λάθους. στη διαδικασία αυτη περιλαμβάνεται και ο έλεγχος γραναζιού μεταβλητού. κάποιοι μάλλον βαριούνται! Γι αυτο λεω οτι πρέπει να είσαι απο πάνω τους, αλλα δυστυχώς δεν εχει ο καθένας αυτη τη δυνατότητα, την πληροφόρηση και τις γνώσεις...
NoDsl - Πεμ 15 Μάρ 2012, 20:50:13
Θέμα δημοσίευσης:
Alexis22 έγραψε:
Εχει καποια σημαδια τα οποια πρεπει να ειναι σε καποια συγκεκριμενη θεση..

http://i29.photobucket.com/albums/c283/yarismania/2.jpg
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18143&postdays=0&postorder=asc&start=20



Δηλαδή το εν λόγω γρανάζι έχει πρόβλημα ας πούμε;
http://img696.imageshack.us/img696/4589/51050364.jpg
salex - Πεμ 15 Μάρ 2012, 23:37:47
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.

Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.

Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%.
NoDsl - Πεμ 15 Μάρ 2012, 23:49:46
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.

Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.

Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%.


Ρε συ Στέλιο ούτε στο ServiceBox δεν αναφέρεται συγκεκριμένη θέση στο γρανάζι μεταβλητού επάνω στον εκκεντροφόρο. Το μόνο που αναφέρει είναι να μην το γυρίσεις ανάποδα για να έρθει στην αρχική του θέση. Πώς γίνεται λοιπόν, χωρίς σημάδι να το βάλεις σε λάθος θέση; Όπως και να είναι το γρανάζι αν πάρει λάδι θα στρίψει. Ή κάνω λάθος;
salex - Παρ 16 Μάρ 2012, 00:24:03
Θέμα δημοσίευσης:
Το γρανάζι έχει και εσωτερικά ένα βελάκι που δείχνει αν είναι κεντραρισμένος σωστά ο μηχανισμός του. Αν το αγνοήσεις είναι κακό πράγμα.

Μέσα του έχει ένα ελατήριο και 4 θαλάμους. Το ελατήριο επαναφέρει το γρανάζι στην αρχική του θέση όταν οι θάλαμοι αδειάσουν από λάδι.
Οι θάλαμοι δημιουργούνται ανάμεσα σε ένα σταυρό, που βιδώνει προς τον εκκεντροφόρο και το σώμα του συστήματος μεταβλητού που είναι το κέλυφός του (με το γρανάζι καδένας).

Αν τυχόν δεν αδειάσουν από λάδι τότε το γρανάζι παραμένει στην προχωρημένη θεση. Δεν είναι σωστό να γίνει χρόνισμα κινητήρα έτσι γιατί τα εργαλεία κουμπωνουν αλλού για αλλού.
petrance - Παρ 16 Μάρ 2012, 00:31:35
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο ο μονος τροπος για να τσεκαρω το γραναζι ειναι παλι να το ανοιξουνε εε???η μεσω εγκεφαλου αν δουν τον μεταβλητο παει να πει οτι δεν χριαζεται να το ανοιξουμε????
petrance - Σαβ 24 Μάρ 2012, 22:51:08
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες το προβλημα δεν εχει λυθει και μαλιστα επεσε ακομα λιγο η πιεση....δε ξερω τι αλλο να πω τη δευτερα παιρνω τηλ να κλεισω ραντεβου στην λαιον θεσ/νικη δεν παει αλλο.....ειχα σπασμενη φλατζα στο dp που συνδεεται με τη τουρμπινα την αλλαξαμε κοιταξανε ξανα τη σκαστρα τπτ απο τοτε χειροτερεψε η πιεση...θελω να πιστευω πως δεν οφειλεται στην μεγαλη διαμετρο της εξατμισης.....απ'οτι φενεται το πορτακι της gate δεν κλεινει τελειως που μπορει να οφειλεται αυτο??????
tasos_vl - Δευ 26 Μάρ 2012, 00:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.

Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.

Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%.
εαν ειναι ετσι γιατί απο τα κεντρικα δεν λενε να ξανα δουν για τυχόν λάθος στο συγκεκριμενο κομμάτι κ αλλάζουν αισθητιρες αβαρετα; να ρωτήσω και κατι ακόμα, υπάρχει περίπτωση να μου έκαιγε λάδια επιδι το γρανάζι μεταβλητου να ηταν σε λαθος θεση;
makis106 - Δευ 26 Μάρ 2012, 00:45:17
Θέμα δημοσίευσης:
tasos_vl έγραψε:
salex έγραψε:
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.

Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.

Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%.
εαν ειναι ετσι γιατί απο τα κεντρικα δεν λενε να ξανα δουν για τυχόν λάθος στο συγκεκριμενο κομμάτι κ αλλάζουν αισθητιρες αβαρετα; να ρωτήσω και κατι ακόμα, υπάρχει περίπτωση να μου έκαιγε λάδια επιδι το γρανάζι μεταβλητου να ηταν σε λαθος θεση;

Γιατι ειναι σίγουροι οτι το έχουν κανει σωστά, ασχετα αν ειναι ετσι ή οχι. Τους αισθητηρες που σου αλλαζουν καθε φορα τους πληρώνεις?
Και οχι δεν υπαρχει περίπτωση να σου έκαιγε λάδια λόγω μεταβλητού.
tasos_vl - Δευ 26 Μάρ 2012, 00:52:32
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
tasos_vl έγραψε:
salex έγραψε:
Όχι, αυτό το γρανάζι είναι σε σωστή θέση με βάση τις οδηγίες από την Peugeot.

Αυτό που φοβάμαι για τον Πέτρο είναι ότι του κλείδωσαν το σετ χρονισμού με το γρανάζι του μεταβλητού σε λάθος θέση.

Που σημαίνει ότι όλο το μοτέρ είναι χρονισμένο άλλα αντ'άλλων και δεν πρόκειται να ισιώσει με κανένα καινούργιο αισθητήρα.
Μόλις κάνει adaptation ο εγκέφαλος θα χάσει πάλι την πίεση του και τα fuel trims θα ξαναπάνε στο 20+%.
εαν ειναι ετσι γιατί απο τα κεντρικα δεν λενε να ξανα δουν για τυχόν λάθος στο συγκεκριμενο κομμάτι κ αλλάζουν αισθητιρες αβαρετα; να ρωτήσω και κατι ακόμα, υπάρχει περίπτωση να μου έκαιγε λάδια επιδι το γρανάζι μεταβλητου να ηταν σε λαθος θεση;

Γιατι ειναι σίγουροι οτι το έχουν κανει σωστά, ασχετα αν ειναι ετσι ή οχι. Τους αισθητηρες που σου αλλαζουν καθε φορα τους πληρώνεις?
Και οχι δεν υπαρχει περίπτωση να σου έκαιγε λάδια λόγω μεταβλητού.
Οχι, δεν πληρώνα τίποτα. Ειχα εγγύηση. Γιατι ρωτάς;
makis106 - Δευ 26 Μάρ 2012, 00:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τοτε απλα πιστεύουν οτι το εχουν κάνει σωστά.
tasos_vl - Δευ 26 Μάρ 2012, 01:03:36
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Τοτε απλα πιστεύουν οτι το εχουν κάνει σωστά.
δεν ξέρω... Ισως να εχεις δίκιο... Απλα μετα τον αισθητιρα κρούσης ολα οκ.. Τωρα απο πιεση κτλπ δεν ξέρω τι γινότα γιατι δεν εχω τιποτα να μετρισω. Αλλα μετα απο λιγο καιρο έκαιγε πολυ λάδι..
petrance - Δευ 26 Μάρ 2012, 19:49:42
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια τα fuel trims επεσαν στο 3,1% ερωτηση κρισεως..ο λαμδα μου στον κοφτη ειναι 0,9 ειναι καλα εκει η οχι????και μεσω obd η πιεση μεχρι 0.7 σηκωσε ενω στο οργανακι που το εχω μηχανικο(μεσω etube)εδειξε και 1bar...σε 12 ωρες θα ειμαι καθ'οδον για τα κεντρικα στη θεσν/νικη να το τσεκαρουν....το θεμα ειναι αν οντως ειναι το γραναζι του μεταβλητου θα το καταλαβουν με τον υπολογιστη????
NoDsl - Δευ 26 Μάρ 2012, 22:43:05
Θέμα δημοσίευσης:
petrance έγραψε:
παιδια τα fuel trims επεσαν στο 3,1% ερωτηση κρισεως..ο λαμδα μου στον κοφτη ειναι 0,9 ειναι καλα εκει η οχι????και μεσω obd η πιεση μεχρι 0.7 σηκωσε ενω στο οργανακι που το εχω μηχανικο(μεσω etube)εδειξε και 1bar...σε 12 ωρες θα ειμαι καθ'οδον για τα κεντρικα στη θεσν/νικη να το τσεκαρουν....το θεμα ειναι αν οντως ειναι το γραναζι του μεταβλητου θα το καταλαβουν με τον υπολογιστη????


Για να βλέπεις τον λάμδα στο 0.9(v?) υποθέτω οτι βλέπεις τον downstream, δηλαδή αυτόν μετά τον καταλύτη. Αυτός είναι ο μόνος που δίνει volt ενώ o upstream(πρίν τον καταλύτη) δίνει μόνο mA μέσω διαγνωστικού. Όσο ανεβαίνουν τα volt του downstream τόσο πλούσιο μείγμα βλέπεις. Βέβαια δεν ξέρω τι γίνεται στην περίπτωση που ο πάνω βλέπει φτωχό και ο κάτω πλούσιο με αποτέλεσμα να σου στεγνώνει το μείγμα ο εγκέφαλος γιατί και καλά βλέπει πλούσιο.

Αν ηταν το γρανάζι σου, απο τον αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου θα σου έβγαζε σφάλμα οτι το μετρήσιμο δεν είναι ίδιο με το target αν και δεν ξέρω τι ανοχές έχει το πρόγραμμα. Ο σάλεξ ίσως ξέρει περισσότερες λεπτομέριες επ αυτού.

Υπόψιν, αν έχεις καταργήσει τον κάτω λάμδα μέσω προγράμματος και είσαι σίγουρος οτι το AFR που διαβάζει ο upstream είναι οκ, τότε ψάχνεσαι αλλού. Αλλά πρέπει να είσαι βέβαιος για το αν έχεις καταργήσει τον downstream.
petrance - Τρι 27 Μάρ 2012, 00:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
οχι για τον επανω λαμδα λεω.....πανω στο dp ειναι και τον κατω δεν τον εχω καταργησει....και ειμαι μαμα χωρις προγραμμα....φιλτρο εξατμιση και i/c!!!!
NoDsl - Τρι 27 Μάρ 2012, 01:46:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το 0.9 είναι τιμή λάμδα και όχι volt μια χαρά είσαι

λ 0.90 => AFR 13.23
petrance - Τρι 27 Μάρ 2012, 01:52:28
Θέμα δημοσίευσης:
η πιεση μεσω obd ειναι λιγο πιο πεσμενη απ'οτι βλεπω στο οργανακι που το εχω με σωληνακι μεσω etube!!!! στο οργανακι βλεπω 1 over ενω μεσω Obd βλεπω 0,7 με 0,8 over και το σταθερο ειναι 0,6 ....
petrance - Τρι 27 Μάρ 2012, 01:53:09
Θέμα δημοσίευσης:
και τι εστι afr????
Gotcha - Τρι 27 Μάρ 2012, 09:53:17
Θέμα δημοσίευσης:
Air fuel ratio.

14.7/1 Αερας/Καυσιμο = 0% Short term fuel
13,23/1 Αεραας/Καυσιμο = -10% Short term fuel

Αρα αν δεν κανω λαθος δουλευει 10% πλουσιο στον κοφτη
petrance - Τρι 27 Μάρ 2012, 15:54:14
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες καλησπερα σε ολους ΠΑΙΔΙΑ ΣΩΘΗΚΑΑΑΑΑΑ Smile
τελικα ηθελα update ειχαν στα κεντρικα και ολα καλα...αυτη τη στιγμη μη σας πω οτι σημερα ειμαι ο πιο ευτυχισμενος πεζακιας των βαλκανιων Smile σας ευχαριστω θερμα ολους για την στηριξη που δειξατε.....!!!!
NoDsl - Τρι 27 Μάρ 2012, 17:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν κάνεις ένα ρεζουμέ τι συμπτώματα είχες, τι άλλαξες και τι διαφορές είδες απο κάθε αλλαγή μέχρι να βρείς τι παίζει;

Καλοτάξιδος.
piratee - Τρι 27 Μάρ 2012, 17:51:29
Θέμα δημοσίευσης:
Είδες που στο λέγαμε? Κ το δικό μου, φτου να μη το ξαναματιάσω, δεν μου έχει κάνει τίποτα πλέον.
tasos_vl - Τρι 27 Μάρ 2012, 18:42:25
Θέμα δημοσίευσης:
αντε καλοταξιδο!!! Και γω οταν παω να βαλω συναγερμο θα το πατησω μια αναβάθμιση. Καλοταξιδος και πάλι!!!!
Pipis - Πεμ 17 Μάϊ 2012, 10:40:09
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τον ρυθμιστή ποιότητας καυσίμου και έχω κάνει update στον εγκέφαλο το 2011 θέλω να ρωτήσω άμα γίνεται να ξανακάνω και ας μην έχει βγεί πιο μεταγενέστερο απο του 2010.Μπάς και λυθεί το πρόβλημα
AlienHack - Πεμ 17 Μάϊ 2012, 11:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
Rolling eyes αν ειναι δυνατον....

εχει αλλαξει ο πετραν (η αντιπρωσοπια που πηγαινε) τα παντα ολα στην μηχανη απο περιφερειακα και τελικα ηθελε ενα απλο refresh που το ειχαν πει 2 παιδια εδω μεσα... αλλα που στην αντιπρωσοπια που πηγαινες δεν ελεγαν να το κανουν... Evil

τεσπα τελος καλα ολα καλα..

Πετραν, δες και το θετικο...
το αμαξι σου με 65.000χλμ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΖΑΜΠΑ (αν εκαιρεσεις την ψυχικη ταλαιπορια σου και τον χρονο που εφαγες) ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ! Cool λ, 3-4 αισθητηρες κτλ... καλη φαση ειναι να τα αλλαξεις αυτα ΤΖΑΜΠΑ στα 70.000
Pipis - Πεμ 17 Μάϊ 2012, 16:34:49
Θέμα δημοσίευσης:
O petran είχε ξανακάνει update?
Pipis - Παρ 18 Μάϊ 2012, 13:53:55
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει καινούργιο update για τον εγκέφαλο απο την peugeot τώρα?
Pipis - Παρ 18 Μάϊ 2012, 13:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει καινούργιο update για τον εγκέφαλο απο την peugeot τώρα?
Pipis - Κυρ 20 Μάϊ 2012, 14:40:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρει κανείς?
Pipis - Κυρ 27 Μάϊ 2012, 16:47:35
Θέμα δημοσίευσης:
Κανείς???
drdino - Κυρ 27 Μάϊ 2012, 16:54:53
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί δεν κάνεις ένα τηλέφωνο στην peugeot αντί να κάνεις συνεχόμενες δημοσιεύσεις;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr