Lef205 έγραψε: |
να φτιαξεις προγραμμα? |
Pugobios έγραψε: |
ξαναανοιξε το γιατι θα το σπασεις...δοκιμασε να γυρισεις ΕΛΑΦΡΩΣ τον εκκ εισαγωγης προς τα μουτρα και τον εξαγωγης λιγο παραπανω αντιθετα |
plaketokofths έγραψε: |
1. Mε αργοπορεία στον εξαγωγής νομίζω θα βελτιωθεί στις ψηλές.
2. Το πιο βασικό ειναι να μην αναησυχείς, 12 συμπίεση δεν ειναι τπτ τραγικό για να το λύσεις και να αλλαξεις φλάτζα. Για να αποδόσει η συμπίεση θέλει και αντιστοιχους εκκεντροφόρους και κατάλληλο χρόνισμα. Αφου τσεκάρεις τα παραπάνω κοιτας με ενα wideband και την αναλογια αερα-καυσιμου κι αν χρειάζεται φτιάχνεις και πρόγραμμα. Ξέρω ελάχιστα απο μοτέρ αλλά το σίγουρο ειναι πως υπάρχουν πολλά tu5j4 με 12 συμπίεση που δουλεύουν απροβλημάτιστα. |
Pughell έγραψε: |
Με μπουμπακια και 12 συμπιεση,αμα δειχνει καμια 250αρα στο συμπιεσομετρο θα αντεξει πολυ καιρο... ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ε,ναι,ειρωνικα το λεω αλλα με 175 psi που μετρησατε,μηπως κατι δεν ειναι σωστο; ![]() Το μαμα μοτερ 200αριζει περιπου,δηλαδη στην περιπτωση σου εχεις ιδιαιτερα χαμηλη ενεργο συμπιεση,οχι ψηλη. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Περιπου 12 bar.
Τονιζω ομως,ειναι η ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗ,οχι η στατικη,δηλαδη το 10,2 ή 10,8 που εχουν απο μαμα. Το 10,2:1 ειναι νουμερο που προκυπτει απο τον ογκο οταν το πιστονι ειναι στο κατω νεκρο σημειο με τον ογκο που αφηνει οταν ανεβει τερμα επανω,εντελως ασχετο πραγμα δηλαδη με αυτο που μετρας με το συμπιεσομετρο. ![]() ![]() ![]() |
Pugobios έγραψε: |
επισης κατι αλλο.αν υποθεσουμε οτι τα νουμερα ειναι σωστα και οντως εχεις χαμηλη ενεργο συμπιεση το να πηγαινει καλα το μοτερ χαμηλα και ψηλα να κρεμαει δειχνει ενα πραγμα μονο ζημια στα ελατηρια πιστονιων... |
Pugobios έγραψε: |
12 που λες ειναι χαμηλη συμπιεση οχι υψηλη οποτε γιατι μπερδευεσαι?εμενα με παραξενευει αυτο το κοψιμο που σου κανει σε ποσα χιλιομετρα... |
Pughell έγραψε: |
Εχεις μπλεξει τα μπουτια σου... ![]() Στο ειπαμε πολλες φορες αλλα ακομα δεν το καταλαβες. Αλλο πραγμα η σχεση συμπιεσης που προκυπτει βαση ογκου,και αλλο πραγμα η πιεση καυσης(ενεργος συμπιεση) που προκυπτει απο την πιεση που αναπτυσσεται μεσα σε καθε κυλινδρο οταν κλεισουν ολες οι βαλβιδες. Διαβασε αυτο το αρθρο,ελπιζω να καταλαβεις. http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=99394 Συμβουλη μας,καπου κατι κανατε λαθος... Ειτε βαλατε πολυ παχια φλαντζα,ειτε χρονισατε εντελως λαθος,ειτε το μοτερ εχει τα μαυρα του τα χαλια. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Χρηστο μια χαρα γινεται και παραγινεται...
Πριν ενα μηνα περιπου εγω προσωπικα μετρησα 250 σε σφυρηλατο μοτερ. Τωρα γιατι ο μηχανικος σου ειναι αναπηρος ή γιατι δεν εχετε ενα συμπιεσομετρο της προκοπης,αυτο ειναι αλλο καπελο. Αμα κατεβω αυριο συνεργειο,θα μετρησω Saxo φιλου με μοτερ "υβριδιο" και θα το βγαλω βιντεο για να το δεις και live... Δεν θα δειξει 220 γιατι ειναι με μαμα συμπιεση αλλα θα δειξει 190+. |
Pugobios έγραψε: |
καλα αμα ειναι να πρεπει να δωσουμε κανα χιλιαρικο για ενα συμπιεσομετρο το χεσαμε.κατι δεν μετρατε σωστα ρε εκτος αν τα οργανα μετρανε σε αλλη μορφη και οχι psi |
RCparania έγραψε: |
Το αν ο μηχανικός μου ειναι αναπηρος αστο..και θα σε παρακαλούσα να προσεχεις τι γραφεις..Το να ισχυριστείς όμορφα αυτό που πιστεύεις είναι ΣΕΒΑΣΤΟ από τον καθένα το να χλευάζεις μηχανικούς με πτυχία και αναγνωρισμένα ονόματα στην πιάτσα δεν σε τιμάει.
ξανά σκέψου τα 220psi και 230psi ποσα bar είναι. Δηλαδή εσύ πας να βγάλεις 3 μηχανικούς κουλούς,όλα τα συμπιεσομετρα για το πούτσο η χαλασμένα,και όλα τα αυτοκίνητα που μετριούνται παρτάλια ![]() ![]() sorry κιόλας.Εκτος αν μιλάς για άλλες μονάδες μετρησεις και μπερδεύεσαι.Γιατί με αυτά τα συμπιεσομετρα που μετράνε σε kg/cm2 και psi δεν πρόκειται να δεις αυτά τα νούμερα που αναφέρεις. Σου μιλάω όμορφα και συζήτηση κάνουμε..Αν είδες έπαθα ζημια, δεν με ενδιαφέρει το παρα πέρα προσωπικά..Εγώ ξέρω το αμάξι έβγαλε ζημια από την πολύ συμπίεση. |
Παράθεση: |
Το αν ο μηχανικός μου ειναι αναπηρος αστο..και θα σε παρακαλούσα να προσεχεις τι γραφεις..Το να ισχυριστείς όμορφα αυτό που πιστεύεις είναι ΣΕΒΑΣΤΟ από τον καθένα το να χλευάζεις μηχανικούς με πτυχία και αναγνωρισμένα ονόματα στην πιάτσα δεν σε τιμάει. ξανά σκέψου τα 220psi και 230psi ποσα bar είναι. Δηλαδή εσύ πας να βγάλεις 3 μηχανικούς κουλούς,όλα τα συμπιεσομετρα για το πούτσο η χαλασμένα,και όλα τα αυτοκίνητα που μετριούνται παρτάλια ![]() ![]() sorry κιόλας.Εκτος αν μιλάς για άλλες μονάδες μετρησεις και μπερδεύεσαι.Γιατί με αυτά τα συμπιεσομετρα που μετράνε σε kg/cm2 και psi δεν πρόκειται να δεις αυτά τα νούμερα που αναφέρεις. Σου μιλάω όμορφα και συζήτηση κάνουμε..Αν είδες έπαθα ζημια, δεν με ενδιαφέρει το παρα πέρα προσωπικά..Εγώ ξέρω το αμάξι έβγαλε ζημια από την πολύ συμπίεση. [quote="OnyX"]Οταν το ανοιξεις καλο ειναι να γραψεις εδω τελικα απο τι εσπασες ετσι για να ξερουμε.[/quote 100% πόρισμα δεν βγήκε να σου πω την αλήθεια. Το σίγουρο είναι έσπασε ελατήρια πιστονιού(λογικά από πολύ συμπίεση) σε δυο πιστόνια και ο το ένα πιστόνι έπαιξε παρα πολύ μέσα στον κύλινδρο σε σημείο να μου χαρακώσει όλο το κύλινδρο και να με αχρηστέψει τον κορμό..Τώρα πως έφτασε αυτό το πιστόνι να βαρέσει και στο κεφαλάρι και να μου κάνει και εκεί ζημια?Μάλλον γά**σε και το κουζινέτο κάτω.(μονο κεφαλή βγάλαμε και το αφήσαμε έτσι γιατί ψάχνω για άλλο μοτέρ)θα ανοίξω και αύριο μεθαύριο από κάτω και θα δω και κουζινέτα,στρόφαλο κτλ. Oπως και να έχει στην υγεία μου..Τι ήθελα τόσο πλάνισμα και φλάτζα 206? Να μην σας τύχη και σε τέτοιους καιρούς.Ούτε στον εχθρό μας. |
Παράθεση: |
Το αν ο μηχανικός μου ειναι αναπηρος αστο..και θα σε παρακαλούσα να προσεχεις τι γραφεις..Το να ισχυριστείς όμορφα αυτό που πιστεύεις είναι ΣΕΒΑΣΤΟ από τον καθένα το να χλευάζεις μηχανικούς με πτυχία και αναγνωρισμένα ονόματα στην πιάτσα δεν σε τιμάει. ξανά σκέψου τα 220psi και 230psi ποσα bar είναι. Δηλαδή εσύ πας να βγάλεις 3 μηχανικούς κουλούς,όλα τα συμπιεσομετρα για το πούτσο η χαλασμένα,και όλα τα αυτοκίνητα που μετριούνται παρτάλια ![]() ![]() sorry κιόλας.Εκτος αν μιλάς για άλλες μονάδες μετρησεις και μπερδεύεσαι.Γιατί με αυτά τα συμπιεσομετρα που μετράνε σε kg/cm2 και psi δεν πρόκειται να δεις αυτά τα νούμερα που αναφέρεις. Σου μιλάω όμορφα και συζήτηση κάνουμε..Αν είδες έπαθα ζημια, δεν με ενδιαφέρει το παρα πέρα προσωπικά..Εγώ ξέρω το αμάξι έβγαλε ζημια από την πολύ συμπίεση. [quote="OnyX"]Οταν το ανοιξεις καλο ειναι να γραψεις εδω τελικα απο τι εσπασες ετσι για να ξερουμε.[/quote 100% πόρισμα δεν βγήκε να σου πω την αλήθεια. Το σίγουρο είναι έσπασε ελατήρια πιστονιού(λογικά από πολύ συμπίεση) σε δυο πιστόνια και ο το ένα πιστόνι έπαιξε παρα πολύ μέσα στον κύλινδρο σε σημείο να μου χαρακώσει όλο το κύλινδρο και να με αχρηστέψει τον κορμό..Τώρα πως έφτασε αυτό το πιστόνι να βαρέσει και στο κεφαλάρι και να μου κάνει και εκεί ζημια?Μάλλον γά**σε και το κουζινέτο κάτω.(μονο κεφαλή βγάλαμε και το αφήσαμε έτσι γιατί ψάχνω για άλλο μοτέρ)θα ανοίξω και αύριο μεθαύριο από κάτω και θα δω και κουζινέτα,στρόφαλο κτλ. Oπως και να έχει στην υγεία μου..Τι ήθελα τόσο πλάνισμα και φλάτζα 206? Να μην σας τύχη και σε τέτοιους καιρούς.Ούτε στον εχθρό μας. |
Pughell έγραψε: | ||
Δεν ξερω αν το καταλαβες,αλλα δεν προσεβαλα εσενα αλλα τον μηχανικο σου... Τωρα αν το πηρες τοσο βαρια,τι να σου πω,ΟΚ,απλα αναλογισου οτι η ζημια που επαθες ουτε με 500 δεν επισκευαζεται/λυνεται... Για το αν εχουν πτυχια ή οχι,το σεναριο το εχουμε δει πολακις με μεγαλα ονοματα του χωρου οποτε αστο καλυτερα...Μεχρι και μηνυσεις εχουμε δει να γινονται και να ανακοινωνονται στα forum,αν αυτο σε καλυπτει,και μαλιστα απο πολυ γνωστα ονοματα. Σχετικα με τα bar και τα psi,εγω ξερω ποσα ειναι,δες και μονος σου... http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html Βαλε τα bar που θες,να δεις ποσα psi θα σου βγαλει... Και χεσε με εμενα...Η ιδια η Peugeot δεν ξερει τι ανακοινωνει ή οι μηχανικοι μας ξερουν περισσοτερα; Ερωτηση που δεν περιμενω απαντηση φυσικα... |
GEMI έγραψε: |
Σορρυ κ από μένα ρε φίλε, αλλά εδώ έσπασες το μοτέρ σου και ακόμα εξυμνείς τον μηχανικο σου ? ![]() Δηλ. ο μηχανικό σου όταν έδενε το μοτέρ δε κατάλαβε ότι κάτι δε πάει καλά με την φλάντζα, συμπίεση, εκκεντροφόρους ? Ερώτηση κάνω ![]() Κ αυτοί οι εκκεντροφόροι τι είναι παπάκι glx κ τους πηγαίνεις μπρος πίσω ? Δεν έχουν συγκεκριμένη θεση ? |
Pugobios έγραψε: |
δε νομιζω να ειναι απο στροφαλο ειναι λιγο δυσκολο σε αυτα τα μοτερ εκτος αν εμεινε απο λαδια...αυτο που γραφω παραπανω ειναι και το πιο λογικο σεναριο την ειχαν ιδη ακουσει τα ελατηρια πιστονιων γιαυτο και στις πολλες στροφες μπερδευε το μοτερ γιατι εχανε συμπιεση.σου πετουσε τον δεικτη λαδιου οταν το εσκηζες? |
Pugobios έγραψε: |
ε μην απορεις που εσπασε τοτε.στο ειπα και παραπανω αυτα τα μοτερ απο κατω χτυπανε μονο αν μεινουν απο λαδι η απο χρονια κακομεταχεριση...
υ.γ. 165 για ελατηρια πιστονιων με εργασια σου ζητησε φανταζομαι... |
Pughell έγραψε: |
Περι rebuild,το πραγμα δεν ειναι τοσο απλο οσο νομιζεις... Καταρχην δεδομενου οτι αυτο το μπλοκ χαραχτηκε,ή επισκευαζεις το ιδιο ή βρισκεις ενα αλλο που λογικα θα πρεπει να εχει οβαλ εντος λογικων επιπεδων,πραγμα λιγο απιθανο... Οποτε καλυτερα επισκευασε το δικο σου(500αρικο,ισως και παραπανω) |
Pughell έγραψε: |
Μετα υπολογισε καινουργια αντλια λαδιου(200),μεταλλα σε στροφαλο και πιστονια(150 περιπου για ολα),μπιελες που λογικα θα χρειαστεις(ευτυχως υπαρχουν αρκετες μεταχειρισμενες) και πιστονια(που παλι βρισκεις).
Με "ψεματα",χωρις εργασια μηχανικου,εχεις φτασει σχεδον 1000αρικο αν υπολογισεις μπιελες και τα δυο πιστονια που σου λειπουν και αυτο με την προυποθεση οτι δεν χρειαζεσαι στροφαλο... |
Pughell έγραψε: |
Ελατηρια πιστονιων προτιμησε τα μαμα,ειναι πολυ καλυτερης ποιοτητας απο τα aftermarket του εμποριου και απο οσο ξερω ειναι τουρκικης κατασκευης. |
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. Αμμοβολη στο μοτερ,ξεχνα την,εδω μια κεφαλη κανουμε αμμοβολη και οι αυλοι γινονται αμεσως σαγρε. |
Pugobios έγραψε: |
επειδη εχω κανει αυτες τις μαλ***ες που περιγραφεις πριν απο σενα για σενα ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ...εγω μαλιστα εκανα τσεπες ενω τα πιστονια ηταν πανω στο μοτερ ![]() |
Παράθεση: |
Λοιπόν αν έχεις μόνο αυτό το πρόβλημα τότε είσαι σε καλό δρόμο, απλά έχεις πολλές αναθυμιάσεις λόγω σφιξίματος του μοτέρ. |
RCparania έγραψε: | ||
Φιλε μου δεν είμαι κανένα παιδάκι και ούτε το παίζω έξυπνος και ούτε το έπαιξα πουθενά.
Σου είχα εξήγηση τι ζημια είχα πάθη κιόλας και ότι δεν έφταιγε ο μηχανικός μου αλλα εγώ επειδή έκανα τσιγκουνιές. πριν δυο σελίδες σου είχα εξηγησει ότι δεν υποστηρίζω ούτε μηχανικό ούτε κανέναν.. Αν ανακαλύψω πια είναι η ζημια και φταίει πράγματι ο μηχανικός τορα τότε να είσαι σίγουρος ότι θα βγω και θα τoν κατηγορήσω.Μην ανησυχείς.. Κατά τα αλλα μονο έξυπνος δεν το έπαιξα πουθενά. Eχω αρκετή υπομονή να μάθω τι φταίει και μετά θα βγάλω γλώσσα.
Αν με διάβασες καλά δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις αλλα για λάδια τα οποια βρίσκουν πλέον την μονη διαφυγή από το φιλτρακι αναθυμιάσεων. Και όπως έχω εξηγησει πιο πάνω έχω φιλτρακι δλδ δεν πέφτουν μέσα στην πελούδα γκαζιού. Το σαζμάν έχει τα χαλια του από τα λάδια που πέφτουν από το φιλτρακι. |
Pughell έγραψε: |
Γιαννη υδραυλικα ωστηρια εχει ρε,δεν ρυθμιζονται αυτα... ![]() Επισης με 5W30 θα παρει το μοτερ στο χερι σε μια βδομαδα. 10W40 μια χαρα ειναι....... Καλα ξεμπερδεματα... |
GEMI έγραψε: |
Όταν λέω το παίζεις εξυπνάκιας (το λέω σαν πείραγμα), εννοώ ότι δεν ακούς πραγματικά, απλά τσεκάρεις σα να κάνεις στατιστική με τις απαντήσεις των μελών.
Φυσικά εννοείται ότι δεν πρέπει να προσβληθείς. ![]() Κατά αρχήν δε κατάλαβα τι εννοείς ότι βγάζει λάδια από το φιλτράκι αναθυμιάσεων κ δεν είναι αναθυμιάσεις, δηλ. τις ξερνάει από καμια φλάντζα ? Κ τέλος βάλε τις αναθυμιάσεις στην πεταλούδα να λιπαίνονται οι βαλβίδες καλό κάνει κακό δε κάνει.. γλυτώνεις κ τις μουτζούρες. |
Pugobios έγραψε: |
10.9 συμπιεση δεν ειναι καθολου χαμηλα για μαμα μοτερ μια χαρα ειναι...κανατε ογκομετρηση? |
RCparania έγραψε: |
Μην φανταστείς ότι τέντωσα και ποιος ξέρει..Από εδώ και πέρα κότα.
Είναι και το 13/59 μείον για το στρώσιμο γα**το στην εθνική παω με 90 χλμ για να είμαι κοντά στις 3000 στροφές με 5η. Κοίταξε από γκάζι τώρα δείχνει ότι τραβάει πολύ καλά. Στην αρχή μέχρι τα 300 χλμ έβλεπα ότι έκαιγε αρκετή βενζίνη σε σχέση με το συνηθισμένο(τώρα πλέον έγινε όπως ήταν)και παράλληλα ήταν και πολύ σφιχτό. Τώρα πλέον το νιώθω πιο άνετο και όχι τόσο σφιχτό(καταλαβαίνεις σε ανηφόρες με δευτερα τώρα πχ το νιώθω πιο άνετο με μεγάλη διαφορα) Σήμερα που το άνοιξα 8200 μου έδειξε ότι έχει πιο πολύ δύναμη από κάθε άλλη φορα που το θυμάμαι.Ειδικά πάνω από τις 6500 δεν το θυμάμαι να κατέβαζε ποτε έτσι. Μονο στις μεσαίες στροφές νιώθω ότι δεν έχει το παλιό μπαμ εκείνο το νεύρο όταν πατούσα απότομα και τέρμα γκάζι(τώρα βεβαια είμαι και χαμηλά σε συμπίεση όμως)από την αλλη θα αλλάξει πολύ το μοτέρ αφού κάνει χιλιόμετρα σίγουρα. Οποτε εσείς τι λέτε?Του αφήνω χρόνο να πατήσουν τα ελατήρια και μετά βλέπουμε για τα λάδια που πετούσε? Αν και στην τελευταία βόλτα δεν είδα σταγόνα. |