PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - RALLYE 1.6 8V

pezomania - Τρι 25 Νοέ 2003, 16:22:08
Θέμα δημοσίευσης: RALLYE 1.6 8V
Πρόσφατα προστέθεικε στην οικογένειά μας και άλλος ένας Γάλλος Wink

Ναι ναι ένα rallye 1.6 8V.

Θα ήθελα να παρακαλέσω τους γνώστες να μου δώσουν τα φώτα τους.

Το στήσιμο είναι ίδιο με το 16V;;
Επιδόσεις;;
Υπάρχει κάποιο ΤΕΣΤ του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;;;
Λάδια;;;; Αυτά που βάζω στο δικό μου (MOTUL 300V 10 - 40) είναι οκ ή θέλει άλλα;;;;

Γενικά όσες πληροφορίες λάβω, θα είναι καλό Laughing Laughing

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
pugsang - Τετ 26 Νοέ 2003, 07:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Γιωργο καλοτάξιδο το ραλλακι.

Ολα τα εξαρτηματα της αναρτησης εκτος των ελατηρίων(είναι νομίζω πιο σκληρά απο του 16V) είναι ίδι ακαι στα δύο αυτοκίνητα.Το καλο επίσης είναι οτι πολλα απο τα εξαρτήματα της Peugeot sport για το 16V ταιρίαζουν και στο 8V.Στο http://www.106rallye.co.uk θα βρείς παρα πολλες πληροφορίες για το συγκεκριμένο αμαξι.

Βασικο καλό επίσης θεωρώ οτι το εν λογω αυτοκίνητο έχει την ροπή απο πολυ χαμηλα ελεω 8V και πολύ ωραίο κοντό κιβωτιο (είναι οι ίδιες σχέσεις με του 16V με τελική σχέση μετάδοσης 4,063 έναντι 3,93 του 16V)

Τα λαδάκια τα 10W/40 μια χαρα μου φαίνονται

Οτι αλλο χρειαστείς εδω είμαστε.
ΝΙΚΟΣ - Τετ 26 Νοέ 2003, 09:14:15
Θέμα δημοσίευσης:
Καλοταξιδο Γιωργο.

Οτι θες απο 8βαλβιδο εδω ειμαι Wink Πριν βαλεις το χερι στην τσεπη ρωτα πρωτα για να μην πληρωσεις και εσυ αυτα που πληρωσα οταν δεν ηξερα
pezomania - Τετ 26 Νοέ 2003, 11:32:42
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ !!!!

Το ραλάκι το πήρε ο αδερφός και έχω πέσει και εγώ πάνω του με τα μούτρα Laughing Laughing

Ρώτησα πριν για τα λάδια, γιατί μου είπαν ότι σε 8v μοτέρ να βάλω πιο χοντρο λάδι (κάτι σε 15 50) ισχύει;;;

Για βελτίωση σκεφτόμουνα σκούπα και εξάτμιση group N με διάμετρο σωλήνα (εσωτερική) 45mm.

Tι λέτε;;;
pugsang - Τετ 26 Νοέ 2003, 11:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω Γιωργο δεν θα εβαζα σκουπα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.Με δεδομενο οτι το φιλτροκουτι του ειναι κατω απο την πεταλουδα η δκουπα που εχει το φιλτρο αρκετα μακρια απο εκει θα αλλαξει την αποδοση ροπης και δυναμης μπορει και προς το χειροτερο.Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να αλλαξεια το κομματι μετα τον συλλεκτη της μετωπης που ειναι οι πνιχτες με ενα ισιο κομματι απο το xsi και ενα ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι.Δωσε μου το mail σου να σου στειλω την φωτο του τμηματος που εννοω.

Απο την αλλη η Gr.N εξατμιση θα βγαλει πολυ θορυβο δεν ξερω ανα ειναι αυτο που θελεις....Εγω δεν θα την αλλαζα...


Για τα λαδια ενα Elf ημισυνθετικο 10/40 ειναι μια χαρα....
pezomania - Τετ 26 Νοέ 2003, 11:51:25
Θέμα δημοσίευσης:
Μάκη αυτό που λες με την σκούπα το σκέφτηκα και εγώ. Διαβάζοντας όμως ένα περσινό αρθρο που είχε στο POWER πώς να βελτιώσεις saxoralla, έλεγε για το 8V ότι με σκούπα και εξάτμιση (σωλήνα -τελικό) παίρνει τα πάνω αρκετά.

Επίσης εντύπωση μου έκανε ότι παρ' όλο 8V δεν είναι τόσο ελαστικό χαμηλά, αλλά έχει ένα ξέσπασμα κοντά στις 4.000σαλ!!!!

Όντως το κοντό κιβώτιο είναι γκ@@λα!!!!

Και το κράτημα που έχει είναι τρεεεεεεεελα!!!
ΝΙΚΟΣ - Τετ 26 Νοέ 2003, 12:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρωτο πραγμα που θα πρεπει να αλλαξεις ειναι οι βασεις του μοτερ.Εχει ο Ντινος ετοιμες PEUGEOTSPORT και δεν ειναι και ακριβες.Παρε και πισω συνεμπλοκ αξονα αλουμινενια PEUGEOT SPORT δεν ειναι ακριβα.(εχει και απο αυτα ο Ντινος Very happy ).Αυτα που σου ειπα ειναι μετατροπη με πολυ λιγα χρηματα αλλα αλλαζουν ολο το αμαξι.Εξατμιση αν μπορεις βγαλε καταλυτη και παρε την σωλήνα της SUPERSPRINT με το τελικο της.Προσεξε μονο το τελικο να ειναι το τυπου οβιδας με την μικρη μπουκα.Το λεω αυτο γιατι βγαζει και ενα αλλο που ειναι σαν κιούσπα (οτι να ναι Laughing ).Μετα για αργοτερα το μοτερ μπορεις να βαλεις εγκεφαλο PEUGEOTSPORT ο οποιος εχει κοστος κοντα στα 230.000δρχ.Ακριβουτσικος αλλα αξιζει οσο τιποτα αλλο.Προσεχε Γιωργο μην βαλεις τσιπακια απο εξω.Τα δοκιμασα και SUPERCHIPS και κατι αλλα τετοια αλλα ειναι πολυ μουφα και ειναι και ακριβα.Οποιος σου πει το αντιθετο σε αυτο θα σου πει ψεματα.Το ξερω γιατι τα εφαγα στον Κ@λο.Με τον εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT το αμαξι πεταει.Οσο για αναρτηση βαλε πρωτα τα συνεμπλοκ τα πισω και οταν θελησεις να αλλαξεις αμορτισερ ελατηρια εδω ειμαι παλι.Μεγαλη προσοχη με τα ελατηρια.Τα περισοτερα εμποριου που ειναι τα μεγαλα για 3 ποντους χαμηλωμα τρωνε αμορτισερ αμεσως. Wink

Σε οτι μπορω να βοηθησω εδω ειμαι. Wink
pezomania - Τετ 26 Νοέ 2003, 14:20:15
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά ευχαριστώ πολύ Embarassed Embarassed
kanelj - Τετ 26 Νοέ 2003, 17:02:22
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Μάκη αυτό που λες με την σκούπα το σκέφτηκα και εγώ. Διαβάζοντας όμως ένα περσινό αρθρο που είχε στο POWER πώς να βελτιώσεις saxoralla, έλεγε για το 8V ότι με σκούπα και εξάτμιση (σωλήνα -τελικό) παίρνει τα πάνω αρκετά.

Επίσης εντύπωση μου έκανε ότι παρ' όλο 8V δεν είναι τόσο ελαστικό χαμηλά, αλλά έχει ένα ξέσπασμα κοντά στις 4.000σαλ!!!!

Όντως το κοντό κιβώτιο είναι γκ@@λα!!!!

Και το κράτημα που έχει είναι τρεεεεεεεελα!!!


ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ! ! ! ! ! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr