power έγραψε: |
Να αναφέρω ένα πρόβλημα που έχω και αν έχει τύχει σε κάποιον?
Εδώ και τρεις εβδομάδες περίπου στην κρύα εκκίνηση το αμάξι δεν σήκωνε 1100-1200 περίπου αλλά 700-800 στροφές. Τις τελευταίες τρεις μέρες συνεχίζει 700-800 αλλά πλέoν σαν να ρετάρει για καμία 10 δευτερόλεπτα και μετά κραταει σταθερό ρελαντί. Όταν το αμάξι είναι ζεστό δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε παρουσιάζει κάτι άλλο. Πήγα σήμερα στην Peugeot και είδαμε πως όταν ήταν κρύο είχε κολλήσει ο πρώτος λ και μετά από μερικές γκαζιες ξεκόλλησε. Μου είπαν πως μάλλον είναι στα τελευταία του. Αν τον βγάλω παίζει να μπορέσω να τον καθαρίσω η πρέπει να σκάσω τα 200ευρα για λ!! |
greenpug106 έγραψε: |
Στον Ντίνο βρίσκεις με 110 & 100.
Είναι για το δικό σου μοντέλο όμως? http://www.rpc.gr/product_search.jsp?action1=SEARCH&rpc_catId=002004&catId=38&extLang= |
dimkeras έγραψε: | ||
Αν πατήσεις ανεπαίσθητα το γκάζι τη στιγμή που κομπιάζει, νομίζω πως θα σου ανεβάσει 1200 και θα δουλέψει κανονικά. Δοκίμασέ το και πες μας. Δε νομίζω πως φταίει ο lambda. Όταν είναι ζεστό το αυτοκίνητο λογικό είναι να μην έχει πρόβλημα, αφού το ρελαντί του είναι στις 840-860 στροφές. |