PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πρόβλημα με αισθητήρα λ? 207 thp

power - Τρι 28 Φεβ 2012, 23:57:24
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με αισθητήρα λ? 207 thp
Να αναφέρω ένα πρόβλημα που έχω και αν έχει τύχει σε κάποιον?
Εδώ και τρεις εβδομάδες περίπου στην κρύα εκκίνηση το αμάξι δεν σήκωνε 1100-1200 περίπου αλλά 700-800 στροφές. Τις τελευταίες τρεις μέρες συνεχίζει 700-800 αλλά πλέoν σαν να ρετάρει για καμία 10 δευτερόλεπτα και μετά κραταει σταθερό ρελαντί.
Όταν το αμάξι είναι ζεστό δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε παρουσιάζει κάτι άλλο.
Πήγα σήμερα στην Peugeot και είδαμε πως όταν ήταν κρύο είχε κολλήσει ο πρώτος λ και μετά από μερικές γκαζιες ξεκόλλησε. Μου είπαν πως μάλλον είναι στα τελευταία του.
Αν τον βγάλω παίζει να μπορέσω να τον καθαρίσω η πρέπει να σκάσω τα 200ευρα για λ!!
greenpug106 - Τετ 29 Φεβ 2012, 08:06:01
Θέμα δημοσίευσης:
Στον Ντίνο βρίσκεις με 110 & 100.
Είναι για το δικό σου μοντέλο όμως?

http://www.rpc.gr/product_search.jsp?action1=SEARCH&rpc_catId=002004&catId=38&extLang=
dimkeras - Τετ 29 Φεβ 2012, 10:58:04
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αισθητήρα λ σε 207 thp
power έγραψε:
Να αναφέρω ένα πρόβλημα που έχω και αν έχει τύχει σε κάποιον?
Εδώ και τρεις εβδομάδες περίπου στην κρύα εκκίνηση το αμάξι δεν σήκωνε 1100-1200 περίπου αλλά 700-800 στροφές. Τις τελευταίες τρεις μέρες συνεχίζει 700-800 αλλά πλέoν σαν να ρετάρει για καμία 10 δευτερόλεπτα και μετά κραταει σταθερό ρελαντί.
Όταν το αμάξι είναι ζεστό δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε παρουσιάζει κάτι άλλο.
Πήγα σήμερα στην Peugeot και είδαμε πως όταν ήταν κρύο είχε κολλήσει ο πρώτος λ και μετά από μερικές γκαζιες ξεκόλλησε. Μου είπαν πως μάλλον είναι στα τελευταία του.
Αν τον βγάλω παίζει να μπορέσω να τον καθαρίσω η πρέπει να σκάσω τα 200ευρα για λ!!



Αν πατήσεις ανεπαίσθητα το γκάζι τη στιγμή που κομπιάζει, νομίζω πως θα σου ανεβάσει 1200 και θα δουλέψει κανονικά. Δοκίμασέ το και πες μας. Δε νομίζω πως φταίει ο lambda.

Όταν είναι ζεστό το αυτοκίνητο λογικό είναι να μην έχει πρόβλημα, αφού το ρελαντί του είναι στις 720-740 στροφές.
power - Τετ 29 Φεβ 2012, 11:51:08
Θέμα δημοσίευσης:
greenpug106 έγραψε:
Στον Ντίνο βρίσκεις με 110 & 100.
Είναι για το δικό σου μοντέλο όμως?

http://www.rpc.gr/product_search.jsp?action1=SEARCH&rpc_catId=002004&catId=38&extLang=


Τα χω δει αλλα δεν πηρα ακομα τηλ.
Θα παρω σε λιγο.
power - Τετ 29 Φεβ 2012, 11:52:09
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με αισθητήρα λ σε 207 thp
dimkeras έγραψε:
power έγραψε:
Να αναφέρω ένα πρόβλημα που έχω και αν έχει τύχει σε κάποιον?
Εδώ και τρεις εβδομάδες περίπου στην κρύα εκκίνηση το αμάξι δεν σήκωνε 1100-1200 περίπου αλλά 700-800 στροφές. Τις τελευταίες τρεις μέρες συνεχίζει 700-800 αλλά πλέoν σαν να ρετάρει για καμία 10 δευτερόλεπτα και μετά κραταει σταθερό ρελαντί.
Όταν το αμάξι είναι ζεστό δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε παρουσιάζει κάτι άλλο.
Πήγα σήμερα στην Peugeot και είδαμε πως όταν ήταν κρύο είχε κολλήσει ο πρώτος λ και μετά από μερικές γκαζιες ξεκόλλησε. Μου είπαν πως μάλλον είναι στα τελευταία του.
Αν τον βγάλω παίζει να μπορέσω να τον καθαρίσω η πρέπει να σκάσω τα 200ευρα για λ!!



Αν πατήσεις ανεπαίσθητα το γκάζι τη στιγμή που κομπιάζει, νομίζω πως θα σου ανεβάσει 1200 και θα δουλέψει κανονικά. Δοκίμασέ το και πες μας. Δε νομίζω πως φταίει ο lambda.

Όταν είναι ζεστό το αυτοκίνητο λογικό είναι να μην έχει πρόβλημα, αφού το ρελαντί του είναι στις 840-860 στροφές.


Παλιά έπιανε εδώ και καιρό όχι.

Κάναμε μια αρχικοποίηση πεταλούδας χθες αλλά δεν είδαμε διαφορά.
Σήμερα το πρωί όμως δούλεψε κανονικά. Για να δούμε….
power - Πεμ 01 Μάρ 2012, 14:17:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μια από τα ίδια και παλι….αυτη τη φορά έσβησε κιόλας.
Μου είπαν πως μπορεί να είναι και θερμοστάτης αλλά δεν βγάζει καμία βλάβη η μαλάκια να σιγουρευτούμε.
kostas207cc - Σαβ 17 Μάρ 2012, 13:31:15
Θέμα δημοσίευσης:
να τσεκαρουν την βαλβιδα ψυχρης και τον λαμδα να τα μετρησουν με πολυμετρο οχι με τον εγκεφαλο.και αν δεν ξερουν ας κουμπωσουν αλλη ψυχρης και λαμδα για τεσταρισμα.τον λαμδα μπορεις να το καθαρισεις καμμια φορα βουλωνουν οι οπες του με καπνα και δεν δουλευει σωστα με καθαριστικο σπρει καρμπυλατερ εισασγωσης του ριχνεις και τον φυσας με αερα.100 με 110 ευρο βρισκεις λ.και η βαλβιδα ψυχρης εχει 20 ευρο περιπου και 5 λεπτα υποθεση να αλλαχτει που εγω θα την αλλαζα πρωτη αφου αυτη ειναι υπευθυνη για το κρυο ξεκινημα και οχι μονο.
power - Σαβ 17 Μάρ 2012, 13:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλάξαμε τον αισθητήρα θερμοκρασίας και έστρωσε ευτυχώς
kostas207cc - Σαβ 17 Μάρ 2012, 18:41:52
Θέμα δημοσίευσης:
ωραια.τελικα αυτη η ψυχρης φοριεται πολυ τελευταια.και αυτο που μου κανει εντυπωση τα συνεργεια που ταλαιπωρουν τους ιδιοκτητες για κατι τοσο απλο που η διαγνωση του ειναι γελοια.και κανονικα λεγεται ψυχρης βαλβιδα
power - Σαβ 17 Μάρ 2012, 18:48:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το κακό είναι ότι δεν βγάζει βλάβη στο διαγνωστικό. Σε μένα είχε διαρροή. Η φύσα ήταν μούσκεμα.
kostas207cc - Σαβ 17 Μάρ 2012, 19:00:33
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο ειναι το θεμα εχουν μαθει με το διαγνωστικο εως εκει και ουτε ξερουν τι κανει το διαγνωστικο.με την ψυχρης ολοι ετσι την πατανε.αλλαζουν λαμδα ενω διαβαζει σωστα κτλ.οπως πχ το διαγνωστικο αν χρονιστει λαθος ενα αμαξι σε πολλα αμαξια εμφανιζει χαλασμενο αισθητηρα θεσης αλλα δεν φταει αυτος και τον αλλαζουν τζαμπα.αστα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr