volvos έγραψε: |
Εδω θα αναλυσουμε οτι αφορα την εγκατασταση φυσικου αεριου σε ι.χ
θαναση ξεκινα ![]() ![]() ![]() |
BTS έγραψε: | ||
Έχει πολλά συν. Και ένα μεγάλο μείον. Που νομίζεις ότι θα το ανεφοδιάζεις;;; 2 σταθμοί υπάρχουν Αττική, της ΕΘΕΛ για τα λεωφορεία, στην Παλλήνη και στα Άνω Λιόσια. |
Pugobios έγραψε: |
προβλεπω ταφ και κλεψημο απο την εγκατασταση του σπιτιου ![]() |
SERSEGI έγραψε: |
κυριοι,το φυσικο αεριο σε ιχ δεεεεν λεει και πρακτικα δεν γινεται.
1ον.δουλευει σε πολυυυυ πιο υψηλες πιεσεις απο οτι το υγραεριο μεχρι να φτασει στον πνευμονα. 2ον.και πιο σημαντικο που το καθιστα εξαιρετικα δυσχρηστο ειναι οι περιορισμοι εγκαταστασης,δηλαδη... οι δεξαμενες-ντεποζιτα πρεπει να τοποθετουνται στο πανω μερος του οχηματος (ουρανο) διοτι σε περιπτωση διαρροης το φυσικο αεριο λογω ειδικου βαρους σε σχεση με το περιβαλλον,''διαφευγει'' προς τα πανω.ετσι για λογους ασφαλειας οι δεξαμενες επιβαλλεται να ειναι στο ψηλοτερο σημειο του αυτοκινητου. 3ον.οι δεξαμενες πρεπει να ειναι αρκετα πιο μεγαλες απο τις αντιστοιχες του υγραεριου για λογους αυτονομιας. 4ον.δεν υπαρχει δικτυο ανεφοδιασμου. αρα η συζητηση περι φυσικου αεριο σε ιχ εχει καθαρα ενημερωτικο χαρακτηρα. |
BTS έγραψε: | ||
Συμφωνώ με το 4). Για τα υπόλοιπα, υπάρχουν αρκετά μοντέλα που λειτουργούν εργοστασιακά με φυσικό αέριο, π.x. Fiat PAnda. |