PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 1.4 - Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια...

gogoulos - Κυρ 22 Ιαν 2012, 14:20:56
Θέμα δημοσίευσης: 207 1.4 - Μπουζί, ανάλυση, ιδέες, προτάσεις, κοστολόγια...
Καμια προταση για μπουζι παιδια?
Ο κινητηρας ειναι 95 αλογα φτιαγμενος σε συνεργασια με την bmw.
Απο οτι ρωτησα ειναι ακριβα τα συγκεκριμενα μπουζι περιπου στα 100 ευρω.
Καποιο site για να κοιταξω?
papillon - Κυρ 22 Ιαν 2012, 20:42:40
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα φιλε μου...επειδη ειχα κ γω το ιδιο θεμα φευγοντας απο την εγγυηση εψαχνα αλλα δεν...τιποτα...στο γκαγκασταθη που πηγα θεσσαλονικη μου ειπε οτι το μοτερ μας παιρνει μονο τα μαμα μπουζι....οτι αλλο παρεμφερες εβαλαν απλα δεν εκατσε...στην αντιπροσωπια που εκανα τα σερβις οσο ημουν στην εγγυηση ο μηχανικος μου ειπε πως μονο απο αντιπροσωπια θα βρω μπουζι....οι γνωστες εταιριες NGK κτλ δεν εχουν βγαλει κατι για τα δικα μας μοτερ...τα πηρα παντως φθηνα σχετικα...44 ευρω αν θυμαμαι...τα 100 που λες ειναι πολλα...
gogoulos - Κυρ 22 Ιαν 2012, 22:13:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τακακια θυμασαι ποσο σου πηραν στην αντιπροσωπια?
Pughell - Κυρ 22 Ιαν 2012, 22:42:11
Θέμα δημοσίευσης:
papillon έγραψε:
καλησπερα φιλε μου...επειδη ειχα κ γω το ιδιο θεμα φευγοντας απο την εγγυηση εψαχνα αλλα δεν...τιποτα...στο γκαγκασταθη που πηγα θεσσαλονικη μου ειπε οτι το μοτερ μας παιρνει μονο τα μαμα μπουζι....οτι αλλο παρεμφερες εβαλαν απλα δεν εκατσε...στην αντιπροσωπια που εκανα τα σερβις οσο ημουν στην εγγυηση ο μηχανικος μου ειπε πως μονο απο αντιπροσωπια θα βρω μπουζι....οι γνωστες εταιριες NGK κτλ δεν εχουν βγαλει κατι για τα δικα μας μοτερ...τα πηρα παντως φθηνα σχετικα...44 ευρω αν θυμαμαι...τα 100 που λες ειναι πολλα...

http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/PEUGEOT/207/PLZKBR7A-G/14564/
papillon - Δευ 23 Ιαν 2012, 00:41:54
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε pughell να εισαι καλα για την πληροφορια...εψαχνα κ εγω κ ειχα ποσταρει ερωτηση για τα μπουζι αλλα απαντηση δεν ειχα παρει...ουτε βρηκα κατι ψαχνωντας....ngk λοιπον....
για τακακια με μια προχειρη ματια textar απο rpc.gr τιμες απο 30-55 ευρω....
kostas207cc - Τετ 22 Φεβ 2012, 20:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΧΙ αυτα τα μπουζι σε ατμοσφαιρικο!!!!!!!!!! την επαθα την βλακεια με την ηλιθια την ngk που τα δινει για ατμοσφαιρικο μοτερ.λαθος ψυχροτητα λαθος διακενο!!!τα μαμα και μονο οχι απαραιτητα απο την αντιπροσωπεια βαλε bery 12ΖR-7SP03 η bosch zqr 8 si 302
Pughell - Τετ 22 Φεβ 2012, 21:04:33
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη τι ειναι αυτο που δημιουργει προβλημα σαν NGK και δεν δημιουργει σαν Beru ή σαν Eyquem; Question

Εδω η Eyquem βγαζει μπουζι μονον για ατμοσφαιρικο ΕΡ6...
kostas207cc - Τετ 22 Φεβ 2012, 22:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
1ον λαθος διακενο.2 λαθος ψυχροτητα.αυτα τα ngk σε ψυχροτητα ειναι αντιστοιχα των beru 12ZR6SP03 τα οποια ειναι για χρηση με lpg.η ιδια η πεζω δινει αυτα τα μπουζι ngk για τουρμπο οχι ατμοσφαιρικο.κωδικος πεζο για ατμοσφαιρικα 5960.l0 που αντιστοιχει στα bosch και ιδια με αυτα ειναι τα beru.με το διακενο που οριζει η πεζω για τα ατμοσφαιρικα και την ψυχροτητα.την πατησα και εβαλα τα ngk αποτελεσμα??αυξημενη καταναλωση επικαθισεις πολλες πανω στο μπουζι αφου σαν πιο ψυχρα δεν μπαιναν σε θερμοκρασια αυτοκαθαρισμου.γενικοτερα λαθος απο καθε αποψη.δεν ειπα για τα eqyeem οτι δεν κανουν για τα ngk ειπa.οσο για τα eyqeem προσωπικα προτιμω στα μπουζι οτι βαζει ο κατασκευαστης.αν εκαναν τα ngk η πεζω δεν θα εδινε αλλα για ατμοσφαιρικα και αυτα τα ngk για τουρμπο.και αν ειναι δυνατον να ειναι τα ιδια μπουζι.καταρχην το ενα αμεσου ψεκασμου το αλλο οχι το ενα τουρμπο το αλλο οχι το ενα με μεταβλητο βυθισμα το αλλο οχι
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2012, 00:02:28
Θέμα δημοσίευσης:
Για την ψυχροτητα το καταλαβαινω,αν και δεν νομιζω οτι υπαρχει προβλημα σε καμια περιπτωση.
Για το διακενο,ξεχνα το,ουτε μια στις χιλλιες να δημιουργει προβλημα,το αντιθετο μαλιστα.Οσο μεγαλυτερο,τοσο το καλυτερο,αρκει να κλεινει κυκλωμα.

Τα Beru που εγραψες εχουν διακενο 0,7 που ετσι και αλλιως ειναι αστεια διαφορα σε σχεση με το 0,8 που εχουν τα NGK.

Οσο για το οτι χρησιμοποιουνται και για LPG,λογικο...Πλατινα ειναι,οχι συμβατικο μπουζι για να εχει προβλημα με το αεριο.
kostas207cc - Πεμ 23 Φεβ 2012, 00:33:05
Θέμα δημοσίευσης:
οπα κατι κανεις λαθος μπερδευεσαι με τα τουρμπο τα ατμοσφαιρικα εχουν διακενο τα bosch 0,95.και για lpg η βερυ δινει ενα βαθμο πιο ψυχρα και κλεισιμο του διακενου στο 0,7 δηλαδη ιδια σε διακενο και ψυχροτητα με τα ngk που ειπες που ειναi για το τουρμπο.και τα beru που ειπα εγω δεν εχουν διακενο 0,7 αλλα 1 καλα ειδες 1.καλα με τον καταλογο της Beru ειναι χαλι μαυρο εγω εψαχνα καιρο να βρω τα δικα του γιατι ειχα αυξημενη καταναλωση λογω ngk πιο ψυχρα μικρο διακενο.εβαλα τα σωστα και εστρωσε.
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2012, 01:13:46
Θέμα δημοσίευσης:
Sorry,εχεις δικιο...

Arrow Τα Beru που προτεινει η ιδια η Beru για τον ΕΡ6 των 120 αλογων ειναι τα 12ZR-7 SP03.
Αυτα εχουν διακενο 1 mm.
Arrow Για τα 14αρια,δινει 8αρια.
12ZR-8 STP με 1 mm διακενο.
Arrow Για τουρμπατα μοτερ(150 και 175) δινει τα 12ZR-6 SPP2-1 με 0,7 διακενο.

Τα στοιχεια ειναι απο εδω
http://www.beru.com/aftermarket/product-finder

Σχετικα με κλεισιμο του διακενου,καμια σοβαρη εταιρια δεν δινει αλλαγη στο διακενο δια χειρος.
Ολοι προτεινουν ετοιμα μπουζι στον σωστο τυπο.

Το μονο που δεν ξερω ειναι πως παει η ψυχροτητα στα Beru,δηλαδη μετραει σαν τα Bosch ή σαν τα NGK/Eyquem; Question
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2012, 02:18:23
Θέμα δημοσίευσης:
Και σε Bosch...

ZR 7 SI 332 S με 0,7 διακενο για τα τουρμπατα(150/175).
ZQR 8 SI 302 με 0,95 διακενο για τα 1600αρια(120).
ZR 7 SI 332 S με 0,7 διακενο για τα 1400αρια(95).

Με λιγα λογια,ιδια ψυχροτητα και διακενο για τουρμπατα και 1400αρια και μοναδικη διαφορα τα 1600αρια με τα 120 που εχουν εναν βαθμο θερμοτερα μπουζι και πιο μεγαλο διακενο.

Αρα δεν βλεπω καποιο λογο τα συγκεκριμενα μπουζι της NGK που ειναι για τουρμπατο,να μην κανουν και σε 1400αρι... Confused

Οι πληροφοριες απο εδω
http://www.bosch-automotive-catalog.com/public/catalog/products?p_p_id=BoschWSRP&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_BoschWSRP_wsrp-navigationalState=%2FWFS%2FAAGLOBAL-AA-Catalog-Site%2Fen_DE%2F-%2FEUR%2FViewSearchVehicle-Start%3Bpgid%3D794ED988765255402A198E3C2302dkcOhwq1%3Bsid%3D0l1-RHa2mndwRznzUUXyvnk98vK9o72IsZ0%3D%3FSelectedMenuItem%3DSearchVehicle&_BoschWSRP_proxyportlet-remoteInvocation=true
kostas207cc - Πεμ 23 Φεβ 2012, 12:30:16
Θέμα δημοσίευσης:
σου ειπα ο καταλογος της bery ειναi μπερδεμα.τα ιδια μπουζι φορανε σε bery τα 14 και τα 16 ep6.κοιτα την δευτερη λιστα οταν βγαζει sto prodyct finder η βερυ gia 14ari.και ομως η beru λεει αν εχει lpg τοτε 12zr6sp03 πιο ψυχρα και μειωση διακενου στο 0,7.με το χερι δεν λεει αλλα λεει να μειωθει.στα βερυ κατεβαινει το νουμερο αρρα πιο ψυχρα.κοιτα κατα την αποψη μου το θεμα μπουζι εινα λεπτο και προτιμω ο κινητηρας να λειτουργει ακριβως με τα ιδια μπουζι που φοραει απο το εργοστασιο.διακενο και ψυχροτητα.τα ngk δεν κανουν απλα.αλλη ψυχροτητα αλλο διακενο το οποιο για μενα παιζει μεγα ρολο.επισης μπερδευτηκες με κατι αλλο μαλλον υπαρχουν δυο 14αρια απο τοτε που βγηκε το 207 αυτο που φοραει τον κινητηρα της bmw ειναι μετα τον 07-2007.στη σελιδα της bosch που εδωσες το βγαζει μοντελου του 2009 και μετα 1,4 vti.τα beru 12 ZR-8 STP που ειπες ειναι για ep3c οχι ep3.το νεο μοτερ ευρο5.για ep3 δινει τα 12 ZR-7 SP03 με διακενο 1
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2012, 13:50:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Κωστα,αφου η Bosch(που ειναι εργοστασιακη τοποθετηση στα "μικρα" μοτερ) δινει ιδιο κωδικο για τα 1400αρια και τα τουρμπατα,τοτε και τα NGK που ειναι εργοστασιακη τοποθετηση στα τουρμπατα,κανουν και για τα 1400αρια.

Τα μοτερ με αεριο αστα,ειναι αλλη υποθεση μιας και δεν υπαρχει εργοστασιακη τοποθετηση LPG.

Σχετικα με το μοντελο στα 14αρια,ναι,δινει δυο εκδοχες,ομως κατα πασα πιθανοτητα ειναι για τα facelift 207 που φορανε ιδιο μοτερ με το καινουργιο C3.
Ολα τα προ facelift εχουν ιδια μπουζι(τουρμπατα και 1400αρια)...

Για EP3C,δεν βγαζει καν μπουζι,τσεκαρε το στο site της Bosch με αναζητηση σαν 308 1.4 VTi. Wink
Αν παλι επιλεξεις το 1.4(σε 308),σου βγαζει τα ανταλλακτικα για αμαξωμα με κωδικο μοτερ EP3 και κωδικο ZR7 SI 332 S.
kostas207cc - Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:09:45
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο αρα κατι παιζει εδω.η beru που δεν της εχω και τοσο εμπιστοσυνη λεει αλλα.κατσε να δω bosch.παντως στο service box της πεζο νομιζω δινεια αλλα για τουρμπο αλλα για 14αρι.τι γινεται με αυτα τα μπουζι ρε γα**το.και στο δικο μου τα ngk που τα δνει η ngk οτι κανουν δεν εκαναν πιο ψυχρα και αλλο διακενο.στο σιτε της bosch που ειπες το σωστο αμαξι ειναι PEU 1229 / 308 1.4 VTi / 308 [T7] / 1,4 / 72kW / 04/2010- / 8FR και δεν δινει μπουζι για αυτο.αν ψαξεις παραπανω θα δεις κωδικο για το 207 που θελουμε κινητηρα 8f εω στα 308 8fr
kostas207cc - Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:14:38
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω βρηκα τι γινεται.το 308 εχει αλλο κωδικο κινητηρα που ειναι ο eyro5 ενω το 207 βγηκε πιο νωρις με το 14 eyro4.αρα καλα λεει η bery και η bosch.το προβλημα ηταν μρ του καταλογους που δεν ειχε το συγκεκριμενο αμαξι.αρα τι καταλαβα εγω.14αρια με ευρο5 φορανε τα ιδια με τουρμπο 14αρια με ευρο4 δεν φορανε τα ιδια..στο σιτε της bosch που εδωσες το σωστο αμαξι ειναι PEU 1229 / 308 1.4 VTi / 308 [T7] / 1,4 / 72kW / 04/2010- / 8FR που δεν δινει μπουζι.αν ψαξεις θα δεις το εξης κωδικοσ κινητηρα 308 8fr ενω 207 8f.στο προγραμμα παντως aytodata 3.38 μου δινει για 308 beru me diakeno 0.95 kai se eyro4 kai σε eyro5
android - Πεμ 23 Φεβ 2012, 15:57:27
Θέμα δημοσίευσης:
Eπειδη την εχω δει την παπαρια να γινετε,στα τουρμπατα τα μπουζι για τα ατμοσφαιρικα δεν....κανει τρελες διακοπες οσο ακομα ηταν ολα profacelift
kostas207cc - Πεμ 23 Φεβ 2012, 19:32:58
Θέμα δημοσίευσης:
οτι δεν κανουν δεν κανουν αυτο λεω και εγω αλλα ενταξει διακοπες δεν κανουν απλα αυξημενη καταναλωση ελαχιστα διαφορα στο γκαζι δεν αρπαζουν τοσο και γεμιζει επικαθισεις το μπουζι
Pughell - Πεμ 23 Φεβ 2012, 22:58:21
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα να διευκρινησουμε λιγο κατι...
207 προ facelift,οπως και 308,δεν ειναι Euro 5.

Οποτε και ο EP3 ειναι Euro 4,τουλαχιστον στα προ facelift μοντελα.

Το 308 με αριθμο κινητηρα 8FR ειναι facelift,δηλαδη Euro 5.
Το 308 με τον 8FS ειναι το Euro 4.
Το 207 με αριθμο κινητηρα 8FS ειναι ιδιο με το 308 με προδιαγραφες Euro 4.

Οποτε δηλαδη καταληγουμε παλι στο ιδιο πραγμα,οτι τα Euro 4 τουρμπατα και 1400αρια,εχουν ανταλλαξιμα μεταξυ τους μπουζι.

Το Autodata αφηστε το,εχει διαφορες μλκιες γραμμενες μεσα...
kostas207cc - Πεμ 23 Φεβ 2012, 23:57:20
Θέμα δημοσίευσης:
το αναποδο στελιο.ευρο5 14αρια και τουρμπο ιδια μπουζι ευρο4 αλλα
Pughell - Παρ 24 Φεβ 2012, 00:05:05
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις χασει την μπαλα Κωστα...

Euro 4 1400αρια 207/308(8FS μοτερ) και 207 RC(5FY μοτερ) φορανε τα ιδια μπουζι βαση site Bosch.
kostas207cc - Παρ 24 Φεβ 2012, 00:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
οχι στελιο.και ασ παμε βασει service box να τελειωνει.κωδικος για 14vti 95 aloga 5960l7 κωδικος τουρμπο 5960 g4 αλλα δηλαδη.υπαρχουν 6 μοτερ 14αρια βαση servise box βενζινας
kostas207cc - Παρ 24 Φεβ 2012, 00:27:01
Θέμα δημοσίευσης:
κωδικοι service box μπουζι στα οπια μπορει βασει ngk να φορεθουν τα PLZKBR7A-G.ειναι:
5960.92
5960.93
5960A5
5960E1
5960 G4
V 753 422 680 03
V 753 422 680
5962 A5
5960 L0

που και εδω η ngk κανει λαθος διοτι τα 5960l0 πρεπει να εχουν διακενο 1mm και ενα βαθμο πιο θερμα.και τα PLZKBR7A-G εχουν διακενο 0,7 και ειναι πιο ψυχρα
Pughell - Παρ 24 Φεβ 2012, 00:33:34
Θέμα δημοσίευσης:
Να τελειωνει ποιο;
Το οτι εργοστασιακα τα μικρα μοτερ φορανε Bosch και τα τουρμπατα NGK;
Ή το οτι το service box παρεχει πληροφοριες και ανταλλακτικα αναλογα με το τι υπαρχει διαθεσιμο στην καθε χωρα και σε κωδικο ανταλλακτικου;

Και μην μου πεις οτι δεν ειναι ετσι,στην Lion μεσα δουλευα,ξερω μια χαρα τπ feedback που παρεχει το service box οταν δεν υπαρχουν τα εργοστασιακα ανταλλακτικα.
Αμα δεν υπαρχει το εργοστασιακο ανταλλακτικο,δινει κωδικο αλλου προμηθευτη(καλη ωρα πχ ψυγεια Ordonez και Valeo για 106).

Τωρα αμα συνεχιζεις να πιστευεις οτι η NGK και η Bosch που προμηθευουν το εργοστασιο για πρωτη τοποθετηση κανουν λαθος,ε,τοτε ΟΚ,ναι,εχεις δικιο...


Να και τα specs των τριων μοντελων,207 με EP3,308 με EP3 και 207 RC.
Απο το site της Bosch...

kostas207cc - Παρ 24 Φεβ 2012, 00:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο αυτο δεν ειναι το 1,4 vti.και στην τελικη μπουζι τουρμπατου αμεσου ψεκασμου να κανει σε απλο 14αρι εμμεσου ειναι κουφο.και ναι η ngk κανει λαθος γιατι το ειδα στο δικο μου που εδινε τα ιδια με το τουρμπο και το αμαξι εκαιγε παραπανω δεν αρπαζε.και 3 χιλιοστα αλλο διακενο.bery kai bosch δινουν αλλα.η ngk εβγαλε ενα μπουζι και το δινει για τα παντα.και ειναι αδυνατο μπουζι για αμαξι 175hp αμεσου τουρμπο με συμπιεση να κανει για απλο μοτερ.και η bery δινει αλλα για τουρμπο αλλα για 14.και λογικο μου ακουγεται.οσο για οτι δινει οτι υπαρχει το toservice box.τωρα τα ειδα δηλαδη υπαρχει αποθεμα για τουρμπο οχι για απλα??τελος παντων ασ βαλει ο καθενας οτι θελει
Pughell - Παρ 24 Φεβ 2012, 08:57:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Κωστα,εκτος απο την χρονολογια(2007 και μετα) που ειχε σταματησει ετσι και αλλιως να παραγεται το μοτερ με τα 90 αλογα(ο ΕΤ δηλαδη),αν κανεις την αναγωγη,τα 70KW ειναι 94 αλογα.Παρα πολυ απλα δηλαδη,ειναι ο ΕΡ3.
Ε,το γραφει και στην περιγραφη κωδικου του μοτερ.
Για το 308,αστο,δεν βγηκε ποτε με το μοτερ με τα 90 αλογα,μονον με τα 95(τον ΕΡ3 δηλαδη).

Οσο αφορα τις παρενεργειες των μπουζι,σε αυτο δεν διαφωνω,απλα μην ξεχνας οτι το δικο σου ειναι 1600αρι,ουτε τουρμπατο,ουτε 1400αρι.
Ε,οταν η Bosch δινει τον ιδιο κωδικο για 95αρι μοτερ και για 150/175 και αποτελουν την πρωτη τοποθετηση απο το εργοστασιο στα 95αρια,και αντιστοιχα το ιδιο συμβαινει για τα 150/175αρια με NGK αυτην την φορα,τοτε γιατι σου φαινεται παραλογο το οτι τα μπουζι ειναι ανταλλαξιμα μεταξυ τους;

Σαν ψυχροτητα οι διαφορες ειναι αστειες...
Τα 7αρια-8αρια Bosch αντιστοιχουν σε 6αρια NGK.
Οποτε δηλαδη τα 7αρια NGK ειναι περιπου 6αρια Bosch(λογο αναποδης μετρησης).

Οσο αφορα το να μην κανει μπουζι τουρμπατο με αμμεσο ψεκασμο σε απλο 14αρι,αυτο δεν εχει καμια σχεση...
Στο 106 τα μπουζι που φορουσε το 1300αρι gr N ηταν απο μηχανακι(δεν κανω πλακα) οποτε μην το βλεπεις ετσι.
Σαν διακενο,ειτε Bosch,ειτε NGK,ειναι πρακτικα ιδια(0,1 mm διαφορα εχουν).
Σαν ψυχροτητα,τα NGK ειναι ενα κλικ πανω,μιας και δεν υπαρχει απολυτη αντιστοιχια στις βαθμιδες ψυχροτητας μεταξυ τους.

Ηθικο διδαγμα,ακομα και με την ψυχρη λογικη να το δεις και να λαβεις υποψιν σου μονον τα τεχνικα χαρακτηριστικα,θα ηταν παραλογο να μην ειναι ανταλλαξιμα μεταξυ τους γιατι αν τα NGK δημιουργουν τετοιες παρενεργειες στα 1400αρια,τοτε βαζωντας τα Bosch στα τουρμπατα θα κλαιγαμε τα μοτερ...

Τα Beru ειναι αλλο παραμυθι και απο την στιγμη που δεν αποτελουν εργοστασιακη τοποθετηση,ειναι λιγο λαχειο το τι θα σου κατσει...
kostas207cc - Παρ 24 Φεβ 2012, 12:02:14
Θέμα δημοσίευσης:
στελιο τα ειδα εχεις δικιο βασει καταλογου bosch αρα λογικα και σε ngk.ισως επηρεαστηκα απο την πατατα της ngk να τα δινει και για το δικο μου.να σε ρωτησω κατι??θελω να βαλω ιριδιου αλλα ιδιο διακενο και ψυχροτητα τι προτεινεις??τα denso ixuh22 δεν ειναι πολυ ψυχρα για μενα???
Pughell - Παρ 24 Φεβ 2012, 12:25:23
Θέμα δημοσίευσης:
Στα 106/206 ηταν ευκολο,στα EP τωρα επειδη ακριβως δεν εχω ασχοληθει,πιθανον να σου πω καμια μλκια... Sad

Για ποιον λογο θες να πας σε ιριδιου αν δεν εχεις καποιο προβλημα με τα μαμα; Question
kostas207cc - Παρ 24 Φεβ 2012, 14:47:32
Θέμα δημοσίευσης:
σκεφτομουν η διααφορα στα λεφτα ειναι μικρα απ τα μαμα τα ιριδιου κρατανε παραπανω χιλιομετρα και για την ιδεα μηπως βελτιωσουν την αποκριση λιγο λεμε τωρα
papillon - Παρ 24 Φεβ 2012, 15:53:42
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα σε τηλεφωνικη ομιλια που ειχα με τη lion θεσσαλονικης για την αντλια νερου που χρειαζομαι ρωτησα για τα μπουζι στον ΕP3 κ μου ειπαν ειναι μαρκας beru με 12 ευρω/τεμ....εδω διαβασα οτι φοραμε,εμεις τα 1.4 vti bosch..... Confused
kostas207cc - Παρ 24 Φεβ 2012, 17:56:21
Θέμα δημοσίευσης:
τα ιδια ειναι απλα αλλη μαρκα αυτο που μετραει ειναι οι κωδικοι των μπουζι οχι η μαρκα για σενα μπουζι βγαζει και η bosch kai h beru kai h ngk
kostas207cc - Παρ 24 Φεβ 2012, 17:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
και τα beru σου ειπα μπορεις να τα βρεις φθηνοτερα. σε βερυ φορας τα 12 ZR-7 SP03.
vasilisalessia - Παρ 16 Μάρ 2012, 00:25:40
Θέμα δημοσίευσης:
βρηκα στη ngk.PLZKBR7A-G platinο να αλλαξω στο δικο μου για καλυτερο σε πλατινα.αυτο κανει νομιζω απο οτι ειδα.εχω 1,4 16ν με τα 90 αλογα,σε 307.εχει ακριβως τις ιδιες διαστασεις οπως ειδα απλα λιγο μικροτερο διακενο το πλατινο κατα 0.1mm.0.9 το νορμαλ και 0.8 στο πλατινο.δε νομιζω να υπαρχει προβλημα?για να τα αγορασω αυριο..http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/PEUGEOT/207/PLZKBR7A-G/19319/
και το νορμαλ ειναι http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/PEUGEOT/307/LZKAR7A/19372/
vasilisalessia - Παρ 16 Μάρ 2012, 19:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
τα αγορασα σημερα.42 ευρω και τα 4.ngκ laser platinum.κωδικος εγραψα παραπανω.τα περασα πριν λιγο.σε κινητηρα 1.4 16ν σε 307 ειναι συμβατα.μονο μπηκε λιγο δυσκολα αλλα μπηκε μια χαρα..ολα οκ.
vasilisalessia - Παρ 16 Μάρ 2012, 19:24:34
Θέμα δημοσίευσης:
οταν λεω δυσκολα εννοω απο πανω ο πολλαπλασιαστης.οχι το μπουζι....ολα μια χαρα.απο ποιοτης αλλο πραγμα.μανατα ειχε τα bosch
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr