PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - διαρροη βαλβολινων

max - Τετ 19 Νοέ 2003, 10:11:29
Θέμα δημοσίευσης: διαρροη βαλβολινων
Η ιστορια εχει ως εξης:τον περασμενο μηνα αποφασισα να παω να αλλαξω βαλβολινες αν και ειχα μολις 30000 χλμ στο καντραν αλλα η κατασταση με τα γκαπα γκουπα σε καθε αλλαγη απο πρωτη σε δευτερα ειχε γινει ανυποφορη.

Πηγα σε εναν συνοικιακο λαδα και εβαλα τελικα τις βαλβολινες της castrol συνθετικες 75W90.Αυτο που μου εκανε εντυπωση απο την πρωτη στιγμη ηταν οτι μου εβαλε 2,2 λιτρα ενω στο εγχειριδιο ελεγε 2 λιτρα.Δεν εδωσα και μεγαλη σημασια,λεω απο μεσα μου ο μαστορας κατι παραπανω θα ξερει απο μενα.Πραγματι η λειτουργια του σασμαν βελτιωθηκε σημαντικα και εξαφανιστηκαν τα γκαπα γκουπα.Οπως μου ειπε και ο ιδιος οι μαμισιες βαλβολινες ηταν κακης ποιοτητας και ειχαν ηδη ταλαιπωρηθει πολυ.

Καπου εδω ομως αρχιζουν και τα προβληματα.Μετα απο 20 μερες αφου τις ειχα βαλει παρατηρησα διαρροη.Παλι καλα που εχω γκαραζ και καταφερα να εντοπισω την διαρροη αλλιως ποιος ξερει αν θα το καταλαβαινα πριν μου μεινει το σασμαν στο χερι!

Πηγα απευθειας σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της πεζω και η γνωματευση:αλλαγη τσιμουχας αριστερου ημιαξονιου.Τους ρωτησα τι το προκαλεσε αυτο και επιπλεον τους ανεφερα οτι μου εβαλαν 200 ml παραπανω.Η απαντηση:αυτο ηταν να γινει και εγινε.Δεν φταει η παραπανω ποσοτητα βαλαβολινης.

Δεν ξερω πως σας φαινεται εσας,παντως εγω δεν νομιζω οτι ηταν και τοσο συμπτωτικα ολα αυτα που συνεβησαν.Ειναι δυνατον 20 μερες αφου εβαλα τις βαλβολινες να εχω διαρροη,ενω 4 χρονια πριν δεν ειχα κανενα προβλημα.Μηπως εφταιγε το ιξωδες (75W90)?στο εγχειριδιο λεει αποκλειστικα 75W80 η PSA για τα δυστροπα σασμαν της.Παντως εγω πιστευω οτι αυτα τα 200ml παραπανω επαιξαν τον ρολο τους.Εσεις τι λετε?εχει συμβει σε κανεναν τιποτα παρομοιο?γιατι συμφωνα με την λογικη της αντιπροσωπειας οτι ηταν να γινει και εγινε,λογικα πρεπει να εχει συμβει και σε αλλους...
netblaster - Τετ 19 Νοέ 2003, 11:29:30
Θέμα δημοσίευσης:
Το εχω παθει κεγω...βεβαια εχω πιο παλιο αυτοκινητο αλλα αυτο δεν παιζει και τοσο σημαντικο ρολο!!! Πανω κατω τα ιδια ειναι!!! Στο συνεργειο την αντιμετωπισαν σαν συνηθισμενη βλαβη, τιποτα περισσοτερο!!! Δεν εδωσα και πολυ σημασια, γιατι ο τροπος με τον οποιο αντιμετωπισαν το προβλημα με καθησυχασε!!!
STELIOS - Τετ 19 Νοέ 2003, 13:59:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: διαρροη βαλβολινων
max έγραψε:
Η ιστορια εχει ως εξης:τον περασμενο μηνα αποφασισα να παω να αλλαξω βαλβολινες αν και ειχα μολις 30000 χλμ στο καντραν αλλα η κατασταση με τα γκαπα γκουπα σε καθε αλλαγη απο πρωτη σε δευτερα ειχε γινει ανυποφορη.

Ειναι δυνατον 20 μερες αφου εβαλα τις βαλβολινες να εχω διαρροη,ενω 4 χρονια πριν δεν ειχα κανενα προβλημα.


Ρε φιλε εμενα μου κανει εντηποση πως σε 4 χρονια εχεις κανει ΜΟΝΟ 30000 χλμ !!!!!!!!!!!!!!! Shocked Shocked Shocked

Εγω εχω το 206 2μιση χρονια και εχω κανει 52000 χλμ

Παντως πληροφοριακα, εγω δεν εχω αντιμετοπισει κανενα προβλημα με σασμαν, κι εχω αλαξει βαλβοληνες 1 φορα (νομιζω στα 40000).

Μηπως κυκλοφορεις πολυ στη πολη (μποτιλιαρισμα) και η εκτεταμενη χρηση 1ης και 2ας ταλαιπωρουν το κηβωτιο?
GIANNIS206 - Τετ 19 Νοέ 2003, 18:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Από την στιγμή που λέει η Peugeot 75w80 γιατί δεν βάζετε αυτό που λέει?
Αν δείτε τις προδιαγραφές στο κουτί το λέει καθαρά!
glf - Τετ 19 Νοέ 2003, 18:40:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ έχω αλλάξει 2 φορές τσιμούχες ημιαξονίων.. σιγά σιγά λέω να αλλάξω ημιαξόνια !!!
Miltellas - Πεμ 20 Νοέ 2003, 01:45:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: διαρροη βαλβολινων
max έγραψε:
....Ειναι δυνατον 20 μερες αφου εβαλα τις βαλβολινες να εχω διαρροη,ενω 4 χρονια πριν δεν ειχα κανενα προβλημα.Μηπως εφταιγε το ιξωδες (75W90)?στο εγχειριδιο λεει αποκλειστικα 75W80 η PSA για τα δυστροπα σασμαν της.Παντως εγω πιστευω οτι αυτα τα 200ml παραπανω επαιξαν τον ρολο τους.Εσεις τι λετε?υς...


Αν εξαιρέσουμε την κακή σου τύχη-σύμπτωση τότε για μένα σχηματίζεται η εξής εξήγηση:
Έβαλες 75W90. Αυτό σημαίνει ότι όταν η βαλβολίνη είναι κρύα δουλεύει σχεδόν όπως η προτεινόμενη 75W80, αλλά όταν ζεσταθεί δουλεύει σαν 90 δηλαδή γίνεται χοντρύτερη. Αυτό θεωρητικά σημαίνει, χειρότερη κυκλοφορία της βαλβολίνης ανάμεσα στα γρανάζια στα πολλές σαλ, τα οποία όμως χτυπάνε δυσκολότερα με το συγχρονιζέ, σφιχτότερες σχέσεις και δυσκολότερο κούμπωμα, υψηλότερες ασκούμενες πιέσεις σε όλο το σασμάν άρα και στις φλάντζες.
Έβαλες 200μλ παραπάνω. Σε συνδυασμό με τις υψηλότερες εσωτερικές πιέσεις λόγω υψηλού ιξώδους (90) στις υψηλές θερμοκρασίες, εξαναγκάζεται η βαλβολίνη σε διαρροή από όπου μπορεί να βγει ευκολότερα (δηλ. τσιμούχες).

Άρα έπεσες θύμα του συνδυασμού ακατάλληλης βαλβολίνης και της μεγαλύτερης του κανονικού ποσότητας.

Το ιξώδες 75W90 ενδείκνυται μόνο σε φθαρμένα σασμάν PSA ή και σε καινούρια που συνδυάζονται με πολλή δύναμη και όταν προορίζονται για αγωνιστική χρήση όπου οι θερμοκρασίες ξεφεύγουν τα συνηθισμένα και πιθανότατα το ιξώδες της προτεινόμενης 75W80 να μην μπορούσε να κρατηθεί σταθερό. Βέβαια, αν η 75W80 είναι 100% συνθετική όπως η δυσεύρετη Elf TRZ πιστεύω ότι θα άντεχε ακόμη και σε αγωνιστική χρήση.
max - Πεμ 20 Νοέ 2003, 09:13:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: διαρροη βαλβολινων
STELIOS έγραψε:
max έγραψε:
Η ιστορια εχει ως εξης:τον περασμενο μηνα αποφασισα να παω να αλλαξω βαλβολινες αν και ειχα μολις 30000 χλμ στο καντραν αλλα η κατασταση με τα γκαπα γκουπα σε καθε αλλαγη απο πρωτη σε δευτερα ειχε γινει ανυποφορη.

Ειναι δυνατον 20 μερες αφου εβαλα τις βαλβολινες να εχω διαρροη,ενω 4 χρονια πριν δεν ειχα κανενα προβλημα.


Ρε φιλε εμενα μου κανει εντηποση πως σε 4 χρονια εχεις κανει ΜΟΝΟ 30000 χλμ !!!!!!!!!!!!!!! Shocked Shocked Shocked



Μηπως κυκλοφορεις πολυ στη πολη (μποτιλιαρισμα) και η εκτεταμενη χρηση 1ης και 2ας ταλαιπωρουν το κηβωτιο?



Οντως ειναι λιγα τα χιλιομετρα που εχω κανει.Αυτο συμβαινει γιατι τυχαινει να εχουμε τρια αυτοκινητα στην οικογενεια οποτε τα χιλιομετρα μοιραζονται.Παντως μπορει να ειναι λιγα τα χιλιομετρα αλλα ειναι σκληρα χιλιομετρα τα περισσοτερα μεσα στην πολη με οτι συνεπαγεται αυτο.
XASOS - Πεμ 20 Νοέ 2003, 13:31:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: διαρροη βαλβολινων
max έγραψε:

Οντως ειναι λιγα τα χιλιομετρα που εχω κανει.Αυτο συμβαινει γιατι τυχαινει να εχουμε τρια αυτοκινητα στην οικογενεια οποτε τα χιλιομετρα μοιραζονται.Παντως μπορει να ειναι λιγα τα χιλιομετρα αλλα ειναι σκληρα χιλιομετρα τα περισσοτερα μεσα στην πολη με οτι συνεπαγεται αυτο.


Πολύ λίγα είναι τα χιλιόμετρα οντως!!!!! να το κοιτάς το χεισ?!!!! Επίσης σκληρά χιλιόμετρα θεωρώ όταν το λιώνεις το αμάξι όχι μέσα στην πόλη.. Στην πόλη είναι σκληρά τα χιλιόμετρα για τον οδηγό.......
XASOS - Πεμ 20 Νοέ 2003, 13:39:01
Θέμα δημοσίευσης: Re: διαρροη βαλβολινων
max έγραψε:

Οντως ειναι λιγα τα χιλιομετρα που εχω κανει.Αυτο συμβαινει γιατι τυχαινει να εχουμε τρια αυτοκινητα στην οικογενεια οποτε τα χιλιομετρα μοιραζονται.Παντως μπορει να ειναι λιγα τα χιλιομετρα αλλα ειναι σκληρα χιλιομετρα τα περισσοτερα μεσα στην πολη με οτι συνεπαγεται αυτο.


Πολύ λίγα είναι τα χιλιόμετρα οντως!!!!! να το κοιτάς το χεισ?!!!! Επίσης σκληρά χιλιόμετρα θεωρώ όταν το λιώνεις το αμάξι όχι μέσα στην πόλη.. Στην πόλη είναι σκληρά τα χιλιόμετρα για τον οδηγό.......
STELIOS - Πεμ 20 Νοέ 2003, 13:59:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: διαρροη βαλβολινων
XASOS έγραψε:
Επίσης σκληρά χιλιόμετρα θεωρώ όταν το λιώνεις το αμάξι όχι μέσα στην πόλη.. Στην πόλη είναι σκληρά τα χιλιόμετρα για τον οδηγό.......


Μην το λες αυτο, η οδηγηση στην πολη (πολλες και συχνες αλλαγες) ειναι αυτη που καταπονει περισσοτερο το σασμαν και το σημπλεκτη.1 χιλιομετρο στη πολη απαιτει πολλες περισσοτερς αλλαγες σχεσεων απ'οτι 1 χιλιομετρο σε ανοιχτο δρομο (κι'ας της γεμιζεις της ταχητητες). Αυτο που παιζει σημασια ειναι ποσες φορες κουμπωνεις-ξεκουμπωνεις σχεσεις, οχι αν της γεμιζεις. (Εξαλου οταν γεμιζεις μια ταχητητα αυτη παραμενη κουμπωμενη στο σασμαν)
XASOS - Πεμ 20 Νοέ 2003, 14:06:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: διαρροη βαλβολινων
max έγραψε:

Οντως ειναι λιγα τα χιλιομετρα που εχω κανει.Αυτο συμβαινει γιατι τυχαινει να εχουμε τρια αυτοκινητα στην οικογενεια οποτε τα χιλιομετρα μοιραζονται.Παντως μπορει να ειναι λιγα τα χιλιομετρα αλλα ειναι σκληρα χιλιομετρα τα περισσοτερα μεσα στην πολη με οτι συνεπαγεται αυτο.


Πολύ λίγα είναι τα χιλιόμετρα οντως!!!!! να το κοιτάς το χεισ?!!!! Επίσης σκληρά χιλιόμετρα θεωρώ όταν το λιώνεις το αμάξι όχι μέσα στην πόλη.. Στην πόλη είναι σκληρά τα χιλιόμετρα για τον οδηγό.......
XASOS - Πεμ 20 Νοέ 2003, 14:15:17
Θέμα δημοσίευσης: Re: διαρροη βαλβολινων
max έγραψε:

Οντως ειναι λιγα τα χιλιομετρα που εχω κανει.Αυτο συμβαινει γιατι τυχαινει να εχουμε τρια αυτοκινητα στην οικογενεια οποτε τα χιλιομετρα μοιραζονται.Παντως μπορει να ειναι λιγα τα χιλιομετρα αλλα ειναι σκληρα χιλιομετρα τα περισσοτερα μεσα στην πολη με οτι συνεπαγεται αυτο.


Πολύ λίγα είναι τα χιλιόμετρα οντως!!!!! να το κοιτάς το χεισ?!!!! Επίσης σκληρά χιλιόμετρα θεωρώ όταν το λιώνεις το αμάξι όχι μέσα στην πόλη.. Στην πόλη είναι σκληρά τα χιλιόμετρα για τον οδηγό.......
GIANNIS206 - Πεμ 20 Νοέ 2003, 14:18:44
Θέμα δημοσίευσης:
Τι έπαθε εδώ το Forum!Πολύ επανάληψη! Confused
XASOS - Πεμ 20 Νοέ 2003, 17:47:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι εντάξει έχεις πιο πολλές αλλαγές αλλά πιο ομαλές...!!! Αν και περισσότερο έλεγα για ίδια ώρα κι οχι ίδια χιλιομετρα...!!!
Sidobre - Πεμ 20 Νοέ 2003, 17:56:08
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
Εγώ έχω αλλάξει 2 φορές τσιμούχες ημιαξονίων.. σιγά σιγά λέω να αλλάξω ημιαξόνια !!!


Αν το βάλεις και στο χώμα.... βλέπω σιγά σιγά να αλλάξεις και αυτοκίνητο! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 20 Νοέ 2003, 18:08:30
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
glf έγραψε:
Εγώ έχω αλλάξει 2 φορές τσιμούχες ημιαξονίων.. σιγά σιγά λέω να αλλάξω ημιαξόνια !!!


Αν το βάλεις και στο χώμα.... βλέπω σιγά σιγά να αλλάξεις και αυτοκίνητο! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Πες τα γιατι δεν με ακουει Wink
glf - Παρ 21 Νοέ 2003, 01:17:50
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Αν το βάλεις και στο χώμα.... βλέπω σιγά σιγά να αλλάξεις και αυτοκίνητο! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


μιας και ο κινητήρας συνεχίζει ακάθεκτος, δεν αποκλείεται να αλλάξω... σασί αλλά να κρατήσω τον κινητήρα !!!!! χεχεχεχεχε
GIANNIS206 - Παρ 21 Νοέ 2003, 02:26:47
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
Sidobre έγραψε:

Αν το βάλεις και στο χώμα.... βλέπω σιγά σιγά να αλλάξεις και αυτοκίνητο! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


μιας και ο κινητήρας συνεχίζει ακάθεκτος, δεν αποκλείεται να αλλάξω... σασί αλλά να κρατήσω τον κινητήρα !!!!! χεχεχεχεχε

Άρε παλάβρα!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr