PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 16V τι 'ναι αυτο που το λένε τσιμούχα

foufoutos9 - Σαβ 14 Ιαν 2012, 21:38:16
Θέμα δημοσίευσης: 106 16V τι 'ναι αυτο που το λένε τσιμούχα
Γεια χαρά σε όλους. Σε 106 16V με 154500 χλμ έγινε αλλαγή λάδια-φίλτρο 10W-40. Tο αυτοκίνητο έκτοτε έχει κάνει 8000χλμ στα οποία έχω προσθέσει 1λτρ λάδι και πλησιάζει στη προγραμματισμένη αλλαγή. Γιατί χρειάστηκε συμπλήρωμα?
Ο μηχανικός μου είπε πως για τα χλμ που έχει είναι αναμενόμενο και πως κατά πάσα πιθανότητα είναι τσιμουχάκια βαλβίδων ή/και κάποια φλάντζα και πως η αλλαγή τους δε θα επίλυε το πρόβλημα απλά θα το μετρίαζε συνέστησε δε στην επόμενη αλλαγή να βάζαμε άλλα λάδια.
Φυσικά όταν ανέφερε τσιμουχάκια/φλάντζες δεν είχα ιδέα γιατί πράγμα μιλούσε. :idea:Το 'ψαξα λίγο στο νετ και τώρα έχω μια εικόνα ή περίπου. Οι μηχανολόγοι/μηχανικοί/γνώστες κλπ λίγη επιεικια από δω και κάτω. Απ ότι κατάλαβα ο κινητήρας μου χωρίζεται σε 3 κομμάτια από πάνω προς τα κάτω ψευτοκάπακο, καπάκι και κορμό:?: Το πρώτο με το δευτερο ενωνονται με φλατζόκολλα?και το δεύτερο με το τρίτο με φλάτζα? Τα τσιμουχάκια τώρα πρέπει να 'ναι σα λαστιχάκια/ροδέλες? Λοιπόν αν είμαι σωστός ως εδώ και ήταν κάποια φθαρμένη φλάτζα στην ένωση λόγω πιέσεων δε θα έπρεπε να υπάρχουν ίχνη λαδιού? Αν ήταν τσιμουχάκια μαθαίνω ότι θα είχα μπλέ καυσαέρια στις αλλαγές όταν είναι κρύο τ' αμάξι? Αν ο κινητήρας καίει λάδια δε θα έπρεπε να είναι αυξημένοι οι ρύποι στα καυσαέρια? Γιατί στην έκδοση κάρτας καυσαερίων τα νούμερα ήταν οκ. Όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό εγώ στο τιμόνι και αυτό στο ρελαντί κάπως μου μυρίζει (η φούσκα της εισαγωγής αέρα είναι σκισμένη θα μπορούσε να είναι απ' το σωληνάκι αναθυμιάσεων ή μπα?) Στο φινάλε ποιες είναι οι ενδείξεις για να ξέρω όντως τι φταίει για την αυξημένη κατανάλωση λιπαντικού και γιατί αλλάζοντας ότι έχει φθαρεί δεν λύνω το πρόβλημα? Ανοίγοντας τη μηχανή υπάρχει κίνδυνος επιπλοκών (κάποια ζημιά που εμφανίζεται είτε άμεσα ή σε βάθος χρόνου) και τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω να αλλαχτεί/ελεγχθεί (ιμάντας εκκεντροφόρου ίσως?)


Αν η γνώση σας περισσεύει υπάρχουν πάντα αυτοί που υπολοίπονται
Giannis307 - Σαβ 14 Ιαν 2012, 22:31:23
Θέμα δημοσίευσης:
Otan exei φτασει το μοτερ σε σημειο να βγαζζζει μπλε καπνο απο την εξατμηση η καταναλωση σε λαδια θα ειναι τεραστια...Οσον αφορα την ερωτηση σου τα τσιμουχακια βαλβιδων ειναι μεσα στην κεφαλη και ουσιαστικα δεν αφηνουν να περασει λαδι απο το πνω μερος της κεφαλης στον θαλαμο καυσης απο το στελεχως της βαλβιδας......



Ειναι αυτα που δειχνουν τα βελακια.....

Για να αλλαχτουν καλο θα ειναι να ανοιξει το καπακι μιας και προληπτικα μια φλατζα κεφαλης δε θα εκανε κακο να αλλαχτει ειδικα αν εισαι πανω απο 150.000 χλμ

Σαν ζημια τωρα σε βαθος χρονου θα επιδεινωθει η κατασταση και τοτε απλα δεν θα γλιτωσεις την πληρη ανακατασκευη...οποτε καντο τωρα και θα εισια ησυχος
Pughell - Σαβ 14 Ιαν 2012, 22:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
Η φλαντζα κεφαλης ειναι πεταμενα χρηματα σε αυτο το μοτερ.
Αν ειναι απο τσιμουχακια,θα βγαζει μπλε καπνο το πρωι που ειναι κρυο,μεχρι να ζεσταθει.Τοτε θα σταματαει ή θα μειωνεται σημαντικα το φαινομενο.
Εναλλακτικα ειναι φθορα απο την κατω πλευρα,δηλαδη ελατηρια πιστονιων...
Εκει,δυστυχως παει μακρια η βαλιτσα. Confused

Το αν ειναι παντως απο ελατηρια πιστονιων,μπορεις να το καταλαβεις ευκολα με ενα συμπιεσομετρο.
Αφηνεις το αμαξι το βραδυ στο συνεργειο να παγωσει και την επομενη μερα συνδεεις συμπιεσομετρο και μετρας.
Αν ειναι απο ελατηρια,τοτε λιγο δυσκολο να εχουν ολοι οι κυλινδροι συμμετρικη φθορα μεταξυ τους.
foufoutos9 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 00:29:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για το άμεσο ενδιαφέρον. Αν είναι τα ελατήρια απ' τα πιστόνια κάτι που φαίνεται με ένα συμπιεσόμετρο δε θα 'χε και χαμηλή απόδοση τ' αμάξι? Τεσπα αφού κάτι τέτοιο μπορώ να το αποκλείσω σχετικά ανέξοδα θα ζητήσω να το μετρήσει κι ο θεός βοηθός. Τώρα φλάντζα κεφαλής γιατί θεωρείς οτι είναι πεταμένα λεφτά?-Διάβαζα κάπου ένα ποστ ότι είναι σιδερένια σ'αυτό το μοτέρ οπότε δύσκολα να πάθει κάτι? και αν όντως έχει πρόβλημα εκεί τότε τα λάδια δε περνάνε στα υγρά του ψυγείου? Οπότε αποκλείοντας τα παραπάνω μάλλον πάω για τσιμουχάκια βαλβίδων.
Pughell - Κυρ 15 Ιαν 2012, 08:16:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,ειναι μεταλλικη στο συγκεκριμενο μοτερ και σε γενικες γραμμες πολυ σπανια θα εμφανιστει προβλημα με φλαντζα κεφαλης σε τετοιο μοτερ.
Αν ηταν φλαντζα,οπως σωστα ειπες,θα σου εμπλεκε νερα με λαδια.
Αν ειναι απο τσιμουχακια παντως,δεν αξιζει να το επισκευασεις ρε,αστο να καιει,δεν δημιουργει καποιο ουσιαστικο προβλημα μιας και το να δωσεις 250-300Ε για τσιμουχακια δεν ειναι αμελητεο ποσο αυτες τις μερες. Sad
foufoutos9 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 11:07:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα, συμφωνείς δηλαδή οτι τόση κατανάλωση μόνο από λάδια στο χώρο καύσης παίζει να 'ναι αποκλείουμε εξωτερική διαρροή η αναθυμιάσεις. Πολύ φοβάμαι οτι θα 'ναι πάνω από 300 μιας και όλο και κάποιο άλλο μάζεμα θα θέλει και έχει και κάποιες ελλειψεις. Το κοστολόγιο για τέτοια επισκεύη όπως καταλαβαίνω εκεί κυμαίνεται αλλά μου φαίνεται κάπως.

Σετ φλάντζες ελατήρια 65e ebay
http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-SAXO-VTS-PEUGEOT-106-GT-1-6-16V-HEAD-GASKET-SET-/130288701079?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e55cfce97
Τσιμουχάκια 18e
http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-SAXO-VTS-PEUGEOT-106-GT-1-6-16V-HEAD-GASKET-SET-/130288701079?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e55cfce97
Φίλτρο λάδια + μπουζί άλλα 50ε
Πως από 68 στη καλύτερη 115 στη χειρότερη πάμε στα 300 δε το πολυκαταλαβαίνω αλλά ελπίζω να συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ και η εργασία και το αποτέλεσμα να με μεταπείσουν
foufoutos9 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 11:18:45
Θέμα δημοσίευσης:
Αν τώρα λέω θέλω να δούμε και σε τι κατάσταση είναι τα πιστόνια θάλαμοι καύσης κλπ να υποθέσω ότι η τιμή ανεβαίνει? Το λέω αυτό σκεπτόμενος τη λαική ρήση μισές δουλείες και ότι θα έχουμε λύσει ήδη το μισό μοτερ.
LIONKING - Κυρ 15 Ιαν 2012, 11:27:24
Θέμα δημοσίευσης:
οταν σου λεει ο στελιος 250-300 ειναι μια λογικη τιμη για το καπακι με τα υλικα του αλα με το ρεκτιφιε μαζι καθαρισμα-φρεσαρισμα κλπ.μονο τα πραματα και μηχανικος να υπολογιζεις τουλαχιστον κανα 80αρι μειον απο τα 300 μην πω 100 Razz
GEMI - Κυρ 15 Ιαν 2012, 14:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
M αρέσει που όλοι έγιναν ειδικοί σε όλα τα μαστορέματα.

Βρίσκουν 2 λινκ από ebay ή car.gr βγάζουν κόστος κλπ. επισκευάζουν το αμάξι στο άψε σβήσε αραχτοί στη καρέκλα τους πίσω από το πληκτρολόγιο μόνο εγγύηση δε δίνουν Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Είμαι σίγουρος ότι όλοι την πατήσανε σε οποιαδήποτε επισκευή που έκαναν στήσαν κ@λο στον μηχανικό τους κ του είπαν κ ευχαριστώ.
Δηστυχώς οι τιμές στην ελληνική αγορά δεν έχουν καμία σχέση με ebay κ ούτε επισκευάζονται τόσο απλά κ εύκολα, αυτοκίνητα 10ετίας καταταλαιπωρημένα που ανοίγεις καπάκι κ βγαίνουν κροκόδειλοι από μέσα Confused Wink
Κ κόστος επισκευής δεν είναι μόνο ανταλλακτικά κ θεωρία, περιλαμβάνει λειτουργικά έξοδα, χρόνος παραμονής στο συνεργείο, επιπρόσθετες επισκευές που βγαίνουν στην πορεία κλπ. Μπορεί ένα αμάξι να μπει για φλάντζα κεφαλής κ για ένα άσχετο ανταλλακτικό που προέκυψε να καθυστερεί κ να μείνει 1 βδομάδα στο συνεργείο.
Pughell - Κυρ 15 Ιαν 2012, 15:54:47
Θέμα δημοσίευσης:
foufoutos9 έγραψε:
Καλημέρα, συμφωνείς δηλαδή οτι τόση κατανάλωση μόνο από λάδια στο χώρο καύσης παίζει να 'ναι αποκλείουμε εξωτερική διαρροή η αναθυμιάσεις. Πολύ φοβάμαι οτι θα 'ναι πάνω από 300 μιας και όλο και κάποιο άλλο μάζεμα θα θέλει και έχει και κάποιες ελλειψεις. Το κοστολόγιο για τέτοια επισκεύη όπως καταλαβαίνω εκεί κυμαίνεται αλλά μου φαίνεται κάπως.

Κοιτα,η καταναλωση δεν ειναι παραλογη για 10.000 χλμ.
Τωρα αν ηταν απο εξωτερικη διαρροη,θα ειναι απο την τσιμουχα του στροφαλου ή απο τα καπακια των εκκεντροφορων,σε καμια περιπτωση παντως απο την φλαντζα κεφαλης.

Οποτε αν δεν τρεχει λαδι απο καποιο απο τα συγκεκριμενα σημεια,γιατι σκας;
Ετσι και αλλιως,και παρταλι να ειναι το μοτερ,παλι δεν αξιζει να το επισκευασεις...
foufoutos9 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 16:46:11
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά προσπαθώ να δικαιολογήσω στον εαυτό μου το κόστος μιας και δε μου περισσευουν. Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάω συμπέρεσμα εύκολο να βγάλει κανείς διαβάζοντας το τίτλο του τοπικ αλλά και τα ποστ που έχω κάνει. Θέλω να ξέρω στο περίπου τι και γιατί θα κάνει ότι κάνει ο μηχανικός όταν το πάω από κει χωρίς να τον ζαλίζω με ερωτήσεις και να είμαι βέβαιος ότι έχουμε βρει την αιτία του προβλήματος (κατανάλωση λαδιού). Το φορουμ μ' έβαλε σε μια κατεύθυνση χωρίς να πάρω σερί τα συνεργεία της περιοχής ζητώντας πιθανές εξηγήσεις. Τώρα πως μια σύντομη έρευνα αγοράς- αντίδραση στο πιθανό κόστος που αναφέρει φίλος παραπάνω-υποτιμά τις υπηρεσίες των συνεργείων και με κάνει μηχανικό από πελάτη καταναλωτή παραμένει μυστήριο, σίγουρα πάντως δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου. όσο αφορά επιπλοκές κροκόδειλους μακροπρόθεσμη παραμονή στο συνεργείο κλπ αύτα είναι που φοβάμαι και είπα να κάνω το ποστ ώστε να μαι προετοιμασμένος. Γιατί άλλο να διαβάζεις 300ε σε ριπλαι φίλου και να σαι αραχτός στον υπολογιστή και να βλέπεις τη λαδιέρα (1λτ στα 8000χλμ) απ΄το παράθυρο ετοιμοπόλεμη και αλλό να ΄σαι στο συνεργειο το μοτερ να ναι βίδες και να μαθαίνεις για κροκόδειλους και άλλα εξωτικά που δυσκολα χορταίνουν με τα καβούρια στις τσέπες μου.
foufoutos9 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 17:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
Περαιτέρω φθορές και δε μπορώ να ξέρω οτι έχει πρόβλημα και 'γω τ'αφήνω έτσι. Οπότε κοιτάμε στα σημεία αυτά κ αν δεν υπάρχει διαρροή τότε σίγουρα είναι τσιμουχάκια?σωστα? Αλλάζοντας τα Στέλιο λύνεται το πρόβλημα?
action_peugeot - Κυρ 15 Ιαν 2012, 20:10:20
Θέμα δημοσίευσης:
Κάνε μια επισκευή στην κεφαλή και τα λάδια θα σταματήσουν από ελατήρια δεν πάσχουν τα συγκεκριμένα μοτέρ
Όσο για την τιμή βγαίνει περίπου στα 400 €
Πλάνισμα –φρεζάρισμα βαλβίδων –λάδια –φίλτρο λαδιού –φλάντζα –τσιμούχες βαλβίδων -τσιμούχες εκκεντροφόρων
Η επιτυχία είναι σίγουρη
Pughell - Κυρ 15 Ιαν 2012, 20:42:23
Θέμα δημοσίευσης:
foufoutos9 έγραψε:
Απλά προσπαθώ να δικαιολογήσω στον εαυτό μου το κόστος μιας και δε μου περισσευουν. Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάω συμπέρεσμα εύκολο να βγάλει κανείς διαβάζοντας το τίτλο του τοπικ αλλά και τα ποστ που έχω κάνει. Θέλω να ξέρω στο περίπου τι και γιατί θα κάνει ότι κάνει ο μηχανικός όταν το πάω από κει χωρίς να τον ζαλίζω με ερωτήσεις και να είμαι βέβαιος ότι έχουμε βρει την αιτία του προβλήματος (κατανάλωση λαδιού). Το φορουμ μ' έβαλε σε μια κατεύθυνση χωρίς να πάρω σερί τα συνεργεία της περιοχής ζητώντας πιθανές εξηγήσεις. Τώρα πως μια σύντομη έρευνα αγοράς- αντίδραση στο πιθανό κόστος που αναφέρει φίλος παραπάνω-υποτιμά τις υπηρεσίες των συνεργείων και με κάνει μηχανικό από πελάτη καταναλωτή παραμένει μυστήριο, σίγουρα πάντως δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου. όσο αφορά επιπλοκές κροκόδειλους μακροπρόθεσμη παραμονή στο συνεργείο κλπ αύτα είναι που φοβάμαι και είπα να κάνω το ποστ ώστε να μαι προετοιμασμένος. Γιατί άλλο να διαβάζεις 300ε σε ριπλαι φίλου και να σαι αραχτός στον υπολογιστή και να βλέπεις τη λαδιέρα (1λτ στα 8000χλμ) απ΄το παράθυρο ετοιμοπόλεμη και αλλό να ΄σαι στο συνεργειο το μοτερ να ναι βίδες και να μαθαίνεις για κροκόδειλους και άλλα εξωτικά που δυσκολα χορταίνουν με τα καβούρια στις τσέπες μου.

Θα στο πω πολυ απλα...

Παρε παραδειγμα απο εδω
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=477335&highlight=#477335
Δυστυχως πεφτει πεινα στον τομεα αυτον και ο καθενας βλεπει δρακους και γιγαντες μεσα σε καθε καπο,οποτε αστο ετσι αφου δεν σου περισσευουν και οταν βρεθουν χρηματα,τοτε βλεπεις τι θα κανεις.
Με 1 λιτρο στα 8.000 χλμ δεν σπαει σε καμια περιπτωση.
Αφου δεν το βλεπεις να ψοφαει κιολας απο δυναμη,ειναι φυσικη καταναλωση,ολα τα μοτερ καινε λιγο λαδι.

Οοοταν εχεις χρηματα για το αυτοκινητο,τοτε δες τι θες να κανεις αν και παλι,να δωσεις τοσα χρηματα για επισκευη ραλλομοτερ ειναι μλκια,δινεις κατι παραπανω και βαζεις ενα αλλο απο 206.
Μεχρι τοτε,αστο ως εχει,απλα αλλαζε λαδια καθε 5000 χλμ μαζι με φιλτρο.Δεν ειναι αναγκη να βαζεις λαδια των 15Ε το λιτρο,προτιμησε κατι καλο με σωστο ιξωδες(εστω και ημισυνθετικο) και πετα το συχνα.Δεν υπαρχει καλυτερη προστασια για το μοτερ. Wink
foufoutos9 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 22:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες χίλια ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που έχετε δείξει. Είμαι το δεύτερο χέρι στο αυτοκίνητο το πήρα με 154500χλμ πριν κανά 6μηνο και έκτοτε προσπαθώ να το βάλω σε μια σειρά. Δεν έχω τίποτα κουλές παρέμβασεις και το πρόβλημα αυτό έπεσε στην αντιληψή μου πριν κάποιο καιρό μάζευα χρήματα γι' αυτή την επισκευή και πριν τελικά το πάω ξεκίνησα αυτο το ποστ. Οι γνώμες σας βοήθησαν αλλά διίστανται και ακόμα δεν έχω καταλήξει. Ο Τηλέμαχος λέει εγγυημένη επιτυχία και ο Στέλιος προτείνει λύση από 206. Αν δε βαριέστε να στηρίξετε λίγο τις απόψεις σας μιας και ψάχνοντας λίγο στο φόρουμ για άλλα θέματα πχ άξονες και ημιαξόνια φαίνεται να το 'χετε το θέμα εγώ από την άλλη καθόλου και δυσκολευομαι ν'αποφασίσω. Εκ πρώτης όψεος το μοτερ του 206 πρέπει να είναι πιο εξελιγμένο άλλα δε θα ξέρω τη χρήση του έχει γίνει. Το αμάξι είναι όλο "μάμα" εντός και εκτός κινητήρα και έχω το ιστορικό των επισκέψεων του στην αντιπροσωπεία όσο το είχε ο προηγούμενος.
Pughell - Κυρ 15 Ιαν 2012, 22:46:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω,στην παρουσα φαση,σου προτεινω να το αφησεις ως εχει...
Οι καιροι ειναι δυσκολοι.
Ουτε κεφαλη να βγαλεις για επισκευη,το λαδι απο τα τσιμουχακια δεν κανει ζημια,απλα ενοχλει η λαδιλα.
Ε,δεν εγινε και τιποτα,150.000 χλμ εχει...


Αν και οοοταν ρημαξει(που δεν θα ρημαξει συντομα),τοτε παιρνεις ενα μοτερ JP4 απο 307/Xsara/206/C2/C3 και το βαζεις επανω.
Τετοια μοτερ υπαρχουν αρκετα,σε γενικες γραμμες δεν ειναι ξεζουμισμενα μιας και μονον τα 206 ηταν η εναλλακτικη μορφη για "γρηγορους οδηγους"(καφτες) οποτε και οι πιθανοτητες να βρεις καλο τετοιο μοτερ αρκετες,και μαλιστα σε αρκετα προσιτες τιμες(καπου στα 500-600Ε).

Τα μοτερ των 106 ειναι σκισμενα γενικα,και οσο καλοσυντηρημενο και να ειναι,αναποφευκτα θα εχει φθορα στο μπλοκ(οβαλ στα χιτωνια δηλαδη),πραγμα που κοστιζει κανενα 400αρι για να επισκευασεις.
Οποτε αν συνυπολογισεις και τα υπολοιπα(μεταλλα,αντλια λαδιου,ελατηρια πιστονιων,κλπ,κλπ),καλυτερα να παρεις ενα μοτερ 206 που αποδεδειγμενα με το καλημερα εισαι +10 αλογα και 1 κιλο ροπης απο το ραλλομοτερ(δηλωσεις ανθρωπου με δυναμομετρο που δοκιμασε και τα δυο,οχι δικες μου).Αυτο βεβαια μπορεις να το δεις και απο το αρχειο των δυναμομετρησεων του club...
foufoutos9 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 23:47:30
Θέμα δημοσίευσης:
Οβαλ στα χιτώνια? Πάλι αδιάβαστο μ' έστειλες τι είναι αυτό πάλι? Και 400ε είναι συντήρηση κεφαλής κ κορμού? Το JP4 είναι pnp (plug n play) στο 106 η θέλει πατέντες. Αν καταλαβαίνω καλά μιλάμε για 600Ε + το κόστος της όποιας τοποθέτησης όταν ο κατασκευαστής τους δίνει χαμηλότερη ισχύ και ελάχιστα ψηλότερη ροπή με αυτες του 106 σε χαμηλότερες στροφές όμως. Ισως να δουλεύουν καλύτερα με το σασμαν κ τον εγκέφαλο του 106
foufoutos9 - Κυρ 15 Ιαν 2012, 23:58:48
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως στις δυναμομετρήσεις είναι όπως τα λες. Τώρα τα οβαλ των χιτωνίων θα πρέπει να περιμένουν ως αύριο.
Pughell - Κυρ 15 Ιαν 2012, 23:58:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πιστονια μεσα στο μπλοκ "τριβονται" κυριως στις δυο πλευρες των κυλινδρων μιας και εκτελουν φυγοκεντρικη κινηση.Σε εκεινο το σημειο η φθορα ειναι αυξημενη και τα μπλοκ αποκτουν οβαλ.
Αυτο λυνεται με νεα χιτωνια στο μπλοκ(κατεργασια ρεκτιφιε) που κοστιζει καπου στα 400Ε(μονον η συγκεκριμενη εργασια για να περαστουν νεα χιτωνια).

Οποτε για επισκευη ολοκληρου του μοτερ,χωρις εργασια συνεργειου,το κοστος ξεπερναει τα 800-900Ε ανετα...

Το μοτερ του 206(και των λοιπων μοντελων που το φορεσαν) ειναι η εξελιξη του ραλλομοτερ με ηπιοτερες επιλογες σε εκκεντροφορους,εισαγωγη και εξαγωγη.
Τοποθετωντας σε μοτερ JP4(206 δηλαδη) πολλαπλη εισαγωγης απο 106,εκκεντροφορους/ελατηρια βαλβιδων/retainers 106,πολλαπλη εξαγωγης 106 και ολα τα ηλεκτρικα με τους αισθητηρες απο 106,εχεις ενα συνολο που ειναι πολυ πιο εξελιγμενο.
Ο λογος;

Το 206,παρα την χαμηλοτερη του αποδοση για τους λογους που προανεφερα,εχει καλυτερα σχεδιασμενη κυλινδροκεφαλη,μεγαλυτερες βαλβιδες εισαγωγης και ελαφρυτερα κινουμενα μερη(μπιελοπιστονα συγκεκριμενα).

Η τοποθετηση του ειναι σχεδον pnp,μια τρυπα στην πολλαπλη εισαγωγης θελει και ταπωμα μια τρυπα στο μπλοκ και μπηκε...

Δες στο αρχειο των δυναμομετρησεων το Saxo του Kane και το 16v XSi μου.
Και τα δυο ειναι με "παντρεμα" μοτερ 206 με παρελκομενα 106.
Στο ιδιο δυναμομετρο με ιδια πραγματα,τα ραλλομοτερ δεν ξεπερνανε καν τα 130 αλογα,ουτε τα 14μιση κιλα ροπης.
GEMI - Δευ 16 Ιαν 2012, 01:36:35
Θέμα δημοσίευσης:
foufoutos9 έγραψε:
Απλά προσπαθώ να δικαιολογήσω στον εαυτό μου το κόστος μιας και δε μου περισσευουν. Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάω συμπέρεσμα εύκολο να βγάλει κανείς διαβάζοντας το τίτλο του τοπικ αλλά και τα ποστ που έχω κάνει. Θέλω να ξέρω στο περίπου τι και γιατί θα κάνει ότι κάνει ο μηχανικός όταν το πάω από κει χωρίς να τον ζαλίζω με ερωτήσεις και να είμαι βέβαιος ότι έχουμε βρει την αιτία του προβλήματος (κατανάλωση λαδιού). Το φορουμ μ' έβαλε σε μια κατεύθυνση χωρίς να πάρω σερί τα συνεργεία της περιοχής ζητώντας πιθανές εξηγήσεις. Τώρα πως μια σύντομη έρευνα αγοράς- αντίδραση στο πιθανό κόστος που αναφέρει φίλος παραπάνω-υποτιμά τις υπηρεσίες των συνεργείων και με κάνει μηχανικό από πελάτη καταναλωτή παραμένει μυστήριο, σίγουρα πάντως δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου. όσο αφορά επιπλοκές κροκόδειλους μακροπρόθεσμη παραμονή στο συνεργείο κλπ αύτα είναι που φοβάμαι και είπα να κάνω το ποστ ώστε να μαι προετοιμασμένος. Γιατί άλλο να διαβάζεις 300ε σε ριπλαι φίλου και να σαι αραχτός στον υπολογιστή και να βλέπεις τη λαδιέρα (1λτ στα 8000χλμ) απ΄το παράθυρο ετοιμοπόλεμη και αλλό να ΄σαι στο συνεργειο το μοτερ να ναι βίδες και να μαθαίνεις για κροκόδειλους και άλλα εξωτικά που δυσκολα χορταίνουν με τα καβούρια στις τσέπες μου.


Παλικάρι κ εγώ μαζί σου είμαι. Απλά σου λέω να μη παρασυρθείς από κάποιους που σου λένε "έλα μωρέ, μια φλάντζα κεφαλής είναι κ θα γλυτώσεις με κανα 2 κατοστάρικα".. Αν θα το πας συνεργείο όπως σου είπε κ ο Στέλιος, θα σου βρουν χίλια μύρια κ θα σε παρασύρουν να κάνεις γενική επισκευή στο μοτέρ μια που θα το ανοίξεις κ ύπουλα θα σου πάνε το κόστος πάνω από 500άρικο που δεν αξίζει για 1 λίτρο που σου καίει στα 8κ χιλ. Αν συνεχίσεις να προσέχεις τα σερβις θα σου πάει άλλα τόσα χιλ. το μοτέρ.
OnyX - Δευ 16 Ιαν 2012, 08:02:59
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι τσιμουχακια βαλβιδων θα βλεπεις λαδιλα το πρωι οταν το βαζεις μπρος,θα σταματαει οσο κινεισαι με καποιες στροφες περιστροφης του μοτερ και θα ξαναβλεπεις λαδιλα παλι οταν το αφησεις να δουλευει ρελαντι παλι για κανα 5λεπτο περιπου ακομα και ζεστο...δεν ειναι ανυσηχητικο φαινομενο ουτε σπανιζει και αρκετα μοτερ το παρουσιαζουν λογω χιλιομετρων αλλα και ακινησιας. Η ποσοτητα λαδιου που συμπληρωσες ομως με κανει να πιστευω οτι το προβλημα σου ειναι ελατηρια και οχι τσιμουχακια...Η αντικατασταση τους ειναι δαπανηρη αν σκεφτεις οτι κοστιζουν 20 ευρω (για τα τσιμουχακια λεω...) αλλα τα εργατικα θα σου πανε περιπου 400-500 συμπεριλαμβανομενου του ρεκτιφιε και των λοιπων ανταλακτικων που θα χρειατεις (το ανοιξες που το ανοιξες το μοτερ,δεν θα τα αλλαξεις? Μισες δουλειες θα κανεις?). Αν ειναι να επισκευασεις το μοτερ η λυση των darton sleeves για μενα ειναι δικοπο μαχαιρι μιας και σε μοτερ που το εχω κανει απετυχε αλλα και απο φιλους μου που το εχουν κανει ειχε το ιδιο αποτελεσμα (βεβαια μιλαω για turbo μοτερ με πολυ μεγαλυτερη πιεση απο οτι ενα ατμοσφαιρικο).
Συμφωνω με τον Στελιο σε ολα οσα εχει πει μεχρι τωρα.η καλυτερη λυση ειναι ενα μοτερ απο xsara η 307 (κυριως γιατι το αγοραστικο κοινο αυτων των μοντελων δεν ειχε "ανυσυχιες" Razz ).
foufoutos9 - Δευ 16 Ιαν 2012, 16:30:26
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως αναφέρω στο αρχικό ποστ η εκτίμηση του μηχανικού έκλεινε προς τσιμουχάκια κ επισκευή κεφαλής. Η επιφυλακτικότητα που έδειξε σε πιθανή εργασία με προβλημάτισε αρχικά αλλά δε έδωσα βάση. Μην έχοντας παρόμοιες εμπειρίες και γνώσεις στο αντικείμενο σχημάτισα τη πεποίθηση πως όλα γίνονται και απλά θα πρεπε να βρω κανά 300ρι περίπου. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω, σίγουρα όμως οι απόψεις που παραθέσατε με βοήθησαν να έχω μια ευρύτερη εικόνα του θέματος έστω και λειψή λόγω ανύπαρκτου δικού μου υπόβαθρου. Θα ενημερώσω το φορουμ με το τι τελικά έκανα αφού δεν ανέχομαι τη λαδίλα στο καινούριο μου αμάξι.

Ρισπεκ που λεν κ οι βάρβαροι
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr