ilianos έγραψε: | ||
στις 6600 ηταν με το hybrid .οχι με μαμα τουρμπο. ξαναδες τι εγραψα πιο πανω. Στελιο οτι γραφω ειναι απο προσωπικη εμπειρια. οχι απο αμαξια αλλων. εγω τοσο ειχα τοσο λεω. απλα τα πραγματα. αν μπορεις βαλε link για το rcz να μην ψαχνω |
saikoe_39 έγραψε: | ||||
ρε το αυτο το μπαρομετρο το εχεις ακομα στο αμαξι..???? ![]() ![]() ![]() ![]() |
ilianos έγραψε: |
στις 6600 ηταν με το hybrid .οχι με μαμα τουρμπο. ξαναδες τι εγραψα πιο πανω. Στελιο οτι γραφω ειναι απο προσωπικη εμπειρια. οχι απο αμαξια αλλων. εγω τοσο ειχα τοσο λεω. απλα τα πραγματα. αν μπορεις βαλε link για το rcz να μην ψαχνω |
Pughell έγραψε: | ||
Καπου δεν με καταλαβες... Δεν ειναι η αδυναμια της μαμα τουρμπινας να κραταει πιεση τοσο ψηλα,ειναι η αδυναμια των προγραμματιστων να κανουν κατι τετοιο. Δεν υπαρχει δηλαδη κατι που δεν αφηνει την μαμα τουρμπινα του RC/Mini να βγαζει 200 αλογα απο τις 5000 μεχρι τις 6500... Ολα αυτα θα τα δεις και εδω http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=21176&start=0 |
Pughell έγραψε: | ||
Καπου δεν με καταλαβες... Δεν ειναι η αδυναμια της μαμα τουρμπινας να κραταει πιεση τοσο ψηλα,ειναι η αδυναμια των προγραμματιστων να κανουν κατι τετοιο. Δεν υπαρχει δηλαδη κατι που δεν αφηνει την μαμα τουρμπινα του RC/Mini να βγαζει 200 αλογα απο τις 5000 μεχρι τις 6500... Ολα αυτα θα τα δεις και εδω http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=21176&start=0 |
ilianos έγραψε: | ||||
αν μπορεις σε παρακαλω γραψε με 2 λογια το ζουμι απο το τοπικ αυτο που ανεβασες να μην το διαβαζω ολο. γτ δεν μπορουν οι προγραμματιστες? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||||||
Τι γιατί δεν μπορούν ρε συ? Είδες να μην μπορούν μήπως? |
Pughell έγραψε: |
Σφουγγαρακη,ασε τις παπαpιες,ολοι εκαναν την παπια...
Την τυφλα τους την μαυρη μπορουσαν να σηκωσουν. Γραμμενα ειναι,διαβαστε τα και δειτε. Εμμεσες απαντησεις με αλλες λυσεις εχει,τεκμηριωμενη και θετικη ή αρνητικη απαντηση,δεν υπαρχει πουθενα. |
Pughell έγραψε: |
Δεν μπορουν(ή φοβουνται) να διατηρησουν την πιεση ψηλα...
Ψαχνω να βρω και τις "πλαγιες" απαντησεις. |
Pughell έγραψε: |
Σφουγγαρακη,ασε τις παπαpιες,ολοι εκαναν την παπια...
Την τυφλα τους την μαυρη μπορουσαν να σηκωσουν. Γραμμενα ειναι,διαβαστε τα και δειτε. Εμμεσες απαντησεις με αλλες λυσεις εχει,τεκμηριωμενη και θετικη ή αρνητικη απαντηση,δεν υπαρχει πουθενα. |
Pughell έγραψε: |
Δεν μπορουν(ή φοβουνται) να διατηρησουν την πιεση ψηλα...
Ψαχνω να βρω και τις "πλαγιες" απαντησεις. |
ilianos έγραψε: |
γινε πιο συγκεκριμενος. ας πουμε οτι το τουρμπο δεν μπορει να κρατησει αλλα πιεση μετα τις 6000 για παραδειγμα( και αυτο ειναι καθαρα θεμα τουρμπινας). εσυ λες φοβουνται να βαλουν 1.7bar μεχρι τις 6000 ή οτι φοβουνται να βαλουν 1.7 μετα τις 6000 οπου το τουρμπο δεν μπορει να κρατησει πιεση αλλη? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Γραμμένα σε ένα topic που γράφει ένας και μόνο προγραμματιστής από τους πολλούς που υπάρχουν. Λέει τις δικές του απόψεις και πολύ σωστά δηλαδή. Αν θυμάσαι έχετε τσακωθεί πολλές φορές για αυτά που έχουν γραφτεί κατά καιρούς με τον Λαγό που είχε αντίθετη άποψη. Τα αμάξια αρχικά είχαν κόφτη πίεσης στο 1.25 σωστά; Βρέθηκε λύση! Ύστερα οι map τερμάτιζαν στο 1.55, σωστά; Βρέθηκε λύση! Από εκεί και πάνω απλά δεν έχει νόημα.! -> Αλλά πείτε μου τι σχέση έχει αυτό το θέμα με τη δυναμομέτρηση? |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Υπάρχουν κάποιοι που μπορούν και το έχουν αποδείξει (είμαι σίγουρος πως σε αυτούς ανήκει και ο Στέλιος), αλλά αυτή η τουρμπίνα σε πιέσεις άνω του 1,5bar βγάζει και 40+ κιλά ροπής, οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν έχει νόημα για εργοστασιακό μοτέρ τόση πίεση. Επίσης ψηλά δεν κρατάει αυτή τη πίεση γιατί δεν μπορεί, είναι θέμα τουρμπίνας και όχι ρύθμισης. Άλλο το δεν θέλουν και άλλο το δεν μπορούν. Μην τα μπερδεύουμε! |
Pughell έγραψε: | ||
Η μαμα rc τουρμπινα βγαζει(αποδεδειγμενα) 220 αλογα στις 6μιση με μαμα dp και καταλυτη και δυο μαμα ic συνδεδεμενα σε σειρα.Αυτο το κανει και ειναι αδιαμφισβητητο... Αυτο(τα 220 στις 6μιση) δεν το ειδαμε ακομα απο κανεναν βελτιωτη(με το συγκεκριμενο setup). Ακομα και με ελαφρως διαφοροποιημενο setup(aftermarket ic,αλλο φιλτρο αερος και full εξατμιση),παλι δεν το ειδαμε... Το πρωτο παραδειγμα που peakαρει τοσο ψηλα αλλα και παλι,μετα τις 6 αρχιζει και "σβηνει",ειναι αυτο που ανεβασες 1-2 σελιδες πριν. Γενικα,ενω τα μοτερ "σκανε" απο πιεση στις μεσαιες,ψηλα δεν κανουν το ιδιο και η δικαιολογια ειναι η τουρμπινα. Ε,πως η ιδια τουρμπινα αντεχει στους γαλλους και δεν αντεχει σε εμας,μαλλον ειναι περιεργο,δεν συμφωνεις; |
Pughell έγραψε: | ||
Η μαμα rc τουρμπινα βγαζει(αποδεδειγμενα) 220 αλογα στις 6μιση με μαμα dp και καταλυτη και δυο μαμα ic συνδεδεμενα σε σειρα.Αυτο το κανει και ειναι αδιαμφισβητητο... Αυτο(τα 220 στις 6μιση) δεν το ειδαμε ακομα απο κανεναν βελτιωτη(με το συγκεκριμενο setup). Ακομα και με ελαφρως διαφοροποιημενο setup(aftermarket ic,αλλο φιλτρο αερος και full εξατμιση),παλι δεν το ειδαμε... Το πρωτο παραδειγμα που peakαρει τοσο ψηλα αλλα και παλι,μετα τις 6 αρχιζει και "σβηνει",ειναι αυτο που ανεβασες 1-2 σελιδες πριν. Γενικα,ενω τα μοτερ "σκανε" απο πιεση στις μεσαιες,ψηλα δεν κανουν το ιδιο και η δικαιολογια ειναι η τουρμπινα. Ε,πως η ιδια τουρμπινα αντεχει στους γαλλους και δεν αντεχει σε εμας,μαλλον ειναι περιεργο,δεν συμφωνεις; |
Pughell έγραψε: | ||||
Γραμμενα απο ποιον προγραμματιστη ρε μλκα,θα με τρελλανεις; Τα δικα σου τα post δεν τα βλεπεις ή ξεχασες τοτε που στα ερωτηματα μου ο καθενας απαντουσε με μια δυναμομετρηση με περισσοτερα αλογα αλλα χιλλιες στροφες κατω; Επιλεκτικη μνημη εχεις;
Ναι,ναι,τα @@ μου εχουν αποδειξει ολοι τους... Η τουρμπινα μια χαρα αποδιδει,δεν εχει προβλημα μιας και με τα σωστα περιφερειακα βγαζει παραλογα νουμερα. Οσο αφορα την αδυναμια να κρατησει πιεση,κανε μια αναγωγη και δες τι πιεση χρειαζεται για να βγαλει ενα μοτερ 220 αλογα με μαμα τουρμπινα. Εστω οτι θελει 1μιση μπαρ στις 6μιση.Οποτε μια χαρα μπορει μιας και το 1μιση μπαρ οι εκαστοτε προγραμματιστες το εκμεταλλευονται σε πολυ χαμηλοτερες στροφες οποτε η ιδια πιεση μια χαρα μενει και στις ψηλες που συνεπαγεται επιπεδη καμπυλη αποδοσης... |
ilianos έγραψε: | ||||
εγω γτ εχω δει 240+ στις 6500??? στις 6500 εχει 247+ αλογα για παραδειγμα http://www.overload-performance.gr/forum/viewtopic.php?f=56&t=615 |
Pughell έγραψε: |
Σφουγγαρακη,μιας και εσυ τα προλαβες πριν σβηστουν,θυμασαι οτι σε ερωτηση μου γιατι κανενας δεν κραταει σταθερη την πιεση μεχρι τον κοφτη,οι απαντησεις που επαιρνα ηταν οτι δεν εχει νοημα;
Εκτος και αν πιστευεις οτι ενα μοτερ δεν χρεαζεται ή δεν μπορει να αξιοποιησει τον επιπλεον αερα στον κοφτη,οποτε εκει κερδιζεις το βραβειο της ανοιχτης παλαμης... -> Με εργοστασιακή τουρμπίνα πολύ απλά δεν γίνεται η πίεση να κρατηθεί στο 1.5 έως το κόφτη. Είναι τέτοια η κατασκευή της, για αυτό υπάρχουν και οι ανάλογοι χάρτες τουρμπινών. Βάλε 1bar να δείς αν το κρατάει ή όχι. Απλά για να ξέρουμε και τι λέμε, λίγες σελίδες πρίν τσακωνόσουν με τον Ιλιανό λέγοντας ότι η πίεση είναι πολύ και ότι το μοτέρ σπάει στα 2bar και τώρα μας λές ότι θες περισσότερη; Οποτε κοψε τις παπαpιες σου για το αν μπορουν ή οχι... Αυτα πες τα στους συνομηλικους σου στο σχολειο... Υ.Γ. Στους γαλλους,εχει 220 και 25 κιλα ροπης γιατι τοσα ηθελαν,οχι οτι δεν βγαζει παραπανω.Εκτος και αν εισαι σαν τον τυπικο μαλαkα ελληνα που πιστευει οτι οι γαλλοι δεν ξερουν ενω εμεις ξερουμε... |
Pughell έγραψε: |
Σφουγγαρακη,μιας και εσυ τα προλαβες πριν σβηστουν,θυμασαι οτι σε ερωτηση μου γιατι κανενας δεν κραταει σταθερη την πιεση μεχρι τον κοφτη,οι απαντησεις που επαιρνα ηταν οτι δεν εχει νοημα;
Εκτος και αν πιστευεις οτι ενα μοτερ δεν χρεαζεται ή δεν μπορει να αξιοποιησει τον επιπλεον αερα στον κοφτη,οποτε εκει κερδιζεις το βραβειο της ανοιχτης παλαμης... Οποτε κοψε τις παπαpιες σου για το αν μπορουν ή οχι... Αυτα πες τα στους συνομηλικους σου στο σχολειο... Υ.Γ. Στους γαλλους,εχει 220 και 25 κιλα ροπης γιατι τοσα ηθελαν,οχι οτι δεν βγαζει παραπανω.Εκτος και αν εισαι σαν τον τυπικο μαλαkα ελληνα που πιστευει οτι οι γαλλοι δεν ξερουν ενω εμεις ξερουμε... |
106PT52.5 έγραψε: |
Ρε παιδια αυτο που ενενοει ο Στελιος ειναι οτι μεχρι στιγμης ολες οι δυναμομετρησεις αυτοκτονουν μετα τις 5500-6000 ασχετως αποτελεσματος ολες τις παιρνει η κατηφορα μην κολλατε στο νουμερο. Αυτη εδω ειναι η πιο ομαλη μεχρι στιγμης σαν καμπυλη και να το χαιρεται το παιδι τα νουμερα λιγη σημασια εχουν το εχουμε πει και ξαναπει ο δρομος ειναι ο μεγαλυτερος κριτης. Απ οτι εχει φανει μεχρι στιγμης αυτο που θελει ο κινητηρας αυτος για να κρατησει την δυναμη του ψηλα ειναι αβανς και για να εχουμε αβανς χρειαζομαστε τις μεθανολες η τα νερα και αυτο του Κυριλλου και το αλλο του Σωκρατη δεν αυτοκτονουν μετα τις 5500 επειδη προφανωςοι χαμηλοτερες θερμοκρασιες που ευνοουν το αβανς βοηθουν τον κινητηρα να κρατησει τα αλογα του εκει που η τουρμπινα απλα δεν εχει αλλο να δωσει. Αν καποιος θυσιαζε ολη αυτη την πιεση της ταξης του 1.5 μπαρ στις μεσαιες και προτημουσε μια γραμικη αυξηση της πιεσης αναλογη της αυξησης των στροφων θα επαιρνε μια πιο ατμοσφαιρικη καμπυλη η οποια θα ανεβαινε με μεχρι τον κοφτη αλλα δεν θα εβλεπε ουτε 38 κιλα ροπης στις μεσαιες ουτε 240 αλογα (μην κολατε στα νουμερα ειναι απλα ανφορικα). Θα επαιρνε ομως ενα αυτοκινητο με ροπη της ταξης των 28 κιλων και μια ατμοσφαιρικη καμπυλη δυναμης ανηφορικη μεχρι τον κοφτη και ενα μικροτερο ομως νουμερο μεγιστης δυναμης που μεχρι καποιος να το δοκιμασει εστω και απλα για να δουμε σαν δοκιμη δεν μπορουμε να ξερουμε ποιο θα ειναι. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Στο επίπεδο σου, δεν θα πέσω φίλε μου. ![]() Ποιός ακριβώς δεν σου απαντάει Στέλιο; Τι ακριβώς ζητάς, 220ps και 25κιλά στο κόφτη; Αυτό είναι το πρόβλημα σου; Μήπως ψάχνεις ευκαιρία για άλλη μια φορά να βγάλεις σκάρτη τη δυναμομέτρηση; Σε ανάλογα topic για πρόγραμμα από e-tuners γιατί δεν πας να κάνεις τις ίδιες ερωτήσεις; Υπάρχει λόγος μήπως; Το πρόβλημα σου για να καταλάβω είναι το αν μπορούν ή όχι να κρατήσουν την πίεση ψηλά ή αν θα βγάλουν τη δύναμη χωρίς να παίρνει τη κατηφόρα η καμπύλη; Τι ακριβώς σε ενοχλεί η πίεση της τουρμπίνας εάν η καμπύλη είναι σταθερά ανοδική ως το κόφτη; Θυμάμαι πολύ καλά τις ερωτήσεις σου και τα ανάλογα topic. Αν θες μπες εκεί και ανάλυσε τα όσο σου αρέσει.! |
android έγραψε: |
Στελιο ενα τετοιο ομως θα φαει τρελο ξυλο στην ευθια απο ενα καγκουριασμενο με 40 κιλα ροπης κ 250 αλογα...ειναι τι θες....η μαλον τι ειναι στην μοδα που εχουν ολοι |
ilianos έγραψε: |
αυτο εννοει? γτ σε τοσα ποστ του δεν μπορουσα να καταλαβω τι ηθελε να πει. ενω με το δικο σου καταλαβα αμεσως. και εχεις δικιο γιαυτα που λες και συμφωνα απολυτα γτ ετσι ειναι. |
Pughell έγραψε: |
Εκτος και αν πιστευεις οτι ενα μοτερ δεν χρεαζεται ή δεν μπορει να αξιοποιησει τον επιπλεον αερα στον κοφτη,οποτε εκει κερδιζεις το βραβειο της ανοιχτης παλαμης... Υ.Γ. Στους γαλλους,εχει 220 και 25 κιλα ροπης γιατι τοσα ηθελαν,οχι οτι δεν βγαζει παραπανω.Εκτος και αν εισαι σαν τον τυπικο μαλαkα ελληνα που πιστευει οτι οι γαλλοι δεν ξερουν ενω εμεις ξερουμε... |
ilianos έγραψε: |
Pughell μου φαίνεται δεν εχεις καταλαβει! δεν ειναι οτι δεν μπορει να αξιοποιησει τον επιπλεον αερα στον κοφτη το μοτερ. δεν ειναι οτι οι προγραμματιστες δεν μπορουν. ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6000 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ 1.5 ΒΑΡ. ο περιορισμος ειναι καθαρα θεμα τουρμπινας!! για κρατήσει μεγαλη πιεση μετα τις 6000 θα πρεπει να γυρναει τρελες στροφες η τουρμπινα. για να συνεχισει να γυρναει τρελες στροφες θα πρεπει να περνανε πολλα καυσαερια απο τη φτεροτη. αλλα δεν μπορουν να περασουν! ο περιορισμος ειναι στο μαντεμι. δεν ''χωρανε''. μπορουν οι προγραμματιστες να το κανουν να εχει σταθερη πιεση μεχρι τον κοφτη. απλα μετα τις 6000 θα ΓΑ**ΘΕΙ στα missfires και στα προβληματα και το συστημα θα ''στουμπώσει ''.ελπιζω να καταλαβες. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Βασικά δεν έχει καταλάβει ο ίδιος τι εννοεί και μας έμπλεξε και εμάς!
Τη μια λέει ότι θέλει 220 άλογα και 25 κιλά στο κόφτη και όταν του δείχνουν τις αντίστοιχες δυναμομετρήσεις με περισσότερα άλογα το γυρίζει στη πίεση λέγοντας ότι κανένας προγραμματιστής δεν κρατάει 1.5bar ή και παραπάνω στο κόφτη από τη μαμά τουρμπίνα. Καμία σχέση οι δύο τοποθετήσεις. Αυτό το σκηνικό έχει αρχίσει εδώ και 1 χρόνο τουλάχιστον με την εντελώς λάθος σύγκριση ενός αγωνιστικού μοτέρ της peugeot με τα καθημερινά οχήματα ιδιωτών. Άλλη προσέγγιση το καθένα. |
Pughell έγραψε: | ||
Πες μου λιγο τι περιοριζει την παροχη της τουρμπινας για να ξεκαθαρισουμε λιγο καποια πραγματα... Υποψιν οτι τα καυσαερια παραγονται απο το καυσιμο μιγμα,αρα οσο περισσοτερο το καυσιμο μιγμα,τοσο περισσοτερα και τα καυσαερια,τοσο μεγαλυτερη και η περιστροφη του στροβιλου. Για την ροικοτητα του μαντεμιου,για τα νουμερα και τις στροφες που λετε,μην φοβασαι,δεν τερματιζει ακομα... |
volvos έγραψε: |
GIATI ΡΕ μαλ**α ΙΛΙΑΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ
ΠΟΣΟ ΣΚΕΨΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ![]() |
volvos έγραψε: |
GIATI ΡΕ μαλ**α ΙΛΙΑΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ
ΠΟΣΟ ΣΚΕΨΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ![]() |
Pughell έγραψε: |
... οτι το μοτερ εσπασε πανω απο τις 7500 και αυτο με 2 bar σχεδον... |
Pughell έγραψε: | ||
|
kourlis έγραψε: |
Στέλιο να σου κάνω κι εγώ μια χαζή ερώτηση - απορία που προκύπτει από αυτά που γράφεις???
Λες ότι το αγωνιστικό βγάζει 220 άλογα στις 6500... Δηλαδή στις 7000 βγάζει 240 ας πούμε?????? Κρατάει δηλαδή σταθερή πίεση μέχρι τον κόφτη και συνεχίζει να βγάζει και άλογα??? |
kourlis έγραψε: |
Επίσης και το δικό μου βγάζει κάπου 220 άλογα κάπου σ' αυτές τις στροφές που λες... Ποιο είναι το πρόβλημα να βγάζει 250 άλογα στις 4000 ας πούμε??? Τα νούμερα υποθετικά γιατί δεν έχω το διάγραμμα του δικού μοτ μπροστά μου... |
ilianos έγραψε: |
αυτο ειπε δλδ? και ? δλδ ενοεις οτι το μοτερ αντεχει μεχρι τις7000 ας πουμε με 2 βαρ? δεν μπορω να καταλαβω τι σχεση εχει αυτο με αυτα που λεμε. ή εννοεις οτι μπορουμε να κρατησουμε 2 βαρ μεχρι τις 7500? ![]() |
Pughell έγραψε: | ||
Και οταν το λεει αυτο καποιος που ηταν στην ερευνητικη ομαδα εξελιξης του συγκεκριμενου μοτερ,εκει εμεις κανουμε τουμπεκι ψιλοκομμενο... Εννοω οτι το συγκεκριμενο μοτερ,με σωστη(και οχι οπως το οριζετε εσεις) βελτιωση,αντεχει να περιστρεφεται μεχρι 7800 και με πιεση 2 bar απο την μαμα τουρμπινα και μαντεμι.Αυτο αυτοι το δοκιμασαν στην πραξη και ειδαν οτι εκει ειναι τα ορια του.Για αυτο και η PS βγαζει peak στις 6μιση με τοσα πολλα αλογα. Απλα για να κανεις κατι τετοιο,θελει @@,κατι που εμεις δεν εχουμε... |
volvos έγραψε: |
β. η μετρηση εγινε πανω στο παγκο του βρωμιαρη απο τη διαφημιση της κοσμοτε και αυτο να φωναζει πωπωπωπω ονειρο ζω και τις κετσαπ να τρεχουν μεσα στη πολλαπλη γ. ο καραγκιοζης στον αλλο παγκο ειναι ο κωλαρας που φωναζει "εγω φιλαρακι μονο καθαρα πραγματα φτιαχνω.ατμοσφαιρα με 9κοφτη αμα θες" |
giannis27 έγραψε: |
αλλοιώνει την αίσθηση ρε φίλε ![]() |
volvos έγραψε: |
ΕΓΩ παλι εχω κανει σε ολους τη προταση να παμε μια φορα μεγαρα να μου δωσουν ενα πρωτο σταδιο να το γυρισω ενα πληρες σεσσιον (δηλαδη 20λεπτα σερι μεσα ασταματητο γαμησι)
κανεις δεν ακολουθησε ποτε |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Παρ'αυτά Στέλιο, δείξε μου τις καμπύλες ιπποδύναμης και ροπής, το γράφημα της πίεσης, του adavnce και του λ, τι IAT έχει και τι EGT, για να έχουμε μια βάση για συζήτηση(στο σωστό topic).
Αν δεν μπορείς να τα βρείς αυτά, απλά δεν υπάρχει νόημα. |
volvos έγραψε: |
ΕΓΩ παλι εχω κανει σε ολους τη προταση να παμε μια φορα μεγαρα να μου δωσουν ενα πρωτο σταδιο να το γυρισω ενα πληρες σεσσιον (δηλαδη 20λεπτα σερι μεσα ασταματητο γαμησι)
κανεις δεν ακολουθησε ποτε εκτος απο εναν που ομως δε μου το εδινε με τιποτα ![]() ![]() και μου λεει γυναικα βγες μονος μπα της κανω εχει ποπ κορν ![]() |
Pughell έγραψε: |
Σου εχω ανεβασει ολοκληρο thread με 10 link της Peugeot Sport και εσυ λες τις μλκιες σου...
Αυτο ειναι,σ'αρεσει-δεν σ'αρεσει... Μια χαρα συγκριση ειναι,μαμα μοτερ με μισα περιφερειακα με μαμα μοτερ με μισα περιφερειακα. Δες τα και χωνεψε τα,δεν αλλαζουν... Και μετα μιλας και για σοβαροτητα και επιπεδο... ![]() |
mechanic έγραψε: |
(δικαιολογειται βεβαια γιατι ειναι old curva σε αυτα τα θεματα ![]() |
mechanic έγραψε: |
Ρε Σαληγκαρακι (η οποιος αλλος ειναι πισω απο το πληκτρολογιο,)
ειληκρινα αν και πολλες φορες συμφωνω με καποια πραγματα που λες, ωρες-ωρες ομως μιλας σαν να εχεις χασει το νοημα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Καντε τον ενα ban ρε να τελειωνουμε!!! ![]() ![]() ![]() ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ; Αν οχι,πες μου να στα μεταφρασω απο τα γαλλικα. 220 αλογα στις 6500 σε εγγραφο της Peugeot Sport. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Aυτή είναι η απάντηση στο αν υπάρχει δυναμομέτρηση; Δηλαδή εγώ αν σου πώ ότι ένα άμαξι έχει 250 άλογα στο κόφτη (καλή ώρα σαν και αυτό του θέματος) τότε σου δείχνω καμία δυναμομέτρηση ρε Στέλιο; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ! Εαν δεν ξέρεις γιατί μπήκες και έγραψες πάλι μ@λακίες; |
volvos έγραψε: |
to topic ayto ειναι η διασπααη απο το οβερλοθντ απλα το αφηαα εδω πριν αβηατει
μηπως εχει φυγει κανενα ποστ που δεν επρεπε |
volvos έγραψε: |
to topic ayto ειναι η διασπααη απο το οβερλοθντ απλα το αφηαα εδω πριν αβηατει
μηπως εχει φυγει κανενα ποστ που δεν επρεπε |
manosm3 έγραψε: |
Να την κλεισω για σ/κ; ![]() http://www.escortnews.eu/escort/Josephine-only-OUTCALL-21778.html |
manosm3 έγραψε: |
Να την κλεισω για σ/κ; ![]() http://www.escortnews.eu/escort/Josephine-only-OUTCALL-21778.html |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Ομορφάντρα μου, εσύ ετοίμασε τη σούγλα από βδομάδα γιατί θα πέσει ραφτική! ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Ομορφάντρα μου, εσύ ετοίμασε τη σούγλα από βδομάδα γιατί θα πέσει ραφτική! ![]() |
GIORGOS_207RALLYE_ έγραψε: | ||
![]() |
ilianos έγραψε: | ||
ποιον θα ραψετε? το ασπρο rc? ![]() ![]() ![]() |