PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Δεικτης θερμοκρασιας λαδιου...

deppy - Τρι 18 Νοέ 2003, 09:08:33
Θέμα δημοσίευσης: Δεικτης θερμοκρασιας λαδιου...
Χθες, μετα απο ένα -κατά λαθος- μικρό ζόρισμα, παρατήρησα ότι ο δεικτης θερμοκρασίας λαδιού έδειχνε 115 βαθμούς (ο δεικτης ηταν σε οριζοντια θεση), πραγμα που με ανησυχησε. Η ένδειξη αυτή εξακολουθουσε να ισχύει για περίπου 20 λεπτά ενω οδηγουσα ομαλα. Μέχρι τότε δεν είχα παρατηρήσει κάτι ανάλογο η μπορεί και να μην ειχα δωσει σημασία. Ειναι φυσιολογικο κατι τετοιο?
Miltellas - Τρι 18 Νοέ 2003, 09:30:26
Θέμα δημοσίευσης:
Για τα 1.6 16V είναι φυσιολογικό. Ο δικός μου δείκτης λαδιού σε δυνατό πλάκωμα μπορεί να πλησιάσει ακόμη και το κόκκινο.
Επίσης δεν δείχνουν όλοι οι δείκτες το ίδιο σωστά (αν και δεν ξέρω ποιο είναι το "σωστά"). Έχουν αποκλίσεις.

Μην ανησυχείς! Wink
PHSYBORG - Τρι 18 Νοέ 2003, 10:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
Στα κοκκινα η θερμοκρασια λαδιου ?
vangsgr - Τρι 18 Νοέ 2003, 10:56:51
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Στα κοκκινα η θερμοκρασια λαδιου ?


Ναι, στα κόκκινα Exclamation Exclamation Exclamation
Το έχω παρατηρήσει κι εγώ όσες φορές το πάω πλακωμένο για πολύ ώρα.
Ότα βέβαια το χαλαρώνεις, ο δείκτης σταδιακά αρχίζει να πέφτει.
Συμβαίνει σε όλους μας λοιπόν. Τώρα εάν θα έπρεπε να συμβαίνει ή όχι δεν ξέρω τί να σας πω
GIANNIS206 - Τρι 18 Νοέ 2003, 12:28:23
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Στα κοκκινα η θερμοκρασια λαδιου ?
]
Στάνταρ!!!
Νωε - Τρι 18 Νοέ 2003, 20:03:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα ετσι δουλευουν τα 1,6 μην ανυσηχεις... η πλακα ειναι οτι η θερμοκρασια κινητηρα συνηθως ειναι χαμηλα....
Miltellas - Τετ 19 Νοέ 2003, 00:13:24
Θέμα δημοσίευσης:
Nαι όντως! Η θερμοκρασία νερού βρίσκεται σε απόλυτα φυσιολογικά επίπεδα. Είναι δυνατόν σε πλακωμένο ταξίδι να βλέπεις το νερό στους 80-85 και το λάδι στους 140 και να αναρωτιέσαι πώς είναι δυνατόν. Πιστεύω ότι έχει σχέση με το σημείο από το οποίο παίρνει την ένδειξη θερμοκρασίας ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού. Πρέπει να είναι σε θερμοκρασιακά ευαίσθητο σημείο γι αυτό και υπάρχουν από μικρές έως μεγάλες αποκλίσεις από όργανο σε όργανο.
STELIOS - Τετ 19 Νοέ 2003, 14:04:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δεικτης θερμοκρασιας λαδιου...
deppy έγραψε:
Χθες, μετα απο ένα -κατά λαθος- μικρό ζόρισμα, παρατήρησα ότι ο δεικτης θερμοκρασίας λαδιού έδειχνε 115 βαθμούς (ο δεικτης ηταν σε οριζοντια θεση), πραγμα που με ανησυχησε. Η ένδειξη αυτή εξακολουθουσε να ισχύει για περίπου 20 λεπτά ενω οδηγουσα ομαλα. Μέχρι τότε δεν είχα παρατηρήσει κάτι ανάλογο η μπορεί και να μην ειχα δωσει σημασία. Ειναι φυσιολογικο κατι τετοιο?


Απολητως νορμαλ, σε ταξιδια το καλοκαιρι στη εθνικη με 4500 - 5000 σαλ Evil , ο δεικτης ειναι στανταρ στους 140. (Και παλι τα κοκκινα ειναι πιο πανω απ του 140 βαθμους).
Miltellas - Πεμ 20 Νοέ 2003, 01:57:57
Θέμα δημοσίευσης:
Kι αν ταξιδέψεις με κολλημένες 599-6100σαλ τότε να δεις για πότε πλησιάζεις τα κόκκινα...

Βάζετε καλό λάδι και μην το αφήνετε να παλιώνει πολύ...
FRAPEOLE - Πεμ 20 Νοέ 2003, 02:25:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εβαλα το TOTAL 5W 40 πριν κανα μηνα..............................Σε ποσα χλμ λες να τα ξαναλαξω??
Miltellas - Πεμ 20 Νοέ 2003, 02:53:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ το αλλάζω ανά 4 μήνες περίπου. Τότε είναι που αρχίζει να μην μου ακούγεται καλά ο κινητήρας. Βέβαια, όταν βγαίνει δείχνει σε πολύ καλή κατάσταση αλλά έχω μάθει να ακούω τις αισθήσεις μου και μέχρι τώρα μου βγαίνει σε καλό.

ΥΓ Συνήθως τότε έχω συμπληρωμένα 7000+χλμ με το ίδιο λιπαντικό
STELIOS - Πεμ 20 Νοέ 2003, 13:03:44
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Nαι όντως! Η θερμοκρασία νερού βρίσκεται σε απόλυτα φυσιολογικά επίπεδα. Είναι δυνατόν σε πλακωμένο ταξίδι να βλέπεις το νερό στους 80-85 και το λάδι στους 140 και να αναρωτιέσαι πώς είναι δυνατόν. Πιστεύω ότι έχει σχέση με το σημείο από το οποίο παίρνει την ένδειξη θερμοκρασίας ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού. Πρέπει να είναι σε θερμοκρασιακά ευαίσθητο σημείο γι αυτό και υπάρχουν από μικρές έως μεγάλες αποκλίσεις από όργανο σε όργανο.


Οι δεικτες (θερμικρασιας) λαδιου και νερου δειχνουν διαφορετικα γιατι το νερο και το λαδι απορωφουν και διαχεουν διαφορετικα τη θερμοτητα. Εξαλου το λαδι βρησκεται σε αμεση επαφη με τα κινουμενα μερη μεσα στον κινητηρα ενω το νερο κυκλοφορει μεσα σε αυλακια στο block και ψηχεται στο ψηγειο (απ'τον αερα).
Miltellas - Παρ 21 Νοέ 2003, 02:24:37
Θέμα δημοσίευσης:
Nαι, το λάδι βρίσκεται σε άμεση επαφή με τα κινούμενα μέρη και λειτουργεί και ως πρώτο μέσο ψύξης για τον κινητήρα.
Απλά εννοώ ότι το λάδι δεν έχει την ίδια θερμοκρασία σε όλα του τα μέρη. Ανάλογα με το που βρίσκεται βουτηγμένος ο αισθητήρας θερμοκρασίας θα πάρουμε και ανάλογη ένδειξη.
Ady - Παρ 21 Νοέ 2003, 09:08:00
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Ανάλογα με το που βρίσκεται βουτηγμένος ο αισθητήρας θερμοκρασίας θα πάρουμε και ανάλογη ένδειξη.

Στα 1.4 βρίσκεται μπροστά από το μπλοκ των κυλίνδρων και δεξιά από το φίλτρο λαδιού.
PHSYBORG - Παρ 21 Νοέ 2003, 10:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βαλω οργανακι θερμ.λαδιου στη κολονα οδηγου θα ειναι ευκολο να το συνδεσω σωστα για να εχω σωστες ενδειξεις ? Question
GIANNIS206 - Παρ 21 Νοέ 2003, 13:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι ότι πιο απλό.Το έχει κάνει ο Svstouk!
PHSYBORG - Παρ 21 Νοέ 2003, 15:03:51
Θέμα δημοσίευσης:
Καλυτερα να τα αγορασω κ να παω στην Oscar , ε ? Rolling eyes
GIANNIS206 - Παρ 21 Νοέ 2003, 23:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
Τους έχω ικανούς να σου πουν ότι δεν μπορούν να το βάλουν!Ή ότι δεν μπαίνει!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr