SnakeMJK έγραψε: |
δεν λέμε ότι δεν πούλησε...
απλά δεν έκανε την ίδια επιτυχία με τους 2 τελευταίους προκατόχους του... (5 μύρια το 205, 6 μύρια plus το 206...) |
mechanic έγραψε: | ||
αν και δεν ειμαι ο ειδηκος σε αυτο το θεμα, (διορθωστε με please αν κανω λαθος) αλλα αλλη αγοραστικη δυναμη ειχε το κοινο των 205 και 206 και αλλη το κοινο των 207 (ελεω τα πρωτα συνεφα της κρισης κτλ) Οποτε νουμερα πωλησεων που εκαναν οι προκατοχοι του ελεω κρισης και μονο αποκλειεται να κανει, γιατι ειναι δυσκολοι καιροι... Δεν λεω οτι καλυτερο η χειροτερο γιατι το καθε ενα βγηκε με βαση και τις αναγκες των καταναλωτων της καθε εποχης κτλ... Γενικοτερα δυσκολη η αντικειμενικη συγκριση μεταξυ τους ![]() |
SERSEGI έγραψε: |
και + ολα αυτα,ο κοσμος εχει χαμπαριασει πως το 207 ειναι
χρυσο,καλο αλλα σε αξιοπιστια ψιλοκοφινι... |
makis106 έγραψε: | ||
Sorry αλλα αυτο που λες δεν νομιζω οτι ακούγεται και εξηγούμαι. Το μεγαλύτερο μέρος των ζημιών στα 207 εστιάζεται στα GT/Rallye/RC και αυτο λόγο του THP και του οτι είναι κινητήρας καινούργιος, πιεσμενος και όσα έχουμε αναφέρει. Ομως αυτα τα 3 μοντέλα κατεχουν μικρο μερίδιο στην αγορά σε σχέση με τα μικρότερα, τα οποία "μικρά" 207 ίσως είναι τα πιο αξιοπιστα μικρα στην αγορά αυτη τη στιγμή. Και για του λόγου το αληθές, κοιτα το άρθρο του autotriti για τα ζημιάρικα το 2007, δλδ πριν καλα καλα μπουν οι ΤΗΡ http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35156_16144.asp |
volvos έγραψε: |
πλακα κανετε?διαβαζετε ολοι τι γραφετε?
επιτυχια να εχει πουλησει κατω απο 1.5μυριο συνολικα οταν τα προηγουμενα περασαν τα 5?????? |
volvos έγραψε: |
και το 206 οταν βγηκε ειχε διπλα του ενα 106 και ενα 307 να του κοβουν πωλησεις στην αρχη και το τελος της καριερας του... |
volvos έγραψε: |
παρολα αυτα πατωσε για τα δεδομενα που περιμενε απο αυτο η πεζο για αυτο και το αποσυρει αρον αρον....... επισης οποιος πει οτι ο 1.6 με τα 120αλογα ειναι αξιοπιστο μοτερ θα γελανε και οι ρεγγες. ουσιαστικα τα μονα μοτερ που δεν ακουστηκαν παραπονα για το 207 ηταν το 1.4 και το rc. |
Pughell έγραψε: |
Το 107 δεν "κλεβει" σε καμια περιπτωση πελατες απο τα 207 μιας και η κοστολογηση τους ηταν αρκετα κοντα οποτε οποιος ηθελε 207,επαιρνε 207(1400αρι με 75 αλογα)...
Το 206+ δεν υπαρχει καν(σε νουμερα πωλησεων),οσα ταξινομηθηκαν ειναι κατα 95% νοικιαρικα μιας και τα δωσαμε απο τοτε ακομα που δουλευα και εγω στην Lion στην Sixt για να βγαλουν τα λεφτα τους μιας και απο πωλησεις σε ιδιωτες δεν εκαναν τιποτα... |
Pughell έγραψε: |
Οσο αφορα την συγκριση μεταξυ 206 vs 207,εδω γελαμε... Τα νουμερα λενε πολλα,και οχι,το 2006 που βγηκε το 207,δεν ειχαμε κριση.Απλα δεν ειναι 206 και δεν θα γινει... |
Pughell έγραψε: |
Οσο αφορα τα περι αξιοπιστιας,αυτο ειναι αλλο καπελο που δεν νομιζω οτι εμπλεκεται αμεσα με τις πωλησεις,κρινωντας παντως απο την προτιμηση των αγοραστων,τα νουμερα άλλα λενε. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οταν το 2008 η βασικη εκδοση του 107 με εξοπλισμο Trendy εβγαινε στα 11 σχεδον και το 207 ξεκινουσε απο τα 13,τοτε αυτος που ηθελε να παρει μικρο,θα επαιρνε ετσι και αλλιως 107 ή ενα αντιστοιχο μικρο μιας και το 207 αλλαζε κατηγορια.Τοσο απλα... |
Pughell έγραψε: |
Το 107 δεν "κλεβει" σε καμια περιπτωση πελατες απο τα 207 μιας και η κοστολογηση τους ηταν αρκετα κοντα οποτε οποιος ηθελε 207,επαιρνε 207(1400αρι με 75 αλογα)... |
Pughell έγραψε: |
Τα δε 207 δεν υπηρχαν στα νοικιαρικα γιατι με το καινουργιο μοτερ των 95 αλογων ηταν ακριβα,με των 90 αλογων ηταν εξισου ακριβα και με των 75 αλογων πολυ απλα δεν νοικιαζονταν. Το 207 σαν νοικιαρικο δεν ειχε ποτε πιθανοτητες και λογο κοστους αλλα και λογο ανταγωνιστων. |
Pughell έγραψε: |
Οσο αφορα την κριση,η κριση αρχισε να εμφανιζεται στην ελληνικη αγορα το καλοκαιρι του 2009. Οποτε απο το 2006,μια χαρα ειχε χρονια μπροστα του το 207 και μαλιστα πριν καν παλιωσει... |
Pughell έγραψε: |
Οσο για την αξιοπιστια,με εξαιρεση την ποιοτητα κατασκευης,που κερδισε σε αξιοπιστια; Στο οτι επελεξε μοτερ με "ιταλικα" ηλεκτρικα που καθε λιγο και λιγακι αναβει και ενα λαμπακι; Περι φθορες σε ψαλιδια,αξονες,κλπ ειναι τουλαχιστον τραγικο να συγκρινεις ημιακαμπτο με υστερουντες βραχιονες. Μακη για θυμησου λιγο ποσα ηλεκτρικα προβληματα εμφανισαν 106/206 και μετα τα ξαναλεμε...Το οτι το 307 ηταν η καταστροφη της Peugeot,μαλλον το ξεχνας. Οσο για κρεμαγιερες και φρενα,εντελως αστοχο σχολιο. Τα μονα ουσιαστικα σημεια που βελτιωσε η Peugeot ηταν τα υλικα κατασκευης και η ασφαλεια,αν και σε καμια περιπτωση δεν λες οτι το 206 δεν ειναι ασφαλες... |
volvos έγραψε: |
μακη προφανως δεν εισαι πολλα χρονια σε κτεο για να μην εχεις δει 307 να σβηνει και να αναβει μονο του εν κινησει ή να γινεται χριστουγενιατικο το ταμπλο του χωρις να το ακουμησεις.
το αμαξι αυτο (μιλαμε για πρωτες 2 χρονιες παραγωγης ) ηταν απο τα πιο τραγικα αμαξια εβερ και κατεστρεψε τελειως τη φημη της πεζο |
volvos έγραψε: |
μακη προφανως δεν εισαι πολλα χρονια σε κτεο για να μην εχεις δει 307 να σβηνει και να αναβει μονο του εν κινησει ή να γινεται χριστουγενιατικο το ταμπλο του χωρις να το ακουμησεις.
το αμαξι αυτο (μιλαμε για πρωτες 2 χρονιες παραγωγης ) ηταν απο τα πιο τραγικα αμαξια εβερ και κατεστρεψε τελειως τη φημη της πεζο |
Pughell έγραψε: |
Μακη,επειδη στο ΚΤΕΟ δεν σας κανουν μαθηματα τεχνολογιας,δες λιγο τον λογο που τα μπαλακια στο 307 ειχαν το διπλασιο μεγεθος απο το 106/206.Σκεψου λιγο γιατι ακουγες κρεμαγιερες σε 106(του 1995) ή σε 206 του 1998 ενω δεν ακουγες σε 307 του 2002(10.000 χλμ / χρονο ο μεσος ελληνας υποψιν)...
Δες γιατι δεν εβρισκες μονοπλευρο φρενο σε 307(ποσα ειπαμε οτι ειχαν ABS;Ποσααα;)... |
Pughell έγραψε: |
Περι πισω αξονα,προτιμω την συντηρηση ενος παλιου συνολου παρα την τραγικη ενεργητικη ασφαλεια ενος ημιακαμπτου. |
Pughell έγραψε: |
Περι ταξινομησεων,μην μπερδευεις την πτωση της αγορας σε σχεση με την κριση...Η κριση στην ελληνικη αγορα αυτοκινητου,ξαναλεω οτι ηρθε το 2009,οχι το 2007 που θες να πιστευεις... Το οτι κορεστηκε μια αγορα δεν σημαινει οτι ειναι θεμα κρισης... |
Pughell έγραψε: |
Τελος,για το κοστολογιο,το 107 δεν εκλεβε τιποτα γιατι οποιος ηθελε φτηνο,μικρο,επαιρνε ως επι το πλειστον Atos με 9 χιλιαρικα,οχι 107 με 11. Τωρα αν εσυ θες να πεισεις τον εαυτο σου οτι εκλεβε πωλησεις απο το 207,ναι,ΟΚ,εκλεβε... |
Pughell έγραψε: |
Ο λογος που καποιος προτιμουσε 207 αντι για 107 ηταν γιατι κατα 90% ηθελε πρωτο αυτοκινητο και οχι δευτερο οποτε επελεγε χωρους,ασχετα αν 75αρια 207 πουληθηκαν αναλογικα λιγα... |
Pughell έγραψε: |
Μαντεψε τι γινεται απο ενα φθαρμενο μπαλακι σε αμαξι των 900 κιλων και τι σε ενα των 1300 σχεδον...
Μολις πηρες την απαντηση σου για τον λογο που τα αλλαξαν... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οσο αφορα το ABS,ασχετα με τα χιλιομετρα ενεργοποιησης,ξερεις πολυ καλα οτι ενα κυκλωμα ABS δεν εχει κατανεμητη,που ειναι και ο κυριος λογος μονοπαντου φρεναρισματος.Σε καλυψα; |
Pughell έγραψε: |
Οσο για τα διαγραμματα πωλησεων,δεν ειπα οχι στο οτι επεσαν,ειπα οχι στην κριση.Αλλο κριση,αλλο κορεσμος...
Οταν απο το 2000 που απελευθερωηθηκαν τα τεκμηρια των 60-70% του ελληνικου πληθυσμου αλλαξε αυτοκινητο,εσυ για ποσα χρονια ειχες την απαιτηση να γινεται κατι τετοιο; Για αυτο στο λεω μπερδευεσαι... |
Pughell έγραψε: |
Σχετικα με την επιλογη Hyundai vs Peugeot,αυτοι που ηθελαν το φτηνο,δεν επαιρναν Peugeot μιας και το φτηνο 106 ειχε καταργηθει(ασχετα αν παλι εκλεβε πωλησεις απο το 206).
Αυτοι που ηθελαν οπωσδηποτε Peugeot,δεν επαιρναν καν 107 γιατι ολοι ηξεραν οτι δεν ειναι Peugeot και προτιμουσαν ειτε το φθηνοτερο C1 ειτε το Aygo με την καλυτερη aftersales εξυπηρετηση. Το 107 ηταν εξαναγκαστικη επιλογη στην παραγωγη,οχι μοντελο που σχεδιαστηκε για να κερδισει μεριδιο στην αγορα μιας και η κοινοπραξια των τριων εταιριων ειχε δειξει εξαρχης ποιοι θα ωφεληθουν απο αυτην την συνεργασια. |
Pughell έγραψε: |
Ναι,καλα,ΟΚ...
Τα 106 και τα 206 ακομα και καινουργια ειχαν τζογους στο εμπροσθιο συστημα. |
Pughell έγραψε: |
Περι φρενων,οντως,το ιδιο ειναι...Ολοιδια φρενα και κυκλωμα εχουν τα 106 με τα νεωτερα 206 και τα ακομα νεωτερα 307. Το οτι οπου υπηρχαν δισκοφρενα,δεν υπηρχε προβλημα,ουτε καν που σε βαζει σε σκεψεις... |
Pughell έγραψε: |
Οσο για το 107,ναι,οντως,εμπλουτιζε τα @@ μου...Σχεδιαστικα ηταν κατι το πρωτοποριακο,για αυτο και αμα τα βαλεις διπλα ολα(107,C1,Aygo) ψαχνεις να βρεις τις διαφορες στα φαναρια και στις μασκες... Ακομα και ετσι να θες να το δεις,παλι το 206 ειναι ετη φωτος μπροστα σε πωλησεις,ακομα και στις χειροτερες του χρονιες οποτε τζαμπα το συζηταμε. Τωρα αν δεν θελετε να πιστεψετε οτι πηρατε κατι που δεν ειναι η top επιλογη οπως ηταν καποτε το 206,δικο σας θεμα,οτι και να λεμε δεν θα σας αλλαξει τα μυαλα... |
makis106 έγραψε: |
Ναι,σκεφτομαι οτι τα ταμπούρα τους ήταν για τον πούτσο και βαλαν δισκοφρενα για να αποκτησουν φρένα. Επίσης τα νεοτερα ταμπούρα στα 307 δουλευαν μια χαρα. |
makis106 έγραψε: |
Ξαναλεω οτι δεν προσπαθω να αποδειξω οτι το 207 πούλησε περισσότερο απο το 206, ουτε οτι πηρα το τοπ αμάξι, η μόνη μου διαφωνία ειναι στο πάτωσε, ειναι αναξιόπιστο κλπ... |
Pughell έγραψε: | ||
Κοιτα,επειδη ειχα 3 106 εκ των οποιων και με ταμπουρα,και με δισκοφρενα,ασε να εχω εντελως αντιθετη αποψη,μαζι με αλλα τοσα μελη του πρωην 106 SC... |
Pughell έγραψε: | ||
Και ομως,σε σχεση με το 206,αν κρινουμε απο τις πωλησεις σε παγκοσμιο επιπεδο,πατωσε... |
drdino έγραψε: |
Σημείωση, κανένα 307 δεν είχε ταμπούρα. |
makis106 έγραψε: |
Μιας και πριν 2 χρόνια ειχαμε κανει μια μεγάλη συζητηση για την παταγώδη εμπορική αποτυχία του 207, συγκριτικα με τους προκατόχους του, τωρα που μπορουμε να κανουμε τη σουμα, και οπου τελικα μεσα σε 6 χρόνια κατασκευαστηκαν 4,1 εκατομμύρια αντίτυπα 207! νομιζω οτι μπορουμε να αναθεωρήσουμε ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: |
Συμφωνα με αυτο: http://el.wikipedia.org/wiki/Peugeot_207 |
volvos έγραψε: |
τα ατμοσφαιρα 120αρια και 150αρια εχουν βγαλει τοσες βλαβες οσες ολα τα αλλα πεζο μαζι. αρα αν θες 207 οκ παρε ντιζελ. μιλαω για τα στατιστικα και τις βλαβες που εχουν καταγραψει στα κεντρικα της λαιον. οχι για το μαστρομητσο. |
galetas710 έγραψε: |
Στελιο πες μου μονο οτι ησουνα κι εσυ στην ομαδα που εξελιξε αυτο το Διαμαντι!αυτο μονο! τιποτα αλλο!τελος! ![]() ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: |
Ωχ, μας μυριστηκαν οι πικραμένοι! ![]() ![]() ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() Ναι αλλα ετσι γλιτωνεις το ΕΤΑΚ! Αντε παλι σε εσωσε το 207! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Χάριν του ΤΗΡ η Peugeot-Citroen-Mini έχουν κάνει χρυσές δουλειές. |
volvos έγραψε: |
Θελω ενα αμαξι να παταω γκαζι και να κανω σερβις καθε 10-15000χλμ.
Χωρις να με νοιαζει τι εχω κατω απο το καπο. Μπορω με το 207? Ο Χ Ι |
volvos έγραψε: |
ΔΕ με νοιαζει να κοιταω κιβωτια σκαστρες τριμς στο διαγνωστικο λαδιλες στο καπακι χρονισματα γλυστρες μεχρι κ ιντερκουλερ καθαριζετε καθε τρεις κ λιγο και το λετε αυτο αξιοπιστο?? Ειστε τραγικοι. |
volvos έγραψε: |
Θα μου πεις οι αλλοι ειναι καλυτεροι? Οχι.
Αλλα δε το παιζουν γαμιαδες κ τερατα αξιοπιστιας. Ηταν καλυτερο το 206? Οχι βεβαια. Αλλα δεν υπαρχουν κανενας να το λεει τογιοτα... Ειπαμε συνδρομο fiat alfisti. |
volvos έγραψε: |
Υ.γ περασαν τοσα χρονια καταργηθηκε το αμαξι εσεις ακομα υπερασπιζεστε το τερας αξιοπιστιαας και ακομα και τωρα μετα απο τοσα χρονια δεν εχρι βρεθει ενας.δε λεω δευτερος. Απλα και μονο ενας να ερθει να περασει με τσιτωμενο 207 μια ολοκληρη μερα μεγαρα σε ταπα ρυθμο να δουμε αν θα γυρισει με οδικη. Μα ενας ρε πο**τη* μου.
Δε μιλαω για πασαρελα και βολτες στο 1.15 με 200+ αλογα. Μιλαμε για οδηγηση |
salex έγραψε: |
Όσο και αν σέβομαι τον Δημοσθένη και το ότι κατά καιρούς έχει περάσει από συνεργεία για να λύσει τα προβλήματά του, μην ξεχνάτε ότι είναι ήδη στο δεύτερο μοτέρ του και το αυτοκίνητο πιθανότατα έχει ξεπεράσει τα 200.000χλμ. Και το πρώτο μοτέρ δεν είχε πάθει τίποτα, μόνο ένα καθαρισματάκι χρειαζόταν και κατά τα άλλα λειτουργούσε άψογα.
Επειδή χάλασε ένας map και μια αντλία τώρα, τί να γίνει; Άντε κι ένας τεντωτήρας κι ένας θερμοστάτης. Μα είναι κοστος αυτό για να σε κάνει να μην το θέλεις; |
dimkeras έγραψε: |
Το "εύκολα βελτιώσιμο" μάλλον πρέπει να το αφήσουμε στην άκρη. Αν θεωρείται "εύκολα βελτιώσιμο" ένα μοτέρ που πρέπει να αλλάξεις όλα τα περιφερειακά του και το πρόγραμμα του εγκεφάλου για να πάρει 20 πραγματικά άλογα τότε πάμε χαμένοι.
Εκτός κι αν μιλάς για το RC όπου με κάποιες παραχωρήσεις μπορείς να δεις +20 με λιγότερο κόστος. Αλλά τα έχεις πληρώσει στην αρχική αγορά. |
dimkeras έγραψε: |
Τώρα αν φτάσαμε από όλη τη γκάμα των αυτοκινήτων κάτω των 2000cc της περασμένης 5ετίας να θεωρούμε τον ΤΗΡ ως δείγμα "εύκολης βελτίωσης" τότε ξαναπάμε χαμένοι. Τί να πούνε δηλαδή τα CZT που και βελτιώνονται και δε σπάνε. Τί να πούνε τα TSi και τα 20VT που ό,τι βελτιωτικό προϊόν χρειαστείς υπάρχει ακόμη και από την ίδια την αντιπροσωπεία και δεν κάνεις "ηλιθιότητες" του στυλ να κόβεις καζάνια, να κόβεις καταλύτες, να γυαλίζεις σωλήνες και λοιπές "ανωριμότητες" που έχουμε κάνει στο (ζωφερό) παρελθόν (αλλά ευτυχώς βάλαμε μυαλό). |
dimkeras έγραψε: |
Για να δεις πόσο αξίζει να βελτιωθεί ένας ΤΗΡ, ψάξε να βρεις ποιος ΣΟΒΑΡΟΣ ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ασχολείται μ'αυτόν. Ποιος;;; ΚΑΝΕΊΣ!!! |
dimkeras έγραψε: |
Χωρίς διάθεση παρεξήγησης (όχι μ'εσένα τουλάχιστον!) ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Καλώς τον Αλέξανδρο! ![]() Το "εύκολα βελτιώσιμο" μάλλον πρέπει να το αφήσουμε στην άκρη. Αν θεωρείται "εύκολα βελτιώσιμο" ένα μοτέρ που πρέπει να αλλάξεις όλα τα περιφερειακά του και το πρόγραμμα του εγκεφάλου για να πάρει 20 πραγματικά άλογα τότε πάμε χαμένοι. Εκτός κι αν μιλάς για το RC όπου με κάποιες παραχωρήσεις μπορείς να δεις +20 με λιγότερο κόστος. Αλλά τα έχεις πληρώσει στην αρχική αγορά. Τώρα αν φτάσαμε από όλη τη γκάμα των αυτοκινήτων κάτω των 2000cc της περασμένης 5ετίας να θεωρούμε τον ΤΗΡ ως δείγμα "εύκολης βελτίωσης" τότε ξαναπάμε χαμένοι. Τί να πούνε δηλαδή τα CZT που και βελτιώνονται και δε σπάνε. Τί να πούνε τα TSi και τα 20VT που ό,τι βελτιωτικό προϊόν χρειαστείς υπάρχει ακόμη και από την ίδια την αντιπροσωπεία και δεν κάνεις "ηλιθιότητες" του στυλ να κόβεις καζάνια, να κόβεις καταλύτες, να γυαλίζεις σωλήνες και λοιπές "ανωριμότητες" που έχουμε κάνει στο (ζωφερό) παρελθόν (αλλά ευτυχώς βάλαμε μυαλό). Για να δεις πόσο αξίζει να βελτιωθεί ένας ΤΗΡ, ψάξε να βρεις ποιος ΣΟΒΑΡΟΣ ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ ασχολείται μ'αυτόν. Ποιος;;; ΚΑΝΕΊΣ!!! Χωρίς διάθεση παρεξήγησης (όχι μ'εσένα τουλάχιστον!) ![]() |
dimkeras έγραψε: |
Σε τοσες και τοσες σελιδες αναλυουμε τη γελοιωδεστατη αξιοπιστια του THP και τωρα εκθειαζουμε τις δυνατοτητες βελτιωσης του εναντι του ανταγωνισμου. OMG... |
dimkeras έγραψε: |
Και επειδη θα παρεξηγηθουμε στο τελος, βελτιωτες ειπα, οχι προγραμματιστες. |
dimkeras έγραψε: |
Παρη μου, ευτυχως κατι μαλ**ες? σαν κι εμενα πηραν ΤΗΡ το 2007 και πηρατε οι υπολοιποι τα διορθωμενα. Εμεις τον ηπιαμε οπως παντα. |
galetas710 έγραψε: |
κακως μπλεξατε τη βελτιωση στην κουβεντα...
μιλαμε για το μεσο ορο!τον μεσο οδηγο!που δεν πηρε μονο 207 αλλα και 308 για οικογενειακο ή C5 κτλ κτλ! μιλαμε για το μοτερ και μονο! για καποιον που δεν ξερει ή δεν εχει το χρονο να διαβασει ολο το ps για να μαθει να το συντηρει! το επιχειρημα σας ποιο ειναι γι αυτους??? ας επαιρναν κατι αλλο??? |
galetas710 έγραψε: |
κακως μπλεξατε τη βελτιωση στην κουβεντα... |
galetas710 έγραψε: |
μιλαμε για το μεσο ορο!τον μεσο οδηγο!που δεν πηρε μονο 207 αλλα και 308 για οικογενειακο ή C5 κτλ κτλ! μιλαμε για το μοτερ και μονο! για καποιον που δεν ξερει ή δεν εχει το χρονο να διαβασει ολο το ps για να μαθει να το συντηρει! το επιχειρημα σας ποιο ειναι γι αυτους??? ας επαιρναν κατι αλλο??? |
ParisMcridis έγραψε: |
Ναι γιατι κακος στηριχτηκαν σε μια εταιρια οπως η λιον.Που θα επρεπε εκεινη να εχει διαβασει ολο το πς. |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||||
γιατι θα σε ρωτησουμε? ![]() ![]()
ναι, ενα tsi ας πουμε, να εχουν το κεφαλι τους ήσυχο ![]() |
galetas710 έγραψε: |
εσυ μη μιλας,εισαι μονιμως παρκαρισμενος ![]() ![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: | ||
καλα δεν ξαναμιλαω ![]() ![]() |
Driver ///M έγραψε: |
Μακάρι και το 208 να έχει εξίσου καλή πορεία, αλλά απ'ότι φαίνεται δεν θα την έχει και κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει και να την έχει, αφού σοβαρές διαφορές με το 207 δεν έχει σε τίποτα κι εκτός αυτού έχει και πολύ περίεργη εμφάνιση μέσα έξω, που σε κάποιους αρέσει πολύ αλλά οι περισσότεροι το βρίσκουν κακάσχημο, σε αντίθεση με το 207 που ακόμα και να μην άρεσε ιδιαίτερα σε κάποιον, άσχημο δεν το έλεγε. Εν τέλει, το 207 ήταν άξιος διάδοχος του 206. Το 208 πάλι δύσκολα θα τα καταφέρει. |
dimkeras έγραψε: |
Και το σταματαω εδω καθως ο καθενας εχει την αδιασειστη αποδειξη οτι το οχημα του ειναι το καλυτερο ολων. Οποτε ειμαστε ολοι ευτυχεις.
Τουλαχιστον τα ειπε ο Τακης οπως ακριβως ειναι. |
giannis27 έγραψε: |
από την άλλη υπάρχει κ ο Αλέξανδρος που πιστεύει ότι με μια εξάτμιση κ ένα πρόγραμμα μπορεί να πάρει +40 άλογα ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Δυστυχως ο χαμενος της υποθεσης ειναι ο δυσμοιρος και οχι εγω και συ και ο παρης και ο καθε παρης και ο καθε xyzc.Αυτοι ειναι που βριζουν το μοτερ και το πληρωνουν αδικα και οχι εμεις που δεν κοιμομαστε σκεπτομενοι ποτε θα ξημερωσει να ξαναβαλουμε μπρος τον thp. |
drdino έγραψε: | ||
Προσθήκη καινούριων μοτέρ (κι έρχονται κι άλλα, βλ. καινούριο 308) , άλλο πάτωμα (με ότι αυτό συνεπάγεται σε βάρος, ασφάλεια κλπ), άλλο εσωτερικό. Σωστά, δεν έχει σοβαρές διαφορές. ![]() Τα ίδια πάνω κάτω περί ασχήμιας λεγόντουσαν και για το 207 αλλά ξεχάστηκαν. |
recife_rallye έγραψε: |
Δυστυχως ο χαμενος της υποθεσης ειναι ο δυσμοιρος και οχι εγω και συ και ο παρης και ο καθε παρης και ο καθε xyzc.Αυτοι ειναι που βριζουν το μοτερ και το πληρωνουν αδικα και οχι εμεις που δεν κοιμομαστε σκεπτομενοι ποτε θα ξημερωσει να ξαναβαλουμε μπρος τον thp. |
ParisMcridis έγραψε: | ||
Αυτό ακριβως.αν το 207 υπήρχε μονο σαν rc η 1.6 ατμόσφαιρα τοτε ο thp θα ηταν απλα θεϊκός.αυτό το μοτέρ των 150-156 κατάστρεψε το όνομα απλά και μονο γιατι έδωσε την δυνατότητα και στην κουτση Μαρία να πάρει ενα αμάξι που δε μπορεί να υποστηρίξει. |
saikoe_39 έγραψε: |
Tωρα μεταξύ μας...για να βρεις 207 εργοστασιακό η βελτιωμενο που να δουλευει σωστα...ο κάτοχος πρεπει να έχει γινει εχπερτ στην συντήρηση και στην πρόληψη.
Εσυ γατάκι παρη...θυμάσαι πριν 2 χρονια που σου εκανα διάγνωση τηλεφωνικά..???Το οτι πλεον εχει μάθεις να συντηρείς και να προβλεπεις μλκιες και δεν εχεις κανενα θεμα...δεν σημαίνει οτι και το οχημα σου ειναι απροβληματιστο... Και τελος...ολα τα νεα οχηματα..tsi-pou-tsai thp klπ ολα εχουν θεματα... Θεματα που πολλες φορες...εως παντα ξεκινουν απο τις αντιπροσωπειες που κανουν γαργαρα τα ρεκαλς και τις τεχνικες οδηγιες τις εχουν για χαρτί στο βε-σε...(Το θεμα τεχνογνωσία αλλο αυτο) |
galetas710 έγραψε: | ||||
κανονικα επρεπε να βγαλουν μονο ενα rc...το δικο σου! ![]() ![]() ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Αλλο παλι και τουτο!
Τι εχουν τα χιτωνια?Μια χαρα ειναι για 400 και κατι ψηλα.Εχεις δει χιτωνιο να σπαει?Εγω οχι παντως.Παρ ολα αυτα υπαρχει και γι αυτο λυση που δεν χριζει αντικαταστασης τους. Στα προαναφερθεντα θα συμφωνησω στα της αντιπροσωπειας Οσο για το σχολιο που εκανε ο παρης,καποιος εδω μεσα,δεν θυμαμαι ποιος,ειχε πει οτι η ονομασια gt σε αυτο το αυτοκινητο ειναι εντελως ατοπη!Δεν εχει καμμια σχεση με gt αυτο το αμαξι.Γνωμη μου ειναι πως αυτος ο εξοπλισμος του gt θα επρεπε να εμπαινε στο atmoμοτερ οποιο απ τα 2 16αρια και ηταν αυτο.Για το ραλι θα το αφησω ασχολιαστο.Το κολπο ομως ηταν η χαμηλη τιμη που επαιρνες ολο αυτο το συνολο.Εκει την πατησαν οι κυριοι απλοι οδηγοι. |
recife_rallye έγραψε: |
Οσο για το σχολιο που εκανε ο παρης,καποιος εδω μεσα,δεν θυμαμαι ποιος,ειχε πει οτι η ονομασια gt σε αυτο το αυτοκινητο ειναι εντελως ατοπη!Δεν εχει καμμια σχεση με gt αυτο το αμαξι.Γνωμη μου ειναι πως αυτος ο εξοπλισμος του gt θα επρεπε να εμπαινε στο atmoμοτερ οποιο απ τα 2 16αρια και ηταν αυτο.Για το ραλι θα το αφησω ασχολιαστο.Το κολπο ομως ηταν η χαμηλη τιμη που επαιρνες ολο αυτο το συνολο.Εκει την πατησαν οι κυριοι απλοι οδηγοι. |
saikoe_39 έγραψε: |
Και τελος...ολα τα νεα οχηματα..tsi-pou-tsai thp klπ ολα εχουν θεματα...
Θεματα που πολλες φορες...εως παντα ξεκινουν απο τις αντιπροσωπειες που κανουν γαργαρα τα ρεκαλς και τις τεχνικες οδηγιες τις εχουν για χαρτί στο βε-σε...(Το θεμα τεχνογνωσία αλλο αυτο) |
drdino έγραψε: | ||
Μια χαρά αρμόζει ο εξοπλισμός στο "Gt". |
drdino έγραψε: |
Ποιά εταιρεία σχεδίασε τους Prince και ποιά τους διαφόρους tsi; |
nightmare έγραψε: |
πραγματικα δεν πιστευω οτι διαβαζω τετοια πραγματα.
ακου εκει φταιει ο ιδιοκτητης... συγγνωμη ρε παιδια αλλα απο ποτε πρεπει να γινεις μηχανικος για να εχεις ενα αυτοκινητο??? απο ποτε πρεπει να αφιερωνεις ολοκληρο τον προσωπικο σου χρονο για να μαθεις για το αυτοκινητο σου??? αυτα δλδ θεωρουνται φυσιολογικα πραγματα??? ενα απλο αμαξι παιρνεις,το οποιο το εχουν παρει κ γυναικες κ παππουδες. ολοι αυτοι δλδ ειναι υποχρεωμενοι να μαθουν πως να συντηρουν το αυτοκινητο τους?? συγγνωμη κιολας αλλα ο κατασκευαστης λεει οτι θα κανεις σερβις στα χ χλμ,που να ξερει ή να φανταστει ο αμοιρος ιδιοκτητης οτι ο κατασκευαστης λεει βλακειες?? κ γιατι να ξερει στην τελικη.ο ανθρωπος πηρε ενα αυτοκινητο για να κανει την δουλεια του κ οχι για να παρει δευτερο πτυχιο πανω στην μηχανολογια. αυτο με το χρονισμα γιατι το περναμε στο ψιλα??αχρονισμο μοτερ μπορει να σπασει,σωστα??ε,η κοπελια απο διπλα με το cc ειναι υποχρεωμενη να ξερει κ να καταλαβει οτι το αμαξι της ειναι αχρονιστο??ΟΧΙ δεν ειναι κ δεν πρεπει να ειναι!!! τα μπεκ που δεν καθαριζονται,οι πολλαπλασιαστες που χαλανε για πλακα,οι αντλιες υψηλης που ολοι σιγουρα θα αλλαξουμε αργα ή γρηγορα, θεωρουνται συνηθισμενα πραγματα??? σιγα το υπεροπλο ρε παιδια!! 207 αγορασαμε οχι formula 3 ουτε wrc για να ειμαστε υποχρεωμενοι να γνωριζουμε πως,ποτε και γιατι πρεπει να συντηρηθει το αυτοκινητο απλως κ μονο για να τσουλαει. |
salex έγραψε: |
Τώρα αν θέλεις το κρατάς μαμά με 150 ψωροίππους και εύχεσαι για το καλύτερο. Διαφορετικά του τραβάς ένα turbo kit που του διπλασιάζει την ισχύ και το απολαμβάνεις όσο περισσότερο μπορείς σε επίπεδα ισχύος που δε θα μπορούσες να αγοράσεις σε κανένα άλλο αυτοκίνητο. Ή έστω ένα πρόγραμμα και τα τζάρτζαλα που το συνοδεύουν. Τα αυτοκίνητα κάνουν απόσβεση στη χρήση τους μόνο με την χαρά που μας δίνουν όταν τα οδηγούμε. Όλα τα άλλα είναι στο μυαλό μας γιατί ο κουμπαράς αδειάζει όσο περνάει ο χρόνος. |
saikoe_39 έγραψε: |
Διαβασε καλα τι γραφω...οταν λεω ποτεντιαλ λεω πολλα αλογατα...δλδ 500+ ...τα 300 που εχουμε εμεις ειναι απλα παιδικα... Εαν εσυ νομιζεις οτι με οπεν ντεκ κορμο θα βγαλεις 400+ δλδ 2+ bar πιεση και οτι θα αντεξει για καιρο κανεις λαθος...!(και μιλαμε για πραγματικα 400 αλογα..οχι 400 και στην πραξη 330...) Λυσεις υπαρχουν πολλες..το θεμα ειναι οτι βαζεις ενα ακομα ρισκο στο κεφάλι σου.... |
recife_rallye έγραψε: | ||
Απο ποτε τα 300 αλογα ειναι παιδικα ρε Κωστα?Θα μας παρουν με τις πετρες ![]() Και πες μου 16αρι κινητηρα που να φτανει σε αυτη την ιπποδυναμη χωρις την αλλαγη πολλων περιφερειακων και με κλειστο το μοτερ.Για να ξερουμε τι λεμε δλδ.Ενας ιδιοκτητης που θελει να κανει γρηγορο αμαξι με πανω απο 500 αλογα και αξιοπιστα οπως λες,δεν θα παρει 16αρι,οτι κορμο και αν εχει. |
N207r έγραψε: |
Κ 20vt δεν ξαναβγαίνει ουτε τα tfsi είναι 20vt κ ναι μπορεί να είναι καλύτερα απο τα thp αλλά κ αυτά σπάνε ακόμη κ μαμά κ κανουν τα 2πλα λεφτά σε σχέση με τα δικά μας σαν καινούργια.. Φίλος μ σε leon cupra tfsi έχει αλλάξει 3 μοτέρ με k04 μαμα κ το 3ο μοτέρ του που του βγήκε καλό καίει φουλ λάδι όπως κ τα δικά μας. Και με άλα προβλήματα με πεταλούδες που σπάνε για πλάκα ( έχει αλλάξει 4 σε 1 χρόνο) με μαμα δισκο πλατό με σαζμαν κ όλα αυτά με μαμα τούρμπο κ με συντήρηση σχολαστική κ στο 1/3 απο οτι λέει το βιβλιαράκι.. |
saikoe_39 έγραψε: | ||||
φιλε...ειναι απλο...δεν ειναι VAG..δεν ειναι 20vt..!!!! Δεν ειμαι απληστος...απλα απαντησα σε αυτο που εγραφες πιο πισω..!.. Και τελος να πω..οτι το δικο μου...εκτος απο χρονισμα δεν μου εχει εμφανίσει τιποτα αλλο..!! |