PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 206 - Ήχοι απο περιοχή ιμάντα χρονισμού

Manos206 - Πεμ 05 Ιαν 2012, 18:38:19
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ήχοι απο περιοχή ιμάντα χρονισμού
Χρονια πολλα και καλη χρονια σε ολους..! Xθες επιτελους αλλαξα στο cc το σετ ιμαντα χρονισμου.. πριν το αλλαξω ειχα παρατηρησει οτι καποιες στιγμες, κυριως οταν του εδινα και καταλαβαινε (4000 σαλ +++), ακουγοταν ενας μεταλλικος θορυβος απο το χωρο της μηχανης και οπως μου φανηκε απο τη μερια του συνοδηγου. Μετα την αλλαγη χθες παρατηρησα σχεδον αμεσως οτι ο ιδιος θορυβος ακουγοταν αυτη τη φορα στις 2000 σαλ ή και λιγοτερες οταν παταγα τερμα γκαζι (εκει που ψιλοτρεμει το αμαξι..). Πριν την αλλαγη του ιμαντα δεν ειχε ξανακουστει σε αυτες τις στροφες. Μιλαω για ηχο σαν να εχεις ενα μεταλλικο πιατακι που τρεμει πανω σε πλακακι (δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω..). Προσπαθω να συσχετισω τη σχεση του ηχου με την αλλαγη του ιμαντα.. Να ειναι η βαση της μηχανης διπλα στον εγκεφαλο;; Η ο καταλυτης;;
Randy - Πεμ 05 Ιαν 2012, 19:15:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ήταν ο ιμάντας, λογικά θα χε σταματήσει όταν τον άλλαξες. Είναι παράλογο να συνεχίσει να κάνει θόρυβο. Εκτός αν άλλαξες μόνο τον ιμάντα και όχι το ρουλεμάν και τον τεντωτήρα και κάνει από κει το θόρυβο.

Ο ιμάντας πάντως ακόυγεται ακόμη και στο ρελαντί όπως περιστρέφεται, δε χρειάζεται να πατάς και γκάζι.

Να χει σφίξει πολύ αυτός που τοποθέτησε τον ιμάντα ή να τον έχει χρονίσει λάθος, είναι πιθανό.

Εμένα έκανε το θόρυβο που λες,αλλα ήταν ξεκαθαρο ότι ήθελε αλλαγή ο ιμάντας. Δεν το έκανε και μετά την αλλαγή.

Πήγαινε τσέκαρε το πάντως, μη το αφήνεις, δεν υπάρχει λόγος -χτύπα ξύλο-να φάς βαλβιδόσουπα για μια βλακεία αλλουνού.

Η βάση εγκεφάλου που είναι από κείνη την πλευρά ΔΕΝ κάνει θόρυβο. Να σκεφτείς εγώ όταν την άλλαξα, βγήκε σε δύο κομμάτια και τόσο καιρό ούτε που το χα καταλάβει.
Manos206 - Πεμ 05 Ιαν 2012, 19:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν λεω οτι ο θορυβος σχετιζεται απαραιτητα με τον ιμαντα. Ισως με κατι που λυθηκε για να μπει ο ιμαντας. Αλλαχτηκε ολο το σετ (ιμαντας-τεντωτηρας-ρουλεμαν). Ο ηχος μου φαινεται πολυ εντονος για να ακουγεται απο το εσωτερικο της μηχανης. Να πω και οτι στο ρελαντι δεν ακουγεται τιποτα οσο και να μαρσαρω. Ακουγεται πχ αν αλλαξω 1η 2α στις 2000 σαλ και πατησω μισο γκαζι και παραπανω οταν μπει η 2α για να επιταχυνει. Αν πατησω το γκαζι απαλα μετα την αλλαγη δεν ακουγεται τιποτα. Μονο οταν "κρεμαει"? το αμαξι.
Randy - Πεμ 05 Ιαν 2012, 19:27:51
Θέμα δημοσίευσης:
Τότε πιθανόν να μην είναι ο ιμάντας, ειδικά αν είναι τόσο έντονος ο θόρυβος.

Από δω ότι και να πούμε υπόθεση θα ναι. Τσέκαρε το κάπου που έχεις εμπιστοσύνη να σου πουν.
ydroxoos - Παρ 06 Ιαν 2012, 14:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτόν το θόρυβο τον κάνει πάντα ή μόνο όταν είναι κρύο και μέχρι να ζεσταθεί? Το σετ χρονισμού είναι γνήσιο? Έχω το ίδιο πρόβλημα εδώ και 5000 χλμ., το κάνει μέχρι να ζεσταθεί και δεν ξέρω τι είναι. Ακούγεται επίσης όταν παίζω με το γκάζι μέχρι τις 2000 σ.α.λ. (κρύο πάντα). Ο θόρυβος που μου κάνει είναι σαν κάτι μεταλλικό που σέρνεται.
Manos206 - Παρ 06 Ιαν 2012, 14:59:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εσενα λογικα ειναι το λουρι. Μου το εκανε κι εμενα πριν αλλαξω το σετ. (αυθεντικο σε αντιπροσωπεια)
Randy - Παρ 06 Ιαν 2012, 15:23:41
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
το κάνει μέχρι να ζεσταθεί και δεν ξέρω τι είναι


Υπάρχει περίπτωση να είναι και ο ιμάντας του aircondition.
Manos206 - Παρ 06 Ιαν 2012, 15:26:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο μεχρι να ζεσταθει μου το εκανε κι εμενα οταν παταγα ελαφρα το γκαζι οταν ηταν κρυο. Μετα την αλλαγη του σετ χρονισμου ομως δεν κανει απολυτως τιποτα Wink
ydroxoos - Παρ 06 Ιαν 2012, 22:38:15
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Παράθεση:
το κάνει μέχρι να ζεσταθεί και δεν ξέρω τι είναι


Υπάρχει περίπτωση να είναι και ο ιμάντας του aircondition.


Δοκιμαστικά, είχα βγάλει τον ιμάντα του air condition και συνέχιζε να το κάνει. Ότι αλλάχτηκε στο service ήταν γνήσιο. (ιμάντας χρονισμού, ρουλεμάν, αντλία νερού, τεντωτήρας, ιμάντας air condittion)
Randy - Σαβ 07 Ιαν 2012, 02:34:37
Θέμα δημοσίευσης:
ιμαντας δυναμο τοτε?
action_peugeot - Κυρ 15 Ιαν 2012, 21:04:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσως έχουν τεντώσει πιο πολύ τον ρεγουλατόρο και τερματίζει
Στο ρεγουλατόρο του χρονισμού έχει ένα σημάδι όπου και μέχρι εκεί πρέπει να τεντωθεί αλλιώς στο γκάζι κάνει μεταλλικά χτυπήματα
ydroxoos - Δευ 16 Ιαν 2012, 01:36:27
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Ίσως έχουν τεντώσει πιο πολύ τον ρεγουλατόρο και τερματίζει
Στο ρεγουλατόρο του χρονισμού έχει ένα σημάδι όπου και μέχρι εκεί πρέπει να τεντωθεί αλλιώς στο γκάζι κάνει μεταλλικά χτυπήματα


Εάν το πρόβλημα είναι από τον ρεγουλατόρο, ο θόρυβος θα ακούγονταν μόνο όταν το μοτέρ θα ήταν κρύο? Στο δικό μου τουλάχιστο, το κάνει μέχρι να σηκώσει θερμοκρασία.
RoadRunner122 - Δευ 16 Ιαν 2012, 19:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε, μπας και ακούτε τίποτα ωστήρια? Rolling eyes
Manos206 - Δευ 16 Ιαν 2012, 19:21:10
Θέμα δημοσίευσης:
Υστερα απο σκισιμο παρατηρησα οτι ο ηχος αυτος ακουγεται και πανω στη ροπη του αυτοκινητου και στις αλλες ταχυτητες εκτος 1ης 2ας... και δεν ειναι και ηπιος να πεις "δε γ@**εται".. ειναι πολυ εντονος.. τωρα μου ακουγεται σαν σωληνα που βαραει στη βαση της.. αλλα ακουγεται σιγουρα απο το χωρο της μηχανης...
ydroxoos - Τρι 17 Ιαν 2012, 01:34:18
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Ρε, μπας και ακούτε τίποτα ωστήρια? Rolling eyes


Ωστήρια γιατί? Αλλά ακόμα κι αν είναι ωστήρια γιατί να παρουσιαστεί ο θόρυβος αμέσως μετά το service? Άβυσσος η ψυχή του peugeot!!!
Manos206 - Τρι 17 Ιαν 2012, 03:09:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον θα πρεπει να αλλαξω το ονομα του θεματος γιατι απ' οτι βλεπω ο ηχος αυτος ειναι οτι ακουγα και πριν την αλλαγη του σετ χρονισμου απλα ελαχιστα ενισχυμενος..
Manos206 - Παρ 20 Ιαν 2012, 01:10:15
Θέμα δημοσίευσης:
Το προβλημα λυθηκε..!! Αν σας πω απο τι ηταν θα γελαμε για μερες...
plaketokofths - Παρ 20 Ιαν 2012, 01:22:54
Θέμα δημοσίευσης:
Το γέλιο μας δίνει ζωή. Very happy
RoadRunner122 - Παρ 20 Ιαν 2012, 02:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
Το προβλημα λυθηκε..!! Αν σας πω απο τι ηταν θα γελαμε για μερες...

Λέγεεεεε... το χουμε ανάγκη! Smile
Manos206 - Παρ 20 Ιαν 2012, 02:48:43
Θέμα δημοσίευσης:
Χαχαχα..! οκ λοιπον..! Σημερα βγαζω το καμαρι μου βολτα για ξεμπουκωματακι στην ιχθυοσκαλα.. Ο ηχος κλασσικα ακουγεται ξανα.. Επειδη ομως πηγαινε τσιτα το αμαξι τον ακουγα πιο συχνα και ειχα την ωρα να τον παρατηρησω καλυτερα..! Παρατηρω λοιπον οτι ακουγεται πολυ δυνατα και μου φανηκε σαν να ερχεται μεσα απο το ταμπλω..! Υστερα απο λιγη ωρα μου ερχεται η φλασια..! Idea Σταματαω επιτοπου και ανοιγω το ντουλαπακι μου το οποιο ειχε στη βαση του το χαρτι του κτεο και απο πανω τη βεντουζα του gps και το καλωδιο του ρευματος παρεα με ενα μπουκαλι κωλωνια..!!! Τα βαζω ολα αυτα στο καθισμα του συνοδηγου και αρχιζω το σκισιμο.. Δεν ακουστηκε το παραμικρο...!!! τα ξαναβαζω μεσα.. ξεκιναω.. Να ο ηχος..! Ανοιγω το ντουλαπακι και ξεκιναω και τι γινοταν... Χτυπιοταν το μπουκαλι η κωλωνια με τη βαση του gps.... (ελιωσα στο γελιο..) Η αλλαγη του ιμαντα αν και τελειως ασχετη ειχε και αυτη ενα μικρο ρολο.. Οταν πηγα το αμαξι στην αντιπροσωπεια εβγαλα το βιβλιο service που ηταν κατω απο ολα αυτα και απλα μετακινηθηκαν.. (μαλλον η βαση ακουμπουσε με την πλευρα της βεντουζας στο μπουκαλι) Τι να πω... Τρελα πραγματα..!!
plaketokofths - Σαβ 21 Ιαν 2012, 19:07:01
Θέμα δημοσίευσης:
Razz Razz Razz
peugeot3874 - Παρ 14 Δεκ 2012, 21:42:00
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους. Διαβάζοντας στο forum βρήκα το θέμα αυτό και έμεινα έκπληκτος. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Μετά την αλλαγή του σετ ιμάντα χρονισμού μαζί με την αντλία νερού (μάρκα gates) παρατήρησα αυτό το περίεργο θόρυβο στις 2000 στροφές κατά την κίνηση του αυτοκινήτου όταν είναι κρύο. Τι λέτε να είναι;
Randy - Τρι 18 Δεκ 2012, 16:09:40
Θέμα δημοσίευσης:
Κοίταξες στο ντουλαπάκι σου για μπουκάλι κολώνιας και βάση gps?
Manos206 - Τρι 18 Δεκ 2012, 16:19:54
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Κοίταξες στο ντουλαπάκι σου για μπουκάλι κολώνιας και βάση gps?


Κλαιωωωω!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
peugeot3874 - Τετ 19 Δεκ 2012, 10:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά άδειασα το ντουλαπάκι και ο θόρυβος παραμένει. Έβαλα και το air condition σε λειτουργία και ο θόρυβος είναι ξανά ίδιος. Το πήγα στη peugeot, το έβαλε στο διαγνωστικό, τίποτα. Κοίταξε τον ιμάντα χρονισμού ο μηχανικός και μου είπε ότι είναι όλα ok. Σφιγμένα όπως πρέπει. Το μόνο καινούργιο που παρατήρησα είναι ότι ο θόρυβος έχει ελάχιστα μειωθεί τώρα που η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι γύρω στους 10 βαθμούς το πρωί. Αντίθετα, όταν είχαμε παγωνιά τότε ο θόρυβος ήταν πιο έντονος. Σε κάθε περίπτωση, ο μηχανικός μου είπε ότι θέλει να το ακούσει, όταν είναι κρύα η μηχανή. Θα πάω και βλέπουμε.
sps - Τετ 19 Δεκ 2012, 11:31:01
Θέμα δημοσίευσης:
ιμαντα και τεντωτηρα δυναμο αλλαξες?
peugeot3874 - Τετ 19 Δεκ 2012, 11:47:43
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλαξα το σετ χρονισμού μαζί με αντλία νερού (gates) και ιμάντα δυναμού. Υπάρχει και τεντωτήρας ιμάντα δυναμού; Πρέπει να τον αλλάξω και αυτόν; Γκαγκαστάθης έχει;
sps - Τετ 19 Δεκ 2012, 13:05:58
Θέμα δημοσίευσης:
ναι πρεπει να το αλλαξεις και αυτο, με την ιδια λογικη που αλλαζεις τεντωτηρα εκκεντροφορων.

http://www.rpc.gr/product_search.jsp?action1=SEARCH&rpc_catId=002006&catId=45&extLang=
peugeot3874 - Σαβ 22 Δεκ 2012, 17:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους. Άλλαξα σήμερα λάδι έβαλα και το ειδικό υγρό στο λάδι της liqui moly. Ο μάστορας μου είπε ότι μπορεί να ακούγεται η βάση της μηχανής !!!!. Λέτε να συμβαίνει κάτι τέτοιο; Κοστολόγιο γύρω στα 70; Πολύ γρήγορα δεν έβγαλε κάτι τέτοιο το αμάξι; Περιμένω γνώμες!!!! Θα ακουγόταν μόνο με κρύα μηχανή; Θα το κοιτάξω αν διορθωθεί αυτές τις ημέρες και μετά βλέπω. Το σίγουρο είναι ότι η βάση της μηχανής βγήκε για να αλλαχτεί το σετ ιμάντα!!! Θα δείξει!!!
vasilisalessia - Σαβ 22 Δεκ 2012, 17:43:14
Θέμα δημοσίευσης:
αυτα ειλικρινα με εξαγριωνονε..προπο στο αμαξι σου..μπορει να ειναι το ενα μπορει το αλλο...μπορει..εντωμεταξυ στο ξυλωνουνε δε βρισκουνε η αλλαζουνε αλλα δε λυνουνε τιποτα και εσυ πληρωνεισ..θελω να δω ποιοι απο αυτους που το παιζουνε μηχανικοι αν τους πεις πρωτα λυσε το και αν το βρεις σε πληρωνω αλλιως οχι.να δω ποιοι θα πιασουνε το αμαξι μετα..ελεος πια..ας ανοιξουνε τυροπιταδικο μετα..οχι να τρωνε τα λεφτα του κοσμου.ελπιζω με ζεστη μηχανη να εβαλες αυτο το υγρο και να γυρισες για κανα μισαωρο και..η βαση θα κουνιοτανε παραπανω και η μηχανη.αν ειναι η δεξια η φουσκα δηλαδη κοιτα αν τη σφιξανε καλα..ειναι ευπαθεις αυτες οι βασεις αλλα θα επαιζε και η μηχανη..μην αλλαξεις τιποτα..αυτη κανει μια 50αρα συν τι θα σου παρει για δουλεια..αλλα αν ειναι βαση θα ετρεμε αρκετα παραπανω η μηχανη
peugeot3874 - Τετ 26 Δεκ 2012, 16:48:17
Θέμα δημοσίευσης:
Χρόνια πολλά σε όλους. Τελικά έβαλα και το πρόσθετο λαδιού και τα ίδια πάλι. Ο θόρυβος παραμένει!!! Με το αμάξι κρύο στις 2000 στροφές ακούγεται στη καμπίνα το μούγκρισμα της μηχανής πιο έντονα. Μόλις περάσει τις 2200 στροφές δεν ακούγεται το παραμικρό. Το καινούργιο που παρατήρησα είναι ότι στην κατηφόρα όταν δεν πατάω γκάζι και το αμάξι προχωράει στις 2000 στροφές δεν ακούγεται τίποτα. Μόλις ο δρόμος ισιώσει και πατάω το γκάζι το ξαναπαρατηρώ!!! Ίσως μπορέσω αύριο να πάω σε έναν άλλο μάστορα. Πάντως βάση μηχανής δεν αλλάζω!!!
Manos206 - Τετ 26 Δεκ 2012, 17:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
Χρονια πολλα σε ολους..! Πηγα τη δευτερα το cc για ενα γενικο service και πρωτου πω κατι στο φιλο μου μου λεει οτι οταν ειναι κρυο σου κανει σφυριγμα μεχρι να ζεσταθει οταν πατας γκαζι.. Του λεω ναι και μου δειχνει αμεσως το σινεμπλοκ του ρουλεμαν στροφαλου που εχει οντως ραγισματα.. Πες να στο κοιταξουν και αυτο.. συμφωνω απολυτα με vasilisalessia..
peugeot3874 - Κυρ 13 Ιαν 2013, 10:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά πήγα σε άλλο συνεργείο και μου είπε να το αφήσω εκεί να ανοίξει τον ιμάντα. Μου είπε ότι δεν ήταν ακριβώς στη θέση του ο ιμάντας. Το έφτιαξε (έτσι τουλάχιστον μου είπε) και το πήρα μόλις με 20 ευρώ!! Αυτές τις ημέρες το ξαναπαρακολουθώ. Βλέπω ότι ο θόρυβος έχει περιοριστεί. Ακούγεται μεν αλλά λιγότερο. Μου είπε βέβαια ο μάστορας ότι καλό είναι να αλλάξω και την τροχαλία του στροφάλου και ένα ρουλεμάν που βρίσκεται πάνω από αυτή κάποια στιγμή. Όλα αυτά πάνε σετ μου είπε. Η τροχαλία στροφάλου πάντως είναι αρκετά σκουριασμένη. Να αλλάξω την τσιμούχα μόνο; Μήπως ο θόρυβος προκαλείται από εκεί και όταν η μηχανή ζεσταίνεται παύει; Πάντως έριξα μια ματιά στις τιμές και θέλω κανά 100 για την τροχαλία. Περιμένω γνώμες. Αν μπορείς Manos206 πες μου για το σφύριγμα που σου έκανε. Μόνο στις 2000 στροφές όταν είναι κρύο; Πόσο σου στοίχισε η δουλειά; Πάντως σε ένα βίντεο αλλαγής σετ ιμάντα χρονισμού είδα ότι χρησιμοποιούν ειδικές λιπαντικές ουσίες στις βίδες, στα ρουλεμάν και στην τρόμπα νερού. Αυτά είναι σίγουρο ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν στη δική μου περίπτωση!! Τελικά ότι αλλάζεις στο αμάξι σου θέλει μεγάλη προσοχή!!! Τώρα σκέφτομαι μήπως έπρεπε να πάρω το γνήσιο σετ χρονισμού αντί aftermarket!!
peugeot3874 - Κυρ 13 Ιαν 2013, 10:09:13
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως ο θόρυβος στη περίπτωση μου μοιάζει με κροτάλισμα και όχι με σφύριγμα
vasilisalessia - Κυρ 13 Ιαν 2013, 11:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
δε μπορεις να βαλεις ενα βιντεο με ανοιχτη μηχανη και το θορυβο οταν ειναι κρυο?καλα εσυ οταν αλλαξεις ιμαντα αλλαξες τρομπα και τα παρελκομενα ναι?ολο το σετ που αλλαζουνε.οταν ειναι κρυο μηπως ειναι καμμια βαλβιδα που χτυπαει μεχρι να ζεσταθει?ξερεις αν εχουνε τιποτα επικαθισεις κανουνε θορυβο..
RoadRunner122 - Κυρ 13 Ιαν 2013, 14:09:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γιά ψάξε και το ενδεχόμενο να προέρχεται από εξάτμιση. Δηλαδή ξεκινάς από ασπίδα χταποδιού που μπορεί να παίζει και να συντονίζει, συνεχίζεις με ζουάν που κι αυτό εάν δεν είναι αρκετά σφιγμένο ή έχει "κουραστεί" βγάζει θόρυβο στο συντονισμό κοκ...
Manos206 - Κυρ 13 Ιαν 2013, 17:23:27
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot3874 έγραψε:
Τελικά πήγα σε άλλο συνεργείο και μου είπε να το αφήσω εκεί να ανοίξει τον ιμάντα. Μου είπε ότι δεν ήταν ακριβώς στη θέση του ο ιμάντας. Το έφτιαξε (έτσι τουλάχιστον μου είπε) και το πήρα μόλις με 20 ευρώ!! Αυτές τις ημέρες το ξαναπαρακολουθώ. Βλέπω ότι ο θόρυβος έχει περιοριστεί. Ακούγεται μεν αλλά λιγότερο. Μου είπε βέβαια ο μάστορας ότι καλό είναι να αλλάξω και την τροχαλία του στροφάλου και ένα ρουλεμάν που βρίσκεται πάνω από αυτή κάποια στιγμή. Όλα αυτά πάνε σετ μου είπε. Η τροχαλία στροφάλου πάντως είναι αρκετά σκουριασμένη. Να αλλάξω την τσιμούχα μόνο; Μήπως ο θόρυβος προκαλείται από εκεί και όταν η μηχανή ζεσταίνεται παύει; Πάντως έριξα μια ματιά στις τιμές και θέλω κανά 100 για την τροχαλία. Περιμένω γνώμες. Αν μπορείς Manos206 πες μου για το σφύριγμα που σου έκανε. Μόνο στις 2000 στροφές όταν είναι κρύο; Πόσο σου στοίχισε η δουλειά; Πάντως σε ένα βίντεο αλλαγής σετ ιμάντα χρονισμού είδα ότι χρησιμοποιούν ειδικές λιπαντικές ουσίες στις βίδες, στα ρουλεμάν και στην τρόμπα νερού. Αυτά είναι σίγουρο ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν στη δική μου περίπτωση!! Τελικά ότι αλλάζεις στο αμάξι σου θέλει μεγάλη προσοχή!!! Τώρα σκέφτομαι μήπως έπρεπε να πάρω το γνήσιο σετ χρονισμού αντί aftermarket!!


Εμενα φιλε Κωστα κανει τον ηχο στο πολυ κρυο οταν πρωτοπαιρνει μπροστα και επειτα μεχρι να ζεσταθει λιγο οταν πατησω λιγο γκαζι.. στο ρελαντι οταν ειναι κρυο δεν κανει ηχο. μονο οταν πατησω γκαζι.. Οταν ζεσταθει παυει καθε ηχος... Δεν το εφτιαξα διοτι δεν επαιζαν χρηματα αλλα δε νομιζω και να το φτιαξω αμεσα αφου δεν ειναι και κατι σημαντικο... Να δωσω 100 ευρω για 5 λεπτα θορυβου τους χειμωνες δεν μου κολλαει.. Razz Οσο για το θεμα γνησιο - aftermarket δεν εχει τοση σημασια.. οι περισσοτεροι βαζουν το aftermarket..
Manos206 - Κυρ 13 Ιαν 2013, 17:26:45
Θέμα δημοσίευσης:
Το topic μετονομαστηκε καθως ο παλιος τιτλος αναφεροταν σε προβλημα που μονο απο τον ιμαντα χρονισμου δεν ηταν.. Razz Cool
RoadRunner122 - Κυρ 13 Ιαν 2013, 20:53:21
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
Οσο για το θεμα γνησιο - aftermarket δεν εχει τοση σημασια.. οι περισσοτεροι βαζουν το aftermarket..

Σάμπως το γνήσιο έχει μέσα ρουλεμάν και ιμάντα μάρκας Peugeot???
SNR και Gates ή Hutchinson αντίστοιχα είναι συνήθως Wink
Manos206 - Δευ 14 Ιαν 2013, 00:20:50
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Σάμπως το γνήσιο έχει μέσα ρουλεμάν και ιμάντα μάρκας Peugeot???
SNR και Gates ή Hutchinson αντίστοιχα είναι συνήθως Wink


Αυτο να μου πεις... Cool
peugeot3874 - Πεμ 17 Ιαν 2013, 09:50:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεκινώ τη περιγραφή από την αρχή: Στα 100.000 χλμ αλλάζω σετ ιμάντα χρονισμού, χρησιμοποιώ ένα εσωτερικό καθαριστικό μηχανής της liqui moly και αλλάζω φίλτρο λαδιού και λάδια total 5w40 (όχι τα energy). Ο θόρυβος εμφανίζεται αμέσως μετά. Είναι σαν κροτάλισμα, έντονος όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι κάτω από τους 90. Εμφανίζεται όταν πατάς το γκάζι επιταχύνοντας και περνάς από τις 2000 στροφές με κάθε ταχύτητα. Κάνω 3000 χλμ και αλλάζω ξανά φίλτρο λαδιού και λάδια total 5w40 (όχι τα energy) καθώς επίσης προσθέτω ένα πρόσθετο λαδιού της liqui moly με ζεστή τη μηχανή. Ο θόρυβος παραμένει. Πηγαίνω σε ένα μάστορα της renault τον ακούει και μου λέει ότι ο ιμάντας δεν έχει μπει σωστά. Το αφήνω στο συνεργείο. Μου το ρυθμίζει σωστά και μου λέει άμα το ξανακάνει να του το ξαναπάω. Το κάνει δυστυχώς ξανά απλά λιγότερο έντονα. Του το ξαναπάω και μου λέει ότι ο ιμάντας είναι οκ. Πιθανότατα είναι από την εισαγωγή ο θόρυβος, γιατί ακούγεται μόλις πατάς το γκάζι και περνάς τις 2000 στροφές. Όταν κατεβαίνεις κατηφόρα και περνάς τις 2000 στροφές χωρίς να πατάς γκάζι δεν ακούγεται τίποτα!!. Λύνουμε τα φίλτρα αέρος και τα καθαρίζουμε. Όλα οκ. Τα ξαναβάζουμε πολύ προσεκτικά. Ο θόρυβος παραμένει!!! Μάλλον θα το παρατήσω το θέμα. Κουράστηκα!!! Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω τον ήχο να το ακούσετε. Το έχετε παρατηρήσει και άλλοι αυτόν τον ήχο; Με κλειστό το ραδιόφωνο πάντα!! Λέω να το αφήσω έτσι και βλέπω. Πάντως το σίγουρο είναι ότι αν βρω την αιτία θα την καταθέσω στο forum οπωσδήποτε. Λέτε να φταίει η πεταλούδα γκαζιού; Λέτε να φταίει το φίλτρο (cooperfiam); Πάντως μοιάζει ο ήχος σαν να έχω φίλτρο ελευθέρας!!! Το φίλτρο αέρος το είχα βάλει πριν την αλλαγή του ιμάντα και δεν έκανε το θόρυβο.
nido - Δευ 11 Φεβ 2013, 11:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικό μου πριν κανα χρόνο είχε αρχίσει ν' ακούγεται θόρυβος από την περιοχή του ιμάντα χρονισμού σε στροφές κοντά στο ρελαντί επειδή -όπως απεδείχθει- είχε πετσικάρει λίγο το πλαστικό του κάλυμα από θερμοκρασίες κλπ (ή δεν το είχαν σφίξει τρομερά προσεκτικά - who knows) κι όταν ζεσταινόταν το αμάξι ψιλο-τριβόταν επάνω του ο ιμάντας κι ακουγόταν λίγο περίεργα. Το αλλάξαμε και τέλος.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr