makis106 έγραψε: |
Καταρχήν το πήρες σακατεμένο, με βαμένους προφυλακτηρες σπασμενα παρμπριζ και λαβες στην πορτα, το αμαξι μπορει μεχρι και να πλακώθηκε απο κανα άλλο στη νταλίκα κατα τη μεταφορά! ξερεις ποσα τετοια γινονται? Εχω ακουσει διάφορα "ωραία". Εγω προσωπικά το αμάξι πριν το παραλάβω το έλεγξα σπιθαμη προς σπιθαμη, αλλα στη θέση σου ακόμα και μετα απο μερες να το διαπίστωνα, θα το γύριζα πίσω!
Τέσπα όλα αυτα δεν έχουν να κανουν με τα μηχανικα προβλήματα, αν και τα 50χλμ που βρήκες μέσα δεν νομιζω να τα έκανε κανεις σε "στρώσιμο mode" και αυτο ειναι πολυ κακο! Όσο και ύποπτο! Κατα τα άλλα νομίζω οτι εχεις αναφέρει καπου οτι το μοτερ σου εχει σε καποιο σημείο ημερομηνία παραγωγής 2007, νομίζω είπες κ όλο το αμάξι (διόρθωσε με αν κανω λάθος) και αυτο εξηγεί πολλα απ αυτα που παράθεσες. Το δικό μου, μοντ. αρχές 2008, με 50000 χμ πρώτη βλάβη έβγαλε πριν 1 μήνα, οπου αλλάχτηκε το σωληνακι λίπανσης τουρμπίνας, Θα το παω για προληπτικο χρόνισμα αυτο το μήνα, και η μόνη μου ανησυχία είναι κάποια λάδια στην εισαγωγή μετα την τουρμπίνα. Κατανάλωση λαδιού, λιγότερο απο μισό λιτρο στα 10000. Δεν το θεωρω προβληματικό, αν και επική η πατατα των κατασκευαστων στο θέμα του χρονίσματος. ![]() Το μόνο που με χαλάει είναι οτι μάλλον θα παω για επισκευή τουρμπίνας σε κάποια φάση. Κατα τα άλλα στο θέμα του δικού σου σου ξαναείπα οτι είσαι άτυχος, σε συνδιασμό με την χρονολογία παραγωγής του. Έβγαλε απο μόνο του όσα θα έβγαζαν 5 μαζί ![]() |
nOkpos έγραψε: |
ολοι νομιζω εως τωρα ξερουν οτι ειχα πολλα προβληματα στο αυτοκινητο μου καιρος να τα πω ενα ενα απο την αρχη.
λοιπον, το αυτοκινητο το παρελαβα (06/2009) και ειχε τα εξής προβληματα: ειχε 50 χλμ. ειχε αλατα σε ολο το αυτοκινητο στιγματα ασπρα και δεν καθαριζαν το διακοσμητικο τησ πορτας του οδηγου ειχε σπασμενη βαση (απο εξω η λοριδα) σπασμενα τζαμια στο εσωτερικο απο αλλαγη παρμπριζ που μου το ειπαν μετα βαμενο μπροστα προφυλακτήρα καμενα πιξελ στην οθονη του trip computer χαλασμενοι εσθυτηρες ελαστικον η κλειδαρια του πορτ μπαγκαζ χαλασε η μπαταρια σε 5 μηνες. με αυτα το πηρα το αυτοκινητο. παμε σε αυτα που εβγαλε μετα εγκεφαλος esp χαλασε το σφουγκαρι του καθησματος του οδηγου αλαχθηκε η φλατζα στο πλαστικο καπάκι τον βαλβιδων αλαχθηκε μετα απο καποια χιλ το καπάκι ολόκληρο γιατι παλι ειχε διαρροή αντλια νερου ταμπλο το συχρονιζε 1η 2ας καδενα και τεντοτηρας κρεμαργιερα η βαση του επιλογεα ταχυτητων (σε αυτο μπορει να φταίω και εγω) και τελος το μοτερ ολα αυτα μεσα σε 33500 χιλ. στο αυτοκινητο γινεται αλλαγη λαδιων καθε 7500 ! αυτα για να μην νομιζουν καποιοι οτι τσαμπα κραζω για το 207 ! |
nOkpos έγραψε: |
παιδες εγω εδω μεσα δεν ειχα ποτε προβλημα με κανεναν .
απλα λεω αυτα που ειχα στο αυτοκινητο. και ειναι λογικο νομιζω να εχω αυτην την γνωμη για το αυτοκινητο ! |
ironman02 έγραψε: |
Όταν λές "Τεντωτήρας καδένας χρονισμού (x3)" εννοείς ότι τον άλλαξες 3 φορές; Η πρώτη αλλαγή δεν έκανε? Ή μήπως τον άλλαζες κάθε φορά που έβγαινε νέο ανταλλακτικό; Έχω χάσει και τη μπάλα με το πόσα έχουν βγεί.. ![]() |
Vini έγραψε: | ||
Θυμάμαι το 2002 ήμουν και εγώ σε παρόμοια φάση με το 206 που είχα τότε. Μου είχε χαλάσει εντελώς η διάθεση και η ψυχολογία. Ωστόσο άμεσα τότε φρόντισα να το "διώξω" το 206 και πήγα και έκανα ανταλλαγή. Γιατί δεν κάνεις και εσύ το ίδιο; Σίγουρα αν πας σε εμπορίες μπορείς να κάνεις ανταλλαγή με κάποιο άλλο αυτοκίνητο καλομεταχειρισμένο ή και με κάποιο καινούριο. Είναι γεμάτη η αγορά με αυτοκίνητα πλέον. Αν σε χαλάει τόσο το 207 καλύτερα να το "διώξεις" γρήγορα. Είναι κρίμα να σου χαλάει τη διάθεση και την ψυχολογία. |
nOkpos έγραψε: |
εχω δανειο και δεν μπορω να κανω ανταλλαγη .... |
Gotcha έγραψε: |
απο ιουνιο 2009 εως σημερα, 53000 κμ εχουμε και λεμε
-Χρονισμα στα 50000κμ -2 αντλιες νερου (1 εντος εγγυησης) -1 καμμενη λαμπα πορειας -(ισιωμα ζαντες κανα 2 φορες) αυτα |
Vini έγραψε: | ||
Δεν μπορείς να κάνεις ανταλλαγή, αλλά μπορείς να το πουλήσεις; Το ίδιο πράγμα δεν είναι; ![]() Ψιλοπερίεργα μου φαίνονται αυτά. |
Lef205 έγραψε: |
Θεωρω πως αν ανοιξουμε αντιστοιχα τοπικ "προβληματα σε 206 106 307 " κλπ λιγο πολυ θα διαβασουμε διαφορα παλι. Οταν προσπαθουν οι εταιρειες να βγαλουν πολλα αλογα απο λιγα κυβικα ειδικα με χρηση τουρμπο κομπρεσσορα κλπ και φορτωνοντας το αυτοκινητο με ενα καρο ηλεκτρικα ειναι φυσικο να βγαζει προβληματα.
Στο θεμα 207 εκει που ειναι πολυ φαουλ η πεζω ειναι το ζητημα του χρονισμου, με μια ανακλιση θα μπορουσε να ειχε λυθει το θεμα. Επισης οσοι γραφετε καλο θα ηταν να γραφετε και τι χρηση κανετε στα αυτοκινητα, αν τα πιεζετε αν τα πηγαινετε ηρεμα κλπ. |
nOkpos έγραψε: | ||||
δεν ειναι περιεργα γιατι αν παρω λεφτα στο χερι θα παω να τα δωσω στην τραπεζα και να παρω την κυριοτητα. ενω με ανταλλαγη δεν θα εχω χρηματα . εκτως αν παει ο μαντρας που το βλεπω λιγο δυσκολο. |
mathanas έγραψε: |
Λοιπον το δικο μου ειναι 2/2009 42.000 km
1.) θορυβος απο την αναρτηση 0 κm --> Λυθηκε στην εγγυηση απο το κοκκινοπουλο στη Πατρα που ηταν ο μονος που ασχοληθηκε τοτε, γρασσαρισματα στα silent block της αντιστρεπτικης και στα top mount απο τοτε δεν ακουστηκε τπτ ... 2) Τριξιμο στο συμπλεκτη 28.000 ---> Αλλαχτηκε διχαλο συμπλεκτη και ρουλεμαν στην εγγυηση , γρασαριστηκαν εσκασε για 1000 και μετα παλι το ιδιο.. απο τοτε καθε 2-3 μηνες ξαπλωνω απο κατω ψεκαζω το τρομπακι με castrol racing lube που εχω για την αλυσιδα της μηχανης και σταματαει .... 3) Αλλαγη φλατζας καπακιου βαλβιδων 33.000 ----> Με κοστος δικο μου, μετα απο 1 μηνα παλι τα ιδια , 2η αλλαγη με εγγυηση ανταλλακτικου αυτη τη φορα δε τους τη χαρισα, 1 μηνα μετα παλι τα ιδια... οποτε βαρεθηκα και απλα το σκουπιζω... Απο την αρχη καιει το λαδακι του σταθερα οποτε ξερω σε καθε αλλαγη αγοραζω αλλο 1 Lt για να συμπληρωνω... Κατα τ αλλα δεν εχει αναψει ποτε λαμπακι, δεν εκει κανει ποτε κιχ το μοτερ δεν εχει κροταλισει, δεν εχει χασει χρονισμο, δουλευει αψογα μη το ματιασω.... :-p Παρολα αυτα το θεωρω εντελως αναξιοπιστο αυτοκινητο , δε θα το ξαναγοραζα ουτε θα ξαναγοραζα peugeot ποτε ξανα..... nkopos τωρα με το καινουργιο μοτερ κριμα να το δωσεις.....εφαγες ολο το πακετο γιατι να το χαρει αλλος.....[/img][/list] |
Lef205 έγραψε: |
Θεωρω πως αν ανοιξουμε αντιστοιχα τοπικ "προβληματα σε 206 106 307 " κλπ λιγο πολυ θα διαβασουμε διαφορα παλι. Οταν προσπαθουν οι εταιρειες να βγαλουν πολλα αλογα απο λιγα κυβικα ειδικα με χρηση τουρμπο κομπρεσσορα κλπ και φορτωνοντας το αυτοκινητο με ενα καρο ηλεκτρικα ειναι φυσικο να βγαζει προβληματα.
Στο θεμα 207 εκει που ειναι πολυ φαουλ η πεζω ειναι το ζητημα του χρονισμου, με μια ανακλιση θα μπορουσε να ειχε λυθει το θεμα. Επισης οσοι γραφετε καλο θα ηταν να γραφετε και τι χρηση κανετε στα αυτοκινητα, αν τα πιεζετε αν τα πηγαινετε ηρεμα κλπ. |
nOkpos έγραψε: | ||
φιλε μου στην 3η φορα ειναι αναγκασμενοι να σου το αλλάξουν ολοκληρο το καπακι εμενα σταματησε με αλλαγη καπακιου. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Νίκο, θα πάω άλλη μια φορά να τους πρήξω για τις βάσεις γιατί πραγματικά είναι ένα από τα θέματα που σπάει νεύρα. Χαλάει όλη τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. |
kostas207rc έγραψε: |
Αυτός ο γ**ωσυμπλέκτης είναι πολύ σαπστικός υπάρχει λυση να σταματήσει μία και καλή? |
mathanas έγραψε: | ||
Αυτος ειναι ο λογος που δε θα αγοραζα ΠΟΤΕ ξανα...... η συμπεριφορα τους μετα τη πωληση, γιατι δεν αλλαζουν τη βαση στην εγγυηση? φταις φανταζομαι εσυ και πως οδηγεις η την κανανε και αυτη αναλωσιμη.... ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Αυτός ο γ**ωσυμπλέκτης είναι πολύ σαπστικός υπάρχει λυση να σταματήσει μία και καλή? |
makis106 έγραψε: |
Τι γινεται με τις μπαταρίες ρε παιδιά, απο τα JUMBO σας βάζουν? ![]() ![]() |
dimkeras έγραψε: | ||
Ο Θανάσης είναι άλλη περίπτωση ρε! Το παρκάρει για 6-8-10 μήνες, το κλειδώνει και πετάει το κλειδί στη θάλασσα! ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Καταρχήν έχει να κάνει με τον οδηγό και το εκάστοτε οδηγικό στυλ, γενικά όμως έχω παρατηρήσει ότι σε άλλα 207 αντέχει ακόμα και B.T. ενώ σε άλλα στα 50.000+- km κλατάρει.
Π.χ Στου φίλου Γρηγόρη (207 GT B.T.) βγήκε από το αμάξι με 120.000km σε καλή κατάσταση. Στου Γιώργου (207 rallye 1st stage) στα 50.000km στάλθηκε αδιάβαστος. Πέρα από τα παραδείγματα που ανέφερα, έχω ακούσει κατά καιρούς και άλλα παιδιά να μου λένε αντίστοιχη εμπειρία τους. Ίσως έχει να κάνει με την εφαρμογή του, όπως έχει τύχει που σε κάποια 207 χαλάει το ρουλεμάν πολύ γρήγορα με αντίστοιχα πιθανή καταστροφή του συμπλέκτη. Επίσης κάτι που έχω ακούσει, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει 100%, είναι ότι κάποια αμάξια φοράνε συμπλέκτη Luk ενώ κάποια άλλα Valeo. |
dimkeras έγραψε: |
Για τους συμπλέκτες όπως το άκουσες είναι. Έχουν περάσει και οι δύο από "τα χέρια" μου, με τη διαφορά ότι ο Luk, ακόμη και μετά από 140.000km είναι ήπιος και αθόρυβος, ενώ και οι 3 Valeo που άλλαξα τρέμουν στο ξεκίνημα σαν να ρετάρουν... Έψαχνα μήπως έβρισκα και Sachs αλλά δεν είχα βρει εκ της Peugeot. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Άρα έτσι πιθανόν να εξηγείται εν μέρη η διαφορά αντοχής σε κάποια αμάξια αλλά και η απουσία θορύβων. Εμένα πχ τρέμει και χτυπάει σε μεγάλο βαθμό. Του Γρηγόρη που ήταν Luk δεν χτύπαγε ποτέ και η αξιοπιστία του ήταν απαράμιλλη. Λογικά μου έτυχε Valeo. ![]() |
dimkeras έγραψε: | ||
Πρόλαβες κι άλλαξες δισκοπλατώ βρε κοντρόμουτρο; ![]() Πάντως, αν το άλλαξες σε αντιπροσωπία, να ξέρεις ότι το πιθανότερο σενάριο είναι να σου έβαλαν κωδικό ανταλλακτικού για 150άρι μοτέρ, ο οποίος έχει καταργηθεί σιωπηρά από την Peugeot για προβλήματα σύμπλεξης και αστάθεια στο ξεκίνημα. Επίσημα δεν υπάρχει κάτι αλλά, αν πέσεις σε περίπτωση που δείξεις ότι ξέρεις και θέλουν να σε εξυπηρετήσουν (ξέρω, φονικός συνδυασμός! ![]() |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: |
Η αντικατάσταση ανταλλακτικού γνωρίζεις πότε έγινε (σε μοντέλα ποιάς χρονολογίας); |
Gotcha έγραψε: |
Εγω παντως την 3η αντλια νερου που εχω, δεν την ξαναλλαζω. Εδω και 2-3 μηνες στο σβησημο μου εκανε το κλασικο νιαουρισμα. Τις τελευταιες 2 βδομαδες σταματησε μονο του και μου το κανει 1 στα 10 σβησηματα και αν |
dimkeras έγραψε: |
Σάκη, δε ξέρω αν με κατάλαβες. Οπότε πάμε από την αρχή.
Τα 150άρια και τα 175άρια είχαν εξ' αρχής διαφορετικό κωδικό ανταλλακτικού. Η διαφορά των 175αριών ήταν (ως επί το πλείστον) τα σκληρότερα ελατήρια κραδασμών. Από ένα σημείο και μετά, πολλά αμπραγιάζ 150αριών παρουσίασαν προβλήματα αστάθειας κατά τη σύμπλεξη. Τα 175άρια το παρουσίασαν ελάχιστα. Μέχρι πριν λίγο καιρό, μπορούσες ακόμη και εγγύηση να περάσεις ένα τέτοιο "προβληματικό" σετ και να γίνει δωρεάν αντικατάσταση με καινούριο. Όμως αν η αντικατάσταση γινόταν με σετάκι για 150άρι και παρουσίαζε πρόβλημα, ήταν σχεδόν αδύνατο να σου το ξαναπεράσουν εγγύηση οπότε έτρωγες το αγγούρι και το πλήρωνες κανονικά (έτσι την πάτησα εγώ και μάλιστα 2 φορές...). Αν ήξερες ή τύχαινε να ζητήσεις ή έπεφτες στην περίπτωση και σου βάζαν του 175αριού, το πιθανότερο ήταν να ξεγνοιάσεις μια και καλή. Η επίσημη (ο Θεός να την κάνει...) αντιπροσωπία έχει καταργήσει τον κωδικό των 150αριών, που αποδεδειγμένα παρουσίαζε προβλήματα (ακόμη και στα εκτός Peugeot ανταλακτικά), με τον κωδικό των 175αριών, που σαν ανταλλακτικό είναι λίγο πιο ενισχυμένο. Αλλά παράλληλα έκοψε τις αντικαταστάσεις μέσω εγγύησης... Βέβαια, μέχρι να τα μάθουμε αυτά, είχαμε ήδη φάει στη μάπα 3 αμπραγιάζ και τα 2 τα πληρώσαμε κιόλας και χωρίς αποτέλεσμα... ![]() |
N207r έγραψε: |
Το δικό μ περιεργος ακόμη δεν έχει θέμα η αντλία νερού.. μια φορά το καλοκαίρι μου έκανε μετά από ταξίδι/ σκισημο το γνωστό κελαιδημα στο ρελαντί κ από τότε πότε ξανά.. κ εχω κ 49.000κμχ.
Άλλο πρόβλημα που εχω ειναι με την w/g που τρίζει αλλά όχι πάντα. Πέρνει τπτ αυτό? |
N207r έγραψε: |
και προφανος αυτο που σου εκανε ηταν να σκορτσαρει οταν ξεκιναγες?? |
recife_rallye έγραψε: |
Τι κανει δλδ το κλαπετο της w/g?
Κολλαει? ![]() Μην πειραζεται την w/g γιατι θα τρελαθειται στα λαμπακια.Αν την κουνησετε θελει καλιμπραρισμα απο την αρχη μεσω προγραμματος,κατι που ειναι αγκαρια μεγιστη για τον εκαστοτε προγραμματιστη.τυφλα να χουν οι σκαπανείς του στρατού ![]() |
recife_rallye έγραψε: |
Δημοσθενη απο που εισαι? |
dimkeras έγραψε: | ||||
Τρίζει στο άφημα του γκαζιού, όταν χαλαρώνει ο βραχίονας.
Λευκάδα, μη δίνεις σημασία στο Basse Terre της υπογραφής! Διακαής πόθος! ![]() |
recife_rallye έγραψε: | ||
Λευκάδα, μη δίνεις σημασία στο Basse Terre της υπογραφής! Διακαής πόθος! ![]() |
driver7 έγραψε: |
Για δευτερη φορά σε ένα χρόνο, κόλλησε το αριστερό φως στροφής αναμμένο. Μόνο αν βγάλω τον πόλο της μπαταρίας σβήνει. Ακόμα και χωρίς ασφάλεια, αναμμένο είναι!! Την πρώτη φορά περάσαμε στην εγγύηση την ασφαλειοθήκη και έφτιαξε. Τώρα θα δείξει τι είναι...εγγύηση πάντως δεν υπάρχει ούτε σαν ανταλλακτικό και ας είναι λιγότερο από χρόνο η αλλαγή... |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Είσαι πολύ τυχερός, έχει τρελές στροφοδιαδρομές!
Πήγα Σεπτέμβριο για διακοπές, απλά τέλεια. Απο που να ξεκινήσω.. |
dimkeras έγραψε: | ||
Είχα δει το Λεμανάκι σου και το είχα γράψει στο "ποιος μάγκας ήταν" αλλά όχι τον Σεπτέμβρη! Δες εδώ : http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=486962#486962 |
dimkeras έγραψε: | ||
Είχα δει το Λεμανάκι σου και το είχα γράψει στο "ποιος μάγκας ήταν" αλλά όχι τον Σεπτέμβρη! Δες εδώ : http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=486962#486962 |
N207r έγραψε: |
+/- 2 από το 0?? Αν περάσεις το +7 μετά έχεις θεμα. Από τα 25.000 στα 35.000 πολλά αλλάζουν.. εμένα στο +11 έκανε το πρώτο κόψιμο με 5η. Παντος από καταλύτη δεν ειναι. |
Pipis έγραψε: |
Ξέχασα να πώ ότι έχω και κάπως ανεβασμένη θερμοκρασία εισαγωγής.Μπορεί να είναι απο την φιλτροχοάνη αυτό? |
Pipis έγραψε: |
Ναί σε σχέση με το φιλτροκουτί δεν έχει διαφορά? |
Pipis έγραψε: |
Ερώτηση έκανα και την φιλτροχοάνη την έχω πάνω στην τουρμπίνα |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: |
Και 1 λίτρο λάδι ανά 10000 αυτά τα λίγα. |
Pipis έγραψε: |
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Θέλω να ρωτήσω,όταν το αμάξι είναι κρύο και πάω να βάλω μπροστά αργεί να πάρει. Μπορεί να κάνει και 5δευτ. Αμα σβήσω την ιδια ώρα το μοτέρ και βάλω πάλι μπροστά θα πάρει αμέσως. Εκτός οτι μπορεί να είναι λόγω προγράμματος που και πρίν φόραγα απο τον ίδιο προγραμματιστή αλλά αυτο ξεκίνησε να το κάνει μετά απο αναπρογραμματισμό που έκανα λόγω αλλαγής τουρμπίνας με μεγαλύτερη,τι άλλο μπορεί να παίζει???? |
Mike307 έγραψε: |
Καλησπέρα θα προτείνατε αγορά μεταχειρισμένου rallye 150 με 150000 χλμ η όχι. Απλά μου κάνει εντύπωση που τα δίνουν τόσο φτηνά (αλήθεια πόσο έκανε καινούριο) |
Mike307 έγραψε: |
Κανένας τετραχρονος τετρακυλινδρος turbo δεν πρόκειται να είναι αξιόπιστος γιατί από κατασκευής το turbo δεν δέχεται σύγχρονους παλμούς ..... κινητήρες για turbo είναι τρικυλινδροι εξακυλινδροι και δωδεκακυλινδροι (v12) |