PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 - Rallye βλάβη μυστήριο...

makis106 - Τρι 03 Ιαν 2012, 15:48:19
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Rallye βλάβη μυστήριο...
Πρόκειται για rallye φίλου, ο οποίος αντιμετωπίζει προβλήματα εδώ και πολύ καιρό και παραμένουν άλυτα εως τώρα, με αποτέλεσμα να είναι χωρίς αμαξι πάνω απο μήνα και λύση να μην εχει βρεθεί.
Το αμάξι είναι μοντ.2007 με 50000χμ περίπου.
Σε κανονική πορεία, πάνω απ τις 3000 περίπου στροφές, ξεκινάει τα απότομα κοψίματα, πετάει τα antipollution fault και μετά μένει εντελώς, ενω για αρκετη ώρα αρνείται να παρει μπρος. ειτε δε γυρίζει καν τη μίζα! είτε οταν τη γυρίσει δεν παίρνει μπρος. Μετα απο ώρα ίσως πάρει αφου έχει μπει σε safe mode, διαφορετικα ρυμουλκείται (έχει ρυμουλκηθεί εως τώρα 3-4 φορές).
Στην αντιπροσωπέια μεχρι τώρα έχουν αλλαχθεί: αισθητηρας στροφάλου, αντλία υψηλής, εγκέφαλος (δοκιμαστικά), χρόνισμα, μπαταρία, μπουζι, πολλαπλασιαστες, ισως κ καποια άλλα τα οποια δεν θυμαμαι τωρα.
Να σημειώσω οτι τα πράγματα αλλάχτηκαν απλα για να αποκλείονται περιπτώσεις, ενω το κόστος το επιβαρύνεται ο φίλος. Confused
Το αμάξι έχει παραληφθεί 3 φορές απο την αντιπροσωπεία μετα απο δοκιμές κάποιων ημερών και συνήθως στις επόμενες ξαναμένει.
Η τοπική αντιπροσωπεία αδυνατει μεχρι στιγμής να εντοπίσει τη βλάβη και πλέον το αμάξι συζητείται να μεταφερθεί στη Lion.
Ο φόβος είναι μηπως αλλάξουν και εκει κάποια πράγματα χωρις να είναι σίγουροι, να δουλέψει το αμάξι για κανα δυο μέρες και μετά παλι τα ίδια, ενώ το παιδί θα έχει ξαναπληρώσει ανταλλακτικά, εργασία, μεταφορικά κλπ...
οπότε λέω αν έχει καποιος καμια ιδέα ή έχει ακούσει ή αντιμετωπίσει κατι παρόμοιο, μήπως βοηθήσουμε την κατάσταση.
android - Τρι 03 Ιαν 2012, 16:10:24
Θέμα δημοσίευσης:
απο κωδικους σφαλματων τι βγαζει?εχετε καταλαβει οτι αυτο το πραγμα ειναι σαν να ψαχνετε φαντασματα ε?
μαμα ειναι το αμαξι?
makis106 - Τρι 03 Ιαν 2012, 16:24:46
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο εγω δεν εχω ασχοληθεί μεχρι στιγμής, γι αυτο κ δεν γνωρίζω κωδικούς σφαλμάτων κλπ. Το αμάξι ειναι μαμα εντελώς. Οι μηχανικοί απ οτι ξέρω μιλάνε κ με lion και παίρνουν οδηγίες βασει κωδικών και συμπτωματων, αλλα οπως λες και εσυ απο τους κωδικους και μόνο δεν βγάζεις ασφαλή συμπερασματα, μονο τυχαία μπορεις να πέσεις επανω στη βλάβη, αλλάζοντας πράγματα, μιας και εμπειρία δεν υπαρχει ακομη για τα μοτερ... οποτε ναι, φαντασματα!
Πάντως μου κανει εντύπωση οτι οταν μένει δεν δίνει εντολή ουτε στη μίζα, κανει απ οτι μου ειπε κατι τσακ τσακ, σαν να μενει απο μπαταρια, δεν ξερω αν εχει να κανει με εντολες εγκεφάλου...
giannis27 - Τρι 03 Ιαν 2012, 18:10:12
Θέμα δημοσίευσης:
μήπως έχει βουλώσει τελείως το φίλτρο τις αντλίας στο ρεζερβουάρ με αποτέλεσμα να μην μπορεί να τροφοδοτήσει σωστά την αντλία υψηλής ?
Gr13 - Τρι 03 Ιαν 2012, 18:43:16
Θέμα δημοσίευσης:
Πες τον φίλο σου να οπλιστεί με πολύ υπομονή ,τα είχα τραβήξει και εγώ πριν 2 χρονια που δεν μου κράταγε πίεση η μου ανέβαζε τέρμα ,έμπαινε σε safe mode και δεν πήγαινε μια πέρα.Στις αντιπροσωπείες μου είχαν πει ότι μπορείς να φανταστείς,από το φταίει το πρόγραμμα ,η βενζίνη,οι πολλαπλασιαστές ,το κουτί με τις ασφάλειες,η "σκαστρα", η τουρμπίνα κλπ,αφού είχα βαρεθεί να πηγαίνω από εκεί,είχα φτάσει σε σημείο να θέλω να το πουλήσω, βεβαια δεν άλλαξα τίποτα από όλα αυτά,ευτυχώς μέσο γνωστού με έστειλε σε ένα μάστορα στην Αθηνα,το άφησα 10 μέρες όταν έλειπα διακοπές και βρήκε τι έφταιγε και από τότε δεν έχει ξαναβγάλει τίποτα το αμάξι.Αν είχα ακολουθήσει τις αντιπροσωπείες δεν ξέρω τι θα είχα αλλάξει και τι θα είχα δώσει,το πιθανότερο να είχα αλλάξει αμάξι.Α τελικά το πρόβλημα ήταν στην βαλβίδα διαχείρισης πίεσης τουρμπίνας και στα σωληνάκια της.
makis106 - Τετ 04 Ιαν 2012, 00:22:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ πιθανόν να βρέθηκε το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία.
Ανακάλυψαν κομμάτι στην καλωδίωση που απ οτι φαίνεται μόλις το κουνούσαν το αμάξι έσβηνε, οπότε αντικαταστάθηκε και το αμάξι φαίνεται να δουλεύει σωστά. Βέβαια αυτο θα φανεί τις επόμενες ημερες, αλλα και ο μηχανικός είναι πολυ αισιόδοξος.
Αν οχι, εδώ θα τα ξαναπούμε, ελπίζω πως οχι πάντως γιατι ο ιδιοκτήτης είναι απελπισμένος!
Thumb right
NoDsl - Τετ 04 Ιαν 2012, 03:14:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πιο κομμάτι καλωδίωσης είναι αυτό; Του είπαν απο τι μπορεί να προκλήθηκε;
makis106 - Τετ 04 Ιαν 2012, 11:23:33
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω πιο ακριβώς κομμάτι είναι, παντως τμήμα απο την πλεξουδα που παει απο το σασι στον κινητηρα.
Τωρα απο τι προκληθηκε, δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να δωσει σαφη απάντηση απο τι κοβεται ενα καλώδιο στην πλεξούδα, πιθανων απο την κίνηση του κινητηρα στο μηχανοστασιο, οποτε περισσότερο αστοχία υλικου το λες.
Gr13 - Τετ 04 Ιαν 2012, 11:49:38
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Δεν ξέρω πιο ακριβώς κομμάτι είναι, παντως τμήμα απο την πλεξουδα που παει απο το σασι στον κινητηρα.
Τωρα απο τι προκληθηκε, δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να δωσει σαφη απάντηση απο τι κοβεται ενα καλώδιο στην πλεξούδα, πιθανων απο την κίνηση του κινητηρα στο μηχανοστασιο, οποτε περισσότερο αστοχία υλικου το λες.


Τώρα που το ανέφερες λογικά εκεί είναι το πρόβλημα ,γιατί θυμήθηκα ότι είχα παρόμοια προβλήματα αρκετά χρονια πριν όταν είχα το vts και έκανε τα ίδια μια δούλευε κανονικά ,μια έσβηνε ,μου έκαιγε τα μπουζί κλπ,και τελικά ήταν καλώδιο της πλεξούδας που που είχε το πρόβλημα και ανάλογα μια έκανε επαφή και μια όχι .Οποτε εύχομαι να είναι εκεί το πρόβλημα και να λύθηκε τελικά.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr