PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 106 1.3 rallye με μοτερ 1.6 8v

ParisMcridis - Τετ 28 Δεκ 2011, 17:02:14
Θέμα δημοσίευσης: 106 1.3 rallye με μοτερ 1.6 8v
Μιας και εχω 207 και δε ξερω τιποτα απο 106 και χρειαζομαι μια απαντηση γρηγορα απο καποιον που ξερει ανοιξα αυτο το θεμα.αν υπαρχει κατι παρομοιο που μπορω να βγαλω ακρη ας το ποσταρει καποιος και ας σβηστει.
Λοιπον.Εχουμε ενα 106 13αρι με πλεξουδα απο 13αρι και εισαγωγη μεταλικη απο 13αρι αλλα με μοτερ 1.6 8v και εγκεφαλο απο 1.6 με προγραμμα.Λοιπον το αμαξι αν δε ζεσταθει πολυ καλα κατω απο τις 3 κομπιαζει μπερδευει.Μετα ολα καλα αλλα αν πχ το πας ταπα για ωρα και σταματησεις στο φαναρι παλι τα ιδια.Υπαρχει περιπτωση να τα κανει αυτα λογω καλωδιωσης η ειναι απο κατι αλλο?
z@ck! - Τετ 28 Δεκ 2011, 17:53:44
Θέμα δημοσίευσης:
συνηθως εμεις τα γραφουμε εδω αλλα μαλλον εσυ σωστα τα γραφεις σε αυτο το τοπικ.

τα εχω περασει και τα περναω....
και τα "βυθισματα" του γκαζιου κ.τ.λ.
Να σου πω οτι δεν ειχα τετοια προβληματα με την πλαστικη εισαγωγη, ενω απο τοτε που εβαλα την μεταλικη τα απεκτησα.. Confused

1. μοτερακι ρελαντι.... !!!!ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!!
2. αισθητηρας θεμοκρασιας μοτερ εγκεφαλου
3. σωληνακια υποπιεσης (μαπ-ρυθμιστη πιεσης-φρενων)
4. ρυθμιστης πιεσης βενζινης


μεσα στο καλοκαιρι μου ξαναχαλασε το μοτερακι του ρελαντι ( 2 μεσα σε ενα χρονο Evil) . εκλεισα λοιπον τελειως το μοτερακικαι εφτιαξα ρελαντι απο την πεταλουδα (απο την ασφαλεια της ντιζας του γκαζιου) ... εκτοτε σταματησαν ολα τα προβληματα...
Το γελιο το μεγαλο ειναι οτι τωρα οταν ειναι κρυο και δινει παραπανω μιγματα (παντα με 2,5 bar ρυθμιστη πιεσης) το αμαξι παει κατα 40-50% καλυτερα αποτι πριν.... Shocked Rolling eyes
φυσικα αποφευγω (και καλα...) να το πλακωνω τοτε γιατι ειναι κρυο.... απλα στο νησι ειναι ολα τοσο κοντα (και φυσικα παω παντα ταπα) που δεν προλαβαινει να κουνησει η θερμοκρασια.. Embarassed
Lef205 - Τετ 28 Δεκ 2011, 18:56:00
Θέμα δημοσίευσης:
Zαχαρια μηπως θελει προγραμμα?
z@ck! - Τετ 28 Δεκ 2011, 19:12:57
Θέμα δημοσίευσης:
το δικο μου η του παιδιου?
γιατι του παιδιου εχει.....το δικο μου θελει στανταρ.... Embarassed
Lef205 - Τετ 28 Δεκ 2011, 19:37:27
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
το δικο μου η του παιδιου?
γιατι του παιδιου εχει.....το δικο μου θελει στανταρ.... Embarassed

για το δικο σου λεω
z@ck! - Τετ 28 Δεκ 2011, 19:55:29
Θέμα δημοσίευσης:
φουλ εξατμηση (μονο καταλυτης μαμα)+εισαγωγη+φιλτρακι..... Confused
στανταρ θελω αλλα περιμενω εκκεντρο και καταλυτη... και με τον 3barο δεν δουλευει καλα... μπουκωνει... Crying or Very sad
ParisMcridis - Τετ 28 Δεκ 2011, 19:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
αν αλλαξουμε καλοδιωση και βαλουμε το μαπ απο το 16αρι λετε να σταματησει τα κουλα?Και χρειαζεται αλλαγη η καλωδιωση η μπορουμε να κανουμε και αλλιως την αλλαγη του μαπ?
z@ck! - Τετ 28 Δεκ 2011, 20:07:40
Θέμα δημοσίευσης:
ο μαπ ειναι ολοιδιος και στα δυο... καλωδιωση δεν χρειαζεται να αλλαξεις φιλαρακι
και το μοτερακι του ρελαντι ειναι ιδιο, και ο Λ (εχει κατα 10cm πιο μακρυ καλωδιο) και ολοι οι σενσορες σχεδον ειναι ιδιοι.
Τα εχω επαληθευσει και θεωριτικα, και πρακτικα!!

Τσεκαρε αυτα που σου ειπα....
και βαλε το πανω σε διαγνωστικο να δεις αν σου λεει κανα κουλο. λαμπακι μην μεριμενεις να αναψει... μονο αν καει ο εγκεφαλος αναβει. Ολα τα αλλα του τα εχω κανει αλλα και παλι δεν αναβε λαμπακι!! Twisted evil

αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να δεις και κοντα στα βυσματα, αν τα καλωδια ειναι καλα και οχι με σπασμενη μονωση.
Να ξερεις οτι ακριβως το ιδιο σεταπ εχω εγω και το εχω φτιαξει μονος μου μετα απο πολυ μελετη και παρααααα πολλαααααα προβληματα! Evil
ParisMcridis - Τετ 28 Δεκ 2011, 20:31:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω παρα πολυ...αυριο λοιπον θα τα δω ολα αυτα.
Pughell - Τετ 28 Δεκ 2011, 21:54:43
Θέμα δημοσίευσης:
Δες τι μπουζι φοραει και επισης πολυ μεγαλη πιθανοτητα το προγραμμα να ειναι για τον φρουτσο...

Απο ηλεκτρικα παντως δεν ειναι,ειτε 1300,ειτε 1600,ιδια ειναι και στις δυο περιπτωσεις οποτε μην σπας τζαμπα το κεφαλι σου...
GEMI - Τετ 28 Δεκ 2011, 22:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 90 C εκεί αρχίζουν τα παλαβά.
Το μίγμα στο ρελαντί από 14,7:1 πάει στο 17-18:1, κ διορθώνει μόνο με βαθύ πάτημα γκαζιού ή σβήσιμο κ επανεκκίνηση του κινητήρα αλλά πάλι για λίγα μέτρα μέχρι να ξαναδιαβάσει ο εγκέφαλος τον αισθητήρα ψυχρής..

Λέω εγώ τώρα, αν παρεμβάλουμε μία πρόσθετη αντιστασούλα ώστε να ξεγελάμε τον εγγέφαλο για να μη λαμβάνει σήμα ποτέ πάνω από 80 Βαθμούς C, τα μίγματα δε θα σταθεροποιηθούν εκεί ? Με πρόγραμμα αυτό δε γίνεται σίγουρα αυτό το έχω ψάξει.

Αύριο θα πάρω μία μίνι αντιστασούλα 100 Ωhm κ θα το τσεκάρω γιατί το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω.
Pughell - Τετ 28 Δεκ 2011, 22:31:14
Θέμα δημοσίευσης:
Και γιατι να πειραματιστεις με αντισταση και να μην αλλαξεις αισθητηρα ψυχρης ρε John,αφου ετσι και αλλιως ποτε δεν δημιουργουσε προβλημα οποτε ή χαλασμενος ειναι ή κατι με το προγραμμα δεν ειναι σωστο... Sad
GEMI - Τετ 28 Δεκ 2011, 22:34:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ο αισθητήρας εισαγωγής θερμοκρασία αέρα έχει παραδόξως τις ίδιες τιμές αλλά μετράει μέχρι 80 βαθμούς.. :

Θεμοκρασία.......... Αντίσταση σε Ωhm
σε βαθ. C
10 C................. 3530-4100 Ω
20 C................. 2350-2670 Ω
40 C................. 1085-1230 Ω
60 C................. 540-615 Ω
80 C................. 292-326 Ω
Pughell - Τετ 28 Δεκ 2011, 22:59:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,ποσο να φτασει η θερμοκρασια εισερχομενου αερα ρε; Laughing
GEMI - Τετ 28 Δεκ 2011, 23:18:15
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης υπάρχει κ ο αισθητήρας στροφών στο σασμάν (RPM) αυτός πάλι μετράει την ταχύτητα του οχήματος κ συνεργάζεται με τον αισθητήρα ψυχρής για τις τιμές στην ECU. Στο δικό μου δεν τον σύνδεσα καν, μήπως δημιουργεί κ αυτός πρόβλημα ?
Αύριο με την αντιστασούλα εκτιμώ να λυθεί.
Pughell - Τετ 28 Δεκ 2011, 23:27:14
Θέμα δημοσίευσης:
Στο σασμαν,περαν της ντιζας του κοντερ,δεν εχει κατι αλλο ρε.
Εσυ τι δεν συνδεσες; Scratch
z@ck! - Τετ 28 Δεκ 2011, 23:31:06
Θέμα δημοσίευσης:
γιαννη παλικαρι μου..... γιατι δεν το συνδεεις να δεις ?....
τον αισθητηρα θερμοκρασιας τον εχεις αλλαξει με καινουριο?
ParisMcridis - Τετ 28 Δεκ 2011, 23:33:34
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστω πολυ ολους για το ενδιαφερον.θα τα δω ολα και θα σας πω.
z@ck! - Τετ 28 Δεκ 2011, 23:41:30
Θέμα δημοσίευσης:
οχι Στελιο... εχει
εχει τον αισθητηρα της οπισθεν και τον αισθητηρα κινησης . ειναι το ιδιο κοματι που μπαινει και η ντιζα του κοντερ.
μαλιστα τα μεταγενεστερα μοντελα (τρυφυσα και μερικα μονοφυσα) δεν εχουν καθολου ντιζα ... Wink

ParisMcridis έγραψε:
Σας ευχαριστω πολυ ολους για το ενδιαφερον.θα τα δω ολα και θα σας πω.

πες μας και τα αποτελεσματα η αν χρειαστεις κατι. Wink
Pughell - Πεμ 29 Δεκ 2011, 00:09:14
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτα που ειχαν ντιζα για το κοντερ,δεν εχουν αισθητηρα κινησης ρε... Scratch
Μονον αυτα που ειχαν "ηλεκτρικο" κοντερ. Neutral

Πχ τα 1600αρια 8v Rallye ειχαν ηλεκτρικο κοντερ ενω τα 1600αρια XSi ηταν με ντιζα,ασχετα αν τα ηλεκτρικα τους ηταν ιδια...
ParisMcridis - Πεμ 29 Δεκ 2011, 00:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
πες μας και τα αποτελεσματα η αν χρειαστεις κατι.
οταν βγαλω ακρη και φτιαχτει θα τα γραψω ολα αναλυτικα.
GEMI - Πεμ 29 Δεκ 2011, 11:38:43
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα έβαλα την αντιστασούλα μεταξύ αισθητήρα ψυχρής (το παρέμβαλα στο ένα καλώδιο) οπότε η συνολική αντίσταση που δείχνει στον εγκέφαλο είναι + 200 Ωhm. Μέχρι στιγμής σε μερικές διαδρομές που έκανα δε παρουσίασε μπερδέματα, αύριο θα έχω πλήρη εικόνα. Το wideband δείχνει 14,2-14,9 στο ρελαντί κ είναι λίγο αυξημένο ελάχιστες στροφές. Στις υπόλοιπες στροφές είναι πλουσιότερο κάτι δέκατα. Όλα αυτά με το μαμά πρόγραμμα.
GEMI - Πεμ 29 Δεκ 2011, 21:44:00
Θέμα δημοσίευσης:
Με την αντίσταση επάνω τελικά ..no problem Laughing !!!
Πάει πολύ καλύτερα πιο γεμάτα κ δε κάνει πουθενά αρρυθμίες. Shocked
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr