PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 - Δεν τουρμπίζει

giaouts - Δευ 26 Δεκ 2011, 14:53:04
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Δεν τουρμπίζει
Γεια σας, ξαφνικα το Ραλακι μου δουλευει σαν ατμοσφαιρικο λετε να φταιει η βαλβίδα διαχείρισης πίεσης??? Υπαρχει καμια αλλη πιθανοτητα ... να φταιει κατι αλλο?
τωρα εχω 60.000 χλμ την ειχα αλλαξει στις 30.000 χλμ αλλα τοτε τουρμιζε αλλα ανεβαζε παραπανω πιεση και ειχε βγαλει και ANTIPOLLUTION FAULT ...
bagosgt - Δευ 26 Δεκ 2011, 20:25:55
Θέμα δημοσίευσης:
τι φορας στο αμαξι σου?προγραμμα εχεις??
notis1313 - Δευ 26 Δεκ 2011, 21:28:16
Θέμα δημοσίευσης:
κολαρα εχεις κοιταξει μηπως εχει ξεφυσωσει κανενα??γιατι εγω πιο παλια αυτο ειχα παθει,ειχε ξεφυσωσει ενα κολαρο που παει στο ιντερκουλερ και δεν τουρμπιζε,πηγαινε ατμοσφαιρικο!μολις το κουμπωσα ολα οκ!
giannis27 - Τρι 27 Δεκ 2011, 01:24:58
Θέμα δημοσίευσης:
βασικά τσέκαρε μια τα fuel trims μήπως σου κόβει ο εγκέφαλος την πίεση της τουρμπίνας για κάποιο λόγο!
giaouts - Τρι 27 Δεκ 2011, 02:53:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια το αυτοκινητο μου ειναι μαμα ... καρα μαμα ... δεν βαζω κοντρες ... δεν το ξεσκιζω ... δεν βελτιωνω τιποτα ...
να φανταστειται ουτε αεροτομη εχω ...
αλλα το γουσταρω για αυτο που ειναι (επιδοσεις - ταξιδι - ανεση - ομορφια)

ΑΛΛΑ με χαλαει με αυτα που βγαζει που και που ...
1. Antpollution fault (διορθωθηκε με αλλαγη βαλβιδα διαχειρισης πιεσης τουρμπο στις 30.000χλμ)
2. ESP SYSTEM FAULTY (ειχε εμφανιστει στις 40.000 ... και δεν εχει διορθωθει....... ο λογος ειναι οτι μου εχουν πει για κατι τρελα ποσα(ευρω)... και η απαντηση μου ειναι πως το αυτοκινητο το εχω... απλα ESP θελω να αλλαξω ... Smile
3. καιει λαδια περιπου 1 λιτρο ανα 7.000 (προσωπικα δεν με πειραζει)
4. ειχε κροταλιζει σαν τρακτερ κανα δυο μετρεις φορες (πλεον οχι με αυτα τα λαδια)
5. 5ο και τελευταιο δεν τουρμπιζει την σιγκεκριμενη χρονικη περιοδο... και αντε να βρω την λυση ...

Γενικα το αυτοκινητο μου το κρινω Α Ν Α Ξ Ι Ο Π Ι Σ Τ Ο Αλλα οπως λεει και ο λαος μας : αν δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει ... μου αρεσει για καποια σιγκεκριμενα πραγματα(οπως προανεφαιρα) για αυτο και το κραταω ...

Σορυ που εφυγα λιγο απο το θεμα αλλα ηθελα καπου να εκφρασω αυτο που αισθανομαι ...

ευχαριστω παρα πολυ για την ανεχεια σας ... αν μπορεσει καποιος να βοηθησει αυτην την στιγμη θα ημουν ευγνωμων ...

φιλε giannis27 πως μπορω να ελενξω τα fuel trims ???
σημειωση : το πρωι δουλευε ρολοι ... το απογευμα δεν τουρμπιζε (δεν εβαλα βενζινη δεν πειραξα τιποτα απολυτως...)

φιλε notis1313 τα εχω ελενξει ... μακαρι να ηταν κατι τετοιο ...
mechanic - Τρι 27 Δεκ 2011, 10:07:33
Θέμα δημοσίευσης:
Παμε ακομα μια φορα.... Rolling eyes


Εκει που το πας για σερβις μην ξαναπερασεις ΟΥΤΕ απο εξω,
γιατι πολυ απλα η δεν ξερουν, η δεν νοιαζονται, η και τα δυο (αλλα νομιζουν ομως οτι ξερουν τα παντα).
Αν το αμαξι σου εχει αυτα τα προβληματα τωρα, και οπως σε κοβω θα σου βγαλει και αλλα στο μελλον, δεν φταιει το μοτερ αλλα η κακη συντηρηση.
Οχι απο τη μερια σου, εσυ κανεις αυτο που πρεπει να κανεις.
Αλλα ειναι λαθος αυτα που γινονται η δεν γινονται οταν το καπω του αυτοκινητου σου ειναι ανοιχτο.

Σορρυ αν ακουγομαι καυστικος,
αλλα στεναχωριεμαι και εννιοται νευριαζω οταν βλεπω αποφοιτους "μηχανικους" (που ξεφτηλιζουν τον ορο του επαγγελματος δηλαδη) οχι μονο να μην ξερουν, αλλα να μην νοιαζονται/σεβονται την μικρη η μεγαλη περιουσια που τους εμπιστευεσαι... Evil


Το μοτερακι αυτο believe it or not, δεν ειναι προβληματικο,
γινεται προβληματικο οταν απο μηδεν χηλιομετρα εχει:
ελλιπες λιπανση με τα πασης φυσεως και μαρκας 5-30 και παει λεγωντας
αλλαγη μπουζι σε τελιως λαθος χρονικα διαστηματα απο οτι πραγματικα πρεπει,
χρονισμο που δεν ελεγχεται προληπτικα σχεδον ποτε και αν γινεται οι μισοι απο ουσους το κανουν ξερουν να το κανουν σωστα, μιας και οταν βαζουν χερι λιγο καιρο μετα γινεται χειροτερα...
και ενα σωρο αλλα που ειληκρινα βαριεμαι τωρα να γραφω προσπαθωντας να αποδειξω τα (μηχανολογικως) αυτονοητα.

Ναι καποιας χρονολογιας μοτερ ειχαν καποια ελατωματικα εξαρτηματα
οπου εκει και για αυτο υπαρχει η εγγυηση να στα αλλαξουν ολα προληπτικα και οχι μια μικρη διορθωση τωρα ωστε να τη βγαλεις μεχρι να ληξει η εγγυηση και μετα να τραβας τα μαλλια σου... βριζωντας το μοτερ...

Οπως επισης και το ΕΣΠ ειναι μηχανησμος ασφαλειας
(που κανονικα στης πρωτης γεννια επρεπε να ειχε γινει ανακλιση αλλα τεσπα)
οποτε πρεπει τουλαχιστο το ανταλακτικο να στο δωσουν δωρεαν...
Βεβαια η νοοτροπια του Ελληνα ειναι να τα αρπαξει τωρα και μετα σκασιλα του,
για μετα την αγορα η πεζω, οπως και αλλες αντιπροσωπιες εχουν το after sales Blexing department οπου εκει με παρα πολλα ζορια και καυγα θα βγαλεις (και αν βγαλεις) ακρη...
Εκει ναι πραγματικα εχουν ταλεντο και σχεδον απολυτη επιτυχια...







Ασχετο,
αλλα επειδη πολλα παιδια με ρωτανε:
Οχι δεν εχω δικο μου συνεργιο, αλλα ουτε και στελνω καποιον καπου
(ωστε να εχω να λαβαινω μιζες η αλλα ωφελη Very happy )
Ναι ειμαι μηχανικος... αλλα δεν δουλευω στην ελλαδα.
αυτα... Very happy
mathanas - Τρι 27 Δεκ 2011, 10:47:46
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.peugeotsucks.co.uk/

Razz
ParisMcridis - Τρι 27 Δεκ 2011, 15:06:48
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Εκει που το πας για σερβις μην ξαναπερασεις ΟΥΤΕ απο εξω,
γιατι πολυ απλα η δεν ξερουν, η δεν νοιαζονται, η και τα δυο (αλλα νομιζουν ομως οτι ξερουν τα παντα)

Αυτη ειναι η αληθεια στα πιο πολλα συνεργεια στην ελλαδα.Στο κατω κατω..δικο τους ειναι Twisted evil
Παράθεση:
καμια φορα κροταλιζει σαν τρακτερ οταν περνει μπροστα (πλεον οχι με αυτα τα λαδια)
ποια δλδ?
Αν σου εβαλαν πιο χοντρο λαδι γιανα μην κροταλιζει και δεν εκαναν τον κοπο να δουν αν ειναι απο τον τεντοτηρα τοτε ειναι απλα για ξυλο.
Το θεικο ειναι πως η απαντηση τους στο οτι κροταλιζει ειναι...εμ βεβαια με 5-30 τι να κανει..βαλε 10-50 και θα δεις πως θα σταματησει... Laughing Laughing
giaouts - Τρι 27 Δεκ 2011, 19:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον το ... ANTIPOLLUTION FAULT ειχε λυθει πηγαινοντας στην LΙΟΝ στην Κοζανη ... ομως η Lion αλλαξε τοποθεσια στην Κοζανη και απο οτι μαθαινω αλλαξε και συνεργειο (δεν εχει τα ατομα που ειχε)... εγω δεν ειχα μπει στην διαδικασια να ψαξω καποιο συνεργειο στην περιοχη μου (ν. Κοζανης) (δεν το χρειαζομουν)

οσο για τα λαδια ηταν δικη μου επιλογη να μην βαλω ξανα TOTAL ... και εχω βαλει αυτα : http://www.amsoil.com/storefront/ael.aspx ενω με τα ΤΟΤΑΛ εκαιγε 1 λιτρο καθε 4 με 5.000 χλμ με αυτα καιει περιπου 1 λιτρο ανα 6 - 7.000 χλμ ( 5W30 και τα δυο)

οσο αναφορα το προβλημα που εχω αυτην την στιγμη ... πιστευω οτι ειναι η βαλβιδα πιεσης απο οτι βλεπω στο forum (παλι καλα υπαρχει και αυτο) ...

θα μου βγαλει καποιο σφαλμα το διαγνωστικο στο συνεργειο ενω δεν εχει αναψει καποια ενδειξη?

(ελπιζω αυριο να προλαβω να παω καπου να το δω)
giannis27 - Τρι 27 Δεκ 2011, 23:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
χωρίς το καλώδιο δεν μπορείς να δεις τα fuel trims .

το αμάξι σου θέλει ένα καλό σέρβις/έλεγχο κ μετά σωστή συντήρηση.
τώρα για το που κ πως Confused
spyros_rallye - Παρ 30 Δεκ 2011, 22:48:33
Θέμα δημοσίευσης:
καποια στιγμη που και εμενα δεν τουρμπιζε ειχα αλλαξει τον εναν πολλαπλασιαστη και ηταν οκ μετα..
giaouts - Κυρ 08 Ιαν 2012, 14:11:04
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια ολα ειναι οκ τελικα ... βαλβίδα διαχείρισης πίεσης (ν75) αλλαχτηκε κωδικος ανταλακτικου 1922 V6 αλλα θα παω ξανα αυριο να το βαλουμε στο υπολογιστη να δουμε αν ολα δουλευουν ρολοι ...
σκεφτομαι να αλλαξω και τον τεντοτηρα καδενας προληπτικα μπας και προλαβω κανα προβλημα σχετικα με χρονισμο τι λετε?
(ευχαριστω για αλλη μια φορα το φορουμ)
Pipis - Τετ 11 Απρ 2012, 20:29:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά άμα δεν τουρμπίζει μπορεί να είναι και απο κακή βενζίνη?
nOkpos - Τετ 11 Απρ 2012, 21:05:28
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Ρε παιδιά άμα δεν τουρμπίζει μπορεί να είναι και απο κακή βενζίνη?


μπορει αλλα δεν θα σου το κανει συνεχεια .
μεχρι να κανει reset ο εγκεφαλος .με αλλα λογια πρεπει να πεση κατω απο 30 βαθμους το μοτερ. (αυτο το ειπε μηχανικος της peugeot )
και εμενα δεν τουρμπιζε για μια μερα και δεν το ξανα εκανε .
Pipis - Τετ 11 Απρ 2012, 21:16:52
Θέμα δημοσίευσης:
Μου το έκανε απο χθές που έβαλα βενζίνη 95.ΌΤΑΝ έφυγα απο το πρατήριο δεν τούρμπιζε,μετά απο 10λεπτο πορείας όταν σταμάτησα σε ένα φανάρι και μετα ξεκίνησα όλα μια χαρά.Μετά το ίδιο πάλι.Σταμάτημα σε φανάρι και όταν πήγα να ξεκινήσω δεν τούρμπιζε.
nOkpos - Τετ 11 Απρ 2012, 22:57:37
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Μου το έκανε απο χθές που έβαλα βενζίνη 95.ΌΤΑΝ έφυγα απο το πρατήριο δεν τούρμπιζε,μετά απο 10λεπτο πορείας όταν σταμάτησα σε ένα φανάρι και μετα ξεκίνησα όλα μια χαρά.Μετά το ίδιο πάλι.Σταμάτημα σε φανάρι και όταν πήγα να ξεκινήσω δεν τούρμπιζε.


δεν μπορω να σου πω καλύτερα να πας στην πεζο.
εμενα απο την στιγμη που δεν τουρμπιζε σταμάτησε την επομενη μερα.
αφου κρυωσε δλδ το μοτερ.
Pipis - Πεμ 12 Απρ 2012, 14:54:55
Θέμα δημοσίευσης:
Βλάβη στον ρυθμιστή ποιότητας καυσίμου είναι απο κακή βενζίνη?
NoDsl - Πεμ 12 Απρ 2012, 15:03:46
Θέμα δημοσίευσης:
Να έχετε υπόψιν σας οτι αν έχετε rallye/ GT μέχρι τις 100000χλμ σας καλύπτουν με αλλαγή κεφαλής αν κριθεί ότι ευθύνεται για την κατανάλωση λαδιού. Οπότε ΜΗΝ το αφήνετε έτσι και τρέχτε να το ξεκαθαρίσετε σε μια υπεύθυνη αντιπροσωπία. Αν μπορείτε πηγαίνετε και lion.
nOkpos - Πεμ 12 Απρ 2012, 20:48:27
Θέμα δημοσίευσης:
NoDsl έγραψε:
Να έχετε υπόψιν σας οτι αν έχετε rallye/ GT μέχρι τις 100000χλμ σας καλύπτουν με αλλαγή κεφαλής αν κριθεί ότι ευθύνεται για την κατανάλωση λαδιού. Οπότε ΜΗΝ το αφήνετε έτσι και τρέχτε να το ξεκαθαρίσετε σε μια υπεύθυνη αντιπροσωπία. Αν μπορείτε πηγαίνετε και lion.


εγω εχω νεο μοτερ δωρακι απο την Peugeot εδω και 1900 kmh .
DENMARK - Σαβ 14 Απρ 2012, 00:09:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά την βοήθεια σας….

Πρώτα το ιστορικό….

(10.000 συγγνώμη για το post «έκθεση» αλλά εδώ στην Δανία η εργατοώρα πάει 100€ και δεν είμαστε για να ψάχνουμε)

Πριν μια εβδομάδα περίπου (τρίτη) πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο PEUGEOT στην Λάρισα για την απαραίτητη σε όλους μας αλλαγή του τεντωτήρα, κόστος 90€ (βοήθεια μας…)

Όλα καλά αλλά, αλα η μόνη ένσταση – παράπονο προς τον μηχανικό που έκανε την αλλαγή και το αφεντικό του συνεργείου ήταν ότι δεν με άφηναν να βλέπω-ελέγχω τις εργασίες που γίνονται..

Τέλος πάντων λέω πως το μόνο που θέλω είναι να «κλειδωθούν» οι εκκεντροφόροι (αφού ανοίξαμε το ψευτοκαπακο) και αν γίνεται να ελέγξουμε τον χρονισμό. Α… και έναν γενικό έλεγχο λέω, γιατί στο τέλος αυτή την εβδομάδας πάω ταξίδι στην Δανία (3000 χλμ) No problem μου λένε όλα θα γινουν……όπως κι έγιναν, κι έγινε και η καθιερωμένη «βόλτα» μετά.

Δυο μέρες μετά, το βράδυ, οδηγώντας πολύ μα πολύ χαλαρά σαν να μην «άκουγε» και πολύ το αμάξι….. καλά, δεν το έδωσα σημασία, είχα φτάσει σπίτι έτσι κ αλλιώς….

Την επομένη, (παρασκευή) συνεχίζει να μην ακούει το αμάξι και παρατηρώ πως δεν ακούω σκαστρα….
Το ρίχνω κα’να δυο καλές και ωωωωωωπα να που ήρθε στα ισα… σκαστρα, δύναμη, όλα…
Παίρνω τηλ στον μάστορα και ρωταω τη σκ**α ήταν αυτό και μήπως κάναμε τίποτα λάθος εκεί με τον τεντωτήρα. όχι ρε λέει καλά δεν πάει τώρα μην μασάς…

Ξεκινώ ταξίδι προς Δανία (ξημερώματα Κυριακής) όλα καλά πολύ βροχή στο 90% της διαδρομής άρα ταχύτητες από 90 έως 130 χαω
Τέλος ταξιδίου, φτάσαμε Δανία, όλα καλά..

Χθες με πέμπτη ταχύτητα και 70 χαω τετρακάβαλο, πατάω λίγο γκάζι….. και… κόψιμο δύναμης και νατο…. ANTIPOLUTION SYSTEM FAULTY
Όχι ρε φούστη στην Δανία…….

Σήμερα πήγα στην PEUGEOT..δεν μπορούν, μόνο με ραντεβού και με στέλνουν σε ένα παλικάρι με BOSCH διαγνωστικό και μας έδηξε τα εξής


P2134 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "F" Circuit

P2191 σφαλμα ρυθμισης ποιοτητας καυσιμου


Οι βλάβες σβήστηκαν (δωρεάν!!!!!!) και έκανα σήμερα γύρω στα 50 χιλ με διάφορες ταχύτητες χωρίς προβλήματα.

Τι λέτε να κάνω??????

Να ησυχάσω ??? σε πέντε μέρες γυρνάω πίσω και είναι άλλα 3000χιλ

Έγινε καμία πατάτα με τον χρονισμό και όταν γυρίσω με το καλό να πάω να τους γ@#*%ω?????

(10.000 συγγνώμη για το post «έκθεση» αλλά εδώ στην Δανία η εργατοώρα πάει 100€ και δεν είμαστε για να ψάχνουμε)
Alexis22 - Σαβ 14 Απρ 2012, 00:35:02
Θέμα δημοσίευσης:
P2134 Αισθητήρας θέσης του πεντάλ γκαζιού ή
Σερβοκινητήρας πεταλούδας γκαζιού με αισθητήρα θέσης

P2191 System too lean at higher load (bank 1) φτωχο μιγμα σε υψηλο φορτιο
μπορει να ειναι και απο τον πρωτο λ πριν τον καταλυτη ή καποιο μπεκ.

Αυτα μου τα βγαζει το vivid workshop οσο αξιοπιστο μπορει να ειναι, η δευτερη βλαβη νομιζω πως ειναι καποιο απο τα συμπτωματα χρονισμου..
http://www.etuners.gr/index.php?s=12&t=167
Pipis - Σαβ 14 Απρ 2012, 13:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
Χθές ρε παιδιά μου έβγαλε depollution system faulty και το αμάξι δεν πάει μια.Ούτε προσπέραση δεν μπορώ να κάνω παιδιά.Μήπως ξέρει κανείς τι είναι?
bagosgt - Σαβ 14 Απρ 2012, 18:10:22
Θέμα δημοσίευσης:
προγραμμα φορας?αν ναι τοτε ειναι απο αυτο,θα στρωσει μονο του,αλλα πρεπει να κοιταξεις το προγραμμα.
Pipis - Κυρ 15 Απρ 2012, 13:02:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μαμά ειναι το αμάξι.
bagosgt - Κυρ 15 Απρ 2012, 13:14:31
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως απο χαλια βενζινη??αλλα δε θυμαμαι αν η κακη βενζινη σου κοβει την πιεση.αλλιως τσεκαρε την Ν75
Pipis - Κυρ 15 Απρ 2012, 13:23:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μου έκοβε όταν είχα βάλει βενζίνη απο ένα πρατήριο πριν 6 μέρες μετά ξαναέφτιαξε και χθές μου έβγαλε αυτο το μήνυμα και τώρα δεν παέι μια.
SαλιγκαρAKIS - Κυρ 15 Απρ 2012, 13:27:53
Θέμα δημοσίευσης:
Με 100άρα κόβει πίεση, με 95άρα ανεβάζει ενώ με κακή βενζίνη απλώς ανάβει check. Αν έχει υπερβολικά πειράκια ίσως να πετάει και σφάλμα.

Θαρρώ πως είναι άλλος ο λόγος (χωρίς να αποκλείω τη κακή βενζίνη) αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να το κρίνουμε έτσι, πρέπει πρώτα να φισωθεί το αμάξι σε διαγνωστικό για να δεί το παλικάρι τι σφάλμα έχει πετάξει!
Pipis - Κυρ 15 Απρ 2012, 13:42:06
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν πήγα στο συνεργείο πριν μου βγάλει το depollution system faulty είχε βγάλει στο διαγνωστικό βλάβη στο ρυθμιστή ποιότητας καυσίμου και μου είπε ο μάστορας μάλλον βενζίνη είναι,άστο και βλέπουμε.
vansak - Κυρ 15 Απρ 2012, 14:10:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Όταν πήγα στο συνεργείο πριν μου βγάλει το depollution system faulty είχε βγάλει στο διαγνωστικό βλάβη στο ρυθμιστή ποιότητας καυσίμου και μου είπε ο μάστορας μάλλον βενζίνη είναι,άστο και βλέπουμε.


Έχω το ίδιο αυτοκίνητο μου έβγαλε check μετά από 2 μήνες στα 1600+ χλμ και στο εξουδιοδοτημένο στη Λάρισα μου είπαν ότι δεν πάταγε καλά το βίσμα ενός αισθητήρα που ελέγχει τη ροή καυσίμου (ή κάτι τέτοιο δυστυχώς δε θυμάμαι λεπτομέρειες απλά το ενδεικτικό πράσινο χρώμα του), και από τότε όλα οκ, αν και καλού ή κακού στο πρατήριο πού είχα βάλει βενζίνη τις τελευταίες φορές δεν ξαναπήγα και ούτε πρόκειται.

Μέχρι στιγμής (38000 χλμ) κανένα πρόβλημα με v-power racing φέτος / bp95 ή vpower μέχρι πέρυσι απο συγκεκριμένο πρατήριο (χωριό η μια, ερμής η άλλη).
Pipis - Κυρ 15 Απρ 2012, 14:26:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα το έβγαλε στα 25000χλμ και τώρα φοβάμαι να φύγω για αθήνα γιατί είμαι επαρχεία.Μπορεί να πάθει τίποτα χειρότερο?
SαλιγκαρAKIS - Κυρ 15 Απρ 2012, 14:35:48
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Όταν πήγα στο συνεργείο πριν μου βγάλει το depollution system faulty είχε βγάλει στο διαγνωστικό βλάβη στο ρυθμιστή ποιότητας καυσίμου και μου είπε ο μάστορας μάλλον βενζίνη είναι,άστο και βλέπουμε.


Πήγαινε συνεργείο τώρα(από Τρίτη δηλαδή) που έχει βγεί το σφάλμα να το διαβάσουν. Απλό. Wink

Πολύ πιθανό να είναι από βενζίνη εφόσον έχει συμβεί και αυτό το γεγονός που λές.!
vansak - Κυρ 15 Απρ 2012, 16:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Εμένα το έβγαλε στα 25000χλμ και τώρα φοβάμαι να φύγω για αθήνα γιατί είμαι επαρχεία.Μπορεί να πάθει τίποτα χειρότερο?


Εγώ το πήγα συνεργείο με οδική. Δε ρίσκαρα να το οδηγήσω, παρά μόνο περί τα 8-10 χλμ μέχρι το σπίτι (10' σε άδειο επαρχιακό δρόμο) όταν προέκυψε κι αυτό γιατί ήταν βράδι και αργά.
bagosgt - Κυρ 15 Απρ 2012, 18:24:49
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Εμένα το έβγαλε στα 25000χλμ και τώρα φοβάμαι να φύγω για αθήνα γιατί είμαι επαρχεία.Μπορεί να πάθει τίποτα χειρότερο?

τωρα τουρμπιζει κανονικα η ακομα με κομμενη πιεση ειναι?αν σηκωνει κανονικα κ παλι,τοτε ΕΓΩ στη θεση σου,θα το κινουσα αν ηταν μεγαλη αναγκη(αν ημουν καπου μακρια κ επρεπε να γυρισω πισω)αλλα με προσοχη κ σιγα σιγα,χωρις κακγκουριες.εξαλου γιαυτο κοβει την πιεση,αν δει κατι "περιεργο" ο εγκεφαλος,για να προστατεψει τον κινητηρα.κ στο ξαναλεω,αυτο θα το εκανα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ(χωρις βεβαια να ειναι οτι καλυτερο),μονο αν επρεπε να γυρισω πισω απο καπου.εσυ αποφασιζεις απο εκει κ περα Wink
Pipis - Κυρ 15 Απρ 2012, 19:42:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τώρα που το πήρα για μια βόλτα πήγαινε κανονικά αλλά το σηματάκι του κινητήρα το είχε αναμμένο ακόμα.Τώρα δεν ξέρω.Την τρίτη που θα κατέβω αθήνα θα το πάω χαλαρά και κατευθείαν συνεργείο.
Pipis - Κυρ 22 Απρ 2012, 23:10:06
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά πήγα το αμάξι την τρίτη που μας πέρασε στο συνεργείο για το πρόβλημα που είχα και όταν το πήρα μου είπανε οτι ήτανε ο αισθητήρας που ελέγχει τη ροή καυσίμου.Όλα κομπλέ μέχρι που άρχισε να μου κόβει πάλι το σάββατο το βράδυ.Μήπως λέτε να είναι η ν75?Δεν μου έχει βλάλει check
SαλιγκαρAKIS - Κυρ 22 Απρ 2012, 23:17:18
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Παιδιά πήγα το αμάξι την τρίτη που μας πέρασε στο συνεργείο για το πρόβλημα που είχα και όταν το πήρα μου είπανε οτι ήτανε ο αισθητήρας που ελέγχει τη ροή καυσίμου.Όλα κομπλέ μέχρι που άρχισε να μου κόβει πάλι το σάββατο το βράδυ.Μήπως λέτε να είναι η ν75?Δεν μου έχει βλάλει check


Πιθανό (αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο με αυτά τα διαόλια) να είναι η Ν75 ή ακόμα και η αντεπίστροφη βαλβίδα αναθυμιάσεων καυσίμου από το ρεζερβουάρ (σιδηρόδρομος είναι) και οι δύο επηρεάζουν την πίεση.
Pipis - Κυρ 22 Απρ 2012, 23:18:50
Θέμα δημοσίευσης:
Η ν75 πόσο πάει όλο το μαλλί για να την αλλάξεις?
N207r - Δευ 23 Απρ 2012, 13:57:07
Θέμα δημοσίευσης:
60 euro ειναι αλα πριν κανεις τιποτα κοιτα λιγο την σκαστρα ς. ειχα το ιδιο προβλημα κ την εβγαλα τεντοσα λιγο το ελατηριο τις κ μετα απο κανα χιλιομετρο το αμαξι δουλευε μια χαρα.. δεν χανεις τιποτα..
Pipis - Σαβ 28 Απρ 2012, 18:28:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά άλλαξα την ν75 αλλά πάλι το κάνει και αυτο που παρατήρησα είναι οτι το κάνει όταν ανάβω το air condition ή όταν είναι βράδυ.Τελικά τι είναι ρε γα**το?
Pipis - Δευ 30 Απρ 2012, 21:02:52
Θέμα δημοσίευσης:
Το air condition μπορεί να κόβει τελείως την πίεση στο αμάξι?
Pipis - Δευ 30 Απρ 2012, 21:07:12
Θέμα δημοσίευσης:
Στο μεταξύ πριν κανά μήνα έκανα χρονισμό,έχω αλλάξει την ν75 και την τετάρτη θα αλλάξω και την βαλβίδα διαχείρισης των αναθυμιάσεων απο το ντεπόζιτο μπάς και είναι αυτό.Δεν ξέρω τι άλλο να πω.
Pipis - Τρι 08 Μάϊ 2012, 17:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμάξι έφτιαξε παιδιά.Την βαλβίδα διαχείρισης των αναθυμιάσεων απο το ντεπόζιτο άλλαξα τώρα.Για να δούμε.....
N207r - Τρι 08 Μάϊ 2012, 18:37:14
Θέμα δημοσίευσης:
Άντε να ειναι μέχρι αυτό κ τέλος. Καντού κ έναν επαναπρογραμματισμο καλό θα του κάνει..
Pipis - Κυρ 13 Μάϊ 2012, 18:11:12
Θέμα δημοσίευσης:
Τί ήθελα και μίλησα.Πάλι τα ίδια.....Τι σκ**ά είναι?
Pipis - Κυρ 13 Μάϊ 2012, 18:28:59
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω και κάτι άλλο.Το βίσμα ενός αισθητήρα που ελέγχει τη ροή καυσίμου που σκ**ά είναι στο αμάξι που λέει και ένα παλικάρι πιο πάνω?
Pipis - Δευ 14 Μάϊ 2012, 13:41:10
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγα πάλι στο μάστορα το βάλαμε στο πσ και ενώ βγάζει σφαλμα ρυθμισης ποιοτητας καυσιμου όλα δουλεύουν σωστά.Τελικά απο τι είναι αυτό ρε παιδιά?
Alexis22 - Δευ 14 Μάϊ 2012, 17:55:32
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Πήγα πάλι στο μάστορα το βάλαμε στο πσ και ενώ βγάζει σφαλμα ρυθμισης ποιοτητας καυσιμου όλα δουλεύουν σωστά.Τελικά απο τι είναι αυτό ρε παιδιά?

Θυμασαι τον κωδικο της βλαβης?εγω στην θεση σου θα εκανα εναν ελεγχο τον χρονισμο...
Pipis - Δευ 14 Μάϊ 2012, 17:56:48
Θέμα δημοσίευσης:
Χρονισμό έκανα πρίν 1 μήνα,δεν νομίζω να είναι αφού μου το είπε και ο μάστορας.
Alexis22 - Δευ 14 Μάϊ 2012, 18:07:56
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Χρονισμό έκανα πρίν 1 μήνα,δεν νομίζω να είναι αφού μου το είπε και ο μάστορας.

Η βλαβη που βγαζει μηπως θυμασαι αν ειναι P2191 ??
Pipis - Δευ 14 Μάϊ 2012, 20:58:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θυμάμαι ρε φίλε.Πάντως αν είναι αυτό ξέρεις τι μπορεί να φταίει?
Pipis - Τετ 16 Μάϊ 2012, 15:10:20
Θέμα δημοσίευσης:
Κανείς?
MAD - Τετ 16 Μάϊ 2012, 16:17:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δες τον Κωδικό της βλάβης!!! Έχεις κάποιου είδους διαγνωστικό; Στην Πεζο την βλάβη τους δείχνει;
Pipis - Τετ 16 Μάϊ 2012, 16:19:30
Θέμα δημοσίευσης:
Βγάζει σφαλμα ρυθμισης ποιοτητας καυσίμου.Τώρα κωδικό δεν θυμάμαι.Ξέρεις απο τι μπορεί να είναι αυτό?
MAD - Τετ 16 Μάϊ 2012, 16:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Βγάζει σφαλμα ρυθμισης ποιοτητας καυσίμου.Τώρα κωδικό δεν θυμάμαι.Ξέρεις απο τι μπορεί να είναι αυτό?


Έχεις κάνει update στην Πεζο! Να περάσεις νέα έκδοση λογισμικού; Φοράς προγραμμα ;
Pipis - Τετ 16 Μάϊ 2012, 16:39:00
Θέμα δημοσίευσης:
Είχα κάνει το 11.Απο βελτίωση ειμαι μαμά,μόνο χοάνη και σκάστρα φοράω.
Alexis22 - Τετ 16 Μάϊ 2012, 17:00:29
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Δεν θυμάμαι ρε φίλε.Πάντως αν είναι αυτό ξέρεις τι μπορεί να φταίει?

H βλαβη P2191 εχει να κανει με τον αισθητηρα λ,ταιριαζει και με την περιγραφη που εδωσες..
Pipis - Τετ 16 Μάϊ 2012, 17:18:21
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί να οφείλεται και απο αντλία υψηλής?
Pipis - Τετ 16 Μάϊ 2012, 20:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό εν τω μεταξύ που δεν τουρμπίζει το κάνει όταν σταματάει το αμάξι πχ σε ένα φανάρι ή όταν πέφτουν οι στροφές του κινητήρα στο ρελαντί.Όταν πάω πορεία κανονικά με όσα χλμ δεν μου το έχει κάνει ποτέ.
Pipis - Τρι 03 Ιούλ 2012, 19:43:08
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει παρουσιαστεί σε κανέναν πρόβλημα με το τούμπισμα έχοντας βάλει τάπες στο ψευτόκαπο αριστερά και στην εισαγωγή για τις αναθυμιάσεις?
android - Τρι 03 Ιούλ 2012, 20:09:59
Θέμα δημοσίευσης:
Pipis έγραψε:
Έχει παρουσιαστεί σε κανέναν πρόβλημα με το τούμπισμα έχοντας βάλει τάπες στο ψευτόκαπο αριστερά και στην εισαγωγή για τις αναθυμιάσεις?


Tην αλλη εξοδο,πως την εχεις?
Pipis - Τρι 03 Ιούλ 2012, 20:11:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πάει σε κουτί αναθυμιάσεων με τον μαμά σωλήνα και άλλο τόσο με άλλο σωλήνα.
android - Τρι 03 Ιούλ 2012, 20:15:38
Θέμα δημοσίευσης:
χωρις να τις βαζεις ξανα σε εισαγωγη μετα απο το κουτι?θελει προσοχη μην σου χει τσακιση παντως αυτος ο σωληνας,τοτε θα χεις σιγουρα προβλημα.
Pipis - Τρι 03 Ιούλ 2012, 20:19:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ναί δεν πάνε στην εισαγωγή. Πάνε στο κουτί και μετά στην έξοδό του έχω φιλτράκι. Μήπως ξέρεις το p2177 απο τι μπορεί να το βγάλει γιατί αυτό μου βγάζει στο διαγνωστικό στο συνεργείο?
Giwrgos207GT - Πεμ 13 Δεκ 2012, 18:01:30
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα.παιδες σημερα αντιμετωπησα ενα προβλημα,δεν τουρμπιζε το αυτοκινητο..το εβαλα μπροστα το πρωι για να παω στην δουλεια και στην δεν τουρμπιζε....δεν τραβουσε καθολου.....εννοειται δεν το πατησα προτου ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ και τα λαδια...το μεσημερι που το πηρα για να φυγω το ιδιο.το απογευμα εκανα μια βολτα το ιδιο και προς τον γυρισμο προς το σπιτι ξαφνικα στο φαναρι τουρμπισε.....σημερα ολα καλα...τι γινεται?οταν ζεσταινεται ο καιρος μια χαρα οταν εχει παγωνια δεν δουλευει?? Confused Confused Confused Confused
πηγα πεζω τπτ ολα καλα μου ειπανε δεν δειχνει τπτ....αν μου το ξανακανει μου ειπανε να παω εκει το συντομοτερο..το θεμα ειναι οτι δεν το κανει συνεχεια,δλδ σαν κολλαει κατι και μετα κανονικα ολα...
65500χλμ εχω και service ολα στην ωρα τους...
giannis27 - Παρ 14 Δεκ 2012, 00:09:54
Θέμα δημοσίευσης:
μάλλον είναι τελείως τερματισμένο το long κ σε πετάει σε safe mode .
πιθανότατα έχεις ξεφύγει λίγο στον χρονισμό
piratee - Παρ 14 Δεκ 2012, 12:12:53
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο τότε που είχες πάει για χρονισμό τον έκανες τελικά? Αν όχι, κατά 90% είναι από αυτό όπως λέει κ ο Γιάννης. Κ εμένα έτσι ακριβώς έκανε κ ήταν από χρονισμό. Στο διαγνωστικό δεν βγάζει κανένα σφάλμα?
N207r - Παρ 14 Δεκ 2012, 22:43:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ριξε μια μάτια στην σκαστρα κ εμένα το ίδιο μ έκανε χωρίς λαμπάκια κ τράβηξα λίγο το ελετηριο τις κ έστρωσε μετά. Αν δεν την έχεις αλλάξει έχει έρθει ώρα της..
Giwrgos207GT - Κυρ 16 Δεκ 2012, 09:53:01
Θέμα δημοσίευσης:
χρονισμο δεν εκανα γιατι ητανε μια χαρα τοτε bill. σκαστρα οχι δεν την εχω αλλαξει....ηρθε ο καιρος της φαινεται....παμε και για ενα χρονισμα και ελπιζω να λυθουνε ολα.
vansak - Τετ 19 Δεκ 2012, 17:37:54
Θέμα δημοσίευσης:
Μέσα σε μια εβδομάδα 2 φορές antipollution system fault και πορτοκαλί λαμπάκι.
Δεν τούρμπιζε και χθες βγαίνοντας εθνική για να πάω συνεργείο επανήλθε.

Μου είπαν βενζίνη ή καποιος απο 2 αισθητήρες (λ νομίζω) δε λειτουργεί σωστά.

Σφάλμα P2191 "φτωχό μίγμα για υψηλό φορτίο" και τις 2 φορές. Λογισμικό δεν έχω πειράξει.

Παρουσιάστηκε με το 3ο συνεχόμενο γέμισμα με απλή αμόλυβδη (ελίν). Από Απρίλιο 2011 χρησιμοποιώ vpower 97 ενω όλο το 2012 μέχρι και αύγουστο racing 100.

Ελπίζω να είναι καύσιμο αλλιώς 250+... αυτά μέχρι στιγμής.
iosif_t - Δευ 07 Ιαν 2013, 20:34:54
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σας
Πριν από 15 ημέρες είχα το ίδιο πρόβλημα.Ξαφνικά σε φανάρι δεν μπήκε το turbo.Το απόγευμα που το πήρα ξανά ξεκίνησε χωρίς και μπήκε μετά από κανένα χιλιομετρο.Την επόμενη ημέρα πήγα συνεργείο και μου έβγαλε σφάλμα P0171.
Μου είπαν ότι δεν είναι καθαρό το σφάλμα αλλά είναι τρόμπα υψηλής κατά πάσα πιθανότητα.Η βλάβη είναι περίπου στα 600 ευρώ και είπα να δω αν θα το κάνει ξανά.Σήμερα είμαι παλι χωρίς turbo από το πρωί αλλά δεν έφτιαξε όπως την προηγούμενη φορά.
Να σημειώσω ότι έχω έντονο πρόβλημα το καλοκαίρι από κοψίματα στις 2300-3000 στροφές που λένε ότι είναι πυράκια χωρίς πάλι να ξέρουν από τι είναι και αυτά.
Χρονισμός λένε ότι δεν είναι πάντως όσες φορές και αν έχω ρωτήσει.
Ρισκάρεις 600 ευρώ με την πιθανότητα να είναι τρόμπα υψηλής;
Έχω το 308...
iosif_t - Δευ 14 Ιαν 2013, 11:49:49
Θέμα δημοσίευσης:
το πήγα σε άλλη αντιπροσωπεία της peugeot και μου είπαν ότι θέλει χρονισμό.Μια χαρά,αν το πάω και σε άλλον θα μου πει και κάτι άλλο...
christos207 - Παρ 25 Ιαν 2013, 01:45:08
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα!
Θα ήθελα την βοήθεια σας! Σήμερα καθώς γυρνούσα από την δουλειά μου και ενω πήγαινα νορμάλ σε κάποια φάση άκουσα την σκαστρα να ξεφυσάει και έκτοτε το αυτοκίνητο δεν τουρμπιζε! Πατάω γκάζι μου έκανε κάτι διακοπές! Σταματάω, σβήνω μηχανή και περιμένω λίγο! Βάζω μπροστά και ξεκινάω! Πατάω γκάζι πάλι τίποτα . Λέω ωραία την κάτσαμε την βάρκα Φτάνοντας κοντά στο σπίτι επανήλθε στα φυσιολογικά του.τι μπορεί να φταίει? Αύριο το πρωί πάω συνεργείο να δω τι παίζει αλλά έστω να έχω μια ιδέα!το αμάξι έχει 100000 km
με τα σservice του κανονικά και όλα απροβλημάτιστα μέχρι σήμερα!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όπια απάντηση!θα με βοηθήσει πολύ!
N207r - Παρ 25 Ιαν 2013, 15:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
χρονισμα, σκαστρα, ν75, βαλβιδα ανθυμιασεων ειναι οι υποπτοι.. τι εχεις αλλαξει απ ολα αυτα? βγαλε μια την σκαστρα να δεις αν ειναι οκ μπορει να εχει κολησει καθαρισε την τραβα λιγο το ελατηριο.. αν οχι κοιτα fouell trims για χρονισμα με ενα διαγνωστικο αν κ αυτα ειναι μεχρι +8 εισαι οκ. μετα κοιτας ν75 + βαλβιδα αναθυμιασεων.. λαμπακι αναψε? μεχρι κ καμενη ασφαλεια μπορει να εχεις αλλα θα αναβε λαμπακι..
sotiris207rallye - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 22:27:14
Θέμα δημοσίευσης: αποδοση κινητηρα
καλησπερα παιδια,θα ηθελα να κανω μια ερωτηση....εχω ενα 207 με 77,000χλμ μοντελο 1-2008 με προγραμμα...το προβλημα μου ειναι οτι δεν παει....πιστευω οτι παει σαν μαμα.... εχω κανει χρονισμο κ εχω αλλαξει κ τεντωτηρα καδενας,σκαστρα απο 2,0 tfsi. σε καποιο πειραμα με ενα tt 1.8t μαμα,δεν μπορουσα να του φυγω ουτε μισο αμαξι....πραγμα που ακομα και τωρα δεν μπορω να το χωνεψω.....δεν μου εχει βγαλει καμμια ενδειξη προβληματος,κ στον εγκεφαλο που συνδεθηκε ολες οι τιμες ηταν στα φυσιολογικα πλαισια.... δεν ξερω τι να κανω....εχω διαβασει αρκετες συζητησεις σας,και δεν μπορω να φανταστω τι φταιει... (επειδη ειμαι καινουριος στο club,για οποια λαθη,να με συγχωρεσετε....)
N207r - Κυρ 12 Μάϊ 2013, 22:45:50
Θέμα δημοσίευσης:
Καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής εαν δεν έχεις κάνει..
bagos - Δευ 13 Μάϊ 2013, 17:48:36
Θέμα δημοσίευσης:
Λυσε κ τσεκαρε τη τουρμπινα σου,να δεις αν εχει κανει κανενα ραγισμα το μαντεμι κ τσεκαρε,αν εχει κανει κ κανενα ρηγμα στο twin scroll κ απο τη μερια της τουρμινας κ απο τη πλευρα της πολαπλης.
Πρωτα ομως τσεκαρε με ενα μπαρομετρο-διαγνωστικο,αν δουλευει τη πιεση που εχει ρυθμιστει.τσεκαρε αυτα κ ξαναπες μας να σου πουμε κ αλλες ιδεες.αν μπλεξεις με τιποτα ξερολες μαστορια,στειλε μου πμ να σου στειλω το τηλ.να στα πω Wink
sotiris207rallye - Τρι 14 Μάϊ 2013, 07:14:42
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα παιδια,οχι δεν εχω κανει ακομα Crying or Very sad κα8αρισμο βαλβιδων..... Το αμαξι τουρμπιζει απλα δεν παει για αμαξι με προγραμμα.....ουτε κανει διαφορα χαζα.....απλα ειναι στιγμες που παει,κ ειναι καποιες αλλες που παει ''αδειο'' ... αυτην την εντυπωση μου δινει...θα παω σημερα να τσεκαρω μηπως ειναι η Ν75 κ μετα θα κανω τα επομενα που ειπατε....το προβλημα ειναι οτι το αμαξι ειναι αυτην την στιγμη σε νησι λογω της δουλειας μου,κ οι ξερολες ειναι πολλοι..... αντε κ ο Θεος βοηθος...... αν ειχε ραγισμα η τουρμπινα η το twin scroll,θα τουρμιζε κανονικα?? Σημερα το εδειξε οτι πηγαινε,αλλα αλλες φορες δεν με πει8ει.....θα δειξει.....
sotiris207rallye - Τρι 14 Μάϊ 2013, 14:40:09
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα ουτε βαλβιδα Ν75, ουτε βαλβιδα επιστροφης αναθυμιασεων απο ρεζερβουαρ,ουτε ραγισμενο τουρμπο.....τωρα μενει μονο ο καθαρισμος των βαλβιδων..... Υπαρχει περιπτωση να ''πεταξε'' το προγραμμα ο εγκεφαλος απο μονος του?????? εχει τυχει σε κανεναν????? αντλιες μια χαρα πιεσεις ολα καλα...δεν ξερω τι να κανω....
puglover - Τρι 14 Μάϊ 2013, 16:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
το προγραμμα απο ποιον ειναι? Ηπιες ή επιθετικες ρυθμισεις? Τα leon tsi ειναι κοντα στα 180 πραγματικα αλογα μαμα..
sotiris207rallye - Τρι 14 Μάϊ 2013, 20:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
το προγραμμα ειναι το κλασικο απο e tuners μεσω συνεργατη τους.... θα ελεγα ηπιο προγραμμα μιας κ το αμαξι δεν φοραει ακομα ιντερκουλερ....
puglover - Τρι 14 Μάϊ 2013, 22:22:58
Θέμα δημοσίευσης:
που το ειδα εγω το leon tsi?? Cool
To tt προηγουμενης γενιας?150 ή 180?
N207r - Τρι 14 Μάϊ 2013, 22:33:12
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτά εαν δεν φοράς περιφερειακά όπως εξάτμιση εισαγωγή παρα μόνο πρόγραμμα χαλαρό δηλαδή 95ρας?? Τοτε είσαι περί τα 180 άλογα αλλά αν όλα δουλεύουν οκ.. Τώρα με 77.000 χμ κ την λαδιλα να τα έχει φράξει όλα.... Είσαι αρκετά άλογα κάτω μη σου πω σχεδόν όσο ενα καλό μαμά οπότε το ττ που είναι 180+ κ περίπου στα ίδια κιλά δεν ξέρω ακριβός λογικό ειναι για μένα..
sotiris207rallye - Τρι 14 Μάϊ 2013, 22:59:28
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμαξι φοραει τελικο,χωρις μεσαιο καζανακι,χοανη green κ 100αρα βενζινη... το ΤΤ ειναι καμπριο(βαρυτερο δηλαδη) κ 150αρι....βεβαια τα γερμανικα οταν λενε 150,ειναι 150,οχι 135-140 που ειναι τα δικα μας.....κ βεβαια ειναι μαμα,γιατι ειναι αμαξι φιλου,κ το ξερω καλα.....τοσο μεγαλη διαφορα στην αποδοση μπορει να εχει το φραξιμο????? τι να πω δηλαδη....απορω αν εκει στην πεζο οταν σχεδιαζαν τον κινητηρα,τι σκ**α ειχαν κατα νου.....
bagos - Τετ 15 Μάϊ 2013, 06:31:01
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να ειναι απο βαλβιδες,αλλα κ παλι μπορει να μην εχει καποιο προβλημα...βρες ενα rc γνησιο κ δοκιμασε με αυτο,αν ολα ειναι οκ,πρεπει να ειστε στα ιδια περιπου...
sotiris207rallye - Τετ 15 Μάϊ 2013, 14:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
Θα κανονισω μια ''βολτα'' με ενα ακομα RALLYE μαμα....λογικα θα πρεπει να του φυγω κ με διαφορα κιολας.....απο εκει θα εξαρτηθουν πολλα......
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr