PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Πόσο καλό ή κακό είναι; (και οδηγικες συνηθειες) !!

DimiP - Κυρ 16 Νοέ 2003, 19:57:15
Θέμα δημοσίευσης: Πόσο καλό ή κακό είναι; (και οδηγικες συνηθειες) !!
... να ρολλαρουμε το αυτοκινητο ;; δηλ. να πηγαινουμε χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο αλλα με νεκρα ;;
ειχα ακουσει καποτε (παλια) οτι το εκαναν αυτο οι...παλιοι για να εξοικονομουν βενζινη!
αργοτερα ειχα ακουσει οτι αυτο κανει κακο στο αμαξι (δεν ξερω σε ποιο κομματι του βεβαια κιβωτιο,ιμαντες,δυναμο, μηχανη ;;Wink

ετσι αυτες τις μερες παρατηρησα μετα απο δοκιμη οτι αναπτυσοντας μια ταχυτητα 110 χλμ/ωρα και βαζοντας νεκρα σε συγκεκριμενα σημεια κατηφορικα η το πολυ πολυ εντελως ισια, το αμαξι "ρολαρει" για καμποσα χλμ μεχρι να χασει την ταχυτητα του.
Σκοπος αυτου του εγχειρηματος , τι αλλο; η εξοικονομηση βενζινης αφου ακομα και αν διατηρουμε σταθερη ταχυτητα παλι το γκαζι θα πρεπει να ειναι λιγο πατημενο.

Ρωτω λοιπον, αυτο κανει καλο η κακο στο αμαξι;
αν κανει κακο , τοτε τι γινεται ακριβως και που βλαπτει ;
το να κανει καλο , μαλλον ειναι ρητορικο το ερωτημα αφου φανταζομαι πως το πολυ πολυ απλα να ειναι ουδετερο και να μην κανει ουτε κακο ουτε καλο.

συγνωμη προκαταβολικα αν το ερωτημα ειναι αφελες.
STELIOS - Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:17:56
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν εισαι με νεκρα στο φαναρι ή σταματημενος καπου με το ρελαντι κανεις κακο στο αμαξι σου?
Ποια η διαφορα? Οταν κινηται το αμαξι η μονη διαφορα ειναι οτι χτηπαει περισσοτερος φρεσκος αερας το ψυγειο.
Εγω δεν βλεπω καπιο λογο να κανεις κακο. Παντως οικονοκια σε καυσιμο σιγουρα κανεις.
netblaster - Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:21:54
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω φιλε Δημητρη τι να σου πω...Εγω παντως εβλεπα μια ζωη τον πατερα μου που το εκανε (και τον εαυτο μου πλεον...) αλλα ποτε δεν παρουσιαστηκε προβλημα σε κανενα μας αυτοκινητο!!! Αλλοι λενε οτι ειναι καλο και αλλοι οχι...Ισως να εννοουν κακο απο πλευρας ασφαλειας καθως με ταχυτητα στο σασμαν σε ενα φρεναρισμα θα βοηθησει και ο κινητηρας!!! Και απο τεχνικης φυσεως αν το εξετασουμε μαλλον λιγοτερες φθορες υπαρχουν αφου το αυτοκινητο δουλευει στο ρελαντι!!! Παντως απο θεμα οικονομιας δεν τιθεται θεμα...τα οφελη ειναι πολυ μικρα το εχω ελεγξει στη μπεμπα του πατερα μου που εχει οικονομομετρο!!! Πιστευω οτι ειναι ενα χαρακτηριστικο του οδηγικου στυλ του καθενος...αλλοι το κανουν(και το θεωρουν καλο) και αλλοι δεν το συνηθιζουν(και το θεωρουν κακο εως και επικινδυνο)!!!
Recifees - Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:36:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ;
DimiP έγραψε:
... να ρολλαρουμε το αυτοκινητο ;; δηλ. να πηγαινουμε χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο αλλα με νεκρα ;;
ειχα ακουσει καποτε (παλια) οτι το εκαναν αυτο οι...παλιοι για να εξοικονομουν βενζινη!.

Οντως το έκαναν και γινεται και σε μη καταλυτικά Wink
DimiP έγραψε:
... αργοτερα ειχα ακουσει οτι αυτο κανει κακο στο αμαξι (δεν ξερω σε ποιο κομματι του βεβαια κιβωτιο,ιμαντες,δυναμο, μηχανη ;;Wink
ετσι αυτες τις μερες παρατηρησα μετα απο δοκιμη οτι αναπτυσοντας μια ταχυτητα 110 χλμ/ωρα και βαζοντας νεκρα σε συγκεκριμενα σημεια κατηφορικα η το πολυ πολυ εντελως ισια, το αμαξι "ρολαρει" για καμποσα χλμ μεχρι να χασει την ταχυτητα του.

Κακό μόνο στο καταλυτη ......
Μένει ακαφτη βεζνίνη στους κυλινδρους που περνά στον καταλυτη και προκαλεί με την καυση της ,μαζι με με τα υπολοιπα καυσαέρια , ανεβάσμα της θερμοκρασίας που ελλατώνει πολύ την ζωή του καταλύτη.
Για αυτό και αποφεύγεται να μπαίνει μπροστά με σπρώξιμο...
Ελπίζω να βοήθησα
DimiP - Κυρ 16 Νοέ 2003, 20:46:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ;
gskarmou έγραψε:
DimiP έγραψε:
... να ρολλαρουμε το αυτοκινητο ;; δηλ. να πηγαινουμε χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο αλλα με νεκρα ;;
ειχα ακουσει καποτε (παλια) οτι το εκαναν αυτο οι...παλιοι για να εξοικονομουν βενζινη!.

Οντως το έκαναν και γινεται και σε μη καταλυτικά Wink
DimiP έγραψε:
... αργοτερα ειχα ακουσει οτι αυτο κανει κακο στο αμαξι (δεν ξερω σε ποιο κομματι του βεβαια κιβωτιο,ιμαντες,δυναμο, μηχανη ;;Wink
ετσι αυτες τις μερες παρατηρησα μετα απο δοκιμη οτι αναπτυσοντας μια ταχυτητα 110 χλμ/ωρα και βαζοντας νεκρα σε συγκεκριμενα σημεια κατηφορικα η το πολυ πολυ εντελως ισια, το αμαξι "ρολαρει" για καμποσα χλμ μεχρι να χασει την ταχυτητα του.

Κακό μόνο στο καταλυτη ......
Μένει ακαφτη βεζνίνη στους κυλινδρους που περνά στον καταλυτη και προκαλεί με την καυση της ,μαζι με με τα υπολοιπα καυσαέρια , ανεβάσμα της θερμοκρασίας που ελλατώνει πολύ την ζωή του καταλύτη.
Για αυτό και αποφεύγεται να μπαίνει μπροστά με σπρώξιμο...
Ελπίζω να βοήθησα


ευχαριστω , βοηθησες οντως.
περιμενω κιαλλες αποψεις Wink
gavanas - Δευ 17 Νοέ 2003, 00:18:29
Θέμα δημοσίευσης:
Να τα πάρουμε από την αρχή.

Στην κατάσταση που περιγράφεις σίγουρα είναι πιο ανώδυνο για το αυτοκίνητο να πηγαίνει με νεκρά. Σκέψου ότι στο ρελαντί αποδίδει μηδέν ίππους ενώ με ταχύτητα περί τα 60 άλογα (στα 110 χλμ λέμε τώρα)
Επίσης αν πέρναγε άκαφτη βενζίνη στον καταλύτη ο λ θα βάραγε σαν τρελός Wink

Στα μή καταλυτικά το ρελαντί σίγουρα έκανε οικονομία γιατί με τις στροφές του κινητήρα, παρότι δεν πατάμε γκάζι περνάει αέρας από το καρμπιρατέρ με αποτέλεσμα να τραβάει βενζίνη.

Στα καταλυτικά όμως ο εγκέφαλος όταν δεν πατάμε γκάζι κόβει την παροχή καυσίμου. Στην ουσία έχουμε κατανάλωση 0 lt/100. Αντίθετα στο ρελαντί ο εγκέφαλος δίνει εντολή για το αναγκαίο καύσιμο ώστε ο κινητήρας να μην σβήσει. Συνήθως η κατανάλωση είναι μικρότερη από 1- 2lt/100.

Όσοι έχουν υπολογιστή ταξιδίου μπορούν να το επιβεβαιώσουν.
Miltellas - Δευ 17 Νοέ 2003, 01:15:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ορθώς ο Γιώργος. Να μην επαναλάβω κι εγώ.

Θα συμπληρώσω μόνο ότι η τακτική αυτή είναι τελείως αντι-οδηγική. προσωπικά θεωρώ ότι είναι και εγκληματική αφού το αυτοκίνητο είναι συνειδητά ακυβέρνητο. Η ετοιμότητα του οδηγού πάει περίπατο, αφού ούτε αμεσότητα στο γκάζι έχει, ούτε αποτελεσματικά φρένα, και στο τυχόν στρίψιμο δεν θα υπάρχει ελκτική πρόσφυση, οπότε και το κράτημα πάει περίπατο. Το ότι υπάρχει κάποιος να κρατάει το τιμόνι, δεν θα σημαίνει τίποτα όταν έρθει η κακή στιγμή. Μην συνηθίζετε σε τέτοια οδηγική πρακτική.
DimiP - Δευ 17 Νοέ 2003, 08:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Ορθώς ο Γιώργος. Να μην επαναλάβω κι εγώ.

Θα συμπληρώσω μόνο ότι η τακτική αυτή είναι τελείως αντι-οδηγική. προσωπικά θεωρώ ότι είναι και εγκληματική αφού το αυτοκίνητο είναι συνειδητά ακυβέρνητο. Η ετοιμότητα του οδηγού πάει περίπατο, αφού ούτε αμεσότητα στο γκάζι έχει, ούτε αποτελεσματικά φρένα, και στο τυχόν στρίψιμο δεν θα υπάρχει ελκτική πρόσφυση, οπότε και το κράτημα πάει περίπατο. Το ότι υπάρχει κάποιος να κρατάει το τιμόνι, δεν θα σημαίνει τίποτα όταν έρθει η κακή στιγμή. Μην συνηθίζετε σε τέτοια οδηγική πρακτική.


στην αττικη οδο (3λωριδες+βοηθητικη+πλαινα) 01:00 τα ξημερωματα, χωρις ιχνος αυτοκινητου στα 300+ μετρα μπρος πισω , (τις καθημερινες) μαλλον θα το δοκιμασω.
για κατι τετοιο μιλαγα Μιλτο.
παντως σιγουρα δεν ευχαριστιεσαι οδηγηση απλα ξεκουραζεις το δεξι ποδαρακι καπου καπου... Wink Wink
kanelj - Δευ 17 Νοέ 2003, 09:27:27
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ????
τι καλο και κακο?????ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ειναι! θα συμφωνησω με τον miltellas.
κατι να σου τυχει εκεινη την στιγμη,κατι να σου πεταχτει στον δρομο,λιγο να χρειαστει να επιταχυνεις,την εχεις ***ησει και θα πεις και ευχαριστω!
αυτα μην τα κανετε και ιδιως οταν δεν χρειαζεται!
(τωρα εγω γιατι δεν μπορω να καταλαβω τι θελετε να δοκιμασετε να πηγαινεται χωρις ταχυτητα???τοσο συγκλονιστικο ειναι?)
DimiP - Δευ 17 Νοέ 2003, 11:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ????
τι καλο και κακο?????ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ειναι! θα συμφωνησω με τον miltellas.
κατι να σου τυχει εκεινη την στιγμη,κατι να σου πεταχτει στον δρομο,λιγο να χρειαστει να επιταχυνεις,την εχεις ***ησει και θα πεις και ευχαριστω!
αυτα μην τα κανετε και ιδιως οταν δεν χρειαζεται!
(τωρα εγω γιατι δεν μπορω να καταλαβω τι θελετε να δοκιμασετε να πηγαινεται χωρις ταχυτητα???τοσο συγκλονιστικο ειναι?)


μαλλον διαβασες τα τελευταια posts και οχι το αρχικο Γιαννη,
ρωτησα απλα αν ειναι καλο η κακο για το αμαξι σαν μηχανημα και αν το καταπονει η οχι ;; αυτο ειναι ολο.
δεν με ενδιαφερει αν ειναι επικινδυνο η οχι, απλα ηθελα να μαθω κατι που ακουγα παλια σαν φημη, ετσι για να πλουτισω τις γνωσεις μου.
τελικα καταλαβαινω πως δεν ειναι κακο για το αμαξι απλα κακο για την προσωπ. ασφαλεια μας. Wink
action_peugeot - Τρι 18 Νοέ 2003, 22:02:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι κακο για το αμαξι Δημητρη
Ntinos - Τετ 19 Νοέ 2003, 03:33:55
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:


Επίσης αν πέρναγε άκαφτη βενζίνη στον καταλύτη ο λ θα βάραγε σαν τρελός Wink


πως θα βαραγε ο λ? Shocked τι ειναι?καμπανες? Laughing Laughing
ακαυτη βενζινη περναει σε πολυ μικρες ποσοτητες σε ολα ταυτοκινητα αλλα μην αναλυσουμε πως γινεται αυτο.
φθορες στον καταλυτη εχουμε οταν παμε να το βαλουμε τσουλιτο μπροστα οπως και σε 200 αλλα μερη (αφου συμβαινει το αντιστροφο και εμπλεκουμε τον αξονα μεταδοσης αναγκαζωντας στο γυρισμα πολλων κινουμενων μερων χωρις να υπαρχει ρευμα).
το ζητουμενο ειναι το ρολαρισμα χωρις ταχυτητα ομως...
ΦΟΝΙΚΟ,ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ, κανενας ελεγχος του αυτοκινητου και συχνα καμια οικονομια αφου για να ανακτηθει η ταχυτητα που χαθηκε χρειαζεται περισσοτερη βενζινη απο το να πηγαιναμε με το γκαζι σταθερο στην περιπτωση που το κανουμε εσκεμενα σε πορεια και οχι αρκετα πριν να σταματησουμε καπου φρεναρωντας (αλλα αναφερθηκε το να βαλεις νεκρα και να συνεχισεις να πηγαινεις).
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ μου οποιος θελει να οδηγει οικονομικα να προσπαθει να διατηρει την κεκτημενη του ταχυτητα και να μαθει ναποφευγει ασκοπα φρεναρισματα (σε στροφες παμε με την σωστη σχεση και στριβουμε με την κεκτημενη μας ταχυτητα δεν παμε με 5η 'αφου τραβαει' και πλακωνομαστε στα φρενα, προσπαθουμε να μην φρεναρουμε σε ανηφορες!!!ναι γινεται κιαυτο, δεν επιταχυνουμε ασκοπα αφου ξερουμε οτι σε 10μ εχει κοκκινο φαναρι,διαβαση πεζων,εκκλησια που τελειωσε ο εσπερινος,δεν κραταμε ταμαξι με γκαζι-συμπλεκτη σε ανηφορες γιατι δεν μπορουμε να ξεκινησουμε αμα σταματησουμε εντελως!γινονται κιαυτα κι'ομως, δεν κολαμε στον μπροστινο μας που παει με σεβαστη ταχητυτα κανοντας τους γρηγορους μαποτελεσμα το ασε-πατα για νακολουθαμε κ.α πολλα ηλιθια που συμβαλουν στην υπερ-καταναλωση βενζινης-πως διαλο το χιλιαρι μου εκαψε 30 λιτρα βενζινη για 100χλμ???)
η σωστη και 'εξυπνη' οδηγηση συμβαλει στην μειωση της καταναλωσης και οχι οι ταρζανιες.ο σωστος οδηγος με οποιοδηποτε αυτοκινητο φροντιζει να εχει ανα πασα στιγμη το γκαζι για ναποφυγει την στραβη-ακομα και μπαινοντας σε μια στροφη με μια πανω χωρις να εχουμε ολη την διαθεσιμη ροπη (κινητηρας σε σχεδον μη οφελιμο φασμα)ειναι λαθος.
p206Mike - Τετ 19 Νοέ 2003, 10:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ απόλυτα με τον Ντίνο και τον Μίλτο....το αυτοκίνητο στην ουσία είναι ακυβέρνητο...
Εγκληματική οδήγηση κατά την γνώμη μου, για χάρη μερικών λίτρων βενζίνης???
NO way!!!
Ακόμη και σε προσπάθεια ακινητοποίησης του αυτοκινήτου σε κόκκινο φανάρι, νεκρά προσωπικά θα βάλω όταν τα χιλιόμετρα πέσουν πολύ περίπου από τα 30 δλδ και κάτω...
Με νεκρά δεν το έχεις το αυτοκίνητο...Και ιδιαίτερα στα πολλά χιλιόμετρα είναι άκρως επικίνδυνο...
Καλό είναι να μην ξεσηκώνουμε τις π@π@ριές που έκαναν οι παλιοί και ορισμένοι ταξιτζήδες....οδηγάρες γαρ...
Vaggelis - Τετ 19 Νοέ 2003, 10:24:00
Θέμα δημοσίευσης:
Mητσο, συμφωνώ και εγώ με τους προλαλήσαντες.....
Απαράδεκτη ενέργεια.......
Έχουν αναφερθεί σε αυτό το θέμα και εκπομπές αυτοκινήτου (αθάνατε Σταθάκη....!!!!) πολλές φορές...
Το κυριότερο ειναι οτι το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά εκτός ελέγχου, αφού σε περίπτωση ανάγκης δεν υπάρχει η βοήθεια του κινητήρα....
Χώρια που υπάρχει μεγαλύτερη φθορά στο σύστημα πέδησης, καθώς αυτό δεν έχει πλέον την βοήθεια του κινητήρα κατα την διάρκεια του φρεναρίσματος
Καλό είναι λοιπόν να το αποφεύγουμε....
DimiP - Τετ 19 Νοέ 2003, 10:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
gavanas έγραψε:


Επίσης αν πέρναγε άκαφτη βενζίνη στον καταλύτη ο λ θα βάραγε σαν τρελός Wink


πως θα βαραγε ο λ? Shocked τι ειναι?καμπανες? Laughing Laughing
ακαυτη βενζινη περναει σε πολυ μικρες ποσοτητες σε ολα ταυτοκινητα αλλα μην αναλυσουμε πως γινεται αυτο.
φθορες στον καταλυτη εχουμε οταν παμε να το βαλουμε τσουλιτο μπροστα οπως και σε 200 αλλα μερη (αφου συμβαινει το αντιστροφο και εμπλεκουμε τον αξονα μεταδοσης αναγκαζωντας στο γυρισμα πολλων κινουμενων μερων χωρις να υπαρχει ρευμα).
το ζητουμενο ειναι το ρολαρισμα χωρις ταχυτητα ομως...
ΦΟΝΙΚΟ,ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ, κανενας ελεγχος του αυτοκινητου και συχνα καμια οικονομια αφου για να ανακτηθει η ταχυτητα που χαθηκε χρειαζεται περισσοτερη βενζινη απο το να πηγαιναμε με το γκαζι σταθερο στην περιπτωση που το κανουμε εσκεμενα σε πορεια και οχι αρκετα πριν να σταματησουμε καπου φρεναρωντας (αλλα αναφερθηκε το να βαλεις νεκρα και να συνεχισεις να πηγαινεις).
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ μου οποιος θελει να οδηγει οικονομικα να προσπαθει να διατηρει την κεκτημενη του ταχυτητα και να μαθει ναποφευγει ασκοπα φρεναρισματα (σε στροφες παμε με την σωστη σχεση και στριβουμε με την κεκτημενη μας ταχυτητα δεν παμε με 5η 'αφου τραβαει' και πλακωνομαστε στα φρενα, προσπαθουμε να μην φρεναρουμε σε ανηφορες!!!ναι γινεται κιαυτο, δεν επιταχυνουμε ασκοπα αφου ξερουμε οτι σε 10μ εχει κοκκινο φαναρι,διαβαση πεζων,εκκλησια που τελειωσε ο εσπερινος,δεν κραταμε ταμαξι με γκαζι-συμπλεκτη σε ανηφορες γιατι δεν μπορουμε να ξεκινησουμε αμα σταματησουμε εντελως!γινονται κιαυτα κι'ομως, δεν κολαμε στον μπροστινο μας που παει με σεβαστη ταχητυτα κανοντας τους γρηγορους μαποτελεσμα το ασε-πατα για νακολουθαμε κ.α πολλα ηλιθια που συμβαλουν στην υπερ-καταναλωση βενζινης-πως διαλο το χιλιαρι μου εκαψε 30 λιτρα βενζινη για 100χλμ???)η σωστη και 'εξυπνη' οδηγηση συμβαλει στην μειωση της καταναλωσης και οχι οι ταρζανιες.ο σωστος οδηγος με οποιοδηποτε αυτοκινητο φροντιζει να εχει ανα πασα στιγμη το γκαζι για ναποφυγει την στραβη-ακομα και μπαινοντας σε μια στροφη με μια πανω χωρις να εχουμε ολη την διαθεσιμη ροπη (κινητηρας σε σχεδον μη οφελιμο φασμα)ειναι λαθος.


απολυτα σωστο και οσα ειπες τα εφαρμοζω κατα κορον.
αν τυχεις πισω μου θα νομισεις πως ειναι καμενα τα στοπ των φρενων μου. προσπαθω να βλεπω 2 αυτοκινητα εμπρος και να προβλεπω αντιδραεεις διατηρωντας την ταχυτητα μου και πατω φρενο οταν και οσο πρεπει.
απλα ρωτησα κατι που ανηκει στις αποριες "μηχανολογικης φυσης" αν το πουμε ετσι και χαιρομαι που καποιοι απαντησαν με τον ενδεδειγμενο τροπο ακριβως σε αυτο που ρωτησα.
τωρα οσο για τα αλλα περι επικινδυνοτητας , αυτα θα τα πουμε σε αλλο topic. Wink Wink
Ntinos - Τετ 19 Νοέ 2003, 16:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
εχεις δικιο, και εγω δεν ηθελα να θιξω εσενα η καποιον αλλο που και μονο οτι συμμετεχει σενα τετοιο club σημαινει οτι προσπαθει να εμβαθυνει τις γνωσεις του, αποψεις του και να γινει καλιτερος.εγω απλα εθιξα το θεμα οικονομιας γιατι οπως ειπες και παλιοτερα πολλοι (και με μικρο μεριδιο ευθηνης αφου οδηγικη παιδεια δεν προσφεροταν ποτε στην Ελλαδα) εφαρμοζαν τεχνικες-ταρζαν για να κανουν οικονομια και την ιδια ωρα εκαναν πολλα απο αυτα που ανεφερα σαν παραδειγμα.
επισης ουτε εγω βγαζω την ουρα μου απεξω.πολλες φορες διαμαρτυρηθηκα για καταναλωσεις αφου πριν λογο μ@λ@κι@ς ειχα πιασει και 3 κοφτες αναμεσα σε φαναρια αναμενα η πισω απο κανα 'δηθεν' γρηγορο Twisted evil Twisted evil Twisted evil Laughing Laughing Laughing
gavanas - Τετ 19 Νοέ 2003, 19:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:

πως θα βαραγε ο λ? Shocked τι ειναι?καμπανες? Laughing Laughing
ακαυτη βενζινη περναει σε πολυ μικρες ποσοτητες σε ολα ταυτοκινητα αλλα μην αναλυσουμε πως γινεται αυτο.


Αναφέρθηκε παραπάνω πως η άκαυτη βεζίνη που περνάει προς τον καταλύτη, μπορεί να τον καταστρέψει. Στην περίπτωση που αυτό ίσχυε σίγουρα θα βάραγαν καμπάνες: όταν κάτι δεν παει καλά κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο μπιπ-μπιμ και αναβοσβήνει ένα συμπαθητικό STOP στα όργανα!

Συμφωνώ πως άκαυτη βενζίνη μπορεί να περνάει προς τον καταλύτη, όμως ελάχιστη, λόγω του overlap των βαλβίδων. Ασήμαντη ποσότητα κατά την άποψη μου.
Νωε - Τετ 19 Νοέ 2003, 19:39:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω αυτο που ξερω ΔΗΜΗΤΡΗ ειναι οτι κανει κακο στον καταλυτη..... ολα τα αλλα ειναι περιττα.... αλλα θα μου πεις ποιος σκεφτεται στις μερες μας τον καταλυτη;;; σχεδον κανενας δεν τον αλλαζει οταν πρεπει...... κατα τα αλλα ολα μια χαρα ειναι οταν εχεις νεκρα...
DimiP - Πεμ 20 Νοέ 2003, 08:46:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ntinos έγραψε:
εχεις δικιο, και εγω δεν ηθελα να θιξω εσενα η καποιον αλλο που και μονο οτι συμμετεχει σενα τετοιο club σημαινει οτι προσπαθει να εμβαθυνει τις γνωσεις του, αποψεις του και να γινει καλιτερος.εγω απλα εθιξα το θεμα οικονομιας γιατι οπως ειπες και παλιοτερα πολλοι (και με μικρο μεριδιο ευθηνης αφου οδηγικη παιδεια δεν προσφεροταν ποτε στην Ελλαδα) εφαρμοζαν τεχνικες-ταρζαν για να κανουν οικονομια και την ιδια ωρα εκαναν πολλα απο αυτα που ανεφερα σαν παραδειγμα.
επισης ουτε εγω βγαζω την ουρα μου απεξω.πολλες φορες διαμαρτυρηθηκα για καταναλωσεις αφου πριν λογο μ@λ@κι@ς ειχα πιασει και 3 κοφτες αναμεσα σε φαναρια αναμενα η πισω απο κανα 'δηθεν' γρηγορο Twisted evil Twisted evil Twisted evil Laughing Laughing Laughing



δεν με εθιξες-κανενα προβλημα. Wink
απλα ηθελα μια καθαρα "τεχνικη" απαντηση και τιποτα παραπανω.
ακομα παντως υπαρχουν διχογνωμιες για το αν χαλαει ο καταλυτης (λογω ακαυστης βενζινης) η οχι.
παντως ΔΕΝ θα το εφαρμοσω το ...συστημα για να ειμαι σιγουρος.
ΝΙΚΟΣ - Κυρ 23 Νοέ 2003, 13:07:08
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπαρχει κανενα προβλημα στο αμαξι.ουτε με ακαυτη ουτε τιποτα.Οπως ειπε ο Μιλτος φυσικα δεν κανει γιατι μενεις κρεμασμενος απο δυναμη αν κατι παει στραβα.Απο εκει και περα στα καινουργια με εγκεφαλο αν βαλεις νεκρα και πας με Χ χιλμ πχ καιει οσο καιει λιγο στο ρελαντι.Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.
STELIOS - Κυρ 23 Νοέ 2003, 17:12:12
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.


Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη???
SnakeMJK - Κυρ 23 Νοέ 2003, 22:54:25
Θέμα δημοσίευσης:
Μιεχ μιεχ μιεχ... Το 1/3 των χιλιομέτρων μου τα έχω πάει με νεκρά! Το μόνο που χαλάει είναι τα τακάκια. Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο. Και αν είναι τόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ, ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ και ΦΟΝΙΚΟ όπως έγραψαν κάποιοι χαρακτηριστικά με κεφαλαία γράμματα έπρεπε να είχα τρακάρει τουλάχιστον 25 φορές! Δεν είπαμε να πηγαίνεις τέζα και να βγάλεις την ταχύτητα μέσα στην κίνηση ή πάνω σε στροφές, ΑΛΛΑ σε περιπτώσεις όπως μικρές κατηφόρες (στις μεγάλες βάζεις ταχύτητα χωρίς γκάζι ~ μηδέν κατανάλωση ~ ζήτω το ηλεκτρονικό γκάζι), σε ερημικούς μεγάλους δρόμους (παράδειγμα dimip με αττική οδό), στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης (έτσι κι αλλιώς αν χρειαστεί να σταματήσεις θα πατήσεις και συμπλέκτη μαζί με λίγα χλμ/ω ~ νεκρό) και όταν πρόκειται να σταματήσεις σε κάποια μικρή σχετικά απόσταση (πχ ανάβει κόκκινο στα 200μ, βγάζεις ταχύτητα και επιβραδύνεις μόνο με φρένο).
ΝΙΚΟΣ - Δευ 24 Νοέ 2003, 09:12:13
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.


Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη???


Που λεει ο λογος...Σχεδον τιποτα
p206Mike - Δευ 24 Νοέ 2003, 09:38:38
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο.


Αυτό δεν το λέει κανείς...
Αν δεν κάνω λάθος τη κατηφόρα την κατεβαίνουμε με κουμπωμένη την ίδια ή μια παραπάνω ταχύτητα μέσα, από αυτή που χρειάζεται για να την ανεβούμε... Wink
Και αυτό το λέει το βιβλίο που δίνουμε εξετάσεις για την απόχτηση της άδειας ικανότητας οδήγησης Ι.Χ.
Tomcat - Δευ 24 Νοέ 2003, 13:51:47
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο.


Αυτό δεν το λέει κανείς...
Αν δεν κάνω λάθος τη κατηφόρα την κατεβαίνουμε με κουμπωμένη την ίδια ή μια παραπάνω ταχύτητα μέσα, από αυτή που χρειάζεται για να την ανεβούμε... Wink
Και αυτό το λέει το βιβλίο που δίνουμε εξετάσεις για την απόχτηση της άδειας ικανότητας οδήγησης Ι.Χ.


ΠΡΟΕΔΡΕ να φανταστω οτι εφαγες κληση , σου πηραν το διπλωμα και επεσες με τα μουτρα παλι στο διαβασμα??? Αυτη την φορα φροντισε να τα μαθεις καλα.....!!!

Αναμμενα προβολακια : 5 ποντους
Επιδειξη οδηγικων ικανοτητων : 5 ποντους (Αν θυμαμαι καλα)
Αυτοσχεδιοι αγωνες : Αξια ανεκτιμητη
kanelj - Δευ 24 Νοέ 2003, 16:29:45
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Και αν είναι τόσο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ, ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ και ΦΟΝΙΚΟ όπως έγραψαν κάποιοι χαρακτηριστικά με κεφαλαία γράμματα έπρεπε να είχα τρακάρει τουλάχιστον 25 φορές!


οχι ρε συ.τα λεμε αυτα για να μην σε αφησουμε να κανεις οικονομια στην βενζινη.τι να πω τωρα???
εσυ δηλαδη αν δεν τρακαρεις δεν προκειται να σταματησεις να το βαζεις στη νεκρα???sorry φιλε μου αλλα δεν μου αρεσει καθολου η λογικη σου.
παιζεις με την τυχη σου....
Vaggelis - Δευ 24 Νοέ 2003, 17:06:29
Θέμα δημοσίευσης:
Σε κατάσταση πανικού, όταν δεν υπάρχει υποβοήθηση στο φρενάρισμα από τον κινητήρα, οι τροχοί μπλοκάρουν πιο εύκολα.....
Δοκιμάστε να πατήσετε απότομα φρένο με νεκρά στο κιβώτιο και θα δείτε για πότε μπλοκάρει..... (στους μη κατόχους ABS πάντα...)
ΝΙΚΟΣ - Δευ 24 Νοέ 2003, 17:47:13
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
Νεκρό βάζουμε σε ελαφρώς κατηφορικό δρόμο, άρα για να μην μας φύγει το αυτοκίνητο πατάμε λίιιγο το φρένο.


Αυτό δεν το λέει κανείς...
Αν δεν κάνω λάθος τη κατηφόρα την κατεβαίνουμε με κουμπωμένη την ίδια ή μια παραπάνω ταχύτητα μέσα, από αυτή που χρειάζεται για να την ανεβούμε... Wink
Και αυτό το λέει το βιβλίο που δίνουμε εξετάσεις για την απόχτηση της άδειας ικανότητας οδήγησης Ι.Χ.



Ε καλα τωρα.........Το βιβλιο λεει οτι παταμε και φρενο πριν τη στροφη για να κοψει το αμαξι και να παρουμε την στροφη με ασφαλεια.Αυτο δεν μου λεει τιποτα.Δηλαδη οταν εγω περναω FLAT OUT σε πολλες στροφες τοτε ειμαι λαθος και επικινδυνος συμφωνα παντα με το βιβλιο.Ασε που παω σε πολλες που οι αλλοι κατεβαζουν μια κατω εγω βαζω μια πανω Laughing Laughing Laughing
gavanas - Δευ 24 Νοέ 2003, 18:26:22
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
STELIOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.


Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη???


Που λεει ο λογος...Σχεδον τιποτα


Νομίζω σκέτο τίποτα. Όταν ο εγκέφαλος δεν δίνει καύσιμο το μοτέρ απλά καταναλώνει ενέργεια αντί να παράγει. Παράδειγμα: με ταχύτητα σταματάς πιο νωρίς σε σχέση με το να τσούλαγες με νεκρό. Αυτή η διαφορά στην κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου είναι η ενέργεια που καταναλώνουν τα περιστρεφώμενα μέρη του κινητήρα. Αντίθετα με νεκρό, η ενέργεια αυτή προκύπτει από την βενζίνη που καίμε, άσε που χρειάζεται να πατάς και περισσότερο φρένο από το να έχεις ταχύτητα
ΝΙΚΟΣ - Δευ 24 Νοέ 2003, 18:35:19
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
STELIOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αν ομως βαλεις μια μεγαλη ταχυτητα πχ 5 και το αφησεις σε μια κατηφορα μονο του δεν καιει τιποτα μιας και ο εγκεφαλος δινει εντολη στα μπεκ να μην ψεκασουν και η βενζινα γυρναει μεσα απο τα επιστρεφομενα πισω στο ρεζερβουαρ.Δηλαδη καλυτερα να το αφηνεις να ρολαρει με μια μεγαλη ταχυτητα παρα να βαλεις νεκρα.


Αμα δεν ψεκαζουν τα μπεκ και δεν καιει τιποτα τοτε πως μενει αναμενη η μηχανη???


Που λεει ο λογος...Σχεδον τιποτα


Νομίζω σκέτο τίποτα. Όταν ο εγκέφαλος δεν δίνει καύσιμο το μοτέρ απλά καταναλώνει ενέργεια αντί να παράγει. Παράδειγμα: με ταχύτητα σταματάς πιο νωρίς σε σχέση με το να τσούλαγες με νεκρό. Αυτή η διαφορά στην κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου είναι η ενέργεια που καταναλώνουν τα περιστρεφώμενα μέρη του κινητήρα. Αντίθετα με νεκρό, η ενέργεια αυτή προκύπτει από την βενζίνη που καίμε, άσε που χρειάζεται να πατάς και περισσότερο φρένο από το να έχεις ταχύτητα


Να σε καλα φιλε μου.Σκετο ιποτα επρεπε να πω αλλα δεν ειμουνα σιγουρος.Και μαλιστα στα καινουργια με εγκεφαλο μου το ειχε πει Μηχανολογος (το σκετο τιποτα) Wink
Miltellas - Δευ 24 Νοέ 2003, 23:31:36
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ασε που παω σε πολλες που οι αλλοι κατεβαζουν μια κατω εγω βαζω μια πανω Laughing Laughing Laughing


Laughing
Μου θύμισες ακριβώς την τρομαγμένη ερώτηση που μου έκανε κάποτε ένας ξάδερφός μου που μπήκε πρώτη φορά στο αυτοκίνητό μου:
"Ρε συ Μίλτο! Γιατί κάθε φορά που έχει στροφή, αντί να πατάς φρένο πατάς γκάζι;!"
Κι εγώ του απάντησα:
"Πράγματι! Έτσι οδηγάω όταν πηγαίνω αργά...!" Shocked
Laughing
GIANNIS206 - Τρι 25 Νοέ 2003, 02:14:25
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ασε που παω σε πολλες που οι αλλοι κατεβαζουν μια κατω εγω βαζω μια πανω Laughing Laughing Laughing


Laughing
Μου θύμισες ακριβώς την τρομαγμένη ερώτηση που μου έκανε κάποτε ένας ξάδερφός μου που μπήκε πρώτη φορά στο αυτοκίνητό μου:
"Ρε συ Μίλτο! Γιατί κάθε φορά που έχει στροφή, αντί να πατάς φρένο πατάς γκάζι;!"
Κι εγώ του απάντησα:
"Πράγματι! Έτσι οδηγάω όταν πηγαίνω αργά...!" Shocked
Laughing

Χα χα χα χα!!!Κορυφαίο μέχρι να το καταλάβει ο άλλος και να θέλει να κατέβει!!!
netblaster - Τρι 25 Νοέ 2003, 12:52:44
Θέμα δημοσίευσης:
Βιβλιο οδηγησης??? What's this??? Αυτο το βιβλιο λεει τρελα πραγματα... Δε βλεπεις και τις περισσοτερες γυναικες (εξαιρουννται οι του club) που το ακολουθουν κατα γραμμα ολο μπλεξιματα εχουν...Πεταγονται κολωνες στη μεση του δρομου, αυτοκινητα πεφτουν απο τον ουρανο και κατι τετοια!!! Δεν υπαρχει ο σωστος τροπος οδηγησης!!! Οπως ο καθενας μας μπορει να γραφει με το αριστερο και το δεξι, η και με το ποδι και το στομα κτλ... ετσι μπορει να εχει και το προσωπικο του στυλ οδηγησης, αρκει να μην ειναι απειλη για τους υπολοιπους!!!
XASOS - Τρι 25 Νοέ 2003, 13:44:39
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Σε κατάσταση πανικού, όταν δεν υπάρχει υποβοήθηση στο φρενάρισμα από τον κινητήρα, οι τροχοί μπλοκάρουν πιο εύκολα.....
Δοκιμάστε να πατήσετε απότομα φρένο με νεκρά στο κιβώτιο και θα δείτε για πότε μπλοκάρει..... (στους μη κατόχους ABS πάντα...)


Για εξηγησέ το αυτό πως γίνεται?
George - Σαβ 27 Δεκ 2003, 19:28:29
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρις να ειμαι σιγουρος απο οτι κοιταγα στον υπολογοστη ταξιδιου εκαιγε λιγοτερο οταν του ειχα 5η στο ρολλαρισμα απο οταν του ειχα νεκρα...
George - Σαβ 27 Δεκ 2003, 19:31:17
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι ο Βαγγελης εχει δικιο ο κινητηρας παντα βοηθαει στο φρεναρισμα ακομα και οταν κανει φρεναρισμα πανικου.
klain - Δευ 29 Δεκ 2003, 02:11:54
Θέμα δημοσίευσης:
George έχει αναλυθεί και σε άλλο θέμα η περίπτωση της κατανάλωσης με σχέση η με νεκρά.Το συμπέρασμα που βγήκε απο ότι θυμάμαι για τους Α η Β λόγους ήταν πως με σχέση μέσα και χωρίς να πατάμε γκάζι έχουμε 0 κατανάλωση αντίθετα με την περίπτωση όπου "κυλάμε" με νεκρά και υπάρχει μια ελάχιστη κατανάλωση...
¶! Εγώ κάποιες φορές κάνω την εξής βλακεία στις κατηφόρες... Έχω μέν βαλμένη ταχύτητα αλλά πατάω τον συμπλέκτη... Ξέρω οτί σκοτώνω τον συμπλέκτη μου αλλά πάει το πόδι μου απο μόνο του... Προσπαθώ να το κόψω Rolling eyes

¶σχετο αλλά θέλω να το αναφέρω... σήμερα οδήγησα πρώτη φορά με ΦΟΥΛ ομίχλη ...με το ζόρι να βλέπω δηλαδή στα 3 μέτρα και εννοείται βράδυ και μπορώ αν πώ πως ήταν η πιο όμορφη και ατμοσφαιρική διαδρομή που έκανα ποτέ. Με το ανάλογο soundtrack φυσικά... Timo mass - Help me. Απλά Τέλειο συναίσθημα.... (μήπως έχω ξεφύγει λίγο;)
alexbo1 - Τρι 27 Ιαν 2004, 13:14:11
Θέμα δημοσίευσης:
George έγραψε:
Χωρις να ειμαι σιγουρος απο οτι κοιταγα στον υπολογοστη ταξιδιου εκαιγε λιγοτερο οταν του ειχα 5η στο ρολλαρισμα απο οταν του ειχα νεκρα...

Πράγματι και είναι λογικό. Όταν έχεις ταχύτητα ο κινητήρας δεν χρειάζεται να κάνει καύσεις για να διατηρήσει τις στροφές του αντιθέτα η κίνηση των τροχών μεταφέρεται στον κινητήρα. Στην περίπτωση της νεκράς έχουμε τις καυσεις του ρελαντί. Απλά όσο πιο ΄γρήγορα τρέχουμε τοσο μειώνεται ο παρανομαστής και συνεπώς η κατανάλωση!!!
Σχετικά με το αν η νεκρά κάνει κακό ή όχι ΄στον κινητήρα το θέμα είναι απλό. Ουσιαστίκά δεν κανει κακό στον κινητήρα αλλά στα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου όταν γίνεται κατά σύστημα. Smile Smile Smile
nec1980 - Τρι 27 Ιαν 2004, 14:53:45
Θέμα δημοσίευσης:
Σύμφωνα με το οικονομόμετρο όταν έχουμε ταχύτητα και δεν πατάμε το γκάζι η κατανάλωση είναι ποιό μικρή απο ότι έχουμε νεκρά.Το έχω δεί και στην πράξη.Όσο πιο μικρή ταχύτητα έχουμε τόσο οικονομία κάνουμε.Ο υπολογιστής είναι για τα μπάζα αφού δουλέυει το αμάξι και μου δείχνει 0 κατανάλωση!!!

Παιδιά να έχετε πάντα ταχύτητα μέσα γιατί πρέπει να έχεις ΠΑΝΤΑ τον έλενχο του αυτοκινήτου.Γνωστός μου βγήκε στον περιφεριακο με νεκρά και όταν είδε το φορτηγό που κάνει παραδώσεις αυτοκινήτων στις αντιπροσωπείες πάτησε γκάζι και το αμάξι ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.Το τι έγινε μετά με μια λέξη θα σας το πω,ΚΟΛΑΣΗ.Το φορτηγό μετά από το μεγάλο φρενάρισμα που έκανε πέρασε ξυστά απο το αμάξι και τα άλλα αυτοκίνητα απο τα φρεναρίσματα πλάγιασαν.Γι'αυτό πάντα ταχύτητα μέσα για να ξέρεις τι σου γίνεται.
GIANNIS206 - Τρι 27 Ιαν 2004, 17:43:16
Θέμα δημοσίευσης:
nec1980 έγραψε:
Σύμφωνα με το οικονομόμετρο όταν έχουμε ταχύτητα και δεν πατάμε το γκάζι η κατανάλωση είναι ποιό μικρή απο ότι έχουμε νεκρά.Το έχω δεί και στην πράξη.Όσο πιο μικρή ταχύτητα έχουμε τόσο οικονομία κάνουμε.Ο υπολογιστής είναι για τα μπάζα αφού δουλέυει το αμάξι και μου δείχνει 0 κατανάλωση!!!

Παιδιά να έχετε πάντα ταχύτητα μέσα γιατί πρέπει να έχεις ΠΑΝΤΑ τον έλενχο του αυτοκινήτου.Γνωστός μου βγήκε στον περιφεριακο με νεκρά και όταν είδε το φορτηγό που κάνει παραδώσεις αυτοκινήτων στις αντιπροσωπείες πάτησε γκάζι και το αμάξι ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΠΟΥΘΕΝΑ.Το τι έγινε μετά με μια λέξη θα σας το πω,ΚΟΛΑΣΗ.Το φορτηγό μετά από το μεγάλο φρενάρισμα που έκανε πέρασε ξυστά απο το αμάξι και τα άλλα αυτοκίνητα απο τα φρεναρίσματα πλάγιασαν.Γι'αυτό πάντα ταχύτητα μέσα για να ξέρεις τι σου γίνεται.

Αυτό που λες για τον υπολογιστή ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα!Χωρίς γκάζι αλλά με ταχύτητα κατανάλωση 0!
Όσο για τον γνωστό σου.....κοιτάμ και καθρέπτες!!! Wink
SnakeMJK - Τετ 28 Ιαν 2004, 22:27:28
Θέμα δημοσίευσης:
Και όταν πάμε με νεκρά πρέπει να το θυμόμαστε για να βάζουμε έγκαιρα την ταχύτητα... Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ να ξεχαστώ και να πατήσω γκάζι με σκέτη νεκρά. Ίσως επειδή την οδήγηση την "ζω"!
freestyler - Τετ 28 Ιαν 2004, 23:42:44
Θέμα δημοσίευσης:
symfwnnw k gw paidia me oloys osoys eipan oti me nekra einai sketos thanatos... t'amaksi einai barka gialo etsi re seis... enas gnwstos moy persi me ena saxo o opoios einai poly asxetos mallon pathse symplekth enw t'amaksi eixe mpolika xiliometra k arxise na kanei svoyres k toympes.... sovrako to kane to saxaki.... Laughing Laughing
Giannis307 - Κυρ 26 Αύγ 2007, 22:50:38
Θέμα δημοσίευσης:
H νεκρα σε κατηφορα παντως περα απο την τρελλη φθορα στα φρενα ειναι και επικυνδηνη γιατι αλλαζει η συμπεριφορα του αυτοκινητου..Περαν αυτο το πεταλι του φρενου γινετε πολυ πιο βαρυ με νεκρα λογο πεσμενων στροφων...Τωρα οσον αφορα τον καταλυτη και την ζημια....Ρε παιδια οταν σταματαμε σε φαναρι δηλαδη?Κανουμε ζημια?Δεν μου πολυ κολλαει!
SnakeMJK - Δευ 27 Αύγ 2007, 09:09:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σε μια συγκεκριμένη πλατεία του Ψυχικού μπαίνω πάντα με νεκρά... Έχει πιο πολύ πλάκα Razz Razz Razz Ζημιά γίνεται μόνο αν είσαι σβηστός.... Κατά τ' άλλα, φθορές στα φρένα είναι το κλασσικό.
Steve - Παρ 31 Αύγ 2007, 08:25:22
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα! Very happy

Πάρτε από μια ο καθένας: Splat Splat
Giannis307 - Παρ 31 Αύγ 2007, 14:39:12
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι ρε σταυρο?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr