PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 206 1400 (75hp) ή Clio 16V 1400 (98hp)

YiannisK - Σαβ 15 Νοέ 2003, 02:10:36
Θέμα δημοσίευσης: 206 1400 (75hp) ή Clio 16V 1400 (98hp)
γεια και χαρα σε ολους
σημερα απο περιεργεια επισκεφθηκα μια εκθεση της Renault για να ριξω μια ματια στο Clio.
Το ενδιαφερον μου ηταν το 1400αρι με τα 98 αλογακια. Δεν σας κρυβω οτι ενθουσιαστηκα με το αυτοκινητακι. Ασυγκριτα καλυτερες επιδοσεις απο το δικο μας 1400αρι (την "παλια" εκδοση με τα 75 αλογα, δεν ξερω πως ειναι το 90αρι), καλυτερη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο τουλαχιστον, με πιο ποιοτικο και πιο "σφιχτο" και στιβαρο δεσιμο των υλικων (χωρις τα "κουφια" πλαστικα του 206, βλ.πορτες και νταμπλω) που διασφαλιζει μακροχρονια απουσια τριγμων και ενοχλητικα τριξιματα. Οσο για ενεργητικη ασφαλεια, τα ξερετε, να μην τα λεω (ABS και τετοια)(και δωρο το μεταλλικο χρωμα).
Φευγοντας προσπαθουσα να βρω μια καλη απαντηση στον εαυτο μου, στο ερωτημα γιατι επελεξα το 206 χωρις να καταφερω να με πεισω!
Εχει κανεις καμια καλη απαντηση? Sad Sad Sad

Υ.Γ.: σκεφτομαι να αλλαξω και την υπογραφη μου
(Peugeot or nothing (except Clio maybe Smile Laughing )
gavanas - Σαβ 15 Νοέ 2003, 11:55:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ίσως γιατί το clio 1,4 έρχεται στα λεφτά του 206 xs 1,6?

Το κοίταγα κι εγώ αλλά προτίμησα δύναμη - υπερστροφικό χαρακτήρα (για να μάθουμε επιτέλους να οδηγούμε σωστά) - ομορφιά (μη μου πεις ότι σου αρέσει από design περισσότερο το clio)
PHSYBORG - Σαβ 15 Νοέ 2003, 14:48:16
Θέμα δημοσίευσης:
Σημφωνω απολυτος :
Εμφανιση κ οδηγικη συμπεριφορα συν οτι με τα ιδια λεφτα παιρνεις το 1600 με 110 αλογακια !

Ασχετο αλλα μηπως θα μπορουσε καποιος να μου δωσει καμια ιδεα πωσ να βγαλω το λεβιε ταχυτητων χωρις να ιδρωσω ?
Εχο κανει κ νεο θεμα σε αλλο TOPIC!
Ghost Dog - Σαβ 15 Νοέ 2003, 15:01:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τις επιδόσεις μπορείς να τις βελτιώσεις ενώ την εμφάνιση όχι! Wink
Recifees - Σαβ 15 Νοέ 2003, 16:08:35
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:
Ίσως γιατί το clio 1,4 έρχεται στα λεφτά του 206 xs 1,6?

Το κοίταγα κι εγώ αλλά προτίμησα δύναμη - υπερστροφικό χαρακτήρα (για να μάθουμε επιτέλους να οδηγούμε σωστά) - ομορφιά (μη μου πεις ότι σου αρέσει από design περισσότερο το clio)


Ετσι Ετσι Ετσι ΕτσιΕτσι
YiannisK - Σαβ 15 Νοέ 2003, 16:25:04
Θέμα δημοσίευσης:
ενταξει, οσο για ομορφια, ουτε λογος να γινεται! αλλα η ομορφια δεν πρεπει να ειναι το βασικο κριτηριο αγορας αυτοκινητου. Οσο για το οτι το Clio 1.4 ερχεται στα λεφτα του 206 1,6ΧS, εδω εχω μια μικρη ενσταση και παραθετω νουμερα:
1) 206 1,6 xs 3θ 14.290ευρω
2) 206 1,4 XT 5θ 11.900 ευρω
3) Clio 1,4 16V Expression 3θ 11580ευρω
4) Clio 1.4 16V Expression 5θ 11880ευρω
5) Clio 1,4 16V Dynamique 13150

δεν ειναι και μικρες οι διαφορες!
FRAPEOLE - Σαβ 15 Νοέ 2003, 17:22:24
Θέμα δημοσίευσης:
Μη νομιζετε πως το 206 ειναι πιο υπερστροφικο απο το CLIO...........................Εχω οδηγησει και τα τρια[206 1,6-206 1,4-CLIO 1,4]......................Ισχυει ακριβως το αντιθετο..................Το 206 ειναι απαιχτο στις γρηγορες στροφες.........................................[να ειχε και λιγο πιο γρηγορο τιμονι].............. Confused Confused
netblaster - Σαβ 15 Νοέ 2003, 19:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
Η αλήθεια είναι πως με μάμα στήσιμο το 206 είναι λίιιγο πιο παιχνιδιάρικο με το πίσω μέρος σε σύγκριση με το CLIO!!! Ειδικά στις σπορτιφ εκδόσεις που έχει πιο σφιχτό set-up...Aυτό οφείλεται περισσότερο στην ανάρτηση του 206 που έχει ράβδους στρέψης πίσω και όχι ημιάκαμπτο και ελατήρια όπως το CLIO!!! Από εμπειρία μου και με τα δύο στην ίδια στροφή (το 206 ήταν 206 xs 1.4) το 206 έδιωχνε άνετα το πίσω μέρος τη στιγμή που το CLIO στις περισσότερες των περιπτώσεων πέταγε μούτρα!!!
Recifees - Σαβ 15 Νοέ 2003, 21:38:21
Θέμα δημοσίευσης:
YiannisK έγραψε:
ενταξει, οσο για ομορφια, ουτε λογος να γινεται! αλλα η ομορφια δεν πρεπει να ειναι το βασικο κριτηριο αγορας αυτοκινητου. Οσο για το οτι το Clio 1.4 ερχεται στα λεφτα του 206 1,6ΧS, εδω εχω μια μικρη ενσταση και παραθετω νουμερα:
1) 206 1,6 xs 3θ 14.290ευρω
2) 206 1,4 XT 5θ 11.900 ευρω
3) Clio 1,4 16V Expression 3θ 11580ευρω
4) Clio 1.4 16V Expression 5θ 11880ευρω
5) Clio 1,4 16V Dynamique 13150

δεν ειναι και μικρες οι διαφορες!

Eιχα και εγώ την ιδια αποψη μέχρι που πέρασα και πηρα μια ενημέρωση για την τιμή του καθώς και μερικά έξτρα που μπαίνουν (αθελα -ηθελημένα )και στέλνουν την τιμή στα 13500-13800......

Και μετά παράγγειλα το 206...
mick206 - Σαβ 15 Νοέ 2003, 22:13:57
Θέμα δημοσίευσης:
gskarmou έγραψε:
To αόρατο χέρι ........

LaughingLaughingLaughingLaughingLaughing
Το 'πες και το 'κανες... Laughing Thumb right
Γράψε λίγο πιο αναλυτικά τα στοιχεία σου.Να ξέρουμε οτι δεν μιλάμε σε... αόρατο άνθρωπο... Shocked Rolling eyes Razz Wink
teoman - Κυρ 16 Νοέ 2003, 05:11:40
Θέμα δημοσίευσης:
Και τα δύο είναι εξίσου καλά,δυναμικά,όμορφα,στρίβουν.
Και τα δύο βγάζουν εξίσου προβληματάκια,τριγμούς.

Το clio δείχνει λιγάκι πιο "πλούσιο",με γκρι πλαστικά,προσκέφαλα και πίσω,ζάντες αλουμινίου,abs και κινητήρα 16v εδώ και 3 τουλάχιστον χρόνια.Όλα βέβαια με το αζημίωτο αφού κοστίζει κάτι παραπάνω...
Έχει και αυτά τα φτερά... Ησυχάζεις...

Προτίμησα 206 γιατί απλά... είχαμε ήδη ένα clio... Wink Very happy
netblaster - Κυρ 16 Νοέ 2003, 19:20:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι φανεροοτι τα τελευταια χρονια η renault εχει γινει ενα κλικ πιο ποιοτικη απο το γκρουπ PSA αλλα πιστευω οτι εχει χασει κατι απο τον αυθεντικο της χαρακτηρα...Η peugeot συνεχιζει να βγαζει πιο fun to drive αυτοκινητα!!!
Miltellas - Δευ 17 Νοέ 2003, 03:03:04
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ με Γεράσιμο και Netblaster.
Αν και για τον Μάκη θα ήθελα να του επισημάνω ότι πρέπει να ολοκληρώσει το στήσιμο στο 206 του για να κάνει σωστή σύγκριση, αφού τώρα το έχει στημένο υποστροφικά και είναι φυσιολογικό να βλέπει το Clio ως υπερστροφικότερο.
Κατά τα άλλα μην υποτιμάτε το Clio. Και αυτό γαλλικό δεν είναι; Με συγκεκριμένες aftermarket επιλογές το φέρνει ο καθένας στα μέτρα του.
Πάρτε για παράδειγμα την κακή κριτική για την υποστροφική συμπεριφορά του νέου Clio Sport, ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. Oι γάλλοι μπορεί να "μαλάκωσαν" τις προτάσεις τους αλλά αυτό δεν μας αποτρέπει να τα φέρουμε στα μέτρα μας (και χωρίς πολλά λεφτά).
Τί πιο δελεαστικό από το να στήσεις ένα RC ή Clio Sport να χτυπάει το TypeR στην πίστα; Δεν είναι δύσκολο (με ίδιο οδηγό) αν συνυπολογίσετε ότι έχετε αρκετά μεγάλη χρηματική διαφορά στην διάθεσή σας ώστε να παίξετε με τις επιλογές σας ελεύθερα.
Χώρια που όλα τα γαλλικά κατά παράδοση της τελευταίας 10ετίας έχουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια για αξιόπιστη αναβάθμιση κινητήρα από ότι τα Ηonda (που παρουσιάζουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας κατά την αναβάθμιση του κινητήρα αλλά και ασύμφορο κόστος αξιόπιστης αναβάθμισης). Ρωτήστε αυτούς που τρέχουν σε αγώνες (και δεν κάνουν επίδειξη στα φανάρια και στις παραλιακές) να σας πουν...
netblaster - Δευ 17 Νοέ 2003, 19:49:57
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ σωστες οι παρατηρησεις και η τοποθετηση του Μιλτου...Συμφωνω!!!
pezomania - Τρι 18 Νοέ 2003, 17:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. .........


Ποιός σας το είπε ότι το TYPE R είναι καλύτερα στημένο από το RC;;;;;;;;

Στο συγκριτικό τους αυτό που λέει είναι:

"Θα προτιμούσαμε τον κινητήρα του HONDA στο αμάξωμα του RC!!! "

"Εκεί που με το TYPE R μπαίνεις φιλαγμένα, με το RC μπαίνεις με τέρμα γκάζι!!!! "

Miltellas - Τετ 19 Νοέ 2003, 01:52:56
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαρτάται ποιό περιοδικό διαβάζεις (στους 4Τροχούς ας πούμε δεν τα λέει έτσι όπως τα λες). Και προχωρώ πέρα από τα λεγόμενα των περιοδικών σε αυτά που ήδη γνωρίζω. Το TypeR είναι έτοιμο για αγώνες. Το RC είναι για χρήση δρόμου. Έχει στήσιμο καθαρόαιμου Gti. Δεν είναι και πολύ διαφορετικό από το setup που έχω ήδη στο δικό μου 206 (και ορισμένοι άλλοι). Αλλά αυτό δεν είναι κακό ούτε και παρεξηγήσιμο. Με ένα αγωνιστικό setup το RC κοιτάει στα μάτια το TypeR. Το μόνο εύκολο. Wink
Και μη νομίζετε ότι το TypeR έχει περαιτέρω περιθώρια αγωνιστικής βελτίωσης. Είναι ήδη βελτιωμένο στο μέγιστο. Από κει και πέρα θέλει ένα σκασμό λεφτά.

Συνοψίζοντας, το TypeR είναι από τη μάνα του αγωνιστικό, ενώ το RC είναι απλώς ένα γνήσιο GTi.
FRAPEOLE - Τετ 19 Νοέ 2003, 02:05:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλυ πιθανο.....................Φανταζομαι πως το RC εχει αρκετα περιθωρια στησιματος αλλα και αυτο δυσκολα βελτιωνεται μηχανικα τουλαχιστον.....................
Ntinos - Τετ 19 Νοέ 2003, 03:53:00
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Συμφωνώ με Γεράσιμο και Netblaster.
Αν και για τον Μάκη θα ήθελα να του επισημάνω ότι πρέπει να ολοκληρώσει το στήσιμο στο 206 του για να κάνει σωστή σύγκριση, αφού τώρα το έχει στημένο υποστροφικά και είναι φυσιολογικό να βλέπει το Clio ως υπερστροφικότερο.
Κατά τα άλλα μην υποτιμάτε το Clio. Και αυτό γαλλικό δεν είναι; Με συγκεκριμένες aftermarket επιλογές το φέρνει ο καθένας στα μέτρα του.
Πάρτε για παράδειγμα την κακή κριτική για την υποστροφική συμπεριφορά του νέου Clio Sport, ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. Oι γάλλοι μπορεί να "μαλάκωσαν" τις προτάσεις τους αλλά αυτό δεν μας αποτρέπει να τα φέρουμε στα μέτρα μας (και χωρίς πολλά λεφτά).
Τί πιο δελεαστικό από το να στήσεις ένα RC ή Clio Sport να χτυπάει το TypeR στην πίστα; Δεν είναι δύσκολο (με ίδιο οδηγό) αν συνυπολογίσετε ότι έχετε αρκετά μεγάλη χρηματική διαφορά στην διάθεσή σας ώστε να παίξετε με τις επιλογές σας ελεύθερα.
Χώρια που όλα τα γαλλικά κατά παράδοση της τελευταίας 10ετίας έχουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια για αξιόπιστη αναβάθμιση κινητήρα από ότι τα Ηonda (που παρουσιάζουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας κατά την αναβάθμιση του κινητήρα αλλά και ασύμφορο κόστος αξιόπιστης αναβάθμισης). Ρωτήστε αυτούς που τρέχουν σε αγώνες (και δεν κάνουν επίδειξη στα φανάρια και στις παραλιακές) να σας πουν...


κοστος αναβαθμησης civic vti (92-95)+30hp:kit υπερκυβισμου JUN με 1300 ευρο (φτανει 1780cc σχεδον) +προγραμμα (ανοιγμα v-tec απο 4000 σ.α.λ) 300 ευρω=1600 ευρω ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΝΕΡΓΙΑ (προσοχη εχω αμαξι να παραθεσω με αυτη την αναβαθμιση και 140000 χιλ στην πλατη του-η αξιοπιστια αναβαθμιζεται για την ακριβεια αφου αλλαζουν κινουμενα μερη με καλιτερα και βελτιωνεται το κλασσικο προβλημα του B16A2 με τα λαδια (ναι καινε λαδακι τα hondakia)
ποιο γαλλικο παιρνει 30 αλογα με 1300 ευρο ατμοσφαιρα?
ποιο γαλλικο εχει επιλογες αναβαθμισης απο κατασκευαστες σαν την SPOON,JUN κ.α με κιτ fix για το συγκεκριμενο μοτερ με μικρο κοστος και πολλα αλογα?μονο η πεζο σπορτ εχει να προσφερει κατι αναλογο και παλι το κοστος πολλες φορες ειναι τραγικο για να παρεις κατι καλο.
αναβαθμιση του RC φτηνα για να κυνηγαει type-r στην πιστα...το μπλοκε ποσο κανει? Twisted evil
κατα ταλλα συμφωνω, το type-r ειναι στο οριο το rc σιγουρα αναβαθμιζεται αποτελεσματικα και με μικρο κοστος.
Recifees - Τρι 03 Φεβ 2004, 15:25:38
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Εξαρτάται ποιό περιοδικό διαβάζεις (στους 4Τροχούς ας πούμε δεν τα λέει έτσι όπως τα λες). Και προχωρώ πέρα από τα λεγόμενα των περιοδικών σε αυτά που ήδη γνωρίζω. Το TypeR είναι έτοιμο για αγώνες. Το RC είναι για χρήση δρόμου. Έχει στήσιμο καθαρόαιμου Gti. Δεν είναι και πολύ διαφορετικό από το setup που έχω ήδη στο δικό μου 206 (και ορισμένοι άλλοι). Αλλά αυτό δεν είναι κακό ούτε και παρεξηγήσιμο. Με ένα αγωνιστικό setup το RC κοιτάει στα μάτια το TypeR. Το μόνο εύκολο. Wink
Και μη νομίζετε ότι το TypeR έχει περαιτέρω περιθώρια αγωνιστικής βελτίωσης. Είναι ήδη βελτιωμένο στο μέγιστο. Από κει και πέρα θέλει ένα σκασμό λεφτά.
Συνοψίζοντας, το TypeR είναι από τη μάνα του αγωνιστικό, ενώ το RC είναι απλώς ένα γνήσιο GTi.


Mήπως το 206 κατηγορία Β και το Type-R κατηγορία C ?
Που σημαίνει με το Καλημέρα 15-20 πόντοι μείον ?
Οσο για το στησιμό στους εν Ελλάδι δρόμους εκτός της καλοδεχούμενης ιπποδύναμης καλό είναι και να στρίβεις ...
Απλά μιας και αναφeρθήκαμε σε κόστος το πλήθος βελτιωτών για Χοντα -η επισημη Χοντα ασχολείται με F1 και GP - είναι απο μόνο του ένα πλεονέκτημα ΤΕΡΑΣΤΙΟ για ευνόητους λόγους(συναγωνισμός κτλ)

Η Βελτιωσιμότητα των Γαλλων είναι όμως μακράν μεγαλύτερη και ευκολότερη -το κορυφαίο 206 (ααααχχχ.. δεν θα βρώ τα φράγκα.. )είναι αποτέλεσμα ενός καλού μαγειρέματος εργοστασιακών και όχι απαραίτητα εξωτικών εξαρτημάτων (πίσω ανάρτηση απο το SW απλά πιο σκληρά εμπρός αμορτισερ -ελατηρια- αντιστρεπτικη και φρένα απλά απο το 307 αν δεν κάνω λάθος ) που αν τα βάλεις σε οποιοδήποτε 206 θα έχεις ένα RC χωρίς τον κινητήρα . Shocked Very happy Very happy

Οι διαφορές όμως του απλού Σιβίκ με το Type-r είναι τέτοιες που για τα φέρεις σε μια ισσοροπία μάλλον ΕΔΩ είναι που θα ΤΟ πληρώσεις ......όχι στον κινητήρα .
Petros - Τετ 04 Φεβ 2004, 12:00:36
Θέμα δημοσίευσης:
Οι πρώτες μετρήσεις του 206 1.4 16v στους 4T, δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με το ταχύτερο από άποψη ρεπριζ 1400άρι της αγοράς. Νούμερα πραγματικά εντυπωσιακά, που βάζουν ακόμη και τους 1600άρηδες σε σκέψεις...

Σημειώνω:
80-110 χλμ/ώρα
με 3η: 6,4 sec (206 90hp), 7,7 (206 75hp), 5,6 (206 110hp) - 6,8 (Ibiza)
με 4η: 8,2 sec (206 90hp), 10,8 (206 75hp), 8,1 (206 110hp) - 9,9 (Ibiza), 9,5 (Clio)
με 5η: 11,3 sec (206 90hp), 14,7 (206 75hp), 11,1 (206 110hp) - 13,3 (Ibiza)

Ακόμη όμως και τις επιταχύνσεις από στάση (φαναρόβιοι Wink ) τα πάει θαυμάσια. Σημειώνω: 11,7 sec έναντι 13,6 του 8v και 12, 11,8 των Ibiza και Clio.

Aυτά βέβαια με το "κοντό" κιβώτιο του XS.
pezomania - Τετ 04 Φεβ 2004, 16:11:14
Θέμα δημοσίευσης:
Και 9,3 του 1.6 16V
Petros - Τετ 04 Φεβ 2004, 17:17:02
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Και 9,3 του 1.6 16V


Σύμφωνα με το Drive 9,3'' (στους 4Τ, είναι 9,5'').
Στο Drive και οι ρεπρίζ είναι "καλύτερες" για το 1.6 16v. Αν θυμάμαι καλά μιλάμε για 80-110: 5,3'' με 3η, 7,6'' με 4η και κάτι παραπάνω από 10'' με 5η. Wink
netblaster - Πεμ 05 Φεβ 2004, 00:46:20
Θέμα δημοσίευσης:
Για το 0-100 του 1.6 16ν θα παραθεσω και τη μετρηση του ams...9" ακριβως!!! Και ειναι και ISO (λεμε τωρα...)!!! Οσο για το 80-110 του Drive με 3η:5,2", με 4η:7,3" και με 5η:10,7"!!!
sotamax - Δευ 16 Φεβ 2004, 09:42:46
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλοι Exclamation Exclamation Exclamation Very happy Very happy Μην βλέπετε μόνο μηχανικά τα δύο αυτά αυτοκίνητα.
τον Σεπτέμβριο είχα πλαγιομετωπική με ένα Clio 1.4 (σ.σ.Είχα το 206 Quicksilver) περίπου με 80χλμ. περιττό να σας πώ ότι το Clio ήδη έχει πουληθεί για παλιοσίδερα ας μην πούμε που είναι ο ιδιοκτήτης του...διότι δεν άνοιξαν οι πλαινοί αερόσακοι που είχε.
Σύγνώμη εάν ακούγομαι κυνικός δεν είναι κάτι που με χαρακτηρίζει αλλά αυτό το κακόμοιρο για πολλούς 206 μου έσωσε την ζωή...
Θέλω να καταλήξω ότι ειναι και άλλα πολλά σε ένα αυτοκίνητο πέρα απο το μοτέρ του.
Ευχαριστώ.
HackerWerger - Δευ 16 Φεβ 2004, 19:43:58
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως η σύγκριση των δύο αυτοκινήτων δεν νομίζω ότι είναι δίκαιη τουλάχιστον από θέμα αποδόσεων.. Γιατί το Clio είναι 16V και βγάζει και 23 άλογα περισσότερα από το 206..
Όσο για την σύγκριση που διάβασα παραπάνω (RC με Type-R) δεν θα σχολιάσω Exclamation Shocked
WILLIAMS - Τρι 17 Φεβ 2004, 22:32:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ισως να νομιζετε πως δεν ειμαι αντικειμενικος γιατι εχω clio 1.4 αλλα δεν τιθεται συγκριση με το 14αρι 206... Smile
Οδηγικα το clio γυρναει 6δευτερολεπτα πιο γρηγορα στη πιστα του αιγινιου απο το 206....
Απο χρονους ειναι σαφεστατα γρηγοροτερο...
Απο τιμη 12χιλιαρικα δεν νομιζω να ειναι τα ιδια με τα σχεδον 15χιλιαρικα του 206 1.6.... Shocked Shocked
Με λιγα λογια τα 98αλογακια του βα βα βουμ τα αξιζουν τα λεφτα τους,χωρις να παρουμε καν να παρουμε υποψη οτι ειναι full extra.. Cool
Baphomet - Τρι 17 Φεβ 2004, 22:36:23
Θέμα δημοσίευσης:
WILLIAMS έγραψε:
Ισως να νομιζετε πως δεν ειμαι αντικειμενικος γιατι εχω clio 1.4 αλλα δεν τιθεται συγκριση με το 14αρι 206... Smile
Οδηγικα το clio γυρναει 6δευτερολεπτα πιο γρηγορα στη πιστα του αιγινιου απο το 206....
Απο χρονους ειναι σαφεστατα γρηγοροτερο...
Απο τιμη 12χιλιαρικα δεν νομιζω να ειναι τα ιδια με τα σχεδον 15χιλιαρικα του 206 1.6.... Shocked Shocked
Με λιγα λογια τα 98αλογακια του βα βα βουμ τα αξιζουν τα λεφτα τους,χωρις να παρουμε καν να παρουμε υποψη οτι ειναι full extra.. Cool


Βαγγελη full extra ειναι και το νεο 16V 1.4 206 και κοστιζει 13.000 ακριβως. Και ειναι πολύ πιο γρηγορο απο το 8V για το οποίο μιλάς. Την σχεση με το δικό σου στην πιστα...ισως την δουμε συντομα!
netblaster - Τετ 18 Φεβ 2004, 00:23:18
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Πετρο, οπως και να το δεις το θεμα το Clio ειναι μαθηματικα σιγουρο οτι θα κανει καλυτερο γυρο στην πιστα!!! Ειναι στημενο πιο ουδετερα πραγμα που το βοηθα οταν θες να πας με γραμμες, ενω αντιθετα το 206 ειναι υπεστροφικο, πραγμα που δεν βοηθα στην πιστα, αλλα εξιταρει οδηγικα (οταν εχεις ορεξη)!!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil
HackerWerger - Τετ 18 Φεβ 2004, 21:18:23
Θέμα δημοσίευσης:
έγραψε:
Απο τιμη 12χιλιαρικα δεν νομιζω να ειναι τα ιδια με τα σχεδον 15χιλιαρικα του 206 1.6....


Εντάξει, είπαμε!! Μην τα βάζουμε όλα σε ένα καζάνι και τα ανακατεύουμε γιατί δεν θα τρώγεται μετά! Razz
Γιατί;
Γιατί άλλο 110 αλογάκια και άλλο 100.. ( 9,4 με 10,5 0-100)
Άλλο πράγμα τα extras του Clio άλλο του 206.. (που στο καλό είναι τα πίσω δισκόφρενα; Μα γιατί ο κλιματισμός δεν είναι αυτόματος; Τιιι;; Δεν έχει στανταρ ηχοσύστημα;Wink Very happy

Γενικά, δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα 1600αρι με ένα 1400άρι. Razz

P.S : Α, και το ακριβότερο 1.4 Clio (βλέπε dynamique) έχει 15000 ευρώ! Shocked
Recifees - Πεμ 19 Φεβ 2004, 16:24:21
Θέμα δημοσίευσης:
WILLIAMS έγραψε:
Ισως να νομιζετε πως δεν ειμαι αντικειμενικος γιατι εχω clio 1.4 αλλα δεν τιθεται συγκριση με το 14αρι 206... Smile
Οδηγικα το clio γυρναει 6δευτερολεπτα πιο γρηγορα στη πιστα του αιγινιου απο το 206....Απο χρονους ειναι σαφεστατα γρηγοροτερο...

Άλλο πίστα άλλο δρόμος ....Η πιο ήπια συμπεριφορά είναι δεδομένη για το Κλιο αλλά πως αντιλαμβάνεσαι ότι πλησιάζεις το όριο??Απορία αυτό έτσι ,μην παρεξηγηθούμε..
Στο 206 υπάρχει σαφής δήλωση για το που βρίσκεσαι και που θα βρεθείς ανάλογα με τα ακροβατικά που κάνεις με αυτό το στρογγυλό μπροστά σου (μερικά χλμ μπροστά απο τους άλλους ή στα χωράφια )

WILLIAMS έγραψε:
Απο τιμη 12χιλιαρικα δεν νομιζω να ειναι τα ιδια με τα σχεδον 15χιλιαρικα του 206 1.6.... Shocked Shocked Με λιγα λογια τα 98αλογακια του βα βα βουμ τα αξιζουν τα λεφτα τους,χωρις να παρουμε καν να παρουμε υποψη οτι ειναι full extra.. Cool


Πήγαινα και εγώ για το Κλιο 1.4 (ωραία είναι με 100 αλογάκια) η τιμή ήταν κάπου 13 χιλιάρικα αλλά με τα εξτρα πηγαίναμε στα σχεδόν 14 .... Wink Wink
Οπότε στα 1600 και γειά ..με 14500.
teoman - Πεμ 19 Φεβ 2004, 19:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
HackerWerger έγραψε:
Γιατί άλλο 110 αλογάκια και άλλο 100.. ( 9,4 με 10,5 0-100)
Άλλο πράγμα τα extras του Clio άλλο του 206.. (που στο καλό είναι τα πίσω δισκόφρενα; Μα γιατί ο κλιματισμός δεν είναι αυτόματος; Τιιι;; Δεν έχει στανταρ ηχοσύστημα;Wink Very happy


Και 15άρες ζάντες έναντι 14' του clio.Επειδή η οικογένεια έχει και clio,έχει στάνταρ το ηχοσύστημα με cd (την εποχή που η peugeot δεν έβαζε ρ/κ ούτε στο 1600άρι),και έκαναν δώρο και τις ζάντες αλουμινίου (έστω και 14άρες).Για την εποχή που έβγαλε το συγκεκριμένο "πακέτο" η renault,βρισκόταν μπροστά από τον ανταγωνισμό...
WILLIAMS - Παρ 20 Φεβ 2004, 20:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ασχετα απο τιμες,ζαντες,κλιματισμους κτλ. κτλ. αυτο που θα κανει καποιον να επιλεξει το clio ειναι η οδικη του συμπεριφορα... Smile
Στη πιστα ακουσα και ειδα 206 να ειναι υποστροφικο στο οριο σε συγκριση με το clio που σε οριακες καταστασεις εβλεπες το ποπο του να ξυνεται και να μη θελει να κατσει στη θεση του... Evil
Ισως να φταιει ο τροπος που οδηγω η οι 16αρες που φοραω,αλλα σε καμμια περιπτωση δεν μπορεις να το πεις υποστροφικο η τελειως ουδετερο...μπορεις να παιξεις μαζι του ευκολα,αν μπορω να το συγκρινω με την οδηγικη συμπεριφορα καποιου 206,αυτο ειναι μονο το 206cc.. Idea
Περιμενω σχολια... Cool
Recifees - Παρ 20 Φεβ 2004, 22:52:13
Θέμα δημοσίευσης:
WILLIAMS έγραψε:
Ασχετα απο τιμες,ζαντες,κλιματισμους κτλ. κτλ. αυτο που θα κανει καποιον να επιλεξει το clio ειναι η οδικη του συμπεριφορα... Smile
Στη πιστα ακουσα και ειδα 206 να ειναι υποστροφικο στο οριο σε συγκριση με το clio που σε οριακες καταστασεις εβλεπες το ποπο του να ξυνεται και να μη θελει να κατσει στη θεση του... Evil

το 206 επηρεάζεται κατα πολύ απο τις πιέσεις των ελαστικών του Wink απο το πρώιμο ανοιγμα του γκαζιού και τις κλειστές γραμμές στην είσοδο Wink με αποτέλεσμα τα μούτρα.Ειναι μια απο τις πολλές αιτίες ...

WILLIAMS έγραψε:
Ισως να φταιει ο τροπος που οδηγω η οι 16αρες που φοραω,αλλα σε καμμια περιπτωση δεν μπορεις να το πεις υποστροφικο η τελειως ουδετερο...μπορεις να παιξεις μαζι του ευκολα,αν μπορω να το συγκρινω με την οδηγικη συμπεριφορα καποιου 206,αυτο ειναι μονο το 206cc.. Idea
Περιμενω σχολια... Cool


OI 16άρες δεν φταίνε ....μήπως φταίει το οτι ξεχνάμε να πατήσουμε το φρένο που και που και αφήνουμε το πόδι στην άνετη/απλωτη θέση πάνω στο γκάζι?????? .. Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr