gavanas έγραψε: |
Ίσως γιατί το clio 1,4 έρχεται στα λεφτά του 206 xs 1,6?
Το κοίταγα κι εγώ αλλά προτίμησα δύναμη - υπερστροφικό χαρακτήρα (για να μάθουμε επιτέλους να οδηγούμε σωστά) - ομορφιά (μη μου πεις ότι σου αρέσει από design περισσότερο το clio) |
YiannisK έγραψε: |
ενταξει, οσο για ομορφια, ουτε λογος να γινεται! αλλα η ομορφια δεν πρεπει να ειναι το βασικο κριτηριο αγορας αυτοκινητου. Οσο για το οτι το Clio 1.4 ερχεται στα λεφτα του 206 1,6ΧS, εδω εχω μια μικρη ενσταση και παραθετω νουμερα:
1) 206 1,6 xs 3θ 14.290ευρω 2) 206 1,4 XT 5θ 11.900 ευρω 3) Clio 1,4 16V Expression 3θ 11580ευρω 4) Clio 1.4 16V Expression 5θ 11880ευρω 5) Clio 1,4 16V Dynamique 13150 δεν ειναι και μικρες οι διαφορες! |
gskarmou έγραψε: |
To αόρατο χέρι ........ |
Miltellas έγραψε: |
ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. ......... |
Miltellas έγραψε: |
Συμφωνώ με Γεράσιμο και Netblaster.
Αν και για τον Μάκη θα ήθελα να του επισημάνω ότι πρέπει να ολοκληρώσει το στήσιμο στο 206 του για να κάνει σωστή σύγκριση, αφού τώρα το έχει στημένο υποστροφικά και είναι φυσιολογικό να βλέπει το Clio ως υπερστροφικότερο. Κατά τα άλλα μην υποτιμάτε το Clio. Και αυτό γαλλικό δεν είναι; Με συγκεκριμένες aftermarket επιλογές το φέρνει ο καθένας στα μέτρα του. Πάρτε για παράδειγμα την κακή κριτική για την υποστροφική συμπεριφορά του νέου Clio Sport, ή και την όχι εφάμιλλη με του TypeR συμπεριφορά του RC. Oι γάλλοι μπορεί να "μαλάκωσαν" τις προτάσεις τους αλλά αυτό δεν μας αποτρέπει να τα φέρουμε στα μέτρα μας (και χωρίς πολλά λεφτά). Τί πιο δελεαστικό από το να στήσεις ένα RC ή Clio Sport να χτυπάει το TypeR στην πίστα; Δεν είναι δύσκολο (με ίδιο οδηγό) αν συνυπολογίσετε ότι έχετε αρκετά μεγάλη χρηματική διαφορά στην διάθεσή σας ώστε να παίξετε με τις επιλογές σας ελεύθερα. Χώρια που όλα τα γαλλικά κατά παράδοση της τελευταίας 10ετίας έχουν σαφώς μεγαλύτερα περιθώρια για αξιόπιστη αναβάθμιση κινητήρα από ότι τα Ηonda (που παρουσιάζουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας κατά την αναβάθμιση του κινητήρα αλλά και ασύμφορο κόστος αξιόπιστης αναβάθμισης). Ρωτήστε αυτούς που τρέχουν σε αγώνες (και δεν κάνουν επίδειξη στα φανάρια και στις παραλιακές) να σας πουν... |
Miltellas έγραψε: |
Εξαρτάται ποιό περιοδικό διαβάζεις (στους 4Τροχούς ας πούμε δεν τα λέει έτσι όπως τα λες). Και προχωρώ πέρα από τα λεγόμενα των περιοδικών σε αυτά που ήδη γνωρίζω. Το TypeR είναι έτοιμο για αγώνες. Το RC είναι για χρήση δρόμου. Έχει στήσιμο καθαρόαιμου Gti. Δεν είναι και πολύ διαφορετικό από το setup που έχω ήδη στο δικό μου 206 (και ορισμένοι άλλοι). Αλλά αυτό δεν είναι κακό ούτε και παρεξηγήσιμο. Με ένα αγωνιστικό setup το RC κοιτάει στα μάτια το TypeR. Το μόνο εύκολο. ![]() Και μη νομίζετε ότι το TypeR έχει περαιτέρω περιθώρια αγωνιστικής βελτίωσης. Είναι ήδη βελτιωμένο στο μέγιστο. Από κει και πέρα θέλει ένα σκασμό λεφτά. Συνοψίζοντας, το TypeR είναι από τη μάνα του αγωνιστικό, ενώ το RC είναι απλώς ένα γνήσιο GTi. |
pezomania έγραψε: |
Και 9,3 του 1.6 16V |
WILLIAMS έγραψε: |
Ισως να νομιζετε πως δεν ειμαι αντικειμενικος γιατι εχω clio 1.4 αλλα δεν τιθεται συγκριση με το 14αρι 206... ![]() Οδηγικα το clio γυρναει 6δευτερολεπτα πιο γρηγορα στη πιστα του αιγινιου απο το 206.... Απο χρονους ειναι σαφεστατα γρηγοροτερο... Απο τιμη 12χιλιαρικα δεν νομιζω να ειναι τα ιδια με τα σχεδον 15χιλιαρικα του 206 1.6.... ![]() ![]() Με λιγα λογια τα 98αλογακια του βα βα βουμ τα αξιζουν τα λεφτα τους,χωρις να παρουμε καν να παρουμε υποψη οτι ειναι full extra.. ![]() |
έγραψε: |
Απο τιμη 12χιλιαρικα δεν νομιζω να ειναι τα ιδια με τα σχεδον 15χιλιαρικα του 206 1.6.... |
WILLIAMS έγραψε: |
Ισως να νομιζετε πως δεν ειμαι αντικειμενικος γιατι εχω clio 1.4 αλλα δεν τιθεται συγκριση με το 14αρι 206... ![]() Οδηγικα το clio γυρναει 6δευτερολεπτα πιο γρηγορα στη πιστα του αιγινιου απο το 206....Απο χρονους ειναι σαφεστατα γρηγοροτερο... |
WILLIAMS έγραψε: |
Απο τιμη 12χιλιαρικα δεν νομιζω να ειναι τα ιδια με τα σχεδον 15χιλιαρικα του 206 1.6.... ![]() ![]() ![]() |
HackerWerger έγραψε: |
Γιατί άλλο 110 αλογάκια και άλλο 100.. ( 9,4 με 10,5 0-100)
Άλλο πράγμα τα extras του Clio άλλο του 206.. (που στο καλό είναι τα πίσω δισκόφρενα; Μα γιατί ο κλιματισμός δεν είναι αυτόματος; Τιιι;; Δεν έχει στανταρ ηχοσύστημα; ![]() ![]() |
WILLIAMS έγραψε: |
Ασχετα απο τιμες,ζαντες,κλιματισμους κτλ. κτλ. αυτο που θα κανει καποιον να επιλεξει το clio ειναι η οδικη του συμπεριφορα... ![]() Στη πιστα ακουσα και ειδα 206 να ειναι υποστροφικο στο οριο σε συγκριση με το clio που σε οριακες καταστασεις εβλεπες το ποπο του να ξυνεται και να μη θελει να κατσει στη θεση του... ![]() |
WILLIAMS έγραψε: |
Ισως να φταιει ο τροπος που οδηγω η οι 16αρες που φοραω,αλλα σε καμμια περιπτωση δεν μπορεις να το πεις υποστροφικο η τελειως ουδετερο...μπορεις να παιξεις μαζι του ευκολα,αν μπορω να το συγκρινω με την οδηγικη συμπεριφορα καποιου 206,αυτο ειναι μονο το 206cc.. ![]() Περιμενω σχολια... ![]() |