PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Τουρμπινα απο Mini Cooper S σε 207 gt

manaros - Δευ 19 Δεκ 2011, 19:09:00
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Τουρμπινα απο Mini Cooper S σε 207 gt
εδω και λιγο καιρο εψαχνα να δω τι θα κανω με την τουρμπινα του αυτοκινητου μου,μιας και ψηλα μου εδινε την εντυπωση οτι εχανε πολυ.αρχισα να ψαχνω τουρμπινα apo rc αλλα δυστυχως αποδειχτηκε αρκετα δυσκολοτερο απ οτι περιμενα...εκανα λοιπον μια βολτα προς μαγαζια που πουλουσαν ανταλλακτικα απο mini.ολος περιεργως βρηκα 3-4 τουρμπινες,οι οποιες 2 φαινοντουσαν σε αριστη κατασταση.ταχιστα λοιπον προχωρησα στην αγορα της και διχως να χασω χρονο αγορασα και ενα κουλερ αντιθετης εισοδου εξοδου ωστε η δουλεια να ειναι ολοκληρωμενη!
επομενο βημα να ξεκινησω την εγκατασταση με την κωδικη ονομασια project mini...
μια μικρη αμφιβολια ειχα στο αν θα χωραγε η εξαγωγη της τουρμπινας με την εισοδο νερου του ψυγειου...τελικα οι οποιοι φοβοι διαλυθηκαν με μια μικρη περιστροφη του καπακιου του ψυχρου μερους δεξιοστροφα..
αλλη μια δυσκολια που σου παρειχε ομως διαφορες επιλογες ηταν το πανω μαρκουτσι νερου της τουρμπινας.3 επιλογες,μαρκουτσι απο cooper s,μαρκουτσι απο rcz-308gti και μαρκουτσι ινοχ..η 3η επιλογη κριθηκε η καλυτερη και επ ευκαιριας φτιαχτηκε και του λαδιου το πανω που υστερα απο καμποσα χλμ φημολογειται πως αρχιζει να χανει.με ενα σμπαρο λοιπον.....
επ ευκαιριας εβγαλα και το downpipe,αφαιρεσα τον προκαταλυτη και το ξανατοποθετησα στην θεση του,στην νεα μου πλεον τουρμπινα!
οι σωληνωσεις του κουλερ ηταν αλλο ενα θεμα,μιας και οι επιλογες για να περασεις σωληνωσεις απο την μερια του οδηγου ειναι.....μια!!πισω απο το φαναρι!αγοραζοντας τις καταλληλες σωληνωσεις-κολλαρα μπηκαν πολυ ομορφα και τακτοποιημενα στην θεση τους,αν και μου αυξησαν λιγο την διαδρομη που σε συνδυασμο με το μεγαλυτερο κουλερ δημιουργησαν ενα ανεπαισθητο λαγκ μονο σε φαση βιαιης επιταχυνσης απο πληρη ηρεμια.
υστερα το κουλερ στηριχθηκε καταλληλα ωστε να μην το προσπερασω καποια μερα.....
τελος το αμαξι δεθηκε με την αναποδη σειρα απ οτι λυθηκε και καβαλησε το δυναμομετρο ωστε να ρυθμιστει καταλληλα.


τα δικα μου συμπερσαματα ειναι οτι με υπομονη πολυ,η διαδικασια δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο.ολες οι εργασιες πραγματοποιηθηκαν απο εμενα εκτος του κοψιματος και ραψιματος του downpipe.συνολικα ασχοληθηκα μια εβδομαδα αλλα οι πραγματικες εργασιμες ωρες ηταν γυρω στις 2ο.
ετσι λοιπον με καποιες ακομα μικρες τροποποιησεις οπως εξατμιση,καταλληλοτερη θεση εισαγωγης αερα και αλλες μικρες λεπτομερειες μπορεις να μεγιστοποιησεις την αποδοση του ολου project.
αν με ρωτησετε αν αξιζε η ολη διαδικασια,εν αντιθεση με μια plug&play τουρμπινα RC,θα ελεγα πως η γνωση ειναι χρυσος και η εμπειρια που αποκομισα ανεκτιμητη!!!!!
μερικες φωτος απο το ολο εγχειρημα

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG0240.jpg

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG0246.jpg

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG0245.jpg

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG0256.jpg

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG0257.jpg

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG0251.jpg

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/207GT.jpg


αυτα........

αληθεια υπαρχει καποιος αλλος που εχει επιχειρησει το ολο εγχειρημα;
kostas207rc - Δευ 19 Δεκ 2011, 20:48:37
Θέμα δημοσίευσης:
Σε τι πιέσεις βγήκαν αυτά τα άλογα?
manaros - Δευ 19 Δεκ 2011, 21:57:26
Θέμα δημοσίευσης:
μμμμμ....αν και ακομα δεν ξερω ακριβως,προχειρα εχω δει 1,4 οβερ,1,3 σταθερη με πτωση εως 0,8 στον κοφτη.τις επομενες μερες που θα γινει και καταγραφη δεδομενων θα εχω πιο ακριβεις τιμες.
kostas207rc - Δευ 19 Δεκ 2011, 23:35:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία καμπύλη πάντως να το χέρεσαι και καλές βόλτες!
Manavis207Gt - Δευ 19 Δεκ 2011, 23:49:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβο Μανο..

Ωραια δουλιτσα , και τακτοποιημενα......Μπραβο....

Καλα χιλιομετρα φιλε.. Wink
bagosgt - Τρι 20 Δεκ 2011, 07:30:12
Θέμα δημοσίευσης:
συγχαρητηρια κ απροβληματιστες βολτες.αν εχεις γνησια εξατμηση ακομα,υπολογιζε +10αλογα ακομα η γυρω στα 5-7 αν εχεις αφησει μονο δπ κ καταλυτη γνησια.
manaros - Τρι 20 Δεκ 2011, 19:11:37
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια να ειστε καλα!το αμαξι ολο και καποιες λεπτομερειες εχει ακομα αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος!
η εξατμιση ειμαι μαμα rc Βαγγελη με τον προκαταλυτη βγαλμενο.μακαρι να εβαζα εξατμιση αλλα ο θορυβος ειναι εχθρος μου ενω η μικρη απωλεια αλογων δεν με πειραζει,ποσο μαλλον οταν με ικανοποιει η καμπυλη δυναμης και ροπης που ειδα και νιωθω.
σημερα επισης αλλαξα τη φιλτροχοανη για ψυχολογικους λογους με μια μεγαλυτερη.ειχα μια pipercross κιτ για 207 που εφευγε απο την τουρμπινα με 50αρα σωληνα λαστιχο(οπως φαινεται και απο την φωτο).εβαλα μια simota αρκετα μεγαλυτερη,διπλου κωνου με διαστασεις 150χ130χ120 με 70αρι στομιο,συνδεδεμενη σε 70αρη αλουμινενιο σωληνα γωνιαπου κουμπωνει πανω στην μαμα αγελαδα(πλεον).ισως να σας φανει περιεργο αλλα το αμαξι εχει καλη διαφορα και στο πατα και στην θερμοκρασια εισαγωγης!αν καταφερω να φερω και κρυο αερα εκει πισω....
το φαουλ που εκανα ειναι οτι εριξα παλι τις αναθυμιασεις στην εισαγωγη.θα τις αφησω λιγο καιρο και μετα θα παρουν παλι ποδι!!
giannis27 - Τρι 20 Δεκ 2011, 22:24:03
Θέμα δημοσίευσης:
μπράβο μάνο πολύ καλή δουλειά! Thumb Left
dimkeras - Τετ 21 Δεκ 2011, 11:30:00
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Μάνο κι από μένα!

Είναι όντως πολύ τακτοποιημένη η δουλειά σου και το ότι το έκανες μόνος σου λέει πολλά.

Σχετικά με το λαγκ που αναφέρεις, δε ξέρω μήπως βοηθούσε να περιόριζες τη χρήση σιλικονένιων μόνο για να ενώνεις τους μεταλλικούς σωλήνες. Τώρα όπως βλέπω έχεις αρκετό μήκος της διαδρομής με σιλικόνες.

Τις αναθυμιάσεις ρίξε τις σε ένα δοχειάκι και μετά στην εισαγωγή, φαίνεται πως έχεις χώρο ακόμη. Εκτός και δε θες δοχείο αλλά κατευθείαν έξω.

(Πάντως, αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι που θα χρειαστεί να καταργήσω το "σκουπάκι" μου μετά την εγκατάσταση...)

manaros - Τετ 21 Δεκ 2011, 19:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
και παλι ευχαριστω παιδια!το λαγκ ειναι ανεπαισθητο,επισης ισως επηρεαζει και η ελαφρως μεγαλυτερη τουρμπινα που φουσκωνει κανα 400αρι στροφες ψηλοτερα απο την μαμα!παντως δεν με ενοχλει ωστε να το ασχοληθω παραπανω.

α και μια νεα φωτο με αλλαγμενη την φιλτροχοανη και την σωληνα της

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG0268.jpg
μην ακουσω σχολια για το χρωμα της,αυτο βρηκα,αυτο πηρα!! Laughing Laughing Laughing Laughing
επισης να προλαβω να πω οτι η φιλτροχοανη δεν ακουμπαει ουτε πανω ουτε κατω,εχει περιπου 2 δαχτυλα κενο απο καθε μερια
android - Τετ 21 Δεκ 2011, 23:18:46
Θέμα δημοσίευσης:
κατευθιαν πανω στην αγελαδα χωρις γωνια
δλδ με μια ευθια τσοντα χωραει?
N207r - Τετ 21 Δεκ 2011, 23:45:17
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Μανο πολύ καλή δουλειά με πολύ υπομονή από ότι φαίνεται κ ψαξιμο...
Εμένα αυτό που μου έκανε εντύπωση οι τρομερές καμπύλες ροπης κ ισχύος .. κ πάλι μπράβο σου!
manaros - Τετ 21 Δεκ 2011, 23:52:07
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
κατευθιαν πανω στην αγελαδα χωρις γωνια
δλδ με μια ευθια τσοντα χωραει?


Γιωργο δυστυχως δεν χωραει...αν χωραγε θα ημουν βασιλιας.θα τραβαγα και κρυο αερα απο διπλα και τελος!

Νικο το δυναμομετρο μπορει να μην εδειξε πολλα αλογα αλλα οντως οι καμπυλες με αποζημιωσαν.σε βαθμο που μου φαινονται too good to be true!!!αφου πηρα τον Στελιο τηλ και τον ρωταγα για την εγκυροτητα των μετρησεων! Shocked Shocked
recife_rallye - Πεμ 22 Δεκ 2011, 11:23:54
Θέμα δημοσίευσης:
Μανο πολυ καλο για προσωπικη εργασια!μπραβο!!
Απο κει και επειτα με τετοιες πιεσεις και τετοιο σετ απ,ειναι πολυ καλα τα αλογα σου.Με τις τροποποιησεις στην εξατμιση θα μπορεσει να πιεσει λιγο ακομη το προγραμμα και θα παρεις αυτα που ειπε ο βαγγος παραπανω Wink ,αλλα απ οτι εχω καταλαβει δεν σε νοιαζουν και τοσο τα εξτρα αλογα Laughing

Καλοδουλευτο να ναι και καλες βολτες-πατηματα Very happy
manaros - Πεμ 22 Δεκ 2011, 19:59:08
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Μανο πολυ καλο για προσωπικη εργασια!μπραβο!!
Απο κει και επειτα με τετοιες πιεσεις και τετοιο σετ απ,ειναι πολυ καλα τα αλογα σου.Με τις τροποποιησεις στην εξατμιση θα μπορεσει να πιεσει λιγο ακομη το προγραμμα και θα παρεις αυτα που ειπε ο βαγγος παραπανω Wink ,αλλα απ οτι εχω καταλαβει δεν σε νοιαζουν και τοσο τα εξτρα αλογα Laughing

Καλοδουλευτο να ναι και καλες βολτες-πατηματα Very happy


ευχαριστω πολυ!σιγουρα η παγιδα με τα αλογα ειναι μεγαλη...αν ζητησες και το τελευταιο αλογο αλλαζουν τελειως τα δεδομενα.εγω ηθελα να μην πνιγομαι μετα τις 5000 και ως φαινεται το πετυχα.το καλυτερο ειναι οτι πλεον κανω αλλαγη στις 6300 περιπου και πεφτει στις 5400 περιπου που εχω φουλ δυναμη!
Pughell - Πεμ 22 Δεκ 2011, 20:16:10
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θα το ελεγα...
Απο τις 5600 και πανω αρχιζει και χανει οποτε γιατι να μην αλλαζεις στις 5800 και να σε ριχνει στις 4800 που εχεις σχεδον την ιδια δυναμη;

Παντως δυστυχως δεν ξεφευγει και πολυ απο την πεπατημενη του προγραμματισμενου μοτερ παρα την απουσια του cross flow cooler... Sad
manaros - Πεμ 22 Δεκ 2011, 23:46:03
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν θα το ελεγα...
Απο τις 5600 και πανω αρχιζει και χανει οποτε γιατι να μην αλλαζεις στις 5800 και να σε ριχνει στις 4800 που εχεις σχεδον την ιδια δυναμη;

Παντως δυστυχως δεν ξεφευγει και πολυ απο την πεπατημενη του προγραμματισμενου μοτερ παρα την απουσια του cross flow cooler... Sad


συμφωνω και διαφωνω!σε βουνο πανω ισχυει αυτο που λες.σε κοντρα πανω οι 500 παραπανω στροφες θα κανουν το κατι παραπανω,φαινεται να χανω περιπου 10 αλογα(πτωση 5%) αλλα ειμαι μια ταχυτητα κατω.
τεσπα,ατμοσφαιρακιας δεν εισαι,τι θα ελεγες Laughing Laughing Laughing
Pughell - Παρ 23 Δεκ 2011, 00:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι ειμαι ατμοσφαιρακιας,τι σχεση εχει με τις καμπυλες ρε; Laughing

Υπολογισε το rev drop που εχεις με την εργοστασιακη κλιμακωση και μετα δες που σε συμφερει να αλλαζεις την καθε ταχυτητα.
Το μονο για το οποιο επιφυλασσομαι ειναι αλλαγη απο 1η σε 2η.Ολες οι υπολοιπες δεν εχουν rev drop που να ξεπερναει τις 1000-1200 στροφες οποτε ειναι και εντελως ασκοπο να ξεπερνας τις 6000. Confused
recife_rallye - Παρ 23 Δεκ 2011, 01:16:56
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω με στελιο μανο Rolling eyes
Το χω δει και πρακτικα σε 207 με τουρμπινα rc.Αρκετα κατω απο τις 6000 (δλδ 5700 και κατω) και πανω απο 6000 εχεις χασιμο.Στις 6000 εχεις τη χρυση τομη Wink

υ.γ Στελιοο εχεις δικιο αλλα μη δενεις κομπο παντα τη μεγιστη δυναμη στο διαγραμμα γιατι σε συνθηκες κοντρας θελεις και στροφες στο μοτερ για να μπορεις να εχεις διαρκεια.δεν ξερω αν με καταλαβαινεις.... Confused

υ.γ2 το σφιξιμο που λες στελιο μετα τις 5600 ειναι απο την μικρη εξαγωγη που εχει!Με dp και 60αρα πιστευω θα ισιαξει τουλαχιστον μεχρι τις 6100-200
Pughell - Σαβ 24 Δεκ 2011, 13:56:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τι διαρκεια και πρασινα αλογα ρε;
Εκει που peakαρεις ειναι το ιδανικο για αλλαγη,αρκει και το σασμαν να ακολουθει.
Απο την στιγμη που το σασμαν "περιοριζει" τις επιλογες,τοτε βλεπεις ποσες στροφες σου ριχνει απο αλλαγη σε αλλαγη(κατα μεσο ορο) και επιλεγεις το αναλογο φασμα στροφων για να μενεις εντως ωφελιμης περιοχης.

Περι σφιξιματος απο μικρη εξαγωγη,ναι,δεν διαφωνω μιας και η εξατμιση δεν βοηθαει καθολου για τετοιες καταστασεις(οχι ομως και το dp που επαρκει μια χαρα).
android - Σαβ 24 Δεκ 2011, 14:45:57
Θέμα δημοσίευσης:
Κανει μεγαλη διαφορα αλλο D/P και καταλυτης κατω
makis106 - Σαβ 24 Δεκ 2011, 14:47:53
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Κανει μεγαλη διαφορα αλλο D/P και καταλυτης κατω

Ακόμη και αν αφήσεις τη μαμα (RC) εξάτμιση? Rolling eyes
manaros - Σαβ 24 Δεκ 2011, 18:06:48
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι συμφωνω με ολους μιας και ισχυει λιγο απ ολα αυτα που εχουν ειπωθει(λεχθει για τους φιλολογους)
manaros - Δευ 09 Ιαν 2012, 18:43:25
Θέμα δημοσίευσης:
update για το αμαξι.υστερα και απο ταξιδι που εκανα ειδα αναλυτικοτερα συμπεριφορα...μεχρι τις 3000 στροφες το αμαξι ειναι ιδιο με πριν την βελτιωση,ισως και λιγο πιο τεμπελικο κατω απο τις 1500..μετα τις 3000 ομως εχει μεγαλη διαφορα...εχω και γραναζι 5ης 47αρη και πλεον το αμαξι ανεβαζει πολυ πιο ανετα μετα τα 170(περιπου 4000στροφες) παρα πριν τα 90 που ετσι κι αλλιως ειναι πολυ χαμηλα σε στροφες.γενικως οσο ανεβαινουν τα χλμ αντι να το κοβει ο αερας ειναι σα να το σπρωχνει!τα 210 τα ειδα για πλακα πλεον ενω πιστευω τα 240 δεν ειναι καθολου ουτοπια,αρκει να μην εχεις καποιον διπλα σου να γκρινιαζει που βλεπει τελειωμενο το κοντερ Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
καταναλωση εγραψα 7,9/100 για 750 χλμ περιπου με μεση ταχυτητα τα 130χλμ
το μονο μειον οπως εγραψα και στο αναλογο τοπικ,ειναι πως ο δισκος αρχισε να μου κανει κατι κολπακια...αρχισε να πατιναρει πανω στις ροπες με τερμα γκαζι και 5η ενω μου το εκανε και με 4η μια φορα...σαν να εστρωσε λιγο ομως υστερα απο καμποσα χλμ...επισης ακουγεται ενα τακ,σαν κατι να βρισκει οταν ζεσταθει ο δισκος..αυτο το κανει οχι συνεχεια,οταν ειναι ζεστος και μονο την στιγμη που θα πατησω συμπλεκτη.οταν ειναι αδρανης η αν τον κραταω πατημενο δεν ακουγεται κιχ!δηλαδη την στιγμη που αποσυμπλεκει ακουγεται λες και κατι σκαλωνει......καμμια ιδεα;;;;; Confused Confused Confused Confused
makis106 - Δευ 09 Ιαν 2012, 19:02:08
Θέμα δημοσίευσης:
manaros έγραψε:
update για το αμαξι.υστερα και απο ταξιδι που εκανα ειδα αναλυτικοτερα συμπεριφορα...μεχρι τις 3000 στροφες το αμαξι ειναι ιδιο με πριν την βελτιωση,ισως και λιγο πιο τεμπελικο κατω απο τις 1500..μετα τις 3000 ομως εχει μεγαλη διαφορα...εχω και γραναζι 5ης 47αρη και πλεον το αμαξι ανεβαζει πολυ πιο ανετα μετα τα 170(περιπου 4000στροφες) παρα πριν τα 90 που ετσι κι αλλιως ειναι πολυ χαμηλα σε στροφες.γενικως οσο ανεβαινουν τα χλμ αντι να το κοβει ο αερας ειναι σα να το σπρωχνει!τα 210 τα ειδα για πλακα πλεον ενω πιστευω τα 240 δεν ειναι καθολου ουτοπια,αρκει να μην εχεις καποιον διπλα σου να γκρινιαζει που βλεπει τελειωμενο το κοντερ Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
καταναλωση εγραψα 7,9/100 για 750 χλμ περιπου με μεση ταχυτητα τα 130χλμ
το μονο μειον οπως εγραψα και στο αναλογο τοπικ,ειναι πως ο δισκος αρχισε να μου κανει κατι κολπακια...αρχισε να πατιναρει πανω στις ροπες με τερμα γκαζι και 5η ενω μου το εκανε και με 4η μια φορα...σαν να εστρωσε λιγο ομως υστερα απο καμποσα χλμ...επισης ακουγεται ενα τακ,σαν κατι να βρισκει οταν ζεσταθει ο δισκος..αυτο το κανει οχι συνεχεια,οταν ειναι ζεστος και μονο την στιγμη που θα πατησω συμπλεκτη.οταν ειναι αδρανης η αν τον κραταω πατημενο δεν ακουγεται κιχ!δηλαδη την στιγμη που αποσυμπλεκει ακουγεται λες και κατι σκαλωνει......καμμια ιδεα;;;;; Confused Confused Confused Confused


http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=331349#331349
manaros - Τρι 10 Ιαν 2012, 18:27:35
Θέμα δημοσίευσης:
μμμμμμμμμ Rolling eyes Rolling eyes
manaros - Κυρ 13 Μάϊ 2012, 21:54:02
Θέμα δημοσίευσης:
αλλο ενα μικρο update με αλλη αγελαδα και αλλο βαρελακι της σιμοτα,ιδιου μεγεθους με της bmc to 150αρι,αλλα με διπλου κωνου φιλτρο.

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG0525.jpg

http://i709.photobucket.com/albums/ww100/manaros19/IMAG0523.jpg

τα εχω στο αμαξι πανω απο διμηνο και μου δινεται η εντυπωση οτι απο τις 3500-3700 μεχρι τους κοφτες το αμαξι τραβαει γραμμικοτατα και ασταματητα...μια δυναμομετρηση(απο φθινοπωρο πλεον) θα μου ελυνε την απορεια..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr