PSClub - Hellas

Κινητήρας - Συμπίεση ανα κύλινδρο

reselie-206 - Τετ 14 Δεκ 2011, 20:22:26
Θέμα δημοσίευσης: Συμπίεση ανα κύλινδρο
Επειδή με την αναζήτηση δε βρήκα κάτι ανοιξα νέο θέμα

Η απορία μου είναι πόσα psi θα έπρεπε να βγάλει συμπίεση ανα κύλινδρο

μετρήθηκε 170-170-170-175 σε 1ο,2ο,3ο,4ο κύλινδρο αντίστοιχα αλλα ο κυρ Νίκος με μπριζώνει οτι είναι λίγα και πως το δικό του έβγαλα 215 με τα έκκεντρα τα ραλλύσια και 200 με τα shrick...

Τελικά πόσο θα έπρεπε να βγάλει?

Αν κάποιος ξέρει θα με διαφωτίσει μιας και στο ιντερνετ το μόνο που βρήκα είναι οτι το στοκ bmep είναι 171 psi αλλα δεν είμαι σίγουρος αν μιλάμε για το ίδιο...
Pugobios - Πεμ 15 Δεκ 2011, 00:50:25
Θέμα δημοσίευσης:
παιζει και το συμπιεσομετρο να ηταν μαπα...μαμα 206 μοτερ πρεπει να βγαζει πανω απο 210 με ραλλοεκκεντρα λιγο κατω απο 200
plaketokofths - Πεμ 15 Δεκ 2011, 00:54:15
Θέμα δημοσίευσης:
το λεω με επιφυλαξη, αλλα η μεθοδος του συμπιεσόμετρου αποτελεί κριτήριο συγκρισης της συμπίεσης των κυλινδρων μεταξύ τους κι οχι της απολυτης τιμής τους. Προκειμένου να βρεις την ακριβή συμπίεση νομιζω πρεπει να ακολουθησεις την μεθοδο του υγρού.

o bts & ο sidobre πρεπει να χουν ποστάρει σχετικά.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10969&highlight=%F3%F5%EC%F0%DF%E5%F3%E7

Καπου πρέπει να εχει γράψει και ο Πέτρος, μπορει να ταν και σε αλλο φορουμ
takis_206 - Πεμ 15 Δεκ 2011, 01:01:19
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
το λεω με επιφυλαξη, αλλα η μεθοδος του συμπιεσόμετρου αποτελεί κριτήριο συγκρισης της συμπίεσης των κυλινδρων μεταξύ τους κι οχι της απολυτης τιμής τους. Προκειμένου να βρεις την ακριβή συμπίεση νομιζω πρεπει να ακολουθησεις την μεθοδο του υγρού.

o bts & ο sidobre πρεπει να χουν ποστάρει σχετικά.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10969&highlight=%F3%F5%EC%F0%DF%E5%F3%E7

Καπου πρέπει να εχει γράψει και ο Πέτρος, μπορει να ταν και σε αλλο φορουμ

+100000
AlienHack - Δευ 23 Απρ 2012, 01:01:08
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
το λεω με επιφυλαξη, αλλα η μεθοδος του συμπιεσόμετρου αποτελεί κριτήριο συγκρισης της συμπίεσης των κυλινδρων μεταξύ τους κι οχι της απολυτης τιμής τους. Προκειμένου να βρεις την ακριβή συμπίεση νομιζω πρεπει να ακολουθησεις την μεθοδο του υγρού.

o bts & ο sidobre πρεπει να χουν ποστάρει σχετικά.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10969&highlight=%F3%F5%EC%F0%DF%E5%F3%E7

Καπου πρέπει να εχει γράψει και ο Πέτρος, μπορει να ταν και σε αλλο φορουμ


υπαρχει κανενας μηχανηκος που να το κανει με αυτη τη μεθοδο?
BTS - Δευ 23 Απρ 2012, 08:20:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Ρισελιέ μιλάει για δυναμική συμπίεση. Wink

Το DIY που είχα γράψει είναι για τη στατική.
athanas - Δευ 23 Απρ 2012, 19:15:23
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστότατος ο Πέτρος... Με το συμπιεσόμετρο μετράς δυναμική συμπίεση...
Με το τρόπο που λέει ο Τάσος στο link μετράς στατική... Wink Cool
Πάντα η δυναμική είναι μικρότερη από την στατική....
athanas - Δευ 23 Απρ 2012, 19:19:54
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
το λεω με επιφυλαξη, αλλα η μεθοδος του συμπιεσόμετρου αποτελεί κριτήριο συγκρισης της συμπίεσης των κυλινδρων μεταξύ τους κι οχι της απολυτης τιμής τους. Προκειμένου να βρεις την ακριβή συμπίεση νομιζω πρεπει να ακολουθησεις την μεθοδο του υγρού.

o bts & ο sidobre πρεπει να χουν ποστάρει σχετικά.

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=10969&highlight=%F3%F5%EC%F0%DF%E5%F3%E7

Καπου πρέπει να εχει γράψει και ο Πέτρος, μπορει να ταν και σε αλλο φορουμ


υπαρχει κανενας μηχανηκος που να το κανει με αυτη τη μεθοδο?



Αυτή την μέθοδο την ξεχνάς αν μιλάς για ένα απλό συνεργείο...δεν πρόκειται κανείς να στο κάνει....
Όλοι μετράνε με συμπιεσόμετρο και συγκρίνουν με τιμή που λέει ο κατασκευαστής για να βγάλουν συμπέρασμα... Wink
Pughell - Δευ 23 Απρ 2012, 19:44:12
Θέμα δημοσίευσης:
Μια λεπτομερεια.
Η στατικη δεν εχει μοναδα μετρησης,ειναι λογος ογκου ενος η δυναμικη μετριεται σε bar ή psi.
Δεν μπορεις να τις συγκρινεις δηλαδη με αμεσο τροπο μεταξυ τους...
athanas - Δευ 23 Απρ 2012, 19:48:30
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός Στέλιο...
Mule - Δευ 03 Δεκ 2012, 18:59:50
Θέμα δημοσίευσης:
Μετρισα προσφατα συμπιεση σε καθε κυλινδρο κ τα νουμερα μου επαιζαν περιπου ηταν στα 260psi ζεστο kai 245 κρυο.
Συμφωνα με τα λεγομενα εδω μεσα αυτες οι τιμες θεωρουνται αρκετα υψηλες.
Το μοτερ ειναι ενα 106 ραλλυε 16v με φλαντζα απο 206 κ εκκεντροφορους 1ου σταδιου κ (εδω ειναι το περιεργο) ΔΕΝ εχει πλανισμενο καπακι και το χρονισμα του εχει γινει στα ΜΑΜΑ σημαδια!
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι εχω τοσο ανεβασμενα νουμερα?

Απο εντυπωσεις στο δρομο το αμαξι σφιγγει στις πολυ ψηλες κ ζοριζεται στο τελικιασμα.
Επισης το φαινομενο αυτο το ειχα παρατηρησει κ οταν το μοτερ ηταν σε μαμα μορφη αλλα δεν ειχα μπει ποτε στο κοπο να του μετρισω συμπιεση.
BTS - Τρι 04 Δεκ 2012, 00:26:51
Θέμα δημοσίευσης:
1) η μέτρηση μπορεί να μην είναι σωστή, θα σου πρότεινα να το μετρήσεις και αλλού.

2) αν δεν ισχύει το παραπάνω, μάλλον το μοτέρ έχει πλανιστεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, ή έχει πιστόνια για συμπίεση.

3) αν δεν έχει πειραχθεί το μοτέρ, τότε το υποτιθέμενο "μαμά" χρόνισμα, δεν ήταν μαμά. Ο μηχανικός στη συνέχεια που πέρασε τους εκκ 1ου σταδίου, ενδέχεται να το άφησε όπως το βρήκε και σου είπε ότι είναι "μαμά".

4) αν όλα τα παραπάνω είναι οκ, πιθανότατα οι εκκ δεν είναι για χρόνισμα στα μαμά σημάδια, και χρειάζονται αργοπορεία.
Mule - Τρι 04 Δεκ 2012, 17:57:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για την απαντηση σου φιλε Πετρο.
Λοιπον εχουμε κ λεμε

1.η μετρηση εχει γινει σε 2 διαφορετικα συνεργεια με διαφορετικα οργανα ο καθενας αλλα τα αποτελεσματα ηταν σχεδον τα ιδια

2κ3.το μοτερ λυθηκε κ δεθηκε μπροστα στα ματια μου.
το καπακι ειναι οντως απλανιστο (μετρηθηκε κ υπαρχουν κ τα σημαδια απο τη χυτευση), πιστονια ειναι τα μαμα κ εχουν μπει γνησιοι εκκεντροφοροι pt51.
Το μοτερ ειναι χρονισμενο στα μαμα σημαδια, τσεκαρισμενο με κλειδωμενο το στροφαλο τα γραναζια πεφτουν στις τρυπες του καπακιου. (το αμαξι δεν φοραει το καπακι του ιμαντα εκκ. κ ετσι το εχω τσεκαρει κ γω ο ιδιος)

4. για διαφορετικο χρονισμα με κοβω κ γω αλλα το θεμα οτι κ σε μαμα φαση το μοτερ ανεκαθεν εσφιγγε στα ψηλα.Αυτο πως εξηγειται εφοσον ολα τα πραγματα εχουν οπως λεω παραπανω?

Κ με το χρονισμα τωρα ψαχνουμε μεγαλυτερο overlap δηλ προπορεια εξ κ αργοπορεια εισ σωστα τα λεω?
υπαρχουν περιθωρια να γινει κατι τετοιο μιας κ τα πιστονια δεν εχουν τσεπες?
Με απλανιστη κεφ κ φλατζα 206 τι περιθωρια εχω απο χρονισμα?
GEMI - Τρι 04 Δεκ 2012, 18:11:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μια λεπτομερεια.
Η στατικη δεν εχει μοναδα μετρησης,ειναι λογος ογκου ενος η δυναμικη μετριεται σε bar ή psi.
Δεν μπορεις να τις συγκρινεις δηλαδη με αμεσο τροπο μεταξυ τους...


Στέλιο στο 1,3 μέτρησα 12,5-13 bar ανα κύκλινδρο, είναι καλά ?
Επίσης ο Βασίλης μέτρησε στο xara 1,6 16-17 bAR ανα κύλινδρο δεν νομίζεις ότι είναι υπεβολικό ? Το μοτέρ του είναι μαμά, λές να έχει μαζέψει καρβουνιά κ να έχουν στενέψει οι θάλαμοι καύσης ?
Mule - Τρι 04 Δεκ 2012, 18:32:33
Θέμα δημοσίευσης:
Κ μενα τοσο εδειξε κρυο 17.2 bar.
Καρβουνιλα δεν ειχε παντως!
Οι θαλαμοι πως στενευουν φιλε μου?
GEMI - Τετ 05 Δεκ 2012, 18:13:51
Θέμα δημοσίευσης:
Oi θάλαμοι καύσης από καρβουνιά κατάλοιπα κλπ. Πολύ δεν είναι η συμπίεση 17 bar ?
Η συμπίεση επίσης μετριέται με το μοτέρ ζεστό. Όταν είναι κρύο τα λάδια φράζουν τελίως τα ελατήρια των πιστονιών.
BTS - Τετ 05 Δεκ 2012, 18:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
Κ με το χρονισμα τωρα ψαχνουμε μεγαλυτερο overlap δηλ προπορεια εξ κ αργοπορεια εισ σωστα τα λεω?
υπαρχουν περιθωρια να γινει κατι τετοιο μιας κ τα πιστονια δεν εχουν τσεπες?
Με απλανιστη κεφ κ φλατζα 206 τι περιθωρια εχω απο χρονισμα?


Έτσι θα μειώσεις το όβερλαπ, δεν θα το αυξήσεις.


Αυτό που καθορίζει κυρίως τη δυναμική συμπίεση, είναι το πότε κλείνει η βαλβίδα εισαγωγής.

Οπότε, αργοπορεία εισαγωγής χρειάζεται οπωσδήποτε (2-3 μοίρες και βλέπεις). Στην αργοπορεία απομακρύνονται οι βαλβίδες από τα πιστόνια στο ΑΝΣ, οπότε δεν έχεις φόβο.

Θα σου πρότενα για αρχή να μην πειράξεις την εξαγωγή.
Mule - Τετ 05 Δεκ 2012, 20:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ δηλ δινωντας αργοπορεια στον εισαγωγης θα πεσει πιο πολυ η δυναμικη σε σχεση με προπορεια στον εξαγωγης?
Επισης πειραζοντας τον εισαγωγης δεν χαλαμε το συγχρονισμο του ψεκασμου των μπεκ με το ανοιγμα των βαλβιδων?
Ξερω αρκετους που παιζουν μονο με εξαγωγης με αποτελεσμα να διωχνεις πιο γρηγορα τα καυσαερια απο το θαλαμο καυσης δεν ισχυει αυτο?
BTS - Τετ 05 Δεκ 2012, 22:21:26
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
Οκ δηλ δινωντας αργοπορεια στον εισαγωγης θα πεσει πιο πολυ η δυναμικη σε σχεση με προπορεια στον εξαγωγης?
Επισης πειραζοντας τον εισαγωγης δεν χαλαμε το συγχρονισμο του ψεκασμου των μπεκ με το ανοιγμα των βαλβιδων?
Ξερω αρκετους που παιζουν μονο με εξαγωγης με αποτελεσμα να διωχνεις πιο γρηγορα τα καυσαερια απο το θαλαμο καυσης δεν ισχυει αυτο?


Ναι, το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής είναι σε μεγάλο βαθμό καθοριστικό για το πόση δυναμική συμπίεση θα χτιστεί στον κύλινδρο.

Σαφώς, και η εξαγωγή παίζει ρόλο.

Αλλά αν έχεις αυτή τη στιγμή υπερβολική προπορεία στην εισαγωγή π.χ., δεν μπορείς να το μαζέψεις παίζοντας μόνο με την εξαγωγή.
Mule - Τετ 05 Δεκ 2012, 22:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Ναι, το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής είναι σε μεγάλο βαθμό καθοριστικό για το πόση δυναμική συμπίεση θα χτιστεί στον κύλινδρο.

Σαφώς, και η εξαγωγή παίζει ρόλο.

Αλλά αν έχεις αυτή τη στιγμή υπερβολική προπορεία στην εισαγωγή π.χ., δεν μπορείς να το μαζέψεις παίζοντας μόνο με την εξαγωγή.


Σ' ευχαριστω φιλε Πετρο για τις απαντησεις σου!

Προπορεια πως θα εχω στην εισαγωγη αφου ειναι ρυθμισμενο στα μαμα σημαδια εκτοσ κ αν εννοεις οτι εχω προπορεια απο τα εκκεντρα. Αν κ δεν το πιστευω το συγκεκριμενο μιας κ οπως σου ειπα το "σφιξιμο" στα ψηλα το ειχε κ με τα μανισια εκκεντρα!

Τεσπα το αμαξι θα κουρδιστει πανω στο δυναμομετρο με μηχανικο κ προγραμματιστη κ θα δουμε στη πραξη το καλυτερο συνδιασμο.
chris_207 - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 00:18:11
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει μετρήσει κανείς σε 207 gt/rc συμπίεση που να μετράει το όργανο σε(bar)και αν ναι πόσο έδειξε; Και αν γνωρίζει κανείς ποσά bar
Πρέπει να έχει σε μανισια μορφή.
N207r - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 15:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μετρησα εγώ πριν λίγο καιρό κ μου έβγαλε 175 σε όλους.. Τώρα δεν ξέρω πόσο πρεπει να έχει κ δεν θυμάμαι εαν ηταν σε bar ή psi..
athanas - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 16:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 175 που λες είναι σε psi= 12 bar
δεν ξέρω όμως πόσο πρέπει να σου δείξει
τα 12 bar πάντως είναι μια πολύ καλή και φυσιολογική τιμή γενικά...
chris_207 - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 18:12:29
Θέμα δημοσίευσης:
14psi είναι 1 bar..γιατί έκανα μια Δυναμομετρηση και ήταν πολύ πιο χαμηλό το νούμερο που είδα από τη έπρεπε Έψαξα το αμάξι για κάνα πρόβλημα και όλα είναι εντάξει.και μετά μέτρησα συμπίεση και ήταν 8 bar είναι πολύ λίγο.
SαλιγκαρAKIS - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 18:20:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καμιά φορά αν δεν λυθεί το μοτέρ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος για την "υγεία" του κινητήρα σου. Μπορεί όλα να δουλεύουν ρολόι αλλά στη πράξη να υπάρχει πχ μια μικρή απώλεια συμπίεσης.

Διασταύρωσέ το και με άλλα 207 (αν αυτό είναι εφικτό). Πολλά συνεργεία δεν βλέπουν μια πιθανή πτώση συμπίεσης γιατί εστιάζουν μόνο στη διαφορά συμπίεσης από κύλινδρο σε κύλινδρο.
dimkeras - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 19:03:52
Θέμα δημοσίευσης:
Το 2ο μοτέρ μου, όταν ήταν τελείως καινούριο, μέτρησα συμπίεση 130psi σε όλους τους κυλίνδρους. Στα 30.000 ξαναμέτρησα και είχε 125psi αλλά με άλλο όργανο από αυτό που είχα μετρήσει την πρώτη φορά. Πριν λίγες ημέρες, στα 50.000 πλέον, ξαναμέτρησα με το όργανο που είχα μετρήσει την πρώτη φορά και μου έδειξε και πάλι 130psi. Και από τα 18.000 είναι δυναμωμένο. Αυτά!
recife_rallye - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 22:03:36
Θέμα δημοσίευσης:
Η μετρηση παιδια πρεπει να γινεται με ζεστο μοτερ..130psi ειναι περιπου 9 μπαρ,οποτε χρηστο η συμπιεση σου ειναι μια χαρα(και η δικη μου).
Σκεψου οτι επεσε η σχεση συμπιεσης λογω σφυριων και λογω του οτι το μετρησες και κρυο Wink
N207r - Σαβ 25 Μάϊ 2013, 23:04:34
Θέμα δημοσίευσης:
Λεφο έχω την εντύπωση οτι με κρύο πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερη η συμπίεση λόγο τις θερμοκρασίας λαδιού οπου είναι παχύτερα αλλά σε μαμά έμβολα που έχουν μικρότερες ανοχές.. Ίσως κάνω κ λάθος..
recife_rallye - Κυρ 26 Μάϊ 2013, 00:09:29
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Λεφο έχω την εντύπωση οτι με κρύο πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερη η συμπίεση λόγο τις θερμοκρασίας λαδιού οπου είναι παχύτερα αλλά σε μαμά έμβολα που έχουν μικρότερες ανοχές.. Ίσως κάνω κ λάθος..


Οχι.Τα ελατηρια των εμβολων με την θερμοκρασια διαστελλονται και ανοιγουν με αποτελεσμα να στεγανοποιουν καλυτερα τον κυλινδρο.
Γι αυτο και αν ρωτησεις οποιονδηποτε μηχανικο πως πρεπει να γινεται η μετρηση,θα σου πει με ζεστο κινητηρα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr