PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 1300 rallye ναι ή ου;;

helba - Δευ 05 Δεκ 2011, 21:15:21
Θέμα δημοσίευσης: 1300 rallye ναι ή ου;;
Όπως έγραψα και στο χαιρετισμό μου ( http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=471167#471167 ),
σκεφτόμουν να αγοράσω ένα ραλλάκι 1300..
Επειδή δεν είχα ξανά τόσο μικρό ή τελοσπάντων τέτοιο αμάξι, θα μπορούσε κανείς να μου πει καμιά συμβουλή
ή κάτι ενδεικτικό πάνω σ' αυτό το αυτοκίνητο;

Μήπως να το ξεχνούσα και να κοίταζα για 1600 που είναι και πιο πρόσφατο; Scratch Wacko

Αν μπορούσε κανείς να με βοηθήσει, θα το εκτιμούσα..
Lef205 - Δευ 05 Δεκ 2011, 21:32:58
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=23998&highlight=

διαβασε εδω, πανω κατω τα ιδια ισχυουν και για το 1.3
οτι αλλο παρακαλω να γραφτει σε εκεινο το τοπικ και αυτο να κλειδωθει ωστε να ειναι ολα συγκεντρωμενα.
GEMI - Δευ 05 Δεκ 2011, 22:36:59
Θέμα δημοσίευσης: Re: 1300 rallye ναι ή ου;;
helba έγραψε:
Όπως έγραψα και στο χαιρετισμό μου ( http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=471167#471167 ),
σκεφτόμουν να αγοράσω ένα ραλλάκι 1300..
Επειδή δεν είχα ξανά τόσο μικρό ή τελοσπάντων τέτοιο αμάξι, θα μπορούσε κανείς να μου πει καμιά συμβουλή
ή κάτι ενδεικτικό πάνω σ' αυτό το αυτοκίνητο;

Μήπως να το ξεχνούσα και να κοίταζα για 1600 που είναι και πιο πρόσφατο; Scratch Wacko

Αν μπορούσε κανείς να με βοηθήσει, θα το εκτιμούσα..

Σορρυ που το συνεχίζω εδώ (νομίζω μιλάει αποκλειστικά για 1300 το παιδί), μπορώ να σου πω κάποια πράγματα για το μοτερ. Είναι αρκετά πιο οικονομικό από το 1.6 με παραπλήσιες επιδόσεις (αν τον ψιλοφτιάξεις με χοάνη, προγραμμα κ εξάτμιση). Ανεβάζει εύστροφα μέχρι τις 8.000 κ σου δίνει αίσθηση νομίζω καλύτερη κ πιο αγωνιστική από το 1,6 8v. Επίσης ο κινητήρας είναι ελαφρύτερος κ μπαίνεις με την μία στις κατηφορικές στροφές ειδικά χωρίς μούριασμα κ πετάγματα. Από αντοχή (αν διαβάσεις τι του έχω κάνει) είναι σκύλος. Αρκεί να βρεις ένα σε καλή κατάσταση ή να είσαι έτοιμος να του κάνεις ένα ριμπίλτ. Όσο για τέλη κ ασφάλειες υπολόγιζε τα μισά ετησίως από 1600άρη.
Pughell - Τρι 06 Δεκ 2011, 00:07:42
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνα με αυτα που ζητησε το παιδι στο post γνωριμιας του,το 1300αρι μοτερ δεν καλυπτει πουθενα τις αναγκες του πλην των χαμηλων τελων κυκλοφοριας... NodNo

Για την χρηση που θελει,δεδομενου οτι θελει και a/c,ας βρει καλυτερα ενα 1600αρι 8v αν δεν θελει να δωσει πολλα χρηματα... Confused
GEMI - Τρι 06 Δεκ 2011, 00:35:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αναφέρει κατανάλωση κ το 1,6 θα καίει 50% παραπάνω. Επίσης airco για 1300 βρίσκει πολλά στο car.gr κ μπαίνουν κανονικά. Κ φυσικά όπως είπαμε, δεν είναι μικρή η διαφορά στα τέλη ασφάλιες γλυτώνει 300 ευρώ το χρόνο. Για γκάζια έχει ούτως ή άλλως το subaru. Πισατεύω όμως θα ήταν καλύτερα να πάρει όποιο βρει σε καλύτερη κατάσταση, μιας κ μιλάμε μεταχειρισμένα 10ετίας.
Pughell - Τρι 06 Δεκ 2011, 00:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
Σε εργοστασιακη μορφη το 1600αρι ειναι 1μιση λιτρο κατω και αν το βελτιωσεις και με τον σωστο τροπο,κατεβαινει πολυυυυ πιο χαμηλα μιας και δεν χρειαζεται καν να ξεπερνας τις 3000 για να πηγαινει.

Περι a/c στο 1300αρι,αστο John,το δοκιμασα ηδη και δεεεν...
Το 1300αρι μοτερ πολυ απλα ΔΕΝ κανει για a/c...
Pughell - Τρι 06 Δεκ 2011, 00:44:07
Θέμα δημοσίευσης:
Επισης αν τιθεται θεμα αξιοπιστιας,το 1600αρι 8v ειναι μακραν οτι πιο αξιοπιστο εβγαλε ποτε η PSA,πιο αξιοπιστο ακομα και απο τα 16v... Confused
helba - Τρι 06 Δεκ 2011, 06:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας

@GEMI
όταν λέμε rebuild στο 1300αρι εννοούμε άνοιγμα καπάκι πχ; ή..;

@Pughell
αυτό με την κατανάλωση

Παράθεση:
Σε εργοστασιακη μορφη το 1600αρι ειναι 1μιση λιτρο κατω και αν το βελτιωσεις και με τον σωστο τροπο,κατεβαινει πολυυυυ πιο χαμηλα

τί ακριβώς εννοείς; ότι το 1600 καίει λιγότερο; κι αν ναι, για τί τιμές μιλάμε;

Σόρρυ για τις πολλές μου ερωτήσεις αλλά δε ξερω και πολλά για το ραλλύ εκτός του οτι είναι όμορφο Laughing

¶ κι ένα τελευταίο: Στο 1300 μπαίνει καπώ απο νεώτερο μοντέλο 1998- ; (δε θεωρείται ''ιεροσυλία'' έ; )
Pughell - Τρι 06 Δεκ 2011, 10:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Γιαννης οταν λεει rebuild,εννοει βιδες ολο το μοτερ και δεσιμο απο την αρχη,στην ξεφτιλα 500Ε δηλαδη που πιθανοτατα θα πλησιασει το 1000αρικο μαζι με την εργασια...

Περι καταναλωσης,εσεις μπερδευεστε γιατι ειναι 1600αρι.
Για να βγαλει ενα μοτερ την ιδια ογκομετρικη αποδοση με ενα αλλο μεγαλυτερης χωρητικοτητας,το τιμημα ειναι καυσιμο(μαζι με στροφαρισμα στην προκειμενη περιπτωση).
Οποτε αυτονοητο οτι το 1300αρι θελει παραπανω καυσιμα που οπως ειπα,σε εντελως εργοστασιακη μορφη και στα δυο αμαξια,παρα τα επιπλεον σχεδον 100 κιλα του 1600,το 1300αρι καιει στην ιδια μετρηση περιπου 1μιση λιτρο επιπλεον(αμα βρω τις επισημες μετρησεις θα το postαρω).
Σε βελτιωμενη μορφη(φιλτρο-εξατμιση και ισως και προγραμμα),το πραγμα αλλαζει ακομα περισσοτερο με το 1600αρι κυριολεκτικα να φευγει σε αλλη κλιμακα...

Για το καπω του ΜΚ1,οχι,δεν μπαινει,θελει ενα σωρο πραγματα μαζι(φτερα,προφυλακτηρα,μετωπη) αλλα ετσι και αλλιως ειναι εντελως καγκουρια,ιεροσυλια ή οπως θες να το πεις...
helba - Τρι 06 Δεκ 2011, 14:13:37
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε ότι "γλιτώσω" απο τέλη - μεταβίβαση και ασφάλειες, θα τα δίνω σε εξτρά βενζίνες με το 1300 δεδομένων των πολλών χιλιομέτρων που κάνω; Αρα καλύτερα να το ξεχνουσα;

Το 1100 θα σέρνεται απο την άλλη με μια ταχύτητα 130χλμ/ώρα;

Αν μπορέσεις-βρεις, ανέβασε σε παρακαλώ και μετρήσεις κατανάλωσης μήπως και ξεκαθαρίσει λιγάκι το τοπίο..

Υ.Γ. Μήπως τελικά ζητάω πολλά απο ένα μικρό αμάξι; Embarassed Crying or Very sad
Μήπως να κάνω το ιμπρεζάκι μου αέριο;
Μήπως σας ζάλισα τον έρωτα; Smile
Lef205 - Τρι 06 Δεκ 2011, 14:44:46
Θέμα δημοσίευσης:
Mηπως να παρεις ενα 1.1 ή ενα σταρλετακι 1.3 να κανεις τη δουλεια σου? με 120-130 ολα τα αυτοκινητα μια χαρα πανε. γιατι απο οτι καταλαβα ψαχνεις ενα αυτοκινητακι να σε πηγαινει και να σε φερνει.
Στο πρεζα δεν θα εβαζα υγραεριο με τιποτα.
MEMsound - Τρι 06 Δεκ 2011, 15:09:00
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
...ενα σταρλετακι 1.3 να κανεις τη δουλεια σου? ...


αυτο ακριβως σκεφτομουν να του γραψω χθες το βραδυ που διαβαζα το τοπικ αυτο...
Wink Wink Wink Wink Wink
helba - Τρι 06 Δεκ 2011, 15:19:48
Θέμα δημοσίευσης:
καλή πρόταση αλλά.. είναι λίγο άσχημο Embarassed

Ξαναλέω: πολλά ζητάω ε;; Rolling eyes
Lef205 - Τρι 06 Δεκ 2011, 15:23:02
Θέμα δημοσίευσης:
helba έγραψε:
καλή πρόταση αλλά.. είναι λίγο άσχημο Embarassed

Ξαναλέω: πολλά ζητάω ε;; Rolling eyes

δεν σε νοιαζει αν ειναι ασχημο ή ομορφο, σε νοιαζει να ειναι οικονομικο αξιοπιστο και να εχει αρκουδα plus να μην ειναι λιωμενο.
Ολα αυτα ειναι λιγο σπανια για το 13αρι. Laughing
BTS - Τρι 06 Δεκ 2011, 15:43:27
Θέμα δημοσίευσης:
+100000000 Λευτέρη.

Πολύστροφο
ξεσκισμένο από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες
αυτοκίνητο 15ετίας
χωρίς βασικές ανέσεις
γερασμένο μέσα-έξω
με αρκετά θέματα που απαιτούν -ακριβή- επισκευή/συντήρηση (ρεμπίλντ μοτέρ και σαζμάν για αρχή!!!)

δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να συνδυαστεί με οικονομία και ευχρηστία.

Και μην μου πει κανείς πως υπάρχουν και καλοσυντηρημένα κομμάτια, γιατί ακόμα και έτσι, δεν είναι καθημερινό αυτοκίνητο.

Φίλε μου, χίλιες φορές ένα πιο σύγχρονο μτχ μικρό.
athanas - Τρι 06 Δεκ 2011, 20:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Περι καταναλωσης,εσεις μπερδευεστε γιατι ειναι 1600αρι.
Για να βγαλει ενα μοτερ την ιδια ογκομετρικη αποδοση με ενα αλλο μεγαλυτερης χωρητικοτητας,το τιμημα ειναι καυσιμο(μαζι με στροφαρισμα στην προκειμενη περιπτωση).
Οποτε αυτονοητο οτι το 1300αρι θελει παραπανω καυσιμα που οπως ειπα,σε εντελως εργοστασιακη μορφη και στα δυο αμαξια,παρα τα επιπλεον σχεδον 100 κιλα του 1600,το 1300αρι καιει στην ιδια μετρηση περιπου 1μιση λιτρο επιπλεον(αμα βρω τις επισημες μετρησεις θα το postαρω).


Επειδή έχω και το 13αρι και το 206 1.6 16V να αναφέρω ότι έχουν ακριβώς την ίδια κατανάλωση περίπου 7-8L/100Km στην ταχύτητα που αναφέρεις των 120 (& τα 2 είναι μαμά μοτερικά) Shocked Shocked Shocked
Για εμένα καλύτερα προτίμησε κάτι πιο καινούριο και σχιστομάτικο καλύτερα....
Pugobios - Τρι 06 Δεκ 2011, 23:14:06
Θέμα δημοσίευσης:
για 8v 16αρακι λεει οχι 16v
GEMI - Τρι 06 Δεκ 2011, 23:25:41
Θέμα δημοσίευσης:
athanas έγραψε:
Pughell έγραψε:
Περι καταναλωσης,εσεις μπερδευεστε γιατι ειναι 1600αρι.
Για να βγαλει ενα μοτερ την ιδια ογκομετρικη αποδοση με ενα αλλο μεγαλυτερης χωρητικοτητας,το τιμημα ειναι καυσιμο(μαζι με στροφαρισμα στην προκειμενη περιπτωση).
Οποτε αυτονοητο οτι το 1300αρι θελει παραπανω καυσιμα που οπως ειπα,σε εντελως εργοστασιακη μορφη και στα δυο αμαξια,παρα τα επιπλεον σχεδον 100 κιλα του 1600,το 1300αρι καιει στην ιδια μετρηση περιπου 1μιση λιτρο επιπλεον(αμα βρω τις επισημες μετρησεις θα το postαρω).


Επειδή έχω και το 13αρι και το 206 1.6 16V να αναφέρω ότι έχουν ακριβώς την ίδια κατανάλωση περίπου 7-8L/100Km στην ταχύτητα που αναφέρεις των 120 (& τα 2 είναι μαμά μοτερικά) Shocked Shocked Shocked
Για εμένα καλύτερα προτίμησε κάτι πιο καινούριο και σχιστομάτικο καλύτερα....


Στην κατανάλωση εντός πόλης το 1,3 έχει λιγότερα από 16άρι κινητήρα κ δε πα να λέτε. Με 42 λίτρα βγάζω 550 χιλόμετρα εντός πόλης.
Pughell - Τρι 06 Δεκ 2011, 23:27:03
Θέμα δημοσίευσης:
athanas έγραψε:
Pughell έγραψε:
Περι καταναλωσης,εσεις μπερδευεστε γιατι ειναι 1600αρι.
Για να βγαλει ενα μοτερ την ιδια ογκομετρικη αποδοση με ενα αλλο μεγαλυτερης χωρητικοτητας,το τιμημα ειναι καυσιμο(μαζι με στροφαρισμα στην προκειμενη περιπτωση).
Οποτε αυτονοητο οτι το 1300αρι θελει παραπανω καυσιμα που οπως ειπα,σε εντελως εργοστασιακη μορφη και στα δυο αμαξια,παρα τα επιπλεον σχεδον 100 κιλα του 1600,το 1300αρι καιει στην ιδια μετρηση περιπου 1μιση λιτρο επιπλεον(αμα βρω τις επισημες μετρησεις θα το postαρω).


Επειδή έχω και το 13αρι και το 206 1.6 16V να αναφέρω ότι έχουν ακριβώς την ίδια κατανάλωση περίπου 7-8L/100Km στην ταχύτητα που αναφέρεις των 120 (& τα 2 είναι μαμά μοτερικά) Shocked Shocked Shocked
Για εμένα καλύτερα προτίμησε κάτι πιο καινούριο και σχιστομάτικο καλύτερα....

Μαλλον κατι δεν κανεις καλα με το 206 σου ή κατι αλλο συμβαινει μιας και τα 206 των υπολοιπων παιδιων παιζουν στα 5-6 λιτρα με τις συνθηκες που αναφερεις... Wink

Εμενα και το 1ο μου 1300αρι πριν αρχισω να του βαζω χερι δεν επεφτε κατω απο τα 8 λιτρα αλλα και το 2ο που πηρα(με μοτερ αρκετα φθαρμενο) δεν επεφτε κατω απο τα 9,μετρησεις παντα στην εθνικη οδο Θεσσαλονικης Λαρισας σε τυποποιημενη διαδρομη.
Και δεν ειναι να πεις οτι το ειδα μια φορα,8 χρονια ειχα το 1ο μου 1300αρι και 1 περιπου το 2ο... Confused
Pughell - Τρι 06 Δεκ 2011, 23:29:50
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:

Στην κατανάλωση εντός πόλης το 1,3 έχει λιγότερα από 16άρι κινητήρα κ δε πα να λέτε. Με 42 λίτρα βγάζω 550 χιλόμετρα εντός πόλης.

Σε καροτσα ΑΧ,με 13αρια ζαντολαστιχα και 155/70,με μιγματα και θερμοκρασιες που καμια σχεση δεν εχουν με το εργοστασιακο μοτερ,κλπ,κλπ,κλπ...

Καμια σχεση με μαμα 1300αρι 106 δηλαδη.
GEMI - Τετ 07 Δεκ 2011, 10:34:08
Θέμα δημοσίευσης:
Κ σε μαμά 1300 τα μίγματα φτωχά είναι. Κοντά στο 14,7 : 1 μέχρι τις 5.200.
Το βάρος του (εργοστασιακού 1300) πόσο είναι ?
sotos 106xs - Τετ 07 Δεκ 2011, 10:50:24
Θέμα δημοσίευσης:
Σύμφωνα με αυτό 810kgr.



GEMI - Τετ 07 Δεκ 2011, 11:34:11
Θέμα δημοσίευσης:
Κοντα στο ΑΧ ειναι. Το 1,6 8v τι βάρος έχει ?
sotos 106xs - Τετ 07 Δεκ 2011, 14:07:24
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θυμάμαι καλά σαν το XSi 1.6 8v, κοντά στα 900kgr.(το XSi 1.4lt είναι στα 860kg)
BTS - Τετ 07 Δεκ 2011, 14:24:28
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:
Κοντα στο ΑΧ ειναι.


E ναι, 100 κιλά διαφορά μόνο. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

700 κιλά ζύγιζε το ΑΧ το Sport. Wink
Pughell - Τετ 07 Δεκ 2011, 16:01:16
Θέμα δημοσίευσης:
GEMI έγραψε:
Κ σε μαμά 1300 τα μίγματα φτωχά είναι. Κοντά στο 14,7 : 1 μέχρι τις 5.200.

Γιαννη,μην επιμενεις για αυτο το πραγμα...
Εχουμε φαει 1300αρια μοτερ με το κουταλι τοσα χρονια.
GEMI - Τετ 07 Δεκ 2011, 16:11:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ok παιδιά πάσο.. Smile
Μάλλον είναι πολύ ελαφρύ το ΑΧ!!
Pugobios - Τετ 07 Δεκ 2011, 16:32:26
Θέμα δημοσίευσης:
κατι εχετε κανει λαθος με τα νουμερα...13ραλλι ζυγιζει 810 και το αντιστοιχο ax με 14αρι μοτερ 110 κιλα κατω???
οι καταναλωσεις του γιαννη ειναι φυσιολογικες για το στεγνο προγραμμα που φοραει αλλα και πιο πλουσιο να ηταν το ειπες και μονος σου στελιο...αχ καροτσα με 13αρια ποσο περιμενεις να καψει εντος πολης αν δεν το σπας...
το 9 ειναι υπερβολικο σαν καταναλωση παντως τοσο καιω εγω με θεοβαρες 15αρες και 16v με συμπιεση...
GEMI - Τετ 07 Δεκ 2011, 16:58:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ας μας πει κάποιος πόσο καίει το rally s2 μέσα στην πόλη Question
Το πρόγραμμα που φοράει το ΑΧ μου με το 13άρι είναι με τελείως ελεύθερο φίλτρο (χοάνη) κ είναι ρυθμισμένο πιο πλούσιο απ' ότι οι μαμά χάρτες.

Θεωρητκά αν το πάω σε μαμά φίλτρο -πρόγραμμα νομίζω ότι θα καίει ακόμα πιο λίγο Ίσως όμως και να σέρνεται χαμηλά κ θα αναγκάζομαι να πατάω περισσότερο το γκάζι-δε ξέρω. Επίσης πριν βάλω το χταπόδι με τους στενούς αυλούς, σίγουρα μπορω να πω ότι έκαιγε περισσότερο.

Υπολογίζω επίσης το ΑΧ να είναι καμιά 700 κιλά.

Αν το πατάω κ γεμίζω τις ταχύτητες συχνά, η κατανάλωση δεν μεταβάλλεται πολύ, άντε να πάει στα 8,5λ/100. Με ότι 16άρι είχα παλαιότερα, είτε 8βάλβιδο είτε 16v, η κατανάλωση εντός πόλης ήταν πάντα πάνω από 10l/100 km κ σε ταξίδι (140km/h) δεν έπεφτε κάτω από 9λ. Με το 13άρι κινητήρα ταξίδι έχω σταθερά κάτω από 7λ/100km με 5000 στροφές που με το κοντό που φοράω τώρα είναι λίγο πάνω από 120 km/h.
Επίσης να πω ότι μεγάλο ρόλο παίζουν οι ζάντες, το προφίλ-φάρδος του ελαστικού κ η τυχόν φθορά τους. Έχω παρατηρήσει ότι τώρα με το χειμώνα κ με τα λάστιχά μου να έχουν φθαρεί αρκετά η κατανάλωση ανέβηκε λίγο.
Σχετικά ειναι όλα.
Συμπέρασμα δικό μου είναι αν ο φίλος θέλει ένα αυτοκίνητο για εντός πόλης, καλό θα ήταν να έχει τα λιγότερα δυνατόν κυβικά.
Σορρυ αν είμαι off topic.
athanas - Τετ 07 Δεκ 2011, 19:55:09
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
athanas έγραψε:
Pughell έγραψε:
Περι καταναλωσης,εσεις μπερδευεστε γιατι ειναι 1600αρι.
Για να βγαλει ενα μοτερ την ιδια ογκομετρικη αποδοση με ενα αλλο μεγαλυτερης χωρητικοτητας,το τιμημα ειναι καυσιμο(μαζι με στροφαρισμα στην προκειμενη περιπτωση).
Οποτε αυτονοητο οτι το 1300αρι θελει παραπανω καυσιμα που οπως ειπα,σε εντελως εργοστασιακη μορφη και στα δυο αμαξια,παρα τα επιπλεον σχεδον 100 κιλα του 1600,το 1300αρι καιει στην ιδια μετρηση περιπου 1μιση λιτρο επιπλεον(αμα βρω τις επισημες μετρησεις θα το postαρω).


Επειδή έχω και το 13αρι και το 206 1.6 16V να αναφέρω ότι έχουν ακριβώς την ίδια κατανάλωση περίπου 7-8L/100Km στην ταχύτητα που αναφέρεις των 120 (& τα 2 είναι μαμά μοτερικά) Shocked Shocked Shocked
Για εμένα καλύτερα προτίμησε κάτι πιο καινούριο και σχιστομάτικο καλύτερα....

Μαλλον κατι δεν κανεις καλα με το 206 σου ή κατι αλλο συμβαινει μιας και τα 206 των υπολοιπων παιδιων παιζουν στα 5-6 λιτρα με τις συνθηκες που αναφερεις... Wink

Εμενα και το 1ο μου 1300αρι πριν αρχισω να του βαζω χερι δεν επεφτε κατω απο τα 8 λιτρα αλλα και το 2ο που πηρα(με μοτερ αρκετα φθαρμενο) δεν επεφτε κατω απο τα 9,μετρησεις παντα στην εθνικη οδο Θεσσαλονικης Λαρισας σε τυποποιημενη διαδρομη.
Και δεν ειναι να πεις οτι το ειδα μια φορα,8 χρονια ειχα το 1ο μου 1300αρι και 1 περιπου το 2ο... Confused



Στέλιο το προηγούμενο σκ ανέβηκα Θεσ/νίκη (ίδιος δρόμος δηλ με εσένα) και η κατανάλωση στο 206 ήταν 6.9 λίτρα με 110-120 που πήγαινα... Στο 13αρι συνήθως είχα 7.5 λίτρα οπότε για μένα το μισό λίτρο περίπου διαφοράς είναι ανούσιο... Wink Οι τιμές που σου λέω είναι ίδιες σε όλα τα χρόνια που τα έχω τα αμάξια στην κατοχή μου, οπότε δεν πιστεύω οτι κάτι παίζει όπως λες. Εξάλου δουλεύει άψογα το μοτερ του. Cool
Pughell - Τετ 07 Δεκ 2011, 21:36:04
Θέμα δημοσίευσης:
Στεφανε πιο πιθανο μου φαινεται το μοτερ σου να μην ειναι μαμα παρα τα νουμερα που μου λες μιας και οπως σου ειπα,τετοια νουμερα δεν επιασα ποτε σε κανενα 1300αρι μου ολα αυτα τα χρονια... NodNo

Αυτο ακριβως λεω και στον Γιαννη,μιας και το ΑΧ του δεν εχει καμια σχεση με 1300αρι.

Αν εχει καποιος τα νουμερα της μαμα Peugeot,ας τα ανεβασει.
Το 1600αρι ειναι χαρακτηριστικα κατω,παρα τα σχεδον 100 κιλα που κουβαλαει επιπλεον...
Θυμαμαι σιγουρα οτι τα νουμερα εχουν κανα λιτρο διαφορα μιας και ειχα(ισως εχω ακομα) ολα τα τεστ των 4Τ,μιας και ειναι το μοναδικο περιοδικο που προλαβε και το 13αρι αλλα και το 16αρι να πωλειται σαν καινουργιο μοντελο.
geo106xs - Πεμ 08 Δεκ 2011, 00:48:52
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Θυμαμαι σιγουρα οτι τα νουμερα εχουν κανα λιτρο διαφορα μιας και ειχα(ισως εχω ακομα) ολα τα τεστ των 4Τ,μιας και ειναι το μοναδικο περιοδικο που προλαβε και το 13αρι αλλα και το 16αρι να πωλειται σαν καινουργιο μοντελο.


Off Topic
Στελιο,αν οντως εχεις ακομη τα τεστ των 4τ απο τις διαφορες εκδοσεις του ραλλυ,παιζει να τα σκαναρεις και να τα ανεβασεις,αν δε σου ειναι κοπος φυσικα...
Με συγχωρειτε για το οφ τοπικ...
petran_x13 - Πεμ 19 Ιαν 2012, 12:12:25
Θέμα δημοσίευσης:
Aς προτείνω και εγω κατι γιατι αν δεν πενεψουμε το σπιτι μας θα πεσει να μας πλακώσει. κοιταξε για ενα 1400 peugeot 306 champion usa εχει a/c και αμα ειναι μοντελο 2001-2002 εχει και δερματινα semi-bucket. τα τελη ειναι χαμηλα καπου στα 240 ευρω.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr