PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - Μεταφορα μπαταριας σε 207 στο χωρο του πορτ μπαγκαζ.

ParisMcridis - Κυρ 27 Νοέ 2011, 20:56:10
Θέμα δημοσίευσης: Μεταφορα μπαταριας σε 207 στο χωρο του πορτ μπαγκαζ.
Οποιος μπορει να βοηθησει στο τι θα χρειαστει και αν ειναι αξιοπιστο να γινει η θα αρχισουν τα προβληματα στα ηλεκτρικα...Αντε μηπως πετυχουμε καλυτερη κατανομη βαρους και λιγο χωρο για μια σωστη εισαγωγη.
makis106 - Κυρ 27 Νοέ 2011, 21:56:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταφορα μπαταριας σε 207 στο χωρο του πορτ μπαγκαζ.
ParisMcridis έγραψε:
Οποιος μπορει να βοηθησει στο τι θα χρειαστει και αν ειναι αξιοπιστο να γινει η θα αρχισουν τα προβληματα στα ηλεκτρικα...Αντε μηπως πετυχουμε καλυτερη κατανομη βαρους και λιγο χωρο για μια σωστη εισαγωγη.

Όντως, σε αυτα τα 2 θέματα είναι η σωστότερη κίνηση, ειδικά στο θέμα της εισαγωγής, θα έλυνε αρκετά προβλήματα.
Κατα τα άλλα σίγουρα θα έχει αρκετη φασαρία. Θα πρέπει να περάσουν δύο ικανά (χοντρά) καλώδια απο το μηχανοστάσιο μέσα στην καμπίνα, μάλλον απο τη μόνη είσοδο, πίσω απ το ντουλαπάκι (αν χωράνε) και μετα θα τρέξουν κάτω απο τη μοκέτα μέχρι πίσω(σχετικά εύκολο) και φυσικά θα χρειαστει μια καλή κλειστή θήκη μπαταρίας, καλά στερεωμένη στο πορτ μπαγκάζ.
Κάπως έτσι το σκέφτομαι εγώ. ίσως κάποιος αλλος που να έχει δοκιμάσει να βοηθήσει περισσότερο...
Giannis307 - Κυρ 27 Νοέ 2011, 22:01:52
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω θα ελεγα κανιβαλισμους και πατενετες τετοιου τυπου να της αφησετε για τα 106 που τα 15-20 κιλα μιας συμβατικης μπαταριας κανουν διαφορα στην κατανομη αν μπουν πισω σενα αμξι 1.5 τον (χοντρικα ) που ειναι το 207 το μονο που θα γινει ειναι να δωσεις πολλα λευτα γιοα καλωδιωση συν για μπαταρια τυπου Gel γιατι η συμβατικες σε καμια περιπτωση δεν μπαινουν στην καμπινα λογο αναθυμιασεων....
makis106 - Κυρ 27 Νοέ 2011, 22:16:45
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Eγω θα ελεγα κανιβαλισμους και πατενετες τετοιου τυπου να της αφησετε για τα 106 που τα 15-20 κιλα μιας συμβατικης μπαταριας κανουν διαφορα στην κατανομη αν μπουν πισω σενα αμξι 1.5 τον (χοντρικα ) που ειναι το 207 το μονο που θα γινει ειναι να δωσεις πολλα λευτα γιοα καλωδιωση συν για μπαταρια τυπου Gel γιατι η συμβατικες σε καμια περιπτωση δεν μπαινουν στην καμπινα λογο αναθυμιασεων....

Σωστός όσον αφορά τη μπαταρία Gel. Κατα τα άλλα Γιάννη είναι πολύ σημαντικότερος ο λόγος του χώρου για εισαγωγή, παρά το θέμα του βάρους. Καθώς με την υπάρχουσα κατάσταση στο μηχανοστάσιο, εισαγωγή της προκοπής δεν έχει καταφέρει να φτιάξει κανείς ακόμη. Ο μόνος λόγος που θα το απέφευγα είναι γιατι γενικότερα αυτες οι μοντες παίζουν αρνητικά στη μεταπώληση.
saikoe_39 - Κυρ 27 Νοέ 2011, 22:54:43
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες οκ..δεν ειναι και ατμοσφαίρα για να εχει το τρομερό θέμα με την εισαγωγή.... βάζεις ενα πρόγραμμα με +40 αλογα και τελος ολα..!

Και αν θες σώνει και καλά εισαγωγή... βαρελάκι και παροχή απο τον θολό ..!

Γιατι και πισω να την πας την μπαταρια...στην θεση της,τι εισαγωγή θα βάλεις απο που θα τραβάς αερα.

Πάντως αν κάποιος θελει να το κανει...τα καλώδια ειναι πιο εύκολο να τα περάσει κατω απο το σεβρό ...εχει εκει κατω μια ταπα με κατι αλλα καλώδια που πανε μεσα.. .....απο το ντουλαπάκι δεν περνάει τέτοιο καλώδιο...
volvos - Κυρ 27 Νοέ 2011, 23:09:45
Θέμα δημοσίευσης:
περαστε το απο κατω διπλα στης βενζινης με ταιραπ...
ε και να κρεμεται λιγο τι πειραζει
makis106 - Κυρ 27 Νοέ 2011, 23:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Παιδες οκ..δεν ειναι και ατμοσφαίρα για να εχει το τρομερό θέμα με την εισαγωγή.... βάζεις ενα πρόγραμμα με +40 αλογα και τελος ολα..!

Και αν θες σώνει και καλά εισαγωγή... βαρελάκι και παροχή απο τον θολό ..!

Γιατι και πισω να την πας την μπαταρια...στην θεση της,τι εισαγωγή θα βάλεις απο που θα τραβάς αερα.

Πάντως αν κάποιος θελει να το κανει...τα καλώδια ειναι πιο εύκολο να τα περάσει κατω απο το σεβρό ...εχει εκει κατω μια ταπα με κατι αλλα καλώδια που πανε μεσα.. .....απο το ντουλαπάκι δεν περνάει τέτοιο καλώδιο...

Eντάξει, πρόγραμμα έχουμε σxεδόν όλοι. Σωστη εισαγωγή όμως μάλλον κανένας, κ μια σωστη εισαγωγή, μπορει να κάνει τη διαφορά και να εκμεταλλευτεί καλύτερα τις δυνατότητες του κινητήρα. Και αν το βαρελάκι κάνει σωστη δουλεια αποδοτικά, που και αυτό εχει σχετικά μακρια σωλήνωση και ζεσταίνει τον αέρα, απο ήχο, δεν!
Αν βγάλεις τη μπαταρία, βάζεις το βαρελακι στη θέση της και τραβάς φρέσκο αέρα πίσω απο το φανάρι!
Κατω απο το σερβο δεν το έχω προσέξει, πάντως και στην τρύπα πίσω απο ντουλαπάκι παίζει να περνάνε απο την τάπα απο το σωληνάκι πλύσης παρμπριζ αν την βγάλεις τελείως, αλλα θα πρέπει να στεγανοποιήσεις μετά.
Και αυτο που λεει ο Παναγιώτης παίζει, απλα θέλει τακτικό έλεγχο γιατι θα είναι εκτεθιμένα. Και μετά τα περνάς απο την τάπα της ρεζέρβας.
saikoe_39 - Κυρ 27 Νοέ 2011, 23:53:17
Θέμα δημοσίευσης:
Και ολη αυτη η φασαρία για να βάλεις πάλι βαρελακι...>?και να γλυτώσεις 5 πόντους σωλήνα.?
makis106 - Δευ 28 Νοέ 2011, 00:01:24
Θέμα δημοσίευσης:
Θα γλιτώσεις πολύ περισσότερο απο 5, σκέψου τη διαδρομή.
+ τον ήχο! Wink
ParisMcridis - Δευ 28 Νοέ 2011, 00:23:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πρώτον το προγράμμα δεν είναι η λύση για όλα και 500 κιλά να έχεις.το όλο μου σκεπτικό είναι να μπει πίσω αντί για τη ρεζερβα(που στο rc είναι αλουμινίου) με μια ρεζερβα ανάγκης.γιατί όταν το είχα γδυσει το αμάξι είδα μεγάλη διάφορα στο κρατημα.χάλασε παρα πολυ γιατί είναι μπροστοβαρο.Όσο για την εισαγωγή έχεις χώρο να φτιάξεις φιλτροκουτι με ramair πολυ εύκολα.χωρίς να ρουφας αέρα απο το θολό που είναι μεν κρυος αλλα δεν είναι και το καλύτερο.
mechanic - Δευ 28 Νοέ 2011, 00:32:40
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Παιδες οκ..δεν ειναι και ατμοσφαίρα για να εχει το τρομερό θέμα με την εισαγωγή.... βάζεις ενα πρόγραμμα με +40 αλογα και τελος ολα..!

Και αν θες σώνει και καλά εισαγωγή... βαρελάκι και παροχή απο τον θολό ..!

Γιατι και πισω να την πας την μπαταρια...στην θεση της,τι εισαγωγή θα βάλεις απο που θα τραβάς αερα.

Πάντως αν κάποιος θελει να το κανει...τα καλώδια ειναι πιο εύκολο να τα περάσει κατω απο το σεβρό ...εχει εκει κατω μια ταπα με κατι αλλα καλώδια που πανε μεσα.. .....απο το ντουλαπάκι δεν περνάει τέτοιο καλώδιο...

Eντάξει, πρόγραμμα έχουμε σxεδόν όλοι. Σωστη εισαγωγή όμως μάλλον κανένας, κ μια σωστη εισαγωγή, μπορει να κάνει τη διαφορά και να εκμεταλλευτεί καλύτερα τις δυνατότητες του κινητήρα. Και αν το βαρελάκι κάνει σωστη δουλεια αποδοτικά, που και αυτό εχει σχετικά μακρια σωλήνωση και ζεσταίνει τον αέρα, απο ήχο, δεν!
Αν βγάλεις τη μπαταρία, βάζεις το βαρελακι στη θέση της και τραβάς φρέσκο αέρα πίσω απο το φανάρι!
Κατω απο το σερβο δεν το έχω προσέξει, πάντως και στην τρύπα πίσω απο ντουλαπάκι παίζει να περνάνε απο την τάπα απο το σωληνάκι πλύσης παρμπριζ αν την βγάλεις τελείως, αλλα θα πρέπει να στεγανοποιήσεις μετά.
Και αυτο που λεει ο Παναγιώτης παίζει, απλα θέλει τακτικό έλεγχο γιατι θα είναι εκτεθιμένα. Και μετά τα περνάς απο την τάπα της ρεζέρβας.



(σορρυ για αυτο που θα πω)
αλλα μην εισαι και πολυ σιγουρος για αυτο που αναφερεις... Wink
makis106 - Δευ 28 Νοέ 2011, 00:35:09
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοείς αποδοτική και με ήχο Question
Sinanai - Δευ 28 Νοέ 2011, 00:46:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μα το σωστή δε σημαίνει (απαραίτητα) να ακούγεται. Scratch

Θα φταιμε πολυ οι MOD αμα σβησουμε ολα τα ποστ και μεινει μονο το πρωτο?

Ζητηθηκε κατι πολυ συγκεκριμενο:
"Πως πάει η μπαταρία πισω"
Αν εχετε να πειτε κατι επ αυτού, πείτε το,
Όλα τα αλλα ειναι περιττα.

Εκ της MOD Team

ParisMcridis - Δευ 28 Νοέ 2011, 01:35:55
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα θα κάνετε γιατί παει να γίνει ποια εισαγωγή είναι καλύτερη.έπι του θέματος.είναι αξιόπιστο να τραβιξεις καλώδια πίσω;επίσης για μπαταρία έλεγα για μια σαν αυτη που έχουν τα καινούργια πόλο που την έχουν στη ρεζερβα.είναι τζελ των πόλο;η δικιά μας;
saikoe_39 - Δευ 28 Νοέ 2011, 01:43:47
Θέμα δημοσίευσης:
ParisMcridis έγραψε:
Καλα θα κάνετε γιατί παει να γίνει ποια εισαγωγή είναι καλύτερη.έπι του θέματος.είναι αξιόπιστο να τραβιξεις καλώδια πίσω;επίσης για μπαταρία έλεγα για μια σαν αυτη που έχουν τα καινούργια πόλο που την έχουν στη ρεζερβα.είναι τζελ των πόλο;η δικιά μας;


Δεν νομιζω να ειναι τζελ του πολο, το κοστος ειναι αρκετο..!

Αν πάρεις τα σωστά καλώδια δεν έχεις κανένα θέμα στην αξιοπιστία,
ParisMcridis - Δευ 28 Νοέ 2011, 02:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω δε νομίζω να είναι και δε νομίζω να έχει θέμα αλλιώς δε θα την έβαζαν.πόσο ακριβό να είναι το καλώδιο;4 μέτρα το πολυ να θελουμε.
ParisMcridis - Κυρ 11 Δεκ 2011, 21:03:28
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον σε πολο gti φιλου σημερα ειδα οτι η μπαταρια ειναι απλη σα τη δικια μας..απλα πιο μικρη σε διαστασεις και πως η μπαταρια ειναι λιγο πισω απο τον πισω αξονα και προς τη μερια του συνοδηγου.Τωρα δε ξερω αν αυτο το εκαναν γιατι εκει τους βολευε μιας και αριστερα εχει το πολο την εξατμιση η για καλυτερη κατανομη.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr