RoadRunner122 έγραψε: |
Repsol wrc Anticongelante Puro ανά 2-3 χρόνια μαζί με θερμοστάτη κ είσαι μιά χαρά ! |
athanas έγραψε: |
Υ.Γ. βγαίνει ακόμα? |
TopGear έγραψε: |
Και τιμή πόσο πάει περίπου; 4λιτρο είναι; |
RoadRunner122 έγραψε: |
To Valeo το φοράω στο Clio. Μιά χαρά είναι όσον αφορά την απόδοση. |
vasilisalessia έγραψε: |
πρεπει να βαλεις τουλαχιστον το 33% σε Glacelf Auto Supra.και μη ξεπερνας το 70%σε Glacelf Auto Supra,διαλυομενο με απιονισμενο νερο μονο.το καλυτερο θα ειναι το 50% δηλαδη 50-50 νερο-Glacelf Auto Supra |
Driver ///M έγραψε: |
Έχω μια απορία.
Αν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης, υπάρχει περίπτωση ακόμα και 4 μήνες μετά να κατεβαίνει λιγάκι η στάθμη του δοχείου διαστολής? Η αυτό συμβαίνει μόνο το πρώτο διάστημα? Ρωτάω γιατί παρατηρώ μερικές φορές ότι λείπουν γύρω στα 100-200ml παραφλού, αλλά όχι σε τακτά διαστήματα. Ας πούμε 1 μήνα ολόκληρο το καλοκαίρι δεν κατέβηκε σταγόνα, αλλά από την προηγούμενη βδομάδα κατέβηκε γύρω στα 150ml. Το ιδιο είχε συμβεί και πριν κανα 2μηνο και μετά τίποτα. Είναι φυσιολογική η απώλεια αυτή, μπορεί να οφείλεται σε κακή εξαέρωση, ή έχω κανα θέμα με φλάτζα (πάλι)? |
geo106xs έγραψε: | ||
Αρη,την ιδια απορια εχω κι εγω εδω και λιγο καιρο...μετα απο σπασμενο κολαρο στο 106 μου,συμπληρωσα κανονικα παραφλου και εκανα εξαερωση,μετα απο καποιο διαστημα(πανω απο διμημνο) ειχε παει στο min συμπληρωνω,αλλα αυτη τη φορα,μου φανηκε πως ειχα υψηλοτερη θερμοκρασια(ηδη απο την τελευταια φορα που συμπληρωσα),πριν κατι μερες χρειαστηκε παλι συμπληρωμα ![]() ![]() Υ.Γ Τα λαδια μου ειναι πεντακαθαρα,οπως και τα υγρα του ψυγειου! |
Driver ///M έγραψε: |
Kι εμένα είναι. Εγώ φοβάμαι μήπως τυχόν μπαίνει νερό λόγω της φλάτζας στον κύλινδρο-πιστόνι και το καίει, γι'αυτό έχω την μικρή αυτή απώλεια. Απλά αν ήταν έτσι θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχω σε μόνιμη βάση απώλεια, όχι όποτε το θυμηθεί. Βέβαια δεν ξέρω, μπορεί να είναι αρχή ακόμα και μετά να γίνεται σε σταθερή βάση, οπότε προς το παρόν απλά το παρακολουθώ και συμπληρώνω μέχρι τη μέση υγρά. Επίσης κανα ιδιαίτερο τρέμουλο στο ρελαντί δεν βλέπω όταν το βάζω μπρος, μπορεί καμια φορά να πέσει και να ξανανέβει στιγμιαία αλλά τίποτε άλλο. Οι λεγόμενες αρρυθμίες όταν το βάζεις μπροστά κι έχεις θέμα με τη φλάτζα, έτσι είναι ή πιο έντονες? |
athanas έγραψε: |
την περιοδική μείωση της στάθμης την έχεις παρατηρήσει μετά από παρατεταμένη πίεση ή και σε νορμάλ οδήγηση ????? |
puglover έγραψε: |
Αν εχουν αλλαξει χρωμα και εχουν γινει καφε καλο θα ειναι να τα αλλαξεις. Το χρωμα του αντιψυκτικου της peugeot ειναι μπλε. Μερικα facelift εχω διαβασει οτι ειχαν πορτοκαλι απο το εργοστασιο. Η peugeot δινει πλεον μπλε σε 5λιτρο ετοιμο μειγμα. Εναλλακτικα μπορεις να βαλεις το valeo protectiv40. |
puglover έγραψε: |
Σαν χρωμα ειναι ολοιδια. Και στη συνθεση πιστευω παραπλησια. Αλλα θα σε συμβουλευα να κανεις αυτη την εργασια σε αντιπροσωπεια peugeot και οχι σε γενικο συνεργειο εξω. Ειναι 2 τα κολλαρα που πρεπει να λυθουν για πληρη αποστραγγιση του παλιου αντιψυκτικου απο το κυκλωμα. Γυρω στα 35€ το υπολογιζω με την εργασια. |
puglover έγραψε: |
Καλο θα κανεις αν τα αλλαξεις παντως και στην αντλια νερου και στο κυκλωμα ψυξης γενικα. Μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο σου ηταν στοκ οταν το πηρες που σημαινει οτι τα νερα ειναι μεσα 5+ χρονια. Ανοιξε ταπα, τσεκαρε το χρωμα και κρινεις ποτε θα τα αλλαξεις. Αν εχεις και καποιο εμπιστο εξειδικευμενο συνεργειο που να γνωριζει τα THP αλλαξε τα εκει. Ισως γλυτωσεις κανα 10ρικο στην εργασια. Το 5λιτρο αντιψυκτικο εχει περιπου 15€. |
puglover έγραψε: |
Θα ζητησεις αλλαγη αντιψυκτικου κανονικα, ΑΛΛΑ θα τους πεις να βγαλουν 2 κολλαρα για να αδειασουν τα παλια νερα. Το πρωτο ειναι στο κατω μερος του ψυγειου το οποιο ειναι και ευκολο να βρεθει. Το δευτερο ειναι σκριβως διπλα στην τροχαλια στροφαλου. Το πρωτο αδειαζει το συστημα ψυξης του καλοριφερ και το δευτερο αδειαζει το μπλοκ του κινητηρα. Αν ειναι σωστοι θα πρεπει απο μονοι τους να ξερουν τι θα κανουν. |
puglover έγραψε: |
Ναι αυτο και μπαινει οπως ειναι κατευθειαν αδιαλυτο. Θα χρειαστουν περιπου 4,5 λιτρα. |