PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - υγρα κυκλωματος ψυξης

thodwrhs - Τετ 23 Νοέ 2011, 17:39:04
Θέμα δημοσίευσης: υγρα κυκλωματος ψυξης
εχω να αλλαξω παραφλου ενα χρονο...εχουμε καποια επωνυμα τα οποια να εχουν και μια α λιπαντικη ιδιοτητα κατι?τι γινεται?
τι προτεινεται τι εχετε δοκιμασει?
γιατι κατι ακουσα οτι πρεπει να τα αλλαζουμε μια φορα τον χρονο.ισχυει?
kourlis - Τετ 23 Νοέ 2011, 18:45:45
Θέμα δημοσίευσης:
Υπερβολή είναι ρε Θοδωρή μια φορά το χρόνο...
Driver ///M - Τετ 23 Νοέ 2011, 19:23:02
Θέμα δημοσίευσης:
Κάθε 4ετία αλλάζονται συνήθως.

Μέχρι τότε συμπλήρωση αν χρειάζεται.

Επίσης τα valeo ξέρω πως είναι καλά για τα περισσότερα πεζώ αλλά και γενικότερα.
RoadRunner122 - Τετ 23 Νοέ 2011, 19:36:30
Θέμα δημοσίευσης:
Repsol Anticongelante Puro ανά 2-3 χρόνια μαζί με θερμοστάτη κ είσαι μιά χαρά !
athanas - Τετ 23 Νοέ 2011, 19:50:52
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Repsol wrc Anticongelante Puro ανά 2-3 χρόνια μαζί με θερμοστάτη κ είσαι μιά χαρά !


Άν έχει και την λέξη wrc ακόμα καλύτερα!!!! Wink

Υ.Γ. βγαίνει ακόμα?
RoadRunner122 - Τετ 23 Νοέ 2011, 20:13:53
Θέμα δημοσίευσης:
athanas έγραψε:
Υ.Γ. βγαίνει ακόμα?

Γιατί όχι? Το καλοκαίρι το είχε ο χαραλαμπάκης πάντως Rolling eyes
TopGear - Τετ 23 Νοέ 2011, 21:32:08
Θέμα δημοσίευσης:
Και τιμή πόσο πάει περίπου; 4λιτρο είναι;
iceage - Τετ 23 Νοέ 2011, 21:39:43
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Και τιμή πόσο πάει περίπου; 4λιτρο είναι;

Η τιμή του είναι 8-9 €/λτ και έρχεται σε συσκευασία του 1λτ. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεπεράσεται την αναλογία 1/1( για 1 λτ PURO --> 1 lt απεσταγμένο νερό). Το προϊόν αυτό έχει εξερετικές ιδιότητες απαγωγής θερμότητας ( όπου είναι ακόμη καλύτερες όταν πρόκειται για αλουμινένια μπλοκ). Κατά την κυκλοφορία του αφήνει στα κινούμενα μέρη της αντλίας νερού ένα λιπαντικό φιλμ. Το χρησιμοποιώ από το 2006 με αλλαγές κάθε χρόνο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
thodwrhs - Τετ 23 Νοέ 2011, 21:41:40
Θέμα δημοσίευσης:
αν ειναι υεπρβολη τοτε οκ γιατι τα χω αλλαξει περυσι για αυτο ρωταω....
αν ειναι οταν ειναι η ωρα τους θα βαλω αυτα που ειπατε τα ρεπσολ ευχαριστω για τις απαντησεις Smile
sps - Κυρ 11 Δεκ 2011, 17:34:49
Θέμα δημοσίευσης:
Απο αλλο φορουμ διαβασα-εμαθα οτι καλυτερα να βαζουμε αντιψυκτικο που το αναμιγνυουμε με απεσταγμενο, οπως σωστα λενε τα παιδια παραπανω.
Το παραφλου ειναι ετοιμο στη μιξη, αλλα καλυτερα αποτελεσματα εχουμε με το αντιψυκτικο.
Εμενα το υγρο ψυξης εχει γινει καφε πλεον, μαλλον απο σκουριες και εχω 2 χρονια να το αλλαξω.
Οποτε λεω να δοκιμασω κι εγω το reψωλ Laughing
Driver ///M - Δευ 01 Απρ 2013, 23:17:18
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει δοκιμάσει κανείς το Total Glacelf auto supra? http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=839&category_id=130&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

Επίσης, το Valeo protectiv 100?

To πρώτο έχει 5 ευρώ/λ και χρησιμοποιείται αδιάλυτο, ενώ το δεύτερο 6 αλλά μπαίνει σε αναλογία 1:1 οπότε έρχεται σχεδόν στη μισή τιμή.

Έχει χρησιμοποιήσει κανείς κάποιο απ'τα 2 να μας πει εντυπώσεις?
RoadRunner122 - Τρι 02 Απρ 2013, 10:26:28
Θέμα δημοσίευσης:
To Valeo το φοράω στο Clio. Μιά χαρά είναι όσον αφορά την απόδοση.
Driver ///M - Τρι 02 Απρ 2013, 23:22:29
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
To Valeo το φοράω στο Clio. Μιά χαρά είναι όσον αφορά την απόδοση.

Eυχαριστώ για το feedback.

Tελικά πήρα τα total glacelf τα οποία υπύρχαν σε δυο εκδόσεις, κόκκινα συμπυκνωμενα και μπλε μη συμπυκνωμένα.
Πήρα τα κόκκινα τελικά (τα οποια είναι με την πιστοποιηση g12) και θα τα βάλω 1:1 (μέχρι 1:2 μπαίνουν).
Για να δούμε.
vasilisalessia - Πεμ 04 Απρ 2013, 11:20:58
Θέμα δημοσίευσης:
πρεπει να βαλεις τουλαχιστον το 33% σε Glacelf Auto Supra.και μη ξεπερνας το 70%σε Glacelf Auto Supra,διαλυομενο με απιονισμενο νερο μονο.το καλυτερο θα ειναι το 50% δηλαδη 50-50 νερο-Glacelf Auto Supra
Driver ///M - Πεμ 04 Απρ 2013, 14:03:23
Θέμα δημοσίευσης:
vasilisalessia έγραψε:
πρεπει να βαλεις τουλαχιστον το 33% σε Glacelf Auto Supra.και μη ξεπερνας το 70%σε Glacelf Auto Supra,διαλυομενο με απιονισμενο νερο μονο.το καλυτερο θα ειναι το 50% δηλαδη 50-50 νερο-Glacelf Auto Supra

Έτσι.
1:1 θα τα βάλω για τη μέγιστη προστασία. Κι εσύ αυτά χρησιμοποιείς Βασίλη?
vasilisalessia - Πεμ 04 Απρ 2013, 15:06:09
Θέμα δημοσίευσης:
εγω θα βαλώ η αυτο που σου εγραψα παραπανω της τοταλ η το μοτουλ που εγραψα παλι παραπανω που ειναι ηδη ετοιμο.αλλα κοστιζει λιγο παραπανω.
το αλλαξα 1μιση χρονο πριν με το πρασινο της πεζω.αλλα θα το ξαναλλαξω σε κανα μηνα.το βαλεο ειχανε βαλει.
βαλε το 1-1.καλα θα κανεις.και θα δεις και διαφορα στη θερμοκρασια..
vasilisalessia - Τετ 10 Απρ 2013, 16:49:53
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον.μια ανανεωση.περι υγρου ψυγειου.μιλησα με το μηχανικο μου για το υγρο ψυγειου και μου ειπε οτι το κοκκινο ειναι πολυ υψηλοτερων προδιαγραφων απο το πρασινο.και ειναι για κινητηρες αλουμινιου η με μερη αλουμινιου.αλλα.για οποιον(οπως εγω)του βαζανε το πρασινο..αν θελει να βαλει το κοκκινο πρεπει να κανει μια διαδικασια πριν.για να μην ερθουνε σε επαφη τα δυο διαφορετικου τυπου υγρα.θα πρεπει να βγαλει το υγρα(πρασινα δηλαδη παλια).
μετα βαζει και ξεπλενει το κυκλωμα με απλο νερο απιονισμενο.
μετα βαζει μοοοονο νερο και κανει καποιες μικρες αποστασεις για μια εβδομαδα περιπου για να καθαρισει ακομα λιγο.και μετα πεταει το νερο με το καταλοιπα του πρασινου και βαζει μονο κοκκινο.
αυτη ειναι η σωστη διαδικασια.και αυτος ετσι το αλλαζει.
απλα το κοκκινο g12 ειναι κλασης ανωτερο απο το πρασινο.θελει ομως διαδικασια.αλλα μου ειπε και το πρασινο αν το αλλαζεις ανα δυο χρονια και το προτεινει ο κατασκευαστης εισαι καλυμενος.το κοκκινο ειναι ΚΑΙ σαν ενα ειδος "βελτιωσης" του κινητηρα.
Driver ///M - Τρι 17 Σεπ 2013, 15:32:22
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω μια απορία.
Αν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης, υπάρχει περίπτωση ακόμα και 4 μήνες μετά να κατεβαίνει λιγάκι η στάθμη του δοχείου διαστολής?
Η αυτό συμβαίνει μόνο το πρώτο διάστημα?

Ρωτάω γιατί παρατηρώ μερικές φορές ότι λείπουν γύρω στα 100-200ml παραφλού, αλλά όχι σε τακτά διαστήματα.
Ας πούμε 1 μήνα ολόκληρο το καλοκαίρι δεν κατέβηκε σταγόνα, αλλά από την προηγούμενη βδομάδα κατέβηκε γύρω στα 150ml.
Το ιδιο είχε συμβεί και πριν κανα 2μηνο και μετά τίποτα.

Είναι φυσιολογική η απώλεια αυτή, μπορεί να οφείλεται σε κακή εξαέρωση, ή έχω κανα θέμα με φλάτζα (πάλι)?
geo106xs - Τρι 17 Σεπ 2013, 16:41:49
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
Έχω μια απορία.
Αν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης, υπάρχει περίπτωση ακόμα και 4 μήνες μετά να κατεβαίνει λιγάκι η στάθμη του δοχείου διαστολής?
Η αυτό συμβαίνει μόνο το πρώτο διάστημα?

Ρωτάω γιατί παρατηρώ μερικές φορές ότι λείπουν γύρω στα 100-200ml παραφλού, αλλά όχι σε τακτά διαστήματα.
Ας πούμε 1 μήνα ολόκληρο το καλοκαίρι δεν κατέβηκε σταγόνα, αλλά από την προηγούμενη βδομάδα κατέβηκε γύρω στα 150ml.
Το ιδιο είχε συμβεί και πριν κανα 2μηνο και μετά τίποτα.

Είναι φυσιολογική η απώλεια αυτή, μπορεί να οφείλεται σε κακή εξαέρωση, ή έχω κανα θέμα με φλάτζα (πάλι)?


Αρη,την ιδια απορια εχω κι εγω εδω και λιγο καιρο...μετα απο σπασμενο κολαρο στο 106 μου,συμπληρωσα κανονικα παραφλου και εκανα εξαερωση,μετα απο καποιο διαστημα(πανω απο διμημνο) ειχε παει στο min συμπληρωνω,αλλα αυτη τη φορα,μου φανηκε πως ειχα υψηλοτερη θερμοκρασια(ηδη απο την τελευταια φορα που συμπληρωσα),πριν κατι μερες χρειαστηκε παλι συμπληρωμα Evil ε,απο 'κεινη τη μερα δεν ανεβαζει ευκολα θερμοκρασια και ακομη και στην κινηση δυσκολα θα φτασει στη μεση...ειμαι πολυ μπερδεμενος,για το αν ολα αυτα ειναι φυσιολογικα Rolling eyes

Υ.Γ
Τα λαδια μου ειναι πεντακαθαρα,οπως και τα υγρα του ψυγειου!
Driver ///M - Τρι 17 Σεπ 2013, 16:55:16
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Driver ///M έγραψε:
Έχω μια απορία.
Αν δεν έχει γίνει σωστή εξαέρωση στο κύκλωμα ψύξης, υπάρχει περίπτωση ακόμα και 4 μήνες μετά να κατεβαίνει λιγάκι η στάθμη του δοχείου διαστολής?
Η αυτό συμβαίνει μόνο το πρώτο διάστημα?

Ρωτάω γιατί παρατηρώ μερικές φορές ότι λείπουν γύρω στα 100-200ml παραφλού, αλλά όχι σε τακτά διαστήματα.
Ας πούμε 1 μήνα ολόκληρο το καλοκαίρι δεν κατέβηκε σταγόνα, αλλά από την προηγούμενη βδομάδα κατέβηκε γύρω στα 150ml.
Το ιδιο είχε συμβεί και πριν κανα 2μηνο και μετά τίποτα.

Είναι φυσιολογική η απώλεια αυτή, μπορεί να οφείλεται σε κακή εξαέρωση, ή έχω κανα θέμα με φλάτζα (πάλι)?


Αρη,την ιδια απορια εχω κι εγω εδω και λιγο καιρο...μετα απο σπασμενο κολαρο στο 106 μου,συμπληρωσα κανονικα παραφλου και εκανα εξαερωση,μετα απο καποιο διαστημα(πανω απο διμημνο) ειχε παει στο min συμπληρωνω,αλλα αυτη τη φορα,μου φανηκε πως ειχα υψηλοτερη θερμοκρασια(ηδη απο την τελευταια φορα που συμπληρωσα),πριν κατι μερες χρειαστηκε παλι συμπληρωμα Evil ε,απο 'κεινη τη μερα δεν ανεβαζει ευκολα θερμοκρασια και ακομη και στην κινηση δυσκολα θα φτασει στη μεση...ειμαι πολυ μπερδεμενος,για το αν ολα αυτα ειναι φυσιολογικα Rolling eyes

Υ.Γ
Τα λαδια μου ειναι πεντακαθαρα,οπως και τα υγρα του ψυγειου!

Kι εμένα είναι.
Εγώ φοβάμαι μήπως τυχόν μπαίνει νερό λόγω της φλάτζας στον κύλινδρο-πιστόνι και το καίει, γι'αυτό έχω την μικρή αυτή απώλεια.
Απλά αν ήταν έτσι θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχω σε μόνιμη βάση απώλεια, όχι όποτε το θυμηθεί.
Βέβαια δεν ξέρω, μπορεί να είναι αρχή ακόμα και μετά να γίνεται σε σταθερή βάση, οπότε προς το παρόν απλά το παρακολουθώ και συμπληρώνω μέχρι τη μέση υγρά.

Επίσης κανα ιδιαίτερο τρέμουλο στο ρελαντί δεν βλέπω όταν το βάζω μπρος, μπορεί καμια φορά να πέσει και να ξανανέβει στιγμιαία αλλά τίποτε άλλο.
Οι λεγόμενες αρρυθμίες όταν το βάζεις μπροστά κι έχεις θέμα με τη φλάτζα, έτσι είναι ή πιο έντονες?
geo106xs - Τρι 17 Σεπ 2013, 19:54:04
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:

Kι εμένα είναι.
Εγώ φοβάμαι μήπως τυχόν μπαίνει νερό λόγω της φλάτζας στον κύλινδρο-πιστόνι και το καίει, γι'αυτό έχω την μικρή αυτή απώλεια.
Απλά αν ήταν έτσι θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχω σε μόνιμη βάση απώλεια, όχι όποτε το θυμηθεί.
Βέβαια δεν ξέρω, μπορεί να είναι αρχή ακόμα και μετά να γίνεται σε σταθερή βάση, οπότε προς το παρόν απλά το παρακολουθώ και συμπληρώνω μέχρι τη μέση υγρά.

Επίσης κανα ιδιαίτερο τρέμουλο στο ρελαντί δεν βλέπω όταν το βάζω μπρος, μπορεί καμια φορά να πέσει και να ξανανέβει στιγμιαία αλλά τίποτε άλλο.
Οι λεγόμενες αρρυθμίες όταν το βάζεις μπροστά κι έχεις θέμα με τη φλάτζα, έτσι είναι ή πιο έντονες?


Αυτο με τις αρρυθμιες,δε το γνωριζα οτι μπορει να το προκαλεσει η φλατζα,παντως κι εμενα μου κανει καποιες φορες,αλλα νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο...ετσι μοιαζει τουλαχιστον Confused Τωρα που βλεπω οτι εχουμε τα ιδια συμπτωματα,να αρχιζω να ανησυχω ή να καθησυχαστω;
athanas - Τρι 17 Σεπ 2013, 20:25:12
Θέμα δημοσίευσης:
την περιοδική μείωση της στάθμης την έχεις παρατηρήσει μετά από παρατεταμένη πίεση ή και σε νορμάλ οδήγηση ?????
geo106xs - Τρι 17 Σεπ 2013, 21:02:23
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω το εχω παρατηρησει με μικτη οδηγηση,εννοοντας οτι δε το κανει μετα απο καποιο συγκεκριμενο τροπο που οδηγησα...αλλωστε το διαστημα δυο μηνων ειναι αρκετα μεγαλο οποτε περιλαμβανει τα παντα,σουπερ μαρκετ,σχολη,βουνο,εκδρομες κλπ! Αυτο που με παραξενευει πιο πολυ,ειναι οτι η σταθμη εφτασε και τις δυο φορες που συμπληρωσα σχεδον μεχρι το min και δε κατεβηκε παρακατω... Confused
Driver ///M - Τρι 17 Σεπ 2013, 23:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
athanas έγραψε:
την περιοδική μείωση της στάθμης την έχεις παρατηρήσει μετά από παρατεταμένη πίεση ή και σε νορμάλ οδήγηση ?????

Koίτα, ιδιαίτερα δεν το πιέζω το αμάξι καθώς είναι κατα κανόνα για αστικές μετακινήσεις.
Αλλά πίεση μπορεί να θεωρηθεί και η κίνηση στην πόλη με τα συχνά σταμάτα ξεκίνα κλπ.
Πάντως αν εννοείς κοφτιάσματα και τέτοια, όχι, δεν κάνω.

Έχεις κάτι στο μυαλό σου?
Rallyestas - Πεμ 25 Αύγ 2016, 12:08:28
Θέμα δημοσίευσης:
καθε πότε πρεπει να το αλλαζουμε το υγρό ψυξης?? εχω το αυτοκινητο 3μιση χρονια με το μαμισιο υγρο οπως το πηρα μονο που περσυ μου συμπληρωσαν στο συνεργειο 100-200 ml.... και νομιζω ηταν και διαφορετικο χρωμα απο αυτο που ειχε το αμαξι απο τη μανα του....ωστοσο δεν παρατηρησα διαφορα στις θερμοκρασιες. χρειαζεται αλλαγη φετος λετε?
puglover - Πεμ 25 Αύγ 2016, 13:15:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εχουν αλλαξει χρωμα και εχουν γινει καφε καλο θα ειναι να τα αλλαξεις. Το χρωμα του αντιψυκτικου της peugeot ειναι μπλε. Μερικα facelift εχω διαβασει οτι ειχαν πορτοκαλι απο το εργοστασιο. Η peugeot δινει πλεον μπλε σε 5λιτρο ετοιμο μειγμα. Εναλλακτικα μπορεις να βαλεις το valeo protectiv40.
Rallyestas - Πεμ 25 Αύγ 2016, 14:11:12
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Αν εχουν αλλαξει χρωμα και εχουν γινει καφε καλο θα ειναι να τα αλλαξεις. Το χρωμα του αντιψυκτικου της peugeot ειναι μπλε. Μερικα facelift εχω διαβασει οτι ειχαν πορτοκαλι απο το εργοστασιο. Η peugeot δινει πλεον μπλε σε 5λιτρο ετοιμο μειγμα. Εναλλακτικα μπορεις να βαλεις το valeo protectiv40.
κοιτα να σου πω την αληθεια δεν θυμαμαι τη χρωμα ειχε στην αρχη δεν ειχα ασχοληθει ειναι η αληθεια. θυμαμαι περσυ ομως που το τσεκαρε ο τυπος στο σερβις και μου προσθεσε 100-200 ml. το δικο μου αν θυμαμαι καλα φενοταν σκουρο ή γκρι ή μπλε κατι τετοιο και αυτος προσθεσε πρασινο...γιαυτο λεω μηπως θελει αλλαγη...της πεζο με το valeo τη διαφορα εχουν?
puglover - Πεμ 25 Αύγ 2016, 14:28:46
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν χρωμα ειναι ολοιδια. Και στη συνθεση πιστευω παραπλησια. Αλλα θα σε συμβουλευα να κανεις αυτη την εργασια σε αντιπροσωπεια peugeot και οχι σε γενικο συνεργειο εξω. Ειναι 2 τα κολλαρα που πρεπει να λυθουν για πληρη αποστραγγιση του παλιου αντιψυκτικου απο το κυκλωμα. Γυρω στα 35€ το υπολογιζω με την εργασια.
Rallyestas - Πεμ 25 Αύγ 2016, 15:31:33
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Σαν χρωμα ειναι ολοιδια. Και στη συνθεση πιστευω παραπλησια. Αλλα θα σε συμβουλευα να κανεις αυτη την εργασια σε αντιπροσωπεια peugeot και οχι σε γενικο συνεργειο εξω. Ειναι 2 τα κολλαρα που πρεπει να λυθουν για πληρη αποστραγγιση του παλιου αντιψυκτικου απο το κυκλωμα. Γυρω στα 35€ το υπολογιζω με την εργασια.

35 ευρω πολλα δεν ειναι?
δεν ξερω καταρχην αν χρειαζεται αλλαγη γιατι μια χαρα ειναι οι θερμοκρασιες μου. αυτο με εκανε να το σκεφτω ειναι γιατι περσυ μ προσθεσαν 200 ml αλλο χρωμα απο αυτο που ειχε μεσα...αλλα δεν παρατηρησα και κατι....σε εξειδικευμενο peugeot δεν θα ξερουν δηλαδη...γιατι δεν ψηνομαι για αντιπροσωπια....
puglover - Πεμ 25 Αύγ 2016, 15:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο θα κανεις αν τα αλλαξεις παντως και στην αντλια νερου και στο κυκλωμα ψυξης γενικα. Μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο σου ηταν στοκ οταν το πηρες που σημαινει οτι τα νερα ειναι μεσα 5+ χρονια. Ανοιξε ταπα, τσεκαρε το χρωμα και κρινεις ποτε θα τα αλλαξεις. Αν εχεις και καποιο εμπιστο εξειδικευμενο συνεργειο που να γνωριζει τα THP αλλαξε τα εκει. Ισως γλυτωσεις κανα 10ρικο στην εργασια. Το 5λιτρο αντιψυκτικο εχει περιπου 15€.
Rallyestas - Πεμ 25 Αύγ 2016, 16:19:05
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Καλο θα κανεις αν τα αλλαξεις παντως και στην αντλια νερου και στο κυκλωμα ψυξης γενικα. Μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο σου ηταν στοκ οταν το πηρες που σημαινει οτι τα νερα ειναι μεσα 5+ χρονια. Ανοιξε ταπα, τσεκαρε το χρωμα και κρινεις ποτε θα τα αλλαξεις. Αν εχεις και καποιο εμπιστο εξειδικευμενο συνεργειο που να γνωριζει τα THP αλλαξε τα εκει. Ισως γλυτωσεις κανα 10ρικο στην εργασια. Το 5λιτρο αντιψυκτικο εχει περιπου 15€.

δηλαδη τι πρεπει να τους ζητησω? για να τα αλλαξουν και στα δυο που λες? εγω οταν ειχα ρωτησει ειχα πει για αλλαγη υγρου ψυξης απλα....
puglover - Πεμ 25 Αύγ 2016, 16:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
Θα ζητησεις αλλαγη αντιψυκτικου κανονικα, ΑΛΛΑ θα τους πεις να βγαλουν 2 κολλαρα για να αδειασουν τα παλια νερα. Το πρωτο ειναι στο κατω μερος του ψυγειου το οποιο ειναι και ευκολο να βρεθει. Το δευτερο ειναι σκριβως διπλα στην τροχαλια στροφαλου. Το πρωτο αδειαζει το συστημα ψυξης του καλοριφερ και το δευτερο αδειαζει το μπλοκ του κινητηρα. Αν ειναι σωστοι θα πρεπει απο μονοι τους να ξερουν τι θα κανουν.
Rallyestas - Πεμ 25 Αύγ 2016, 16:42:57
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Θα ζητησεις αλλαγη αντιψυκτικου κανονικα, ΑΛΛΑ θα τους πεις να βγαλουν 2 κολλαρα για να αδειασουν τα παλια νερα. Το πρωτο ειναι στο κατω μερος του ψυγειου το οποιο ειναι και ευκολο να βρεθει. Το δευτερο ειναι σκριβως διπλα στην τροχαλια στροφαλου. Το πρωτο αδειαζει το συστημα ψυξης του καλοριφερ και το δευτερο αδειαζει το μπλοκ του κινητηρα. Αν ειναι σωστοι θα πρεπει απο μονοι τους να ξερουν τι θα κανουν.
καλως...θα ρωτησω και βλεπουμε. αντιψυκτικο αυτο ελεγες ε? http://www.trade-wind.gr/car/antifreeze/valeo/valep-protectiv-40-5lt.html

θελει να το αναμειξεις με νερο απιονισμενο αυτο? που λενε καποιοι? ή το ριχνουμε χυμα? επισης 5 λιτρα φτανουν?
puglover - Πεμ 25 Αύγ 2016, 16:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αυτο και μπαινει οπως ειναι κατευθειαν αδιαλυτο. Θα χρειαστουν περιπου 4,5 λιτρα.
Rallyestas - Πεμ 25 Αύγ 2016, 17:30:41
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Ναι αυτο και μπαινει οπως ειναι κατευθειαν αδιαλυτο. Θα χρειαστουν περιπου 4,5 λιτρα.
οκ ευχαριστω
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr