makis106 έγραψε: |
1ον Γράφε με Ελληνικούς χαρακτήρες σύμφωνα με τους κανόνες.
2ον περνα απο 'δω να πεις δυο λόγια για σενα. Για την ερώτησή σου. Έχεις βρει καποιο συγκεκριμένο μοτερ απο coooer s το οποίο θέλεις να βάλεις ή απλα το σκέφτεσαι? Γιατί σαν μοτέρ είναι σχεδόν ίδιο με το δικό σου. Με τα λεφτά που θα δώσεις για την μετατροπή, μπορείς να κανεις το δικό σου πολύ δυνατότερο και αξιόπιστο απο ενα μαμα s. Σαν κινητήρας μπορει να είναι ίδιος με των 207 αλλα πιστεύω θα έχεις θέματα στο ταιριαγμα, καθώς απ όσο ξέρω λόγω διαφορετικού σχεδιασμού μηχανοστασίου, βγαίνει σε άλλη γωνία η εισαγωγή της τουρμπίνας. Επίσης έχουν διαφορετικό λογισμικό και εκεί θα υπάρχει πρόβλημα, εχουν διαφορετικούς αισθητήρες κλπ. και ίσως καάλλα θέματα. Αν θέλεις ίδιων χαρακτηριστικών μοτερ, βάλε του RC, αλλα και πάλι αν το δικό σου είναι σωστό, μπορείς να το κάνεις καλύτερο ή ίδιο με λιγότερο κόστος. |
axilleas91 έγραψε: |
Δεν βρισκω τον λογω να το κανεις αυτο... το καλυτερο που μπορεις να κανεις σε σχεση απόδοση/κοστους ειναι να βαλεις την τουρμπινα του RC(και μετά πρόγραμμα)! |
bagosgt έγραψε: |
μαλλον για να θελει να κανει κατι τετοιο,θαχει παθει καποια ζημια το δικο του.οποτε,παιρνει το μοτερ,κραταει τον κορμο κ το καπακι απτο μινι,κ ΟΛΑ τα υπολοιπα,κραταει τα δικα του,πεταλουδες,εγκεφαλο,σωληνωσεις κτλ ολα απτο 207.οτι μεινει τα πουλαει μετα. |
giorgosrallye έγραψε: |
καλημερα και συγνωμη για τα αγγλικα.ναι εχω παθει ζημια κοπηκε η καδενα τοθ εκκεντροφορου και μου κολλησαν ολα.απλα βρηκα ενα μοτερ απο cooper s του 2011 σε καλη τιμη.μονο το μοτερ ολα τα υπολοιπα θα ειναι του rallye. |
SαλιγκαρAKIS έγραψε: | ||
Οπότε μπαίνει κουτί.! ![]() |
v.p turbo έγραψε: |
φιλε ποσα χλμ ειχες κ σου κοπηκε?απλη περιεργεια!!γιατι ενας φιλος εχει rallye κ αυτος με 60000 χλμ περιπου κ εχει αλλαξει 3 φορες! |
bagosgt έγραψε: |
για δες στις αγγελειες,η βαλε κ εσυ καμια,μπας κ βρεθει κανενα μοτερ απο εδω δικο μας.νομιζω οτι ο δημοσθενης πουλουσε κ αυτος το πρωτο του μοτερ.εντελως πληροφοριακα,μπας κ βρεις κατι που σε συμφερει περισσοτερο κ με λιγοτερα λεφτα.οτι κ να αποφασισεις παντως,καλο κουραγιο ![]() |
Gotcha έγραψε: |
Γιατι να αλλαξεις μοτερ απο GT σε RC εφοσον δεν εχεις προβλημα ? Ειναι σχεδον το ιδιο πραγμα (αν εξαιρεσεις τα λιγο πιο "ανθεκτικα" πιστονια του RC) |
mpokos έγραψε: |
δεν ειναι σχεδον το ιδιο αν σκεφτεις τα 0 χιλιομετρα που εχει και οτι ειναι και πιο δυνατο...θελει καποιες μετατροπες ομως?? |
mpokos έγραψε: |
δεν ειναι σχεδον το ιδιο αν σκεφτεις τα 0 χιλιομετρα που εχει και οτι ειναι και πιο δυνατο...θελει καποιες μετατροπες ομως?? |
Gotcha έγραψε: | ||
Μα ειναι πιο δυνατο λογο μεγαλυτερης τουρμπινας. Γιατι δεν αλλαζεις μονο τουρμπινα + ενα προγραμματακι και να πας 210? |
Samer έγραψε: |
Οταν ειχα αλλαξει κρεμαργιερα απο το GT σε RC γιατι μονο αυτο ειχα βρει τοτε, μου αναψαν λαμπακια κτλ. Του τιμονιου, και μετα του ABS μαζι με το ESP. Ο εγκεφαλος δεν κανει. Επρεπε να αλλαξω η εγκεφαλο σε RC, η να βρω αλλη κερμαργιερα του GT/Rallye. Που τελικα βρηκα του GT. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν βαλει κινητηρα RC με εγκεφαλο μαζι, θα πρεπει να αλλαχτουν και αλλα μεσα οπως κρεμαργιερες και οτι αλλο εχει δικο του εγκεφαλο πανω για να διαβασει απο του RC. Και αν θυμαμαι καλα καποιος εδω στο φορουμ ειχε πει οτι εγκεφαλος του GT/Rallye δεν δουλευει πανω σε RC και vice versa.
Για την κερμαργιερα ξερω οτι δεν κανω λαθος γιατι μας πεδευσε μερες για να βγει σωστα και μαθαμε οτι δεν κανουν RC/GT. Για τα υπολοιπα ομως αν καποιος ξερει καλυτερα για να ξερουμε για σιγουρια... |