Παράθεση: |
Ονομάζομαι Κερασοβίτης Δημοσθένης και είμαι κάτοχος ενός Peugeot 207 GT με αριθμό πλαισίου VF3WA5FXC33787394 από τις 18/04/07. Στις 15/09/11 εμφανίστηκε στο όχημά μου βλάβη στη μονάδα ESP/ASR (ESP/ASR System faulty) και σε τηλεφωνική επικοινωνία με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής μου (Πρέβεζα, Λέτσιος Κ. Δημήτριος) ενημερώθηκα ότι υπάρχει οδηγία αντικατάστασης για τις ελαττωματικές μονάδες ακόμη και σε αυτοκίνητα που είναι εκτός της διετούς εγγύησης, όπως είναι και το δικό μου. Η πρώτη μου επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Peugeot της περιοχής μου έγινε στις 26/09/11 όπου και καταγράφηκε επίσημα η διάγνωση της βλάβης και στάλθηκε στα κεντρικά της LION HELLAS A.E. Την ίδια ημέρα δόθηκε απάντηση από τα κεντρικά ότι η αντικατάσταση δε μπορεί να πραγματοποιηθεί διότι βρισκόμαστε εκτός ορίων αντικατάστασης. Παρά την ερώτησή μου στο εξουσιοδοτημένο της περιοχής μου για διευκρίνιση των ορίων αντικατάστασης, απάντηση δεν έλαβα. Στις 27/09/11, την επόμενη ημέρα της επίσημης καταγραφής της βλάβης, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας σας και συγκεκριμένα με το τμήμα κάλυψης εγγυήσεων, ο κύριος με τον οποίο μίλησα αρνήθηκε επανειλημμένα να μου απαντήσει σχετικά με τα όρια αντικατάστασης του συγκεκριμένου ανταλλακτικού. Σε αναζήτησή μου στο διαδίκτυο ανακάλυψα ότι σε όσα αυτοκίνητα έγινε διάγνωση αντίστοιχης βλάβης έγινε και αντικατάσταση του ελαττωματικού ανταλλακτικού, σε κάποιους με πλήρη κάλυψη και σε άλλους με επιβάρυνση μόνο του κόστους τοποθέτησης. Ως πελάτης της εταιρίας σας και μάλιστα πολύ δυσαρεστημένος για το μέχρι τώρα βεβαρημένο ιστορικό βλαβών του αυτοκινήτου μου, απαιτώ τουλάχιστον να με ενημερώσετε γραπτώς για τον λόγο για τον οποίο καλούμαι αυτή τη στιγμή να επιβαρυνθώ με σχεδόν 2.000¤ για να αντικαταστήσω μια ηλεκτρονική μονάδα του οχήματός μου, για τη βλάβη της οποίας σίγουρα δεν ευθύνομαι εγώ και πολύ περισσότερο όταν έχει δοθεί επίσημα οδηγία αντικατάστασής της. Το service book του αυτοκινήτου μου και το ιστορικό βλαβών και αντικαταστάσεων είναι στη διάθεσή σας οποιαδήποτε στιγμή. Τα στοιχεία επικοινωνίας μου είναι : e-mail : dimkerasovitis@yahoo.com Θα περιμένω γραπτή απάντησή σας το αργότερο μέχρι την Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011. Σε περίπτωση μη απάντησής σας επιφυλάσσομαι για τις επόμενες ενέργειές μου καθώς και για τη δημοσιοποίηση της αντιμετώπισής μου από μέρους σας στα κεντρικά της Peugeot στη Γαλλία, σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, καθώς και στους ιστότοπους από τους οποίους ενημερώθηκα σχετικά με τις αντικαταστάσεις σε άλλα οχήματα. Κερασοβίτης Δημοσθένης |
Παράθεση: |
Αγαπητέ κύριε Κερασοβίτη, Σε απάντηση του e-mail σας, της 10/10/2011, το οποίο μας κοινοποιήθηκε την 11/10/2011 και αφορά το αυτοκίνητό σας, με αριθμό πλαισίου VF3 WA5FXC 33787394 και αριθμό κυκλοφορίας ΕΥΒ-1541, θα θέλαμε να σας αναφέρουμε τα παρακάτω: Το προηγούμενο διάστημα επισκεφθήκατε τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Peugeot, «ΛΕΤΣΙΟΣ ΚΩΝ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ», στην Πρέβεζα, με παρατήρηση για δυσλειτουργία στο σύστημα ESP. Μετά την ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων ελέγχων, σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, η εγκεκριμένη λύση για την αντιμετώπιση της βλάβης είναι η αντικατάσταση της υδραυλικής μονάδας ESP. Όπως γνωρίζετε, η εργοστασιακή εγγύηση του Κατασκευαστή είναι δύο (2) έτη, ενώ το αυτοκίνητό σας διανύει τον πέμπτο χρόνο κυκλοφορίας του, με τα χιλιόμετρά του να έχουν ξεπεράσει τις 150.000 χλμ. Κάθε περιστατικό, που βρίσκεται εκτός εγγύησης, εξετάζεται ξεχωριστά, με γνώμονα την προσπάθεια της Εταιρείας μας, για την καλύτερη, δυνατή, εξυπηρέτηση όλων των πελατών μας. Για την συγκεκριμένη περίπτωση έχει ήδη υπάρξει επικοινωνία με το Συνεργάτη μας, τόσο για τον καλύτερο δυνατό χειρισμό του περιστατικού, όσο και για τη μείωση του τελικού κόστους. Κλείνοντας, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε, τόσο για την προτίμησή σας στα αυτοκίνητα PEUGEOT, όσο και για την ευκαιρία αυτής της επικοινωνίας. Οι απόψεις των πελατών μας είναι πάντα ευπρόσδεκτες και ιδιαιτέρως χρήσιμες, διότι βοηθούν την εταιρεία μας να ενημερώνεται και να βελτιώνει συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Παραμένουμε πάντα στην διάθεσή σας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Με εκτίμηση Τμήμα After Sales ΛΑΙΟΝ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. |
Παράθεση: |
Κύριοι, καλή σας ημέρα. ΚατΆ αρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το άμεσο της απάντησής σας. Επίσης να σας ενημερώσω ότι ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής της περιοχής μου «ΛΕΤΣΙΟΣ Κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ», στην Πρέβεζα, επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου προσφέροντάς μου μειωμένο κόστος σε ανταλλακτικά και εργασία για την αντικατάσταση του ελαττωματικού ανταλλακτικού. Σε συνέχεια αυτής της επικοινωνίας και εφόσον εξετάζετε ξεχωριστά την κάθε περίπτωση πελατών σας, θα ήθελα να σας εξηγήσω τον λόγο για τον οποίο δεν θα δεχτώ την προσφορά σας : Α) Στις 15/09/11, ημέρα κατά την οποία διαπίστωσα δυσλειτουργία της μονάδας ESP, βρισκόμουν σε επαγγελματικό ταξίδι αρκετά μακριά από τον τόπο διαμονής μου και τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της Πρέβεζας που επισκέπτομαι για τα σέρβις του οχήματός μου. Επομένως η καταγραφή της βλάβης, και εφόσον δεν ενημερώθηκα ότι πρέπει να γίνει μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά και χιλιομετρικά όρια, έγινε μετά από μερικές ημέρες που επέστρεψα στον τόπο διαμονής μου. Β) Στο διάστημα των 11ημερών που μεσολάβησαν από την στιγμή εμφάνισης της βλάβης μέχρι και την ημέρα της επίσημης καταγραφής της, διανύθηκαν περισσότερα από 1.000χλμ, κάτι που μπορεί κανείς να υποθέσει όταν μέσα στους 54 μήνες κυκλοφορίας του οχήματος έχουν διανυθεί περί τις 150.000χλμ. Ως εκ τούτου, εφόσον η εμφάνιση της βλάβης παρουσιάστηκε νωρίτερα από τα 150.000χλμ, που μου αναφέρατε ως όριο αντικατάστασης, ενώ παράλληλα ενημερώθηκε και τηλεφωνικά από εμένα ο Επίσημος Επισκευαστής σας, δε μπορώ να δεχτώ ως αιτία μη αντικατάστασης την υπέρβαση του χιλιομετρικού ορίου. Εξάλλου η καταγραφή της βλάβης από τον Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη σας έγινε όταν το οδόμετρο του οχήματός μου έδειχνε μόλις 40χλμ περισσότερα από το χιλιομετρικό όριο που μου θέσατε. Γ) Το όχημα με αριθμό πλαισίου VF3WA5FXC33787394 του οποίου και είμαι ιδιοκτήτης, έχει ημερομηνία παραγωγής μέσα στα πλαίσια των οποίων έχει δοθεί οδηγία αντικατάστασης των χαλασμένων μονάδων ESP. Συνεπώς ήταν απλά θέμα χρόνου να εμφανιστεί η βλάβη και δεν οφείλεται σε δική μου υπαιτιότητα ή κακή χρήση του οχήματος μου. Μέσα σε 54 μήνες κυκλοφορίας του οχήματός μου έχω επωμιστεί εξολοκλήρου το κόστος αντικατάστασης πολλών και ακριβών ανταλλακτικών του, μέχρι και την αντικατάσταση ολόκληρου του κινητήρα στις αρχές Ιουνίου του τρέχοντος έτους, με όλες τις επισκευές και τα σέρβις μέχρι σήμερα να γίνονται σε Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές. Επομένως σκοπός μου δεν είναι απλώς να αποφύγω το κόστος αντικατάστασης ενός ακόμη ανταλλακτικού, αλλά να σας εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου, τόσο για την επιλογή της αγοράς του συγκεκριμένου οχήματος, όσο και για την πολιτική που ακολουθεί η εταιρία σας απέναντι στους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου, στους οποίους, όπως έχω ενημερωθεί, παρουσιάζονται ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Τέλος, η προσωπική μου άποψη είναι ότι στα πλαίσια του σωστού After Sales Care που θεωρείτε ότι παρέχετε στους πελάτες σας θα έπρεπε εμένα προσωπικά, όπως και όλους τους υπόλοιπους πελάτες σας - κατόχους οχημάτων με υποψία προβλήματος στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό, να μας έχετε ενημερώσει εγκαίρως για την άμεση και δωρεάν αντικατάσταση του συγκεκριμένου συστήματος ασφαλείας του οχήματός μας, προτού αυτό εμφανίσει προβλήματα δυσλειτουργίας και προκληθεί οποιουδήποτε είδους ατύχημα, το οποίο μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την προσωπική υγεία και σωματική ακεραιότητα, τόσο τη δική μας όσο και αυτών που κινούνται μαζί μας και γύρω μας. Αν παρόλα αυτά θεωρείτε πως η αντιμετώπιση που τυγχάνω από το τμήμα After Sales της εταιρίας σας είναι η πρέπουσα, παρακαλώ να με ενημερώσετε εγκαίρως και γραπτώς. Κερασοβίτης Δημοσθένης |
Παράθεση: |
Aγαπητέ κύριε Κερασοβίτη, Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας και με αφορμή το e-mail σας, της 11/10/2011, το οποίο μας κοινοποιήθηκε την 12/10/2011, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε τα εξής: Αρχικά, πρέπει να σας διαβεβαιώσουμε ότι, αν υπήρχε υποψία προβλήματος των συγκεκριμένων ανταλλακτικών, όπως αναφέρετε στην απάντησή σας που αφορούσε οποιοδήποτε θέμα ασφάλειας, θα είχατε ενημερωθεί άμεσα και επίσημα από την Eταιρεία μας. Δεν έχει υπάρξει καμία οδηγία αντικατάστασης και γιΆ αυτό το λόγο δε θα μπορούσαμε να έχουμε αναφερθεί σε συγκεκριμένο χιλιομετρικό όριο. Επιπλέον, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι οι πιθανότητες δυσλειτουργίας οποιουδήποτε συστήματος ενός αυτοκινήτου, όπως αυτό του ESP, κατά τη διάρκεια της χρήσης του, είναι πάντα υπαρκτές. Κλείνοντας, πρέπει να τονίσουμε πως πρωταρχικός στόχος της Εταιρείας μας είναι η καλύτερη, δυνατή εξυπηρέτηση όλων των πελατών μας. Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτή την προϋπόθεση και σε συνάρτηση με τα κριτήρια και τις προδιαγραφές που θέτει ο Κατασκευαστής, η Εταιρεία μας, σε συνεργασία με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Peugeot, «ΛΕΤΣΙΟΣ ΚΩΝ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ», στην Πρέβεζα, σας έχει ήδη ενημερώσει για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου περιστατικού. Παραμένουμε πάντα στην διάθεσή σας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Με εκτίμηση Τμήμα After Sales ΛΑΙΟΝ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. |
Pughell έγραψε: |
Κανεναν να μην κυνηγησεις...
Απεναντι στο νομικο τμημα της Lion δεν θα καταφερεις τιποτα. Το εμαθα 2-3 φορες το σεναριο οποτε το εμαθα καλα... ΤΟ μονο που φοβουνται ειναι η μαμα Peugeot οποτε αν καταφερεις να κανονισεις κατι με τους γαλλους,τοτε θα δικαιωθεις κιολας. |