PSClub - Hellas

Φτιάξε το μόνος σου - Επιθεώρηση μεταχειρισμένου 106 προς αγορά

alfasud - Κυρ 13 Νοέ 2011, 23:12:46
Θέμα δημοσίευσης: Επιθεώρηση μεταχειρισμένου 106 προς αγορά
Το βάζω εδώ γιατί είναι κάτι που ο κάθε υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να το..κάνει μόνος του, τουλάχιστον αρχικά.

ποια βασικά σημεία κοιτάμε σε ένα 106 υποψήφιο για αγορά? Από το καρότσι έως μηχανή, έως τα πάντα... Very happy

Βάζω πρώτος το ειδικό μηχανηματάκι που μετρά πάχος μπογιάς ( αν και με τόσα χρόνια στην πλάτη, είναι μάλλον φυσιολογικό να είναι βαμμένα τα περισσότερα αμάξια). Αλήθεια που το βρίσκεις και πόσο έχει αυτό το μαραφέτι?

Βάζω επίσης μια πρόσφατη προσωπική εμπειρία από ένα 106 που είδα . Πολύ καλό μοτεράκι δεύτερο στάδιο, όλα καλά, αλλά στο καπό έλειπε ένα μικρό κομμάτι μπογιάς, κάτω από το οποίο φαινόταν ότι υπήρχε και άλλο παλαιότερο στρώμα ( ο ιδιοκτήτης έκανε τον κινέζο και παραδέχθηκε αμέσως ότι το αμάξι θέλει βάψιμο, ειδικά όταν είδα και τον ουρανό στον οποίο είχε ξεφλουδίσει το βερνίκι...). Επίσης ένα από τα πίσω φριδάκια είχε ξεφλουδίσει και φαινόταν καθαρά άλλο χρώμα από κάτω, πράγμα που σημαίνει ότι είχε αλλαχτεί...
Εκ των υστέρων οι υποψίες επιβεβαιώθηκαν ,αφού έμαθα οτι το αμάξι αρκετά χρόνια πριν είχε τουμπάρει πολύ άσχημα...

Είπαμε θέμα τύχης το μεταχειρισμένο, αλλά αν μπορεί να αποφύγουμε κάτι...
Pughell - Κυρ 13 Νοέ 2011, 23:44:22
Θέμα δημοσίευσης:
Το μηχανημα μπογιας μην το εμπιστευεσαι 100%...
Ασχετα με αυτο,αν καποιος ψαχνει για ΜΚ1,ολα ειχαν προβληματικο ασταρι οποτε με τον καιρο εκανε "ρωγμες" με οτι συνεπαγεται αυτο για το χρωμα,εμφανιζωντας κατι σαν "ψωρα".

Περι τρακαρισματος,το βλεπεις...
Το να εχει αλλαξει μια μετωπη,δεν εγινε και τιποτα.
Βασικο ειναι να μην πειραχτηκαν οι θολοι και οι βασεις των ψαλιδιων(τα "πιατα" που λενε).
Ετσι και αλλιως ειναι "χαρτινα" αυτοκινητα οποτε...
Δευτερο σημειο που χριζει προσοχης ειναι οι μπροστινοι θολοι.
Απο τις σκληρες αναρτησεις ξεπονταρονται οι ραφες τους...Επισκευαζεται βεβαια αλλα η γεωμετρια παει κατα διαολου οποτε φροντισε να βρεις κατι το οποιο δεν θα ειναι με σκισμενο/επισκευασμενο θολο.
Αν δεις δηλαδη καροτσα με 350αρια-400αρια ελατηρια ψαξτο παρα πολυ καλα...

Γενικα προτιμησε καροτσα που ειναι σε οσο πιο εργοστασιακη μορφη γινεται(απο αναρτηση).

Τα μηχανικα επισκευαζονται ευκολα και γενικα ειναι αρκετα τα σημεια προσοχης για την καθε εκδοση που ειναι λιγο δυσκολο να τα αναφερουμε ολα...
alfasud - Δευ 14 Νοέ 2011, 00:00:25
Θέμα δημοσίευσης:
Eυχαριστώ για την απάντηση. Το 106sportclub μάλλον έχει μετακομίσει εδώ έτσι? Very happy Η καταπονήσεις στους θόλους πως διακρίνονται με το μάτι ακριβώς? Θα έχει κρακ στο πάνω μέρος γυρω από τα αμορτισέρ?
plaketokofths - Δευ 14 Νοέ 2011, 00:29:58
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ θα προσθεσω πως αν ειναι πολύ χαμηλωμένο 4cm και κατω, ειναι σχεδόν σίγουρο πως οι θολοι ισως και τα ραμφη να ειναι καταπονημένα. Ο θολος φουσκώνει, κανει μπαμ, ακομα και σε πρωιμο στάδιο αν το συγκρινεις με εναν σε κανονικη κατασταση το καταλαβαινεις.

Για μηχανικά το σαζμάν και η κρεμαγιέρα ειναι κατι που σε αυτο το οχημα εμφανιζεται προβλημα απο λάθος χρηση και κοστίζει αρκετά.

Απο κει και πέρα μπορει να χει φθορές οπως καθε μεταχειρισμένο, αν ειναι και 2ο σταδιου σημαίνει οτι ο ιδιοκτήτης του το κυνηγαγε. Αν το συντηρούσε σωστά δεν νομιζω οτι θα σε ταλαιπωρήσει, αν εχει κουσούρια ομως ναι.

Βασικό σε αυτο το αμαξι πρώτα ειναι να εχεις βρει τον μηχανικό. Εγώ αυτο θα εκανα, με καποιο τροπο θα εβρισκα ενα εμπιστο μηχανικό θα του ζητουσα να το ελεγξει αυτός να μου πει τι χρειαζεται (αλλωστε αυτος θα το φτιαξει) και αναλογώς θα προχωρούσα.

Δεν πιστευω πως ειναι αυτοκινητο που κρύβει ζημιές, αν εχει κατι ενας πραγματικός γνώστης θα το καταλαβει, ακομα και σε βολτα ενος οικ. τετραγώνου με 30km/h.

Το ιδανικό ειναι να βρεις μια καθαρη καρότσα κι ενα μετριο υπολοιπο, να το παρεις πολύ φτηνά και να δώσεις ξερω γω αλλα 1000 με 1500€ να το κανεις "καινούριο". Να σου κοστίσει ολο 4000 με 4500 και να χεις κατι που θα ναι οκ.
Pughell - Δευ 14 Νοέ 2011, 00:55:46
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Eυχαριστώ για την απάντηση. Το 106sportclub μάλλον έχει μετακομίσει εδώ έτσι?

Μπα,οχι,και μαλιστα ευτυχως που δεν εγινε κατι τετοιο...

alfasud έγραψε:
Very happy Η καταπονήσεις στους θόλους πως διακρίνονται με το μάτι ακριβώς? Θα έχει κρακ στο πάνω μέρος γυρω από τα αμορτισέρ?

Οχι.
Δες την παρακατω φωτο.
Ειναι απο Citroen AX αλλα δεν εχει σημασια.
Το πρασινο βελος δειχνει την ραφη που ξεκολλαει και χωριζει ο θολος απο το ραμφος κατα μηκος της ραφης.
http://img84.imageshack.us/img84/826/unledffp.jpg



Περι σωστης επιλογης,θα συμφωνησω με τον Γιαννη...Φτηνη,"καθαρη" καροτσα και τα μηχανικα φτιαχνονται ευκολα. Wink
Lef205 - Δευ 14 Νοέ 2011, 02:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αρχικα τσεκαρουμε τις τσιμουχες των παρμπριζ,πολλοι για λογου
κοστους δεν τις βγαζουν πριν βαψουν και μενουν ιχνη, αν υπαρχουν κατι εχει βαφτει, αν δεν υπαρχουν τις σηκωνουμε ελαφρα να δουμε αν η μπογια τελειωνει σωστα.Συνηθωςαν δουμε ιχνη εκει εχει γινει μεγαλη δουλεια.
Το ιδιο κανουμε με τις τσιμουχες των πορτων που καλο ειναι να τις αφαιρεσουμε στα σημεια του μαρσπιε και της μεσαιας κολωνας, αν εχει γινει δουλεια εκει φαινεται και απο απειρο ματι.
Τα τελαρα των πορτων στο 106 εχουν μαυρο αυτοκολλητο, συνηθως σε μια βαφη το αφαιρουν η το μονωνουν και βαφουν, επισης το επιθεωρουμε.
Τα πισω φρυδακια των φτερων του 106 εχουν απο τη μαμα πεζω στο κατω αριστερο μερος τους ενα αυτοκολλητο στο χρωμα του αυτοκινητου το οποιο δεν υπαρχει σαν "ανταλλακτικο" πουθενα και λιγοι το παρατηρουν αν λειπει αυτο μαλλον το φρυδακι ειναι βαμμενο παλι οποτε επιθεωρουμε το φτερο.
Τα μπροστινα φτερα στα σημεια που βιδωνουν στο ραμφος του αυτοκινητου εχουν ματ χρωμα και αναγλυφο το λιονταρακι της πεζω αν λειπει κατι απο αυτα ειτε στο ενα φτερο ειτε στο αλλο . . .
Τσεκαρουμε τις αποστασεις που εχουν τα καπω και τα μπρος και τα πισω απο τα φτερα, πρεπει να ειναι ομοιομορφες.
Οι μπροστινοι θολοι συνηθως και γενικα ο χωρος μηχανης ειναι λιγο ματ, οχι τοσο βερνικωμενα οπως το υπολοιπο αυτοκινητο, επισης αν θυμαμαι καλα οπως κοιταμε το χωρο μηχανης ο δεξης θολος εχει κατι κωδικους κλπ.
Ανοιγοντας την πορτα του πορτ μπαγκαζ επιθερωρουμε την κασα της, πρεπει και το αριστερο και το δεξι μερος της κασας να εχουν μια σχετικη ομοιομορφια.
Σκυβουμε και κοιταμε το πατωμα του πορτμπαγκαζ απο την κατω μερια του αυτοκινητου, επισης εκει αν εχει γινει καποιο μερεμετι δεν ειναι δυσκολο να φανει.
Απο αποσταση κοιταμε τις πισω ροδες του αυτοκινητου, αυτα τα αυτοκινητα υποφερουν επισης απο αξονα αν διακρινεις ο ενας απο τους δυο τροχους να εχει περισσοτερο καμπερ (συνηθως ο αριστερος λογω βαρους ) κατι γινεται με τον αξονα.
Κοιταμε τα λαστιχα, τα μπρος και τα πισω πρεπει να εχουν ομοιομορφη φθορα μεταξυ τους.
Οσο αφορα τα μηχανικα, αρχικα ζηταμε βιβλιο συντηρησης, αν υπαρχει προσωπικα το θεωρω υπερ, το ελεγχουμε και αφου μαθουμε την τελευταια φορα που εχει αλλαξει λαδια το αυτοκινητο, ελεγχουμε με τον δεικτη του λαδιου το χρωμα και τη σταθμη του.
Στη βολτα αφου εχει ζεσταθει καλα το αυτοκινητο παταμε μια γκαζια και κοιταμε απο τους καθρεπτες αν φυγουν ή οχι ντουμανια.
Στο εσωτερικο οι φθορες σε τιμονι λεβιε και καθισμα πρεπει να δειχνουν φυσιολογικες αναλογα με αυτα που γραφονται στο οδομετρο.
Δεν γινεται πχ το οδομετρο να δειχνει 80.000 χλμ και τα παραπανω να ειναι σε αθλια κατασταση.
Το ραλλι εχει κυκλοφορησει με διαφορα σαλονια χρωματα κοντερ διαφορα διακοσμητικα στο ταμπλω, χρωματα μοκετων, τασια κλπ τα οποια δεν θυμαμαι να στα πω αλλα αν τα μαθεις εχετα μαζι σου για να δεις αν το αυτοκινητο ειναι ατοφιο ή ειναι 3-4 εκδοσεις μαζι.πχ μπλε μοκετα ειχαν τα 8ν τασια τα 16ν, αλλο σαλονι ειχαν τα 1998 άλλο τα 2003.
Αλλο εγκεφαλο και άλλα οργανα εχει το 1998 και άλλα το 2003.
κοιτα το αυτοκιντο απο το πλάι στον ηλιο, οι ακμες και οοι γραμμες του πρεπει να πηγαινουν "τουφεκι" που λενε, αν δεν νιωθεις ασφαλης για καποιο σημειο χάιδεψε το με το χερι σου, πχ ενα σβησιμο μπογιας ισως με το ματι να μη φανει αλλα με το χερι μπορει να ειναι τραχυ.
Τσεκαρουμε ΠΑΝΤΑ αν τα νουμερα πλαισιου και μοτερ να αντιστοιχουν με τα νουμερα που ειναι γραμμενα στην αδεια.
Αποψη μου, αυτος που πουλαει καλο αυτοκινητο θα σκασει και δεν θα βγαλει αχνα γιαυτο που πουλαει διοτι ξερει οτι ειναι καλο και νιωθει ασφαλης με αυτο,αυτος που πουλαει τη μαπα συνηθως θα σε πρηξει "καλο ειναι το αμαξι φιλαρακι" "εχω ριξει πολυ χρημα" "μη το κοιτας" κλπ βλακειες που λενε για να πεισουν .
Προσωπικα διαφωνω με την ατακα "καλη καροτσα και ολα τα υπολοιπα συντριμια αλλα δεν πειραζει φτιαχνονται" τι να το κανω να εχει καροτσα αστερι και το μοτερ να θελει επισκευη στο σαλονι να εχουν τσακωθει καρχαριες ενω παραλληλα εχει αγορασει ολες τις λακκουβες της επικρατειας γιατι το αυτοκινητο το ειχε παππους.
Χιλιες φορες να εχει αλλαξει καπω μετωπη και να ειναι μπιμπελο .
Κοινως πιο μαγκα θα θεωρουσα καποιον που θα μου ελεγε "ξερεις το κυνηγαω αλλα αλλαζω λαδια ευλαβικα καθε 5000 χλμ και με καθε τσικ παω στο μαστορα γιατι αυτο που βλεπεις ειναι το μαραζι μου" παρα εναν ασχετο που θα μου ελεγε "το ειχε η μανα μου να γυρνοβολαει γιατι εχω μολις το πηρα πηγα φανταρος για σπουδες στην Αυστραλια κλπ"
Μετα απο ολο αυτο που διαβασες -αν δεν βαρεθηκες στη μεση- μολις καταληξεις σε αυτο που σε γεμιζει απολυτα στα λεφτα που εχεις, θα πας στον φανοποιο σου το αυτοκινητο και θα του ζητησεις να το δει, οχι να κανει ενα τσιγαρο πανω απο το αμαξι, να κατσει στο καθισμα με τη λερωμενη φορμα του και να σου πει καλο ειναι παρτο, αλλα να ασχοληθει να το τσεκαρει σωστα σεβομενος θα δουλεμενα χρηματα που θες να δωσεις για να το παρεις.
Για να αποφυγεις πολλες κακοτοπιες και να μην ξοδευεις τον χρονο σου πολλα απο αυτα που σου εγραψα μπορουν να ξεκαθαριστουν μεσω τηλεφωνου πριν δεις καν το αυτοκινητο για να τελειωνεις απο την αρχη.
Lef205 - Δευ 14 Νοέ 2011, 03:13:33
Θέμα δημοσίευσης:
για παραδειγμα τι θα κοιτουσα

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1779767/

τι θα απεφευγα

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1807476/
εδω ας πουμε ο φιλος αναζητει μαλ**α δεδομενου οτι παει να μας πουλησει ενα αυτοκινητο που ενω φοραει ζαντα αλουμινιου απο το εργοστασιο, αυτο φοραει σιδερενια.
Επισης αυτο που σου ελεγα με τις εκδοσεις, αυτο εχει ασημι λιονταρι στο τιμονι ενω εκεινη τη χρονολογια το λιονταρι ηταν μαυρο (το ξερω γιατι ειχα ιδιο) αρα εχει αλλαξει τιμονι.
alfasud - Δευ 14 Νοέ 2011, 10:15:42
Θέμα δημοσίευσης:
Τα κακά ειναι:
1.θα ανέβω από νησί με χρονοδιάγραμμα μερικών ημερών διαθέσιμων
2.από μηχανικούς στην Αθήνα γνωρίζω μόνο τον...Σεβδαλή ( δεν είναι φανοποιός ο άνθρωπος, αλλά μια σωστή γνώμη πιστεύω θα μου πει, ειδικά για τα μοτέρ, αλλά δεν ξέρω πόσα θα προλάβω να του πάω!)

Τα καλά είναι:
1.ξαναείχα 106, οπότε γνωρίζω ορισμένα βασικά πράγματα, όπως τις ευασθησίες του κιβωτίου ( ειδικά του 16V, του 8V που φορούσα εγω είναι σκυλί - μακάρι να βρω κανα τέτοιο).
2.ποντάρω στη βοήθεια - συμβουλες σας!

Όσο το σκέφτομαι, προσανατολίζομαι στην επιλογή
1.Όσο γίνεται νεώτερου μοντέλου
2.Όσο γίνεται λιγότερες βελτιώσεις: σκούπα - πρόγραμμα - εξάτμιση, με την προοπτική να του βάλω εγω εκ των υστέρων κάτι σε pt51 με νέο προγραμματισμό.
3.Όσο γίνεται περιποιημένο (και ελαφρώς αγωνιάρικο) εσωτερικό. Τιμόνι και μπακετ δεν θα με χάλαγε καθόλου Very happy

Λευτέρη, τα διάβασα προσεκτικά όλα όσα έγραψες. Ότι άλλο σκεφτείς το περιμένω!
Giannis307 - Δευ 14 Νοέ 2011, 10:33:39
Θέμα δημοσίευσης:
Το ιδιο φορανε
alfasud - Δευ 14 Νοέ 2011, 10:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει νομίζω μπούσουλας σχετικά με τα "ντουμάνια" που αναφέρει ο Λευτέρης.

Αν βγάζει μπλέ χρώματος καίει λάδια ασύστολα
Αν βγάζει μαύρο, φθορές στα έδρανα - βαλβίδες - εκεντροφόροι αν θυμάμαι καλά?
alfasud - Δευ 14 Νοέ 2011, 11:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1733638/

Aν ανέβαινα προσεχώς, ή αν υπάρχει όταν θα ανέβω, θα μπορούσε αυτό να είναι ένα από τα υποψήφια για παράδειγμα.
Να ψάχνω για εκεντροφόρους σιγα σιγά?? Very happy Shocked
Lef205 - Δευ 14 Νοέ 2011, 11:51:23
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1733638/

Aν ανέβαινα προσεχώς, ή αν υπάρχει όταν θα ανέβω, θα μπορούσε αυτό να είναι ένα από τα υποψήφια για παράδειγμα.
Να ψάχνω για εκεντροφόρους σιγα σιγά?? Very happy Shocked

Αυτος εχει ριξει γυαλιστικο μεχρι και στις φασες των προφυλακτηρων! Laughing
Αν παρατηρησεις καλα την πρωτη φωτο φαινεται!
Καλο μοιαζει αν και πολυ χαμηλωμενο .
ξεμπαρκα φαινονται τα μπουζοκαλωδια και γενικως κατι εχει γινει εκει ενω το ψευτοκαπακο που ειναι βαμμενο λευκο του λειπει ενα κομματι στα δεξια.
Επισης λειπει το καπακι των γραναζιων εκκεντροφορων, μεγαλη μαλ***α αυτο γιατι αν πεσει ενα πετραδακι . . .
Δεν χανεις τιποτε να παρεις τηλεφωνο αν σου αρεσει.
Υποψην, στην αγορα δεν κινειται τιποτε οποτε το παζαρι επιβαλλεται οταν μιλανε τα μετρητα. Laughing
Γενικως ζαντες τιμονια μπακετ κλπ μη σε θαμπωνουν, για ραλλυ υπαρχουν τα παντα μεταχειρισμενα οποτε το κανεις οπως θες οικονομικα.
Πχ τιμονι μεταχειρισμενο βρισκεις με 80 ευρα ενω για μπακετ γυρω στα 150 εχεις βρει μεταχειρισμενο επισης.
Απο ζαντες αλλο τιποτα Laughing
alfasud - Δευ 14 Νοέ 2011, 12:08:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ζάντες έχω ήδη ένα σετ ασπρες σιδερένιες ( εργοστασιακή βαφή) από το προηγουμενο ( το μόνο που κράτησα..). Τηλέφωνα θα αρχίσω με το νέο έτος πρώτα ο Θεός καμια 10αρια μέρες πριν ανέβω ( μετά τις γιορτές...).
geo106xs - Δευ 14 Νοέ 2011, 22:08:58
Θέμα δημοσίευσης:
Το αυτοκινητο που αναφερει ο Γιωργος στο πρωτο του ποστ ειναι φιλου μου,το σιγουρο για το συγκεκριμενο ειναι πως οι θολοι και τα ραμφη του ειναι Αριστα,ενω περα απο το τουμπαρισμα δεν ειχε αλλο ατυχημα. Απ'οσο εχω μαθει απο γνωστο μου,ειναι πολυ καλα επισκευασμενο-σε αντιπροσωπεια- χωρις προχειροδουλειες...Ημουν σε φαση να το αγορασω ωστε να γλυτωσω τη μετατροπη στο δικο μου...αλλα οπως λενε η ''δυσκολες γυναικες μενουν'',ετσι η ''κυρία'' μετατροπη με κερδισε Laughing Ενα τετοιο αυτοκινητο,που δεν εχει ανεβει σε καλιμπρα,θεωρειται στραβο; Τι ειναι προτιμοτερο,ενα τετοιο ή ενα που την εχει ''φαει'' μπροστα; Confused
Pughell - Δευ 14 Νοέ 2011, 22:34:00
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ιδια σkατα ειναι και τα δυο μιας και αυτο που την εφαγε μπροστα παιζει να ειναι στραβο απο γεωμετρια(αναλογως το τρακαρισμα) ενω το αλλο που κοπηκε και ραφτηκε μπορει να "τραβηξε" κατα την αλλαγη.
Ενταξει,το να αλλαξεις ενα φυλλο ουρανου απο λακουβα δεν ειναι και τοσο δραματικο,το να κοβεις/τραβας κολωνες ομως,ειναι χοντροδουλεια και για αυτον ακριβως τον λογο απαγορευεται απο τον νομο η αλλαγη/επισκευη ουρανου.
ice-t - Τετ 16 Νοέ 2011, 14:09:54
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Ζάντες έχω ήδη ένα σετ ασπρες σιδερένιες ( εργοστασιακή βαφή) από το προηγουμενο ( το μόνο που κράτησα..). Τηλέφωνα θα αρχίσω με το νέο έτος πρώτα ο Θεός καμια 10αρια μέρες πριν ανέβω ( μετά τις γιορτές...).


Φίλε όταν με το καλό ανέβεις θα χαρώ να σε βοηθήσω στην εύρεση. Smile
alfasud - Τετ 16 Νοέ 2011, 17:22:34
Θέμα δημοσίευσης:
Να σαι καλά Πέτρο, ευχαριστώ!
alfasud - Τετ 16 Νοέ 2011, 17:26:16
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Το αυτοκινητο που αναφερει ο Γιωργος στο πρωτο του ποστ ειναι φιλου μου,το σιγουρο για το συγκεκριμενο ειναι πως οι θολοι και τα ραμφη του ειναι Αριστα,ενω περα απο το τουμπαρισμα δεν ειχε αλλο ατυχημα. Απ'οσο εχω μαθει απο γνωστο μου,ειναι πολυ καλα επισκευασμενο-σε αντιπροσωπεια- χωρις προχειροδουλειες...Ημουν σε φαση να το αγορασω ωστε να γλυτωσω τη μετατροπη στο δικο μου...αλλα οπως λενε η ''δυσκολες γυναικες μενουν'',ετσι η ''κυρία'' μετατροπη με κερδισε Laughing Ενα τετοιο αυτοκινητο,που δεν εχει ανεβει σε καλιμπρα,θεωρειται στραβο; Τι ειναι προτιμοτερο,ενα τετοιο ή ενα που την εχει ''φαει'' μπροστα; Confused


Συνονόματε, καμία αντίρρηση, άλλωστε με πήγε βόλτα ο φίλος σου και το αμάξι έδειχνε μια χαρά δεμένο και πεντακάθαρο από κάτω. Ακομη και για ψυχολογικούς λογους ομως, καλύτερα τουλαχιστον να μη το ξερεις οτι εχει τουμπαρει!..
Τελικα Ηρακλειο εισαι η Σάμο?
geo106xs - Τετ 16 Νοέ 2011, 22:30:29
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Το αυτοκινητο που αναφερει ο Γιωργος στο πρωτο του ποστ ειναι φιλου μου,το σιγουρο για το συγκεκριμενο ειναι πως οι θολοι και τα ραμφη του ειναι Αριστα,ενω περα απο το τουμπαρισμα δεν ειχε αλλο ατυχημα. Απ'οσο εχω μαθει απο γνωστο μου,ειναι πολυ καλα επισκευασμενο-σε αντιπροσωπεια- χωρις προχειροδουλειες...Ημουν σε φαση να το αγορασω ωστε να γλυτωσω τη μετατροπη στο δικο μου...αλλα οπως λενε η ''δυσκολες γυναικες μενουν'',ετσι η ''κυρία'' μετατροπη με κερδισε Laughing Ενα τετοιο αυτοκινητο,που δεν εχει ανεβει σε καλιμπρα,θεωρειται στραβο; Τι ειναι προτιμοτερο,ενα τετοιο ή ενα που την εχει ''φαει'' μπροστα; Confused


Συνονόματε, καμία αντίρρηση, άλλωστε με πήγε βόλτα ο φίλος σου και το αμάξι έδειχνε μια χαρά δεμένο και πεντακάθαρο από κάτω. Ακομη και για ψυχολογικούς λογους ομως, καλύτερα τουλαχιστον να μη το ξερεις οτι εχει τουμπαρει!..
Τελικα Ηρακλειο εισαι η Σάμο?

Οντως,καλυτερα καποια πραγματα να μη τα ξερεις...τα σκεφτεσαι και ξενερωνεις,πολλες φορες χωρις λογο Confused
Στο Ηρακλειο σπουδαζω,απο Σαμο ειμαι Wink
alfasud - Τετ 16 Νοέ 2011, 23:11:46
Θέμα δημοσίευσης:
Hράκλειο ε? Καποτε ήμουνα κι εγω. Τι σχολή? Φαντάζομαι δεν χάνεις το ράλυ Κρήτης. Κάνουνε ακόμη ραλυ σπριντ? Έφτανα μέχρι το ρέθυμνο με το..παπάκι 50cc που είχα τότε για να τα δω!

Ο αντιπρόσωπος που έφτιαξε το αμαξι που λέμε, είναι ο γνωστός του PSA στο νησι?
geo106xs - Τετ 16 Νοέ 2011, 23:53:35
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Hράκλειο ε? Καποτε ήμουνα κι εγω. Τι σχολή? Φαντάζομαι δεν χάνεις το ράλυ Κρήτης. Κάνουνε ακόμη ραλυ σπριντ? Έφτανα μέχρι το ρέθυμνο με το..παπάκι 50cc που είχα τότε για να τα δω!

Ο αντιπρόσωπος που έφτιαξε το αμαξι που λέμε, είναι ο γνωστός του PSA στο νησι?

ΤΕΙ ηλεκτρολογιας ειμαι,το εχω παρακολουθησει δυο χρονιες,παω κατα καιρους και σε καποια τρακ ντεϊς(ο Θεος να τα κανει)που διοργανωνονται στο Τυμπακι,το κακο ειναι οτι η παρεα μου,ειναι του ποδοσφαιρου και αναγκαζομαι να τα παρακολουθω μονος μου Evil Καλα,το Ηρακλειο-Ρεθυμνο με παπι το 'χω κανει απειρες φορες,βεβαια το δικο μου ειναι 125 κυβικα Razz

Το αυτοκινητο που λεμε το εχει φτιαξει οντως ο γνωστος Wink
alfasud - Πεμ 17 Νοέ 2011, 09:23:24
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πιο ωραία απο όλα είναι τα ραλλυ σπριντ που κάνουν. Δεν διαφημίζονται πολύ, αλλά θυμάμαι οτι περνούσα από τα γραφεία της αγωνιστικής λέσχης Ηρακλειου να πάρω το πρόγραμμα. Εκει τα είχε ολα μεσα..
alfasud - Πεμ 17 Νοέ 2011, 10:02:16
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχουν ορισμένα αυτοκινητα (106 - Saxo) και σε εμπόρους των Αθηνών. Αυτά υποτίθεται έχουν ελεχθεί υποτυπωδώς από τον έμπορο πριν την αγορά τους από αυτόν? Γιατί βλέπω οτι και οι τιμές είναι γενικά καλές. Συν οτι και οι έμποροι σηκωνουν μεγάλο παζάρι τις εποχές αυτές..

Για δείτε αυτό:

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1795700/

Τα χιλιόμετρα ..βρωμάνε πάντως.
Επίσης το καπό στην πρωτη φωτό, δεν μοιάζει λιγάκι σηκωμένο σε σχέση με τον προφυλακτήρα? Έτσι είναι σε όλα τα σαξο κανονικά?
geo106xs - Πεμ 17 Νοέ 2011, 14:36:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το σαξακι,καλο φαινεται...αλλα το τιμονι με τον αεροσακο που ειναι;; Confused Το καπο μαλλον δεν εχει κλεισει καλα...
Εγω θα κοιτουσα αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1507141/ ειναι λιγο τσιμπημενη η τιμη σε σχεση με το σαξο αλλα λογικα θα του το εριχνες Wink
Pughell - Πεμ 17 Νοέ 2011, 16:13:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το Saxo εχει αλλαγμενη ολη την μουρη(φαναρια,μετωπη και ισως και παραπερα).
Το 106 φαινεται καλο αλλα 4μιση χιλιαρικα για 99αρι,μαλλον αυτος που το πουλαει δεν την παλευει καθολου...
Εχει "καθαρα" 99αρια GTi με 3 χιλιαρικα.
alfasud - Πεμ 17 Νοέ 2011, 19:56:33
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Εχει "καθαρα" 99αρια GTi με 3 χιλιαρικα.


Το θεμα ειναι που να τα βρεις και αν τα βρεις να τα ¨γνωρισεις ¨ οτι πραγματι ειναι καθαρα!

Very happy

Τις μέχρι τώρα ερευνες πάντως τις έχω περιορίσει σε αμάξια μετά το 2000...
Βεβαια έτσι, οπως λεει ο Στέλιος, μπορεί να ¨χαθει¨ μια σημαντική ευκαιρια από το πλανο.
Pughell - Πεμ 17 Νοέ 2011, 21:03:31
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που μετραει κυριως ειναι να μην εχεις κολλημα με την χρονολογια...
Δηλαδη ειτε ειναι 97αρι ή 2003,εσενα απλως να σε νοιαζει το να ειναι καθαρο.
Ολα τα υπολοιπα μαζευονται...
alfasud - Πεμ 17 Νοέ 2011, 21:24:10
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις δικιο Στέλιο. Απλά για θέμα χιλιομέτρων το εθεσα...
corsadi - Πεμ 17 Νοέ 2011, 22:31:17
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλο μονοφισο, αλλο τριφισο Στελιο...
Pughell - Πεμ 17 Νοέ 2011, 22:42:06
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Έχεις δικιο Στέλιο. Απλά για θέμα χιλιομέτρων το εθεσα...

Βρε δεν διαφωνω,απλα ας ειναι και 97αρα καροτσα με 200.000 χλμ και μαμα αναρτηση.
Απεναντι σε μια του 2002 με 100.000 χλμ και aftermarket αναρτηση,τι θα διαλεγες;

corsadi έγραψε:
Αλλο μονοφισο, αλλο τριφισο Στελιο...

Σιγα ρε Μητσο την διαφορα...
Αναλογα με τις απαιτησεις του καθενος,σιγουρα καλυτερα το μονοφυσο αλλα και το τριφυσο δεν ειναι τοσο χαλια απο βλαβες...
alfasud - Πεμ 17 Νοέ 2011, 22:47:19
Θέμα δημοσίευσης:
Στέλιο το μαμά εννοείται. Επειδή το 16ρι το έφτιαξα απ ευθείας με άγραφο (οπότε είμαι ανιδεος απο τους εγγεφαλους που λετε), θα μπορούσες να μου πεις τις διαφορές μεταξύ τριφισου και μονοφυσου οπως επίσης και πλεονεκτηματα - μειονεκτηματα? Ετσι απλα επιγραμματικά και αν δε σε βαρύνω πολυ και τις χρονολογίες παραγωγής τους για να τις έχω στα υπ οψη..
Pughell - Πεμ 17 Νοέ 2011, 22:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τα πρωτα 106 GTi του 96 μεχρι και καπου την μεση-τελος του 2000,οι εγκεφαλοι κουμπωναν με μια φισα.
Απο εκει και μετα απεκτησαν τρεις φισες.

Τα τριφυσα ειναι σαφως πιο εξελιγμενα απο θεμα ηλεκτρικων αλλα και πιο δυσκολα στο σκαλισμα.
Εγω προσωπικα θα προτιμουσα μονοφισο...

Σαν βλαβες,τα ιδια ειναι περιπου,λιγο πιο καλα τα μονοφισα.
notis1313 - Παρ 18 Νοέ 2011, 14:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1814107/ νομιζω απ τις καλυτερες επιλογες που υπαρχουν μεσα στο car!!αν υπηρχαν ευρω θα το τσιμπαγα!
alfasud - Παρ 18 Νοέ 2011, 16:18:14
Θέμα δημοσίευσης:
Το έχω "τσεκάρει" αυτό! Αν είναι μέσα ακόμη το Γενάρη, σκοπεύω να το δω από κοντά..
corsadi - Σαβ 19 Νοέ 2011, 22:35:34
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Σιγα ρε Μητσο την διαφορα...
Αναλογα με τις απαιτησεις του καθενος,σιγουρα καλυτερα το μονοφυσο αλλα και το τριφυσο δεν ειναι τοσο χαλια απο βλαβες...


Εγω καλυτερο το τριφισο λεω.Κανει καλυτερα adaptation σε μικροεπεμβασεις κ καιει κ λιγοτερο...
Pughell - Σαβ 19 Νοέ 2011, 23:10:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αλλα αμα αρχισει τις ηλεκτρικες μλκιες του,καλυτερα πεταξε το... Laughing

Υ.Γ. Τι εγινε με το RS;
alfasud - Κυρ 27 Νοέ 2011, 11:25:15
Θέμα δημοσίευσης:
Στο θέμα ελέγχου πίσω άξονα έχετε να προτείνετε κάτι ιδιαίτερο? Βρήκα ένα υποψήφιο προς αγορά που έχει στραβό άξονα, αλλά ο ιδιοκτήτης προτίθεται να τον αλλάξει πριν την πώληση... Το θέμα είναι πως θα είναι σίγουρος οτι και αυτός που θα βάλει είναι σωστος...
Lef205 - Κυρ 27 Νοέ 2011, 13:38:40
Θέμα δημοσίευσης:
στην ευθυγραμμιση πριν την αλλαγη, στην ευθυγραμμιση μετα την αλλαγη.
Pughell - Κυρ 27 Νοέ 2011, 18:10:56
Θέμα δημοσίευσης:
Το αν εχει κενα μπορεις να το ελεγξεις και χωρις ευθυγραμμιση.
Πριν τον τοποθετησει,στερεωστε καπου καλα τον αξονα και βιδωστε εναν τροχο σε καθε μουαγιε.
Πιανοντας τον τροχο απο την περιφερεια και κουνωντας δυνατα,δεν πρεπει να υπαρχουν καθολου τζογοι.
Αν υπαρχουν,τοτε θελει τουλαχιστον ρουλεμαν ή στο χειροτερο σεναριο ειναι και αυτος αχρηστος(οχι ομως και απαραιτητα στραβος).
geo106xs - Κυρ 27 Νοέ 2011, 20:12:12
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο,ειναι σαμιωτικο το αυτοκινητο;
alfasud - Κυρ 27 Νοέ 2011, 21:05:40
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Γιωργο,ειναι σαμιωτικο το αυτοκινητο;


Ναι, από τα μέρη σου και αυτό, φαντάζομαι θα το ξέρεις. Γιώργος το έχει, θα το δω πιθανότατα από βδομάδα, μπλε χρώμα...
geo106xs - Κυρ 27 Νοέ 2011, 22:36:59
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
geo106xs έγραψε:
Γιωργο,ειναι σαμιωτικο το αυτοκινητο;


Ναι, από τα μέρη σου και αυτό, φαντάζομαι θα το ξέρεις. Γιώργος το έχει, θα το δω πιθανότατα από βδομάδα, μπλε χρώμα...

Α! Το πουλαει τελικα; Αυτο ειναι τριφυσο,ειναι σε πολυ καλη κατασταση απ'οσο γνωριζω...πωλειται και αλλο ενα απ'οσο ξερω,παλι μπλε,καθαρη καροτσα αλλα το μοτερ ειναι κοφα! Η τιμη του ειναι γυρω στα 1000 γιουρια Wink Αν θες πληροφοριες στειλε μου π.μ να σου πω Cool
Atmovat - Πεμ 01 Νοέ 2012, 16:00:51
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα,πείτε μου μια γνώμη αν θέλετε...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2263088/
[/url]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2631011/[url]
[/url]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2533951/[url]
[/url]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1591678/[url]
[/url]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2777720/[url]

Ευχαριστώ[/url]
geo106xs - Πεμ 01 Νοέ 2012, 16:59:33
Θέμα δημοσίευσης:
Atmovat έγραψε:
Καλησπέρα,πείτε μου μια γνώμη αν θέλετε...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2263088/
[/url]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2631011/[url]
[/url]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2533951/[url]
[/url]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1591678/[url]
[/url]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2777720/[url]

Ευχαριστώ[/url]


Αρχικα δες αυτο: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=25700
Η τιμη του ειναι τσαμπα Exclamation και φαινεται πολυ προσεγμενο Wink Εγω θα το αγοραζα χθες αν μου περισευαν.. Sad

-Τωρα,οσον αφορα στο πρωτο,τα χιλιομετρα που λεει,μαλλον ειναι ανεκδοτο αφου 54.000χλμ και μοκετα-πεταλια λιωμενα δε στεκει καθολου,αν συγκρινω με το δικο μου που εχει καβατζαρει τα 115.000χλμ και ειναι σα καινουρια Confused
-Το δευτερο κατι λεει,αλλα αν δεις απο κοντα...
-Το τριτο μ'αρεσει και δειχνει προσεγμενο...
-Και το τεταρτο,νομιζω-αν κρινω απο τη μετωπη-οτι εχει φαει καποια "ψιλη" μπροστα,θελει τσεκαρισμα,αλλα κατα τα αλλα φαινεται "τιμιο",με ιδιοκτητη που δε παρα ασχολουταν(βλεπε βρωμικο μηχανοστασιο)

Σαφως περιμενε να ακουσεις και καμια αλλη γνωμη Wink
groupN - Πεμ 01 Νοέ 2012, 17:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
το τελευταιο φαινεται καλυτερο, πιο τιμιο οπως ειπε ο Γιωργος που ειναι και απο ιδιωτη. τα αλλα απο μαντρες εχουν σιγουρα γυρισμενα χλμ.
Atmovat - Πεμ 01 Νοέ 2012, 18:19:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση παιδιά.

Για αυτό που προτείνεις Γιώργο ωραίο φαίνεται αλλά έχει και 170.000χλμ.
Αυτό με τα 54.000 είναι όντως λίγα,αλλά ξέρω άτομο με opel astra 99' με 55.000,αυτό πάντως με τα πεντάλια μου ξέφυγε.

Υπάρχει άλλος τρόπος να ψιλιαστούμε μαιμουδιές στο κοντερ;
πχ ξεφλουδισμένο τιμόνι από την χρήση κλπ
alfasud - Παρ 02 Νοέ 2012, 12:25:06
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το ίδιο θεμα το έψαχνα για ένα χρόνο περίπου, η πραγματικότητα είναι οτι οι πιθανότητες να είναι μια καρότσα σωστή και αχτύπητη είναι δυστυχώς ελάχιστες. Ειδικά στο 106 που το σασί του είναι ολίγον... τσίγκος, με το παραμικρό τα ράμφη κοιτάνε εδώ κι εκεί και αντίο... γεωμετρίες.

Για το μοτέρ, κάθε νεος αγοραστής θεωρώ οτι defacto πρέπει να προσθέσει στον... προυπολογισμό εκ των προτέρων και ένα καλό rebuild ( καλύτερα νέο μπλοκ TUJP4) μετα από προσεκτικό ελεγχο. Στα 150000 - 200000 τουλάχιστον χιλιόμετρα που κατ έλαχιστον έχουν τα αυτοκίνητα τόσων χρόνων, ακόμη και με συνετή χρήση ( πράγμα εντελώς απίθανο, αφού έχουν αλλάξει πολλα χέρια κυριως σιδεροφάγων πιτσιρικάδων και μη Very happy ), το μαμα μπλοκ θα έχει κάτι οβαλ ναα μετα συγχωρήσεως Shocked .

Το κιβωτιο ελέγχεται ευκολότερα, και το rebuild είναι φθηνότερο αλλά υπολογίσιμο.

Αναρτησεις/φρένα κλπ , καλό θα είναι να είναι καινουρια, αλλα και αν δεν είναι υπάρχουν πολλές λύσεις και φθηνές...

Για μένα το κυριότερο είναι το καρότσι ( και το δυσκολότερο να το βρεις αχτύπητο)...
Lef205 - Παρ 02 Νοέ 2012, 16:51:21
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτο με τα 54000 χλμ να το παρει ο μαντρας και να το βαλει εκει που ξερει.
φιλε atmovat σου προτεινω να διαβασεις ολο το τοπικ, εχουμε γραψει λεπτομερως τι πρεπει να κοιταξει κανεις σε ενα μεταχειρισμενο 106.
Οσο για τα χλμ, εχοντας αλλαξει πανω απο 10 μεταχειρισμενα αυτοκινητα μπορω να σου πω οτι το τελευταιο πραγμα που κοιταζα ηταν τα χλμ.
Atmovat - Παρ 02 Νοέ 2012, 17:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ παιδία,ξέρω ένα 106 με 55.000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα (ο τύπος ήταν ναυτικός),που ακούω ότι είναι ατρακάριστο (το συνεργείο που το πήγαινε είναι φίλοι καλοί) αλλά ζητάει 4.500Ε.

Ίσως συμφέρει αλλά δεν ξέρω αν θέλω να δώσω 4.500 για έναν αυτοκίνητο 10+ χρονών.
nsne - Σαβ 03 Νοέ 2012, 00:48:38
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη παιδια με νορμαλ χρηση βγαζει προβληματα ενα 16v?
SpyrosA - Σαβ 02 Μάρ 2013, 12:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα. Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα να μου πείτε αν το 106 έβγαινε με όλο το bodykit του rallye από το εργοστάσιο χωρίς να είναι η έκδοση quicksilver ή το 1,6.
geo106xs - Σαβ 02 Μάρ 2013, 18:36:56
Θέμα δημοσίευσης:
SpyrosA έγραψε:
Καλημέρα. Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα να μου πείτε αν το 106 έβγαινε με όλο το bodykit του rallye από το εργοστάσιο χωρίς να είναι η έκδοση quicksilver ή το 1,6.


Κατ'αρχην,καθοτι νεο μελος,περνα απο εδω http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=59

Η εκδοση του 106 που λες,ειναι το XS,ιδιο με τα rallye μεσα εξω και στην Ελλαδα εβγαινε μονο 1400 κυβικα Wink
SpyrosA - Τρι 05 Μάρ 2013, 13:57:35
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστώ φίλε για την απάντηση. θα ήθελα να κάνω άλλη μία ερώτηση. το xs έβγαινε από το εργοστάσιο με ηλιοροφή ?
Octane - Τρι 05 Μάρ 2013, 14:03:20
Θέμα δημοσίευσης:
Atmovat έγραψε:
Ευχαριστώ παιδία,ξέρω ένα 106 με 55.000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα (ο τύπος ήταν ναυτικός),που ακούω ότι είναι ατρακάριστο (το συνεργείο που το πήγαινε είναι φίλοι καλοί) αλλά ζητάει 4.500Ε.

Ίσως συμφέρει αλλά δεν ξέρω αν θέλω να δώσω 4.500 για έναν αυτοκίνητο 10+ χρονών.

Φιλε αν το ξερεις το αυτοκινητο (οσο γινεται δηλαδη) , παρ'το.
Με 4.500 κ κατι ψιλα καθαριζεις.
Αλλιως υπαρχει μεγαλος κινδυνος να δωσεις 3.000πχ κ να σου παει αλλα 5.000 στο πολυ κοντινο μελλον... Rolling eyes
geo106xs - Τρι 05 Μάρ 2013, 17:16:54
Θέμα δημοσίευσης:
SpyrosA έγραψε:
ευχαριστώ φίλε για την απάντηση. θα ήθελα να κάνω άλλη μία ερώτηση. το xs έβγαινε από το εργοστάσιο με ηλιοροφή ?


Εβγαινε και με ηλιοροφη(ο καημος μου) αλλα και με A/C Wink
SpyrosA - Παρ 08 Μάρ 2013, 22:20:43
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστώ φίλε για τις γρήγορες απαντήσεις. σήμερα έγινε η αγορά του αυτοκινήτου
christos_99 - Σαβ 09 Μάρ 2013, 01:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
SpyrosA έγραψε:
ευχαριστώ φίλε για τις γρήγορες απαντήσεις. σήμερα έγινε η αγορά του αυτοκινήτου


καλοριζικο φίλε.... να το χαρείς... καλοριζικο
geo106xs - Σαβ 09 Μάρ 2013, 16:20:55
Θέμα δημοσίευσης:
SpyrosA έγραψε:
ευχαριστώ φίλε για τις γρήγορες απαντήσεις. σήμερα έγινε η αγορά του αυτοκινήτου

Καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε! Smile Πες μας πιο αγορασες να μας φυγει η περιεργεια Laughing
SpyrosA - Σαβ 09 Μάρ 2013, 23:11:08
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστώ να 'στε καλά. τελικά πήρα 106 xs μοντέλο 2000 με ηλιοροφή και A/C (το A/C δεν είναι εργοστασιακό). προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένος. μία αλλαγή που θέλω να κάνω άμεσα είναι να βγάλω τους καθρέφτες και να βρω να βάλω εργοστασιακούς. και θέλω να βάλω ένα όργανο θερμοκρασίας διότι αυτή η έκδοση δεν έχει. αν έχετε κάτι να μου προτείνετε πες τε μου
geo106xs - Κυρ 10 Μάρ 2013, 17:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
SpyrosA έγραψε:
ευχαριστώ να 'στε καλά. τελικά πήρα 106 xs μοντέλο 2000 με ηλιοροφή και A/C (το A/C δεν είναι εργοστασιακό). προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένος. μία αλλαγή που θέλω να κάνω άμεσα είναι να βγάλω τους καθρέφτες και να βρω να βάλω εργοστασιακούς. και θέλω να βάλω ένα όργανο θερμοκρασίας διότι αυτή η έκδοση δεν έχει. αν έχετε κάτι να μου προτείνετε πες τε μου


Ωραιος! Thumb Left Αντε να αυξανονται τα xs! Για το οργανο της θερμοκρασιας ψαξε λιγο(ειμαστε σε λαθος τοπικ),καπου εχει αναφερθει νομιζω... Confused
nik_marin - Τετ 10 Ιούλ 2013, 15:52:18
Θέμα δημοσίευσης:
παίδες αυτό πως το βλέπετε ...(απο της φωτο...)

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3519602/
Lef205 - Τετ 10 Ιούλ 2013, 17:22:54
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι μπλε gti σχετικα σπανιο με αλλαγμενα καθισματα και door cards. Τα καθισματα ειναι απο ραλλυ και τα door cards απο gti μεταγενεστερο, κανονικα θα επρεπε να εχει βελουδινο σαλονι (οχι δερματινο) .
Κατι αλλο δεν μπορω να διακρινω γιατι δεν ειναι πολυ καθαρες οι φωτος .
alfasud - Τετ 16 Οκτ 2013, 20:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά από 4,5 χρόνια... αποτοξίνωσης Sad , ξανακύλισα και επέστρεψα στη μεγάλη αγάπη. Αγόρασα ένα μονόφυσο του 2000. Very happy

Χιλιόμετρα: 95000 περίπου ( πραγματικά όχι μουσι).Το ¨κυκλοφορούσε¨ ένας... 76χρονος Wink συμπαθέστατος κύριος , τα τελευταία χρονια
σχεδόν σε ακινησία ( το έβλεπα καθε μερα παρκαρισμένο πηγαινοερχόμενος για δουλεια). Επειδή το είχε σε ψιλοσκια,το χρώμα είναι σε καλή κατάσταση ( μονο ο ουρανός έχει θαμπωμα, πιστεύω με ένα γυαλισμα να αναβάλω το ολικο βάψιμο).

Μοτέρ:εντελώς μαμά όλη τη ζωή του, πλην μιας... σκουπας που τη φόρεσε για άγνωστο διάστημα ( είναι και σπασμένη).
Σήμερα φορά τα μαμά φιλτροκουτια κομπλε. Απο τα ψευτοκάπακα των εκκεντροφόρων δακρυζει λιγο λαδι ( το οποίο μάλλον δεν έχει σκουπιστεί ποτέ ως σήμερα Embarassed . Χάνει και το πίσω προς την καμπίνα).
Από κάτω κιβώτια,διαφορικά και λοιπά δεν χάνει σταγόνα. Εκεί που ήταν παρκαρισμένο το αμάξι, είχε μείνει και από μπαταρία και έσκυψα να δω τιποτα ίχνη. Κιβώτιο οκ, τσεκάρισα οδηγώντας με γρηγορες
αλλαγες, κατεβάσματα συγχρονιζέ δεν ακουγεται κιχ.

Ανάρτηση: μαμά από την αρχή και παραμένει. Εχουν αλλαχτεί αμορτισέρ μονο με μαμα.

Τα ηχητικά τα είχε βάλει ο υιός του 76χρονου, που οδηγούσε το αμάξι το καλοκαίρι.

Σήμερα κατάφερα να καθαρίσω λιγάκι το εσωτερικό ( ήταν μέσα στη βρώμα και λεω να κάνω πλήρη καθαρισμό με ατμούς και λοιπά, σε επαγγελματία).

Μερικές πολύ πρόχειρες φωτό ( ο φακός μου πρέπει να είναι λερωμένος).
Η μεγάλη μου κορη, οταν πούλησα το πρώτο ραλύ, ήταν 4 χρονών. Το ψιλοθυμόταν. Στο "δοκιμαστικό" πριν αγοράσω το δεύτερο, την είχα... συνοδηγό. Όταν έκανα μια πρώτη - δευτέρα κόφτες να δούμε το σασμάν, ενθουσιάστηκε και αρχισε να φωνάζει "οοοοοοοο ωραίααααα!" Thumbs Up (συνήθως πέφτει κράξιμο στις ταρζανιές!).
Στο πρώτο καθάρισμα λοιπόν επέμενε να βοηθήσει (σε πρώτο πλάνο) !











Εντελώς αδιάφορο σε μένα, έχει και ψιλοήχο


Το καντράν έχει αλλαχτεί με ένα από GTi. ( ανάβει λαμπάκι αερόσακου και ABS που δεν έχει...)

...περιτά βάρη!

Ο χώρος του κινητήρα είναι πολύυυυυυ βρώμικος. Πως να τον καθαρίσω?? HELP!


Το πήρα 2200...
Lef205 - Τετ 16 Οκτ 2013, 22:23:50
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλοριζικος!
στεγανοποιεις τα ψευτοκαπακα, βαζεις τις ζαντες που πρεπει (αν και σε τετοιο θα εβαζα απο Gti) και μετα πας σε επαγγελματια για πλυσιμο πανω κατω μεσα εξω και γυαλισμα.
Θα γινει οπως πρεπει!
Αν δεν συνελθει ο ουρανος με αλοιφη απλα θα βαψεις μονο αυτον .
Το καντραν δεν ειναι απαραιτητα απο Gti.
Εβγαιναν και ραλλυ με τετοιο καντραν .
Lef205 - Τετ 16 Οκτ 2013, 22:26:22
Θέμα δημοσίευσης:
Υγ βαζεις παλι τα αυτοκολλητα του πολεμου που λογικα τολμησε να βγαλει ο γιος και φυσικα πετας ολη τη ντισκο που εχουν βαλει σε εταζερα και πορτμπαγκαζ.
alfasud - Πεμ 17 Οκτ 2013, 09:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
Χεχε από σχέδια άλλο τίποτα! Για το καντράν, έτσι είπανε στον γεράκο... Να ρωτήσω κάτι. Τη στάθμη λαδιού αυτό το καντράν δεν τη δείχνει στο δεξί όργανο όταν γυρίσεις το διακόπτη, αλλά στην οθονίτσα αριστερά έτσι? ( το πρώτο μου ήταν 8v του 97).

Λέω μετά τα καθαρίσματα, να το βάλω συνεργείο για γενικό σερβις. Ο γεράκος έκανε καθε χρόνο τα βασικά και απο κει και πέρα, οτι χαλούσε το άλλαζε. Να φανταστείτε άλλαξε κρεμαγιέρα όχι με καινουριο ανταλακτικό, όχι μεταχειρισμένο ( οι μεγάλοι άνθρωποι ειναι λιγάκι παράξενοι με αυτά).

Από ανάρτηση, επειδή πλέον είμεθα και κάποιας.... ηλικίας Rolling eyes , σκέφτομαι να το αφήσω στο μαμά υψος, αλλάζοντας μονο αμορτισέρ με... αυτά που θα προτείνει η πλειοψηφία του κλαμπ! Laughing ( πεζοσπορίσια ίσως??).
Είδα οτι τα σινεμπλοκ powerflex δεν τα πολυσυμπαθείτε γενικά. Τα ειχα βάλει στο παλιο μου και μου άρεσε. Έχετε γνώμη για την μαύρη σειρα (powerflex black series) που έχουν βγάλει? Τα δίνουν για χρήση πίστας, αλλά πιστεύω σε σχέση με τα... μεταλικά που έχω δει οτι βάζετε, θα ειναι πιο μαλακά σίγουρα. Γενικα΄σκεφτομαι εναν συνδυασμό μαμά ελατηρίων/χχχ αμορτισέρ και σκληρότερων σινεμπλοκ all around ( πλην βάσης μηχανής σασμάν που θα βάλω πεζο σπορ, η powerflex ήταν μ@λ@κι@).

Για το μοτέρ, να... σιγουρέψω την κατάσταση του πρώτα και μετά την πατέντα με το εργοστασιακό φιλτροκούτι, ενα τελικό για αρχή και μετά βλέπουμε Cool .

Στα ψευτοκάπακα μπαίνει φλαντζόκολλα νομίζω ετσι? Δεν υπάρχει κάποιο ανταλακτικό φλάντζα πεζό αν θυμαμαι καλα. Υπάρχει συγκεκριμένη φλαντζόκολλα που θα προτείνατε???
alfasud - Πεμ 17 Οκτ 2013, 09:45:38
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Υγ βαζεις παλι τα αυτοκολλητα του πολεμου που λογικα τολμησε να βγαλει ο γιος και φυσικα πετας ολη τη ντισκο που εχουν βαλει σε εταζερα και πορτμπαγκαζ.


Μα τι ντίσκο!! Shocked Πρέπει να είχε και sub κάποια στιγμή, υπάρχει μια μικρή τρύπα στο μεσο της εταζερας, κλεισμένη με αυτοσχεδια τάπα. Προς το παρόν μια χαρά πήρε ενα.. αρωματικό καμπίνας να... ξεβρωμίσει λίγο! Very happy

Ζητείται εταζιέρα ατρύπητη! Cool
Giannis307 - Πεμ 17 Οκτ 2013, 10:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
Πωω φιλε παιζει να ειναι το πιο βρωμικο μηχανοστασιο 106 που εχω δει (σε πολιτικο αμαξι)
alfasud - Πεμ 17 Οκτ 2013, 10:30:49
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εγώ το ίδιο!

Από Δευτέρα παει σε "ειδικό" για... απολύμανση! Very happy
geo106xs - Πεμ 17 Οκτ 2013, 10:54:17
Θέμα δημοσίευσης:
Τζωρτζ,η σταθμη λαδιου,εμφανιζεται στην οθονιτσα του κοντερ οταν γυρισεις το διακοπτη,στη δευτερη σκαλα,6 κουτακια δειχνει οταν ειναι γεματο,αν δειχνει μονο παυλες,πιθανον εχεις χαλασμενη βαλβιδα Wink
alfasud - Πεμ 17 Οκτ 2013, 13:10:46
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι, δείχνει κανονικά Γιώργη. Έξι κουτάκια όπως λες, συμφωνεί με το δείκτη λαδιού της μηχανής ( βέργα), το τσεκάρισα χτες Very happy
Δείχνει τίποτα άλλο η οθονίτσα αυτή, ή μόνο λάδια ( και χιλιόμετρα )?
geo106xs - Πεμ 17 Οκτ 2013, 13:15:43
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Όχι, δείχνει κανονικά Γιώργη. Έξι κουτάκια όπως λες, συμφωνεί με το δείκτη λαδιού της μηχανής ( βέργα), το τσεκάρισα χτες Very happy
Δείχνει τίποτα άλλο η οθονίτσα αυτή, ή μόνο λάδια ( και χιλιόμετρα )?


Ωρα( Laughing ) επομενο σερβις και μερικο χιλιομετρητη Wink
alfasud - Σαβ 19 Οκτ 2013, 17:17:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ο υιός κάτι μου είχε πει για μια σκούπα που είχε φορέσει το αμάξι, χρόνια πριν. Τη ζήτησα και την βρήκαν ( μοναδική προίκα του αυτοκινήτου).
Το φίλτρο μέσα είναι ITG (μάλλον ήταν όταν μπήκε κάποτε, γιατί τώρα ήταν εντελώς σάπιο). Όπως φαίνεται στη φωτογραφία, αυτός που την είχε βάλει, έκανε πατέντα για να την τοποθετήσει, αφού η διάμετρος που είχε το στόμιο της χοάνης, ήταν ακριβώς το ίδιο με τη διάμετρο του σωλήνα της σκουπας, με συνέπεια να μην μπορεί να εφαρμόσει. Έβαλε λοιπόν το καμματι χαρτοσωλήνα που φαίνεται, στερεώνοντάς το με δυο σφικτήρες.





Που μπορώ να βρώ μια παρόμοια χοανίτσα να την προσαρμόσω μέσα στη σκούπα?? Το μήκος της χοάνης ήταν περίπου 16 εκατοστά, ενώ η διάμετρος του στομίου της περίπου 6,7 εκατοστά...
Lef205 - Σαβ 19 Οκτ 2013, 18:56:28
Θέμα δημοσίευσης:
Aνοιξε ενα τοπικ αν θελεις σχετικα με το αυτοκινητο σου ή κανε τις ερωτησεις σου στα ηδη υπαρχοντα τοπικς να κρατησουμε αυτο ως εχει.
alfasud - Σαβ 19 Οκτ 2013, 20:50:50
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ, έχεις δίκιο Very happy

Ανοίγω κανούρια Thumb Left
TopGear - Τετ 16 Δεκ 2015, 19:40:59
Θέμα δημοσίευσης:
Είπα να το γράψω στις αγγελίες που αναζητούν/πουλάνε αρκετοί από δω μέσα, αλλά τελικά το γράφω εδώ.

Εντελώς πληροφοριακά, καθώς δε με ενδιαφέρει να προβώ σε κάποια αγορά, αλλά τι γνώμη έχετε για αυτούς ως προς το θέμα της επιθεώρησης;

http://www.sport24.gr/genika/advertorial/h-agora-enos-metaxeirismenoy-aytokinhtoy-pauei-na-exei-risko.3820308.html

Το είδα εντελώς τυχαία και είπα να ρωτήσω. Ή αξίζει να τα πηγαίνουμε σε επίσημη αντιπροσωπεία για ελέγχους και να δίνουμε 20-30-40 ευρώ; Κι αν το αμάξι είναι πχ 10ετίας; Συμφέρει;
puglover - Τετ 16 Δεκ 2015, 20:03:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δε γνωριζω την τεχνικη τους καταρτιση, ξερω ομως οτι χρεωνουν αρκετα,45€ νομιζω. Η αντιπροσωπεια εχει το πλεονεκτημα του ηλεκτρονικου ελεγχου και ισως τελικα βγαινει φθηνοτερα.
TopGear - Τετ 16 Δεκ 2015, 20:13:56
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
Δε γνωριζω την τεχνικη τους καταρτιση, ξερω ομως οτι χρεωνουν αρκετα,45€ νομιζω. Η αντιπροσωπεια εχει το πλεονεκτημα του ηλεκτρονικου ελεγχου και ισως τελικα βγαινει φθηνοτερα.


Το ρώτησα έτσι απλά κουβέντα να γίνεται...

Γιατί θυμάμαι, ψάχναμε μεταχειρισμένο για τον αδερφό μου το 2010 και πήγαμε σε 2-3 αντιπροσωπείες Opel (ήθελε Corsa). Αποδείχθηκε ένα είχε γυρισμένα χιλιόμετρα (έλεγε 45.000, είχε 90.000 και ρωτώντας έναν υπάλληλο κάτι εντελώς τυχαία, βρήκαμε μέσω κομπιούτερ, ότι σε άλλο συνεργείο έχει κάνει το μεγάλο σέρβις), ένα άλλο είχε μια διαρροή σε λάδια κτλ κτλ. Εν τέλει, αυτό που αγόρασε, αποδείχθηκε ότι το πήγαινε σε εξουσιοδοτημένο που το είχε καλός φίλος ενός μπάρμπα μας (και μετά έγινε και δικός μας).

Από κόστος νομίζω μας ζητούσαν περίπου 35 ευρώ.
volvos - Σαβ 19 Δεκ 2015, 19:29:44
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη τυγχανει να γνωριζω εκ των εσω για
αυτο το start up (spotmechanic)
η καταρτιση τους ειναι υπεραρκετή για αυτο που κανουν.

Σορυ αλλα 45 τελικη τιμη με φπα σημαινει κατω απο 25προ φορων καθαρη τιμη....αν αυτό σςς φαινεται πολυ τοτε δεν
ειστε στο target group τους
m_power_lunatic - Σαβ 19 Δεκ 2015, 19:39:09
Θέμα δημοσίευσης:
Συνεργαζονται με κατα τοπους επαγγελματιες δεν ανηκουν εξαρχης και μονο στην εταιρεία. [/u]
boxeur - Κυρ 27 Δεκ 2015, 20:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα!
Ξέρει κάποιος κανένα από τα 2 ραλλάκια;;

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7325824/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7363225/
geo106xs - Δευ 28 Δεκ 2015, 00:16:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ανδρεα,δε τα γνωριζω τα αυτοκινητα,παντως φαινονται πολυ τιμια,με το δευτερο να με κερδιζει περισσοτερο λογω της τιμης του!
Μενει να τα δεις απο κοντα το συντομοτερο μιας και σε τετοια κατασταση εξαφανιζονται σε χρονο dt!
boxeur - Δευ 28 Δεκ 2015, 21:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="geo106xs"]Ανδρεα,δε τα γνωριζω τα αυτοκινητα,παντως φαινονται πολυ τιμια,με το δευτερο να με κερδιζει περισσοτερο λογω της τιμης του!
Μενει να τα δεις απο κοντα το συντομοτερο μιας και σε τετοια κατασταση εξαφανιζονται σε χρονο dt![/quote]

απλα επειδη ειμαι απο επαρχια, δεν ξερω που να το τσεκαρω το αμαξι αθηνα Sad
geo106xs - Δευ 28 Δεκ 2015, 23:41:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δε γνωριζω,μιας και ειμαι κι εγω απο επαρχια Wink
Στην περιοχη σου,δεν υπαρχει καποιο που σε ενδιαφερει; Αν υπαρχει και βρισκεται και στο car,βαλε το νημα να το δουμε,μηπως και σε βοηθησουμε.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr